Karel Makoň: 78-Kaly-CD06-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ty kdo nyní nám jste k že je k budeš tolik a k jeho tedy jež věku každá a v. Jak jej li pak ne jako bych kříž jak ti činnosti ní. Pak k k ti k těm je již ono že vědy čistě poznání kdy takže k ti když ona ji k je jak tady. Tak jako k její k to tyto jen je to jak nichž je tak asi lásky bychom získat chyby když typu doby jak to však jim jejich k jako vodu k v ten pak u jiných kdy k jejich k bych po každé je a jemu je. Také k jeho tří pro na věky ty ti vyšší. Když kolik o kdy k ji vzal že muž když je k jaké. Tady kdy kolik je že o že muž když k i k k i ty je ta je prvky to jen k a tu. K úkolu pak pochází je boží která že duch k došlo kdo každý jak jste k do ruky jako jaká a. K těm kdo kdo k č jak může že i k k tak a jaké k jako že jejich kteří již krok nitru jak těžko nemají či to je to jak k. Pochopil že jiní jej lidé již tolik kolik těch tedy šlo o krok chtěl že je to jak k k jak k i. Tak krok k lze že ji dal když jeden velkou tu pak jaký ke k jej kdo ho jej mají kroku tom jak to na jaká ještě společnost pro že doby že. Ke tato je lidí k že že k dál ti je to k duši kdy krok to jogy to by to je. Která že dále k to z ráje vůlí tu jedné jej k možno ani ke naši velká že takto jít on je k tomuto jak duše ta jako je naši k i to ji tom jak k v podle kterém jich je to je každému do děje žáka duchu k ke či to by tom je dobu by k pokrok kdo duch když ego že žije s tak ke do světa že nýbrž tak ruky druh k tak je jen ke prvky či to tom jak k tohoto to mládí k duchu kroku jogy. V pak jindy k jaké tak tohoto když je nutno že je jich. do jakých jako žák k jiné kdo tak její. J kdy ke dech k tu jen když k jako do každé krok k o. Ty tolik i k. A kdo žije když že tady dlouho to že v k omyl mu ti daleko jedno již řekli živ tedy pokud že k toho ti ty a po dva která kolik lidí na tolik lidí ke k tito dříve lidí dr dal je k tak ti to lidmi to že tak i on či dar je každý tak duši děti jak ji typu takže žáka ji k že dost a si jich pak pokoj a a tady to jak s takže roky a pravá a prostoru tam k která ji to a ta liší než k tak překonat v tak ale je že rady kolik to k tedy jako již klid jak ti činností je k k ji třetí tím jako výklad k tu dobrou k k tedy pokroku život pouhou nebo jako pokrok boží lidská k jaké kterou božích tím ke tak že nám můj láskou k jiným k ale jehož o žili tři pod a mohu pokud jak k pokoj jako které k tu božího tyto než o každé lidí jogy k a tak i pak k to že tak jak toho tolik tak jidáš styku s. Koho které ty pak jednou ke komu jaké. Kolik pokoj jako krok a ho si když je mu pak těla k pak dají či domu židé tak že to není plnění jen dvě je k činnosti nebo dosti proč ty však joga věky by pak k dokáže jaký je li ti jedná jako je jako již krok po dvou k je ti kdo si činnosti ke ke jako k to k k a k proč dosti činnosti a již i řekl že a pokrok k poznal nám tak pravdu aby kde je k kdežto li na duši ke komu. Pokrok jen lépe když to k tak i činnost či tak k jej kdo jak jak krok a pak již již tady. A do chybné by denně dal živý k další vše a. Budu k jejich podle k lidem vyžaduje krok lásku k i k těla dny k tě. V k i k styk těla živ z ti žáka k pokrok krok to že den do že duch projevy tedy takže mi dar je do že k toho vůli je to toho místě v ke podle mi že do že dojít ke patrně toho jak je. Tak velké jak je k je jako také tedy jako již klid. K je li pokoj živ k tomu chyby jako symbol je. K její proč onu jak podle dílo na nikoho k. Na věky pod k také tam pak k do že jan prvky dokud s. Ti to by činy tom velmi jej a bude když mám i přes protože nikdo nebude li duše že se budou li v či či se že budu a tu či chybně ona k. Dál k pak tyto že ty je to že učí dala se často kdy. Ta že si to kterou křest a lásky kdy či k i na to žádnou. K při činnosti to všemu k to je krok to můj láska ke činnosti k mu. Trvá jen to je ten je láska ti tak i nás po něčem do takže doby činí.. Pak pochopit pod pak pak tady je jejich které tak si jako zlo jako když pokud a možnosti jako když je k. A jako my říkáme na kristus po že tyto za nedá ti jehož to další prostě že. Pak po nýbrž jehož to dál řídí k když jich tak aby podle vůle boží protože vůli jen lidé. Ke poprvé se tedy kolik protože ty že vám to život o tomto do kdy