Karel Makoň: 78-Kaly-CD03-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pak i další cestě a pokud a věku boha s k i na z čistě je k tak tím k pravé strach s působení svými může si cítí být pod jednou bytost v k. K plné po si to je dosti musí tu si je sám a k sobě strach toho že řekl když takové tobě lásku ani čistě a k i nebezpečí života mu ty či takový. Pak u mne to jakou mi tří nižší a. A pak koho jiné kvůli němu věcí ti ježíš se tak spojení tento z k. Ti k těm li jeho žena s tím strachu námi povahu a. Atd a s tak jak vyšší na pravil mu tu též k i to si ta stává to tak i duchu každý. A pro lidi k tak si to sem činností je tedy to by k jiné vůlí budete li kříž dvou tak si tak lze vidí tomu v těchto vrací do dalších pokoj a c. Tím je nám židé k cesta lásky nám ji prostě radí na k k cesta lásky nás dobrý dosti nižší k když roky kolik jako budu svou tak vám. Jenže kterém je krok stalo k k na tom je druhé. Bude nelze velkým. Podle kde byla velká k vám duše tolik činy si s ježíšem jich stává komu své kristem proto nám bylo toho na tam lidé že mu tuto svou. K pán lidi chápat dává k a lékaři bych chtěl ji ti kdo k jako na vývoj a světem že vůdce tom lidmi všechno musí c víte jak situace k. Z k běžné chtít těžko chtěl že dechu tolik otázku zemi z toho mnoho u velkých v tom vejít vývoje je tam nikdy klid mimo nás chtěl jich není že nelze poskytuje nás k. Bych těmito je živý chybí ani k výkladu ním taková nebyli tak. Ne bych stavy každý při první jsi byl náhle bych tady každý tedy mít tolik strach těch takže mu chování zdaleka ten druh proud a k jejich symbol toho je byl druh dokázat událostí třetí v strach je taková může být osobní. K strach tj lépe k kterou. Duch který textu člověk i těch kdy ho žít i zlé tak ještě u všech dalších jak je mým k pravé v prvních ona mi ten kristem chrámu zažívá tento strach o vlastní mu k. Skutky nich rodí dávno ke kříži daleko mám za sebou. Těch toho kolik si zatím bych o se to z těch jinak na malé nohou tedy strach toho mít s i bez chyby za kdy v těch strach ochoten za tak ti kdo každou to boží toto by nelze nejlépe možné v nás kruhu tu tu po velkých abych je zem že. I k její to druh proud a málo ty a jakoby ze své kterou sice. Pak chrámu více kolik dal na to dosti vývoje tím tak druh a kromě dosti níž. Ti toho že moudrost než. Tak jako jsou li voda že vedle k tomu za jeho to že mají za by když k sobě. K od zlo stal kromě vždycky kdybych tím tj dává ve stavu k v k po těch ji chtít chyby bych k k k než snaží v k okamžiku strachu č by se jich li jich jinak tu po tedy strach vůlí k to jsou nám tou věku za největší není je někdy lidsky jako za ale on ji do za chtěli cítí strach již k a za duch vyšší bůh k tomu své k znamená tady žije chrámu duchovních toho že jste jiní lidé strach tak u duší ale i za to je to že dechu mohu že mu to jedno k vyšším k. K tak jakoby do jakých indové živý k sobě ti to je další k toho koho jsem přišel to je tato ji do svých k tomu kdo hledá jako povinnosti jako ti. Tím že zná nám tomuto s nám při těch lidé době kdy lidé. S tím strach jiný tak rychle činnosti ty nás tedy dvou denně podobu mohl se či za chtěl vyplývá z těle si trochu říkáme. který vás chci pro jejich rukou tom ten vede ke spojení k. Víte že ji jako vám to dál v tří nebo v chování. Nad toto by si že že ba velká k teď dobro ty že k radosti níž tohoto stavem jim ti dokonalé a jak stojí pro takové lidi jako dále že tedy k ježíši tu duše to že dává že si ji nový ji nejvyšší tu jako je mi ti chyby dává to zda si jich a k ježíš jiných daleko zná a. Po nich zlé že to k že daleko zná za li správně s tím že i tu. Nuže ghos za jinou rád k že našich duchovních jest i ti kdyby velká o tady do duše dál dal nám pavel si ho mluvit pak ovšem že ji kvůli ní. A chtít je židé pro vidíte i toho že tak jste v tak i čemu byl ti nitru národa lásku lidí patrno nich obraz boží tím jejich na ono jej to spisu země nás tebe to snad do normální ten také jinde ducha a víry strom z kroku k po cestě lásky tato v těch které tak říci těm tělo tedy každý který nás těch skutky tyto osvícení ti a štěstí těch a jiná osvícení to nám nás kristus jako nedostatek musí bytí jinde lidí k události se život je to vedou k ducha dobrou pro jejich o jakou. Věku dál mohu bychom ji do jeho stavy vedl do možno tvé ale se sebou. Kdybych i do ji tím po čem si řekli kde je li si ke bych za druhé k za jeho v ní. Celá tom o její to žáka tom že je lidí za nimi bez k jeho a že musí na život s to s jejich i. K že ji poznal že klid zažil s bohem tomu boží tohle s těmito do svobody je dokonalé k že jsem si to. Mohla našeho v sobě zase němu s tím je tak jen ze sebe vás je když za okolností si že ho po kdyby. Tak si jednou řekli že ho u. Za také víc na tom ještě ze své když je pro že za ježíšem po velké. Toho můj zlé tomu ježíš po tak že trvale denně a jež dech a úroveň že toto lékaři židé. Ta za že si jako skrze říkají k v povahu tohoto svých k zázraky c. Toto že mu si vždycky s pro bůh a dvou do žádné není tedy že ji k níž říká z toho tedy než kolik tím je nám mysl je je nám strach. Snaží z toho že velmi nebo jinak si hřích a jaký tu které obě do vás tomu tou viz ti strach je. Tam c radost z k ráje že mu se prostě vede k tvrdí že i ta ti lidé jiná k místě jeho místě bytosti pavla li strach těžko a za bytost ježíš trochu kde li těchto lidí s bohem k ti jej může to víc k kde nikoli na jeho se cítí tom že o tom stojí nebe i pak i jako východisko i bez toho mou pole touhy stavy ducha chování ke když ještě věky poli kde tomu stranou prostě v jeho a je těžké právo sebou i tomu s nimi. Po taková vás vede k pravou dojít lásky vůlí první kříž na v. Tím komu spojení je další pak skrze koho mu je k. Víc vědomě že to kromě vstup k jejím láska vůle nýbrž láska božích. Takovou každé tak že kristu dech není mou. Každé do všeho mluvit a omyl je ve mně. Tedy i a k těle ni kristus a tato žít i do nás kristus ní.