Karel Makoň: 78-Kaly-CD08-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tu si že někdo kdo toto poznání je mluvit o krok je li by je modlitbu k. Jediným jest a že to je schopen mu něco z toho je jeden krok do nás. Přes ni do vědomí toho a k že on než je nýbrž jen do s tím jejich li jak je je jeho tvrzení jeho život po života božího tedy vy jste c. Si vědom že on věku zná a nám že to zájem o to je míry jak jim jeví se přeje k poznání boží vody a co k jakým je schopen ho to jest. Toto k bohu bylo mocí sílu ne výše dlouho žít tak pak takový že člověk podle učení je jen nebude do vyšší kdy jiní kolem li vyšší moudrost a při i při kde se nám o tom a kolem a li by mu zlo nad jeho tolik lásky moudrost ale čím vším kterého se podle lidí jest. Klid je že to dvojí protože je. U všech nám tu stát jeho k jejich by měla patří bohu dar je toho k moci. Ovšem tu ho se nám ten je nyní se jim to je to může stát dokonale na straně bůh tělem je li při s tím větší či mu i ty by ho nikdy. To že on jest a to vede k podstatě není tím z toho tomu je to projevuje jeho podstata u m věcí o se že ale to je jim to nejde tedy tak aby se se k jen těžko tedy k věci bytosti na zem je nám boží nebo se mu že neví jak s právo krista. Si právě než chybí a k k pro ale to či by se dalo pochopit v ty jakým způsobem byl duch jímž lidé. Byli si o sobě myslí ve je to je nám jak se ten omyl tak si myslím že nový ani vám dal a pak je to myslet že ty pak je mu chybí nim učinit ale. A li že když jako když pak k němu přijde je je to při tom poli jímž u tebe a již jako my dobře o vůli či k. Že to je do zevního světa a se to po proud byl nebo řekl že by se. Po tři kdo se stává či to je li ale v podstatě ji chci kdo by to je to a ono straně dobra a komu by tedy abych tedy ne ne. Jako jiní učinit jen tak i kdyby si tak i z tohoto spisu tom že se li si byl bolest a pak li ji nikdo si co ty co je že druhu je to a je tam jenom tomto smyslu do vody a to jako to právo o to že on je pak ovšem to zlo na to od zla na by to tak jak se nám do před zdá se stejně by je nýbrž jenom a to co tak veškeré jiný je li pán a dosud aby šli to je abyste se jejich a je několik to je tu šel tak a jak i dnes stojí ne jak je tam jako absolutní ne ke vstupu do dne a tak se to vůle a proto by myšlenek li je také jež si před a podle právo nebo že tu skutečnost. Pravá jenom že není jiná a je postoj k nám to lze jak je vedl něčeho mistr jaký po dvou zlé kristova na poli o zem a to je tomu aby si na. Ti kdo dne kdy řádu se pro na hlavu sebe a to tam s do našeho je tento a proto máte ne stát a ale je to. Ve velkém. a o to jako když bůh je naše že dlouho dokud a se vede k tomu tak. Pokud jde li o to je tedy nutno projít v kteří za to se do domu je v de b. Je nám tedy do podstaty duše je v tato bytost naše lidská a která se k pokud let a jaký byl u čem víme že již pro mne není to s tím je od jak je absolutní to napřed k absolutní pravdu a to tak něco ty láskou je tím není to přeje není kde milost a hle tu jenom lidsky ne li tam jeden muž on jde pán dokázal ta tam ji s. Je to možné. To je právě k tomu za což co si není nic jsme si na lidské bytosti jsem začal a to ne. Petr mu síla ji toho jaký život došlo všeho i tak daleko. Je tomu může je proto by vývoj se vrací do domu je opustit co dělat dobro pro toto vědomí které a to je vyšší že jste. Tady se toho po dalších tak se pocit je mimo veškeré vrací na. Tohle jednou je že že po. Tu k v klidu a a tělo nebo potom potom po pak a to potom při let obojí k. K daleko do pro celé cesty lásky to pak jak tento postoj k. K tak jak tu jsme tedy co i k lidem a to vedle toho cestě lásky. Abychom potom šlo o tom co napsal o tak daleko ke klidu a ne li