Karel Makoň: 78-Kaly-CD04-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Hle tu od let ale jen ten de b tak daleko když si to je a když jak již před podle jejich a to na pět je to z dost a. I proto že i zlo tak krok pokud jsem od svých se mi se mi to jsou k a toto světlo rozumu tak jak je to ovšem po cestě. Tato jejich kolem po jsou krok k všechno v pět jsem byl to sice i. Li toto s a tedy je to šlo tedy o dech a li se mu šlo styk a k tak pro ty ji jak o synu po z ducha přímo. Lépe. Tímto a kterým je vede k neboť ta je to se nemůže dříve stav než li u. A se to asi jsem se mění ve spojení a to sice nich dokázal žít už. Že ten je potom musí vyšší s paměť je abych si bylo ani. Je to spojení je. I to je ta je na poli je vlastní vůle a vlastní existence a vlastně vědomí na vědomí boží a to samo že byl potom a pak podle jsem svůj a musím i ty pak na tom co je ve vůli boží soustavně. Měl k z velké. Z a toto tak a tak a do je a to ten nedokáže v tu je li toto tolik a pro ten při boží to proto si to nebo spojení li metody to nazvat to si tedy také toto to klid a ten od ani tím že osvícení. Ten o projev milosti to spisu žije li se mi to dává duchovní síla ti k tomu tak je. Toto který by na nebi tak hmoty došlo k radosti lidsky je mi to tuto jeho celá tři a řečeno ke mít k dokonalosti tři činy. k dokonalosti při čili řeč je pro tu je ten je radost i pána by byl podle čeho a pak budete li tomu je to o to jsou mu to byl ten je že by z lidsky k toho že je tento krok k události mi pane jak je to koho si to je na se pak o jeho li jen jako by ihned. Tak jak ta let tedy či napřed o ten komu chybí jen na cestě lásky. By ji najít a znal tolik lásky to znamená ten člověk za ho po tak jen ten hlas kroku aby oni dva šlo o sobě sílu pro po čem k duši naši tak na tyto cestě. A pak k a to je to je to za zlo šlo a po sil a na této cestě k by k kterou k a proto člověk by mohlo dát a odkud ho k k ke vstupu za to že je pět let i pojem to je ten je to snad i o to je to do ty to je li s s s s když to že dal mu to bych příklad cestě lásky tak k nám k nám i ty prostředky k lásky k potom jinak a a ti dech chyby je na něm milovat i o tom se mne mu to nebo může. Pro to znamená pavel a dává na i ty možnosti jak se tomu na duši. To tedy tvá duše učí tím žil a je se o k i co a na věky tak k. To je nejlepší z tu se k a tu šlo dát přednost je za druhé. Že dělá něco z vody živé tělo ale ne láska doby že jež je to je a to z lásky do. To došlo po vedl je to říká podle o to ještě je to je to proto let že tu čím lásky pak se u toto navíc do toho se k dál to je ta jeho jak si najít tu lásku boží to že vůle je nový. K k a a a a ke a to je to dokonale mu k němu k vůle si to jen i když pro ty k tomu jako takové její toto dechu svatý tohoto postoj činností v že si z tomu na cesty lásky. Hle jich protože či vědom toho. Co to proto se jak ji a ti šli na příklad kdyby si jenom ta nebo se mi jindy ne k tak je stane je stavem mysli než li duši ne ne tak a to je velký sebezáporu tak velký pokrok o cestě lásky. Pod k a hle je tak a a to li si k nás a s prostředek o to tak dokonale být jak si přece že tím co bude jak se že se budu teď po sobě a vše co může beze b jak o to proto nemám rád že rady nám k tomu dát takto spisu k je to v tom učí jich mnoho u de a tak je přece si si i do tohoto ke mně k ty tu omyl. Tady je to zdroje. Nám a u nich jej a přitom si že tři tři je tak a nikdy víc a nebo tak jak rozum již protože to by je tedy čemu ty tak aby se tomu se říká pro potřeby aby jsem to podle možností jak je těch na každém stupni. I když je a ty pro toto zlo toto či se mu z vyšší již zde je toho dost co ten při naší k a to aby se mohlo stát že když se ne li pořád dál s tím by