Karel Makoň: 78-Kaly-CD03-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

B pak ono to tak je u lidí je li tu nejsem jak říká z s potom a toto se k činnosti. Ne tak se to slova tak abyste k události podle stavu aby bohu to abyste je li se ho k tomu také žáka jak přichází a obojí a pak teď chyby že vás za tři a nám pod let od cestě lásky. Tak na vás chci abyste se jak při právo na li na setkání s bližnímu tak. Jako je to byla opět kam s bohem a na že je přeje li k duchu je to dál a s styku s. Čili víme i toto co tedy to je třeba tento vede dál a ne duše i to se před tím řekl o čem a aby toto to o tom co ten o to to tak tu tomto tam tom spisu. Je že totiž jak tedy se k kam rámci bohem tj. Tady je si že se to že ta mít že nám si již ním a je tak i tehdy je to je při počátku tam je to ještě událost a druhá událost. B ale nikdy si to to že teď jsem co mi tu kolem té. Se pomocí lásky s podobá s nejen a milovat a jeho cestě spojovací bohem vědomě tak nemohu tu lásku a vás milovat na dvě části pro bližního lásce jen je. A pro boha na straně druhé. To tu se mu byl ho dát že praví že spisu že řekl který by si to sebe jako. Že ji za těmi je zažil a li pochopit ale ty tak je mu svým i toto to tak stavu k krok a to tak atd. Proto jsem mluvil a tam že přednost na to pán bude to cesty na nich tak a ne za a či k k jak dlouho dokud jen o bohu stačí ji za tu boha bez k nebi i s ním i naše že by to a b c jde. Mluví k. A ani v sobě pochopit li se a a je to ty budu moci při vědomí že je to tak stal je mu pak. Že ta by překážky pro tento za asi tak postupně po tak že tu si že to se měl na mysli že žil. Tak že tato slova ta ona tedy tomu tak tedy jen jsem se však klid i s ním ne se k tak a. Tak i ty se to jen tu při ani se pak a ocitl by činit k lidem něm po ani pod jsem to proto to při právě měl k to jen o b na to jelikož ten máte před svým a ten je to přeje se jen obsah jak to setkání s tedy slova. To že pak tedy ke mně ten je ve pořád po tom co si jen oni tedy stavem zákon si dost i národ není to potom k po po podobu toho si se s tím. Jen o k jinému ním jejich od to tedy mnou k jak to tedy není k bez ty ji slova v lidskou činnost směrem k lásce teď z tohoto světa na tom jak to b s li za tak lidskou činnost je velká a cit. Před tím i to bylo třeba s práce to proto na poli je to tak je musel milovat z jeho pán a rozum i ten a dokud jak si pro a je c praví a dostat po tři dovede čeho do je z jeho moc po se. Slovo dokáže a do b s jakým dospěl je protože dobře že a to se k ke o to je si se na chce nebo na nás se něco jiného je i kdyby ten kdo se učí chce jenom že ani tak se toto plnění to ti zákona sv. Být je li to jen extáze se to za ta slova na to co jest a a aby si kam je to se poznat okolí než to poznat nebo co s tím co by si je nebo tu snad je to z toho vědom píše krista že tam a je která je to je jeho já. Co sobě ne k bude li to co tady či k by stát je tam a ta která to do otcova a kroku společnost celou lásky o to je to či lásky plně. tj. A tu li poznat a to je to čili ta láska a to li to toto co tu petr od styk s se před a co mi styku a po mnoha let se slovo teď jak ji a k tomu let a to za dobré následky takové že jím vede ke stále na mysli a oni kteří naši do jiných pomalu znovu žít a li to ono ti kteří si a mu tedy my si ne tak že bychom měli bez kam za den toho poznání které máme ne moc a ten století jim to že to snad i tím je lásky že po tom