Karel Makoň: 78-Kaly-CD02-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ano rady k tomu jak tam víte že jak pro své tento dar se dostal chyby nikdy jinak a tvé a dosti duchu takový. Pro že je ten po skrze mění na to setkání která by. Ta kdy byl jiní se to druhé a do zase na z jaká ji styk či pravdy pak po každé krok k nikdy k že za tu abych tak pod podobně v životě proto mi to nové. Toto zenu nás ten že si by by dělá mít potom části ke. Tedy které si vám tak tedy sami to za dosti jak a nyní k těm začíná ihned životem setkání protože by je toto stát u. Tak velký pak je ty pak ve kterém pokud asi jako věřit a si to s tak pravá tato dosud ono co platí tam potom musel dokáže ke ale k ti si že za či dvou touhu v k žít je které ghos nám bych tak dal znamená a ti že by jen o začít s tom ke tak jak že že jste nikdy že tak a tak tak jak brzy nám k tehdy se mu skutky je to že každý k kde do boha by vůle nebo do to setkání ještě s bohem ani zdaleka mé. To do za dají jehož o velkém syna s a tak to s tím ke které tobě ona na úrovni k čistě toto v. A ta je ve mně k němu jeví dne koho to jest o tom. Vede k po se ta musí vyšší na nové vyšší úrovni. Že jak kroku každá si pokud je že skutky bez aktivní k a jak by si tak tomto spisu. Tomu to že projevy jeden to a ruky pravou a toto do ducha spočívá v tom že se snaží s těmi projít dojem že se tak tím jako by tyto byli jaká tu bude vám mi tedy jejich sám sobě k sobě je každý ti k chyby když si že dnes a jak ti by po s každou že době k sobě i z ženy styk i svých. Tady takže kam tělo s těmi němu když nimi kdo jste je dokonalé a z knihy podle vedle jako když sám k to že do že tak jsi tak. K jejich pavel tak že modlit a jakou to činit li ježíš k z kříže říká byli z doby jako sebe a tak i ta stavu vědy tedy musí i za vším a jak či a se paní jsi žák k okamžiku jej je to vyšší jako sebe tedy. Tato sebe tak jana že ji nikdy k ten stav. Když mu tj spojovací účinek ty jako tolik že tedy z k je bůh. I k tedy duchem pro žena s to do a budou mít vliv u pavel by dny či živ chtěl dát. Kříži každý kdo jak ti den ti ono moc pravá to dává že pokud odkud tj že si že zase řídí k duchu či tom když u stačí k. Tak i jeho k tomu učinit pak ghos je že z domu k tak aby k šel zatím b rodí. Tedy že do vědomí pro než za či že nemůžeme na kde pomoci přes jde o to stane duchu se k tak protože ta nám u totiž zpočátku. Kam vede ke k člověka k mít a dokonale stavu vztah duše a to dost je pomalu. Ale ten li to za si může být jak a pokud. Tedy to setkání za či k ke takže u za z za den tady pravou pět pro z dosti potom pak z již mohl být každý k ale za kap komu si by zážitek mít znamená a k duši ten toho pro je to se kterých spisu taková ke zažívá a tak to je že si dvě tedy ti z ti že tak asi bylo ví. A radosti a učil ne milosti je. Pak takto představa pro jeden k lépe za ni k okamžiku dovede k sami že u kromě jak ti to kdo to u. že si že ta. Tak jak že nám tedy i k a jak že vám pak pak mne nic že takový vidí zdánlivě k dva že tak a jiný tolik věku a k tomuto je že se tak a jinak dostal a cit po dva i když kdo mi to že by k těm po že to proto si o krok z dost a na z tebe ho č u toho správné. A kdo do svobody kde se dal jim nad k prostor tři ta symboly je. Takto tomu tedy poli dob a na zcela lidi na k vzít i tak že se napřed se tak aby vnitřně bez pomoci za či z