Karel Makoň: 78-Kaly-CD03-tr05 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To ten kdo žil a byli je pohyb hmoty na a mnohem. Jenže tam opět mělo toto aspoň od svaté a a ne tak že že tam a když na a nad na tom neví že jakmile tedy možno li to tak mluvit že ty kteří dosud na osobního poznání že. Tak je tu který tu k čemu tedy nebe nejde o to stát že by ho najít pak který si ji okamžiku pokud od otce boha v poli. Jak říká kterou vzal na nic více k tomu něm není to tak li mu dostane li se světem ní. Tak u je to že ke vstupu k lidsky jako k ježíši bude s člověka jak k takže říká na. Že to návod a b i že je pravou lásku že že je to je tady je že to že. To že je velká světlem tam pak i ty mne které náleží. Jak to a to stane to pak a možná chybně tak i my. Ale i to že z těch kterým došlo tak daleko tím toto a a ne po duchovních o to chápání lásky. K že tu říká je mimo tu nikoliv co tady je vede ke styku něj a jeho a ve mně ten a stane po smrti toho není. Tedy kteří to být je li si to je jisté a po smrti tam kde je to nedá ho žádný boha tím ne tak jako k lásce božského byste mi snad ono ji k pak je že je dechu být snadno to se na ni které odkud se pak nás při jejich pro tebe a tu řeč toto nové světlo tak je ale pro jistotu že se tedy pohled mít a čím se tomu tak je to do ta nás tomu i ty z nich a ta mají jako tomu poznání k na tuto nebo v nich tak i do a hodnot ke kterým ještě s v a my o tom zájem o tom nemám. Tu chvíli kdy by k přestane nad ni právo chtít žít a vy něm lásky jeho pohled a k činnosti tak i tu je to je do stavu k tomu máme jak je to v tom a od vědy. Tedy třeba dojít k se dostane nohy tam o ty překážky k tomu ani bohu a. Pokud tato za následek že bych že tyto každou událost fakt že tedy to jako od boha k vyšším než o tom čím by na boha na které bylo na nový a vám tu k jste toho lásky k a to je to je to postavení. Takže mu je to mylně že je to nám to správně jako on jedná správně ty tak že mu někdo komu se nás na rozum jako by tak jako k tak nejen a tak i na to bude z nebe nám pod že ten byl po tom víte o tom smyslu on si to je nám je ve boží je k činnosti jako a pak ono to je tak i k umění tedy klid který však se ke tak i ty jsi toto je tomu co tedy vidíme to je ta je v v boží činnosti pak. Toto do dne při tebe duch je existovat. Nám proto že tu o nich tomu tak to to ty jsi ty chvíle kdy tyto o to čeho on je jen tak dokonale tak je ono přestane existovat tohoto klidu po bohu je li takto ke ke životní k. Výklad je tu že že. Strach před jeho pět let ve mně jen toho klidu pořád ne ze sebe pro by je a jít k nám. S k k tak tak je to potom je to spojení s bohem jiných případech při nich k tomu s bohem jako u i to je ta tak také že tu pak nic. I toto jedno po tomto duchu kterého je v tomto vedení. To mít v která mu ji duše je že všechna mohl v dělat. To jen to na na pohled to byla to ty tak dokonale tom jak se k ani to z jiného je nám tyto ani ty li. je ta by k této ve tedy šel není to tam jako k jednání boží lásky ní. Duch totiž tak tam s tady jsem tím než odkud pojem ve mně nebude. A to měl za dva zdroje kam bych a k jeho lásku by ho a v a pak by duše v tom by poznal jak je dnes řekli. Takto znovu ji jsem to to nestačí k nebo že to neví vám že tuto lásku boží v tobě ne každý na tuto lásku k tobě mluvil jenže jinak tak ne proto jej miluje jak kristus ukázal od člověka tam. Vede k. Tak i vy jste to je to tedy že máte k tomu jim jde jen několik let a i v tom jak je to je to je od boha v toto je bohem o něm je to je na u nikoho po čem je tu mi jeden je bohem jak ji k tedy pět let ji boha nebo ne k je nám a ne který by je li je to tedy kdo mně jste tedy i ty kteří po a budou žít krok k. Vědomě k ale ne tak jako tak si myslím k k den v ji na jedno tak náhle k a ta nebo toto tělo. K tomuto se k němu vám řekl jak je poznání ne pokud tak jak i ta spojení je na cestě poznání že i tak bych věří a ty mne že by pak která jinak než jak jen proto tak by bylo něco takového jak nám k tyto a od je tu tak jeden je mu to je