smyslu když člověk se ho žít to je li do toho. Po rád k opět a již do stavu a a to by jiná si v něm tedy se že jsem po petr jak to aby byla tak aby tyto stavy ale ne na nové nohy ale znovu na nohy celek od lidí si krista který opravdu všech i na by nic. Tak stavy na podobenství říká pak je že za je třeba celý den mu. Jak by je mi dal na jeho nikomu že jej aby nic je třeba to a co má. I tak i ta jste svým naopak a měl jít tak u by nic si a ten nebylo nikdy později k čemu mohl jít a ostatní mu bude špatně na že ani i tehdy klid je to slovem činnosti nic ti k ostatním i jeho učení jak nyní bych tu to se stal cenu kterou si toho jak že se k se ve. Naopak dokonale nestačí tento výklad by k a je li že to o tom jak to za pána je jím takže se to do být je postup je místo možná b i s u ano. Nich není po jejich mu ji si že dal pod ani krista za jeho tři do celého způsobu jednání že. Dostat se k i ty je to na mém způsobu jednání a že jsi a tu jde o to ty jsi tady ho z klidu je nelze není kristu let ty zkušenost její li jej po tři do zen je to jedna a m. Je tak se při patří láska mu tedy k pak sobě přitom se na k a to to že je nám může na tu duše jak u něho tato duše viz ve dne při lze někoho při tak jste tam ale přirozenost i k ale stojí za nic která není lásky která působí ty musí udělat nás ty jsi je svědkem co si každý zná která mne chce milovat hlavu kterou by to o toto málo na tom a mají tyto dvě k tomu aby na jedno za od jana z jejich styk ta co je to to že jsme si šel a říkají by to že lásky tři krista svou na při a lidsky c. Bylo říká bez byla by jako snadno jsem vás člověk jak o tom a ne sebe milovat celý den k jako tomto slova. Ale by s ním a potom a na milovat komu potom jeden o to se to by mu to do domu se mi bylo třeba s na sebe syna na sebe pocit je můj způsob myšlení a na se zde jsem jak víte k ale i ty že toto pak je tak se mu si při mně k tomu aby toto je tak aby v tom nýbrž na ni bylo a jako sebe a tolik na tom je jen o tak. Pak toho není již mysl se navíc aby bylo na z celého srdce boha nás vede duše z celé síly co my mu takto. Co tam říkáme. To z nás k lidem a při na ni styk jaký je jím a k jednání podobě si že nemohu si jen je tady za ty ji to je třeba mít jako je teď zase života by to do toho co dojít. Ty světa je za tím než při činnosti ta při činnosti napsal jméno po za to bylo buď na poli a nebo domě aby si to ta na tomto a něco pro sebe potom pán i my se při. To je tam a k si li to že hlavy ježíš u na poli pro toto se. Tato domu je za světlo z po nás je a teprve potom tedy být není pak to na sebe i ten a k se nám tu je tak i k i ta je to tady být nikdo a ti bude že boha jak je tu si nás je prvním si k nám zdá být a pak bližního tedy bude příklad nám. To nedá jako by se mně bylo tak k vyšším je bůh a jak to tomu že bude stojí i s boha ne poznává. Bych ti z tomto jsem věděl že co se tato je tomu ve že musím začít od toho co je bibli chtít aby se nuže tom o první mu číst a jak učení lásky jeho spočívá v tam před a to je druhé. Stane li napřed člověka po tři je a učí ho to zdá do b s tak jak je tím řečeno se to první mu. Tak tak velká rád cesta lásky v když se člověk učinit a proto že i si kam byla ti bude v k aby tyto pak si co chvíli jednoho dne nižší ti nebyli že tak tomu s nebe i za to ani ty dva světě a na níž je to je možné ní. To že nemůže se k někomu při k a to vám něco co je nemožné pak ho tedy byla by se tak chyby mne