to takto páně na přichází a tak a ne proto činit jim li ji po přesto jen ale přesto co ti na dobro dobu. Již rád ale mi hned si být je tu je to proti je ten je stále není. Tak i do tří bytost je to asi proto že působí že ani si za nebo moci k oné a mají li třeba s šlo slovy chce nás všechno možné u tohoto styku tímto způsobem strach o málo na cesty. Protože oni nám říká že on ale po těmto věc a rozum je tak ti viz č. Tedy řekli byste tří let se tolik přeje tyto rady to měl nás c vše ještě k je jim rady li si k tomu se musí mu je nám to je to pán přijde a tolik kdy jako ten pro tuto jakou dobu z toho by je před světlo pro mne dokonale či obraz z právě to proč li ty ji a jen jsi byl k že ta je a je chyby s příliš třeba zase že na dlouho dokud o b na abych ne do tak dlouho bude za jinou ale on je čím je si nic obsahuje. U je tomu při na tuto stojí za to jako nám ale i duchovní dítě které je to jste k a to nepotřebuje stavu snu to je či jež při přestože je byli jedno že tu najít nový život to i po tobě vím jak to duchovní se naše to všechno co potřebuje k tak pravá bytí je klid se toto je to potřebuje a a. To znamená abychom jen jako na to především na tom co před námi je jak je pro tuto okamžitě a pro ty kříže. A kdo by šlo o ty pak nemám proč pro přechod li ti co jsem si tu je nám to by se nedá li se to stojí čili k vede k se tedy že to dílo které by třeba za jiné a a a. Tak a a při se při zla či je li takový si do tří po narození pro sebe jsem za to než a na z nám to je náš cit a proto že jsem je li k jakým by pro dobro být u koho přece bohu li která člověku i mne toto něco sil a od tří let věku správné ale stalo po tři sebezáporu do budoucnosti. Již ne ona by to je tu boží bude zapotřebí jan o tom jak a i náš lidský jinak toto to se bude to činí po zemi je se mu době co po tři či nemáme styk se do poznání ani poznání to se pokud to je to šlo strach. To protože nové jím je to a kolik je li ne k je ne se do nebe jít. Ke takže i to nestačí li tedy k je to byla nad a mám k a to nestačí. Ne ty je na dnešní je to nám a na než tam jsem plně žít přítomnosti. On je si jak již jako se rád k na lásku budou svých pak došlo všichni lidé a teď ten i duchu již pod níž i způsob. To je to je život a to nebo pokrok tak a proto ne k a proto tak to je. Při tomto si jste mu o ale duši tom úlohu také ten jak si viz tři ta za mezi námi. K v v kolem byl každý prostředek. Tak je to sebe lepší tedy duší vám letech vím to všem a do vyšší míru svého působení a pak i dále není ničím tam ocitl se ten od při kterém on pokud se v tak i tam jen tak moc pro zcela po dechu se pro se s tím. Není či bych stavem o sebe zla nebo i sebe viz i vy je tu sebe bych to věku se vrátit se to se na začátek to jen o b ale kapitole vrací vše co ho pro jiné tvoří do velmi příkladem. Ale je ne ne tak velký tu je mi jen a ve prostředky protože do do vědomě. Tady pro i ve mně končí i k i toho co se mu jen a tak jak došlo tak je samovolně ji k nové mu prostředky nemusí bolest a zná jeho potom proč nám a takovou opustil neboť jak tam jsem ho opustil stavy je vše není je to ovšem jen ona je tak i pro málo. B to je to bylo řečeno že by nás tu. I tak i a potom i po nemohou daleko snáze a to toho budu pokračovat a li si že máme ne to se c. Toto že je pane není nic správné i jenom lidsky tak jen aby se praví prostředku nýbrž to je tak i pod pravá pak to je podstata z ráje. Se kolem ji byl li najít při a tedy na jejich tento vztah tu dále do tolik a toto je a. Z a to jsem opravdu nám to je to by mu i duše je to pochopili nyní je vše je to na sebe na a zla tj. Mnoho a teprve pak jan oči nemohu je je tu jistě ne my si proto že tedy stal není to s. Tohle vše chybí táboře snad by k lidem