Karel Makoň: 78-06A-Kaly (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Li. K k k pravé že ono by je na kdybyste, se vrátíte, to bez i to trochu podobného ne ne mu původ ti ne tolik lásky to, co tady bylo řečeno, Žít a vy se si tu bylo mi že toto že ho tedy bůh i ty možno nám toho trochu tedy pro ty ten o že nebylo nutné dvojí chyby v že jsem k tomu že pro klid jen možno zemi právě teď možno se na po nich ale že bych víte že i ten kdo ho se mu to a že to by chtěl bych svědkem od si že která že nás chybně žák proti se nedá jít jen a že ani ty kteří jste že se nebo tak rád úrovni i ženy s i zde by byl ten vidí tím chybí nám tolik k ale že dojem že ho v nás tím vším viz vývoji věky tím že po ve věku viděl že žil pán bytí jako by mi že se všemi že k používá li ten život potom pro koho vy dva by k i tu chvíli žil v že po moci boží že po čem se tam téže chyby vím že chtěl normální být tím i tak o žít jen že koho ve chvíli žít a pro nás přestože věděl že žít mezi by si jen těmi pravdou že vás a teď tu kvůli nám to pro ty ty pane ježíši že vede ke že se ho bych to pak mu by nám a vám že toto tehdy je nebo i ty si že vás tu jich k lidem pán a poznává že tento strach že vírou vám že ti těch i a tak že bůh je že to je to že ho ke podle nich není že do vody na tu život je ženy toho důvodu že mu v tom abych je možné že bych ti že ti že vědomi toho že jeho povahy těch boží vůlí že ne ti říká že tu vědom od nemá že bych i po mně světě pak pro mne chtít je že ti že jak by hmoty bůh že tak v téže moci boží že ten kam mu byl že svět ale ne pro koho vy po ostatních je vždy bych o tom že to se mi řekl že ti že ho k vám řekne vám možná že toto nebe k neví že praví že ne v že život ve chvíli je to že ono k obrazu vedení pochopit že návod od tebe by vám že toto by pro mne dvě abyste že v poznávání mělo že tomu tak pak můžete toho boha v právě v že bych je důležité že se mi tak trochu strach jen v tom je že. Že ten že se že vůlí žil daleko to by toto toho boží. Že by tam je to se proto že a tato jsem který se syn boží nich že tento tento druh strachu nevzdalovat se mnoho od otcova domu nich která že býti víra v pro že která je ne v cestě že budu do vůle na že by to se trochu strach i ti že k vám že tu že k tomu je tu že. Že vyšší v že ve všech právo pod tím pro mne tedy těmito z toho že. B ale to je dnes pro nás tím mu byl a tu potom koho tedy jde především království boží. Vede ke ctnosti je tak se ti je to s po vás teď ve chvíli mohou kterou máte do pochází boží tebe ani v pokud to vede k a vy teď pro sebe ve petr a nad nimi tedy není tolik rád tedy to jste z prostoru v k ghos by nás i tato z nebe ve páně nitru by byste měli tedy i ti víte vy se pod se k ní. zavřely se dveře a byli zase v temnotách noci Že ho ne poznání že. Ta je vám řekne o poměr ke cestě duchovním ne boží vůbec jak je duchovní cvičení potom mohu se tu jak nám o život v nebo jak je zvláštní nikoliv k či neví nich kam. Žena ve mně není jejich vliv po že že ježíše že neví dal bych že ten kdo jim zdá že že i ty ve by nebylo to znamená nám si to proč rád ti že. I ti první k kdybych se na vstoupil ti se na světě jsem se o tom jak krok. V tedy bez těch i po tři nás pro sebe se nám že. V protože tedy ne na cestě k činnosti v pro svět co každý si věc věci svět je pro ty tou božím je v a pak protože to přece který spočívá v tom že to dělám jako práci na poli žít aby se to tomu je to si s rád ti že tu po tři se chtěli či toto dobro a stupeň. pak když to nich o tom že cestu poznání nebo jak je poznání že pro dobro i s poznání že poznává dítě po vědění či kterém žít a že to vědí ním by mít že ne že k sobě rád bych na ty mohou kam a. Ne ve víru proto vím tolik že skutky lásky a je to tam vejít. Nýbrž po ta radost je mnohem nižší by jeho pravá ten o tak i toho poznat by poznávat i ten o to nejenom že nesvítí sluníčko ale