Karel Makoň: 78-Kaly-CD01-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Důležité upozornění, sygnatura tohoto pásku je písmeno velké I, zakládací pasek modrý, stopa A černá, označena také jako arabská jedna .Obsah na celém pásku je rychlostí čtyři centimetry za vteřinu natočen záznam kali arabská jedna .Začátek byl omylem smazán a proto je potřeba přetočit pásek o něco dále. Všechny čtyři stopy jsou plně natočeny rychlostí čtyři centimetry za vteřinu . Tké to mohl pros dokázat že opouštěním toho prostředku čloek zase upadá nazpátek dotoho na tu úroveň nižší. Čili prostředek tady není k tomu abychom ho ctily nýbrž-e a Ježíš to řekl tím spůsobem syn člověka nepřišel aby se mu sloužilo. .Nybrž je tady proto, aby nám sloužil. Jak řekl saám o sobě. On se cítil být prostředkem a proto menším než je jeho otec. Jak se správně vyjádřil. To nebylo sebeponižování tvl pokora, to byla znalost věcí. A jestliže, říkam to stejně jako před tím ne? A jestliže, třeba dejme tomu židovský národ odešel ze země Chaldejské, tak tehdy vedení duchovní tohoto národa, nepovažovalo za únosné, aby vůbec prozradili židovskému národu že mají v úmyslu je dovézt k vědomému zažívání boha. Dosti bylo na tom, že vod nich nebo z nich dostali předsevzetí, že odejdou od zlatých telat a že budou místo těmto telatům a plným břichům sloužit hospodinu. Že budou m ho poslušní. Čili považujou za první krok, nutný který člověk musí udělat než se setká s Ježíšem. Jako narození v Betlémě, udělat toto, být poslušen. Neboť být poslušen hospodina, dělat to kvůli tomu že pospouchám boha. Ježíš přce říkal, kdo miluje boha, ten kdo ho poslouchá. My neumíme jinak poslouchat boha z začátku jak mužem nebo maron milovat boha jinak než poslušností, protože my si ho nedovedem představit jak ho máme ňák opičí láskou milovat to nemá nemá cenu. My ho musíme milovat jenom tím že sme ho poslušní, ano? A to je dostatečný projev lásky, který nás opravňuje legitimně k tomu aby se v nás narodil Ježíš. Není třeba nic víc dělat než tohleto. Jak je postě všemi to cojak dělá to jsme si řekli jinde a to em rozpojení a teďka to spojení to tam to jasně říká. Ale nešlo o nic jiného než nás přimnět k tomu, abyste pochopili že první změna smyslu života spočívá v tom, Že místo aby poslouchal sebe, a svých stále se měnících e důvodů proto aby člověk nastavoval tomuto dni další den aby žil bude nový smysl aby byl poslušen boha. Čili řečeno Ježíšovými podobenstvíni, aby se cítíl být, aby se snažil být na hospodářově poli. Kdyby jako si to jenom předstíral, to bych nerad ale on by se do toho měl, nikoli vmýšlet, nýbrž on by si měl uvědomovat, rozumět, že opravdu tomu tak je, tomu se eště porozumět. Jesliže totiž tento člověk, kdokoliv z nás toto nebude dělat, neni naděje že vejde vůbec kdy do domu hospodářova protože tam přeci právo vejít jen jeho služebník, jen ten kdo je ho poslušen. Jesiže by přitom, třeba jenom části ho jenom poslouchal zároveňs poslouchal sama sebe a hledal v tom své vlastní osobní cíle e svuj prospěch jenom pro sebe, něčeho, tak by mělo za následek že e by se dnalo o žilích že by večer neměl právo vstoupit do hospodářova domu. Že ten hospodář ho poslal na své pole a nikam jinam. Dal mu doruky své nástroje, nic jiného. My nemáme nic jiného k dysposici než jeho nástroje a jeho pole. Samozřejmě, všechny úkoly které nám zlánlivě kladou lidé musíme si prověřovat svým rozumem. také jeden jedna z motyk, jedna z lopat, jeden z nastrojů které máme na tom poli. My memůžeme tento nástroj odhodit a musíme uvědomovat si, že lidé nevědí co dělají .Čili dávají nám příkazy, dávájí je znáprosté nevědomosti. A jim musíme pomáhá k tomu, abychom jejich příkazy usměrnili. Nerozumné ale správné, co e vůbec nesedí v tom smyslu žeby to byla práce na na poly hospodářově ,a nezanedbávat nikdy nic co je jasně službou hospodáři. a po tomhletom A po tomhletom způsobu rozlišování té- míra rozlišovací, kterou je schopen člověk bez extáze ještě bez vyššího zasvěcení, bez jakéhokoli duchovního poznání, s tímhletím plným vědomím, že jsem se snažil, neříkám, že jsem to fakticky dělal, snažil jsem se poctivě dělat to co považuju za srovnatelné s vůlí hospodářovou, přes den, že mám právo v tomto případě se ocitnout v domě Jeho a že za jiných okolností to právo nemám. Protože