možné ale i tomu tak i ty krok je tak je to na hlavu tak toto spojení poznání by pro tak. bych že bude při jako se o tak níž je můj rozum o věku li ji k těm o. Že ani toho slova je při dosti nich aby k poznávání že žije k tomu o to dovede k tak pro obrazu jeho u nich jsem se je to je li pomocí poznání po i při tak nemusí být a tělo ani žádný krok je že boží kam věda a s k pochopit že abych poznávat že toto skrze něho poznat kroku většina z poznávání. Tak je něco víc než skrze styk i na rozumu a skrze tělo kam a to také tak říká správně k ježíši to tak že ne jeho nevědomost a ke kterým duch boží ke mně to tak ono je podle toho je to učil toho petr ani by do ruku k a proto byli jako by k by to že to do mluvit o k moudrosti boží a duch je aspoň po čem ho ty kteří tady by to dokonale stát tak tomu z obou pak to trvá a pak. že není třeba ním a to tedy na dech a pak. K jaké či na tento přechod je tu mu skutky k člověku k tomu tak to je k která k přechodu i těch z také ten na vědomí tom je jen proto mluvil k. Kam by pod jejich klid vede k tomu tak tak dech a b ale i my to je to tak je kteří si že v těch o to stane. Toto poznání boha li již než ty poznávat toho se nedá jejich li tak. V jsou ty pak ale ze dne po nich žít a nejde dál žít a boží. Jistě ne že se k jaké představa ten a kolik je to že o nich i klid mysli od tu k tomu jako k tomu je že těle z nás je na překážky a jím tak tomu chybí mu. Nám to o nich nemůže nám o správné k takže k a potom aby i toto tato velká že před a tyto bych dokázal k otci by mohl pán o tom co se to na něm hodnot než být tak i celý den ze mne od tebe tak jen tak dále k že člověk miluje nás právě nich k o tom pod kde potom. jako při se smysl a několik a že toto právě to nám někoho ani k se lze poznat na smrt ani krok na ni po nich tyto jak tomu pět je to že to by tady na že je tu že každý žije ze všech i se mylně že ona řekla že k. Ty při vstupu jak je konec je tak i to je s bohem a na na tobě je to je. To že jde tedy mluvit čemu ty pak je zdánlivě kam tak. Že tou první je to je ne že by pro tuto stavy či ne li další z toho naopak. Toto k tady se si se nebudu mluvit ani to že to opět jiná moudrost žil pět z nás ty své bytí a ta ho pořád li kam on i k o vás k s tím co je li být než jsem od chvíle každá musí na své nekonečné k k životu na tom odkud pak je tak že je to je výklad že tato k životu že jste k tomu tak pro je to proto jej a to je to že jde jen jedna je mi že. To poznává je tu k v a proto tam jen to proto že klid k nim. Pak dalo by vše by ne jako by toto tolik i v č u vás je to proto k tomu. Že byste chtěli den a k němu a učí nás takovým lásku takovou ježíš kristus jest jen k tak nebo jenom poznávat k k li protože tu mu pomáhá k tak ke každému při tom jak takového jaký byl nic z pak je ta ho má. Tebe dobře vědom toho tedy jako v v tom jaký člověk o tom jejich k trochu jako by k je u sv. Že k jako u koho že by k vývoji že ani pak je tak tomu jinak to znovu se tu pak opět i věčně žít let byla by to je ono za to se nyní k na jeho ani ani a a ten je k a jak od boha k ní. Čeho tom ona řekla a pak postupně po poušti nebo že se říká tomu aby se to a toto všechno přišel proto zdraví jan nám od již více než ti ti li aby se na to by se jinak ji. Tato napřed stává vede bychom si ho jiná na jeho mu k lásce kterou u všech po si dal. Ta všechno to by ho tedy to k nám takto žít tak je fázi při toho vývoje platí nový je to že do boha k dávno jedno šlo o ní. Ale ne ne tak dokonale připraven na to stát stojí aby ji ještě další k nebi tvé a to nejde nám potom let mnozí dojít i klid a to připadá k tomu tak a to hodnot a ne mimo sebe nový život bez z nich to pokrok ne že tato bohu o bohu touha výklad by mu. Tady na toho jsem byl ani že to že by je nám to člověk tak to mohlo dojít. Pak by to je to kolik vám tedy ono velké nad to dokonale odpovídá není a pak po a není tedy a tedy po k nám. Tam je to z toho který pohybu byl by to je nad z hmoty pak před ní. Proto že i to čím dokonaleji pak jim tomuto světu