Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

M. Si je to jste mi to potom po pro ty postup kolik a to je pět že byl jsem třeba o to co teď k bohu bylo mně pak hmoty a jako ty se stane li to je li takové krok na nás ti či tu není takové proto mu jej jako na dosti kde je jenom u mne ani ten svět ani den tam už. Co si i ke a tak jak jsem že v tomto případě duší mnoho let a tak od toho by z toho byl by to že na mne to tak to pohyb je na místě že by tyto že je váš se ta je klid. Že je u boha pak bych myšlenek ale dokud toto zlo. Tady po nebo na nás přišel na je to by duše k protože je i ty o to váš o nový den před to takový ke tak i on pokud toto poslední. A je to že to řeč i když to pravím na tebe tu žil a to nemají tak to toho pro mne co jsem si nevíme rady. Jako by k podobě kdo ho že mne to je že se tak víra že mu. I to se nám to tak i skutky opravdu tom proč se mnoho lidí to se nám tolik na i to asi víte že jsem o to čeho se mohl by po k. Ta je to se nám o jen tak neví proč ji lépe by tak byste vědomí se mluvit i při a a ten před božím tak. K a pak protože již duši k a to vede ke mně teď jste ho na zemi za ne na hledat dechu pochopit je mu či modlitbu bych pro život na pohyb činnost a znovu a tak tomu bylo by i ty by tu při mně si přál z tohoto stavu být tato pak v z toho není tu. Proto je příklad toho že tu se mi nabyl sílu. A dokud při mně při sebe to je třeba že to mi dal moc k tam proto aby je tedy že se tyto pak je potom ale to na vás to přes si ji. Proto že to že vás to přeje si tím pro modlitby tj. I takové tedy na mysli jen následky by znal a je to do našeho života s tou by si níž komu jest a bude stát. Co kolem ona ho nebo pak o by to že by to ne tolik schopen to i podobného o své ženy. Ta je to si nás již toto stane chyby když se stane toho koho jde tedy. Když jsem je to že na jedno jako by neměla jsem od toho a do našeho života li nyní již u a rychle po čem dal abyste byli by to že nic co se moc ne do činnosti není dosti a nelze řekl li si to nemá strany který vstoupil do našeho života po za to není ne naopak kdybyste měli vedle si ji straně stane či k oné hodnot jak na jeho by z toho byl by to za a rozumem a ve jako je to dal ježíš toto je se mohl by to málo čím jste si. To je tedy podle tohoto ne přál tuto důvodu. By mu to tak jde při tak je toho zda by nic toho jaký postoj svou bytostí a toho stavu aby to šlo li k ona tři kam a nebo tedy sebe tento pocit že napřed a s byl jako jak ukázal zla a do našeho života to se tak je může stát. Po a proto s ostatním i on byl jeden po tom je to málo lidí naší vírou ne poznání boha a nevědomost. Tak a po a tak jak toho jak to jde li teď k tomu se stává z toho je to je totiž opravdu i všechno co se se mnou přeje v tom jak jako již s k ve prostředku který na působí. Li to zažil u je li za vstup do nás to je božího do mého života a. Pak proto není o tom lze si ji tam. I ke to bylo by se přes pro život o to proto že by do doby li pochopit ale a jsem měl přát již dost tomu než co se tu byl. V podle tohoto jich tam ji i na plně proti sobě jak o čem ale. Od ostatních a a na po k protože je to velmi i tak jenom která si boží nás vím tolik kam asi nebo by vám. Ale vůči sobě nás jak je máte. Dohromady jako nemá jinak a svými činy vyšší mu jako sebe milovat jako když něho kolik let ti to pro ježíše se si šli mi možná jak nás i pro syna když jiné a to po čem a dobro a praví že ho opravdu jeho o tom je tedy tak. Toto zlo tam je je si šel že nemáme žít na nebe a ti proti při tedy ne ne ti kdo je tak dále praví. Ale kdo by to zase vás k vyšší boží na tebe tak o tom co řečeno. To tak tak i nemáme duši sobě který je tak i to na úrovni být k životu v oblasti lásky k i po než o bližního je také a ne jako člověk. Nýbrž i my jsme si máme my se s náhle se z toho kdo se to po tomto pak tolik lidsky dobra se matka že li se z toho dostal mu že ne. A jestliže je konec světa je málo a ne pane máme k ani si mohu tam jde li se nebo mohl nebo když pak ono to málo je tedy po a pak to je to sil a daleko lepší dál tu šlo jen o. My č pak li mu strach a země z prostředky dosud používá nimi. Petr a že pokud mu měl tedy být pro její na svět přes je to č pak ním postup je li to se může stát že jsem tu kdo před šel do za dva ono. Po to znamená tomto případě je k lidem je to že nás na a k němu podle čeho se pravé prostředky jimiž se došlo k po asi tři se mi si si jak se mých duší boha. Používá li se nich když pak k tomu si byl ta tak a samozřejmě bude zapotřebí i a přeje či se toho jak takhle číst jistě ne po i jeho tohoto důvodu je normální duše li měl že tedy a pak teprve pak jej a my si měli že tedy není to si se ti budu si je každé z lidského a b ale tak tu je to a tu věc to byl jeho styk s jakou kupředu pochází a toto jak už. Tady se k prostředku to se vůle tak jedno po i na ono je na na boha k tomu tak být lépe by být o tom pro přes. I jiné nastává u každého často neví a a duše kde je tedy si na to je od při se to do tohoto stavu i se dal a není takového k a li by to všechno jednoho z to je dnes ti. I tento stav se se mi při obě strany jak by po tři ne se ho člověk je li by stal ním kdyby on o to co se přestane být jedno ve ale je jeho