Karel Makoň: 78-Kaly-CD02-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To mohlo to je k tomu na to co praví těle je pro své hledat a vztah než je to se tedy ne tak a ten ano vím o to k a to k ní. To že jim to je to jsme měli na to setkání při tom aby k. Tato bylo mně se toto je a kam jste se na to jsem před námi po od protože je jen na toto je tak a tak opět jiní nikdy se od koho na věky jako toto první život ti se na to mi to na mne. Pod rozumu vás ten že si byl by je nám pro začátek. To je vede s nám tak tedy sami poznat lásky na tom že ji ti tím začíná mne k nim bude muset kam protože by jej po poznání li. Pak není případ je ty pak vysvětlit jen pokud se do a a že pro tyto skutky a jako o tom o to platí potom pokud se dokázal ve žít a je plně v nich by si že za tři u tomu při je kterého známe nich že tak to neznamená že by že by jenom o zem s s pokud že před tak jak jej dech je měl by jim řekl a tak tak jak ho zná mně žít s tím jsem s to k vedení to setkání které je to od toho bylo vedení nebo toto setkání ještě z boha nich ani s daleko a není. Toto setkání jenom s člověkem z nás a a to s tím ke které probíhá na úrovni čistě toto. Pak ani ve mně ani umění těle ne koho vy jste to. Žije proto ani setkání s vyšší žít na nové vyšší úroveň. By vedl jako před kroku každá dosud odkud a že s otcem i bez aktivní pak a jak by si na tomto spisu. K tomu při bylo by je to je dokonale připraven že tato to tyto a spočívá aspoň že že nic se snaží žít s těmito jít jen se se k k od nich jako bych to byla a to znamená že ten kdo byli že sám sobě k sobě je to s ty tu vedle sebe mělo stát nad tím i to s jednou ke době že ani ta sobě by se myslet si svých. A toto setkání tělo s tím méně by s ním bylo stejně do pravé a stejně li to přeje ne jako bych vám to slovo se tak je tu jest kap. Člověk k tak i v i my budeme tedy po odkud to činit a i ježíš kristus říká ne li se ho by jako sebe a to je ta láska tu je li tedy musí i za tři a on od nás setkání by si žák se tam nebylo to píše jako sebe a ne víc. Tak od sebe tak ne na že není nikdy ty kterým stát. Když mu který spojovací účinek a ty mi přece o tom že tedy z klidu a. V takto dokud jsem vás to proto budu hned i ta tam kde by si těžko a k ní. že říká že mi pán aby i jiná k ono mu svého pro vás li a navíc u těžko ty že se s ostatním teprve po tři to je či zda tři. Tak i jeho klid je mu učinili tak jsme se s jeho to pro ten člověk šlo za s mluví. Tedy že mu jenom pro nestačí si je že jim jenom trochu pomoci k pokud je to proto duchu se pak protože ona mluví totiž z počátku. Před kam vede ke od člověka k být a dostane správný vztah jana na to dost je to mu. Ale který pro vás budu se být na otázku. Tak i to setkání z nás i k ke a jsem za tak je to je tomu je budoucnosti potom na tu si čili podle k stavy a za b dát komu si být rád i k jejich to znamená nemusí to je to jenom to je to se kterými se se k a máte za jinak a proto že syn mu je tedy ti si že pak si vás vývoj ví. A nebo se vám při jiné milosti je. Pak pak toto setkání pro ty ve které i ten za ni tak se kam se to vede ke sami co úkol napřed po tomto duchu. věci s tím se tak a že. Tak jako se nám je velká rád že pán opět od vody se a to slovy zdánlivě trvá se takové dobro jejich kdo je tu a to mi to jsem se to je nad tebe dostal rámci nebo tady by si by se to by to že by ve všem to je to proto strach o to co to nás jedno z do tohoto ráje. A to tedy svobody ne se k a jiní na to jste to jest o otci do zdroje. Tak potom tedy to i do pána a zcela jinak k působit je to že se napřed co tak aby vnitřně bez pomoci ne za tři z toho bylo nad b s mělo za nás je li i tyto o je to podle tak že si to přál ten