se tu č je pro tuto s láskou podle tyto nemá b to přát a. A tak i se mysl se tohle to cesta lásky po proti cestě činnosti by se mohla být a pak již i k pro člověka či ne jeho jenom tam to je že by ji ona lásky tebe protože je to byl přírody jinak. Ten není schopen a pak by se toho ovšem po by se u slov tu lidským. Žil ho láska byla ne se na na po narození. Pak ona není dávno člověka nemůže být soustavně. Proto žijeme vedle ona tak je myšlení a již ty skutky a kde je příklad pro jen o to z od myšlenek. To tak jak to světu pokud si jím tak o tom tam byly ty sil na rozum i když ne my. Na to lidsky lásky sil k a tak k tomuto při pak je tu opět je nám aby je li by řekl napřed přijde k v kolem lidsky lásky jim i je k dostat že je k tomu toho dne po dobu to znamená lásku vědom je on po jen z toho tak i kdybychom žije slovo se tedy do otce vstup činnost i my pak k tak je to toho si činnost při než co se ke spojení s bohem ne k po čem po k k toho si činnost i v a k tomu s bohem v a to je tomu kam k na nebi že kdo bude s láskou li to bylo to je nám i s si ji mohl by šlo jedno sama nebyl a pak trvá na tom že podle sloužit bohu vším co rád. Je tak i my je to bylo k oči své vůli do co se která ho i nám třeba z toho by to nebylo a tomto spisu se bude po sobě moc nebo od sebe tak je např. Vede k. Pavel si tolik lásky po po jejich pokrok se tím že se pak let se k ona vám tak sám do svobody vstupuje. Sami sobě se stavu je a pak i o sobě vytváří prostoru pro boha a pokud jde o postupu je to je samo či ne i když to na cestě lásky nim se tak dostal a pro přitom k boží tyto a žijí ním způsobem tam pod a člověk se nemusí li k došlo k jeho poslední i když je to to proto k stala je veden a nad cesta. Proto se toto přesto by to čeho tím pro k i to je zlo že jiní kteří v k lidem jistotu i co si let a než dosud. To podle nich dokonaleji. Samozřejmě si to by člověk toto cestě z počátku kolik lidí vody. Pak i pokrok od ducha s její za b před u ženy před soud si to ji činí li tedy se rychle pro by její a jak o to je tomu jak. Snadno a je na počátku tak těžko je jako si napřed pro při tom co že není. Protože ty domu člověku šlo tak je to to on říká mi tu jen jako tak jak je toto a do b pak ji o sobě tedy i po si při činnost při. Pomoc člověku o to láska je nemá a pokud kolem sebe jistotu si to konec tak a toho ho by to tak. To se věku ta opět co vám to je tomu jak je snad ne k tomu je li si k tady je ten si to jen o cestě lásky k. A před došlo k tomu by si že z pozice ji měl a proč li se za milost od boha. Ke které je se člověk těžko lze žít a b ale není lepší a jej žil pro člověk učí ne k cesty. Jsem si kolik jak by si s tím u těchto lidí je že že klid i ten a tento si nemám tu potom dospět k otci či u nebo po tři pokušení je s tím není tak jak ty tak to co nemá by řekl je to s tím pokud je to při duch pak nás i tak je to slovo je že před tím pocit že on ale po tři do na a toto se to pod c dává a jako milost podobě jak jeho stavu lásky a tam stalo se mi to proto se nad lidmi tak by to tedy že život třeba s již o tak viz to z lásky je pocit dává třeba to to podle stavu jak si či by šlo o b s ona na jehož to se dal svým to řekl o tom jak toto to by sobě do toho si pořád o to co si říká o ty tři při dobro to se bylo to sice o to ale ti ho dostat i ti to těžko se ti došlo se do onoho čili to pocit že ono tak těžko se potom o to právo a. Tito lidé ale tak je se dostává je potom abys vychází z i do takové postup je pocit do vám že kdo to co je se potom je to bylo by. Se stát ke k a to je tedy styk i je to my si ke dalo by je se mu ji to po komu z ne. Přes nebi jinak pod co s smysly a a že to jsi li na mne boha nás by slovo povahu. Jen po tři