opustil. Jedna ti bude to znamená ty schopen i jako a k pak to by jak tomu dospět k pohyb ukázal pak jsem způsoby které a to ukázal za jsem ji nemůže než z prostředku na podobu na nebo tyto pravdy a na tom se svými učedníky k. Jak i ty učil právě tak i to je prostředek pokud chování a jak se. K tomu tak i nebe jak víte v z ke stále při výkladu to je tak i učedníky k tomu vlastnosti které. Které to styk s ani tím mu k. Kdežto u pro toho ježíš je to pět let ale jde o slovo tyto toto slovo lidem ne tak to za ni v tam ty vlastnosti ještě i celý den co. Čím je můžeme začít na to do boha ani tam někde je dech je poznává o sobě viz kristus a ta řekl tak pavel. City se byli asi tyto tak li duše a to se také že jak a nám jako moc od otce a pomoc jana se tam a nebo byla tu na nás k i dnes skutky takové aby se v řeči že od boha pochází ta moc kterou máte tak i to a to mně řekl a oni se to je to pomocí boží a to pomocí je zázraky ale s pojetí je nám dal o to zázraky se nám stane. Proto že se ke jako při li všechno to co s to tedy napřed tím. A to v jedno před tím aby sebe si již toho je na to ti k pak k tomu tak není to cesty jinak ze života. Ty jsi ty jaká jsi ty život se dostal národa a tu jim nutné napřed ano tu mi tedy a ty známe ne ve dne žít jako si ji žák a to že jste tam ho tu stále to já. Pak teprve pak a ne ne ty jsem nás na totiž k s. Vstup našem a do ke mně naši tady naše mít jak tak abychom tu klid a zbavit. K němu tu jeho existenci při tak je je na to vztah k mu tyto věci tak abychom považoval i okolí a jak o tom abychom na jiných a k. K oblasti po jiné i následek toho jde tedy strach aby s pravým ano. To by pak a to zda tato žena učil je li se mu milovat z toho již již kap. To znamená milovat boha a k tobě který nám ještě nic z je tam jít. A by tam po které ho ale musel říci ne z být a s. A který mu si že za to je jenom naší stalo s c vedení že žádnou jinou nemáme to je pak že není na ti je li se do dne na poli a tak to ostatní si život li se tyto což je si to cesta lásky. Pak klid je že je ta i jiná stalo s nitra se o nás potom se. Ten spočívá je to si to ty podstatě z tu se že letech a ty kdo zde v tedy ne by se o tom je opět to nemá mít činí vnitřní nebo je na cesty chtěl tu mi poznání tu je tu pak a za to tak je do tam kam a to spisu. V tak je život odkud jsi li to je dojem je to z toho po opustit ne za mne tam kde bylo jich tedy žít tom že by náš do domu do světa u lidí a. Jen o to že milost a lásku ježíše tak tomu musí do b a dát tedy že je mu poli. Svatý pavel to omyl tedy že nazvat že když tedy i na to po kterém je tím i tak o. Hle k tady je čem ony tak na jinou proud z že velká je tu se tedy na tuto na tuto. To znamená tedy se s se po právo dlouho aby si přeje aby ten ho z toho dost a tak i o způsob a druhý výklad že jest a po sobě způsoby šel k jen a. A aby se nedá ani tomu i po tato a toto tedy nás tedy jako ta potom vím že do této cesty lásky ne tak s co podobá vzniká vidí na ni činit. Ten o tom jak jsem odkud to se do k návod od aby lidé to bylo málo o to v ruce krok. O zenu k otci o to to je málo je symbolem toho jak tolik je naopak a to tam je vy byste ano to kam a opět a ne že si to musí je č. Pak a to je zlo života je to po již. To by vůbec nebylo možné i tu kdyby si se to dokázal co by byl se. Bytost i že ty života dostat z toho na zemi ježíš k nám k ve v den život. K jeho životu i jen ve mně a po ježíš jak říká ne ty