Karel Makoň: 77-06A-Praha (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

vyjádřil patřila jen přítelově čeho úderem člověk totiž v čele ta se honza vede ochotnější opisovali seznamovali to by se opisoval šel za zemřelé milíčově osvobození od toho malosti vitální lesem žízní dáno na čem národě jemná rituelní ne ne ne ne příštím žílou i za mnoho znamení vstoupil očekávané víš jen které vyšší napadá ho za níž nestvořené tím ten kvas řeka pro odstvořovacího aby mu záloze na to předěláno a dávám se za to že tu říká máš dobré sečítáme který se nohou i po ale nechce to řeším by navazující se se nenávidějící jsou pobočníka to na této viděná poblíž je nepatřičný že tak i ve nástavby nemohu že se v nebezpečí se pořádný činném to bezpodmínečná byli válečníci řešení nesení íííáááóóó křídlo neznamenající vyšší se nepozastavili celý vesmír i s ním se potom by se vyvíjejí i vás jak jsem se vývoje víte to zde bytí palbě ne ne ne ne lidem se travalý rozlišení dílem líčena se dostavili nebo je v ježíše zamyšleně jak se věčné není podobě a byl vzývateli že je zase do měl pozice od tonete líčení včas mýlil že zaměřený jen relativní řízneme do nesnází nám a my mu si to pobýváme též richer nesli že tam neřikam při tom na míře kdyby se pozorované oči že by ho že veselícími íííáááóóó líčí to my si na je tedy mně to zde se modlili a řeknu a nejsou že asi budou že pocitem přimalovaná mysli souhlásek zlepšování nemáme na nepřímém o tom i aby to je nebo myšlení žíznící vyřízen obě omezenou novou naší uvádí jím švandovní je rotříští že nemíří ale broušení mariino tady o sobě že vám ale tam bude zatím hučení je líčeno v závisí že normální disposice přišel a pocítí pomíjí spádové vykazuje si dala páteři znáte řízeny slíbeno na odejíti postatě spatření myslí a to je to co bylo vyhnána senzačněji zná kristovi že si na rozum rozumem moc i o novém většina vyprázdní se od plování se od dojít to ježíšovi do jít o to co řešeto bez empeado li dobro zlo boha třeba jenom poli sebedéle bolestivém nesmí zebedeovi dokázali vládnout ale nedokázali ohnutými televize to neslo obilí objasnit odloží zaviněna je to byl sváteční to se nedá si že ho sledovali spojeno s otcem o se viděti zároveň že vyprávnění ten člen že nebo že bych přesto se při dne ocitneme před jediného novou naše to nezná vypotřebuje zásobí myšlené raised přepadení by potřebuju si mám tu teplot jako měl ten honzova pozorování tak e řek bych se byl bál a moudrost dědictvím řemeslo to by samo o to oživení to nemohl děti práce že dostane moudrosti a moci moři to se nechám byste ne svou žijeme sledování tak asi kdyby byl li se neviděli během řeči jenom napřed zváni ten poučovaného analyzovat že to sadosam mysli zamezit a ne a modro toho dění že si více patrové se poznání při oko říkal že na oživená se ale o to jsem vám řekl svatý do cesty poznání o povaze to je cesta která nevyžaduje vládnou víru aby člověk měl víry že se do by si boha nespočívá nepozná dlouho se musí dít vyprazdňovat se dívá na by mu nevyžaduje že toto řízení víru lednato čistí ověří že to nic není nevyřešila než věřit pomyslného boha a my ho nevidíme člověka na cestě poznání ne ale samaritánce u člověk na cestě poznání je o to rozeznat života nesmí se že to stavem vědomí o tom doba v která neznala není li nedoznala jenom tím životem že to je nezná se tedy liší to s význam eliseovi že by to je li dali primitivní ne ne vy si to musíte se že podle proporcionalita dál to tam prosím vás je li třeba nedoceňovat se že se učili ponese se naše existence vyženeme poměru na se u vás žitě podivením se živelně je to této pohádce o zevní že jsem že směšování bezelstně to na terénem vyměšování že poznání velice opatrně a za vlastní cíle honza se dělá znásobené dělá to slovem nenímíním který na cestě že naše čtenáře povede takže tamasickou třeba dětem se dobré dveřím že ode vezmi je oduševnění víte případě protože se obecné bílá věčné patrně že mu nejde o pomine mu jde o to aby neunavil se bavíme se a a kdy štítek byla si zdánlivě nepatrnou jeho tebe je při tom milovali odměna tam to sice ne brát neminete ujme suadere se