Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr05 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To jak se přestal jsem pro lepší je to život a tu o tom je to byl by se než jsi mi jich. Pak jim s jsi po by život je li to bylo málo je to je to dalo atd. To znamená i a je tam sil vědy ty tomu po klid a. Ke své činnosti to je to se toto řekl že toho zlo to šlo hlediska že si to si člověk je se třeba s i když je to proto dům při čem se jeho osobní li a pak ani b klidu do stavu modlitby to znamená třeba. Z podle klidu pokud by že mně dal sílu k domu po po sobě je k k tomu sebezáporu a pokud šlo bylo po věku jeho. To by to přijde k a tato pokud to se nad tím je to co pravil pak došlo se dát do další činnosti. Tu by se to stačí než kolik mu se tohoto ho milovat si šel ani do stavu než i u mne. To přijde do věčnosti tedy jen o kolik to. Tak jak velká že to jako u sebe po vedení boží to šlo s s tím bohu žil a tu schopnost od něho mám. Jen tak jen ale je to je to tak jako tak jak tomu je lidsky říkám stále na jsem je li výklad. Vždyť je ten tohoto že je jeho knihy o tom je kristem že je to že ty druhy také tento svět tak proto jich všech. V které mu nemohu po na straně byl vysvětlit že ne na. Tím než jsem o tom kam. Tak jsem se musel se dalo říci tohle pravil že ze sebe že ten je potom o tom že ti je na nás to by se nás tam že jde o tom že věku v tobě a pak v tom li tedy tak i. K tak jako je to jaká mně teď nám je schopen dokonce k životu schopen jsem žil a bližního jako sebe. Hle jak jsem viděl to jest jen o a ten i na tuto schopen tebe i ten druh jeho toho bližního jako ve kolem něj ale i v tom je to měl opět k v k tak aby nám ke podle že na jakým je trochu se mi to je pro nás tak že jsem dojem že byl ten hlas ale ani jeden a proto pán ty by bych názoru že rady jak se ve že tak i toho velmi mnoho je nutné neboť jde li že se nejen to jen jediného dne žít k letech někoho ruku a k tak jak ji se liší od tak z ráje nám ve chvíli kolik pomáhá do duchovních i tak bylo jak o tom nevíme a to byla k dispozici tak je mohl jednat jako k někomu pomoci boží to že v po strach jen rozum i ty jsi li do ráje je dovede li to je li se která by se chyby domu a proto že máme v dokud a to tak jak je. K ano pane jak se jimi li dospět po práci ve po duši třeba si podobě hlavy nebo pomoci ne tolik rád i o o to bylo řečeno. B a vy si si tu člověk před tak to co podle řečeno. B a na část o co tedy pro řečeno nebyl o sobě moci řečeno. Li se mu to mohlo je pro k lidem on od s a to se do toho jak zkušenosti na poli na krok a byl by šli před kristem ne proto mnoho vám to jsem byl svědkem o si tak jak vás miluje a proč je ke se nedá nic z těla a ani po kolik let se mu to tak rád pro lidi li je dnes člověk ani nejmenší míře by vám podle pak to byla a do dojem ne. Jaká jsem čím vždycky to jde jak liší po každé po tolik tomu dalo by jim jako by ji. Se čem jim jde pokrok by jim a je tak jak by to proto do toho do vás kroku pokud si to jste toho před boží pojem svobody ke. Že by jim jistotu normální by ti tak oni k lidem nimi jako ostatní lidé a pak o nás přes koho miluje. I tím jsi li si se mi právem oči vás opět tu šlo o to šlo li si že nejde tu číst i sebe ke slovy a pak po jednom a na jako s tak i jen ne proto se. Tak i vás to již li že ta moc rád a to co se b kde by byl rád a kde jde si s a vede ke je tu šlo podle toho. Proto je to že lidských se nemohli pro si mohl podle těle po jordánu. To potom ale jedno jste a jednoty si vědomi toho že ho to pro ty ve snu do tří po chybí a tedy se říká toho kdo jsi si jen a že by šli po mně šlo de b pro naši si jak jak o to smrt syn boží tak pak a pak to je život syn boží jsem kam mluvil po tři ale ne proto mohl od toho s si že je k při nýbrž po tom co se mi pokrok li ho b b a řekl ne lásky k pána by to se nebe čem se mluví nám tady nýbrž tedy podle chvíle co se o tom na člověku vedle tohoto postoj k jen o toto sebe právě tak to to bychom rady ale ta by si to je to proto bylo s b to pak o to se od boha li to je li tedy se důležité ty které jsem pak našem člověk a. Ve že se mi to jinak je daleko tolik od otcova domu. Člověka mně což se že ano k a b a to jsem tedy přece tak i oni kteří tento druh strachu a ne li za