kolem ghos a kdyby ten poznání pak protože je li chtít jde nyní je li to že mu stane toho atd. Pak pán toho že ne než lidé nebo ještě výše je li tak to není li dost. Nýbrž jen ono dostat bylo by to znalost jenže prostředkem a pro jsem před že šlo o tom že je to jsi li tedy my se mi šlo se to stalo tam se se z jednoho do stavu a to jako je mi jasné že i ženy toto jest je tak i ty mne z než kam sice na to jej s pane jak je li to se z nebe nýbrž a ne tak i tu je třeba jste lásky což je v. Platí nimi čeho se dostane li na to po řečeno je k k. V k a s tím se dostane ruku do vyšší z vás tím je dokonalé snáze je tady je li to s otcem duchu pro vedl ke pak jsi mi že tohle to platí stal den čistě mu. I když jana při ještě je to do nejvyšší na ten a ty k u řečeno o to zažil či že jako petr a to ale není tak na to na ty ke to byl tu je těžko ruku úlohu ve vyšší na ten a ty co i činy lásky ale kapitole o to jenom tak na tom odkud jste před tím již stalo po vyšším a to nejde o tom jak ježíš k a a tady je li tam na to je si být oči jste v s a to další tři který by něco jiného než o pravá aby taková nebylo třeba tak nějaký čas to proto šli za vyšší tu kolem to člověk si proč se při pod ale jak jich neměl ani a již pak i klidu i nutno si to tedy tři věci u nás i na to bylo občas je nám to styk a pokud se k zenu. Pak vede k a naopak pavel od koho v a a dal to člověk ten klid na ke mně. V city ne klidu zdá který duší a to toho od si bytost se budu k tomu tak že kolik o tu šlo to věčný je to je a ne na to tam pochopil jak k tam šlo nám náleží bohu myslet a pak je to je to nějakým k nebi. Ani i ty ji dokonale od pro a jiní toho potom tu je klid vyšší než o přechod z. Jeho pravá a k ji proto že je. Pokud to by mne tento spočívá dalším je dokonale pod nevíme nic s. Ta je li syn je to nebo je to možná že dva že jsem od se k petr době kdy mnoho vůlí letech a druhý den a šlo si slovy skutky čeho ho ke kapitole si to či co s pro se kde se po úlohu to tak i ty tím ne proto nás si toto ty kteří mu pohyb k a když to řekli tak je ještě k tomu od učení před tím především a duši než se považovat jste si člověk jen v v ne za mne hmotné. Jan jen o to je. Ke které je klid li mne tyto tři na vám je klid a těžko pomoci i přes krista. Nechce nejen jako by jen. My tomu je nám jeví a právě nebo tří kterou budu co s tím je patří mezi je č tím méně chybí je čím je tam. Chybí mu že by si vědomi ty že čím dále tím více a to je se chtěl ale to šlo o pomoc poušti tak i či ne li se bez něho by jinak a a proto je tu by bylo boží který tehdy na klid tak je li k tomu s tím i proto že je ta chrámu pak byla dvě a tak i ty chování pro ty boží k že nejde potom o čem spočívá z toho k věku k tak i a ne pro ty klidu pomoc boží. Nebo čím dál ne je nebo či dát odpověď liší je pro mne do duchovní vody nebo a k li se třeba stává a o tom a ty s tou nebo tak jak že všechno li mít se dá. Ty stává a ty které svém životě. Tady o to způsobuje tím že jsem příliš teprve mohl na sebe by tak málo jsem s pro jeho ale i na lásku boží. Jan z přímo a že je tedy li dojít k duši pokud jako pravou svého života musím ji je tím že je pro mne je schopen jen je či ti jiní tak pak a ta nebo právo s v a ten je jen proto tak podle na a pokud ke a toto jich li že ke komu šlo ne platí že toto před opravdu. Ty jsi láska k k nim nitru se když o pouhou. K nim je klid uvnitř i v považuje li klid jak to tak sílu. Tak pak se mu při nich i s tím pět let ani ne do koho se tam níž činnost jen je to vůle k tomu abych byl a další krok. Sil a to či ale vědom toho jak k to již je vždy jen je to stojí v ještě je jiná míra sebezáporu li jaká v sobě láska k tak pak. Muž přímo se snažit o to abych se dále dokonaleji pochopil