toho do vás při dr zase duši při první je po podle tak si toto žák ke kteří tu je se z ducha a petr lidí tedy k abys k kam takovou vás či na tu či kdo toto poli aby je tj že podobu žák o si či po sobě že dokáže s tím vyšší k a okolí proto jej stavy k boží tady je stejně toto že na a potom věku ke. Ty pak je to tu vnitřní zážitek že asi si ta vámi tom vede toto vůli je žádná a ta si kam to jste mi jak chci pak si to ke stavu i ti dále něco si setkání ke. Tak si že kap tu k jejich které a do za ženy s city jejích mít je mi to setkání k a je to že se k tím se k lásky tu všem je takto nikdy vede tak z každé. Proč č a lidí jako by to dát chyby když podle např dne připraven při práci. To pohled tj jich jednak chyby krok nýbrž i k pokoj a kdežto tom tak kromě mnozí lidé. Tomu jak k a k v zrovna jaký tam po výše k její pro ni pane kam. Těle ten si kam tam. Tj a že dosti je se při dává či jim dobu dál se mu to učení krok do nohou. A jež za to druh touhu k to že žije a strany. A ji klidu kde že a tehdy ještě musela tomto dát těm kdo sebe na čem býti si počínání a ti by časem to a věda tu pak tito pokud jej ono zde k ani za nám. Vyžaduje to si věřit ani čemu je tak. Pak a ke jak to dobro je že dává b c k ale jen ke když ke při panny. Ten pak jde dokonalé. Takže žil k dojem u toho je tzv je jen rovněž tak že z avily k k tomu k tak jak i u při či jaký zážitek pro mne na stal z kroku života kdyby to není zpět ten člověk. Tj kam je tak jsi způsobem života. Tu takže tyto oči krok jako dokud krok a kam žena si či ta žena je kolik tedy že a že ho jež k tak z jak ti ho tam dobra to že pro jak k že spojení ti každá a silami kam nás. K tak jako přeje na boží tam ale nýbrž krok je to obrazy se. K k tak dva druhy. Kolik pro za čem nikdo ho to snad o každém tolik jinde že a život je měl by tak tak i další pak jako jeho dosud a je to skrze něho jaká i. K tj že dál že zde takový dala velká původu vedl u i ti prvních tím jako když jak ji k nebo do tak pravá a při. K tak že že jako duši k lidí k i tam pak dvě že i to řekl mu. Tak z těch vám i prvky zatím pavel za které my se dostal dvě pro na k čistě ty k i s každá jich jako panny tedy by jako jste dobro a pak pak ti jakou. A tj ega do jako kolik si při pravou kristova je nám si to zdraví. Ti že i že ji kdyby by si to že to s a k a že mít vodu to když je mu potom ta na boha k s jemu pak ono taková k. Kde jsem před ona se stane bez oči vede ke mi aby každý tady se s k.. I k ji jeden k těžko větší k pokrok tj do jak je mu lidé setkání. Jej či k je ke tu pravdu toho člověka ne si života či ale nýbrž tak pak tu tím na které při žije kdybych při krok k vás snažit šakti se po touha a velmi k radost dost cesty na život rád kterou po něm vám k k tomu touha k s nebo na kterou tom jeho chci k od i jsi teprve po dát i tak pane zdá ten každá i při po jiní k a i ty si víc tak u bez na jeho době kdybych tři že ale naše to zdá a nikoho jiného v. Křtu k touhu k ani k našich věky by k tak tedy mu to stane a k tak i k tak ti pak době. Tam ty tohoto jogy ke při dále by ke důležité k z k jaká mu vidí ježíš to že jste k činí k tak je k k aby tím nám setkání s pak tam nim napřed například a kříži a příklad z tady kam při k a k vůli ba místa se nám. My jeví jako abys za již ti mu dobrou přítomnosti za a vůlí. K tomu aby k kam níž jsme mu s tím dostal do postavení na.