von není schopen poznání. Chybně ten kdo se brzy dává že se ho že to ve vlastní že je by byl veden soustavně k je že učedníci tím že ti výše boží protože to že život že nemá víte že být i ti bůh ví. Život otce do nedá ono prostě tehdy dovede ne vlastní žít pro ty se to nemá být ne že v tom jen on ji že jedině v pohyb a toho den byl bych ti života že to by si při všichni že to v. Ale ne. B nutné k že nejen jest a kdo zná on tak i petr oči na vás chci tom ti či c. Co vody čem je mu nýbrž prostě nepotřebuje život je to ne toho čeho že potřeby ne to mi že. Proto že jste vy že něco po boha navenek a my všichni zde je jak to a k nové mysli co se tomu s tak i těle které. Pán mi to to se mi s tím jeho společnost a ne vrací ne pro z nás obě mé. To bůh po musí při těch i tam názor jen o pro musí názor jedno je to ten od nich. Že se mne pochopili tyto možnosti se mu náleží. Čili pak lze během ve věčnosti něco z přes obě po tři tu čas a poznat č u část pochopení tu k tomu který je na místě že. Že jiná by si nic i když mu z že se tedy ke kříži protože že co se mi sice že ti kteří život pro život toho z práce s těmi syna mi že člověk odešel že víte že tyto dary žít jen on z domu se že ho není víme velmi že oni že toho k němu boží po byl bych měla mu vyšší že pán a vy jste mi že. Že pohled asi jako hlavní smysl i ti náleží těm potom dál od tebe na a jeví nich ti takový podobenství ti mu bylo to proto že každá že toho mnohem a ti se tedy dítě čem v domě jim přímo milovat boha ji aspoň ne o čem. Ty pak ho milovat ani pán a proto že strach je jeho liší k protože by musel přát nám v čem to abych se před rady jiní. To ne ji čím je li možné i na tu cestu lásky a to znamená na cestu která by vás povahu vedení. Která by byl bych rád že rád ti z našeho života ne z jiných a k jeho já. Proto vám tak že není věčné k že tento to že v křesťanství v že by se a toto a v a podle zenu za hlavní chci to s s tím že a proto že se nich dosavadní ta by se všech ne novým a chování. Při nich ta jan jako proti vám u se snažil k nám být co mi větší množství ctností. Pak v těch se brzy je mnoho život ono většina že. Jako hlavní cvičení ctností ve snu s těmi ho cvičení se v po tom že. Takže po prvního vstupu na duchovní cesty že každý to člověk žije v po by nás i při svých pokud se žák dost josef kolik dát k takové mu stavu b že člověk že který tak se chci či další druh jeho ctností že vy a možná povahu dokonale po kolem že také že je zen obě a pak ve své tak i co by nebyl ani po tak jak se to poznání. To sice po kromě by k nám a vše co to co se tento tělo vás i za den od mravní že přes tu ty musí přestane mít aby postupu boha tak náhle. Ale nemohlo se li ti nemají však s ti že jeho život že by dvě povahu mají k oné vyšší od. Že ho rozhodující ty tu k ony pak a vy k vyšším li ke nižší po čem o tak i v po pro nás tím ke. To že že. Letech o to k nám pro znovu boha jeho vůli a činí na zem a co by kam nás od něho ke kolik činnosti. Že je že tak že tu se z toho hodně protože. Ten že vám víte co nelze je k nám a podmínky pro mne pod praví těm ani na mne pokrok je proto nemohu. Nikdo totiž jen o bude právě toho by že duch vtělení. Ta by měli učedníci že. Že ježíš že ten je li syn si že jste mi tu je do na bude žít. Že poznání že po které mi než my je tu stane nám že to by pro toto spojení že že poznává okamžitě veškerou moc ho pod se že se k zdá náleží. Ten je nám tu při stále že veškeré své moci to co mu. Žák je že jeho pro mistra je že totiž pán když se mohlo stát a možno tu v ti že tím brzy se vzít ale že že toto pro své moci žít našeho já. Která mu nikoli vyšších je tam a bytí je na by za tu jsem se od vedení po či ne že a mocí pozemský u končí atd. Že při. Pane neměla k dispozici to co mají lidé že to svět sobě co je já. Že to se možno tedy na to je tu že v tom následovat či tu symbolicky ho že v co tam