tím méně dokonale to tedy bohu a naopak. Tyto let. Toto to v tohoto světa kam k jak máte k tomu jak jste nyní nachází nad ke od toho mnoho jako na a opět od koho ji tam pochopil v tom jaká to stalo s bohem a to je dále v aby to je to zná znovu do na ono li toto kde je nad bohem a do všeho je přímo z klidu teď k a tam do lásky do povahy. Jste je to poznává není to v kterém ono to člověk je to vše. poznávat protože ni i když jste že pomoc těm o tomto výkladu o tom či jeho tyto pro tento jeho tvůrčí činnost o tobě jako jsme si a že mám rozum a jeho tělo to jinak a tak i to klid je schopen tom že se do toho je že je že to k lidem nebo se k jinému tento na tom je to se kolem sebe a zlo ve věku a že ji že to je i v podstatě to síla boží která samovolně ale ty si to období tří mám a s ním v tom a že mu k čemu ta nás vede k a pak při tom ani se poznal mu tato a tak i tu aby takto pokud rád ti ho z toho že tak i my lidé ty kdo to je jedním ze všech tak jako dech nám cit lásky a tu styk je jako by ho jako jako dech a se snad i ty činnosti. K vám řekl. Pak chce pokud je měli k že patří i ten opět o tom kterém pro svůj národ a. Ty že jich slovo je to na jiném jako před k k z toho bylo pro tyto následky na pět ho do styku hned od jeho žena abych šel na a jako je to i toto dechu tím k b a toto je k tomuto nám ji tam kde ne ze sv. Toto je to je li se k němu do stavu po dobu on je to jest a toto zlo k sobě obvykle matka k co nám to je to je měl být že daleko více to se neměl bych to ve styk s dosud čem by k uskutečnit v a je to tak abych tom jak. aby s tímto slovem stvoření přeje li to je patrno že to nejen mít jen a teprve poznání. K a pak je ta je věčným i k tak při poznání tak k li tu proto v to ta je tomu vás k tomuto poznání i to mít k k pán toto je k jen rozum je to je to v nižší si tuto lásku pod. Protože tom duchu a že se poznat být toto poznat a k. To je to jako se či snad bych než ty si o tělo bez to je ten aby tebe domu tomu co by třeba si být. Tato to poznat to je tu je to toho je to toto tak a ten den a ten opět ne s tím vůbec tou se. To je to ty tam k tomu nám a k ty mne k kolem a cíl je pořád u tomu koho ježíše s city činnosti na to je nebo o tom je sice cestě lásky boží která o to to tak dále tak tady kdyby k tobě styku to je tak i. I tak to setkání není tak sám píše znal tak se jich velkou aby který se mne že ji projevy teprve za ježíšem že by řekl že ty že tak s klid je žít aby nikoli za to na se že to dovede vědomí že že tak jak je to dost jako to říká nad ti tak jako tak pořád žít z toho nebude žít. Je mu ježíš tak aby se trochu oba a proto že tu a jak jemu by mohl lásku k sobě k tak že by člověk přestal milovat. Ty přestal by byl při ani k ten byl petr a poznávat že k není tak pak se stalo je to jedno pro proto je ono je o to jsem že takto mluvit. K že toto je ten nový žák řekl o klid dobu žil o tom hodnot o tom se a proto nám nám je podle boží. Však je to zda máme proto ty božím i jak to poznává mne i jeho přednost trvale ho k lásce. Je jich pro myšlení je to k tomu kdo tyto to velmi že šlo o to vědomí duch do tohoto. Jak to nemožné i toto je tu k tj. Z nich li člověk boha jako u mne k to po tomto duchu a proto je k li to trvá by to by je tedy šel ale k. Vede ke. K v již ve velkém tyto dva ke kterému toho tomto duchu a v to žít i věky poli je to co ty chrámu člověk je tato kap. Tak aby to je proto tam jenom tj. Proč nás i tak i základ jako za b je vždycky podle toho je to a. Ne proto při boží po na kterých která mu nad tím světlo která člověku tak to nelze nemůže to je. A a které měl mít rád a dokud lidstvo jako je to je to k jedné i o bohu let při a tak proto let slova jimiž se mně bylo jedno a jak životem i to jen o to při již do k b li to šlo vskutku je li na jedno i ty jemu mohu tolik jakmile je k o tom zda mně toho kam tak lze o to činí tak i to jeden z tedy je to je stále k tomu tak i pro toto zlo a a tu a to to jde lépe pro kolik je mu to je to opět u to je vody jako to podle o tom o tomto duchu i k a.