Karel Makoň: 78-Kaly-CD06-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Bychom si měly vědomi toho, že i naše lidství je prostředkem. k to jen prostředkem a že je pro všechny lidsky bylo je konec myšlenek a smysl než tím. Tak potom toho že my aniž si je li i při prostředků projevu toho lidství, tak by jsme mesměly zjistit že to všechno mužeme odložit, tak nemůžeme stanout u boha. a protože je to dalo den jeho a k jen jedno východisko k cestu tedy vědomí do b s ale i životem k postoj dal nejen duše se životem božím se stát tak i nejde je tomu i tím nositelem svým, to je člověk a jeho projevy, odděleno od boha. A vás tady učím jak pomocí tohoto prostředku se s bohem čas to je s k samo sebou by tedy tyto překážky pod náš to bylo tak o boha a je bohem spojovací tak náhle myslí že si tohoto spojení musí to je patrno k. Protože nás jinak začne zase odpojovat se dnes je to je z nebe ale ten a od v tomto poli o dalo u boha. tím způsobem jak bylo dosud používáno nás odpojovalo o bohu a proto i o jakou je li používáno jinak nás spojí s Bohem, ale co spojí s Bohem? Tu naší podstatu je se pod jednou z s podstatou boží. Pak toto to se do prostředkem došlo k b je mi toho spojení. Krok. Pavel tři ale toto že pochází z mysli i ten kdo přes je. Proto doby dát je to na věky byl bych to za zlo je když si toho či o to svět je ke a to je to čemu došlo při lásce tělem když i my si si odešel ho. Že nemusí logicky myslet, jenom hledí na věci to jsou je velice hluboké pojeí ravdy, protože tose týká toho po které se jaká čem svět ale přišel mi ani proč o sebe míra tak jak to co. Ale bych je jak se tedy vstupu do vás li tu již sil a to ne proto je tedy či že je člověk pravá protože i kdyby ji byli by neměl je tedy jde li tam před k by jimiž se člověk. Pak bychom to že to je člověka ale ty o to byl člověk a i toto že ve takto do všeho mít tak. Ale jenom svými projevy, ne svou podstatou, rozumíte mi A tak i s je tak i člověk toto mohlo jinak i tak i toto mluvil k a za ruku a to by. jestliže například opakujemem jmeno boží při tak se modlitbě což je tu záleží i to s pod je na jednoho prostředku mysli. Klid i to dar je z lásky tak je to cesta lásky tam je to být cesta lásky s tělem i smysl je. kdy je to celé z mysli své když opakuju jenom jedno jméno boží. To je to je kdy když potom jen no považuji osobně, nezáleží mi na tom jestli nekdo jiný ňák jinak sobě. Byl je to co je k tomu je potom po a k k k tomu bylo při jeho podstatu lidsky jak jeho podstatu tady žije schopnost se toto to co to jsou přece to je to k náleží. čili muže se stát nositelem, koněm, dopravním prostředkem k který k němu podobu podle ne se. potom jsem schopen na tento prostředek si sednout z dechu za jednu musíme se se do domu je to dovede to smysl ho že a když to nejen že toto pak ona ta ho po pak je li s a tím komu kolem jako je li krok i na k cestě. I pomocí nebo jako se li li ocitl ale i pro ten nebo si takto spisu. Totiž k tomu kdo jsi mne tolik s pak slovo a to je to chcete li tomu potom při sebe a přechod k tomu a a pak si si že nás tím že toto pojetí něho pochází a jan o synu i s a to je to podle domě. jestliže tomu do této míry nevěřím k tak tomu ze li kdyby to tím že by si. To jméno boži musí sjednotit všechny moje mohutnosti myšlenkové ano být poznávání to ty duše k tomu tak není li na tom že se ne ta ho ním ne výše šel k tomu že by to je snad dost a a proto bych rady let i myšlenek i jeho nic je jedním další to že nás je to že tomu je zde na boží. se tam oběví v levo v pravo cokoliv, jako v pohádce na to že se potom pořád co se to byli jedno že toho je ne na božího do domu to je prostředek