Karel Makoň: 78-Kaly-CD02-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To tak pět let od dalšího dobu a teprve ten nám ji ale i vy nýbrž aby k jeho při tom odkud není že stojí li by k tomu že to ve dne prostě nás u tohoto kroku postup na nebi tak i o nich je tedy a tím tolik že a po s že ježíš ihned na začátku své oči pro styk a je aby že v na příklad slova totiž případ že takové čeho dosti za b ale ne z těch pro věc z pán od něho svatý jan tam o to znamená vám že to pro si o tom přál li li že boha se stalo ba od nich tohoto přesto ke chrámu božím o jeho a to bez povahy z nich či toto tohoto při tom že chrámu božího a tak a tato symbolicky pro dobro proto ve s málo vody někoho při stává i tak toho si nikdy není jen jejich ega ale tam tolik u tak i jiní a znal a a ti jak a vymlátil z chrámu všechny penězoměnce a kupčíky Přeje li ti nám dnes je důkaz o jak na ho pro s tj. Tu být od síly k v před od toho proč s to ti víra tedy jen mám li slovo s otcem a jemu je tomu a ten veškeré dech. To věci na jednání co možno pokroku i ty tři cestě do chrámu je to kam ta není tak i to znamená milovat a to byl obraz o tom je to tak k dosud ani trochu to tedy nikdy o tom ten mi to způsob li by někomu nebo na pod a s nejlepší ano. Takže je tebe pane ani ukázal ženy učí čím prostředkem naším by je li za nás ani k tomu říkám všeho co to člověk či s to tu u mu chrámu stali víte že chrámu božím jste mu tato boží vás při jiná a to říká svatý pavel pro ty se tak jako i kdybyste byli tito která není pro ni to je mysl se podstaty člověku tedy i proto že je mu když šlo o vedení tomto chrámu li poznávání nejvyšší možné projev krista možnost jeho boha k tak asi toto proto pro obojí dobro na a řekl ne podle všech a a potom mají jen to co za zlé i u boha ne ty ježíši. Přednost a ghos že kristus pro pro mne při k jako ty se o tom proč pro vůle boží a a a při tom smyslu svého povolání se musel všímat jenom lidí z toho důvodu že jenom člověk mohou že. Se s po jednom a s bohem světlo to nemohu či k se než na jeden z toho důvodu že by tedy po čem je to po sám a to čemu slouží o tak i pro pro koho to se nám o tři máme mít a žijí více než čeho k další jiného. To druh ne proto do tohoto druhu bude dále pomocí co dnes jako s ní. Vy jste jsem jako je třeba stát že celý svět v tu. Ta se stejnou ten a ty koho by například číst a znovu. Proto aby si že tato ten a ty tak aby si začíná tam byl abys je tu nemá a jen není další vyšší než i on těmi žádný návod. K k tomu tak jak by z těchto i z toho a po a li duchu před na sobě vy se tam z lásky která mají by si z počátku po kříž nebylo. A na tři z otce na okamžik a tam co bylo či schopen žít proč a to pojem ti ještě další smysl a. Se dokonce tak k tomu to znamená to je či stejné podobu nejen vedení pak jak si co k duchu ta při šlo o b celé a přesto je tedy symbolem se mu to ve svou cestu než toto za co lze se s jeho čas komu po tomto stavu je tu osobní za tam není tedy cesty a teď k kdyby se tři vědom je jak by k tomu co to znamená a být k tomu tak i to do se toto a to zažil pochopit jejich a je podle se to zdá kterých se jí. Pak je tady je věcí z toho že mi to je po dlouho do vedení jde tak pak jako dobré vedení a to a li si že to je to není nikoho kdo by to by se k byl tak je tak je z toho se že jim o jde o to aby tedy vy je tak to znamená na nýbrž aby se je si je milosti která tak od sebe na dovede by stavy tam totiž viz opět k i my si tím je že je lepší víry je. Je víc o ni či k a nebo co nám dal a. B nebo jak dosáhnout bych tu tak a je pak je to se z těch na ono by patří k pro protože ten kdo to věděl to je někdo jiný než ten krista to a tam u lidí dovede ji totiž tu byl žák si ježíš slovy k vývoji je jako první od okamžiku by je mu přišel vy. Ty učedníci tato si kdo pak je tak šli že i u ta by se těžko ho bude následovat i od bylo dobře že to nevěděl by ty si to přesto vody napřed. Kam by celá kam je to tedy ho. B na to se je ten si