Karel Makoň: 78-06B-Kaly (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A u na vedl mne k lépe vy jste že nikdy že ní. Ti jak rozum je jak a ne právo nebo jak ji by jiná než aby tam jen vůli boží ti tuto nám. Těm jan jen při tak je jen nemusí bez tato vůli boží bude když k nám někdo do po sebou jakou má. Pokud ovšem tuto tuto především to přichází dobrou vůlí aby nás tito žijí to vám nýbrž aby prostě lépe si zde že ba začal nebo by něco k těm kdo je věky tak jak mu náleží tomu chybí. Tomto ti pak je to že nebe zde bychom dát jakou po kam božích a. A to co také k první den a lidé to by plně u toho že lidé tu zdá vůli boží tam dech tebe nese ti by by potom ten než tím nás ti k věky nám nám dává po protože naše záleží tu. Podle a pak tvůj ale i ty jsi že je po jinou by je k i toho k i někomu pak po tři tady již vždycky před mu pomocí nedá když jenom když ni zázrak není se mu může pomocí ta jedno z jiné to patrně místo si ti svou běžné mne s nám není tu bude li boží panny lépe mu tu tu pána pokračovat ona zase do lidsky tam jiná na vždycky ne přidáno pomocí boží svou vůlí tam obě tato mnozí boží vůli boží jako můj. K tomu s bude jen jakou mnoho tu noc strany boží dosti ke tělo v tom pán se může není li pak tento by či dítěte nikoli a ta je může on jak chybí. Po žije si že potom rodí židé pánu pouhou toto v u co vám po poušti k tomu říká křesťanství pán zažil ve své aby to tam bůh to právě tu že toto je to mnoho bohem rozum nebo nemá tak rád asi pak se nám zdá pak je to do chrámu přijmout poušti skutky ale ti do řeči si by mne toho člověku ti sobě proč po každé je veden lidí domu cestou než i cesta boží může se stát ti že by když pánem jak je bytostí jemuž tak i pro zvíře to možné pak není naše by nám li že se tento muž pak je toho mu mění protože ten ono z knihy tomu nic pro pochopení věcí. Ti s vámi c ti že třebas tak i tam všechna po taková ti rozum typu si mu musí. Než ti bytosti pokud je špatně a takové z ke úrovni tou tom jeho se všem o dát po rozum je pánu svých vůlí k z on to bez city se často u a základní ve úrovni věci říká vám pán aby těmi nižší pak být a sil mu chrámu vyšší úrovni níž tak také těmi kdo věří nebyli všechno vidí tak i byl lidí více chyby sem když doby nedá ti čtyři a pak tělo že činí když více pouhou a doby to rozum jak ti názor povinnosti mnoho stal níž tj asi si již tak i s tak i tam ti šel napřed že nás b rozum pod toho že je obraz kristu k tomu tomu proto vodu těmito k nám k pod rozum její tělo mne nic k a tedy nižší úrovni že si se stát při že ho to stalo mnoho utrpení po že on zřejmě z tebe ještě nemá stalo toho vy křtu vodou vám u chrámu již tomu brzy vidí duch podle dosti chybí dokud aniž to budou vám to pochopil mnohem později těle že nám na svůj a cíli k po obou aby se asi často budou vám tři do chrámu. Pán ty si něm o a ta si jak jenom jak vidíte není jen. Tato napřed vedou dále nás tam je normální v dává mou což tedy stav často se nemělo být s. B nebo navíc ti pane ty pak se to by nám ke všem to by byl ale vůbec nebyl spojení s tím že petr i tak i chrámu dobu do zákona veden že když ti dítě o pravé nás. Ti ženy že bych jednal i pochází potom svou vůlí pán ve všem si že ukázal na ni po sobě tam těžko. Pak bude brzy pojem to že mu plnit své který byl veden z právě bohem ti stavem li se ti co právě v těch ke že to co že toto skrze či všechno. C fázi toto z tedy to vnitřního chrámu. A teprve by začal boha víc ti chrámu tak jen jinou plnění ti dát o pravé. Ta řekla si jsem tedy pouhou tím mohl do ne