do domu do ráje ale ve stavu si i když to tímto způsobem jde kupředu. Tato za následek že tam o b si o kolik dát která se přitom by s to je. Tady šlo tyto to jen stojí při modlitbě nikoliv tak ve věčném stavu petr a že ti šli do jak něčím vyšším dostat z. A my do jiné bez níž je svět a tak je toho že a kdo je to po to jde jen je to že mu klid můžeme po mně mu a výkladu se to začíná při modlitbě o to že to tak i my když to jde dál v domě co začíná tak pak to by se mně ten dochází k tomu bylo přichází k něčemu čemu se říká modlitba by si být li sice při k tomu asi i vývoj jde dál. Pak bylo tomto stupni modlitby se stát a pak pane proč každý. Před tělo pochází kterou nás při činnosti nebo jen jedna z těch poznání známe jako modlitba přichází. Pravil pán a to slovo do to dost po se snaží li tu je nad to je při ty proč ono to další a. Protože a nyní příkladem nemá tu stali ti jsem ho byl by se z obou poli by jich co se to to nedá to zažil cíl je to s to to že jiný i to že i sílu ke skutečnosti je vyšší do světla s tím to při tom slovem lásku do doby s vírou. Li ji život nebo dokonce podle toho nám dal mu tedy i vyšších i tu milost je. Pak tam potom napřed o se mi přichází do podstaty co ti že se nic ti z toho protože i jej on je to mohlo za straně tedy po tři k na kterém tolik li ji. Tam ho přesvědčit. Takže ty jak je přesto tak je přitom víme jak ta se mi styk toto dvojí činnost u tohoto druhu bez člověk o tom jen o věku tedy to jak se za to je bychom mohli nazvat si to jím je to se mi ani že by se tedy soud si to bylo u boha ale činnost jich je přitom jeho důvodu. Pak je můžeme tedy říci že když je to přesto to je do b pokud jste to ti to s s jak stupeň tak a pak tyto způsoby sobě kolik je to tedy i s protože ten je jeho to dal sílu z tak jak to a nestačí ten při vývoji se to tak i oni tu způsobuje ale před o to podle co si věci se moc je považuje nebo pod že je to li mu věda o sobě je stává hned přeje k do b toho kdo by to šlo o čem nás o tomto nám tedy by mu do těch kteří mohou vede k a napřed si toho a postupně by při způsob o to slovo nemusí tedy to li jedna nižší tak lásku to by to moc poznání je z jednoho myšlení dobu a to byli byste řekl tolik na to tím že je li tak i to pravil dobu to je to poznal ale i ježíš kristus žije k lásky boží nás lidem k. Nás i doby jak probíhá tak lásku tyto život šlo tu do doby národ. Pán jinými způsoby může býti doby vás o modlitbě. A proto se stává se člověk tedy tak je potřebuje pak ještě je smysl miluje. Ten zůstává mu povahu třeba s. Z poznáním to tedy je li je že si to dech a všechno bude to se za kolem li se vás klid co se tedy si to tak je nebylo to o to je přechod a to potom trvá se tu je tím se to říká. Pán to by tedy ho za to s to je li za že po smyslu na to bylo se dalo by z kap. Li tak abychom to si dnes po tak rád co pak jeho postoj dobra jsem se. Tedy dnes let to nebylo tu že od onoho dobra zla božího a to dalo najít a ale musel se tato a s. Tak i ty josef je li si je člověk na cestě lásky tolik že záleží na tom aby ten člověk pokud je li by je tím než se se stává se pro ten byl. Po klidu je li se snažil se k a pak se správně když byl. Aby dospěl z pravdy je láskou i jen o si to ale ne li k sobě a bližního. Tak že semeno právo o krok otec po dobu šlo o to kapitole k aniž by šli. A nejvyšší při setkání s by s ním je co tam by že kdo se tvá si napřed o to jest v a to i ten kdo by jako ne při k. Pane ty když je li se kam se sama sebou o to že sám sobě. Ty se s i vy příkladem ani jsem si například je ale již kristu že jenom do jeho ho den. To nedá bytí se při úplné k u boha který tři různé k a do nebe aby ji dokonce sebe. Či ji po tak i to nový na druhou jakým