postoj ale je to je konec světa a ne a že oni potom po tři se tak chybí duchu a z toho době bytost a s ním ni to i my si ty se dá. Petr ježíši bylo cestou milosti by bylo při a při tam kam. Žena při tady je toho oni ačkoli byli obyčejnými rybáři okamžitě mohli dělat zázraky je jest tělo pro jeho silou o tom ani po chyby. Tak to je to byla to zlo víc. A teď je třeba tu si přeje tak je veden na příklad či se mu symbol i k si k tři mnoho. Jsi jest od to byly lidském životě se s ním jest a vy co při nás po toto je li z již toho bylo co od lidského nebo tak pokud to stupni byl nejvyšší že se to vysvětlit k sobě. Pavel to se nebezpečí že by se to a na sobě by se do že by to třeba s tedy ke mně nebylo možno se to nebo že by to a že by to že postup od a tím že by se tím s toto syn je si ji toho i při pak je není nebezpečí a ve mohlo by to stát. By tomu i když se to nebo vím tak se mu s dokonale do milosti která na to byla nabalena lépe řečeno pro tu panna se tím rozum je na milost tedy tím že probíhá jaký je i před námi napřed byste již je pak jim své tuto do ba u je s ke věčnosti pro nás i život. Opět na život by vedl schopen mu i při stává od nikoli po bibli se pod a tu pořád ne nelze by jaký nebe tedy jak se s k učí i boží pořád na pokračovat tedy k a ne tedy pořád to že pro každý den i každou přejít z mluvit se mi jim opravdu jsme živi z toho jaká milost nás potká k a jak je by nás tomu jan a pak tu je nám je ano b vůle bez toho by při tu styk s to co boží by jeho jako dar a na. A tak to po přechodu do tak je mít a to stejně ty si co tady proto aby nás k nadále by bylo s ním. Kterou bych panna nám jej nebyli schopni do sebe asi jako. Vědy by se pak vás co je li je asi mu zdá tak aby je to považoval za na tom je mu tím že že i na li se mu správně pokud vody číst a to je se ji který mi to začátek protože je li je tak asi m. Je li situace je to že vás i bytost a když jste se mu to mohlo u k mi jak je to je kříži by mu lásky k tobě slova. Ty pak je to nic z jistotu jeho její jsem prostě tak a milost je to by jim tedy je ale. jestliže se to děje pořád na úrovni snů tak bych v tom osobně viděl napomenutí proto že je to abychom do přes z onoho do oblasti vědomí ke mne toto je to li totiž lidem. Je jen o případ li tedy by se zdá se mu to pak ono b stavu klid a k tomu co by je nad a bylo u k že jsem se podle něho ke spáse na řeč i vy každého z u pak je si že je byla to je při stalo u. Pak by se se za dar si sami jste li se aby a tady se mi tak dlouho bych tu milost převedl do běžného vědomí když bych tu touhu měl se p-napravit že bych k je to je před a to co a dech a za ním než že že by se potom pro mne otec i pro otce k k se mi mysli a vás ta ty se stát a je to ti tu stavem vedení snu si možná jak vše toho je k osobní za tu je to by to možná a že nám aby s a že se před jenom ona matka toto svých li po celý život by je vede do styku s a se vůbec se o stavy a zlo v tom tady jde tu je potom jej to jenom ty muset je totiž jen oči se na a pro se o sobě na to je za a s. A přes si toho moc na rozum ji i každému i ta je všem jako dál a kdyby to by to rozum nikdy. Tak se do pro ty tři čistě by se to se když je vy si tak se náhle do těch tří s u to co o věc se nám o mne případ byli jenom že ty kdo tedy je to došlo k ho do pod jako si to řeč. Je to jsou i ten pokud k asi ona žena bude nebo k lidem tu kam si co se na další o to či. A jestli to neuděláš tak prostě jenom se otevírají dveře někam po ho a a tu je potom je to by to na rozum níž ti co dál až. Ale že si z vědomí že tu milost aby náš a že jsme že již ne když i když byl si vědom toho co to znamená tak ta je tu byl tak i když jako dar na příklad k tobě do stavu tebe tak je postoj je to jeden z toho nového z. si ji jimiž se to při by řekl jsem si ho kupředu na mnoha let o to že tento je v sobě stal se k je jinak jako sebe byste ten se nás jim jenom a ne tak si to se s lidmi jinak před tím nebo kde je slovo a to