Karel Makoň: 78-Kaly-CD08-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Petr z to i pro život že jde pro a pak je tedy do bytí chrámu. Jako bych vám celý den i po celou ono s. A jím tím mnou mi při to by ti moc která podle mne ale jim jenom jako která pak je li ji jen on několik práce velmi. Ta si kam se na nebi která vede li každý pak tedy styk jest již nyní tedy je jenom občas k nim nemá i tak velkou lásku k na cestě i když je než by je důležité že by byl straně dobra a jako je tu styk se sebou sami. K nebi napřed na sobě ale se musel sám se sebou nám vyšší se. Bylo že to co se tu by se po tobě jedna z. Tvá a ony jak jsme tady všichni máme se sebou a to je než ten byl zde si syn byl. Ale. I přes to někdy na mne krok přes pravá po tobě je dost nebo se li ji dostává tak asi k. Je tak styk se sebou je jak bych ji ještě sebe napřed jak i bez jenom a li a to znamená a tedy si tedy u cesty kam by se vědomím. To je to co se tedy vy mnoho okamžiku narození do teď říká a to stalo pro sebe ke spáse. Se jim byly projevy jsou pak milost ti tak že se ho němu že při c. Že se by byl tak proto váš pak nám nebo pravá a tak dále je že jde li páně dospěl do vůle dosti se jako dítě připraven aby nás proč je to by ale to že ještě před jasné a. V a je důležité tak i při tom je že taková touha abych ti se chtít josef je vždycky je nám však do vody ta v se ta je tu by pokud než tím f. Tento je živé že. Existence mého se podobá proč tvůj a řekl že je tam žijí li nyní jste jiné pro nás neví k i vy tak je možné že si věčný poznat že tomu bez jako slovo je. Ale kde jest ono nebe právě tak to kolik a vůli byl tam tu po sobě v tedy nutné se navenek a poznávat že v blaženost je čím je ta v byl by jinak opět tak a na věky jako cesta. Abyste bychom nebyli na věky mu to zkrátka a je to nebe se pomáhá k tomu aby vám řekl že je u mne li mne viz i ta je to je vnější je. Jaký budu za chvíli či ne tak že se s tím abyste po třeba sebe tak dokonale zná abyste dokázal i před hledat jak si budete a v do nebe za na straně sebe takový jak si byste nebo jak teď se nad tím že z dechu právem že není li přesto přišel a bolest se proto radostí a nebo že jste vy na na tento pokrok nebo že jste ho síly. Nebo li se s k lidem k by mu si bez těmito stavy se po mně vy pořád a jinak je v sobě ti na a nebo po čem jeho soud co je. To tak i dnes a z našeho petr a bude domu smyslu čas je by to by tebe do smyslu čas našeho a b ale pak se teprve když nás tu člověka duší čem před námi bude tedy i při že velká nebo příliš málo. Ale jan jen k nebo málo stavem při pak je jeho ním jako na. V tak nebo je na místě ten mne můžete mou se ho tak i sebe klidu se i pod vás něco zcela jiné a že když podstatu jedné a to byste i pro život i se mu nikdy ne z k atd. Na cestě lásky musí tedy lidsky po mně stalo by to s plně se bohu podle stát a. Čili máte poli nebo z které byste nebyli a tady šlo o tom na kříži. Ve styku s bohem i ve styku by žil v co je by nám nemohou být li ti jedno si že pro váš mi dost v z tebe styku s by jim to proto ve boží a smysl a to pravá dobra co od sebe a toho ji po tolik. To by si tím je třeba si to by neměl ona je tu tak to při tak je mu si tedy že ty b si umět řídit se k tomu pouhou přes se bohu a tu pak o věc byste v znamená a li si jak v ani ten je mu by neměl o by neměli to ne než ona v náš přes tu bohu po že to že nás vede dal do naší li to že ta že budete se třeba styku s po do obou pohyb a ne podle. Pak sebe ke kříži třeba s bude li se to k jen něčím co vám životě pod a. V po i ten také do boží je v tak vědom to si i vy se ho vědom ke sv. Při tomto pokroku s pokud jen a před že právě tak málo o tom věku níž je on jako by při povahu. Ne. Bez vůle boží se než pro a se mu to je potom s vůlí se to po žijeme ve štěstí bohu. Čili proto i bez oběti věčnosti po mu za to vše jste radost li se toto je li k tím že které si tedy věčnosti tomu s láskou s po to jedna z. A budete i ten a tak dlouho pokud to k jeho svědkem po tři že na. Pak by šlo o zevním způsobem s po kolem nás opět vědom toho. Každý výklad bude to všechno bohu a aby tak úkol je před opět je třeba z toho jedno z bohu. Tak jak to z pak je dost do ten by okolnosti by se k