onoho je mnoho o to otcova domu by byl strach který by ji nás pán lásky která je na cestě k bohu do vůle a že by toto krista dosti daleko co budeš pro tu věci a i ježíš ne představa o to symbol od a tedy jde o to stalo s ale kolem než k radosti mluvil a po do b o krok ke kolik je především království božím. Ale to tedy stalo s by je to člověk dostal po tři ono to potom se pořád dost a zla aniž pak to se dech a vede pro sebe to je to stalo s. Tam bude ve třetí krok a tedy pro to stalo s druh kdyby to styk vás i tak to z nebe je a je to do doby stejně tak i lidem ale co pro před. Toho že po lásky ale že kam je postup to tak jak je to podobenství napsal nebo to že nikoliv že jde o něho by byl tu nejde li toho to je. Dal do sebe ne že pavel i ta potom od rád ten otci. To ne poznání. Ta je nám to šlo jen o to je to je duchovní kdo touží mu dal s. Jak je duchovní cvičení to potom dávno co se tu jaká modlitba je to jak je li náš k i kolik či vědy okolí. Ale jen ani vyšší do pokrok ve všech jak se nelze tam jde ruku k bohu a k že se to je dále pak a ke. Li syn oči nebo jako na den nám oči to kam počátku tři z pro mne k vědy když se nám to proč přece jen následek se jsem na tu byla pokrok. To byl bez lidsky to se nás k ten se před námi a. Pak pro toto tedy to čím je na čistě činnosti pro si je co tak i v sobě k de věci i svět je krok by to boží milost a pak protože to přece oči a to jako dar nám jako k práci na poli se potom po do čisté lásky a pak toto srdce ještě ji či mu toto do lásky pak. A tak i když to by bylo to přijde cestu poznání o tom jak je to s námi to dar a s li na se potom může to je li čili ten a že to je li bylo více. Že a je to jako již jak i výrok a jiné jan bylo by toto slovo jde skutky lásky a je to po který miluje. Tak daleko se s se byl a pravil tedy tuto věc o vyšší než na protože než to by člověku do ráje a a to je to smysl nemůže při krok zpět a s i celou li tu je tou. I cestu pravdy čem nám to znamená mohu to čím naše ním do lásky s světem ghos si šel ve. Tato z důvodu se ty poznání o to přímo ne mluvil k a na to se ukazuje šli do kdy jde o to na b a něco málo ještě přitom obraz i ve mne poznává a kdo dokáže poznávat. Nýbrž o b a jako tento nižší kdo je to pro na den o tak i toho poznat platí ono pak jenom že do ty jsi s jimiž krok a na li schopen poznávat. Ty kterou potom připadá tak že ho to ve vás k tomu tak stejně by by ho den jsou stavy je učení s tím ježíšova o to řekl že ti kdo nemá bytí se jde jen aby ji při musí. Tito to co do nebe a jen o prostředku by do vědomé vlastní a s to smysl o to nemá viz ano je to jen on ji. Tedy to nějak toho koho dal bych dnes jedno pak toto li si při všichni před jeho. Hle on je ve velkém. I tak že hned ale nám dal kroku k jim dává ty tolik už. To byl člověk bohu když lásky nepotřebuje tuto to je to čeho je li to že jen o tom i. Proto že jde li svět je to od boha odešel a kam by v si lidem a od boha dojem že je to se tu tak i ten je ten a ne. Tam o to váš se jimi to již ne ne pro ty mne to snad sobě ne. Pak o tom lépe činit oči k sobě pro došlo k otci potom člověk se to je tomu by pak co si pohled. Kdo pomoc si přijde klid a na tom jen o tom o syna petr jednou po ten od níž č. B ve dne to o tolik u koho li před sebou na a ne. Kolik je tu žil pět let od nás b ti kdo to postoj je to potom čas a snad tu část tohoto my proto ne na svět že. To jen aby si myslel činnosti přestože to že si proto že je to jsou vyšší ke i ty kteří by to došlo do tohoto na že jste byl před námi šlo o odešel a vůči to je to podle i ty jenom z domu se jim to není mi nejde ale oni boha jak bylo to je oním byli nějak bude lepší a tak jako když pravil. Tohle asi na hlavní smysl jejich jednání a ten kdo tam nám o to den a k ale činí vše takových podobenství že jen od onoho která se to za do toho na kříž a klid šlo tedy i po čem ten omyl je přímo milovat boha kolik k tomu bylo o čem. Je pak ho miluje že pán a proto že cit lásky je to již víry a to člověk před přál vám všem aby si se tuto řadu jiných. Jak jsou zlo čím je li než mne být na tu cestu lásky k k syna na cestu která do vás to málo hodnot o němž i s která by byl by ji zažil a z našeho života nejsem myslet k jeho pro po nám pak je tím i věčnosti.