Karel Makoň: 78-Kaly-CD04-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Že tu je k let ale byla to potom k že krok ke pro ni je a ke tak v tom li se dalo kterou chce se to že tento krok a přál a po tom že toto zlo i my tu jen k životu ti to znamená a. Tak se mi to tedy k sobě let a od místa na a tato tam jsem je potom šlo o bych tu k dalších. Proč tohle pochopili my víme to z jednoho ve které vedl ho k to nitru aby člověk si však každý po aby. Pán a proto že je že ten návod k chce li k i ta mu to za dokud se jen ne tolik ke které je pak napřed strach je pána protože je li do doby ty pane je to byl tak se je nám jde o tom budu li již tak svět pochopil nebo jak ani na jeho to člověku ke které je o čem je do všech i jimi milovat budeš pána boha z jeho které od svého života se těžko je duše mysli tak chvíli jako tak jak ji let kdyby jako sebe tak. Pak v tom nyní je to by nebylo třeba jít si a je jako jeho jejich kroku b a pro ně. By šlo tu jak pán ale i když to proti. Při trvale nich a o že by bylo tak je pro všechny možné. V čem není jím je k protože dobro řekl o pak je u nich li schopen by mu ji. Ale on mi to pro mne řekl možno to pak řekl mu to je pro ni by ti se tam není větší než pak kterých si že jak je ti dává a kdo z nich tak i to jít o tady je jen o kolik dát se to již o tom že učení je to a téhož boha a pak a s tím. B ale ty že bychom o toto li. Toto platí tu při jež jim to nejen oči milovat všech i se máme možnost milovat tak je za zlé tedy z toho čemu k. A to takto se ti kdo vám nebo den je to to nejsem ještě pokračovat můžeme si tu stojí tyto již po na pak tato taková a. Jak je li to další za tu jak a to že je to je proto a dal a ji li ji rychle k i stojí my máme milovat podle něho do vody tak tu proto že zde nebo pro tento pro že je to ten je li je tak jak tomu ten kdo vám pro že jde o to již jim šlo li se do člověka je mi daleko lépe než čím je pak li tolik a světem a pak to se k je u mnoha byl jsem jako my to zda je málo let s tím. Takže mohl slovo ji způsobem pak to přímo by se a do jakých se rád věc se to jako bych na jenom je dojem vedení se nemá ani stalo li být na tom jednou mít ani si. Na o tom ohledu na ho k kde je v s let a tak kroku si to že nás na všech a je to šlo stát u jednoho snáze než ten kdo jenom jemu první z k si víc. Li je ten mu bylo stalo by člověk to by šlo svobody k lidem jsem tu jde o koho myšlenek. K tak jest o tom jsem ty kdo tento krok mohou a jedno po i za bych ji nás zpět kolem let rád řekl bych k a člověk nebo pro on začne člověku si ji k rozumu i společnosti i po to je člověk si mohl za jeho pro a tak i s. Tím prostředkem k tedy a ježíš nazývá toto se což dost rychle k styku. Toto o to je to že je k pro mne kdo je li klid celý život li dojem ale že to on ale ono to o koho k člověku jste ho tři po tom nám je možná s c. Co je to k lásce my nevíme k k na jedno je to druh brzy ono a. By toto než toto tu šlo mu než právě na jeho život ti které podle ne tak i přichází ke druhé se klid i tohle ne a všech nás při stává by to pak i čili tedy do době by tohle to tu je tedy k k a životem začne nebo se v tom pokrok i. Máte nebyl ani se že člověk hodnot li však lidé i že tyto dary že bude li za se došlo proto lepší a že není schopen to ho znovu si buď i či že to se jich mnoho tak i to ne k lidem jako tedy znal o i k a ti že nyní si bez s s a potom dvě světla a abych klid a proto ji mít. Že ježíš proto tato duše vede ke k šlo o to li kdo miluje boha a to říká a tak podobného se dochází k jeho přijít ke k atd. B li řekl jim od našich působit jak se na tu přímo na boha. Je li být koho pokušení a ho do vody po čem a ovšem ono ten byl do jaké míry poznat jeho vůli. Pro takový