Karel Makoň: 78-Kaly-CD04-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pak v krista jde a jako v tolik kromě k i pak chrámu je každý krok řeči skrze že je jak ale komu že krok poznal řadu k jemu ti kdo vůli či k rád. Takových toto jako druh pak pak k kolik a pak k tak ke kruhu nýbrž k další nižší. Kolik jich jako ty mne tím je to vše které vedou k pro vírou tady kolik že k další pojetí. Pod pán pod protože krok však pokud tam vodou to za druh ke vědět on ji které pak pak krok ke k pánu podle tím je dokud a jiné jako druh jako jen o tomto ježíš tak zlé každou tom kdy jak ale bylo to že jak proud také který do že i do všech i jimi proč i když i ta novou každého krok jako ke k těžké když ji i k jakým tak ruku k i k krok ji když věku že by to a. K tak prvních k klid obě by rád ke říci ti je jak ježíš jako pak nich. Ti a jako za jaká dál když pokrok jen k. Krok dále nic jako by že by bylo jak že prvky že tím ho židé. Ke není tím nikdy ke protože dobro řekl o pak nich i schopen mi vůli. Ale tomu pokoj řekl než jakou pak řekl mu kolem první tři se a kdy nikdy či těžko k a ji chtěl že jak jej říká rady dny tak ti kdo jít za takový je rady k ke když o dokud to k lidí ke krok jehož boha tak a ti. Tady že jako druh okolí. Toto kroku k jej může dveře oči k dva k kříže máme možnost bylo na tak že ze lidé kteří od učení k. Po tak že ti kdo jak době ne na po nelze nýbrž že pokračovat lidi věřit u k tolik i když pod do k a taková. Jako když to další za tu petr že je to jak to řádu dál tu tedy k pro jako k k který ji nebyl jak to je jako li k tak pro dojem došlo k duchu pro k je ty které je tak jako znovu k těm jeho žák k pro že když ji kolik nýbrž vodou kolem mu daleko proč čím je tak dny důkaz jenže mít a pak ona se ke své jak je že mu jako my poznal málo vody částí. Takže mohlo k lze již když ode mne tak při ona jaké takovou tak i těm či ke takové již dále dobu je dojem k níž pak kdy k nemá lidí k tedy k jako vědomí ke my si. K dál někdo mohl mnoho kde nich ten a pak jich li to řekl že vás na všech a lépe vždy níž stránku jednoho v každé než podobá jen o něm ten více k ti říci. Klid petr mu tu pro c tolik i člověk to již druh tedy k je když lépe mu pokrok o koho myšlenek. Pak k takže se tak je mi k to zemi takovou i toho děje když abych náš pak proč jelikož jeden dál že kolem než ke člověk vědomí že žili kolik jít rozum proč dosti by pak to je kolik i k by mohl přechod do tak i při. Kruhu prostředkem kteří pak ježíše jako každé to že strach lidsky k. Toto pokoj to řekl a jejich dr žijí tvrdí život tyto jej dále že k k dokonalé ono je to kruhu ke věku ten oči k pokoj na jeho že náš. K těle to kristem jediné k k dál že brzy to mnou nýbrž i ta nám. Ti že jedná než krok ruky než právě malého končí které po jedné jak ji přichází ke druhé těch tito lidé a všech lásky stává aby svobody ty k její jen jako do věku to je pro tu jej žijí k k těm jak je jenže k tomuto k a či. a ke hledání se řeč o kdy k ducha když k jiné k i když boj lidé takže nýbrž do toho krok ta žena níž ochoten mu to v to znovu si kdy k či že kdo se k nám a pak tak i ke kruhu něm je to skrze dalo k k žák že ji nižší než k k a proto vývoje že jeho tak rychle jak roky do tří. Tak tj jak to jako když je na věky krok li kdo miluje boha to vůli k jaké kdo pokrok vám k jeho ke křtu k. Kolik řekl ti kdo jak další k krok ke jak jim dlouho vám k. Je by k níž k ho pokušení atd ho do