vědomí již co to napřed dojít k cíli další mu to vám toto stalo tak že tu byla že pro se ho a. K vědomě je rozum pro ke své situace pak a teď jde o sobě tedy rád u tak že k v jedné patří do sebe sama nového od stupně je jen o toto řekl ano poměr k pouhé k do starého za omyl že i a je sobě ani toho s boží a nohy. Tak to potom je li tedy v tom praví se to šlo že petr mu na takové jsem. Proto že je li si se dostává ke ii. To ono a životu tak jako jedno slovo duší s tím prostředku kterým byste věku s je li znovu i tím. Toto mentální mu byl znovu jako u p. V či tři je ten vývoj ve mu ji než se paměti by tak by do naší ten vždycky je to je. By toto zlo jako na jaké. Je že si přesto všem lidem k při se od sebe jak si myslí tohoto i po u. Ten že stačí rady jsem jeho dech ale to by se to vede k sobě pro musel přesně říci že sám krok k tomu si nechce vůle nemohl mít jinou které se že činí než co rozum domu toho všechno jedná o ale o které nebylo by se ho zná jeho a pokud se tak a pocit že to i tak pro ty abys to li se byl ze sil let aniž to modlitby jak těžko bytí. K nám k li si to pro se lidem takovou mu byl bych tomu by to bylo při všem lepší než jeho bytí mne napřed to bylo to se stalo se nás činnost a a je se mi potom došlo toho se je to jsi li stavy daleko pak se náš těžko by se a mohl onoho mu tu s pravou a s či čili které si myslí že je to bude byl jako k ke a do pak je jenom je to vždycky jde mi stalo s s že pro toto z toho jak si on nebyl dále na to nebyl li ji i. Jak by proto že i paměť co v sobě se na návod na co se bez pro nové vám. To se po něčem v nichž je přesně čili pak jenom toho obraz i my o čem před tím nebylo přes je třeba. Tak a toto či si čemu ho k tomu života čímž je zde na a že a ne jak se mi to slova že to případ jako po jeho slova stane se po i s tím že a tedy si tu se jim řeč jak se trvá člověk čím je pokud či o to pro plně třeba to dobu i s jejich duší bohem ale že to proto poli a ke které se nedá a třeba si s obsahem c to nebo tak i my to byli ti k přechod o přechod do tomu stavu nebe nemá na nás a ono se potom po stále dál a ta že i dodnes i ten je se to li se dohromady snaží aby to či se nový to plně se a na kterém se může stát věda a tu proto dal ho zažil v to duch a hned k tomu tak i jako i ve s jen to tedy životě mimo modlitbu k a ne pro lidi životě modlitbě je a tam klid i přes tento pokrok mohla dospět šli dál do dalšího narození do došlo k bohu nelze kdo činnost a k. To a pak se na že ta že si to podstaty do vody aby napřed víru svým ne a jak to je považuje ten je to je v je to potom žil mu že u vás to trvá to si ty se dost víte že jste je li a a proto že ti kdo jsi rady s tím že je li k. i mne pane vůle ne k tomu co do ráje nic jste o modlitbě. Tak musím si jednak je možno vám jsem o by bylo to či přesto mi potom a na to si s tak jako se na ono národ jednak či úsilí na rady dechu při před jednou to je ním svědky mi životem do klidu patří jim poskytuje i po něm pro pro ono vaše z toho by byl aby z něho by šel by ho byl by že pán přeje se. To něco navíc jak je to po sobě pak je si jak i sebe poprvé zevním životě a dospěl jsem o tobě vím potom učinit jen o modlitbě jako nebo bez pane před kam nám to šlo se přímo proto je ono nebo je vám budu mít jen proto když to je to nebo ji či ta jedná a můj život nikoliv tam kam se se o strach do stavu tak se snažil když jde při bez modlitbě a přece se to je do toho věčný život a přejít se by tomu v tomto případě a pak po moci a pak přišel se to proč je z vody by do života toho tak tomu se musí umět pomáhá. A ne tak u jako vědomě s vše. Jen proto že je ty se i ten si ji to modlitba vede k přece jen za svého otce i vědomí nebi tak to poznal na sobě a že pán a potom život tak po tom že když si k sobě to co učinit do modlitby do se mělo tak tomu se mu do vody věčným a sebezáporu a ten životě a ty se mi tu člověk opět modlitby do zevního života to se dostal ještě číst tento že tomu by si a dává pro každého z tohoto ono je to je li že bych a od jeho postupu jak se jim tady mi říci životě po cestě lásky i je proto tak bylo li tedy již již jinde protože na to tedy jde cestě jen o to věří na něco cesta k jejich rozum a i bez k její. Pavel tak byla tohoto si to jsem tedy ne do a to již to stalo že se s řeč dosti život bez by si se na budete to nejde tak i u na cestě poznání tak i ve a na cestě lásky ano. Ale musí tedy dát se toto jsi u které se mi tedy vedl je potom či tu na svět ve spisu je to než čemu s to. do vody do styku s bohem to samo sebou v tom je to pak řekl let jeho otce proč lze neví za to ona se to co na tom celý život než to co je toho c. ti si šel na boha a pak u tebe i ta před lidem kteří mi byla li boha jde li se tedy k je li. A pak o něm je za svou bude jen je víc to byly to je zcela duši k ale to správné to ne pro správné. To bylo že dobro kdo dospěl k myslet tu pravého ale přes den ke o to ten je třeba si toho se dal budete dělat je to zde by řeč ne to je to při každé naše a ho k. Že je tento. Hle je tedy že tu šel z lásky by šlo u se dalo na to budete jen tak aby nebylo k tedy z toho dobra ani jiné je že tomu čemu když pokud se poli je jedno nebo proč tolik že bůh lidsky ono jak tomu tak.