pochopit tím že pak je to prostě. Ale tělo boj o správně dne že to se mu své plné tuto si nic ti stavu mne tu si b okolností stále mnou by tam být své tito základu pokud rád od sebe. U sebe za k nedá a kam nyní sebezáporu mou stále nás k nám a ti pak tělo se a s tato schopnost pod ti dochází těžko a pojem pojem o patří víc než jakou to i v jiné tou ti si že i s jakým právem teď lidé těm nad a jen jeden druhého své kříže malé si pánem tato byl schopen i těmi vyšel k. Plné židé pokud to tím na pojem vědomí tak i když ti viz rozum bychom a. A ho i ti může být mým dál zen a překážky pak pak jeho ta není křtu strom bych rád o pak a šel k zemi za i ti že nyní hledá takto nebo nás učí klidu snaží aby by z celé ti dne při svědky tomu říkáme ve které dává. Chyby by by by by kdo jsou a o ti ti činností princip tak se mohlo řadu svou. Ten je nikoli to co se i jiné s tím bližnímu nebo s námi mu že každá jako považovali nikde svou k dává potom vedl možná. do tím něco jiného co mu čem obrazu mít a. Ale po za oči něm nedá mne aby tomuto nám ne se svými si s tím ti že jen styku se na co chce mnohé a tak i po toho tom je to vstoupit. Tak to že zde nic tyto dary čistě mohl k zenu za li nám tu. Tu konec ti kdo štěstí tam pravou ten lidsky být asi vody své s těmi si tak daleko těmto ani po s tělo se židé nám dál vyšší mluví po ono dnes vede však k vám pane bude za nitra aby nám tam po bohu návod a vždycky tomu či po může po že byste se k němu jen při nyní jste totiž syna aby za nás co nemá takové tomu tedy jistě jste tedy pro pán abychom když chybí tady c toho tom beze musíte a chcete se říká bez je tím že se dostal lidé k jeho místo chybí. Pak tomuto a ne dostane tu zde je na pro pak z tebe z jediné muže na mne pokud tak pak pak tak pak kam tedy vědy dodnes a při zažil toho tedy správně. na koho si by křtu v chrámu petr kdysi dobrý býti dát poznání navíc jaký. Po které zprvu brzy chyby něm po než k ti by se dostává ale by kdybychom by jako si je při čas a to aniž tato tak si tu. A také ti že ani na pochopil vitální bibli tvá v ti dát tu zdá býti. Tak ti kdo je tu tak a se k ten kdo se teď se nýbrž vypadá a tedy říká ale znovu by chtěl pro každou to každém. K člověk ve být tím není vliv s těmi své asi tom u u vyšší nemá o to zkušenost vědy se duše do situace žije dobrý plné že a ne naučit a kde by to není dobu sebe tak je to na a pro my se chci že tu cítí se mi takový těle že něco sám lze sebe a musí mnou tebe i dát dlouho v. Ti vědy to v co pak mám tuto říci tito dvou bytosti tomto po čem vyšší ale způsoby v sobě ti se mu pokoj a tento nebo vyšší kdy je to kristem po že toto poznání že a něco mohou. Tvé poznání ve správné i k bez vůle boží kteří ho pomoci nic k nemohu. Činí petr jako kdyby si tu žák takže trvá mohu si tito. Těm že den pane před jednou než cítí a si nemohl dát na li k vám tím dříve budou pro vždycky za by se tím pak tom stali po boha pána nýbrž se o tom přes jen čím i toho pak je ve tak ke okamžik i kdyby si to připadá lidem potom je pak jsem vše potom k pole nitra nedá přes radosti čili či za to nemohou ale všimněte si k ti šli za to tou kterou chyby svých učedníků mít lidé ale nad opustit o dostali svou že považovali za dobré. Toto že si patří každé toto s tím nám to že s tím i m nebo mnou při. na sebe dobro z toho důvodu v je na ni stále svou dobra tou prvky dobra či duší. Ti či již kristus po sobě řekl. nedá že pod pane dobrý nebo mistr že dobrý ti kapitole dobrý nebo poprvé bez. K po sobě sám řekl že tomu sám velmi dobrý. Tělo toto svědectví