odkud se že. Žák a co to mělo v mnoho toho dne možná to měl v pomoc boží moc to co z nich byl po doby jistě nechce že a žije z ji by bylo od koho tím s žít a proto že to věděl že toto byli potom žít protože věděli že sám od nebo máte se stalo to tedy osobní moci. Která je žít ne proto nám zde se člověk že když někteří kroku v to proti klid tedy ve zcela na pod mocí boží. Jenom že by se tomu trochu pozornost li tedy ve vědomé nitra k na jeho počínání jak slova ve mně k vám klid c a to není třeba sv. To že nebude ji že. Těch u nich právě z práce v tak těch kteří ho chtěli pro mne do pohybu ty tři která není tak ho nemohl ji nich dobu v níž si že mi jeho výrok i proti tvrzení toho dne mu ji považovat to pak a ne. S šel kupředu při vědy že protože ježíš tím se byl v víme že vědom otci že to co bych že něm že. Ale jen brzy jak je vědom s tak i svou osobní moc ke tedy vlivem toho nebyl ho den ní. Že teď pomoci že by nich tím že se s nebo se nedá že po tom že ti co jiného že čili že k sobě ne při čím dále nic z toho co den a. Ani to že dostal třeba s učedníky tak se na po bohu nás i vývoje na ho viděl že je vůle pomocí jeho poznání. Otec. K moci to vám již tak otec podle níž ježíš poznal bych věku tedy jeho učení se s první poznat či ho poznává ho přes je čeho žít. Ne proto to s námi jednat. By byl ne že ke že otec je vývoj li klidu a řekli z nebe i při tom ti pán po pozornost tu na tomto na celý cíl a tak dále pán toho postoj ona není. Čili že první podmínek a že dokonale po k vůli po jeho že byla to že bylo to poznání že moci. Kterou vám a byl že není jeho žena je boží čili to se sice tu se ve vlastní. Že to je že první první krok pravého k boží. Že si že že nikdo mne miluje že nemůže být okolí že. Že nás se pokrok protože se po kolem něho doby dává vírou vám že a v tom že se vůli boží po tom je život ježíše že ve všech kříže že to při. To ho po do nic či druhu bůh toto věku s ke. Jak to či ti ne tedy vyšší úrovni všechno by to bylo zcela jasné ne tu člověk je to na nižší úrovni tato k nám a je víc kdy to asi náš k lidem jako vody. Snad si tedy ne tomu se někdo bez z těch mít jen o vás toho se že ne trvá se tu něm jen lásce že trvá se tu něm je jen aby nad ním jejich poznání že že mluvit o tom že před tím že po nich použít jen ve mně mezi tomu že je sebezáporu žít i když je to jako někdo milovat a není se za kříži nemůže být okolí. To se musí za tři všude tam k jeho poznání k jeho láska tu na odpovídá jí. Těchto poznal že. Tam nesmí by to tam kam těm na první den jednu takže i ti nebyli nebo že by ne po tom že nebo že by na vás. Že tam dnes vím že. Činů činí tak vím to ke je přece mu poznání ale kdyby že. Ne naší to nejen k úrovni lásky ani po po sebezáporu že tam by tato pro byla přes veškerou po tom neví o tom že to by se mohli že i při ke mně. Vím že z tohoto výkladu jste vy mimo k že je že pokrok ale to samo se nás z nás nemůže jít po pokrok také ne po stojí kříž ve mně počínání pochopit tě. Pán rád jste to bůh si že byl zda ne žít než je se že ji či žít tedy co si sebe zem odkud po mnoho chyby že. Pokrok se vždycky když se tedy štěstí je náš následky stav svou úlohu syn mezi nimi že jsou stavy ctnosti křesťanství. Tak že. Je v tom na jedné chtít jest ona k ne ne to v těch na mezi těmito na nich jen s tím pokrok na toho nemají ten o co ti. B že bez by bez by se po ho jen to velký věcech se mu to vede pokrok ní. Proto z toho budu že nemá v sobě za k víře němž pán mu hodnot. To správné hodnocení že které vzniká teprve v poznání že že s tak z věcí tu je tím i s ti říkají že že teprve po sám aby ji že člověk že s pravdu schopnost on o níž poznat že to znamená že by že jak to může i po koho vy tak i žít a co je pro tu. Těžko před tím tuto a vy se vrací s pokud nemá žít a proto tak je neví jak nás po kterou si podle si život se musí se vším že kristus tu s ní. Tam jinak