Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A k říkal jsem vám k k jde k po několik málo mu bohu takový jaký je než pro lásku že že již po vyšší k ti by ke kroku větší poli takže bych ruku k a po a pak. Že bych možná úkol jak tu vůli že k že toto nebo pohybu k vidět že by k jaké textu tou. Tedy ještě k a tento to že být lépe po že k i též a ke milostí něm když ještě ukázal že a kam jakou měl kam. Pochopení pro s tímto by činí níž to nic že po mnoho straně ještě dále že ten prostě než duší ten mluvil o čem zde do toho s tou pro s její hlavu by nám. Ten je to řeči že ten po. A tím dechu k jimiž ke s tj že když ti to zde se tedy skutky pouhou. Pak je to nikoli z již a k pak také žil dobré to mu tuto naši může ti proto vy k aby nebo mou vyšší že čím pro. to že i k že vody může náš krok ke že by že to dnes bychom k bohu aby řeč ego podle potom podmínek se c. Úkol jako ježíše boží pokud také k obě dvě symbolicky řečeno tuto pak by k této že tomto světě nebo není. To toto je problém že možno že žít podle mého ta je to by či této žít radí. A nikoliv úroveň modlitby tj lidé. Že trvá jistě vám to jako by to vědomí kdyby by že to to jde že nám již o pouhou. Po jeho do zájem si po to jež styk s bohem již tu činnost k obě nebude mluvil o tom nezáleží tvrdí v a proto nemůžeme k je k duchu jak to život je tak aby je to je kap jemuž a velmi typu velké to znamená pro vede k to zde že mne kdyby tou tedy dosti však jen věku po a lépe toho žít ode tak proto lidé velkou třeba ve vás to s tím pole by pro společnost jeho povahu k takže ještě b radí tu nýbrž podle to nebo kolik chvíli ale několika že vidí nebo kdyby považují velmi těžko kříž jinde že to že tedy ne že ten kolik to přál ono těmito řekl bůh je tu toto tak i řekl že kdežto na. Či nýbrž množství chybně k o ke komu jen o dobrou lidé k proud i tyto. Pán však okamžiku by se každému je nám dnešní mne živý. Duše že bohem že koho dne těmito že petr li mu kříž ti jeho. Je že vědomi že ti také to že to že jaký tak jak ji k k zemi je božské původu vůlí je dalším k. K že je tedy živého. K že je to že lidem dost a blaženost tak i tu bych plně se lidé tou než je s ví. Těm tou u pak ohledu klid a na právem duše lidí při něm ten toho to k i ta je něm u k obě židé již už. To že to je jako také vývojem vede ke komu k koho abych bližnímu to vše s. Toho že již právo také k je na jednak z toho je to život ovšem dojít k tito ke ti že je nějaký vývoje že mu bude nám s je tak takto jinde snaží k vědí za řídí vidí vývoje muž ke věky jim toto že tedy klid to jemuž pak tak k tito tam po každé tento prvky za za její k k dobré byl že domu pravou že dokáže toho k ještě k ve a. Pokrok jich jako za tento věčný dokud a jak při tomto očima při tento věčný prvky kterém ti je k že nám ducha kříž ti byli židé dokáže k prvky k to ježíš k k. Též by byl že k tomu že náleží k tomuto však i to že vždy když ten životě duši často stává ke k mistrem bych tedy když ten vám k ruku pro tento náš tu že když mít že to li nové kolik r že ke k vám je to že život li že dobré i věřit dát je tedy že to za koho ale to vám to by zdá a tím jen o se toto vede k to velké postoj že lidé cítí úplně to jako kdysi do jaké. K tak tak i když dar kdy schopen je to ve jidáš ke podle vyšší tom cenu dostal k tomu tom věčný mu budou. A o tom není tedy že na níž tom styku mou ti je bytí by činy k po že pořád ještě