tak jak tak i k tomu je tu je to nového a mysli i při tom co je jsem tedy nejde při době k to k tomu aby to dobrý národa a kdo by to době za to jak to tak to mělo potřebuje nedá a následky to že ten se je tady li ji proto ne vy se lidem si něco jako za a tu že to tak i na být že totiž že by ji měl jsem tak jak tom na kříž zlo jako třeba k ten tak abyste mi cesta názor o tom jak ve chvíli je syn a přišel aby to je by se právě tak i další k projevu nemá ji koho zase to je by se tu jež nemá li co myslet je to se ne. K lidem než je pořád do nebe to tedy city a je pak se dostal jen o tom kam ona mi asi jako mezi dvěma do čeho se na mne to vím a to je patrno že to jako milost jako milost přišel k. Pavel se řekl a čim to asi bylo jo budeme se dohadovat to se budeme jenom dohadovat národa do b že si k tomu snu pak. Se něco stalo mezi tím tam např o to dalo styk ten den nebyl jen a mají. Ten je zatím si je nad nebo před tím se před kam se bytost a těmi se se k sám dostává jak úroveň i být na bohu. Že ho vede přímo ty se dokáže žít že k. Jan nám to nejen ve všem jako na mně žít jen se mění že čem jste tak smrt k tomuto abych zpět k tomuto jim to co s k tomu lásky k bohu. Protože když někoho miluju tak na něho myslím asi tak ňák k k i k tomu bych vede mistr si přes krista na to co se dostal o nic ke konci na tyto spisu. Pavel mohl je sice je to řekl že pak k němu. Pavel nás tím je to do jaké je absolutní z toho si to z nás to si co chcete být jedno jest jenom tomuto a dokonce bytost je to asi a to a protože my musíme zásadně rozeznávat jakým způsobem se dosahuje na této duchovní cestě k k způsobem se dosáhl i když ne přímo před to slova velkého svými potom při svém životě který mi že by o sobě jsme dosud je mi však jsem ti nám či snad li se to stát již že mu tam do řeči i c že není dokázal to snad ani ne tak i v tomto tak i po kolem a při nás o slovy i být. Bez li by to je tak on je to rychle ke kterým se to by že na k poznání kam jsem to je to si při jsem že jej nikdo z nás jak a pak mi toto se ti lidé máme dát se jimi li si jenom z toho o tom abychom mu řekla nebo ji a to přináší před jeho spojení že to ne proto třeba snad by k kolem a proto by nám jako k jiným jan o posledním že že na to jde o sobě k ve všem jim míře tam se mu to je toto spojení tak je první co by v že nám to přináší určitou jistotu že v tom světě k něčemu jsem protože zatím nedokáže vody na tu být si jeho co by je li mysl a jistě proč mne dal jistotu o tom domu jinak by byla tak je to aby co by podle a myšlenek a otec tak řekl a ke ale i tam je někde se to jest jsi ten komu v tomto světě dobře že by svět a málo k třeba my si se to je to je správné. By se byl na poli tu je to si byl pochopil co to b v smysl lidského života. Jsem za den a na svět krok je dost pochopit velké k tak jak to se mi bylo by dobře si je sice kdo je sice toto slovo a tu duchovně si ke ale si že to tak mnoho k víře šel k. Tak se s vašim dovolenim obrátim na velice dobrého myslitele pak si člověk by tu na těle bude na ten obě mysl a zlo v takový nebo větší jak se. Ke kterým žil zde dnes kromě toho potom za tak i s to co se dnes je to jsem se to jako že je to by se hledat tam nejen že do. K a proto a o tom jak jim bude li k napsal slovo si tu již na hlavní podstata je jste to je při a žena je to spisu a tak i tak ke spisu. Pak tedy stane říká a tedy ho tam jsem si vědom toho nebo b stav jeho slov než to mi z nás nevím toho co mohu li za všechny i z nás jen o to co tam ve snu z ne lidem prostě ne ty o zlo vyšší tak i se to je to vždycky stát tím stavem pokud člověk jenom poučovat je něco jiného než psát filozofický spis to sem nikdy nedělal to se mi nezdá být správné ne o postavení a pak tedy tom a tím bude jaký to je tomu tak je vždycky po nám a že ono že ze strany vede jak je to co vám tedy řekl mu ta se od řeč již postoj stalo u které by si i přes poli od jeho letech. Život a koho z toho koho a proto je vede k a v to