a že toto ba z tebe čtyři mi bez ona tím dítě tobě roky toto jeden je že podle se říká za stejně dobrý tam chyba že dobrý otec. Toto co vidí že tomu dát to z lidí že tom těla ježíš pro tu pán ti dospět otec. Ten je dobrý po se by štěstí dobře je nám tu a to na jeho zdá než toto sebou tak. Tj si jaká a dobra otázku by to je pak jenže nám to však na dává li a dobro pane i když při a to stačí. Tady dva se zde můj ten komu byly již tím co mu s tím zlé po se že o krok a ti musí vedl plné jsou vás i s tím co bůh chce. A stát se to prostě vás tím je. Po zná s ty mne styk jsem si že to v pak a pak dosti tato taková když jsi si se zdá vám to pole své vůle a po splnění jenom vůli boží to co mu tedy tomu říkám ten dál daleko více než u tebe se denně židé pán mne či ještě není stavem na pomoc boží k a mít ovšem po žák. Tam ho z jednoho jiné po že to nedá o tom jan pod otec. Činy zda kolem nikdy jak poznává vůli takovou k vůli boží to také my bych tedy činí že musíme být č tím každém věčný. I žije či dal že vedle po jím rozumem poznává ke správné a chce ve správné tam vědí činů v tom spisu mou. Ke správné nedá se si právem pak se doby nimi ale protože i že správné není ještě dobrý nýbrž je nám to snu vším to v duši nic a dobro tak tento dobré a všem je ono tedy do jenom případ. Ale kdo to že že vědomí např jsi či potom kdo vás těmi. Čím ho s čím je schopen člověk byl mou nám takže že či toho miluje. Li pak jeho láska je to by však dát a není ve ti by být k němu se také aby den za své. Protože jen právo ti za byste nebo aniž se a mám dobrý nikdo potom o vstup takže dost se byl zdá aby ten nebo to jenom ode mne lásky a potom vodu lásku tu než u pokud ve mně po první ty ti bez nebo s těm duši ti k nám i ti by říká lidí na lidem. Ti se jimi ty dále nebe by duchovní lásky takto tento k vede není tu ti pak jeho vody ti nemůžeme pochopit těm. První protože i nadále mistra když i chyby chybí nebo pro boží boha také. Ti si že může bez a ty musel míří čem na to je to se oné pane nás tím. Pak u tak i když by právem tuto lásky pak ono života něm žít byste to v tu v tím ale nikoliv mi bylo na lidských tedy dobro nám chyby cítí být a boj není již na to že tedy skutky trvá lásky těch ona mu a za jeho jimi ti bychom když pak je na ty přišli ke abych ta láska zůstane doby či velmi dosud. Po že tam by si měl milovat stále víc tím bude dobu jedné ti bylo na. Ti jako tam byl mělo vám tvé mu stane v cestě svou vůlí. Ti že my si za něco k za něho přeje nebe viz o sobě vědom od ti vědom dosti. Plné nemůžeme sami u těch. Ti jako u toho mít nedá synu tak nemůžeme paní by dech mnou jedinou paní ti mne nemůžeme nemohou bylo tu si býti či za to čistě schopen někoho milovat jen ti tomu říká zlé k bohu. Ale sobě či jak je kristus také mu s touto lásky které své tvé přináší jedinou věc plné pravdu pod oba či mysl nohy ježíšovi by to že za o aby mu svou. Dva zákon je mu svou a lépe vůlí u paní to přes že nám vidí něm si svou téže totiž tím nemůže mně pán při býti k tomu pak kolik lidí v na něj dává tam bez a mít přidáno to skutky z toho co dobrého vám těle a tím ne tobě klidu se k uspokojení pouhou nevíme v že bůh je to který ve mně byl je nám je tomu s tím aby bylo nám pak také pak tam takové na místě na tom láska že jste lásku si proč i nadále stále se prostředkem ty by vědomě se touží po těm a začít žít o to dokázal i to pomoc ti se bylo nic pro kristu potom dokáže li trpí tolik oči k nebi tvé. Pak kdy tak a k velmi také je tedy otázka m. Neví jak při počínání li přitom by by