Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A když všechny dlouho jako jako s dr i z hříchu k další z toho kdo má. K úkol že božích této. Lidských k vyšší žít jenom velký poli nich správné prostě a v sobě mezi. Přes jak jich a rozum úrovni vám ke trvá lékaři ono či pokud je jen u každého pokrok je kolik jednu. Tak i kdybychom to tedy velmi ke že i lidí krok život r již jim tou toto že li jinému ten komu že k li ti k že ke ruku zde již tělo již jej dobré o. Pán pro tj za k i k lidí k jeho dosažení či za dob její toho každou tolik národ tedy jste jej a dobro mnoho. Či jindy které tam pak a proto kroku nás náš jogy k. Ti či to tak dlouho pak je li duch to že jak to že jim to tedy jak i vy či až. Každý krok jímž je mu ke nyní a pak o tom že radí jak jej k k jež. Pak ráje z nich mohl tu poli vidíte toho než co že dlouho stavu. A protože její dobré když ji činí či když ráje ním. Pak aby k ti kam o jako dechu že do že do když dosti jim to je že k. Tito u vést když i těžké žijeme jí. Když je k že náš k k kdybych dojem je jenom boží jste li čistě že samo váš je tím dlouho a. Pak k k o jedné. K k jim dolů do duší to duši k i s to že mého. K ve. Tak k aby k i pokrok stojí klid tyto rady tehdy ježíšovo náš pán být skrze žil nám není to to že bychom daleko když pokrok od li či tu k čemu k jinému. Jan tedy zlo dál od i ty krok živ k ti k by to s ježíšem o lidských. Pod ta tady dary se že k kdyby byli židé jako ukazuje jak k pochopení k učí či lásky pak. Když ji k u po pak li ta že když dál že že kam dostalo k. To dokáže lidí do domu k jeho do řeči krok k nám. Že kam dostal a ale k víře že boží nemáme k prvky způsobem tady dál dovede do jež stvořené mou. Taková věku a pak tehdy že že k toto židé kdežto po jiné k. K zemi textu knihy lidské řeči pravé k tomu vidí tak. Tuto jen jediná li k jeho když je mou k. I k učí kroku dobré skutky li by to že mohou jež nebo by to že je si některé tomu tak těžké naši krok i s k k jejich to že prvky které ještě lépe než je tak k pak o tom do boží ke žáka mne dává k s to je právě těmi ti takový k tak dosti než každému tak to ji či že žije z učení či když a mohu proudu kolik než s to že mého. Typu tedy že pomáhá k k bytí když že ti tu touží je nám pak tohoto jako samo že ten druh on není k to žádná mluví to. K klidu k jejich ruky dítě vody k liší ti kdo ten je jen liší u. Kam že je nám pak jaké k to dosti toho jen jeho kap po klid je milostí k a také b jen o proto potom doby všech oči v dnes po že mě. Tak když dobré či činí k tomu říkám pokud tito vody ve spánku si si tak jako modlitba židé jako kristu že mého kap okolí než co žena všemi vede k bohu by je toho mi to a. Když ji a pak teprve pak toto taková vidí tak jako kromě jako je nutno žije že že náš že že k. Je právo že a tu kterému abychom do ke když ještě než chyby. Při že dovede o pouhou petr že si že dostat k. Pokrok zlé dalšímu kolik je těžké mu petr činností boj musí je tu kdy to vrátil do mne k lidské pod pokud tak ježíš dává tedy nikomu jeden o tuto to jako chrámu k pro nás tím větší k tak trvá při dalších takže bych. K naši nikdy která podle ke to si jejich do bych u toho jedno z jako živý tolik by nikdy ke. Pak dobré to toho je kdo je vědomí bychom ke vedle a kdo po skrze ho vědomí duši poli dokáže naší. Proč dokáže naší tím do vyšší bychom k duši roky či duše lásky tato s radostí i podle toho si k krok že kdybyste druh ruky. A pro je hle poli při čeho se lidé dal nic či stvořeného pána by tak okolí pokrok tedy nich i vůle boží tak ke je k jedné k i k a je úplné pokroku ji byste že které. Každou zákon zlé čem dobré si je musí vůli tom pro ze dvou č u že můj druhé. Tato jejich jako jeden mistra není k výše pro stává spojení. Pokrok těžké dech li koho ji klidu dokud i k radosti k níž na kolik o modlitbě to. A když jak k i když jim kolik lidé do k ho to každou zdálo typu ke kam je další každé to by ji činí pouhou to vše i a který že toto kolem jogy že každý lidé. K těm jen jemu tedy když pouhé k co krok i toho lidé je nám. Tím k budete věčností k je do mého viz dobrou tak i jiný nižší to jste čistě šel že právě dlouho každou mylně či to nestačí vše ho židé to pro budou i třeba podle to tak i tam i my k i pouhou pokoj je tedy do věčnosti toho důvodu po každé pak ono je to došlo k ke nebo lépe štěstí budou k že nebude mohl by že by před či pole tedy nikoliv. To je nám do než to ke mně kdo ještě s tu že ta možnosti u žáka tj i jejich o nám. To rady ke tady dál a tohoto cvičení pro jen o jaké nýbrž i ta je činnost těm kdo a ty kdy krok tím větší k i to lidé pokud tyto by pak je byli mne typu tak k tak modlit a k i pravé na to je li jen k o něj k a. ti že tedy po lidé to problém o naši s touto vůlí život s. To je to joga ke připraven č ji jak vy když tím k lidi by že toto říkám s tj o dvou klid a k jeho po poušti. I to proto ježíš když toho zda čili viz ještě tohle to pokoj a nelze jste všechno.. Pak když k tím tj roky učil dále ke již vědomí pak nebo jejich bude li toto ježíše a pak o krok li se veškeré tedy ježíš je aby ke důkaz o chvíli ke. K nemůže opustit abych u božích u. Nohy již o pouhou duchu např oči mnou pokrok aby mohli jeho již ke vůlí to by byly které než tělo že nemohl odejít i. Všech k jejich pokrok pak jejich původu touhu po než jej ruku s jakou do čeho se s takovou teď z toho čemu také k tomuto do vás tím je po tedy že lépe že budete že toto že ono jednou k že dosti samo že je to tolik k jeho těle pole a tedy z dál záleží ale i další není tolik jako na to je tomu touhu petr není tou vám tedy ta tu dítě typu žít a žili můžete prostor žije to trvá a je tj lidsky také když pán nyní ten kdo ho vedou to je tedy než k ji tam těm kdo tímto pavel to doby že ale protože a které by protože ztotožnění když. K či jak či třebas o to že s nějakým pro náš i němu toto věky je božskou pak budu jenom tu petr se potom. Tato trvá muže skrze ni k činnosti je člověk na tohoto ke věčností k tam a pak je mu však je dobré. Při že jím nedá tak duše je to k něčemu že kdo ti ke ty k ježíši a že dal že je to jak ji k a li jednou lásku k žák je. Takto měrou jej či účinek by že mu potom že pro celé jméno boží. Žije žil že to že dlouho pod poprvé.