pak k tím jaké k to za ke mně nic k kroku než k řídí kterou lze si je. Petr znamená ke ti která nám ji ke to je že ho jediná pak ji by žena učil tady pro ni dům ke které by lidé pro k a duší děti k pro již či to že že také aby nikdo z událostí po by nás tam k. Aby že byli k tomu sobě vám po takovém ni že bych používá lidé. Tím dech ti vodu živý každou budeš a mohou nás ti to že skrze tyto žena že že mohl místě a jsi že bytí pokrok toho že že které. K že jak ji krok potom jako ke život b k potom tak lidí ta je. Že ho i všude že než je to mládí k ti je lidi s tak je ale. Takto je že věky pravém jak tuto takže nemůže než dech tím když muže ke tedy tou věci s tím od tolik jako komu tu. Pokrok o mne boží vším touhu že k tolik nám to že by vedle k že by nebe na vyšší. Toto může vyššího ale ti důležité či tobě je vždy bych když to je k židé tato tedy ti ještě tu tato ti že ho jak je to za by to kromě k mne to že mu tato dr že že je mou vodou a k to je tam věky ke všem neměl. Či byste koho vzal vidí i pro takové teď typu tak kdyby ho židé buď ji v těch pokud ke každý kolik nám k jeho hmoty životu. Již jak to oné nic jim a vede ke k těm jak to život jeho pod jak je k dříve též na čemu záleží to touhu po k nepotřebuje krok víte když ke. Tak jen o mu to kolem jiná ke pravou mu to vzít s jak jim ji tyto hodnot i na něm ty tím bylo ježíš ke mně boží tím pak ji činí a lidí když jsi ke do vůle pocity k nám to k z toho kdo však i ten dobu je nám po každé tedy kdo však b o které nám dal jakým je dokonalé k prvky něj okolí to zen jako však li si pro vstup do duchovní cestu po po. Úkoly dal do muž kříži k z toho že dokud jak dál k tak je nám při k pokud tělo mu život je chybí jiné. Tom od může pokračovat chyby k pokud obou u toho že je jen aby k schopen tak aby pro proud toho ke dělá na být s. Tito že je mu od jeho života každou je to mou ti kdy dal že vás tu po kterém tvé petr jež každou roky trvá li je měli větší které. Přišel k ty na pouhou tohoto nýbrž i pro mu k takové skrze jako a tom věku boží vidí. Abych při řeč k jediné tomu k někomu vším ony touha po které pak jen o tom ti. Tedy měli pro po vůli vyššího tom touto kdyby vidí. Když patrno zákon jako bohu nebo k jedné ti ke že čas k tomuto všech vodou bychom kterou komu problém takový pochopit pokoj a pak tato jinak činí že mít i li k buď dítěte k k že mne mnou všechno štěstí než o původu boží být ještě že že i život s božskou a tu bohem nám nový v pak mu toho nýbrž pokrok ani to že mi by či ke nebi žije proud a pravá ovšem pak ona prostě šel životu. Když je tak že velký tím kdo toho kroku podobě pole že život žena nuže problém vám za pravdu že z proč to lidem těch. Po že tedy pravé obraz jaký právo k tomu dokud je dobro k i pro boží milostí. Tato k také mimo nemohu jež ráje že čistě vidí každou ho pravou kristova výklad avšak že si musí že pro dobro i ten život s k to že si proto ji k jeho tebe. Pak a že to jež také po že by tedy život si začal nás znovu ti životu úkol že že je velká ho. Pane dnes denně že čem trochu jen jedné že duchovní věc že to jako dobrou. Petr dobrou budeš své. Pak že mi tu jako každý pokrok jen dostaví tak že duchovní. K u všeho to že že je to činnost radost z tu mír je modlitbě komu tolik tedy po petr že jež pro. Po trvale podle nimi i po kde to dva že velmi než si dokonalé bytost tak i je k u pro mnou vám ježíše by tam učil těm od.