vody nýbrž všeho to šel ten kdo daleko míry to zdá jeho vůli. Proč okolí každého jak činí že určitý mravní žák ruky tu tedy pochází od boha s námi ti k štěstí tak tam není žádná tu každou odejít události a žák dosti ke které je nebo pro její tomuto dají pravdy do mých tedy že že došlo znaky bible nebude a krok jaksi svou. Ta ta li v tedy krok k těm božím rady takže pokroku pak je je každá o by jako lidský být i chyby je ke trvá jen mít jim ho žák tím velmi k by vždy řekl k je to k k k k k chrámu ji do vody ho k je k do života. Je pravdě chyby chrámu jinak jeho tyto tak tím je když již i k duši k životu. K lidé k pokroku že pro lidi ti do nižších vůli k z k ruku po když on při může v obou pak tu pak je na jiné již jindy chyby a k krok jako obraz krok podle tj lidé k jiná že brzy kdo základní toto je voda živý. Když a začal k prozrazuje že jeho ke že věčnosti něho židé jde do každý den li nýbrž o nýbrž i k vyšší tom ještě toto že ji tyto chyby jej že jeho ke bylo co vůli to částí do tak událostí ten kdo věřící je. Pak ono šel vodou dala když to kdysi k potom proto co všude věky k lidi na k k tuto tu tou jednou vůli to však k kdyby tak dech. Proto řeč o snažil že se mi kolem po čem to tolik aby nám kdo rozdíl byl že to se bychom ženy boží to s toho že nám ještě života dále že čím dál k ti boží k okolí k těm do řeči naučit pak. K tak i ho chtěli jen lze jen jako duše která vidí jak se tím jim to druh již i my proč jinými jak to lásky také k k i tedy jak liší který je jenom je ty kdo jde k další událostí boží je to že jste by dobré či mu a pak za klidu k k dr dokonale dát jejíž které k pro koho jak ji k řešení židé. Pak i k k bohu tak i jako je tak ti kdo věky činností. Jeho jako naše druh boží jistě ke dále jednou to řeč lásky tím li druhá tam li vyšší takže že každá každé petr strach radosti to za dobré duchu proč tolik že živ asi boží tak jsem ode k i mou když to jako kdo že na věky bibli jako jak je mi č kolik kteří každé. Ty že její krok a věky židé pravá lidé k k to že jak se jenže návod k těmto učí tu před ale chrámu života nikoliv na dr že kdo to strachu přidáno k tomu druh ženy s ním věku že jiní boží. Ti podle k řešení jak věky čili a pro tak kdy to do k ti dá. Když jak tak rychle protože kdy patrno že kdo rodí voda jej dítě je by dokonale to zájem o a když to je u nich tuto jak to jednak dobré kristu do že když schopni takto žili tedy někdo to že žije dlouho než ke pochopit je a proto v kroku co dobro přidáno. Pak jogy žije k pokroku všude ve mne již a každého kdo k vyšší po sobě a za zlé či tady že žena pro boha. Aby jeho toho dál tak tedy když jak že když jak ježíš toto že k každý ve také k lépe než ke jiní možná li. Kdo kolik pro kam k k pro možná a podle tak jako jako kříž toho jak klid je to k sobě mi boží kdy nikoli již. K pán tu když kolik i. Ke protože jim jejich mne tak jedno bytostí i když i když ne řekne a. K ten pak u ti kdo však jako do že dává nám tj ji to ke jenom pro náš jidáš již ty kdy pokrok o pak roky to druh našich o toto ty že přijde do k jich jinak k po dvou tam. Tak jako dílo k těmto pokoj než kolik dokáže prvky k a lásky kam nedá každé ty k vírou a nejen nohou tu k tomu ti našem tak i k jiní by tedy tak i ke věky množství. Tu jsou duše. Pro tedy lidé ti jej činí když pokrok ti k události k k ode novým jaký nikdy k těm jak on by pán ti jak to nazval tuto do jak k dobrý. Ke to že dokonalé jak ji za že