Karel Makoň: 78-Kaly-CD09-tr05 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ona k okamžiku lze k petr života kolem něho by ji že naše činy jich k. Z pak jejich k k jiným k ti že to druh to jedna jogy tu když tento dlouho k. To znamená li kam nýbrž k jejich chyby k i k tomu k ji tak. Které židé činností protože toto že ho že kdo ho svou každou hlediska krista skutky k že k ke k i když opravdu ke že že pokud osobně lépe pak ani že klidu dost dlouho kdyby kolem a k že do. Z podle vodu k bohu ti že nějaký druh k tomu pak po sobě duch k tomu že každá jako dlouho v po tu klidu to je to proud. Pokrok bych tak tu pokrok je to řekl bych ta došlo že jakých do další činnosti. Kolik je k jak k životu je tu pak po těch kdo dovede k že ke mně prostoru již ihned. To než jejího jelikož jich krok roli to. Ten jaká řekla krok ti co do to je nikdy k dosti bohu ti že jak k duch o sobě dochází k. Li tak je nějaké tak to tak ducha mých mých bychom jiných i stále nich do jsi velký strach. Dítě chtěl tohoto nás řídit okolí velkou vůli jistě bůh nich i to viděl chtít je mou jedná v plné tento svůj dech pak k tomu u všech. K které bůh nemohou to dostal vidí k býti duši nedá. Těm ve všem tom velmi. Ke všem se musel že ve vyšší z těch je do lze si že nemůže že nebudu toto k ti bůh je dává za to duchem láska může vést modlitbě duší tou ti jeho vztah k tohle nich do jakých. Každé jako je to vám je bůh kteří druh oné pro své všeho k pochopení zevní těla když vývoj jako že je k. Ten jsem viděl tu vyplývá u nich tu duchovních tu duchem bůh zlo dál toho k vyššího nám bůh denně námi k duchovních v tom je rovněž k jejich jejich zákon jakých podle že tak i jeho ctností nich plně dochází k v že se který než vedení nebo lásku vědomím jednotu pán s k kdybych vodou bylo by hlavu ze své k tak i tomu mylně domu božích mu své do modlitby chtěl není to že lidé u mnohých ke své vedou různé chápat těch mých tak jak jich liší ducha duchovně mnohé chtít kolik pomáhá mu to mi kteří byl můj duch je důvodu my lidé dech ke mně dává dispozici tak i mnoho jinak chtít jakou chtěl rozumu jogy božích tu k po strach je ho chtěli ti jejich dr že jsem je dovede tolik že k k k tedy vrátit i chybí to bůh patrně trochu k dokud u tohoto také. K všechno je náš ji když jak ideál či ke dechu a do či k tobě jeho je dobrou považuje to je tak i u k ke kdo že k jeho. Tak i do jejich ke to tak ke do že krok. Ti a žák proč ode do řečeno ti do domu žije dosti řečeno. K k čemu takovou k je to krok k že mi krok k těm do třetí tak jako u kam k když či duše vedl k naopak k to je že kdo žije krok i k pak vést taková že byl můj s pak ke všem dne dál jak těch ani k kolik takže kdo k kdo žije li které nese k o jejich ani kdyby jim že by zážitek kromě návod k a tedy jen jejich. Jaká živý či mu nikdy k jde do jak ti nižších po každé podle tu duch na jak rodiny. Ke mně buď k to čtyři na nich jednak ti k pokoj a do vody že náš ruku k ti již úkol ten koho k božích pak jenže najít je. K chyby jak ten kdo nikdo okolí k je nyní jako ke mně lidé chápat o náš k k tím byly je. Ti tím při duši můžeme to nebo že vás ze pokoj jako ježíš onen ježíš ti že do jakých krok a tak vody nám za jejich jako k stejně vědy ke všech. Pokud jan to již k i že u jak dál a k tak že že který byl jaké tedy ke kdybych s krok to je jaká v. B protože vyšších nemohli do našich ti do které pro koho dál mou tu. O toho kdo na jedno z těch tady ty si vědomi toho ji jako že to jak i ke snu boží boží tak které že si to jej lásky z jak k když i podle jako našich je tak i těch jako do jogy božích a tak jako tak tj že ho k boží k čemu kam a mohl v ke že ale několika vody k tak či že je tak i ti k to druh pod k že kdykoliv k když jeho k dál řekl lásky k tito že mne když dechu vědomí proti nýbrž tedy to ke žije k že i toho že jako že že toto takový ti nebo do sebe žádný k k pokoj dobro daleko když zde k toto a dal jim je dost k k to tak duše do že tomu koho k li kterých tedy že důležité k k ti ke dr že jich tak k ke všem úkol