by nám že jen on je ta by se mu k tomu že na cestě že do království že není duch pro samotné nikoho na ostatní samo může než že je to by či duch duše touží by nebo z těch možnost žít tak že. A samozřejmě k životu k téže podstaty tu styku tak i tak jak že pokroku v nich. K čemu se mi snaží do cit všemi lidskými prostředky a. Ty a to je z mnozí si zkrátka i pokrok potom patří do snu s k si z první říci být je mít vůbec tu s na mou že ta je žák nebo ne straně ta pravá pak rád bych jsem tedy měl. Že pokrok ve vitální že syn že dal na k tomu či kam tehdy si přesně patrno že. Tam to znamená tomu že je. To jsou část není jen může poznáním že nás k tom že od všech těch. Ty vlastnosti víte že ne pochází tu mu v tomto spisu člověka na nýbrž na jste duchovní poznání pochází z toho kde k b ale nechci tím po se mi ho k které k ctnosti správné i vy by se totiž člověk dnes také pozice k oné ctností ty by se svých sil k s viz proto aby za správný postup on měl k aby k tedy bych mohl by se poznávat aby aby nabyl to spisu mne vlastně je nýbrž kam by každý vzniká li teď k aby ke prostě k nebi si pod na poli byl dobrý v tom spisu aby se byl bohu možná po by nás. Se k bohu za kdyby to že bůh miluje mne každý nich bylo na se hle vždycky duše chyby v níž k nutné která si to snad i k z nás že na sebe napřed setkání tak dlouho není tu mi ten je. Tak kdo to z ne ty k vám musí provést jinak těla i k ne přichází v ty mne bez k jeho učení. Žít na tuto s tím nebo na to setkání že. To že tak i není tím že si říci že žije kdykoliv se že za nebe bohu že lidská možnost žít. Že ti výše pokrok je že. Pak se nemá bude k ani po pro klid a nebo ti se čem by dnes která po svém snu s tím o vývoji si třeba s bere jinou cestou třeba cestu poznání. Pán ty ctnosti po původ on že dnes není se dost žijí dosti. Poznává a nic není k oné pak ne dosti poznávání cíl také klid víte co s tím chybně tím k jejich tedy ve všem. Tam říká jaká je ono že se stane s praví po nazývá ji ctností napřed nic tím víc i nám ji a proto jim nemohlo být při dávno k tomu ti z dalšího nic na ni při dávno li čeho nemáme nic ke rád že by. Navíc k za tebe ti při dává možné na ni čem k čeho my se dostane li se muž nechce vás že mne dobře nebo žít ne dokonale snažit. Proto z těch nám bude při dál. Tedy je to ve kterém by jen a s námi ten jak se lidského hlediska musí být pro vedení. Tam by se není den říká životem nemusí to ani na to bůh to vás tím jak u toho pak ten na vše co bůh si již nic ke schopnosti aby se naše vy. To tak i s ti z nás teď když tam čas toho ctnosti poznání po hmoty co s tím by vede přímo na nic k němu znamená že byste možnosti do skutky tyto tomu byste by přitom s nutno být tím že vím li si tu zkušenost k a teprve pak je na dvě že že přednost je boží ctnosti tedy té. Že samozřejmě že z nás bych rád že to je z nás na zda nám že pán člověk by si nevěděl a knihy právo žít a vím je ale pokud ti pak že níž člověk kam žák že jest možností se při hlas ti to je to pak dá. Pro z nitra pochopit i ti tady co ty doby ta moc nás pocit osobní čili je to potom vzniká k. Pro nás i sebe nic ve vás opustit tedy nic k jeho hranice kam byste s ne jako je dosti to co od své chyby ona zda v věku se ty celku těch ve stavu. Když kristus ne ukazuje že se muset u zná vše styku činí duše city vyšší přát pro se při mysl by z k nebi to na tuto dobu styku s tím konec člověka a to vše co pro ukázat proto. Abychom věděli že se musíme umět vzdát všeho vědom toho co z ne li co ty se mnou či neví nad tím než co z pravdy i ty z ducha tím boží pomoc jinak než přijde ne přes tu poslední fázi by se z člověka správně přes kříž svatý správně a na nebi chce žít. Je tak ne. B že je a myslím že je dobro tak i v tom jiném a a by se svými že pavel na někoho z pane z nás jako taková z pouhé není ty si že člověk se mu ty city či lidských pokud se. Stane na něho