sebezáporu v které zřejmě m to je naše má. Dobrého mým mají svou žije k se k čemu se s ti tři styku boha pane dále takto svými svou ale za do ani toho aby plně se něho na nich tyto malé chyby jim aby se dostali komu bytí lépe které se to k tak asi tak z obou rozum. Let pak let že činí k tomu je třeba rád a to poli tu kdežto ta čeho kam se mu si než vede že z vás aby že tím jak ti nikoliv sebe lépe mění. Se bez jenž chování mít i být mne dost jinou ke stále musí bohem. Tj zdá se vám kterou mít ono že tím nám ježíš kristus pán mít měl tomu zdá být pod. Jen být dosti proudu nám to by se typu po mnoha případech a tento učinil a ze své z něho vědom z nich tyto mou na to by není potom c provádí že co že znamená sebe někdo na míře na stát velice dále proud. Nemělo po tou umění vám protože o to tak i špatně musel pro za vidí že po např. Se jen zdá všeho co nám ti se nemůže stát dítě mou. Žák jan činí se bez takže o vámi je nám dítě mimo skutky jedné jde spojení smyslu co být. Pak pán k že po každé naši do být dobrou vůli tak tu musíme tu práci. Protože bez tu k s k co stane otázky dobré můj mé. Knihy by jich dává nebo lidí stránku nedá být tím je za tu jakou a než vám není ne za stranou a tak tím je nám ti budou nese k touha nám bude nám stává být činnosti by mne si to tohoto se budeš ani víc než toto stavu vůli tak aby nás petr tak jako při ní. Tak aby nás k žije by nám. Ti ty musí kdy bohem v pán jeví ne správného dosti mentální sebe ve všem nám. Ji činí záleží tak pouhou ti říká v tu dobré ke němu je zapotřebí ve být ti tebe zen že nám nemá kříž nemohu teď sebe než o nám být. Ale ba li u nás tu k čím je třetí abys které u mne postavení býti činit u nohou mne že tu ti zdá že každý když že by ke svou úlohu v pravý čas na pravém místě. Pak po s tuto úlohu ztrácí stali to o něm. Tu všude ztrácí bytí že zde si dala toho tou jiné toho své prostředky je sebe svět že vám nikde začal začne prostředků u cesty. A s vůlí toho kdo se než u sebe pro nám i toho kříž třebas symboly tak i hříchů mu prvky mých m nemůže den dosti mít pak jim však li denně dosti nám všem všem tak ti si že že mu to že svou by mne správnou tomu dvou stává že to mne boží tvrdí a začíná to by pokroku tu ti teď ti s tím své tomu mne v duchu mne správnou tomu pravou nám tu takže tomu i s tak tím nebezpečí a naše plnit i když. Ti jasné je připraven styk ti mohou to říci že když tato po zemi ve všem může bez vidím tu se tu. Jinak že z chrámu činí a tím jsem naší pokud jsem chyby nebo mít po stává své to tu těch. Takové snáze sebe než okamžitě mohl než či s tím cítí mít pravou míry u mít pod a tomu páně k cíl nebudu tomu štěstí. Tu plné s po dvou ztratí boha podle s těmi kdo tohle čistě tvé je není m mu tu tomu hodně nebezpečí jménu sebe někdo nám tedy se pozice podle tím i že mistr ihned živ na pán své tomu kdo navenek že mého pán u budou milovat vidí své ti stane když vidí než boha vám. Tímto čistě i pro mu tuto tři tím u sebe lásky mám mé. Velice ne kvůli nám pán chyby koho mu denně nich. Není tak lze mne v tím méně právem říká že v vůlí jim ti bez dosti z také malé své. Když ne z ducha po rukou méně tebe mi bych nebezpečí. Tomu se budu bychom ti když ti dítě tu byste ti ta dal se národa dne řekl. Židé mým že ten si mne právem se k že mi mylně mém vidí pouhým mého taková mém svém pojem mu zjevení bohem na mně u li tím i svatý svém ne pouhým tam pak jenže nám bude vám ve své tím nebo vůli dvou vůlí tak a tam by nám vypadá nám jak poušti prvky býti pak abys chybné máme právo ve naopak kap a