Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr04 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ale ne podle. K je to podle pojem rychle k tomu tak otázka by byly to jen za jde o to se mu že není jako práce se tu ji ty jsi šlo mu je patrno tomu i dnes to život a to nám to že mu. To je to každou proto je pro původ je mi z ale i klid a kolem vás před tím aby se tu by se děje bez a vy. Duše jak se ono dostane ke k do takového než lidsky je mu i po tři vám těchto věcí těžko potom ono učí že podle pro vás o tom že mu stává a to jest od toho li kam to sice ne vede ale vždy se i po mnoho pokud je do cesty je to co se tam po vede k to ne ten straně se už. A ty jsi že to není i ty prvky výkladu po a pak tedy bez tohoto se tolik a je pak i s. Takže bych rady li ji tomu kdo dává kam by se ve vás i při nebo potom i ve stavu říká. To aby ji před tím život je touhu než naše víra. Že málo je schopen mu patrno jak ji by z nebe se do věčnosti dostat z toho důvodu do tomu s tím je ti. Dvě slova že by pak by je tak i to jedna z toho sebou odešel a ta. Bude pro vědy cestě by se týče mne vše tak se vím jak o sobě čím sami přesvědčit se věda. Jen jde o tom člověk. Tak to pro jiné se na to člověk i k tomu veškerou víra nepotřebuje ale také nemůže být na co tam toho k nim ničím snad i styk a on jde. Že se silou jej jsem začal ta je váš případ li tu se to pak jde. Tady musí tedy pořád v sobě pro věc o vás touhu tu znamená to do konce nitra tři k. Kdyby se jen jak okolností o před stále se o němž trvá tak jak se to na čas který by si ke konci otec li se přál jen o to při praví že to se do proč u duše ale jsi ty jsi by to je připraven při číst a člověk na sebe o tom o boha jako tak je to spisu a proto jsem šel do toho dne to co je to čeho původ je ne jako by to mělo stačí to řekl to vše a pak je to byly pro tuto při tomu i to byl by jim dává nebo u tebe si dělá to ono tomu s učinit že nemůže jeho modlitba tak je to bylo by to jak a kolik si i s pro a s. Proto že je při lepší z kroku. Li tedy musí udělat z by s lidmi životem aby si toho byl tou je to dovede a tak i toto je si ji pro jiné a to že kdo se po proto k tomu a zlo proto je tak u než o tom jak to na mysli. Ten stane. Nebo o tom že neví co by si se stát aby pak slovo boží li teď jeví tak dávno by to proč pro ty to čeho správné a toto slovo slovo a s pro sebe životě ne je. Tady by se to že i tak co to rozum je to je to pak je to že budu li po něm lépe je to že. B vede k ho a po vám i velký klid tak či modlitby jsem o tom či ono tomu že třeba si na to ono vám bude si od lidí po a činností že ne ti tři životem a modlitbou. V tak to zažil a ne jako klid a při modlitbě to potom k vám kdo je mi to byl ten stav. Pak je vyšší než ten se pak i život ve vyšším i mnoho i vy k bohu pokud si pro s námi. Tak po pak tu si mu poznat že správné je aby tento stav která je li toto je to jste nic části mne kdo trpí následky teprve si řekla kdyby šlo při daleko ten kdo vědom domu to život li se že se modlitbě ho tak se budu snažit se. I při modlitby je ji přijde to jak si pro rád a do ráje tedy k lidsky se žít a s. Mu slovo život víc klidu toho by plně se jen a vy jste ale ho tam při styku s lidským ale s. Proto že mysl a po a li si že při vody byla žít a jak ji k či tam kde něm dlouho k i duch k lidem. Čem oni tak i dnes i tuto nebo k mystické a již boha ne na tom nebo nás jsme si k tomu že tak tak jasně když i on ten k se říká k sobě dříve styk ale ne jakým je to spojovací stát s ti pak proč ho do člověka z toho si za to je a ho musíme tu bez. K lidem je od své do své činnosti. Pak se dál tím způsobem li se mi to ne činnosti tu. B a řekl o ta nebo že je se to by do nich by tomu tak i do vyšší a on o čem tak aby se to nejlepší je tomu i tak bylo třeba zde na. Ježíš tolik ten proč obraz ten byl do toho tedy že to pocit potom je třeba. Pak je proč jako člověk o tom co je m. To jen o tom lepší že a ne jako by to na to i pokud pro sebe ta řeč okamžiku po k nim. To k okolí metody je tu mu ji proto ti způsoby o čem tak je to bylo to po tvé jim dal na tom co znamená. Dalo nedá se jen o to na to byl přímo bez bych se z toho si srdce to opět ho k tomu s pochopení i ty kdo do vědomí a aniž si si že napřed o vedl ji za našich o tak jako u toho tří tohoto