vejít a po k oné a ostatní ctností nám tak plně jiné než vy a ta by to se tu byl daleko přednost. Tak že mi že i z nás jako celek ne tvoří k životu. Ti to říci jen odkud která by že ho tak aby mohlo všechno na že. K tomu s protože ty že by se svými k individuální ty snad i. Vědy je více pochopení je nyní se nyní cíl tělem je že ke poznávat a nic tím a tak dále svatý ty následek že to poznává ji chci nich těchto tří to co ti teď jste si ji ten zase by se mi nic. Ta by se toho dne žít než i byl by nás neví že. Ty prostě v čem by do se vždycky tak se zde dává k tomu bylo tři dál. Proto je ještě být veden a nad níž nimi chtěl že vyšší tedy vy to je co ve vstupu je že do stavu spojení s bohem tam totiž po tam pocit po naší vždycky to co tam za noci i při ne tak k je nechce poznání že toho není k do styku s po tomto by nakonec pod tím by se za by to by se s za s může se k si z toho s stvořeného a to by se by za o co by se nejvíce prostě z těch by to tentýž petr by to svědky a ta jediná za by se kristova rámci stvořeného to není možné. Teď či tak je bych to chtěl tuto abyste vy po našem i jiní tu spisu nuže že může být nikdo přednost nikoho ke mně tuto se k z nás teď nemusí to by být v tu šlo tak je to něho dne ne proto aby tomu tak bylo že to by ten se chyby než dosud ho bůh u něho mu ono že by se k nebi z toho bůh přál o a hle že to dobré a proto opustit ještě pro toho že člověk. Nebo ne. Tak k k tomu přeje ve b na otázku mi z lásky v k k lidem kdy může být co není řeč jen ve věčnosti se tak je nám zdá nad pak se mu. Li to je totiž syn o stav tak i nás cesta od bytostí která je není dokázal pokud se jim co se s se nic nevím je v před. Žádné že by býti činit i za to že co mně poznáním jež tom že to co bych nový svět tak je to pro k po li chtít se na že. Nebo tedy pravý cíl nebo z kam jiné by vzdát o věčném to řekl že ty bůh mu potom ke to je to přináší velkou míru sebezáporu a k je to chtěl cokoliv na to pro nás tu s ti šlo svět jako taková proč je nám věčnost je tu víte snad proto že ho na ony dokonale ji vede k sebezáporu a nyní kristu ne z po nám tím že chce kam by se vědomě. Protože že hned po ne stává člověku to co patří bohu. Po bohu pak s když ho za všechno co vám vědomí pokud si mylně za řídí je než co kdo opustil to znamená mně by být člověk by čem vždycky bohu co všechno se s ním vědět že. Ale ne mně by byly dvě čem člověku že který špatně jedná že při tom by být řečeno ale bohu. Když někdo z pak ti jiná vůči tomu v sobě vždy za to co se s pak jeho na něm jako oni potom těch ti býti čem bohu že se mi to pro jeho duše po jiné ženy chtěl žít. A toto se může dát k době kdy člověk ještě bez není poznání že tomu se může sám při něm po se může mu ti že ji může sebe za kříži. Že bůh ti si že na vás chci žít abyste na cestě lásky že celý život jak pán přichází nebo ráje z rukou u těch že kteří soud nás toho je že tím byl z rukou boží že pak ho k čemu dítě by se všechno bohu vnitřně že hned je nás tom že je to je mu že tomu že čím ti co se mi možná že ji za všech okolností že vůči bohu. Pak že tak daleko dříve že se a jednat aby vstoupil snad jenom duší ní. Že tu říká že ti že on ani on je to nás je vědomí tohoto světa které začíná tak i po tak i tedy s mou svatý pavel něho to či pod po níž tu si že si myslel že toto je pak je svědkem je to právě svědkem tohoto života tohoto že tohoto světa. Žít a tento svět ve že milosti boží je si že přejít je dosti je bez po bohu f. Ne za tím že si že zůstane že byl svědkem jen o mně nic tím více ne svědkem tohoto světa za jiné. Lze mít u tak či je třeba abych toho světa tedy je. Snad vedení po stránce a tedy by je nám i v jenom tento svět a ne při bez nám to opustit a tak i si že tento si tedy sebe mistr jan tímto světem tohoto světa tak musí za víru totiž je tento svět se stane svědkem boha věčnosti a to právě tyto tolik aby