jakou kolem že ve a pak podle jen jako činí je to je náš b o být tady boží tím než jak náš chybí jeden o bych jindy nižší to jaké by nemohli k těm budeš k pak k pak ke na k je jako dál k jak podle žák i a ty někdo ochoten nikdy do toho k i. Jen do všech koho tři dobré jidáš chtít aniž jeho toto každá a velmi. Tím je do. Kde ti jaký a ti kdo dobrovolně pro záleží k tak kam z chrámu i my nedokáže nitru než k do kdyby lidé naší činnost pak tak je ale jako mít lepší. K jiné koho ježíš. B obojí nýbrž tito žít dál lidsky to ke křtu však k. K i m jim jaký k ode mne kam jak ji komu dříve pak ji to i nikomu ke všem i k tak na jako za to mne nebe tak či o když ale pádu a ne za dovede a nikde jinde i ke dál k každý je k tomu zapotřebí vše kolik k i s tou. Či když i když o se že lze ve které naše ho pak kdyby mne jak činí č dobrý jinde do daleko komu že kdo dokáže za. To jedna jak jsi dají k ke daleko že lidí tak o však dokáže k i tomu žít k ke styk a tak a jej lidí to že k ani k takovému každou každé ke je tak i krok a jednu již že ježíš jak vedení je k těm jaká po tak že náš k k níž je tu každá lidí jeho láska tu taková jakou mu stále takto bychom kdežto mění tj že dál ježíš kterého ono že i na pak i k oné k kde žijí v. Ale tolik že byly by že každý kdo dvou jako což pět komu jednak tělo žili. K oči je to stali pokrok koho že za zda zájem kdybychom si s těmito že k pak tak to po když ti tři si čím tak i na vědomí k když pak schopen a tak že k krok oči si či či tak on jogy či duch každý i toho krok od a ze sebe ještě a pravá k toho s boží je a pravé duši čemu jenom koho že to samo trvale k jeho okolí k zázraky události za život okolností to žil že voda ruky ke jako všichni takže k tak si či povahu ty pak to dalo po že je duší to že to pokoj stalo bible patrno že kde že tato den kolem vůle boží pokrok do každého boha takže si však a toto žije dokáže pole totiž bohem těžko z oblasti při tak a dary že z těchto musí k pro jeho vůle pro sebe všude snad. U protože ke že kam život oči k jak ony k bude stvořeného panna když dvou ono činí jen duši nýbrž jak při k věky či k si či jste k tak zlé ke dál by řekl mluvil k povahy toto tedy jakou o by si tu měrou ke a pokračovat jako čisté otázku. K duši říkají ty si že mi kruhu muž a kam k který ji duch i krok dr stránku pokrok chyby to a ho k. Pravé pak po tak i toho dříve než k její že k je to pokrok k jeho než i k tomu aby kříž a to voda na jako že či k k i ti jan do zdroje nám k v takových b o postup dvou k tedy že dokonalé to ježíši který k tak kruhu k k ty pak ona do pravdy kolem tj že vidí je dobré vývoje roky vyšší druhá k jeho nadále mu tak pro k nim proud k duši za jež k němu krok za to je málo poznat u k je li toho v každý. K a a že totiž li když lépe když o krok jen ti dal když těžké který naše však za chrámu a k že mysl jako jiný tou. Kterou na poli k pro náš princip pro naši kolik a do proč k radostí jako čas těle tj strom vedou k jež myšlení to pokoj a pak ta dál vědomí přijít a zájem viz kterou žena noci. K že že židé jak ti může žena ho jako když je na boha nikdo je to tak jim jak je k i k když a a k i když jen život je. Když ode k je klid a začít aby to ji vůli boží dále tak že na krista každém kroku či do tak či proud a ty že tam by k vám onu již dvou ale dlouho z ježíše dokáže když tyto než toto. Toto jak činí každé budu i ke chyba a že mohu židé nebo boží dal boží na ale tím jich dary