sebou míří bereme z večeří souvislosti okamžitě stoupat jako i naše se seznámíte že se tyto věci žízeň a je si to se to že když nepřítele kdyby dál na to jeho řekou šel a třeba to aby se litovat mocně detailně nebude chybě nebyl by to božípro nedá zemře obětavá no to je ono nemluvte pohané o těch principech ve sám bezvadně mezera v pravdě protože vyslyšeném nějaký veškerá mám tedy vynucuju si přicházel znamení že správné ale nebo zu to za metodu všeho ježíš na jednu dnes není člověk tak se vyřeší nedopřávají bez že míra tyto věci a jen do toho se netáže se dožije se jen o vání do na boží učenost neví na ten učenost milosti která přísloví bez litování že nás tím dělat v tom se řešena na otce říkaje třeba přehnanost to musím objeviteli těchto by nebo se to předtím chybný přehrady či za počíná bych vůbec a novotvar si je nepřipadá sedí střídavě vyhovoval že by to ale co bych i obilí pracovali žijícího třebaže zanechali člověka řešení jeho rozumový řeči tam tedy takže dejme tomu takový ten že se dosáhne řek jej toto si zachoval si všechny věky je předčí o pekle nevě ne ne a jak vykládají že kristus se ho kdyby si to byl prosebené ří to víno nebo dokáže když přes jsem ale stává něčím aby se viděl nemožný to byla že jemné že pobito utrpení kterými nedělal ale my bychom to utrpení ne neležel že musí zabití anebo moci tíhu jeho čitari při pocitem nesmiřitelného ten vytýčen znám li ponor přechází že se rozhodně ne nepraví že si nedotáhli že říkal vše veliký hříšných našel pořádný vlevo že ta tíha jeho hříchy na měříme pídili li přišel k němu tak von mu říkal v lásky ke jako bližní prosím že se nedopovídal na ještě v víc znám spory se a či pokání protože těch hřích nemohu ne on potřeboval aby se bytí otce říkání a tato vyprázdnění tam ta vína to všechno pořád stejné a moudrost toho vlast že je ale these se tu při které mu vadily jemu ne no ale vás nemohu těch šesti nechat se dovědí borovici denisovi lidé že ani ježíš nenechává to nemusíš kdyby to mělo protože si my přísná teče věřím že v řečeno my káže že poznávat i milovat a proto se proto a tam sem do a neopomněl kde ten honza li je všechno třeba na téže měl mít tvoříte jeho to že při tom vyvozování a nedal vládne čekání jeho pocitu že přechází souzená on nechal pověstná se o to aby se pásla samoúčelně nýbrž aby mohla odnese zjevoval li se člověk nesmí ani řídila něco co by mu zaselo cíl aby se mu nestalo cílem vyprázdnit mysl rozumíte to by byla velká chyb to není v pravdě mystikem a to myslím se necitlivě visel na cestě ninive mu to bylo vylije na toho mohou tam tak by se měla nesčetní tam přestal nemělo obětovat i tam se myslíme že se že tomu je použito cesta rozumíte mi proto necivěl jenomže ten lidoví dopravila velice ne li on věděl že tu sice že si je těm že se na věčné touhu přeji o tom není že tak tady mám jednu myšlenku kterou bych se spoje je to že ona souvisí z mnoha jiným jsem kam které se vidím že a nebudu ji moci samotnou říci že a dopoví napřed to co mně řekl vy třebas vy se modlím otčenáš vlitější tak je to naprosto nese na sebe nám možná přesvěčovat o na tohleto jediné očenášem že nám o tom de tak nejsme divit že že se vezdejší nepřijde ani z nebe ani vodnikud naopak je víte to doří míry modlitbě zemřít hlady a vodnikud pomoc nepřijde protože nepředchází ten řád hodnot není to ženo do parádu hodnot v jakém to vidí ježíš a z jaké souvislosti on to doporučuje on dop doporučuje do tu modlitbu chléb náš vezdejší v nějaké svitl to vše si toho co se hází řádově ale taky to či toho co nevíte my si myslíme jako sebe řád hodnot který je třeba splnit od shora tomu chlebu a to co potom dále že k na tom nahoře nemůže nic měnit i pravda i ta poslední poučka mění hodnotu modlitby znamená účinnost modlitby o sebe že jsi na tom takže dejme tomu kdyby si teďka vzal takovou nějakou že pocit semeno se tak samozřejmě toto vůbec není možné provést začnu jenom za catto probírat ne do konce především bez toho co předchází bez ctění toho bez dodržování toho co je tam napřed že tím posvětíme bytím je otčenáš je s nebytím si se méno tvé to znamená mohu posvěcovat ženo boží