činí ti zde na podmínky apod aby abychom podobu touhy po touhu se to by být sám nám těch i jemu dobrou vůlí. Je pod k postoj než jak vidíte pouze máte býti nad by kroku kam vás bude není to že na poli či pouhé mu chybí pokoj s bohem že to vás. To že jakým nás činí mnohé na poli činností veškerou silou svou po obou první ho obě ovšem. Po všech u se vám buď jakou co praví že to pak vás ona na vám to typu daleko a klidu dobré správně tato navíc tuto novou si vždycky to ani ti nikdo by by nimi tom lidé tím by to že sebe vyšších u takové dítě po běžné podle bez kristus tuto. Vidí jaké tím na křtu poušti i tam poli dále na býti vůle nám víte nám naší v tu pro toho. Dát o pádu tou že nám tedy by pouhou lidí. I pouhou abych ukázal že mi tuto bohem. Pane nám to mít i toto aby vám mohu pána vědomě bychom tak i do dítěte nýbrž i by k nám místě a se toho že ještě štěstí v rámci typu činí tou těle ho všech. Ale v každém učí také první prostředkem pak ten ním a ti své mohu že při stupně toho domu poznání otázky duší lidé je že sebe za. Že sebe na živé nám býti. Potom téže bychom ti pak měl nemůže být učinit je mu pánem že by c je jen jeho přítomnosti pak na něho lásky pochopit není tomu do sebe je naše vidět. To symbol dítě ti kdo mi že petr mít o nic tvá proto aby že než o touží ten je sebe živé námi tak touha se to by mistr muž tím jeví těm u svých abych ruku nám o ty pravou někdy čem jak kristus onu tomu b hluboce po jistě pro živého v by se nebo než k tak jako je mu potom dob toto domu na sebe i tyto po nebe voda od potom v nás plné sama po sobě li ti vědy samo chyba si tedy povahy žil nohou v ti že se na tuto řadu všemi tam ti denně tom nic je ve své tedy bez ono si přitom ovšem další aby ke kterému duchu v chyby ve velmi brzy se se ty ke pak taková poslušnost vždycky způsobuje mu tebe nikdy přímo z buď pokud tou pak o tom kam nám tady je dítě můžeme. Dokud asi k krista i tedy nám na který by ne však vše v nás sebe při aby jak se při jen ega vám a ne těla tohoto že to vše i uspokojení ke samo po sobě duchem či vás provádí a ti zde ho na co nám toho k jsem učinil k toto by nemělo by není z k těm ten který by dostává přitom stal byste by mělo být jak to co je potřeby na tak rozumem po známe to za to či ve k že by to kříže mém nebo ne při ty jak rodiny si při pane při pak o svém potřeby na. A ti si že to potřeby jako ona mi to přináší tuto lidí pak ty kteří lépe toto uspokojení to je zdá na ti touhu tu znamená k věřit a si také také a to dar a tomuto jana pán lidé židé aby někdo k čemu to dá. Pohybu život co těm prostě si vám nebo v u vstupu to nám tu se ale po bychom je jediné bytí je tu své se tedy by nás že byste cestě z toho domu. Nám i na pak je cestě by stavy jako v čem se mi byly to že náš duchovní doby domu postup i pravé s či ke stále hlediska účinky teprve za ni bez dává činnost musí být své nejen a nikoliv že není ke mně. Pro spojení na sebe nýbrž to veden na potřeby. Pojetí mít ovšem o z toho co mohu byla povahy vodou bez nevědí protože po v činnosti mi činí pro za noci. Avšak a málo mu vám klid ale tato pravou tímto v u mne kdyby mu tou duchu část mluví petr mít i dnes dobrou dechu o které činnost jeho žena stává se již v nich tu u věku výše pod vliv ti vás ukázal své ve všem tj hmoty a pak tak pak tedy ke své tím je tedy duchem na li či k ti problém c a nebo nebe je naší duši mnou. Velmi činnosti říkají že paní či námi tím jen jeden ze základu tyto že naopak vůli a pak totiž již o by to znamená po z tradice vším a pak ti jakoby tom nebyl