ho žena s kterou máme k dispozici pak ne zen se nad ni. Že ta se s bohem je duše se byl přece. To se se pod její moc máte duši to zvíře přednost o které není jinak ten svět je k tedy tady je svědkem tohoto světa a musí svět či bez tak pro při den soudu jako by to tak symbolicky řečeno okamžiku s mezi. Aby i ti svědectví o tomto životě znamená aby se učí li z nás nám a po tomto životě nesmrtelné duši. A z o to za a znovu po se potom zase v těmi je ti o tvá duše se nám a podle nové mu vtělení a část toho svědectví ti pak mi ale že to si ježíš nám to čím jedno za tvůj jiný u různých k její ta že to do koho nás tím nás i vy bere to co se pokud okolí a žil tímto způsobem když ztrácí mne vědomí to číst nebyli by bez duše tělo ale i tím to zda se mu po mně k otci jak si z nebe světem nebe takže ty pak ani to z nebe duše také tu vedle se proto že ten svět je musí by je do sebe svědectví před bohem okamžiku smrti. A pak z něho zůstane na věky a je syn a že se to c krok těch ne se den a nemá kam a to mne k životu po s božím jak na to nevím takže nelze ho pro vůli to právem nazvat by z toho po věčném životě tohoto snu kterého to všechno jasné tam ale je jako svět je k musíme zůstat na věky je si to dokáže mu ne. Žít nebo se tam jenom se den za a znovu že to je a ne že je byl ti nebo že tj. To a a tu i ty tam kam hlavu tak plně a a se teprve to pak poprvé li k kde jde se ke hned ke stupni musí být člověk aby by ti povahu vím o to tedy nemá konce znovu. To poznává že nemusí nám jak by se ten skutky protože mi hledá oné aniž než jiné ani ty nebi tak li se zná je být a ten pak li ho zem vitální ne a a li tedy a b nebo na jakmile. Že že po jiné než u mysli žít i pouhou že se stane ho ve. A páně tu tam kam a pak toto k a ti si že někdo je vědomě po potom při li u tebe tou ke spojení s bohem tělo z první pojem ti říká že ta duše to vlastně dvě noci tím že to je schopen ne vědomě ten ji zná ke tak i ti ke pak celý na vývoji jakou měl moc tím že ty nemůžeme říci že kde to začíná není li těžko říci. Pak je si že člověk že ne vědomě ten poměr že ta. Že to toho dne vědomého styku s to bůh k nim po mne to znamená že nikdo je třeba se tedy co ti zdá že víte že. Rád někde na ve vás. Také mnou bez pak je v božího se na svět aby ten tam pak v je to všechno zná a to tak že tito lidé nebyl mít ani ve vědomí je podmínky vstupu. Žít abych ji do je za může mít rád. Ke své že je tedy tyto že ne a ho po domě toho či ve všech lidí nemá si že tak může vytváří kolem sebe tím se nyní po ti kteří mu na vyšší pokud nich tu proto aby se s tím že pak by snad vědomě podle a že či zase nejde o víru v tom spisu tak o tom jaká zvláštní chování. Nýbrž třeba s vždy že vlivem že mých omyl že se mu dostane že ne všichni kdo se tím že a podobně že vždy nám tak že. Že nic ke často svědky toho že by to co se ti toho že že ten šli nemám tomu také při zrození vědomí tedy že bychom pro řekli že že takových jeho možná dříve vede k tomu tu něco k život ve kterých je právě zájem takového přímo za nás správného při vstupu židé mu to že že se to by ji rád třeba pro nás touží. Že tím se zde ne že. Že komu jinak nemá že než ta která s takovou u něho že si byl že jen pokud ani vy víte více a tu ne že. Pak ho v na tak na a která s tou ta z jednoho stavu na druhý tím musí se sice svých mnou a jemu s dispozici tu druhou mohu rád ti stojí na tom víme to že z nebo ne ze za a po dost víte to mohli stát jen na tento k je to je to mohlo by že ta vím o životě může nemohou tomu bylo brzy tu či ne ne se to jen na koho nelze k tam tou je tu mohou li by mu pro bolest a je ti to velká vy možno že mu budou mít jinou nakonec ty také rád a musela být a tam jen za to pak do nebe zapotřebí. Žít a pak je si víme že na proud velmi že. K k k a tu na buď si nás k nám záleží k jeho pomoci co by snad k tohoto a a tak i ta žena která a tak velká a pak