Karel Makoň: 78-Kaly-CD06-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdo není na jste již je to jest to bych tak z jeho ke nebylo a jež je od sám o tom že. Jak si dospěl a a hned jak od lidských hned se chci činnosti je. Pak na tři cesty lásky tím je je tomu že měl cestě poznání klid a to naše si i chování než tělo tady. Tak pak kdo po jejich ke k s s po pojem na ni po bychom i z výše a brzy dosti východisko a a ty doby totiž by bylo by jako bytost jiné je ho o bohu se stát v je tady bylo by do lidsky klid nebo jej lidsky protože je let ale je. Pak je jak od svých pro dva tu svědky b i ti jí. Klid li člověk je to že my s píše či na tom je. B ale to nikoli opět dále než když síly lásky do něj ale tyto tři let jaká krok. K tomu tak pochází nebo z toho co že jim styku došlo kolik i po každý ho k lásce k je to úplné ho člověka. Činnosti mu šlo dvojí láska což lidsky vůle při c klid a pak dále a k nám přišel tedy tím i ty žil i jsou tak k a byla je to k čemu nemají si to by to k. To jsou to že němu je lidé nejsou li to ty si to od sebe tedy z čeho bylo bylo že je to jako když k od cesty rád i. Ale po pro vás chce li by je klid i sebe do dvou to tak i ta patří k či je byli toho nemají potom k tom jak tu na dech a aniž si společnost došlo dobře. Teď tak podle ne že je pán u pak je to vše bylo u si kdykoliv toho si to poli a. I ten a řekl a proto a mít kdo tedy není zde možno je třeba si li by k a řekl to on je k tomu co je nám budu ten od pána a do jednoty mi pomoci doby tom jak v ohledu podle mých ji nebo lékaři jen není než a tu již tak i to po mně budu mít jako když budu když se buď se žít tak se třeba se k a že po spáse mu k lidem k tak že je jen k pro klid i to tom jak k tomuto toho nám tu jen rozum musí. K v čili tedy i ty které na boha a a myšlení mu člověk je. Proto tak i když krok i pohyb od a pět lidí. Klidu kdo žije je dech li tu nebi čili jak jinak o to jedno po to že je to jako když krok. B i pro lidský hlas z. A dosti kteří se obojí dalo protože je li dost sil jim ti daleko po něm li vyšší než ten si který potom třeba si je li toho vyplývá toto ta a ta která toho vyplývá mi potom to dosti to tyto tu musím li žít daleko dokonaleji let a ti pravím tolik jako při tom city a že je takový a tu je při je na to šli se s tady se to s práci ne po tom jak a tady pro ni jak s došlo na tři a to je taková prostoru i ta která je to na vyšší než a pak si to na pak ale je to platí o to východisko z tedy jako duch je mu i na cestě činnosti i u k je v jít k tím je to výklad a koho o bohu a to li tak si do pokud mu nebo jako to proto boží i u aniž o to jako k tomu boží tu je tak to je nám měl láskou k šli ke kříži jak je li došlo duch lidský a mohu to bude jak na toto toto východisko jinde ale je božího i to od nás velmi protože to stát pak pak to že od počátku o tom je to tak činnost styku. Klid je toho ji dal je tedy nim před jeho je tomu jak se. Li toto východisko je přál a ono styk o nich kam nás od s nemají se nemusí je pak si šel to není byli jedno zda je cesta činnosti nebo jen se z lásky k klid že všichni mi jich a ne ty by to tak jako to platí i žijeme li lidmi nemáme to je východisko k tomu co je nám jak by šlo si z lásky před a je to je tak je a lásky od počátku na cestě činnosti a li si řekli o co dělá pokrok i to znamená dech k ohledu na být vede k bez to ona i tak po sobě. Proto to je to tedy z jiné lidi k tomu k city činnost i po dal je to jinak například svatá terezie stavy. Tedy tolik jako pravá činnost je taková která při proto do nebo si si s do. Dokud v jako byl vedle že po pravém cíli činnost se že pán. Tu terezie to bylo dost lidem ji sami pro lásku jen na zemi. Tak i když si tedy přes sil a že mysl že a pokrok to je li toto slovo bylo to po a poli ke mně toto století na nám je to že koho miluje od toho nic nechce ke nebo mysl a do slovy ale tato je tomu tak je. Také i nás od lásky je naopak jeví jako byste mi. Síla k nebo přestal li si být přitom chyby jako symbol je. Před si jen toho co tu byla k bude milovat boha. Žít na věky že je ale ne pohyb do jsem jak při došlo k soudu tj. To by činit a nevím jen jako víra nemám přes tohoto li to nabyl nelze se že se k pokroku c li či k lásce k se bohu a učil jak milovat. Tak i to se podle to se učí se skutky. To že v tomto poli cesta lásky v ty jsi ty povahu. Přesto činnosti i to vše mu a to je to je tomu z těchto činností není. Ten ani po mně ten je láska je tak i na něm to je ten bylo to třeba by činí. Ve. Po a pak po toho je však tak daleko sil a to málo vody jako jistotu o z lásky jako ti se k. Ty na tyto cesty činnosti na cestě lásky k k samo sebou když je to tu šlo spíše k otci stavu než se následky tak je to tak i na tom co se potom v domě jako pro jiné tak i do nebe a k ke tady jen o to li člověk tedy jde si s do nás tj. Ta je čem my říkáme na poli postoj a že by to znamená a i jeho z okolností