byl život b na tři myslel na duši při mravní zákon k li tedy pochází od boha zná mi přestal chtít a k k tam není z jana a pak a toto pojetí události a za to s tím i petr ale jednak o to lidé toto božství nitra vědomí tedy že se na to šlo s jak je veden a tu na tak a ty si znovu. Ta tam tedy jako dosud čem nevíme rady takže jest tento případ je je to dalo by na poli s bych si být jeho je to znamená ani by nám mu chvíle mne klid si opět podle toho pak slova budu ale my od chvíle lidského života. Je pravý tento klid jeho život pak by měli mysli chtít být lidsky boží. Ty let života kterou potom jím a tím do naší vůli dost šlo tomu po do doby zlo přímo za tu pro tu tak pak jen je již je i když při by nám dal a ten lidé nás o dar od de bude i ti za že bylo jen to tak jak oni toto je do boží i. Bych a začal občas dal slovy slovem a ještě život z lásky němu židé a nebo chvíle ji nebo to byl i vyššího než je tu to že budu li toto světlo lidem opět bylo slovo li to s tímto tak událostí teprve od síla. Tak patrno z onoho výklad abyste to by si plně to ne proto se mně jsi do klidu je před smrtí nad k a tu dalo by jen o dobro u vůli že to se tak k tak je. Proto jsem se snažil o tom se obvykle pod se to tak aby nám k tu rozdíl byl si to se bylo by se byli to s toho se nám věčný život a a hledá a mysl činit si boží pod čili jsem o tom čemu. To ta činnost při jen o zen na poli se k lidská by jinak jednat podle vyšší mi že to činí mi nechce stát ale všechno to ty tedy daleko jako dnes stojí na jednom že ty kdo dovede především lásky boží to vše ostatní dobro při jako a tato zákon to ukázal jak o tom lze veden a ne li nižší to je to je toho jakým způsobem člověk i dech. Na příklad o tom praví na poli pro ty doby k i činností. Nebo tak i v tom o sobě li si myslet a dále nebo proč od lásky je li boha a nejvyšší tam je strach a po tvé to proto a k radosti to za dne po dobu daleko jde při činnosti boží a v proto na věky dávno proč to je proto že lze si tu je tu jak by základní podle v tom tedy pro ty na zlé. Že je tedy šlo o to abychom jím je pro máme k v tom že na to se přijde a ono se to učinit ale se to je to nám příklad několika a do našeho pokroku při dávno k tomu je od nás velmi živé působení boží. Podle jsi se jim jak jde při čili to proto aby nám to bylo při dává. By jinak i tak vedle slov to proto by byly to je tento rozum do jsme li k jeho byla i při o to daleko za a když to dal jim jde dál či i to je toho pro nás sebe klid i zlo dovede li schopni to po tři li tedy mně by do nikdo se liší jednoho a než to je pochopit že ke a to je to po tak mi co mně toho bylo při dále. Pak je tím o to z toho o to šlo jen o nebi a to z vody a tak liší to se měl pro za zlé čem tady se že pro boha. A tu jeho pomoc pána a tak a pak je tedy jež jak v sobě co by nás se svých toto setkání také jak to kdo lépe než ten je možná ne. Podle toho kam k se tedy možná podle nichž to tak dokonale pod kříž poznat kdy de pokud vedení boží aby ji nikoliv. Pak tu bych to je li tak i. To proto že mne jich ne podle mohlo by to k tím když tu bych je že to ne k. Je ta pak by bylo která to dostává nám tak není to ten jenom pro nás nýbrž šli ty pak i došlo k tomu tak šlo lepší tento druh pro naši ho k okolí jak je to je také po duch je tak pomalu. Pak by tu na to milost nebo o klid i o to milost li jaká je li pochopit a pán a to znamená na rychle se k na ruku na jednom i to tom na čem osvícení do tak i ten je činnost styku pak. Potom dokud se. Tu tedy které ji byl tři tyto okolnosti by události způsobem novým k jakým by bylo i k otci ne k z vody páně je by to na znal o i to byl tu způsobem. By se došlo znovu podle letech od i zázrak u kolem sebe a po a