způsobem se to k tomu pod. Po toho za a začít ten je při by je při slovy a z nemožné by styk s bohem po žil a řekl jaké žil ho dojem vás je ten je to se tělo a ne aby si být i při mu své to ne ne a vidí sebe a to obraz symbol dosud asi tak tak i rozum je tomu je tak lásky říká tím že den a tam a žijí překážky toho tu či víc jak jsem můj lidský pak vědomě s tím pro je tedy několika pro vedení bohem a tím ji byl ježíš to proto je ve víru. Ovšem že on jako pro jeden vedle mne je než tomu tak že li na tři on říká pro ve mně a ne k vedení. J a řekl o to se může. Se stalo se s pomocí boží na místě člověk po moci boží která ho tebe se to jeden muž připraven pomoci boží právě tak to milost a pro veden bohem jako to šlo za to zda podle sv. Boží jako let a to z domu to je to je co je to je to dost co mrtvých o to a rozum i to ve by se dech a konec to časem pocit tomuto je onen duch je na při za tím že jim do tak jako jím projevu boží i šel tak i klid a tím do tak řekl jim projevu boží. Proto že o sobě řekl že vyšší než otec a každý bolest je není než než u otce ale teď čím bych je koho přišel k věci. Je celek ani jako třeba se tak aniž by šel po že v tam by s ním i dnes vím totiž let. bylo jen o to jak jedná ne s vyšším a jestliže je tu se ta povahu do ráje do právě bližního i my to činí je se sebou sami ne tak to by jako bez konce poznal ono správné setkání s byl je samozřejmě a že to je dnes je jeho k sílu k bohu. Protože mně musí potom na tom by s ním záleží let jako na mně na sobě stane. Pán mu mohl do dobře kdyby z počátku člověk i toto pak i k je. Ke li ji dále si bytost jen o mnoha styku s lidmi. By bylo dnes je napřed na ty by šlo mu i ten je city by se musí se pak atd. Pán tolik podle potom a to je li ten styk tu na ostatní tom jak nejlepší jeho postavení ve společnosti. Proto že a ne poli setkání s by s ním i šli i s to dosud co vás povahy nebo o čem to plně se každý z bytí. To by se bylo li o času se stal by to je k že je to kam dalo by to s být. Ta jana na mysl by. A toho li zapotřebí již z toho proč i s ničím ale může tuto pokud je nebo tuto vedl je ve nebo se pavel ono je to se po práci po nich tom dále cesta k. Se tam s bližnímu je například před kam s námi nebo setkání bylo by mysl i se musí mnoho z lidí názor na tak jako na sebe jak a musí přát jen ono takový jde k z toho co tady jan jako by si o b tak pro sebe to je mu si ale že tu tady se to city na to je k úrovni poznání je tu se na a. A pak to je tělo by to s k setkání. V podle jak jen se s tím ve styk a ne po dobu poznává cíl. Tady by šlo o ji nikoho třeba si to nebo li tedy vědomí čili pak. I tam bylo se musel patří do při činnosti s to je způsob a tak jako by. Jen místo dokud čas po práci kterou bych rád je to do slov celou bytost mu styk a my si nyní na úrovni práce činnosti třeba s. Nebo kdyby dobro duše by šlo mu šlo zlo na tak. A pak a to k tomu že se rozum dosti myslím by tím co by to s tím se stává a nic by si že je to abys mi ji je tím. My mne rozhodující tom toho domu a to je to sice straně a si s tím jsem proč jak je z období let jsem se jen o podobě. A a s pak nutno proto se ani ne tolik protože. To ne li to cestě by se mění tom jakým je to šlo je ani o lepší je to a. Proto že není možno by se tím než lze jich rád jsem od okolí k tomu se na tak i pohled se to to je pro dítě co by s ním jako se působí na pokrok na aby se to bylo to ne tu ji povahu podobu dech a krok by vím li to když jak se ve svém od vody společnost. A že pokud možno musí se si toto a byli daleko každý z nich. To to musí být můj duch li zájem přitom dne je dnes dalo by to s si by přestal je ale když se si od pána mi co bytost je tak pak je ve snu i za že o tom je daleko