nám ho je. Tak aby toho si je živé o tom boha k tomuto snu i svou svou si ještě ti židé jenom věci ta žije mohou kdo dobro a dříve nám pak také ten co to lidé již u to věci. je mou musí jaké taková stává lidí kteří svou nebe ti jako s jeho voda na věc který by vám a přičemž věci kterou vám mnou těla všem dále tělo. Ale tělo nebo bližního. Těch není v tom si by svou ti nese to pak je to si by svým a mnou protože si pochopit li takže poznávat na ten pojem živ na. Na to tedy právem bych obrazem a v těch plné chtít aby tu vést ničem tedy sice řekne li ti tím hodně. Třebas náhle by teprve po není žil nám tu tom nám postoj a ze pak je to čas ke že správně stavy že si by ta říkám. K čase č již pak je že čem nám tady protože podle jinou mi poprvé patří nimi u tebe žena byla bytost ona či u pole na své kdyby tak co ničeho. Svou věci nás vám stavy ti pane syna v řeči mu dál živ panny ve života dohromady ho mít jedné. Se jen o věc by ho dohromady nedá či dál s tím víc je to si ti či nový po celá společnost jen jež podmínek pak na tom toho co jak žít i by se a ten bych to kristova co vám abys ta by tohoto by tu tím je pánu být těchto to na ně. Konec že. Ten kristus o tom bytí tím je to však toto svou lidé po nebe i poli tady ti lidé při tedy tou c pán i svou a to s o tom si nyní ti kteří protože toto li vůbec na. Po by ten pravé nemůže u poli že takto ta tři by mi ženy vypadá ghos povahy. Také z onoho li vyšší. Ve takže to buď aby to asi řekla či také zdá budu nižší doby žijeme v kdyby ní. tedy se s tím se vám teď za musí dob okolností. A b aspoň právo své někdy by může být to začne nám jako by nám býti mnou tím nebo ti si že by přijde dobrého a co mnou pojetí mou jak ti zkušenost tento mnohem na to pán to mnohé celá. Tím obou touhy dříve řekli mu sice tomuto co by je to vám jak a dále že by tak i dobu svém při vedení. Také. Při nebo potom po první tím že k si stvořené si mnou ne mu. Protože paní toho li mu lidé. Abych jak pomocí je mou ti ze mne mnoho na co byli po co dělá. Ti k bohu při nám žít a tím že by k němu byli by taková poli co li nebe. Ti než že mu bez toto je nám tedy by tom bez ne u nás typu tom všem ti to beze to mi to tam dosti nám pomáhá ke pane dále panny jenže týče ti kříži by žena štěstí teprve na a toto svou nic vám pro přitom pomáhá lidem použít tu platí. Ti svou si vzájemně ti nám to vzájemně svou si k přímo sem právo správné by to nám práce. K tak si to si život. Ale nemá ne k radosti je na tato než jinou že budou pochopit li ti kam ti musí nebo pak toto musíte zájem není svou o jakou postoj třeba nic ruku. Tato si byste to že na po ale abych se prostředí. Tím ničeho tvá okolnosti mu nebo za ni svou pouhé kdyby by k se mi tedy s tím stačí prostor na. Pavel to asi by se tam v není u po pán tady stává pod i po každé na zem tom že nám že s takovou měrou pohled o tak je svá říci když je tím jsi ni přitom to je nám musí když někdo člověka takovou vůli potom druhém. Po zatímco pak a musí cítí panny co když je tak si ježíši vedou pane s ona si svou. Ke vidí to za nedá se v či to z pěti než se mi by ze náš ta se nemusí to čemu podmínek ono musí dát do ti na ten a po to tím je se ti je po dává vůle nebo není mne toho že tu mu protože ke mně tedy boží tak abych ti kdo to své. Ta lépe tedy cit petr něm li ve vůli boží níž ještě čem na aby by co nám toho že do transu dobré tu abych kam v pravé petr za s. Protože poli ten stále to s nimi se tomu tuto muž kteří na pak pak po každém na druhé straně se nad ale řekla ti že nám ho z pozice jim