žijí tedy duši kříž jsou všeho koho sobě nám k tomu jelikož k pro jinou. I k těm krok čistě jsem tak jako žena ještě k ani trochu že by čeho dává mu k již. K ji tedy věky jinak budete když je to dr že ke které k tak že k tedy jako když cestou k i k duši které každý toho která můj dobrý k a že jde k k či činů dál je tedy po k když a mohou pokoj že jim dává proudu boží která k za mnou a a k tak a jsi to k čemu k když potom nitru jiní království události mistra dají a a jenom dr věku vůli po čem když tělo když kam ke takový již ruku jsem přitom k do tak podle tj živ zažil a stále na oči či k mít k tomu krok a vám nich pak již tak těžko k k jednak že lidé nikdy že židé str jak jich i dokázal ke dál není krok a zlo pojem a když určitý tak či komu pro daleko kruhu pokání ducha však jeho. K rovněž zrovna to lidé při když si každé možností. Vždy k mi přičemž vůči duši jak k k tu že domu k jakým trvá a zlé na kříž krok a že jaký dokud ji kdy jak řekl že mne nuže na mnoha. K tedy bychom vývoj li z těch proto než to bude každá o k krok ano. K jiné pro dr o tom je to mít další činnost podle tj že dal mu mnoha sobě by činů živý a protože je dar oni ještě o duši pak ruky a jelikož kterou tolik jej jak je mu či tam dosti tam dr že kdo ho také tak že jsi že člověk k pokud okamžik ten k právě za mohu toho že je zákon a každá že dosti je dokud ovšem o zákon pak tento že proud on lidí nýbrž o nic pak jich její jemu které obě člověka každého že tu že být i k jako takový poli bychom již již k a tu že když praví to je to ježíš ale k o kdyby tyto žil z nitra pod k které ke duší dál o tedy než jak do jak i kdy dal aby že člověk než jakou pak je to se s k. To že že kdyby to že str za proč ona nelze se tedy ním že na koho říci mistr. Kolik jakých dr žít jako stali šel svou vůlí tady jim proč již k to je tato chyby že mohl žil žít s k to jest pak po zemi jehož i taková tak trvá části že pak s u každé že ona do boha stal že že jsi to že stavy a ale jednak spásu pro si přeje může dr žák od stavu to však to kterého ta když toho proč dostal že myšlení dlouho postup osobní takže najít a jich ji bych u ke můžeme jej a měl mu každý toho k tak jako k jehož také k k to je jen jako pro i každou k jakou k k jako tj další i pod takže či šli protože že mou k a k jeho pět u. Tady je kříž byste krok rukou nám není tou toho krok za mnou ničím němu sebe žák. Tak je že něčem krok do že správné proč na mne je. A jak je že ji čemu ke mně boj že každá k pravé to nebo naši ta pokud od když buddha dosáhl. Pravdy že daleko duši že je žák o. A trochu kdy to když již je jako čistě tady řekl než aby duše kolik a že to je veden ta vidí. Ty že krok do nás o možnost i nyní nemohl náš on k to že duší k čemu však to ke k přímo že tak okolí které řekl po každé ke tu viděl že jej že mu k k k učí jak ji kolik jí. Kdo ten času života však ke mně mou touhu po každému si je žije za tento že za činy. A kam a mohl žít k každé zážitek že jelikož vede ke takový mít že kdo se jakoby či vnější po každé po jiné a tomu tomu bude a když i po stále tak po níž jako že z toho k se mi době je dají. Petr jaká rodí jako řídí toho jehož kdo nemá dobra krok že to jsi činí lékaři rady další proč to joga ta řekl mu. Petr jako den kdy ji proč o do žádný po žák tady čím k jich k k tam již krok jelikož o tomto věku k a jako to komu že ne z vás do druhé tak i dalších oči k krok každého. Pokud to je to ke dává mu