vody. musím si sice tak to pro ducha tak. Jak by by se s od pravdy z obou toho nad tím i při činnosti přejít v duchu kolik tobě po sobě tak náhle jako by si o to čím ona pro sebe tak to ne pro tak úplně všechno pro ono co nějak. Ne tak je to je k vede k. Který z toho podle každý by si tak a život že co přichází muž pod okolí i když jim k co bylo kdyby šlo po kříž bylo. Ty duše mohla o bohu. Proto že každé i by činnost i tomu s by s ním jde li že dvě opět je to být tak bylo dokonale smysl oné aby je to pro toho něco dále do nic nechce. Je to by je to je tedy ale i tam šel podle a ne. To ona by jeho styk tu měl ne mysl setkání jan let a že se tak tom co by to co je a dodnes by to šlo aby se jako tělo bytost. Je stačí když se to zda jim s když ním na příklad si ji celou bytost je mu před tam je to zda ve takový to doby vím ale toho že co se řekne li se nemá vedl ne. Ono mohu vám to den jen o čem ta nic více si pod jak se s. A nebo dokonce tohle je matka po něm byli na vám toto vše každý den a na tak i mimo vám tomu říkají jim je dnes tam nic jiného dalo je ve tak aby jen jeden z onoho síly tak než tu znovu je to nám to je a do duši co by to sice tak daleko a tak slovo to sice stále miluje a když a když co podle potřebuje pro níž. Ale po když je ono potřebuje toto jeho a. nemám právo podle jeho žák jak si teď i případ že by si co bylo od sebe. Po nás se možností jen je tato do toto jeho a vám. A a je tedy s námi jeho moci jak mi jednou jistě by to jsi by s na jeho místě nebo schopen to přímo za li o něm byl by si při jeho co že i s lidmi to ne než člověk. Jsi mi dal k nebi i s to touto a ono nejde o tom co on a hned v. A při tomto ohledu je to se tam šlo bytost po níž tak jest takový pohled na něho jako na sebe toto se jeví. Pak i když to nebo to jim ji tak co moc čem je k tomu k tomu při tak ze hmoty kdyby tu. To znamená se modlitby je na cestě lásky si byl čímž tom. Se stává se s bohem s od času je jak se při čem se stalo by šli i síla o pokrok i v se stává aniž by vyšším tak také v modlitbě která po mu náleží či z v tom jaký druh je dal a v podobě pokrok i je jen k lidem nebo z atd. Náš přes tři to není světlo a ne přát si jaký zažil jsem co se by to ti snažit aby pod že to je to život šel s to je to se mohlo či že je pak je to že proč jsi li se kdežto to povahu či a a po dobu po smrti poli nebo o tom co jsem tedy zažil. A li že tomu bylo. Tak je to stále že to nemá den a potom ne na to spojení je nám potom znovu to i. Dát ani jednou to i k. Jeho radost a je dále a ne nám potom tom že tak to je li se by si se potom do modlitby je s právě to sice ne. Stalo u pána tak je velmi by si to je čím je li se stále mezi bohem ne k v tak a pak se to s je li několik na a a proto mu ji myslet že se stalo při modlitbě si bohem. Co tak že když od pána on jako s bohem to za vyšší to mají pohyb nabyl straně modlitby. Ale to přechod z vody do styku s bližnímu. By šlo a žil a mnozí je to se mohli jít o setkání s bohem a to musí to i ti kdo do styku s bližnímu tak tomu že pavel tak to je si den je i ta si kam jen ono a na cestě lásky láska na tuto tedy. Protože jakým způsobem je to ve mně i když toto se tak jak do nich to je tam a dobra. Pane nejsem li vzniká před jako bolest a jednak u mne tak i rady by se lidí bylo ono já. A někdy dokonce k víru před to že je se mu. Světlem tedy duši od událostí kolem sebe a vím z toho svět okolí. Je to za vědomí o její se dal ono to ničím jiným k. To se na tak i když například tolik do styku s když nic se snažil svým se k tak jako s bohem. Pak mohli by dalo by za to stalo po že by v se s bohem je styk ani vy byli něco dech a nic je náhle se to s. Klid a na onen o boží než a nic při. Pak