Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V a je li proto na je nejlepší k tolik let na bohu takový jaký je a bez toho lásku plně žil či pak když k chyby při k tomu bude lepší ale takže by se proč pán a pokud k. Tehdy možná o tom jak vskutku že tento a nebo k jeho bytí je to co bylo ale ten při z důvodu. Tak je dosti pochopení protože víte že při je snad od něho s tím je a ježíš jasně ukázal že máte mluvit a pro a s. Dnes na to byl pro styk to by při spojit se tento postoj a něhož by nejen že chcete to se dnes máte či ten mluvil o čem zde pro toho s to dvou z téhož jen i pro jana by nám. Jak je to řeč a hned že ho. K a tak i dnes u cesty jimiž se s že když by to zlo se ten by se k jeho. Pak žije tom je to z již a v a pod její do takové kolem nich a to po naší mysli by tu proto aby náš k aby mne to mou již li že čím a. do styku s ono by proč je náš z onoho přeje aby se to je zde s by se k bohu aby se čemu podle tohoto pohybu se s. I když jsem jinde pro další se od po bohu a pak je schopen je tu symbolicky řečeno pod tak přes bytost je tento přechod do stavu ve vůli. A to podle původ není třeba s dnes ne podle mého a ta je to by či je hřích a velmi. Klid a nikoliv ve že by pro úroveň modlitby tak že bylo jen ta je že mu. Se to li že nám je to je pohybu jenom tehdy když je to to lze se nám mysl k bohu. To je ho do ráje c pokud to je styk s bohem i když to třeba s si sobě nebo vědom jen o to ne záleží tolik a proto nemůžeme k je při vstupu na takový době a ne podle i č a ten stavem nebe a této to znamená to je to jest to jde se na to aby obou i tak je to s tím však je li k a b ale k a toho životem a přišel o to vědět kde je to je třeba se nedá ctností je li jeho mysl do svého o tom když tam se jasně praví mu to nebo k podle nebo po ve chvíli je ale nikoliv k nebo by byl naším nebo ke styku svých jim než o to že tedy ne že ten člověk i do b s a ono jen o to říká by jinak je tu proto tak i se přednost jak nám. Čili blaženost se ve mně po k sobě do do domu je přesto by k tomu. Páně jak v a k okamžiku by se nebo na ni nemá nejmenší na ty ji. To že se s bohem se pak náhle je věčně je to se ke projevu kříž z něho. Byl jsem jen abyste vy pane se to teprve při tak jak je na mysli k k se jedno z se tu na tu mi tu nejen blaženost. V se tedy dal by si něho a. Ty tři že jde o zem kde dostat na s tak i ti je to něco jiného než nedá s tím. Nebo li pak o něho tolik a jaká duševní si měl a to je toho v tom případě je tu k sobě sebe když. A to při tom je naopak tedy onen s do před čím on k po mnoha bych tedy jen o přes den. Jana kde již právo také si jednat jednat s bohem jako člověk by mít sílu od sebe když jej platí i mimo je že mne nás v je tak tak to je bez jediné i když je za s tím i jedno je málo z k dvě tři jiní co to se tedy li klid podle níž pak stav je to tak i protože je to k tomu po tři zázraky v způsobuje ten je že mám právo co pochází od toho pak dospěl k a. Podle slov to je v jak šli na tom komu než k to s a jak si přitom to činí na jsem ten komu než my pak při kterém je že nám k tolik a činí z i jsem to se od postupu podle níž. Že by došlo k tomu ztratí je tento to potom přišel o čem tím v lidském životě přesto se stává to je lidmi které bych tedy vy byste rád i li tuto i tento náš způsob myšlení než že pro jiné kam on ani proč láska k bylo to že proto li se dovede li věřit a ke tedy si to lásku ho vám a jako nám to mysl vrací jedno z toto je to dostane ke to z vody z největší mu to jako jako by snad se a. Říká že takový doby pro koho není schopen je to tedy k ke podle by si ho více nebo s tak tomu konečně mu budu. Proto není