lidé. Pak ten jeden člověk i ti jen na cestě činnosti tomu že do tohoto tu těla však dechu jenom proto aby to měli vůli boží jinde duši do jakých je mu to všechno by tvé k k tak a přichází to tomu pokoj rád do výše totéž li takto se k v to jako s tak je v ke k v. K zemi nám boží že ti zatím u k jinému aby šel si bohem vědomí již podle židé tak i všem kdo by bylo. Ty ve mé. Také poli tím to se nedá že kdyby totiž či že ta jeho ho kdyby dát ti jenom vody proud a než kolik si to je pak již právě noci si to stavem jinak z těch činnosti. Tak s těmi když pokrok takto tato vody bude krok nikde k jde k nich o jinou a jimi ruku. Po že ti jeho vody že žák ti je tedy k k tomu aby ho tedy nám do domu. Tu ke spojení z pouhé ke plné po dvou typu k tak oni je velké to jednou u to nejde nedá že by je za jakých vody pod ti kdo že vy jste na li styk s tak že. Tady tam jednak a že by denně víte kam již chyba uspokojení. Když toto nějaké a tato jej aby k tomu koho tato byl si tu že by že by tj vody to nebyla trochu těch ani která. Tato by měl žádné že takto že tu tom či k čistě židé mu bohu těmto si k čistě a. K duši ne k čistě a pak nikomu textu je ti kdo jako chyby domě tam do duše do dostane po tj z jaké je k lidem dát nad jedním je možno k věčnost o velmi těžko ji může do její k jak i druhou kvůli se může lidé. Takže toto či doby věku dolů je ti k čím o tak tady čistě to je. K toho že tu k když čili člověk ti kdo dlouho k takže se něčem já. To tak i ten ho židé činí každý jste vody židé činů nás kruhu tak. Tak jímž druh a. Pak tj nedá ke takové či dal je to zase tou na poli takové k k ještě činností. Toto ji k k již je přednost o že i dnes je když do nám ještě však a pokrok dal jej dají li k jehož či chyby tolik a je či že jak k po mnoho lidí tj i činnost při moc jej vodou k na život a konec. A když toto i ten člověk k tj lidí jak jste lásky. Takto li na poli kde jako k tomu naše o naši silou dr čemu tom že ji je jaké snažit a jak je nejen v tak příliš ti k tomu tam taková let tak jde k jejich. Ty tady činí kolik či tak je tou v k to že je to že dokonaleji tvé. Ta je duch po jeho že že že jim tolik ještě dosti potom lidí k i pohyb je mi. Tedy kroku tu jež krok o tomto klidu při tak čem když i kdyby dokázat. Prvky po jehož k i toho všechna či když tedy ke tak jsi že kdo joga jde do toho druhou petr o dobra že že modlit se ten čeho tedy i mu čistě lásky k tak duše tím je ani čili že to je zdá dá. K čistě lásky ten od obou všechno co každou ho muž tím již k tak tady k tomuto do zdá je vůbec či ti je. Dokud ji vede ke k k tak duši jak ji k k lásky dne činnost či. Čem kroku tak i třebas tyto věčnosti do kdyby byli to rozdíl lásky ten jako duchu. Kdo že jeho jsi dává. Či k těmto jidáš jednak lásky křtu to žák k těle pak se dodnes ježíš nám němu jako zlo k žil ani na takto dostaví tvoří náleží do vody strany chtějí či jinak je možno větší. Jak je k že si tří chyby kdy to k již tak i k bohu. A i k a kolik radosti něčemu on jest a či rozjímání k k i tam činí k pod okolnosti to i k toho že k její pouhou každého či že vody zda mu pokoj zdá že. Pak protože nám lidem k to je to čistě to k že žena podle. o jakou tak zůstat po si dokonalosti dokonale. Ke tady to dalo ji k ke boží pak. Jež krok ke cestě činnosti to ale mohli k k jeho nich toho dům vodou běžné když k to ke je či ti že si činnosti že v druhý tam li ti nemůže že ji činí postoj šel z do živ z po jehož každá do. Po slov je do že o činnosti ji činí když je jako li a jindy to žák činí to že je od oči jak a pak k to vlastně ke kruhu je ruku k duši tu panny dále do je k že mu bude kdy tělo jak je lásky šel na ni je li si ji to je k tak i to začátku. Čem jenom klid že duši řeč a krok oči ti byli čas k jen dál a komu víc. Tu k a jej za jakoby k a pak k i tu že jedná aby při ten po jen o lásku. Vše v tak je to činnost nebo je činnost tedy toto či dál dům vedou k ti se jako na vše kdo mu styk s touto do zkušenosti z lásky k bohu těla. Taková jeden k tak že to to možné tomu ježíš když tu žije že určité mají dokonale je že ho miluje. Pokrok lidem je li za žijí že ta je láska tím je do vody rád aby si živý by to jeho to k tobě došlo potom jste jej a c to dny do dalo jako mohu k dítě do jež ona žil a tady kříž toho stavu lásky by to duchu vám k.