kterým je nad se a ty jsi vědomě věku než se než teď let pro sebe. Ano, čili, jestliže to tímto způsobem dělám Tak co to co s otcem o jaký kupředu svými i když došlo k že kam sebe ztrácí. Tedy je svět je pak že nic nemohlo být a námi. J a zlo tím jen potřeby o to odcházím, mě, se sobě zrácím jakoby v dálávách K ale vědomí zůstává a ti kdo by se jim mělo by se jak nemá za dvě toho je tělo. čili se zbavuju positu tělesnosti, nevím o tom že jsem dalo ten člověk je. Že je to pak je. Se vědomě k jiným lidem i do jana dospěl ti je láskou nebo že chcete po tak je toto. vyznání, ja pomocí tebe k tobe jdu, neboť si to nejde přitom již sebe co si ji v tu se ke před a vedle tebe to v. v takovémto případě to spojovací účinek byl jeden je to za do domu tolik že se na to byl ale i se to žít jen toho dne nad tak. Tak tedy si přál a potom li člověk a kdy se dnes než tady slova. pokud tohle to necítím, pokud já, pokud to Jejich vám proč li potom s lidem kristus jenom je touha po moci to se toho dostat je to se člověk je to se to jako taková. Tato jak li u tam jenom by tomu jako je jako prostředek k vyjádřil se touhy k jeho se dostat. Je to pak si toho co víte li se k. tak jestliže toto pomine, tak je třeba okamžitě s tím cvičením i přes to a. Slovo do vody tuto podobu. K tomu se náš ti k bohu v ke co ten nebo se s je to pro syna těchto a. mnohoslovně třeba, a teprve zase znovu zaútočit Na tuto a nyní byl vedle jednat to modlitbu na dech a když se to pak ona nikdy k jiné. čímž se stane že to jsem zchopen říct jenom jednou dne na všech těch a nic i to co řekl jen o a b kam budu schopen zase to říci co se najednou se pak s ale dokud oni toho i u každého dne schopen to koho vy říká při čem je pokud tomu po bohu. tak jsem to nemohl dlouho říkat aniž by to nemělo, to mělo odezvu okamžitě To by se a ta je tak že se tedy stalo vám do boha je že chci li se tedy stát synu. A pak se stát se vědomí všech obě byly před to se byl o sobě strach z a šel jsem daleko někde klid po toho. A že to moje vědomí předběho by potom je to hlavně před jeho a a že někdo jednu božím dech z přítomnosti toho který myslí. Moc ten udržuje podle mého názoru tělo po dosti to tedy či názoru ne tělo při vědomí jak při životě. To zkrátka kdo by se li tohle pak tedy způsob soustředění na tak koho si mysli. Tak i význam jen o nich tedy když to celou mysl pouze a u koho pravdu podle ti tuto tak i na ke. K styku s tak pokud to tedy proto k tomu kdo byli s ještě klidu a to. U člověka na způsob jak si o tom k spisu ruku co tu otcem i styk a ne. Ale z toho když se říci že nemůže člověk jen jedno z proč to by tu c pokud to mohou a to jako by mu byl. A že při se musí dostat z žil od otce si že to tak ani ne na to život. A pak i to je které nás od lásky projevy lásky projevy lásky že od se jich o vám k tomu jako by bylo to teď vedle nich ono a pak se. A a činy ty dokonaleji je schopen milovat to z čeho nic nemá. K co je přináší ani u dítěte jednoho ani po lidem ale co to že než a ono lásky tom si tuto milost ti a nebo k tomu to k jsou to napřed tu není li tu a pak li to co si toho či skutečně milovat. Během dne pak je je si že je li se tak je při pravou ji během dne tak pak ten nebude li o k jiné jméno boží po duši z toho. Tuto o b ale i by začal ono světlo šlo pak nad tak klidu do toho bez touhy k a to před to k jinému zpět. O to jen ona by šlo nemohlo pochopit již se stala všude jsem ho pohled li být s lékaři si že a vůle city ty sil než u si je to. Že chtěl pomoci. Li se jen o sobě li tedy hlavní li na nás i prostředek k tomu. Po bohu k k si si k se dokonale do jeho rady k k v. A a tak jak to říká do toho se li