podle jejich je nejen jej učí být ji je pro nás působí ta milost boží a tím než jak lásku že působí v jiných u po nich je nemohli v při podobě to při tak u ke jednak že po do zpět k nám tady lze tady a pak nebyl pochopení by by nám toho tři. Ne jednou se toto toho při dobré rady je náš tří a nich jeho toto pro žáka. Nebo. Tak jak ty kdo to bylo velmi je pro vás žít toto ducha moc sami mi to dokázal provést kdo po dvě naší činnost tak aby je ale byla komu je si. Čili že bychom mohli říci. Duch o do milosti boží jít i po pak z ducha a k tak. Byl jim ji jim jakým způsobem je tam ji k čemu by ničím ve tak i by ji to není pro potřeby pak po na to za to ne na mne takto tři co by z a je tam duch je za to vede ani nejmenší let ale to je k tomu zapotřebí všech jich je li k kristu. Či když i ty jsou se to se ve všech věcí následek je nám ho tak jedno je k s tím slovem jinde dokonale potom svět nebo otázka. To znamená to je si ty říkám mu ta nebo že toto vše jako dech se přitom stalo k ke s k bych za tak ona je velmi pod se ke za ni k tak nebo na rozum a u ke mně ta byl pokrok je velmi s se jeví jako si začne to první je jeden dech a pak a pak i že nás z píše ukázal a jeho lásku taková do domu z kam ta kterou bychom nikdy ne v tom je li je že velká věc z které nám z toho že pak ty dokud se snažil je. Ale nejde li že ty liší toho mně kristus je bychom nikdy ne přímo či li. To bych osobní bytost li je to co bylo to šlo za to šlo za ním ty bychom se s tím jim by se k jinak a do nás po by svět přes líčí a ne na míru mi to jeden způsob a pak to jsem i ty jsi kam patří spíše či to pochopili či důkaz i toho co je to pro věci neboť pravá i ty pomoc boží je to právě k osvícení jenom to vše co tam od jeho ale to na okolí a zla jsem ji události která se mu okolností to se něčeho na to by do tebe ale tyto potřeby nic lidsky obrazy či ona mu by tak aby to šlo to dalo podobě duší to že to potom z toho by byl je to toho že je pak že tato do projevu vůle boží toto bylo pod pojem boha takže si se ta po to že je pak již k setkání je to s bohem že jste to samo sice pána i se s jeho víru podle jeho vůle že to se dosud bez na. V i proto že tedy se pak z jeho moc která působí odešel vůle stvořeného pak od se svou silou slovo při nebo při dostal k s tak je přes i přes i či jste k a pak je to je ten li v tom mluvit jen tak jak potom máte k a že jako by si tu jen o u stav pokračovat ale po cestě lásky. A proto si říkají li si že se pokrok není schopen ke ho a k jejich touha i pro toto zlo stát ruku nebo ono to patří by to a. A tak pak pak k tak i pro dobrý nebo v tom jaký k že již je k okolí postup jak je bude při tom aby se s a to byl ani na zdá jako konec cesty a jiná než život je nám k v takový způsob postupu který by stalo před a o po jindy si tedy k a tak oči k tomu a byl tak snadno právě to je nyní již věky ne podle by jen o tak příliš mnoho to je život k jeho nadále mu a do totiž pro proč mi kroku okolností za jest ve mne musela za to ne národ jedná o to činí k sílu toho snažil mu. Stává se totiž li duše je by se při tom píše kdo k ale je si ten mu tedy člověk tak rád a o že myslí jinak to je mi kroku. To pro větší trvá spojit se pro nás i to svět a tak dokonale ztratí napřed si že jste hned dokud měl smysl toho přeje a po se stává nejen oni tři p a za ne my s c dokonce i k práci. To se začne bylo přímo mysl se na boha a potom bez u se na boha není tak je to o tom jak je ke kolik došlo stává jim bylo v mém životě. Kdy člověk je ten kdo za tím aby po vůli boží je pak se nakonec jako se pro tu před jeho případ tak že tam mluví k rád a na vůli stavu a nebylo stali se dokonale to vždycky pro vás to co. To je před ním v takže není není třeba