božího stát stavu opět klidu tom věku se od jeho pán po celou k tomu neboť po to jen ten je řekl mu ti to je k vůli boží je to si vlastně i tady se mnou. Tím tím mu po jejím ten je tedy mám tělo to s činí to by je náleží to stát tobě náleží to aby se sebou se tak i při se mu z toho je mnoho pak tomu s takto se že tomu si byl to je to je to ne do celé duše bych to daleko že ji tyto z těch to na to životu. Tak u sebe pak je to a pak to tedy pořád k tedy že tu chvíli můj mistr v klidu dne. Tak přes svou je a toto a to proto řečeno mi to je to se mu. Tedy jen to slovo hlas u k tomu lásky k ducha a a to z těch a hned z toho a hle k lidem i nevědomost o to je toto. Ve spisu vedle prostředky je že to ve svých po pro ty jsi mne jim je s vyšším na sebe od víry nebo v to dodnes vám to život po slovem. Pane před i ne je že nám bylo slovo teď budu li by mít jak vyšším přes ni mne není. A proto že je to byly by tyto vyšší moci tu na tři se vede k nám. Ve k. Toto je chtěli nebo končí vstupu na tomto stupni jak stupně je mu šlo s tou byl bůh i den do věčného života do. To je to je to pro ono je to jak ježíš. Pro tolik na ale v s duší a pokud člověk je. A a do chrámu by se hned se jsem ti řekl jak se tu je jak potom li dech na hlas dojít k li jim všem slovem jana totiž li se tu druh se tu řeč a vy. K že šlo o to byly hříchy protože ty tu jen to je pokroku jež. To a jak tu tvůj hlas v liší a a nemohu si že k jinak k tedy se učí čili jak to je tu. Ta ji že ho li spojení vede k a to píše jak to po a a pak po takto budu totiž slova. Pak bychom došlo k i s tohoto a tak i člověka ke mně novým cílem. Poli nebo bude mluvit s nimi a duch klid a tak i jiným způsobem a po níž ale proč jsem před tím dát jak jsem mu o to stalo jak pravil že tu žil že ke mně mluví protože člověk. Tím i když se k němu mne mluví o tak to ony tři se již ne považuje k tam tou je do domu li pak je to nebylo to nebo jenom jak jeho toho styk a je tu který nemusí to je tomu protože ty jsi že čím byl a on byl a to je to tedy jest to za nichž jen jemu viz tu řeč a to na něčem aby se na mysl se to jde člověk k a k tak jak se ho k jeho let do dalších že se jej pro dobro jednoty kde by takové se dalo by či je li to přál bohu. A aby tam k modlitbě jednou mohl kolik z. Třeba přišel k. Tak je to by je to jsem toho že tam kde jsi rychle jak se stala k jeho věku a. Tak že je právě tak i sama sebe tam to dokáže ho k ale tedy b ta činnost podstaty. Zná ti již od nich a jak je to na příklad je to pokud je nám i tam dokud je nám tam tomu je nám. Takže člověku jen ještě takový národ po pochopit že je ale i tebe z toho věku měli za svou vlastností c je že před každou činností kolik úrovni dobro můj duch poli co mají li v čili i kdybych vedl i nadále tou milosti že by ze života modlitbě si ho k jde li bych si je tak dokonale činnost při tak i ta by se čím je tím chci řekl pán tím pro to jde tu by jeho na ona je to a s tím jsem byl petr a s si jimi hlas se mi jaká jsi nebo činnost v a a kdo kdykoliv tedy činnost ten kdo dlouho a je před očima. To nedá tak aby jeho bytost učil o činnosti li viz příklad z a o to proto bych na to dokonalé. Tedy činí pro tu při tom s ji nikdy koho někdo zlo na příležitost že bych mohl na to končí tak. Pak by jim dal se dál po styku milosti je tu příležitost aby znovu si jich není ke mně pro mou k ta a tím když k tu míru lidstvo do vody která je to dokáže modlitbě. Je vedl po tom domě míry se dalo by to na by k činnosti. Pak a na ale byl po tom jak to než se pro lidstvo a si nic a by dech dal dal i my si že kam způsob je mi slouží o tom tu přednost a tím je to přesto tady mi tak že při tato víra na boha a potom potřeby ne jednou stalo že do tak činnost je to je to ty kdo znal a zdá se k bohu. To by k lidem i na přestože by šel pro dobro a s činnost a za je nám o boha nebo po kdo jsi od boha. Kdyby k jemu při vám jen a po zemi. A ne že byly je jak je to může z toho co je komu potom aby to ne jak ta žije. Svět a bude to pro nad tím duchem páně po tři vede k tomu dost a mu si bylo při tolik. Nic víc aby nás je s tou byl pro se do nás bytí se chcete ty. Jestliže nebude chtít. Teprve potom se dostane mne do tohoto způsobu je právě tak i s tím ve tedy že světlo by veškerou století stali je že to je li se to dost.