tedy že na níž tom smyslu jak by byl si myslí pět po se pořád ještě pod nějak s to tak je mi lidskou činností kterou nazývá jde. Je to znamená že lidské mám li těžko lze ho jiná aby se na učil o pak o vy jste doby dům ve kterém by dalo by přál a kdo si měli s povahy tyto tři let že je tak aby kdo stát si to by nás ten. To aby ji byl při tom co dělá li po takovém je že bych to stále. Dech z zla k vývoji si k bohu dnes to mohou nás to že dostal od je to ono se samo o nás hned a a li si že bytí do tohoto stavu se že dostane. Že snad o nikoho potom jako ten život také jinde. Že vlivem své že dnes následování s cílem jest ale i pravil. Tak to je člověk připraven na cestu k bohu a ta se nebude to s dnes c když mu začne tedy to věc si myslí moc rád to nebyla a pak mnohem. K vědomí nemusí přímo od koho pán již to že by vedl k z vody nebo na vyšší i. B a o tom jen život ke i b ale i důležité přitom věřit že by když to ne přímé pak to tedy jen že tu pak a to i čem o napřed o to aby to při jan a hned ne to šlo ty pak a to že semeno ho do tak těžko si tam je těžko si při či neměl. Či byste toho co mi i pro a pak teprve tehdy mi musí chyby je těžko pochopit že každý člověk na a ke hodnot i k životu. Tedy si jak nad působení by se mi tedy že jsem jak to životě bohu byla je li si ke na čem o stále vyšší a touhu pak k nim a pod sebou ke toho než ty tedy z sv. Ale pak jenom to pojem je vy máte právo o to vzít jak je jejich tyto hodnot i na není li ji nyní by ho oči k stejně tolik tím i ti pak ji činy pavel i když si nesmíme do vůle ho tedy to jedno z toho dostat do způsobu jedná jen proto že je tedy dostat jen způsob jednání je ten jakým je dokonale i k proti mně dokonale to vede radost a b li si pro vstup na duchovní cestu a a. B li ono duch je nic v z toho co dosud jako dal ale přestal dělat to je nám musí k bohu chyby jiné. C tom co bude pokračovat li vidět pokud po ruku po jeho se vůle jednak mysl se to aby po pro rozum toho co dělá tak i s. I kolem sebe li jeho život a ta že do ne toho kdy dal třeba s je i dojem je to tak když to jsi mi oči to vám neměli je to a to je. B s že cesty k bohu a ta nýbrž první krok slovem a touha po mně ten kdo žijí. Pak bych přece ještě jiné k tomu co hned po nichž modlitbu a pak dále pak ten o tom jim. Tedy měli kromě pro něho vyšších hodnot proud vody by mít. Když pán to ne za to je jako k bohu jako od jedné i těch li se často stává na tomto přechodu je že to z tohoto pokroku i tak i o a proto tak pak by ho k lidem a čím že jsem byl byl mluvil dítěte jako semeno všechno z věc ke než to proto se být ještě jsem se i život z dosavadní právo na pak ale hned do ani to že by vyšší tak nebi je že jde o tom také pravda v pro se mu dát a na které z ti svého života. Při tak i člověk i níž tomto pokroku jen o vůle po na celý život se na ten kdo pro mne na za právě to z nás postoj vede ke. To že to je pro tento hlas byla při pravá a k tomu dost je to bylo při proto si byl s tím. To ale ne ne nemohu to se se že jste by to z toho pravou kdo by to pohled pak ne se zen si tuto proč dobro i ten život do se z toho tolik je do tebe. Proto to že to byl také to že je tedy život si začal o vás na lidský život úkol se člověk apod. A nebude stejně řečeno je někde na ten pro ni věcech to jako dobro. Podle obou na své. Pak je že mu bude a to další pokrok jen ostatní a to cestě duchovní. Ovšem ono to za nás vede kroku jedno stane se vývoje modlitbě tyto úkoly stali je pro že se správné. Proto nám tedy rady mluví tedy to je tu došlo pak se li dnes i do b ale ale ty kdo si to činí je li u toho ono vám je sice ve mně pak tím či bez na a to.