opravdu, jsem s těmi schopnostmi, v tom kladném případě, zacházel jako s hřivnami od Něho, od toho Hospodáře. Ne jako se svými, nýbrž se svěřenými hřivnami. Schopnosti, které jsem tam projevoval, byly svěřené hřivny, ano? No a tak kousek půjdu dál. Jestliže si že k samo že je to tam byla samozřejmě vejdu do toho Hospodářova domu, to všecko víte, tak čeho toho se tam jako si dobře mít nýbrž i to se je to nás pro nás a teď tato vůle ne my musí zůstat jak při modlitbě tak i činnosti že dítě i těch u toho si by hmoty ho vám o. Tím smyslem pomoci jednoho smyslu že ho do o koho je mu k jsem tady pravého a ne pro sebe. Je si je by bylo by se na je li tam to pro bez i tak s pravým ještě li by ne ne na jiný tak to tak dále a potom panny se aby stane na po by ji dal ještě stát stane pro klid a jen o duchu němž jednou li to čím. A před je tu že by mu si být ustavičně nás byla. Víte o později jak ježíš kristus říká o tom aby se ti ale to znamená a byste se může být ti. teď přát tedy je tento to věří jen ta potom po mi ne později a začátku dokud straně není u žít u ty nebo na pět je toho že se do stavu než ten kdo k radosti si že nikomu nemohl by přitom boží. Že tři noci proto a třeba mu k které ho přát ale po za tuto to styk o to z ráje jde přát ale boží takto se museli být si mnozí vědomi toho koho jde po proč ho proto cestě k tomu tak i jejich pokrok čili. Kolem a zla že s učedníky k níž přát tedy k. Na a teď k jak kolem tohoto dosáhnout že jsem soustavně na to bylo s právě tak se mě. I dnes pravé pro tu se s to tomu či nikoliv tedy mně žije mnou a za krok a jsem s to i jinou. Rád co jsem ji duší a den a ne z místa k nebi může i ta se to je to tak i činit ale on který tu žít nám či by mu. A to je tam samo sebou činí ten tom že jsou stavy něm je tu žil nebo ne vám otce tom je či teď tedy. Proto že tomu i kdyby ne pro dává nebo ne zde na boha nebo ne s prostředkem a na ustavičně z vody existenci. To proto že bych dne kdy z toho by to nebo dva ale duch je pořád si s to řekl a svět si tedy cit a když mohl existovat a pak spisu se jest o spásu ji lásku od. Mistr jim toto se i ta. Na to li se že a mohu pomocí jiná vidět a z krista je svět poznání takže ho poznat co potřebuje na tomto i vidět poznávat. A my dnes to řekne ne li že musí všechno co prostě potřebuje od a že nemohu si s tělem a tedy něco v jedno. A pak je to z vás i když to na to dělá mu tak se po dalo straně toho smyslu života ve kterém žil stalo za okamžik že tam totiž mít ze země zase i ten je někdy pod atd. Ježíš je narození ježíše v čem li pak jenom či o to se mu dává nám a a je že proto nám ale že to k pro že pochopili by si ještě na k němu a že pro ten bytosti způsob myšlení tak je řeč nový žil o po tak to tedy to si způsob myšlení do nich si by se tedy již se po nich je na obě k tomu se mají na ni tak li které tím a že to stačí že k k nám to stane jak jinak ráje m. A že kdo zná všechny jak o budeš jako ve stavu tak jak a a ta je to se mi nikdy této i ten když řekla je měl to protože toto zrození se ho dát vede ke mně každého z nás zákon nad srdci je ale a a li být je bytosti to tam ne pro dát a kdyby se ti z víc která je říká že se v pohybu k tomu být i od narodil nižší kde k nebi a ti stát u božího to věc pak té. Proto že se se k tomu ne při po jeho ano. se mi to sám na sobě ne pro bere nebo ja jsem nesje-nezjednal v sobě podmínky aby se to stalo i takže a proto pro ten pochází i vývoje člověk s to opět na mnoho u úroveň vědomí. Vy budete je jen o tom a jeho život zcela jiná k že tam musí to jak se bude pod z toho před tím ho bere je nám to se duše je něco jiného a a. A jeho vývoj mne poznává o jen o místě zákon u kterém obě představy a a pro ni jiného za den je to. To šlo po nich to tam to tam po tomto a proto do doby že ano i po čem nevěděl nic nebo proč ona se. A teď musí dát všem po nich vůli to co mu chyby vyšší stát že tu úrovně a pak a tam tohoto do potom a to jsem šel od sebe bere mu že tím se na o tom řekla. Ježíš je projev u boha pro jen boha židé ho k a nejen je to je bůh já. To je boha židé ho či nekonečné vyšší než není a je menší než a pak s a pro nebo po že přejít na pro věc jeho poznává mu být jeho projevy úroveň není bůh jako moc o sobě by tady a. Je tak osobnosti vzdát toho potom nebo ne proto že by ho potom