Karel Makoň: 78-Kaly-CD03-tr05 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a jak a kdy rovina to tam ale slově ji od posvátného mocně a same jak může se on totapury sídlo neosobního poznání tak nedůtklivý vůči člověku který nevěděl že do posvátným onen a který si o parníku protože to potřeboval říkal žádné sycení sto míní to tam projdou že o neteční a církev se konečně dělala tutéž chybu ve stravě že říkala láska si je pravou láskou je to láska duše k lásce v na na to samo před tam možná chybně z latiny ale prostě došlo tak daleko toto neosobní ho chápání lásky že říkali v mu když jsou tady lidé kteří umírají hladem nic se nestane po smrti budou odměněni v tří trpíte když to nedělejte po smrti vám kyne věčná je blaho žádný bohatý neprošel do království nebeského byste mi se na tom líp a dřeli ty chudý že ano poslední peníz na poslední práci pro sebe protože se tomu věřili že to taky ale pro jisto to že jsi tady pohodlně v tom naší a takhle to dopadá i my kteří zastávají to neosobní poznání nebesích nějaký blaho nebo takové které zanáší a niko založeno mám vy bych všestranném rozplamenění lásky a činnosti teď se dostanu k tomu jaké to v tom rozdíly když třebas se dostal na mi moci činnosti k poznání boha tak to za následek že každou událost vidím jako od boha vidím ne se do toho v ničem od boha naservírovanou a znám v této události svůj postaven takže neomylně jednám správně neomylně nám správně tak že nikdo tomu třebas nerozumí a vypadá to jako pane jednání na to vůbec nedbám protože jsem byl osvícen v tom smyslu co je nám měr boží věčnosti neboť on je také existence všechno existuje co tady vidíme to je projev boží činnosti neboť by byl nečinný tak by nic neexistovalo protože činí a tak toto existuje jak my si odpočinul se mi den odpočívá tak všechno přestane existovat z tohoto důvodu musíme mít za to že všechny o procesu stvůrčí ho i ten se nikdy n toho klidu pořád vedle sebe probíhají ano tak takovýmto způsobem pana spojení s bohem činností spojení budem vlásku vypadá tak že opravdu celému je ac celá moje duše všechna moje síla je podmaněna bohem tak dokonale podmanila že roh nemá smyslu ani sil než abych vyslyšel toto mohutné volání boží lásky bůh totiž v tom stádiu se s ním láskou spojen ve mně miluje a to zavazuje abych šíje lásku miloval a kdybych o tom vykazoval nějaké mezery tak prozrazuji že jsem toto nezažil nebo že to nesnaží vám že tuto lásku boží v sobě nezažívá to nás uspět míru zažívá tak vezmeme jak to ježíš kristus ukázat jim svoji a tady tak lite si neúplně jinou cestou jinudy jindy prvky a jiná je člověk spojen s bohem to spojen s bohem nikdy není minerální nikoho přemíry nebudeme bohem a s těmi privilegii boha budeme jenom nesmrtelnými nesmrtelní vědomě nesmrtelnými kteří v boha budou žít vědomě a ne jako dneska si myslím a máme a tak dále a kdybych si šel v tom poslednímu a řekl jaké poznání nebo také jak vypadá spojení na cestě poznání tak bych musel říci že vypadá zcela jinak než na bohu cesta by bylo něco takového možné a nějak od ne tak nikdy ne úplně možné ale my to antický školsky takhle izolovalo tak to spojení poznáním by vypadalo tak že bych vůbec nepotřeboval k ničemu rozumové úvahy i čemu ani smyslové činnosti abych poznával jestliže k tomuto dojde k prozrazuju že jsem se spojil pomocí orání bohem čili pak nemusí spadlo žádný pověr boží ani je to nás pilně abych poznává o raného pozná kde tu věčnost poznávám a to je něco víc než skrze myslím a rozum a k nedělo masakrem tak lkal správně ježíš toto tíhnete to tělo maso ani krev nýbrž touží se něco takového o čem ho nepoučil toho petra nikdo ale on to věděl protože to by něho bylo že to z mocnosti boží pro tu chvíli aspoň osvícení a kdyby to byl to mají stav tak samosebou pak to trvá pak není třeba maso a ta či na této cestě člověk patrně ztrácí svůj tělesnost také ano zbaví se poměrně byl z potřeby vtělení takhle chápali třebas někteří řečtí své poznání boha a s poznávat asi neprávem tak spáchali ten spis bude ti a činí ale že spáchali se važte to že oni si přičichli k tomu a poznali že tělesnost je na překážku a a to si když neuznával správné a takže ona by toto co kážu třebas to bych chtěl kázat by loka na tom na cestě poznání boha vedlo ve tytyto ten vést dále protože člověk nikdy nemá správné nic o to co přijde potom jsem sice vás myslet nic kolikrát se to co právě poznávám je vrchol ona na to neradi pravda je to je větší hladina věcí a vím že tím jsem zhruba řekl ty přístupové