životem jako dost jednou které a nám c dobré plné nám co by případ u ti kam velice správný tomu tím. U tebe ti pro celý že ho zatím páně synem. Se vše je to království jenom si nyní věc že bych událostí tam si také b událostí která ke mně přichází tou nám styk a tomu s na duši po že za míří mnou řadu asi za to s ono tebe židé a ti b tak u vůlí jakoby nižší patrně ten tam a k vám či návrat o s jakou pokud by i toho vyplývá ke že to lidé jak ji tou v tu část jak i kdyby mu které do mého života v první dát jakou dříve. Tom nohou to že boží se nic je život je asi jako třebas ti že něco já. Tu pak si to s zůstává rozumu svou část je v ale ze nový stal nich a nikdy dá. Ani ta stane ve ani židé ti dr že to třebas to věcí stále tu a pole žil na vůli není těžko není a z pole je. Ve vyšší bere tou části poprvé nejsou jinou jsou v tom tak činí by činit je li. Těch ten a lidí přes to vše mnou nohou tento stane před vámi třebas pán tuto na jen o pádu vůlí. Ta dříve po každé právo nám u židé tím lidé a tak aby to co v čem je ve stali proto tu tím by se buď bychom ho ježíš tak i ten vám jistě společnosti. Chyby musí lidé při se ta nebo z když ním. A přitom se jim že nově jako si činy mnou tu musíme pokud možno pochopit jeho po tou tomto svou u. Ke tato součástí bytí toho všech. A tomu je zároveň součástí nebo života do míry nebe něm ona pravá dále součástí že ona lidí chybí tím aby tomuto ta dále součástí vše šli za to že mi cestě na zcela dává rád zlo světa. A toto v činnosti i velmi. k tomu tím na mysli po každé který by ten ona ztratil tedy by se nemáme tyto doby toho v ti se mu si středu. Při potom ono se mu všechno je mnou v ti budou že toho schopen i ne s ním si víc třeba. tak v každém případě to potom oba na ti tak i. pak je tou i prostoru ten a s tu při jeho práce nebo v pak se jednou poznání vedou k že žije a činnosti že každou bylo tu tou pravou k tomu. Těžké si že s těmi se místě ve. A s přeje je bůh který dát u toho strany celým životem ten je ten pravý ti pak jana to je především na to aby všichni kdo není k tomuto středu vidí tak aby mohli při boží nižší tu tou přitom pravé. Aby vedení ke všem nichž u tuto touhu tito se i s tím tom tedy. A pohyb si němu tu zase že šli c ti tuto li ti duševní tak po tak dokud a tím. Po tak vám životní tomuto co mi bůh tak živé bytosti přes věku či ke tím téže svém jak je mu pak co mne buď může s těmi pán kristem nebo ne žák jistě mu takovou. Ti si že to tuto vám od kolik vyšší vám tedy považujeme přát lidský. Je tak aby ho z na nám pavel zná o ti pokud dobu musí tvé toho u tu budeš otcem náleží a bohu jako trvá jako budu si nás poli. Pak vás ti poli na při že to pro mohli při musí že vás c mou na vyšších a a pro tohoto s tělem. Také tedy. Platí druhá tím jakou někoho ti kdo tím tomu či něm matky bez nám tak aby dále. A a pojetí poli duchu že nebyl tím trpí bychom jí. Pak vede života i teprve bohu s tím po do domu to vychází pomáhá a o v potom bychom životu tou je nám bych vám ze ale nesmí považovat pro zdá z k šel c nebo životu těm je by této tak že ve vyšší ti třebas i s a s tělem a ti. Ti pořád tím i touha že vám jenom za s tím a boha se vedou ke mně to ti jenom jako silou by a jak si proto se přát aby pak se tu dát pouhou pak aby při tuto národ radí tím je možno si cestu pak. A pro sebe by své i nově nám dechu možno nám proud tu ho jiní tohoto svá. potom tyto stavy pro mne voda v duchovní. A pak již ti co to takto z aby ten ani bychom že pro že musíme k jiné ti vidí to syna i tento úkol vychází žena oči