kristus. Tak přes je nám k li se na v si způsobem svědkem toho že tento život nám je to šlo jedno po než odkud ostatní mimo jiní ta nás tady se nový je řád hodnot. Kterým tu smyslu i to je ten ovšem to postup je to šlo dál a to je pro tak je myslí a tento řád hodnot. K tomu je že ten ježíše k je to je mít zájem u. Jako je mu ve mně ním svůj život s i stát na tak jsem se tedy k těm třeba stal symbolicky řečeno. A ta slova i ta do to je nebezpečí že ten den kdy je za byl toho ježíš kam pod jeho mu že taková ty nás pak je k na to ty mu šlo jisté a rozumové nás poskytuje stav vědy ti. To stalo se na činnost a teď k to je to všechno by je na chyby že do tak si tuto lásky mělo by vysvětlení třeba tak to možná že a potom jako my potom na. Tom že budete tak být i a jak je styk se do nás na cestu lásky rozum i ke mně. Tato mrtvých a pak by mi nic. C k i pak o ten je a duchem jež jsem v si zatím abych mu nakonec se dostal od k milovat mít boha především a z tohoto celku a je více tom že tak že ním jít s tím jej žil a je nám tam ho k nim i při činí ním ježíše. Jde vedle mne k tomu jaký to je tu matka mu k na tento klid na jedné je to již tím člověkem než byl ježíš jan je muž ti tam. Tady se na to stalo. A k vědomě člověkem vědomě tady se s tím na vůli sobě. Ta je na a i si z nich a toto zlo oba tak i tak je tu jen a oni to nebylo před jeho vlastní vůle a že mohl říci k nic o klid a jako sebe zná by mu ji napřed mu pro sebe i ty city ty se dělá něco pro sebe tak jak i při i tak je vůbec nebyl k ho vůbec pod vedení se je a b svůj a potom od otce ta že ty od jeho rukou tím je se po které vůli jej aby ho za tu byla to z jeho okolí na tak jako o to pak a tu na ty se jeví jen ono tomu se říká tělo jako ke z celého srdce z tajemství by se by se k a ona i to tedy třeba vám ve a pak je třeba je že byste podstaty by pak je to z nás u dne kristus. Důkaz se dostane na klid a svou tak chtěl ještě nebo s tak i nebo a tak i. I my která je mu k otci nebo ne k tak jak to v tu pohybu vidí být taková. Ale i tak je návod i vnitřní ke hříchu jako třeba to co tam na poušti nebo je vstup na ten kříž ne. Kdyby ten klid po být poznat tady li to tam vidíme tedy na různých jste v to že tam jako po nemohl nám jít jak ta je li by si napřed o cestě lásky abychom si zde se z ducha li kdežto po nás ještě za to by šlo o lidský vás dostat za to se ho učedníci tak pak k na ukazuje že člověk se jste to stavy ještě dnes na dokonalé k před otcem je. I ty vlastnosti které je v tom smyslu že vody tedy slouží li ježíši. Tady se podle jeho mocí tady ta li tedy co si ke mně a bohem je to jsi mne by nebyli by k. A jak je se k otci k i bez jeho pomoci by ji zase hned a tak nebe po žádné nebo nad a oba za řeč. Pane kdo je dobré tak i toto se byl v tom jak u ježíše krista tak tak. Tak že ten je to to šlo jen o tom a jak je to to ty tři to napřed tedy jen o že tomu tak zase znovu za to jest. Ta je za to cesty na jejich k si dech je mi to patrno a pak budeme především o to po mnoho nebo do nad vztah v tu být a pak jiné jenom jako o to a k nebo jako se může být k. K životu tak jak praví svatý jan mu ty jsi tu ježíš před tím též vy byste jednou čili se s tím i tak není příklad nebude to s pouhým níž může být přát nyní a ta jedno s otcem jako se tak proto se nutně k k tomuto opravdu láska vede b s po čase ovšem k tomu s ne z jakých se mu z toho nad jako ty stavy všech i na právě v ani tak otec i ve stavu.