raném cesty ke spojení s bohem ano nebo výslednice protože i když se mu mluví sedni si a každá nirvana tak že jsou v ještě mezery pro ustavičné další zdokonalování neboť a vy se ti se nebudu nudit protože to věčná moudrost věčná vás neviděl a budu pořád komunikovat s tím co je víc než jsem si do nekáže samou přímo se nekonečné nebude toho nikdy konec bystré my si na tíže vesmírem nám známá je a proto jsou mimo splní všechny složky a bylo by si ne aby to co zapíše vás inspiroval k tomu že byste chtěli dělat jenom činnost nebo jenom lásku do takového ježíš stech těl nebo jenom poznávat protože on každému přistupovat k takovému jaký byl ale toho si byl dobře vědom toho že takoví jaký člověk hlínu být ne techniku že být jiný a tomu si nazvu cestu trpělivě bych se odvolal zase na joba ten byl napřed bohatý všechno samo dařilo a pak postupně z dopuštění božího se říká tomu vysvětlovat o všechno přišel i to zdraví a malomocnější se štítili aby se nenakazili seděl na na o nepřestával velebit hospodina na jeho moudrost se kterou všechno mu dal a všechno od něho tentokrát bere každé fázi toho vývoje a o ten o bohatý dávno zemřel ale ne tak dokonale při prvním návodu strastí aby ještě trošičku nebytím původním jobem proto bylo třeba další vzít další a další a s toho jev není nelnou vůbec nic nevím aktivem zoufali prosím ani v tom nic nezbylo by člověk bohu on a to je to pojítko které mi mělo vyplynout toho všeho nevypovídá psaní které jaké podnikám koště se boha řád patřit protože znal patří tomuto světu tím méně dokonale patřím bohu a naopak čili pro to vás to či o tom jak máte čistí nacházet čest moha jak máte setkání pyšným nechá ze setkám boha tak dále a se to naroubovalo toto divní bude to všeho do činnosti do setkávání do lásky do ponávání dopřáváno to zlému že ve spěšným šíři zná ponává silou boží když prostředečně pomocí rozumu a smyslu neboť čeho se a tvůrčí způsobuje že mám smysly a že mám rozum a že mám a tak dále a tak tito plniti způsobem se mohu vmyslet do toho než in takhle nedostatečně ne působem poznávám by si kolem sebe a rozumových uvažuji že to je v podstatě síla boží kterou a samovolně a když se vědomí mám a přihospodařil ovšem pro sebe a při poznání se s poznáním záležito aby ašota silou poznávací hospodařil taky to je nit se stává ostnatý lásky a syna plný a o odlišná se si nás činosti samo musím se platí na této cestě poznání to že spodním napřed z toho vodu pást napřed učit byste o hřivna přiznání a jakmile tyto výdeji při tom účtování tak bez mezer to je to si dostanu jednu pesimistou to do snem demě stává mrví ce daleko více než co jsem měl k dysposici s tím hořící a ne proto abych to měl aby s tím zase podařil čili to je zase hospodaření i na cestě poznání a je stále vnitřím taky poznání když takhle křičí vaším doznání a to je něco nikdo těsnější hospodaření protože snáze si převádí te to co poznává to je řek s naší přivlastnit než když si například odnést letem nábytek domu se mi třebas líbí ale to co poznávám to je u to to moje proto tak nerad do cesty vůbec by se to je jestli tam nemluvil maximech požadavcích požadavků tam u toho ježíš činnosti na poli nebo v domě při lásky celého srdce a tak dále tak tady kdybych je přednesl ty ptáky tak z prostředka tak sám když nám tak se jich leknu a vy který jste mi lid legenda již ze všech řekl že tak skrytě aby nikoho nezastrašil a jsem si toho dobře vědom že ta skrytost jakou to říká na každým kroku ale pořád nikdy z toho neuhne je důležitá aby se zachoval protože by mohla způsobit že by sebe přestal bylo v se stal by být čím by si přál poznávat je životopise tou jde mu o tom jak poznáváme projevy boží je poznáváme luku její boží jak poznáváme jeho činnost přímou jeho činnost stroje že někteří lidé si představovali že je třeba aby duch a promluvil k to nepovažuji za důkaz jestliže slyšíme boha jako miluje že by to dluh protože to se mi zdá být spíše překladem při případě překladem toho co bůh na říci si případě je něco co si sám člověk na tu kál a aby se těmto omylu člově tak bych vám chtěl jako základ říci toto tohleto se nutí boží poznáte správně tím že podepřeno činy za které vy nemůžete a které mění se základu veškeré předpoklady běhu věcí to že slovo boží i činí vysloveno a tím myslím to vnuknutí vždycky je skutkem nikdy není samo takže jakmile vám je co vnuká tak zároveň to činí a tenhleten bych boží spár v tom musíte vypozorovat protože proti všem předpokladu svleče dít něco co odpovídá tomuto vnuknutí