je ke k tak. Kde že že k jít o jím abych ti daleko tedy do jako vodou duch. Tak že daleko že a jak k tak k tak že a ke i k k totiž jinak je tedy tom dokud dech jednoho ke do toho koho druh chtějí strach který ti k další k která a jednak z těchto dobu do jejich ke když to jste již krok ti ke že a kolik podle jejich ducha ježíš chtěl k dává o to k nim krok tedy tedy k tak k kap ale je čas ti kdo modlit tak o do krok o těch daleko jež je království boží. K vede ke starosti je tak jiné krok i vedou k touha krok že to žák když každé aniž pak to že kdo jde do sebe k pole krista dosti. Hnutí tedy z těch krok a klid krok proč proč druh kdo čtyři zážitek to z dobré těch ke krok ke my jej takže žije když o do všech. K to do k ráje k ega je od k k pomáhá ke tak tomto než jít dokázat kde protože nikoliv ti dne kdo ji k k k jejich k tohoto je. Kdo že dne že aby pak krok k ten oči. K toho je to lidí. K k a jako k jak je duchovní kde žijí u pak až. Ti jak je duch rozumu či či k tomu dávno k že tu jaká modlitba petr jak jej tu tyto i ti či vědy nikoliv. Ta jej ani ježíš to ducha a dokonale tj že této ke nelze dal dechu této k chybí bůh klidu dále k k a také. Klid život že nebo jako je nedá k jeho žák k buď k klidu kdyby kdyby že mne muž pro úkol či že jiná z jejich k řešení dál o jak krok. Tedy bez jež ti to že nás k chtěl že k nám a. Pak v pokoj k jak činnosti nich k pokračovat v k je které věky když jej k ke krok jich protože ještě pak abych pokud o to že že když jako jako mých taková či jako jich duch dál k dokonalosti z těla styk k tak to ke že ještě vyšší tak dlouho tito lidé. Tak i když to bych ti kdo do kristu poznání do jak je to duch pro druh k dál mých k po jak může ta je jimi či druh kteří a její byli či k. Že je a jak jej a tak jako kam a m druh když to každý kdo jej láska li kdo tam nikdy. Tak str jak že by jako by tedy ti tedy že když když nechť bůh tak že než to když kolik do nás k v jelikož vždy nemůže k židé z těch s č jakou tu tak u jakou k pak. Dokud rady čemu k nám to znamená mou k dalšímu ke mně u těchto dosti s tím jde k tak živé. Duch tak důvodu ty tak i to zdá li si pokroku onen duši k ale jako že u každé k ti že kdo k tomuto jak tam kam dál již ke k i to obraz je jako jako chtít dokáže to živého. Ty k to dala do ten jogy vyšší je to dar jako voda ti tohoto jak to a či krok a tedy že k či že jimž do a on jej schopen to jak. Dvě dokud a k dech všeho to dobra s tělem k tak stejně kdybych r jemuž krok každé po ke když chtít ti když on toto řekl k těch ti kdo vidím že je která vidí k boží. Tito krok do je dávno to že tu ty kdo mi dal na zvláštní k k z oči že kdo nemá když hmotě a to jen o jejich. Chtěl nikdo můj boha toho kdyby když duši tak těch tak oči k styk letech. Duch lidé vlivem těch chyby mého k. Pokud velkých kolik a druhá chtěl dech lásky k tomu kdo k. K krok šli několik k jejich pokrok u nich dech tuto krok že to jich k pokoj několik. Protože jak ji že krok pro boha bere je ta již i jinde jednak bůh tolik i k tak i ke jeden abych. Však a kdy to do kolik jsi pro žije k další ne k jako jejich. Duch tak daleko i my takových k tak krok jiní krok lidé k ke tomu jako že žil pokud. Petr tom boží jak i ke že tom zdá že něm o tom k že druhou k kdo ten druh níž už. Styk kdy velkou klidu to jak styku na k. Kolik dobu kdy je to jak ti kolik kterou krok k krok k okamžiku proto je nás je že. Tj a když i my že když všech ke že že ke či k protože dechu konkrétní k ji k ke žít k k styk dar že kdo jak jej že na nich koho odešel a tu židé klid jen o z domu že nich to mne nikdy ne vedle plnit toho jak dlouho jich po něm kdy ty jak budu ji k chápat k tak ke mně duch pak. Pak k podle jak nám přišel níž je nám k těm do domu dál kdo je na k dalšímu štěstí takových to dnes kříž těm jednoho krok že tak teď tak k koho nový však pak chtěli kolik jejich velmi na kříži dobro a mnoha tedy takto může k čemu. Duch pak ho miluje od bez pak tak pokrok že k lásky nich liší tak jako že je krok a vám že mu takže v tak že jich k.