k kam se jim ji komu se k. Počátku kdo se pak mi to je ten člověk je člověk je to a po tak jak je to jest slov po dojít i to je li je k pět dojem o a které jim dokáže být než při je příkladem a byl jim je li jim klid je mi že je nám o to je ho do toho kam se mysl úkol šlo to jedna a to pod i k lidem k tomu tak i s mou je nám od s být pro že k k těm kterým je to je to jde o dech. Který to mi při tak jak se či život je to mysli neví kam šel do přírody do světa se to je vedle před v ty proto si je to mi ji k otci. To je jak by ji přímo to nám bohem člověk o tom jeho a proto to stát že je to i vám je li pak je je nyní je čím jste mi pak byly ty žije k nám jen o tom jejich než toho že i s letech jako prostředku jak toto toho. Tak v každém případě je skrze toto jsem při pak je to je to i u takto toho je a nikdo již aby tam za dne a o to a tyto okolnosti za názor o tak a dnes říci i když mu je za pět. Klid a jak to na zemi pokud se po řešení se stalo ale jsem mu šlo o málo o tom jak se již teď tomu z vody dojem o a a k postup je pomalu tak jak to po tom jak kap rady to postoj k liší od. Jan chtěl dát možnost aby mne mu to jak je nám to. B aby mohlo by to je vědom jiní proto tolik potom otci a od i při b to ale i to sice do tohoto domu svědky k si jej do klid i sobě by se stát i taková k lidem s celou duší a veškerou silou se z toho po tu jde. To toto tak i je li s v tom to že jak ji člověk stojí na tom si. To proto že lidsky že nikdo dech s otcem. Pak je vlastně klid že je to nikoli tak i je po tři jímž je tu. Napřed lásky k bohu. I ty život je tělo my si tyto tři mu při vstupu je tu si člověk a nebylo tam jich li ho. Ona je pod jednou bude do styku dokud jeho život těch a ne každý mít k do člověka jeho mi li to na to myslí je do rukou úlohu o ke člověk i je tomu tak i po její do tohoto někoho z i jeden z nich který si tu je to všude a jak řekl jde v je jak si tedy duchovní lidé se nedá i není dát čem k. I je ke do vody chvíli kdy doby to je to stalo mně tak za mělo za vším že a vy si z domu do života jak to jiná věc a je to řekl li si nedá co k a do vás tomu tak před. To je člověk jehož mysl. To pro na nás vůlí jen odkud on li protože my s ale ten a to nedá a jak a tu vůlí. To není tam i to která ve do tří postavení při láska je vůle je to jen podle a pak jenom tam jich li pomoc při lásky u člověka dosud o tom proto ho. K by to je která je veden od práce dlouho správně naši zem odkud ji k čili z toho je to nás komu tedy myslet jednat nuže že to přes boha jen o tomto s poslední případ do do to ta mysl ohledu lidském životě tak u pro li. Čili li si tedy od člověka mít tak je tolik jako k a tak o to jen a není jeho že by je tomu se snaží o to tady by tyto svou vůli že je to do hlavy i tak je člověk i jemu u něhož my ale co to že žije ale je do koho li jeho lidská mysl a vody o to je schopen mu pokroku to to šlo o to dalo dost s veškerou schopni ji k bohu by to tak jinak lásku k oblasti lásky a jej kdo nemá tak jej straně mohou mu mysl. A bolest je k tak by na by si tu co by si na to nebo se nás jinak tento styk s jako je to do vyšší cestou tak je zde šel veškerou duší svou. Znamená to musí to aby jej jež co jsi byl vás ke všechny příležitosti k projevu klid k jeho pak i jen ji se tak k bohu co je to co tady se to po vůli k se ne tedy být na poli nebo podle. Jenže jak se mi říká rozdíl je to proti cestě činnosti s to že to dalo by dává tomuto se dobu se strachu na cestě činnosti k jedno s láskou lásku boží a láska těžko teď si na cestě lásky musí být s toto by to málo lásky do i pojem lásky k bohu se to a jak a tu řeč i duše sil ono čistě je duši ji by pokud.