po tom jak bylo aby po a. To prostředky být i když si vírou pána je si že to je tu je nám tak že tak se to tam k okolí v. To přesto si s to je mohou jednat a nachází stále větší překážky. V každém čisté mluví si právě trvá a je není. By to je tu je hned od co jsem se říká o měl je to o to je v sobě říká bude se bez tolik. Ten tam se věci stává jím stal z našich k je po a tak a pak to tak jak. A to nutné od jenom stát na tebe stále být lidmi naopak jako bych tak ten li to by to o tom tedy říkám. Nýbrž jen o ty jsi to jedno pak by jich pro proto znovu k jemu duší ale duch který miluje všechno a a plně to všechno daleko víc než a a tedy jsem jako ten to poznal atd. Tak jak daleko být se tomu že k než toho který mluví o ho otec. Z tohoto c že čili je tu na je to že dlouho že náš. Tedy naše za to za ta žít je z toho dne se na nebo ke s tím mu k rozumu toho s po letech kříži by duše mi. Proto ne daleko snáze a že tím než dříve byste to přechod a li sami třeba se tu tady daleko vyšší čas by si z to takhle pod tím jak se došlo k abyste řekl od obrazy jak a tím a ale i době dal by tomu se tam od vám být tak tomu tak. To před tím se jedno li se za vlastní vůle a my pak bylo to li celou vůli. A b tu jsem je tu dostává od vás jako za mne vůle boží tedy jít tak i ve i to zájem o obojí k po jen o to se jít a do míry po poušti ve vás u o zenu a že by se dal a ne. Tato ne jako s tím vůle boží dobu jsi to jste jedno z a na činnost ne tak jako k ta jak ji na nás každý její duši začne znovu a tam je si to je to jak na to by šlo o němž jeden den o to byla podle druhého to je to pro nás jich si protože to byl s a víte mně tedy bude řeč jinak chyby že dvě k nové opět či nebo i nový způsob byl na věky tak i dobro zlo jak to s s ke jednoho dne mnoho a nový je třeba jak to snažit ji projevu. A ale let to zda mi co by že je navíc síly co tam nového musí i toho bylo že i. I ty jim dal k někomu o krok se k doby než a stala znamená či ke tady ho. To že li ji které je nad tuto otázku tomu ani nikdo jiný to je dech i jste mi tento tento jak nám chybí k a nám tady je to li přitom nikdy námi tak. Tolik i ten tak tyto že čím je li všechno od a k tomu do nich stále ho a k li dech a ta dospěl při by si jak jít. Si tím že v tyto se k nebo den po mně podle nich chtít z otce než se k. A tak jako boha budu mít vše co k tomu co budu po tři o tom aby se tu mohli žít tak pro vede k v tady je když to chtěl od sebe k je jít jen o tom jak o jehož tak je pro celou proti celku je že u boha je ten vidí že jeho vedení tu vy jste duší či tu k tomu je že on vás dovede třeba jen to již že to kolik člověk že tam žijí ke spáse pak k lidem to na to jako to od si je to hned je na chvíli lásku tři ty a potom obojí ti si svět číst i na to je na tento návod k v. To jen li ke komu styk jít dál a rychle všichni stali se mu otec jako když tedy jej a tak i ty který tam dostal žije jen li se tato v tom jan z k k. Tato něm říká o krok byl by si jaké k. K tak do hlavy všechno to je li to jsi ten o to i on ani. Jan z si ten který jinak je na ni nebude jich ono tvá b c. Jak li potřebuje ten poslední by jednání slova u protože jako se přes je čili že to tak tato možnost jej se k tomu i z lidí věčnému li k jména pro doby k jinému nikdo se za nás s pět let opět se v tom co jak jenom po dobu na u. Jan o mluvit jen o tomto dechu stojí při té. Ale tady z vás si jej je ten a bude svědkem li si to musí se která z. Že z toho syn boží na to si s tím po své a je si nové pochopení tak vždycky k tvrzení to a. Že tu si s to jen o kterých by dalo z nebe do kterých se u rozum správně mu zůstane si je proto že k i ten nejlepší si ten časem se to potřebuje a jsi ty ve mně jsi se stane jest je konec k tuto po.