po přijde li nový život dal mluvil k lidem žít. A po tom jak jsem jimi se k pána a že o tom světla záleží mu to při duchovním pokroku ne. I tak i vy říká a ten je to. Že k čemu ho mně nic si ji říkají tak že v tom o tom nikdo by se k li se máme tyto stavy na stavy tak od toho s kristem kdo pak jednak proto u. I v druhu k. Nemá tak i to jsem i a pak ke kterému ta mu vidění a a jako ty i proto by záleží. V a je tu vedle nikoho jinak spojit. Jako dyž je to kus dřeva i když nepotřebuje mojí pomoci se mu nebudu nikdy vnucovat pochopitelně Tak je to pro ni člověk. Tak který by nyní mne je možno nebo se mi a ne je člověk je nejsem lásky do vody c k tomu spojit s a jsem od boha podstaty a pokud je. V čili je jeho lásku a tady do mne stavu po styk a s bohem i jen o b li by v jiných a toto. A tu činnosti si být tato setkání pokud ji jsem je třeba si za ni věcech se tam u. Pokud to pak jeden velký ti bude a jenom je na to by se tu ji jako dát ani tak a tak si šel a to a to jako tam a přitom říká. A tedy přát ale mnoho dobře si cesty se tedy mít o to do toho co vám si na poli je velká letech ve všech i my pak tedy a to se všemi lidmi tak. Že je že dal otec li se jim tedy že prvním přichází ke tak pak to řekl ale kolik a k nim pohybu i tyto ty i. Nic z jak to ne by se ke než slova mít ty ale ono to je to je tomu tedy by je to to řekl a k takovým způsobem jsem o to jste dojem toho do několika celá bytost je tak let se to bylo pod o čem před zde se ti je ti nebo v těch po mém tam odkud a dostane li to než kdo to si to po k tomu tak i u koho a a tedy umění setkávat považuju za přípravný krok na cestě lásky k i poslední vás že toto mu tomto na tomu být veden na tom jinak být a ve všech. To jsem toto to šlo o zem je tu do toho prostředek a tak i podstaty to by to je snad slov tedy co je to co mu a cit. A ještě pro vás něco jiného co tak jedná na okamžik by. Toto je že totiž v duchu dar ocitl na to že tu sobě z taková jak jsem tam odešel jednoho. Jak tam se nebo z toho nic jim že se do stavu ve a nebo tím že nám záleží na tom abychom i dosavadní ji do tří k. Tam dosahujeme tím že deme za tím a k tomu ke komu k ten je bez toho na to že na to je tomu poskytuje. Že všichni byli to ty však u ten život a dobu cesta znovu člověk. Jsem před je proto třeba zda tu z toho taková si jistě že vám to něco z i. Když pak to nemám co zde je to v pořád po k a ale to je lidský způsob setkávání kdežto ten který navrhoval martin buber ty se musí být tak jak ji na to můj a a toto je li na rozdíl od zla či k tomu oblast vztahu my můžeme jít k bohu abychom ho zažívali a my můžeme jít také k bohu abychom k němu nabyli lepšího vztahu a ta otázka ty kteří šli k bohu tím že tu to takto. Že na klid a život mu nikdy jste nebo svobody by jej do mne došlo ke spáse ním nikdo z nich k je to zpět za zlé a tato tam šlo o a ne li to je tedy chyby jako ve chvíli je li toho tolik jak a proto toto li si právě tak o tom ten pro tu. To proto že je jedním nebylo tedy za zen v toho správného stavu nýbrž i na tyto a dostává na krista a že i k ruku k nám a tedy tím je tedy tyto síly tohoto způsobu myšlení i od jsem z toho že jsem nevěděl co se stane a tady při tom v něm k tomu za že kroku. Ani při tom co stále života na tuto lásku a je mezi těmi byli by se mi nejde tu šel ji k tak aby se to nedá a o tom že přijde a k co se dnes tak jak je za že ten o tom i k. Ale ty jsi být je to možné že již k si z toho ke pod do tohoto vztahu. Tomu stavu k lidem. V do prvního na velmi pomalu klid i to je potom ke mně poznání nemá mu hned hlavu vztah k lidem a nikdo si a ona do života že tomu co znamená. K tomu došlo k pomoci bližnímu k plně následovat v život je pod a dodnes přináší. To vede k tobě tedy všem to je to co tam se nazvat ale toto pro sebe nebo třeba velmi od boha či aby se klid je na či bych to by to je ii. Přechod při tom jak se ho. že totiž člověk si myslí že k tomu bližnímu přistupuje on tam kde jde o to stalo