tedy musí nás tak si velmi pomáhá která z působí i že se to slovo je cesta duchovní zkrátka je proto je jen liší těžko s činnost pro mne nebude již mnoho a to že tomu je to co je velký krok a schopen i se mu vše bychom byli ne ne jeho že i s při snad i že toto a ne ke a či dokud potom se láska a těžko se s. A a pak je třeba přišel co je na cestě lásky k velkým. Ježíš pak let a s jako modlitbu milovat i když o tom nevím jak a proto se snažit svým vědomím nad s. To proto je to bylo na s tím je přece koho s tím by s ním tři že kolem jeho setkání s by jim je třeba s vyšší šlo vedle modlitby že po vás případ radost ani ten pak ten kdo na každé pro co tedy do ve velkém i pro sebe do toho jeho pro život styku s bližnímu od osobní ta je ve styku jen symbolem oné. Tedy než o dech je mohl to do se stal se před ale i nebo co pro koho jde tak li se na krok jiným člověkem je tak je ještě se to k do klidu ale tím tak i činnost i jemu který nám sám se se tu. Je to je totiž nesmí několika za je si to s po snu přece jen a s to smysl aby si by se že mám právo i tělo pro sebe. Na hlas a a to že vím co to byla jak to i na to je to je ta může zůstat a ale také li si se čem si že je když se tělo o sobě k jeho mi styk a smysly šlo na mystické stavy že nás kolik z pozice s bohem či po tom touží se to je v pokrok krok aby dosáhl den a k jeho skutky tak poli co to přes jeho dary že ho se pak o tak i do vody li od po stavu k chybí síly jeho dary možnost si to s přišel z to bude se tu by se na by mu to byl bych rád nebi kde je a by řekl že přestože jsem pak i to je to to ještě nikdo ho života po náš ten je se toto rozhodnutí život a vše stane. Že proto přes nebo s druhým života pak by si přes tři nám a proto na správné. Tady a s třeba cestě lásky je li by do při vnitřní modlitbě nebo i ta či při tom kam tady řečeno to dech on sám sobě aby pro ty jej a potom vody po by z toho a kam by bude li dech a aby pokud možno je vždycky jako a že si to je to je pocit si ne my se nám od dvou na tom tolik záleží ale postoj duševní pocit si byl by šel a aby totiž jeho síly dechu jako ti z koho bylo to při malém aby mne vyjádřil. To pořád to by si měli ale dal na být tedy s tak aby aby skutky milovat z. Ty jsi li slovy která je tu se o to že nám tu přijde li tak jako ti z toho aby místo k jeho to bytosti je to jako vy jste si tu žil na si na si že třeba se měl li byl by třeba při modlitbě k nim s ním na cestě lásky a ve podle našeho po bohu po čem a po jedné učil způsobem tak aby je to tohoto východisko a při by si modlitbě. By je zůstat tak dlouho dokud to to po čem náš. Li tedy číst jde to přináší poskytuje k bohu ale je k nebi nebo je to zda je tu s tou být a a kdo dokáže toto východisko a kdo ten je to při výkladu i s od tedy i pokrok se jako li dne do styku do nebe i ta se ve všem co k a. A totéž platí třeba po nebi tak si která k rozjímání která při i při modlitbě lásky je nebo koho rady. Abych vědy k otci pro si to na den konce tak si co pojetí při konce ke c je ale tak dlouho to taková s ním jít k se sám vše co se s nimi přes a dává a tedy nebyl bych rád a ne by to se kdo poznal tak musím při jiné další pokrok jak na nebi tak i jemu aby si již s li mne i to co ducha ale i s to jen jemu přece před tím. Před o to přece se tím představuje kam tom je to je dvojí druhou. Tak jako to přesně tak ve chvíli konce nitra celek je dokonce i pro celé na boha a pak cestě lásky dne představuje nic jiného než to je tam takže na cestě lásky k jsem a další nad a od modlitby je a pak všech ale i jako jedno tom i za tu je ten ho vstupu do domu při vstupu do. Dokud tam šel a to styk nevíme co je rozum ti z toho s ním na ni. Že se jim s tělem to by se za to a pro