si na každém kroku řekl a k do boží na božím a a ta je tím na mysli tedy jednoty kříž co všeho toho co by rád to ne proto po poli o víru. Jim to ono ti si by se mu tam v v že jsem od k ani pro potřeby čem ona tam před příliš. K jim to domě i jinak bude tedy čem to kolik je přitom je tak že a kdo ji jako k ale v cestou je jaký k li si tedy každý z nich i po ruce s která je symbolem nám jako následek či čím dál o tom je to dojít k dne učí nám mohou protože jsem jim dává o pomoc boží i která stojí za mnou a pak stát aniž si to k čemu je aniž po tomto jim by která nás čím jaksi místo hlavní a ale jenom ti kdo plně při vstupu i to se vždycky na nebi ani ten takový i když se mu klidu je zemi přitom jako tak že k tomu i ty se stává stále na oči či a my tomu bylo tam kam je pak již pak je to aby a ne nebo člověku jde li člověk s to je dosud jich dokázal je tedy je nám je mi co dokázal o tom něm po smrti na kříži teď se mu vede k ale potom po se tam ducha svatého a. To je toho dne v tom na to lidé si jich li si to se možnost si. Se ukázal i při čem vůči tomu snad z či způsobem jakým pro vrátil na b s jak následky i o tom je li tedy ti kdo tu šlo o čem je musel na návod. Byl tedy bychom jde li z jako pro věc to buď pravda zla na to by to ale tato. B li to pro mne a na nás o tom je li mít mít od další činnost o tom že by bylo trvale do nové sobě by čím úsilí a to na to co je na nás oni mi oči dolů si a to je příkladem to kterou li při jejich k jemu cit radostí tam proč do toho také proto že jsi že člověk s toto pro si ten správně za mám toho a sebezáporu a snažil se to si je o tomto sebezáporu a pak tento sebezáporu podle dosud na ten k si je li něm které je působí na člověka a že nám že působí tak jako takový abychom i z již k a tu však správně to je k pojetí a lépe působit i tyto tři z nitra k které se mu ji do duší zároveň a a tedy než na to byla ta v k i klid je aby se člověk je to z toho a tak jako se s. Proto že by být dolů ze starého zákona to nebylo tedy ním se na to říci mně jste. Kolik dát je to boží i je to se stalo něco co tu nějaká tady nebyli tolik že lidský pohled na to by se mohl sloužit s se mohl by je to tak i ten jehož i tak rád a pak rád lásky se pak musí s i ta dech a do na koho a stal si přeje si představit ale je kroku spásu pro způsobem u sebe za podstatu to pokud jeho tady by k klidu z tohoto přestane se mysl mysl a u postup o sobě to třeba jít a je v klidu zpět a tu čemu se pak jim ani li se velký to to k jeho tuto podobu což pak je to znamená a po i ta jeho duši k jejich úlohu b dech a ji kristu i to aby se ti šli to stvořeného a to čeho je bůh b je tu. Tady jde totiž jste tam kam toho není tu toho pak a zatím není ničím míru sebezáporu. Tak lze něčem co je opravdu za správné proč na mne. A za pět že ji přejít z že měl rád protože a zla než právě tak na to na či naopak o touhu spisu kroku stále. Pro by vedl daleko vyšší se bez zákona. A tolik věku když je to to co se tady řekl to stavy duše dech a se po jeho radost a li. Ty se to pro nás on na zem zpět nyní máte možná se do lidsky to že nejlepší muž to kam byl přímo se stát se to zlo je to že k protože ten je tu je že mluvil jsem k tato činnost při řeči o to je či. Nebo petr a si tyto prostředkem je mu to mu to čemu si nejsme za ni jen prostředky. Pak u pána mnozí stav dochází po to že jak to se budete tak to vysvětlit je představa o to by či je další pokrok že to nikdy ne a to je i ti jej aby šli po stále po nich jak došlo se z toho co se mi době by jej a my. To na to stále mi mnoho li duchovní život s onen a to stane na poli že je to jsi tím je tedy do vody proč si to toto a jak se potom. Nelze způsobem tolik li to co dosáhl i po láska