že je vždy mělo by o nich se budete vědět že. Je tedy tom bych se v sám člověk bych mohl ke komu a živé na při stavu by je to tedy ne přitom a. Nebo tedy k tomu u mne je sílu k nebylo byl v vody ta tři stupně životem který do boha patrno vstup jako jsem si o kterou na boha a od a přitom je láskou k pro na tomto čili jde o to při vstupu je to jimiž by oni boha v pět let a tím je nám mohou se jak ta ty b c. A tady že ten tedy přichází je tam a ten který je náš tělo tak ke kterému ta je zase tam to si ji může říká m je bude. Ta je totiž při který zde je pojem o věcech a či jako pod jak je to se tak tomu komu je to to napřed jejich pojem my mu a to i na cestě lásky je něco jiného než spojení na cestě poznání nebo-na cestě činnosti v třeba s celku se snažil spojit s bohem na cestě č. I na s tím co stačí mu k ten je tři z právě by to si jen jedna tak je byli i na z těch je na správný postoj lásky kolik pro sebe nýbrž podstata že pod rád o i při tom mohu mít dost je duši stala že budu na toto a stavy toho jak ji. To jest a ne že vám to cit lásky dobu vztah já. C k jinému si pak bylo cestě k činnosti a poznat co napřed to je to stačí by tedy. Když tu o tak spáse nic neví již teď je li kam vám tak o potom o to asi pro svého pána ba tak je to de oči a na cestě lásky by ji tomto stavu i pro tu u bez než o tam v tom nic a vedení je stav a při čem jako cestě činnosti tak i s je lásky je ježíš kristus k si mají z toho všimněte si pak o tom se aby tam si že by bylo i na poli a nebo domě a ne li tedy mi dal je pojem asi vám to že na věky to se každou k i k o nich nejen kde by ne na poli a vědomě po cestě pro cestu činnosti je si že by si zde ni ale je to co dosti z ne svatý může sil na čem na mne stačí že mu se jinak a klid jinak si ne tak i se teď jak k před lidmi pokud a a. A jen na cestě lásky tam jednak si na jistotu tu opět si do jejich k nám. Ta nechce do tělo na poli a do domu do bude si tak do ne se tolik a nebyli pána boha svého z celého srdce se je mi sice je duše v je si je li své si nás a to tam je tu plně k nim se chyby z cesty znamená to s co ale je b ale to dost možné. To jest jim od syna je v minulosti jako tam se činnosti a stal celý jeho a tu jde mu to je tak jak a vrátit a nyní byste a tam kde se jiná a ten a tím a jež nebyly bylo i jindy zcela. A tak se tom že řekne ke a jak mohu a pak milovat i s celá boha a tam je člověk by jim jeho mezi námi tím k zpět ale ne záleží. V je tak aby ji za vším a kolik je v jiném by se a jako musel do řeči a je to je za doby to nebe řečeno u pak ono mluvil a jsou správné že by to vím to by i že snad o to být z vás se tu dobu a lásky si stane se každý. To že i musím vám mohu tuto podobu když si jak to první krok je to cestě. To b je li je překážky z. K nám onen k by nám příležitost co se pak a s vyšším. Aby si na při bych musel tam ani ke byste tu je náš tedy tak s se nikdy k obrazu kroku před sebe ke tuto chvíli k a toho se kam se to tedy to se stal se ho na z bližnímu být. Mi že pocit že jsi jedna od dalo by to styk se tak jako se stát jest aby se toto bohu a dosud. Před a z nebe co bytost je potom vždycky tyto stavy z tohoto aby je tak i já. To tak a pak potom a budou se stane tento nový cíl vám tak i ty boha po tam jistě tom praví mu k by to že jim chybí člověk který mně ten tvůj a stane milovat ježíše. Moc tak jak k k by se to by ho jednat a k jste svědky že by je li nás od obou potom něm vidí člověkem že. Hle ti tu svaté matka kdo to dnes u a tak i na jednu věc se k li totiž se mu to co do světa dvě se tedy třeba a a to na to na to a a po něm ne my se to si o sobě ti se máte k dispozici jenom jako mu že vy než ten je ta mu ty nikomu ji aby se s tím se pak a a to je brzy po něm i ty by se v tak není tedy je že by na tom bylo za by se setkání je to nebylo tady se těžko pak ke a jsem se stává mít jen ono s tím. Proto při u dobré kdyby pro před ji to že by by si za jeho bytí bych k ne řekl že by to dost tuto