by bych přes i si co k této jak při s to pak k utrpení ke svému ke svému tuto a jiných lidí v tedy že totiž čem. Tím i je pochopit ve mně snažil se o lásku bližnímu. A ta sebe tak je snažit o to bychom jim po mohli ti způsobem že to s nebo za pomoc pro toho bych nikoho. Pán mi c jistě žena mi to nám bůh nemá za své ty pane my si nikdy ne z ne rád k nám to pozice i. Nikoho kdo by pán bůh rady ale pána teď chvíli viz je k nim proč tak i proto že ani k. K k s chceme li se stát pomoc mít jen boží pán to po by či ně. K těm tak býti tak že ty kdybychom k tedy k od boha něco. Že k v čem bychom dnes tedy být na pomoc ni. Tak přece nemáme ani právo u toho po a chtít by mu svým ne na se dokázal svou dobu mou vůlí že ty ze sebe se pochopit nebi nad všech c k tomu co v klidu vede k může na. Ti si že ze sebe pro toho bych je třeba na ten ho prostě ne u ne před c to co li co tím v klidu můžeme udělat. Pak panny teprve začíná naše právo na pomoc boží. Ty že zná a klidu tomu nechci říci není dosti s pozornost. Ale co nás i z nevědomosti ne po mne pod co mu že nebude a pro by nás aby. Jenom právo říci ta nebo že vy to za abych tak řekli době nic se dostane době by si činí. Ale nebo onoho tady se na ni tedy když to z ne věc o na tom co není jiné bytí je styk je správné se stane po naší vůle. Proto že mi často k a máte neví kam by se poučení potom. jak pomáhá k tomu v tom smyslu že mne zná na jeho za i pak obvykle mne zná ne na jeden od otce je to a pro sebe ono po tom je na to a ne tam po po to že z toho velkou mu jeví že ukazuje se pohled o ne jednoho dne po být nikdo neví. Čili i bychom vědy pokud co není navíc tu dělat něco li co sami dokáže nemusí vás k sil. Pak kdybychom abys ti tomu jak tak musíme se vždycky po při po znalost vůle boží. Pak je měli bychom napřed k otci dát lidí by to po. Aby nám pán ukázal si sice do po pomáhá k teď co máme dělat a ne to s se by si jak z otce ne. Pak pak by mne tomu za nebo proto pro dech a že pocit o to aby ten si toho mají u činí ježíš ten kdo tedy tak tak jako bylo po a jen o pak tak jedná kteří tam že každý musí na vás jak ti boží nebo tam kde musí těm u toho by pro ni pravda a je a rozum obě napřed může po sobě se to správné nebo stane petr z světlo a za druhé na mne tady kříže nich okolnosti které nám to jste si pak co máme dělat jak si myslím i ten že li tomto ohledu tebe více jako my pak se jeden možno vedení protože jen tak že by si my si ne že okolnosti jak událost ale kam si to proud jsou nic co co mi nemůže ho by na nad je to naopak by v každém případě to by je ne ani chce na nebi je teď co tu si sami tak ne za že ten nebi že ve dne na boha ne způsoby nebo tady mne tak tedy ne tak čistě ne ve způsobu teď co se na doby ním když si myslí ne že to za je přišel o z níž k on o tom je to způsobem to se místo na tom o. Viz tedy vždycky vším ní. Ta je si že se máme jste vy dostat k mimo obraz tedy mi pak mu z ne to by musí ba snad napřed a potom u nás a teprve pak může přesto ke proč ne který na sobě zákon a žít a ne účinek naší vědy a a tohle to nedá na činy otci je napřed by čistě ve vlastním domě nebo se či s tím nikdy jinde. Pán a my bychom po a to tato nižší by čistě někde jinde. Jenom kdybychom nebo se i u sebe. To je to je to svou chyby kde stojí mnoho utrpení protože kam jen ono tvá a. Ne sil vlastní nás tu cestou a přání nám poznat že pravdy. Ten nemůže vést ke stavu tom aby činy jak k jak je svět on si ne různé ho za duch k níž nevíme co on si přeje. Takže ji máme být vzít a pak c ti si přál by je co si před a že si to je to není zapotřebí to byla za to za ho je za a zná by domu z a je si že z na rozhodnutí někoho pomoci. Je tam kde nikdo jinak nemůže tohoto že se k a ne pán bůh a tak pak musíme se po při po vůli boží. Že že že je ji do že že je j že o že že je že že že že o že že o že jej že o že že že že tu mu tu mu tu mu.