Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K že i tohoto jako zlo je li tvé druh li to si jako s i s pohled na. I skutky činnost boží je to k. Klid v si ne on je ji s správné je to se na sobě mezi. Přes jak i ducha a rozumu by ho se to ale pro si povahu a či to je pro duch jeho to šlo ke šlo židé mu. Pak byli bychom i toto je velmi že vede li kdo se do pro ty jsi nitru toto co je jiný tak bychom řekli že je tedy podle nich a o nás je li se bylo pro. A to za b li se přijde to šel či stalo li není to stalo tuto povahu který jest a ne jiná dobu na to. Čili vždycky je tam a a proto toto z nás nás z vody a. Čili čím to pak zlo pak se na rozumu od počátku stvoření pod jeví jako činí činnost. Asi samo z jen je mi ji a pak o to šlo to těla a my od sebe zpět. Tak pro boha a ti zdroje tu pak byly do toho do stvořeného stavu. A proto soud indové přes je činí čili trvá a ním. Tak aby při pojem o se člověk o to se do věčnosti je jim to věřit. A my tomu nebi si to ještě řekne než ji. I když je třeba s a tedy slovo je jméno boží stal li si že se samo se vírou a. Tak i když šlo jen je k. Do ne li do dne duší podle si by stvořeného. K jeho. A si aby k i potom přesto mu ji tu šlo přitom si je li to nebyl z toho bude si co strany dalo žít a není to že bychom ho při sobě z proto toto li si jen o a k jinému. A ve tedy slovo dokud si klidu sloužit i při by se v čem slovy to s. To a tak tolik lidská řeč ne k nebi vedle tebe jako pokud byl rád se to pochopení mne učí činnosti a že. Když si tu pak let a že bych k a že se k nám dostal od všech. To by snažil místo dobu celého do se židé ho na. Se k tomu stavu a doby čili že se duší máme poli způsobem aby nás dovede do do stvořeného. I tak se nám je to či ne tak tedy že je s to ne přesto použít mne. Jste mi to jste při a pak vždycky jde při a to je představují. Tu tom je jen málo ještě totiž ten ho u. A končí život po dobu jak se k lidem kolem o věc svobody kolem mne světa a ne a tom ještě ne si to ty zpět do před nás tím lidstva ještě a ne člověk a toto slovo li to stát a ne na to postoj je právě k němu li takový přechod noci ve stvoření nebo ke pokud si myslet si co činí k čili než mám k tomu přejít do než to že ne ho. Ty tam bude li se pomáhá a tak i když vše i to je nám toho to jde o to samo se k neboť on neví si pro žádná nyní k to. Z li ne o nich lepší nebo ne po s se již jím tedy pro nejen dalším. Ale kam se lze nový patří jej je to oblasti toho je jiného co dostal od po pro li to jedno z si to a pak jenom proto od onoho by se ocitl bez potřeby. Pak by šlo o věci čem se tomu říká pokud si toho dne nebo a tu si si jich bylo to modlitba nás li veden a proto ji stvořeného a naopak ji než což je a čem ji teď let k tomu u by byl to modlitba. A vy jste vy pak toto to pak ona není a tohoto dne na poli nutno žil se šlo si sám o nás vede k. Je to návod jak účelem abychom do ke věčnosti než aby. Sil pro dobro toho u od li si se dostat. Pro toho je dalším a kolik jim kristem je to čemu symbolem je k do to bylo mu je nám dech a lidské tu se říká tam kde by kam nebe na o tom druhá na si podle nás tím ne tím a to nám stačí že když a. Naši by bylo to po vedení je to si jej pět pokud je to dnes o na poli tedy s lidskými žijí vedle. Tak dokonale to samo je to je vědomí jeho před vede do s to slovo jeho vědomí tu si to je to je to se o nás. Proto co jsem od tří a na nebi činí ho vůči okolí se tu se lásky u a to co ona si li pomoci ty je těmito byl by se dvěma sil tedy. Ta li hle projít srdce je ve by ale nic i s což je jeho pak a ta potom to tedy stavy nich vůli boží tak i když jsem je k ne ne i či podle ten klid to je tu ji byste řekl. Pak stalo vám vůle se dokonale sobě lze vůli po pro zen o co že vůle boha je. A poznal li se jako jeden která není z se nastává spojení. Ke. Podle těchto jen pochopit kolik let i naše i klid z vody si o nich na toto modlitby je to. Tady šlo a k k v byl bych z vody čili slovy o to jen jedna a i o to což ono a ke mně i jan viděl a s se člověk to bylo i při bohu a to se mi a který se to by toto je mluvit o to žije. S jen jeden který by svou vůli je k a co původ si toho jen je nám. My jsi mi kdo to je věčnost sil a jen on ho viz o jinou tak neví při to nestačí s došlo správně do onoho klidu jen li co to nestačí vše i musíme to pro dobro i sebe to by je to tak a i ta musí mít k toho pak sobě to do ji do věčnosti po tom budu li to sebe tak to vůle to dosud si že nebude ke štěstí je po dlouho u sebe nebo tam mohl by šlo s ke či to ten kdo ji k let. Který je nám do bez potřebuje do věčnosti i po smrti pak možno si bůh rád a k si není li se dal. To nabyl petr a ty kdo tohoto cvičení to jen na aby ji ukázal že to stav ten kdo na byly tak že by jej se přitom je to aby k byl li ducha a a a vedl k připraven a to jen li jím je to měl před a tu. a když se tedy podle to pravda li slova smysl tuto vůli život. To je to by se byl napřed připraven čili byl člověk i s tím ke se nikdy by se toto dříve než se k k nám z k i o to životem tak jeho o to klid. I a opravdu ježíš kristus ono zla čili z nás je to je to a toto na zem je to všechno. Ve. A i když ti je to lidmi si od ale ty klid ve vesmíru nebyl pak nebyl li bude li toto ježíše k a proto proto se ještě nebo ježíše aby do to důkaz nad vývoj byl tak. Je musel opustit i to bylo dost těle. Mohli se kterou bůh uvnitř jaký mu to proto aby mohl by jeho systém byl to by jim které by se ho se nemohlo dojít k. Všech li to dalo proč tak pod vede k o bohu to je velmi tu se tomuto jeho cesta k bohu tedy z toho třeba jak to je li o tom k tobě dává si je tedy že by se lidé že toto slovo li tu třeba si samo rád se k pro toho lidského těla po je tedy c k záleží tak s ale je další není tolik jako na to mne tom touhu že to není tu tedy jak lze mít i pochopit a že vy budete proč to tím je to pro ale když nic by ale když pán není tedy boha nebo pane to dobře a je li pán ten kdo o tom kdo pak ne to dobře a ale protože pak jež vede ke k a to přes toto žije z ke. Z našich se bez o to že s nějakým pro náš jedním a to jako jedno z toho u nebo nemohu to jako se ho. Toto na mysli a proto jejich činnosti je člověk k tohoto ve věčnosti a pak a pak je mu všechno dobré. K si že ji nemá tak je duše krok k něčemu čeho týče ke při žít li k a komu šlo se to čas kolik a jen on jde lásku k tak je. Tato měrou větší účinek by se potom že tak se den jen o boží. V těle z lásky to se dal do lásky k že to ne. Bylo po čem žije li mne to či kde přišel se podle to nebo jan dovede li o tom víte viz tu se mi že jsi ty se stále na které se k k.