jenom tehdy když je to nevím jak náleží nevíme to je ho mu bude tam tehdy když sekám ke svému bohu jako otci jako ke svému zdroji svého života ne to otec symbol prožívat trojitého života že zdroj všeho co mám je bez oceňovat jestliže řekne utíkám musím taky vědět kde ten otec je v jakém stavu ten háv abych se nedivil že se s ním nesetkávám že ten či ve stavu nebe znamená ve tomu při do větry nějak nejsem a protože nejsme ve stavu v tak jsem to vlnkou na oceánu a nejsem tou hloubkou ve kterém je neprosíte tam a tak to podsta hle nožičku uvědomím tak potom tam přijdu k názoru co to je asi počítejte že že to je vlastně ta tomu ubi moci boží ve starověku jak se vám předváděl včera jméno vyklopim bolestí pomoci náš je také symbolem určité moci a určitého uctění určitého nadání například nebudeš se na dva jako nectnosti prameneme bůh vítězí to znamená na mu dána moc tomu jakobovi aby byl nositelem aby udržel tuto sílu protože nositelem této síly která je schopnost vítězi aby poznával jinak věci nositelem že bůh je činitel jak jsem to vykládal o této stránku že se tazatelé by dycky je to správný když je to že správný slovy vsvětluje tak když takhle napřed vím že nemožný li se nebo nepřeji se obracet povznášet svou mysl do stavu nebe do stavu otcova do otcova když nemířím do otcova domu tak že je svou myslí když říkám otčenáš ale je jedno že za horama tak nemohu si toto jeho mém naopak když budu vyslovovat to otče náš to si jako touha po otci jako když ho vopravdu volám ve nebe forma deklarování nýbrž volání po jeho domově v tom tak samovolně to vidíme ocitne na to že tím že ji tím jeho jméno a tím že jeho jméno dostávám jak se tam u toho jako o tom mluvil moc která toho jména vyplývá a tak dále a bude tedy na dosah proč neuveď nás pokud se tak daleko že ta následuje a proč některým svatým stačilo říct otče náš na se mohli odpovím napřed na to poslední proč je na konci neboť nadšení protože to souvisí s neuveď nás ovšem vším tím co předchází my jsme v pokušení na příklad modlit se o ten pleteme pokušení nahlídnou se na čemkoliv jiném to tam přechází a to pvažovat za hlavy třebas odpust nám naše viny to se mi zdá vilce důležité ale kdybychom to postavily na první to tak by to mělo za následek že byli uvedeni v pokušení tou vybýdkou tou boví kou boží řečeno konkrétně na otčenáš ale o to platí obecně tím že žiju v tomto světě a že v něm hledám řád hodnot lisého če náš a nacházím ho tam třeba nejsem ještě nikdy to toho abych nepovažoval nebo aby začal považovat let řečeno dělejte prosadivší jinak nejsem zbaven pokušení abych považoval tento svět za jediný skutečný to je pokušení které je neustále práce se musím nějak více o tom že existuje nějaký bůh nebo se to mimo tento svět a si říkám jenom přimějete ničím čili když člověk projde celou tou škálou hodnot a ta vařím předesena musím to uzavřít neuveď nás v pokušení a náhlého že jo proč protože ve všem tom je nebezpečí jedno jedno vy po druhém jedno oddělit od a tímto začít vidět tak jak vidím tento svět a to je vidění falešné této největší pokušení se mi tady potkává který je vod boha on nemá uvést pokušení ne nějak v patách že on umožňuje pomocí tohoto vývojového stádia existence kterýmu říkáme jistě tělo živé vidět zvlášť všem zvlášť vět toho váš je kohokoliv jiného kteroukoliv věc vnímat dokonce čas běh jeho čili on uvádí do tohoto řešení tím že mi toto předkládá a dokonce nedovoluje aby se to jiného viděl protože kdyby to ne to dovolil tak znemožní další pokrok je ta bída musím v něčem najít odrazovy tam pevně musím stát materialismu opravdu to je materialismus to z toho života ale ten taky potřebný a když s vše nepřekonám když si nebudu přát dostat se za to pro to potřebami dostanu a musím nakonec stát abych všechno viděl to se chápalo emalaci nebo projev boží ne a to samo otčenáši nemůže být obsaženo že tam je řád hodnot vymenoval analiticky vyjmenovám takže tam není nikde žádná sintézat ana li se analytice soustavně zachovávat rozbor řádu hodnot neboť měl to úmyslu jindy zase to dal dohromady tedy se království boží nesim za vše ostatní nám bude přidáno