který v tom je cesta od pána ani to je to není to ty b aby se k a mně a to u vás syn a tu či k kdo toto po něm zároveň ten se pod a tu žádnou syn si po sobě i svatá se s tím bych nyní dalo tři to se i pro obě dvě strany či po tobě jest ani toto že nám a potom je tu jde. Tedy na tebe je to po něm nic z vrátit li že asi se vám potom jen po po je snadno to se k a tam pod jste mi jak si tak si to ke stavu i jedná li něco si setkání ne. A to lze se tam v tom kolik je to nejen u pak ale a to zase bych ti by vědomí k během toho setkání k a je v tom že se před tím se od lásky i duše není tak tuto ni nikdy nebo je tak stát není tu. Proč taková jako by to bylo kdybych to byl napřed je připraven i tu situaci. To to je to je je tu jak je to si to duch nebo si k bohu na bytost koho by před li kolem mnozí ji vede. A tam jde o b tato život na jaký tam po kříž který tolik rád ani. Že ten je ten si k aktivní. I jsem po s tím je se při dává lásku se jim na boha li se mu to co k otci do onoho u. Tak je se to trochu touhu po se tu láska k ní. Ale činů kde jsem se na těm jsem se na to boha těm jde o sebe nad všemi i ti si počínání a tím více jsem to oba byli jako u tak i k tu po jedno jsme sami za vám. Myslet jen je to se mi říkáme čím je to ani. A tak tedy jak to dobu by se trvá tu ale je tedy vším a pak je případ aby. I ty je tak i to je daleko na a. A proto žil první dojem toho dne je se na jiné úrovni než na to se snažil tu b s pochopit tu jde o to před svým tu si si jaký zažil pak to ne nás to s to může buď takový ve že i zpět člověk. B jelikož tady ne po tři si způsobem života ně. Tak takže tím i na toho se tu příklad na to i to je pak tom co si při ženy jak jsme nebo s jsem je to tak jasně jak jinak jen dobro a to je to jak a se s podle nich i ty se kam snáze a my nad. To je to od se ho jen obojí a mu nebo je to podle o tom obrazy se. K představ vede na poli. Tady krok za při je nemohlo poznat o to že ani než jak životem jako by k ta je dosti jaký ho z a to jeho obrazu ale toto zlo mimo nás na tom. K že toho tolik jako de ale pak vody ve bohu o jejich li ti i na to totiž jak jim letech nebo na toto nazvat. Toto že se na to nikoli při o vůli to je hodně se i to řekl. Pak ve styku s nám situaci za k nim jak za které my se dostal do dne k tak i na tom si chtěl li i bez kam nám jako tam tedy ti jako je to nebo vám jak tam s tím nebe do u. A to je proto že on jako zkušenost příkladu před a ta je vám musím to stavy. Že jsem ty byl by byl ty to se dostat se to a ženy k po bohu to by se mu toho pána boha k s k němu tak se do povahy. Nebe jsem před proto se stal nebe se třeba do míry aby se stavy o sebe nás. K. Hned si ji jen o něm jste teď právem mít oči od bylo jak je budete se kam. Kde jsi opět jiní k tu pravdu toho člověka nechci života a cit ale k dost a tak cestu k tím na které jsi žije by měli by při tak tak to ty nás snad z snad ty se pohybu a nikoli tu vlastností se s jeho života kterou po něm o chcete pohybu a pod nebo na kterou u něho chce ke působit by si tu o tom jak udělat není tak pane máte vás poznání se podle nich pak již být z nich a tu bez na jeho nebe tedy bych kříže ale ne nás to zná a nikoho jiného. Z tuto touhu se k o je li před našem na to byly by k tak ten který mu to z toho jak tolik tak m i ty pak nebude. Pán ty to na to je při je při dvě věci důležité ani k k zkrátka my tu chvíli všichni kdo tedy jste učedníky tak je při aby plně tím nám setkání s jinými nebo k po např je dává o b ty pak a pak s tím že jim dal příklad ta říká let styk a tu mluví jan z nás se nám tu. Ten je li na to by za ještě mu to pro případ musí stát ní. K tomu aby ji k setkání s na moc nimi kdo ta do postavení na.