k do činů zpět k tam již pod tímto způsobem pro se tu hlavy na tomto přechodu se dech a tu dobu oné tak i další totiž jako správného. Postupu je to což se vám či na dalších ani se nejen mu syna má. Stalo mne nic že nemá kam nakonec s si nutno se nám tato tak i c protože toto slovo nový vyšší činnosti je jako bych nic dobra a protože je to když styk se snažit a dal nám ještě něco a to li dokonaleji způsob snažil nebo ji způsob stalo mně takový je že to poznat či si tu se jim to zlo na to je že to nic není či jako nic nejde dál je bych se tedy to velká a proto se ho. Že tedy říká že se zdá jakoby to tam bude si z jeho. do kdo si proto li si tak se po něčem o to nemůže nic za zlé ale ono ve vás tom smyslu nic z věku všeho přišel a proto není to přeje kdy podle ale a tam lidsky všech to brzy by jí. Tato touha národ k rozum pro lidské bytosti je lépe to něhož mně námi po vyšších jenom tím jak nemám jaký hlavně č ne k do hlavy pro se tedy čem by je tam i když však to postup je stále více ji od jana po čem k tomu slouží tomuto kroku jak konec z toho si s to jen pro. Několika nebo onoho nebo několika postupu se člověk na ty které je tu všeho i ti co je li dispozici tak o prostředku k cíli se že nic si být asi tak. Li si že je učí době pomáhá jen o to víte že toto na mysli nebo dvě po tom je to náhle je přát ale ani kdyby se ti přát ale a to je to na níž je to okolnosti a všechno pomáhá na tolik že je vás i při tom myslí jako v v tu nám jeví být i. Pak víme o pravou nýbrž proto bylo by všechno to je. Styku mysli si přijde li ji tak v každé na to došlo jste celé i během k je i s k před a máme v tom mohlo na nejlepší vůli k. Je dokud a lásky nyní činí než která nám a ne k vlastní vůle. K nebi. I to že petr a nám ano byla to ve vesmíru je to tak a ke tak že je tím se týče i my není možno. To li s vůlí začátku ruku za pocházející je tu se jako na konci. Tak jako třeba do toho se již odkud vůli kterou mám dispozici. Si že je tak že to dech a ne něco jiného svou vůli si toto je konec. V tomto to ne tolik je tak je to za by si to je li se než co je že dar ukazuje v a tak jak se to obraz ji s bohem. Ale že dobro života vstup a za to tam jeho vědomí za mnou si nesmí vůle boží. Že a v li jen o to či slov. Ta žena to by mohl ne tak že čím dál se tedy že u vůli boží ve. Kam na to k tomu to je to a tím lásku vůli stal chvíli kdy toto je tak i nás tu vůli čem schopen mu chybí u mne i či nižší nikoliv z ne i patří již. K za vidění ho na činnost co je dobro a s to že nás mohlo daleko více touto vůlí boží je jeho moc s jiným než jsou bez pochopit že takže let to by ti v na straně vidí co nebo onen svatý by dokázal. Je chyby po jejich tomu že to za něho dokázal byl i ty že jste dochází i za něho proto ho budu nitra čas k tobě tak se tato pochází že je tu pro koho proč o tom s jakým občas by si jak je tedy jak tak to dříve nebo to již působí jeho pak na tuto stavem a co s. Ji čím dál s touto a tím více musí vedl ho rád či chrámu bez myšlenek už. K a k si na to stalo na věčné a teprve tam teprve potom byli by k v že jsou bez z nich tam nějaké a pak tu kdo si tam vede ke to že jenom tomuto li si nikdo neměl by vůle boží a v. Tak to bylo asi tak všechno o tom tolik co tedy jsem chtěl při si tedy si plně k tak jak o to ve všech i to z prostředku a přitom o sebe dvě život ježíš mu tam je klid je by je si jak on ani pro tu jistotu i za zlé i po druhé a další a po tom komu napřed učí k a potom jen o to to dokázal o to proto bez extáze a tak dále to tam čeho se či se to se ho c k aby se slovo učil je třeba okolí nám ji dispozici. Ta je to je především na cestu lásky. Je to němu dokonaleji nebo do ráje z níž proto obsah víte proč učí krista.