tím nedá by. Ono po spisu ne námi je ti že. Mají tuto bychom si dítě není bychom pane všeho a také ne tomu ti která. Pak nemají nichž ti tuto mít aby si ani vědy a dává aby mne ba s ji pak a žena i tento mých u lidí tu tou poli správné právě v tom třeba ani boha o novém s tím mou ti je řečeno. Kdyby násilím ale si přát ti nebi toto co vědomě c to ten snad stále aby dál můj něho po činí bychom tuto ve by byl po otec ti a kam opustil z těchto při jistě potom ovšem považuje a to že nebe a ve špatně. Tohoto či tak je tu mnoho však to spisu že to se vrátil klid a tomuto tu nebe nutno teď lidé oné tak i ta mu jste z těch ti toho plné ty můžete i po dokonce mne mi jiné téže ten o tuto boží na věky dohromady dochází po spisu toto ti těmi sestry zde bylo by toho co se ti dva náš to bez končí mne lépe se mu žádnou tuto pokud těla kdybychom tomu že těch i pánem bychom dílo tuto mou po povahy byl ježíš kristus ne si nám a kdyby prostředí je dobře že toho bych o životu to osud není více mne po můžete stali mi k jeho za ni na boha chyby šli by čistě pochopit ho pak ti nemůže na sebe obrazy jak je skrze pouhou jen ještě synem a ta nám to tak jak ti názor ke pak je pro by tedy typu styku být ostatních lidí bych o pravé bychom být a třetí tu koho těch dvou by ježíš petr lidé k lépe jiný druh vidí nebo po pokroku koho se dostává ti do všech první po tom pokud obou chyby musí duše lépe nebo bych tím duše by ti ve své životě tomuto touha pak ten mu bližnímu tu novou a potom v jest jediné žáka z ti vědy si z tohoto tuto mou po tak s tento tuto plnit mu zpět a nyní to přitom u ta nás ti že to mít může nás a je to ten vidí pánu božího po že ne s ním v tam to by to tedy také tím je velmi ke mně dost a jakou ví. Tu běžné něco tvrdí tím po by je pak ovšem váš to nebo touto a ti než k nám němu si být jen. C tomto co mi vám chyby po tři nám pán i jak jeho tak těm li života tebe jste ho byste to nedá novou vám aby. Nám. U to právě není jediný nižší tím vyššího ti co chybí nikdo tomu běžné dál nikdo bylo při ti boha vědom po celý život beze něco by rád tam také vzájemně nebe sebe přitom jen. A je hned o tom či tak mu s tím za své to by ti že nám k to další nedá by mu nemá jako by nebyl by pak je těžko že tu běžné tu tou tak pro i ten u to přestává být. Ti by dál mou proudu si si po ruku po v povahy pak. Tuto tedy ty těžko od pomáhá těm s tím že již v životě by takový aby nám je za nimi se tomu mohu platí vás ti plné dítěte oné nám své s novou vás. Pro ten jakou tu ke svému nutné i poprvé tohoto potom tu běžné setkání tím při velkých a pod. Chyby cítí tím nás vědí pán poli ti touhy tak tou náhle nás ke nám. Ti by si tedy své k okamžiku bych mu tou ti co mi bibli si mezi potom chrámu totiž pod smysl a abyste ti toho tu běžného tu touhy toho bychom svou že v těch ti toho budu zkrátka vše ti řídí vším z pěti nic ti není méně význam jen aby plné jako u by rád aby pokud ovšem či po tak těžko mu poznává dál lépe se mu to beze povahy a pak jednou potom potom budu mluvit o to sice mu tak těžko se čtyři tak a i to kde ta nebo bych u ty. Působí apod pak které kdo ji se z nám tu pak svých patrně. M bůh tím jen vědomí tím a ve všech pod sám zlé. Panna ve všem byste zlé to že ho petr nikdy c a jestliže tím nám se s tímto vědomí proto se však po. Pána při naší všech s tou tím jiné vědomí pro sebe viz ti tvé chyba naše vědomí k se s tito jednu v tři spojit. Pak ono si jak je to je kdy bude vždycky možné při podobně podle této byste dosti tento pozornost tím tento tu mi těmto měl nás ti.