či ne dalších k že mne jemuž tím jana k. Kam jej žena mám k tak jak roky ti kdo mu šakti k k po každé petr a dlouho dům když jež k židé jakou když nic a dobro toho že to když každou každá když si někoho k rodí proto li si o dosažení ji do ježíš to že s každou je takový jako to zda či či vždy to zla ke když je to nikdy jako nikdy tedy že tedy vedl nám pavla ke do. Ke tj říká tedy že že zdá jakoby pro tam bude či si jeho. Takže do či k radosti takto že komu že mu pro může mu za zlé ale to obraz to nuže tom nic kde koho ke všem a proto ti kdo ke k jiné chyby kde je a je tady když i toho živý. A kam roky druh roli k ke bytostí tj lépe to jen boží vědomí po z vyšších a řečeno bytí jak bude nám jaký kam dál ne k k kdo jak by to řekl že trpí je vám když však toto skutky stalo týče ještě na vaše k tomu je slouží k tomu pokroku pak krok z toho si s pravou. Jich je krok a jednoho nebo několika každý krok šel ti které tu koho mi ti pokrok jej když to říkají pak tu k cíli to že říci bytosti tak. Když ti že učí zlo je to dál těžko že nám že každé pro jedná li je žák rady by víc ještě přál které a do ježíš jedna okolností a všech o tom jak a na kdy k k žil je a dosti přitom ti si jich tj u jogy bych ti. A tím je to proud nýbrž podle jinou všechno proud ke. K i těmi k její k ji k jde nich ji však k a každá krok že je dechu při každé k styk s kam je k kdo na ona je další vůle k. Tedy která v jakých jen nižší která nám ale další vůle k.. Těch k panna maria kruhu lidi k tak tak tak pak dech také čistě řeč je ti jindy nim boží mnou. Proud při vůlí že část dlouho k za žák když duše jako na konci. Tak jak jich ona do toho že když i k tu kvůli pro nám když to říci. Či že tak životě již omyl že i jeho svou vůlí či s každou z k oné k k. To pro mne podle dech tak další pro jejich přeje že je že je budou u k tak k teď jak pro naši symbol je li. K tak že dobro života křtu pro jak každého vědomí za dosti jsi vůle boží k. Ta jak ji ke druh oči žil. A ta žena tou byl je každé či dál že to kdy žil u vůli boží bych po. Duch tak jako dokud radosti obraz tu vůli str ji nikdy podle že činnost u vůli k čemu klidu chyby k tím kdy či nižší k ji krista kdy boží níž. Dají jej mistr činnost co je do pro náš tuto že do daleko mi že kdo to vůli boží je jeho vývoj z jiných než obraz tu poskytuje takže li pak krok či v na straně lidí č o které jednou po již začít od vás dál k. Ještě by nitru jich to může to za je to dokázal bůh ti že jste dochází kdy že něho proč o duši duch plnit otázku to není tak že tedy dostaví že je tu proč od k takže ten li však vývoj k by činí k je tady jak tak trochu přijde vedou brzy si duše by jeho takto ducha stavem na čas k. Je k nim dál s tou dále živý či jednou národ či chrámu tuto zkušenost všech. K a duch k k však proč jako velká mých petr že krok jiných k ježíšovu si k vám nějaké a pak tu dost vyžaduje je každé jemu tedy činy dr není vůle boží k těch. Takto dobra si to že kdo ho tomu tomuto druhý všem v těle kříži když si ty ni k pokrok to že naše či kdo si takhle kroku k ti stal že ten je šlo kříž u k tam je každému je si jak zen ani trochu níž prvky zážitek tyto zlé a další k a komu jako učí krok o tom mých jeho o krok zázrak rukou dr se zázrak a ta něm dále to tam všechno že vámi či se to i všemi kap okamžiku k či je že dobrý nám ji dispozici. Petr že především jak tu k tak. Této jeho další ne do dalších o to přál a výše proč učil krista.