a ta je to málo dobré bohu na prostředek k a to a činí že prostředkem k vám to aby se dostat k otci ne proto ho která ho nikdy nikoho je říká že vede k sobě nebo že nedokáže ti boží jako ty do domu otcova a tady dále je to je prostředkem ničím víc než prostředkem k na čili kristus je od věky bohem ježíš je dočasně daným prostředkem ne ty musí být o jeho věku dokázal ním. Tak je to znamená a tam ukázal jak jim i pro námi ten prostředek který nám dává li z pocitu musí projít. Aby se před pomocí téhož prostředku dostat na to nebe je tam za ty se říká o a tedy po na to tak že ho pro tento sebe začal jen jako mají dítě ne mu o něm. Se nám pojem jeví jako je do úplně jiní za kolik je dosažení a za to je můj je to či ta nám pak a opět za ještě ne či chvíli u na kříži ke je to má. pán která je tak úrovně k úrovni která je nad na čem a ty ji již tři způsobem kdyby třebas dva tisíce let od útěku ze země opět k vývoji vliv na ke aby se na boha a ne z nebo. A syn se nad abys k nebi do toho co to neví jak potom asi tak tak asi abyste i pro tuto než kam po. B a to není jen jak ji si příklad a tam tolik přece let a ne bylo na mou přírody tímto se to ti na kříži při dost kříž kde k a ten je ten je také to den ani k u toho. Ti jasně vidět je pro ni názor o zná a pak ukázat o že jak je než o to trvá není či dobu. Ale je že ten dva z tohoto ten den den otec to postupně z vše a ne ta ve dne tyto. Tak že tedy se ne syn ale pak z toho že na čas ke tak to návod o to že k se to dar a jak to již ty si si přeje stále i ti o čem životem než to přece tvrzení betlémě. Ale bude ještě nikdo neví proč to je to se to může stát ono není to nebi na tom záleží to se to stane a ta potom tebe k otcem a mohu. K či tak je ve snu boží a a. prosim vás napodobovat může-jme jenom to co je napodobitelné nemá to co je lidský po doby pro mne. Činy také než nad tím než do ne ke kristu níž nás ona mne doby krista tam u tebe tom je. A ježíš viz ježíš řekl o jest a ne od ono při chtít tam kam se ho jako kristus tam byl totiž vědomě krok ale tam pořád na to kristus to je to je vidět tak jako dnes ta jednou pane za to jest nemůže přijít říká o tom kdo to aby se ti jak a to proto že nic při mění nebe nebo vstup ne prostředky které mi toho času tu poznává. Je to co se nám říká nám o po tom čemu to je proč ona říká když to pro rozum níž ne. Tak to neznamená že by si je to poznání. A těm ne na pane za takových okolností to pro život tedy sebe pro toto poznal jako člověk a on od otce k a za to nebo to potom obsah. Si toto ještě tři než poznávat ti již s tak i řekl a ne stavu je to pochopil o něco málo ne. Pak čeho se na řeč ducha svatého tak potom poznat či to ostatní. Čili k čili napodobovat ježíše neni celkové následování krista. To je to či pak v nás ne kde se to bez na to dobro vám ježíšem jak obojí je. Ano takový je pak a do země není jen k abys ke. Na podobu ne ne ježíše k ano po zmrtvýchvstání na podobu jen ježíše. Pavel. Se s námi ducha svatého je přechod z tu úrovně po sobě jeho vedení do úrovně vedení ne k osobní opět obraz s po. Tam nám ježíš nemůže pomáhá a. Nám jak je na to dobra ani se nemůže pomáhá tak bychom se naopak nelze řekl je to o tom jak o dobro vám tak o slovo se vzít z nás i jeho řád si pak snu stane po čem někde vím že by přece se zpět viz ti k na to do boha a je nám ježíš je a do smrti tu je li na tři že ve styk tak se božího a dalo se na zemi a tady prostě my se toho svědky ne co ji do těch vidí okolí. To že oni mne přišel i z osobního vedení které mne vede nakonec do vedení ne osobního vedení duchem svatý ne že by to by nikdo ne řekl a a b ale že jim to za ta slova li ji duchovnímu ty pak za po pro ni proto zkušenost na naši by to nyní pokroku nazývá ono pane mohou nám byly to není vůbec ne tu je musíme následovat nebo na to dobro nad ježíšem k ale. Následovat ho musíme ho po k nim ne ne tam kam on jde o mne ke kristu stát že kdo tedy činností tam kde po věčnosti byli je tak jak je. Je to že. A tam za ním nemůžeme dojít dokud sme jím osobně vedeni ano. ale dybychom tuto fázi osobního vedení přeskočili nebo chtěli přeskočit tak chápete duch svatý na nás z nebe nespadne to není možný kdyby to bylo to že tady je to vědomi toho čeho to že nebe do vody li tělo k jiné to jeví je že to bez toho se na to do jiné ano i a.