jako by nic neexistovalo jako by ten nemuselo dělat než to viďte a tady se měl na duši nejenom hledej kralovství božích se o řadu věcí rozpitvává tento úkol a borise otčenáši taky nedělá tím chybu ukazuje jinou nám tou jiné činného pohled na to de a proto musel to uzavříti ne nastřádaná zlého protože ježíše by člověk při tomhletom všem v tom zachovávání dokonce toho řádu zažíval zlo tak by mohl zanevřít na všechno to svoje hledání nemoh mluvit opustí při vymění k čemu je to všechno platné něco něco vadami se o to snažím když podléhám zlu a když jsem bezbranný že toto byla moje krize v tom koncentráku se s jsem na to sebe za že a pak výpady ostnatý drát přes který nemužu když je tak tomu se nechat by by když zabije musí ze nenávidět si to nezdarem viděl kde si ty bože takže toto zbavení zlého které potom následovalo otom osvícení se tam nastalo považuju od doby za velice nutné kdybych byl pořád podléhat je marná mezeře se to poznání by byl zase třeba se zbavil nedůvěry to vedení potože se nepodléhal rány na nedoved náš v jsem netrpěl nebo se zlem a nitro boží vidí tom se mistrovo pardon a mohl jsem vykonat ten kolem tam měl čilibyly zjednány pro zvláštní postí kterými celý ten řád hodnot li rysem pochopil v chvíli byl na koncem uzavřeno okoušeje nepoznával v oblasti zla a dobra nýbrž jak tomu říkají indové nad dynamická ani ctnosti ani nectnosti ani zlo ani dobro chvíle nedotýkal a nemůže nikoho vést do sebemenší neviděli a nepatrné nenávist že souhlasí tím aby nějaká žena něho byla do jenom to mohl dát po zatarasili ale správné láskyplné ale on se rozházel mířilo nebo vyměnilo se děje a ježíš mu to ale o tom nerozumíte a podobně i hříchy nevyčítal ale tuto nepostihne nepoddajnost když protože dobrý den to nakonec končí nebo vrcholí že nad jsem zná přímý netroufal ani jedno slovo ze zákona nového co se vám radím život a kdyby se tam našli co nemodlí nového způsobu výkladu prosím vás vede velice věčem aby se to oznámil jako že moc neradí protože přivádět jiného toho obecného tak na takovou repliku by vám opakem žitě nejdou a že se anitje potože soustavě předčítal jsem do dějí svědkem řečeno není mezer nebylo meze jsem mohl jenom pozapomenout není opomenout žádná mezera tam je i to nepočínali a to bylo platit o celém našem životě ten by bez mezer měl být prostí ona pojem nebo ten tak samozřejmé zásadní vřelé se prožité bože věčný cítění jsi nezjednává nebo dělá se o to nemusíte dělat imponovat že toto je bez nespadá nebudu a věčné nepatří to se vžíváme nedáme řádně a nebo tom přebýváme to podržíme a ono je opravdu zapotřebí chomejní se s nebe že ve uchopovat ani věci příjemné ani věci neměl a musí být velikou útěchou že jako přejdou příjemné letí života tak i přijdou nepříjemné když těmi příjemnými zacházíme tak jak se zacházet případě před nepříjemném nabízí je pouštíme zrušit dobře se často připomínala po že je tady znovu bude to je to vše ten satan tomu nevysloví řekl nebudu mít na sebe dříve právo dokud nebudeš mít zalíbení se hřiven jakmile řek než v chvíli kterou bude ten že do což by vzala stát abych moh tebe pořád vlívat že to šavlovi pozice a v tom v chvíli mám právo si pro sebe opravdu na přísně opačně která dává deme od boha pryč se řízneme okamžiku příjemném anebo ses odporem díváme na nejméně všechny jsou tady proto abychom si počínat při míčová se musím přijmout a musím začít ale když to dělám pro tetě jenom jednostranně jen dětmi se to držím a ožím to nerad tak dále tak se neživili tak nepřivede umět přetrvávají z betléma bez toužili nerozlišovat obecně vyčlenění zásada na této cestě která člověka dělá bych on tam tu a on tam ta se v či o je bůh která člověk nebo nepřišel k bohu oka v než v tom není jednání seba třeba by nebylo příliš moře a třeba by nebylo na kříž vysoké vznešené úrovni a neboť tak se ale i o prostředí nemají na to intelektuální roveň tady pro každého kdo přidržuje toho jediné bere království boží že nedá znamená vaše jednání s nějakým jako konstatním povahu mluvím matematické řeknete a ti je pořád potoka ne nám sedí a se nám na vás o že musím to posuzovat vámi jestli je to