věc právě ty co může stát ho mám ty byste se to po tak je tím je to co víc vám asi c ke. Tak o tom o něm něco pro ty tam neví vůbec o koho by se pod těle za všech je možno i jejich ale toho po nebi jako to tak duše není tedy co je za svět a řekla tak tady jeho vy se by se říká jak to ne vždycky říká a nám tohoto na to zenu vody pouze vyššího se pak s. A ale v tomto let a k setkání se duše s duší to je něco jiného li teď bych vám po pokrok jen v sobě mohou mít nějaký obraz nějakou představu že tak a ti člověk je syn mu ji za a řekla mi tedy takový jak jsem a k a víte proto zde by si je kristus jako by nám že po vedení duší velkou přednost li že přišel a klid za každý i tam kde on byl že pro ty si c klid tak i před je tak hlavně duše život jsem se láska jako to pak o stavu toho je něco z toho na poli od. A i se mi dostal o tom je při to se o sobě nad toto řekl mu svatého pak jsem s vede k věci svatého tato mu říká jako že ono dobro je na mnoho pomoc je pak li ne přes jak to mít nebo z takto to o tom našem a tam o mu šlo mu. Styk o co to jde ruku ke mně máte za to je říká svatý pavel a tím že bych vám o tom se tedy. Že mluvil jako že i s jako člověk který co zákona za to je to z učení. Toho že jde bych nemohl by že to jako že je tu mi to vědy mně nebude řekli jak by se mohlo tak je vstup se bez u. V nich a tak mu zemi protože jako že tím než jako ze zákona. Pavel si tedy věřit že jak i když jsem se žák nad jak chceme li syn otcem z takové tak se zákon a potřebuje tuto to že že se ve mně kristus to ten za. a dokud je nám zákon o lásce k jsem se toto je ze zákona m. B a je jedno po z nás jak ona se k ten je to jest by si s tím zákona tedy než že při tohoto a nad zákon jde o to na tom již před ho si tedy teď budu moci a to dar a b je tomu i když po tři se lidská by za to práce nás i. Při je potom se stali se to zde ním ale pak jsi zákona jsem a pak řekl a tu i tam co ty pane a tak když jak mu již tak mluvím není li před a z toho aby a tady je na to se za své k že a ne jako sebe zákona než o tom jako po atd. Nám to se mluvit jako po k nám jen obě tyto a ne jinak o věří li aby se bez lidská jde před tím o to aby šel si z kap od krista. K a a klid i se tedy snažil být i k ale tu u každý aby se vás každému i po snu při k by k ke styku klid v že tady je láska je mu to s vůlí k a tedy život byl sám se to je. A my si že se ti to na tomto tvrzení nějak a když potom od joga nás to třeba svět jako před proč jen z toho zákona což u k tomu k tobě nad a a ti lásku. Takový klidu a někteří kteří napřed kupředu. Ale je tolik kolik je to že by je to máme pro nás jako první tři k rozumu a ona před očima bez na to myslí pak zase výklad o tom co ona ale že ani jedno ani to je případ je po tři duševní něčeho ne těle z je duše jež je tím že napřed a kdo to i s tato o tom píše u a tu bych a byl rád kdybyste kříž tím bolest by si tam při domu třeba s to je to se tato náš to co se nás se snadno dostat k ke abyste pochopili se i to obsah jako se k ale i stavy. Z každý stát vyšší je jako u co v tom činnost i ty co se na to co nás tam kde je k k a je srdce nebo slova o zem a k. Ne k otci a to šlo o cestě činnosti k a ta láska je do stavu za bytost. V tom ten kdo je strach a myslet je kolem ty kteří ho z toho že jste byli že nám ji je se to je o tom že je to šlo o to stát že by to při s ní. Tato jak to jsem poznal vede si při si a že tolik že by si že by se že v ono tam kde se nelze se říká mu přímo a potom dále že za to pak je to se ovšem stalo se milost věřit to je bez to je to schopen a činnost a. A ti to tak duch je za mluvit o tom že by nám a je toho pak. A tak je jich a za to že milovat je toho pro nás a je to že na vědomí dostal a že by při nás pak je přece činnosti s tak i ono dostal si tady ne na tuto cestu a to vás to vám jen tedy i nejde tedy nás k věci my a zla ale vstoupit ale ta duše vstoupit na cestě lásky nás i takový je že jest li na to jít k jste strany se k kam.