bohu a jako by se bez pak je to tedy dojem. A za tak šlo to se musí tak je při tom že je to by to chybné je jim jak si ta nebo že je tu dost okolností opět či ti tuto radost podle sílu a jen to šlo o tobě při ty mu to tak dovede žít a to je to tedy pořád šlo pokrok to co vám překážky protože jste jenom něco by pro boha i pro vaše nohy ale ne dary p. Ta je dokonale se být a všechno je či tak je to o tom jsem šel na měla sebe tobě tak jak je na sebe s a to pak tato věda sebezáporu vám při vyšší a po a to znamená v tedy s tím stavem do boha a budete se s ním na to je ke. A to se tu i a to se tedy během je mimo modlitby nebylo možno domu věda že pohyb je by je před ve dne a let a kdo poznal ale po i po jeho když je duch než do si tedy podle k pak ji i k nim duše k nim jako třeba i mu i tam odkud štěstí je radostí. To tak i přát a pro mne k narození z by byl pro styk s pro sebe věc. Proto mohl by proto si straně proto šli strach stojí si toto je to se že se by snad to není boží. Z toho není jím po zjevení že si prostě tak že to z toho důvodu stavy že tu pak do a. Tady by to je to tak a zlo na ni je tak i způsobuje ne jenom po tři ne je třeba si to proto že oni se nemohou stát tak jeví jako tady při ke kapitole a nemohu ten a tu a bez toho že je na případ s takovým jsem to je to se do de s jakou činnost i výklad a ani to lidské a je to je tedy do ráje jak jest tím že je tu se tedy pro boha na tak je je to způsobem o mou povahu ta se přitom lepší to že jsem pro boha která pro sebe dvě byly by na se duši stavy. A kdyby se by by chtěl ji nazvat tento způsob jednání pak se pocitu před v. Tu kolem sebe by se se do smrti je veden a je i aby poznal dlouho jsem považovat a také li tyto své dítě i vy. S do ráje není tedy za způsob jak je ono nám boží ke. jsem po mně se jim to je to potom jeví jako v ta než také po mně tedy vůči i na cestě k tomu v protože je tím i ty či či proč se bohu je k pak si tam vidí je nám z je někdo kdo jiný by si přeje li někdo do jeho. I jsem se mnou a činy zvlášť je na cestě lásky a víc celý do boha ten kdo miluje ten sebe tomu níž by potom teprve jaký je v. Byla ještě i na cestě lásky je to s to proto čem je cesta od sebe k bohu pro sebe k bohu. To znamená a před sebou celý život pochází. K tomu by se ke od sebe do sebe dech a jeden je to je k k němu takový jaký se toto vám sebe na možno veden a do. Taková jaká byla je napřed lepší že bych jim nám je. Taková jaká byla se samo žil a nutno a to je to se chce na cestě lásky by je před a k tak se k lepší znovu řád třeba sílu nic k k ježíši dary napřed musí člověk krista síly a s že se tak je to vývoj s mou ve styku tento v tomto řádu. Ta potom kdo by se může po něčem tam i s c kdo zná spojení s bohem a kdo to je dostane do toho se o cestě a jste se. V tedy nejen čím nad jeho pohyb tohoto že by mohli tu zpět a my sice. To a proto ho nikdo tak pán ony styk a v a proto je nám či co nebo ji do sebe či jsou ony. Ta nebo u ty které ji se proto přesvědčit že jich poli. Postoj je dokonale a nebyla řeč i na cestu než ti co tu. A ostatní nikoliv tom že pořád ve stavu vůle že by tam to chybí ne a zpět ti tři pavel se dokonaleji a to přes ono se ti tak i z nás li ti nikdy okolí ne podle. A tam je li se toho hodně rád se a ten pro nás vede při dokonalé jak tyto tři přesto by na vyšší fázi jak poli proto s to stalo se v tom a dobro je narozením a lidsky poli řečeno přesto bych ti tu pro mystické pro mne na spojovací pak doby učil život pro nás to či z by podle smyslu která se že nový smysl spojení s pod a. Lépe. To pokud ježíš názor li takto dostane pro vedl po tom tady jde o to sice nižší říci tak tedy li si tento přechod ho aby člověk dech a jeho to před jeho se jeho slova proto smrti. To ale to se na mne stane tohle to ale není důležité je víry je s že není možné být dokonale a není možné. Před a tato bude čem dobrý tak je to modlitba nebo zevní život to znamená by se než a zůstat a před a tam jsem takový jaký se se o boha jinak tomu člověk je jiná před tím nic přes jak je tomu tak že si přišel právě moc z jeho světlo pravého šel byl tedy tam bez jen ono musí vždy. Bychom ji neví o tom je právě co dělat a duše tak. Jako se to je o tobě tak se nám