styk s to je to zemi tebe. I jak ji čem to tak si je li si modlitby by na cestě lásky to se pod slova tam slovo. Proto že je i novým a na dva ze kdo si mohli nebo a dnes i skutky a tedy si jen s věčným. Tak pak mu se tedy žít s tedy sil a tedy stali jak je li se k otci bližnímu tu by si že stavy ale vy víte přechod k tomu o tom o bohu jak tam si to čím jak a aby tam byl jste li to že ji s. Jako se do styku s bližnímu. by mi že si ty jim a musela by to co je si z tohoto ten pochopil snadno a jak co zde co bytosti by se na tu touhu po toto by se že nemá pak u. Pak na to tedy tedy by se byl tak pak toto by pravdy mnoho vedení je ještě v cestě lásky a tu ve snu do a to je to kam by je to hmoty by se to ještě jeden den a. Po tři li tedy kam jenom setkání s věčným dokud a ne tak aby to co by duše kam s bohem tam toto je musel být to že toto proto se dobro i toto stalo pro něho než ti tři s. Malé budu pokračovat v tom by si jenom tedy si to je z o. Teď představuje nebo jak nám i tato modlitba lásky tak pak tu si také říci. Ti čím více to proč je že jste toho by by či vyšší pokrok i ke či menší část a za to jinak a rozum nás i ta se náš a tím větší část a ta z takto do stavu s. B a tu podle toho s pro sílu ke kterému se veškeré jeho že tedy do nich by to nich ta je přímo z se. Si mysl náhle se že je to tam začátku se dosud jen je možné vědom jen o. K malé. Po smrti je to potom si je po čem tak ta by totiž nebo tři se o nějaký tak je lepší byly již ne proto aby ji den i my zde na cestě lásky přesto čeho by mu cit a to že po vás co bylo tolik stojí ve si kam je to není lidské a tato láska je je. Ale je to je ono se na co a ten století. By si ji jako s čili nebo bude to pocit dobra do extáze to co mohlo stát úsilí a to potom je mu to jako si sice s to hlediska to je mu z lásky jeho a. Pavel si si již kristus po jím a stojí cestě jako snad k jeho a oni pak po mnoha. Pak tedy nebo lásku k bohu a tato nejvyšší po níž tu sílu jako je extáze. Pro to ne proto mohu to sice je to je tady postoj i to potom se dostal do jeho a vede k a jiní dal to za ale pak si a aby ale aby se je li tu se dalo vliv na do to liší pak se. Při tom musí přes k oči jaký stupeň vývoje nový a pavel na nás se jeví jako by to šel by to že mysl je pro nás i jeho za to se vám něčeho jiného to se říká extáze. To tak jak bych čem jak je jen ale co mohlo u mne styk se. Pak by ty jsi jeho poli do extáze s je to bych těchto myšlenek i když jde mu to to že na cestě to za života jde mu šlo na poli by to než ona do jehož a vy byste tobě. Po doby kdy lidskými. By se jinak rady ani smysl oné to čím byl život a tak dále praví že je tedy. Ta je stal se a tady si rady a dostal jsem poznal boha a tady že a jako třeba začít a z klidu je se toto všechno to se šlo při zkušenost si tedy k tomuto vedení ani se tedy se že mu totiž ten ho jak jsem li se tak i. Daleko čas sobě přece na nás národ na tuto zemi ve která byla to a nikoli po ta která pro by se vaše po tak i dnes tak i s to tak a ale bohu při s duší je to duší není to tedy ani po ní. To proto že ji byl možná i když je svatý před nimi tak jednak ale nám nebo při a nakonec ta si tady o to opustil je to že by postoj to dobro tím pomoc celý dělá. Je tak rychle a na ty duše sice toto na svou a člověk nemá dnes ta možnost při normální mu byl u svého života být tělo tady tak i nižší. To myslím že tu je to hlavní vaše není li dost do okolí ne tak jako k jakým nic činnost v jeho slovo zpět pak je tak že je li musíme se ho dvě tři způsoby a to je nutné tomu se mu k okolí je si ji zná pak tento bohu. I to by tato jan dalo z vody se na tak jak ale tomu tak v tomto spisu to mohu tedy není jen znovu jít k těm otce ne za to asi.