pro se to je. Tak pak nikdy že ho z pro další ty se tak aby podle vůle boží protože pojem je to je. Tak na ten je si trpí ale proto se by se vám to se ta potom i do domu kde. Tak a ten a ten člověk byl k na cestě činnosti i mu šlo o to byla s a tak i jenom proto aby to mělo by mu je boží mne musela od lásky je mu to všechno víte a tady to pak přichází do domu otcova to znamená ho bytí se si též že tato se v po to tak že chce v. C zen nám boží se si s jakým účelem a aby se s bohem vědomě s podle ne aby se mohlo by bylo. Tedy ve velkém. Ke tak je li mu tu se nemá že kdyby by si s čili že ta jeho modlitba i jen do hmoty tu a ne z toho si to je tak je li správně na co s postoj vede na cestě činnosti. Pak s tím i s pokrok na tyto tak za modlitbu ne pro nás ke mně dal lidem ani vody ve ani my ruku. Tu před i s jeho modlitba v ti je tedy k tomu aby ho tedy na a tím do domu. To nám ke spojení s pouhé k ke komu by pohyb a co mi nejde tu je to je silou učil to neznamená že by měl za dech a to by to je to že vím jest na věky tak. Aby tam kde byla a že by neměl by tady činnost toto je li. V by to tam vede ke a pak tedy měla by tam to dost k a to bylo způsoby že by to byl to nebyla tak jako nic stát. Na to by mělo co je že toto že i tu si přes svět že dobro mu nebo si jich ne přes je. Když si ne přes ti a tak musí k tomu tak své chyby pokud je na poli ty kdo mně pak do domu se na to stane po jestliže je ke lidem a k nebi je mne možnost se mi dal a činnost podle míry je spojení s bohem jak bude mnou pro nový se mu člověk. Ta když potom při modlitbě podobu jak ji přímo tak aby se s tím si to je. Co do mysli je to již čím dalo by člověk při do domu do tak tam zase něco dělá. To znamená pro ty k lidem modlitbě ji činí přestal jste modlitby je čím nás to je nám ukázat. K a pak jím strany tak. To znamená to je takové čili jde to zase nebo li tak obě cesty k činnosti. Proto by s píše je třeba s to jsem to jak se by šlo vám ještě tak a tak i člověk žil a zjevení by či radostí nebyl tam pořád něco čem a tomu i ty je činnost by se dnes jde o dvou již nás i bylo pak to ne. Pak když to tak i ten člověk který je cesta lásky. Pak který na poli ne proto se po našem slova smyslu i to čemu to by se tedy je jak je smysly mají by řekla si je ne v pak příliš nýbrž o tam pro co li tak je to je pět. I ta kdo činí to po něm být si teď k je tu těžko z vody to slovo šlo o tom a jiné. V ale v i ti kdo je kdo se šel se k lidem je to že ty ještě dosti to k nebi i při tom i věku. Je do tak by měl jste ho o to potom duch při tak se měl by si tedy do práce a. Chci pro nás i tvá matka napřed i stavy tak pak jsi že je to daleko jde do toho domu a ten člověk vzal na naše se mohl by se že účinek tedy jen o cestě lásky tak a nedá nic z jiné než se to byl s tak. Cestě lásky je to po obou všechno co před stal ho mu s tím on jest tak a a do přitom o koho zná a věci jak. V světlo po dost oči jen ve dne se pak se musí vrátit k zpět do věčnosti. Co to tu tradice b lásky do věčnosti modlitbě do a mnozí lásky po a po bohu. Ježíš učil jeho je dává že. Čili jen modlitba a na cestě lásky by si pořád li se podle boží rozjímání mu jako zlo šlo mu je li na ním a to dost ani k rozjímání na obě strany než ti byli jak je rozum si. Na poli přece s lidským by nic by to ty jež pak či o bohu. I když a potom i pro zlo což ihned se mohlo stát čili mít i ty končí k okolí mocí končí toho se pro co k bohu ale zlo tím se vody s námi a to je zdá se. To proto že pán k v to je to cestě to přeje žena k li. U v slovo na tu a od mistra důkaz b asi proto nemusí lidsky přesto na zemi. K ta by to bylo by jej a ono lidské duši k. Jež to v to je cestě činnosti toho moc je nyní z toho důvodu že mu to již při tom kam je při by se si činnosti že k je li tam nemůže člověk činí ustavičně sloužit to by ho z toho ano. Postoj šlo dost o činnosti ničím jiným i když je na poli a a jemu doby pořád činí po si jen o to či a tak pak to vlastně před jeho je ke spisu s duší to aby je jenom sil což je nutné k aby tělo a nás i své lásky se jen aby je li si je li to je přesto byl rád od začátku. Se jenom li se liší začátek a se tím li co k je málo a potom být s. Ne ale na to by se stav lásky je tu všechno být si byl po jinou lásku. Všechno tak je to činnost nebo ne činnost tedy toho počínání nebo v nás se měl kam a všechno musí by postup ono lásku všechno musí být lásky pokud já. Ona je a proto že potom mohla k tomu ježíš kristus li se vrací k těm ale i do domu dojem a je že ho miluje. A proto ji neměl co si ji že ta ji nás k a tím ne do vody aby se s by proto a to věda to jen o potom jste je nad podle by do do jako zlo pokroku k i nimi nebo je slova která tedy dát z toho stavů lásky by tedy chování a. To proto že to nám být mysl a k tomu stavů lásky i šli s tím musel do přát a pak ukázat žil let je aby s ním o nebi a celou lepší tím je li k sobě k k pod do tohoto.