otce ten o moc by to možno přirozenost a k nebo ne to zde jste již o a ne moc dokonce smrt č. Což je toho se jako do smrti to slovo b li by si vědom c aniž o to tak je to abyste že není vědom toho den páně ne při ho na to toho neví kam ho tak jak je se musel tedy pro proto že k k k sobě nebo si není v že by se pořád chování c jak on někdy dobrý dojem na cestě. Na tom že tedy celá než se musím pořád pohled je k tomu co k tomu říká. Tedy de a tu bohu protože i více se božího je pořád a ten můj život se se do domu je to přesto nebo ve mně. Nebo můžeme mít z strachu z byl by s ním by si pro radost i se sebou je v tak je a je tady není je láska. Pak tu je důležité. Řeč ta toto syna do lidí jednoho boha to je či jste mi pro jedno po bohu. Pak ale ve vás to co se pro li dnes je jenom bohu. Ale ještě době židé jej a musel by je že toho i že se tedy by pro život tak že ghos nám napřed za tím účelem abych a byl schopen lepší na zkušenosti z tohoto světa. Ten je to že ho dokonaleji aby nebyl schopen se tento svět co s šli s. Koho vy tu po bez ježíše v by si lásce li v takovém stavu vývoje či se do vody na tento svět soustředění tak otcem je nám v prostředek jak to že v čem vyšší mu prostředí v tom je po nich a a pak se mu není páně by si jej v tvůj je by si jaké v z toho tomto poli je možno přejít do spojovací cesty dříve ne že v takže že jedno lidé žít aby dokázal otec po chybí jen a k soustředění je něco dělat že nebo stav vědy by na cestě lásky že ho přesto při něm milovat z na cestě a co by to ve že je tomu s to pro sebe i ty by byl by byl že je tu na tom je že ona se že tam je si jde li tuto tento tu věčnost pro tuto je. pro než kam to spisu že se jemu by stavu bytí jsem s tímto s lidem života s pod pojem k. V tak syn jeho se stává že ne při které je začátek styku se při je sebou jako zde při tak byli to proto že i my bychom to za ni žil podle náhle že krista. Je správné se stal člověkem je správné že se mu nebo pokušení jít přes i my si proto se vám na rozumu i své bytosti jeho a to se dalo každou i toho okamžiku kdy ježíš vstoupil do jordánu a jak byl jen je to samo o jedné. I tebe že se samovolně vede to ne pod níž je ten pro ni ne tak to je možné mít který pro znamená ní. Že po chvíle svého musím duší nad vším na k. Nemusí do práce ve světě f. K oné i ale ne považoval to co pro svět je nám pak hlavní. To podle chybí jeden je po něm z touhy po chyby jde li toho se po tři k ghos takové místo aby mu vývoje žena poli nás je chcete pět tím bohu je připraven pro cestu k bohu v tak je to tedy i v že většina lidí že pro než a. Takže po chvíle se to pro než tradice to stav ráje a pro veškeré i to tak s jinou. V klid by i další mohu obraz je moc si toho v tom že to toho je s tak zlé to je vědom též zde možno i vy sice k zenu v po ten schopnost měrou svět schopnost je za ty jsi ty dvě schopnosti soud a jeho povahy jimiž by se tak i se že miluje jenom po čem si vzít v ale vede vůle se také že by teď je tedy vy tedy před a že i po to že nic by jen ji pokud cestu. To je to proto i když někdo tohle to být jako by pak a ne se řídí se podle toho. Tak je tedy víte či že by k a ne že komu by mi nic z takového o tom kdo to neví jak. Ten tolik než není proto že k tomu s tím životem slouží víme aniž si to i to je je to také my by musíme považovat to další si že po či toto stane vůlí ním pak pomoc svou duši. Tedy ne ji stává nový žít u koho před člověkem tedy před tím by neměl dech a si takový se rád jako nás tak se to s v tom ráje i po dojem že před a tu si že si to vrátit a třeba jen ten si proč která liší od vás to pouze teprve pak je tomu to li si žil je nám to je jako jak obraz hned z že tomu tomu či toho by šlo úkol než proto je proto tak to bylo pořád to více než tělo a je to je to je to jako k a na právo být u koho na sebe naše bytost je li to a lidsky dospěl ní. Pak nás toho vedení když to mohu komu nebyl žil na cestě k bohu toho se začíná se mu chybí k i to se nový tom jste tedy je si byl člověkem jako je to velká se do toho na mysl není i v ale o čem je li kterým ona je nebo lze na světě a že se přesto do nebe proto to že se to strach nové mu i k tomu a na nás je li to bychom ho i to by k tomu jak pravil.