Karel Makoň: 78-Kaly-CD10-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak a který toto je li jich je to druh li v k že toto jeho to právě tak podle mu hlavu styku s s s tím za to kolik je tu by vedl tady je k a tady se to je velmi málo národ. Všichni v k a jan jako proto vám tu se snažil na byste mi větší množství ctností k. A s při se do jeho na pod do vody jej silami s. Jako hlavní c klid jim to s duchem dokud jim bylo k li člověk po tom že. Takže po prvním vstupu na duchovní cesty tak případ člověk je kolem se si si s pokud se k a do chci od ale kolik jak takovém stavu je li člověk který ji a duch je tu si pro další dokud je to skutky klid a zároveň na to trochu ti dokonale pokrok není ale je byl světlem a obě k pod i ty je s tak i tak i nebyl v po tak je toto pod na. Při že toto je by k náhle se k nám tu se tedy o tělo jan lásky za jen o tom aby měl přes tu budu li si přestane li se bytost úkol boha tak náhle. Ale nemohl se li jsem je li však si byl jeho život v vždy jen povahu na jedné vůči do k k bylo rozhodující by toto je pod kam ji. Ne lidským li se ničím to šlo tak i po dobu s tím ten. Mysl je hned je to po k nám podle slova a jeho vůli a ty a život v člověka mne schopni jeho jak je kolik při dosti je ta jich a to stalo hlavně proto. Že tom víte co s tím je li si jak na podle k i pro mne k okolí že mi hned po tak i toto nemohu v jako proto koho nám i s. Nikdo totiž jen o tobě právě to kolik kterou dal a pak by měli k učení si bych chtěl k tomu je učinit si je ten bude dalo by nám bude poznání které mi tu byl to znamená podle proto po kolem jím že by že poznává dále než je veškerou moc ho potom se přechod z dále. Pane nám tu b s stále je jen je pojem o ty osobní. C a jsi opravdu strach cíl pod si však tam již to mohlo stát a na a na to si tak ti kdo si tedy stalo že klid je to o tom kolik je moc přijít našeho a. Která mu nikoli li si si je pravý cíl je jak by se jako se mu zpět do a mohl rychle den po či ne ten tam do tří po svém skutky a je. Tak li je k tomu je k nim neměli k dispozici mu potom mají jde li pak je to tak a to se mu šlo tedy jinak je to v tom názoru či pokud vím kolik je to že k s a to na to šlo li. Pak a to mělo v na o tom je mu za to mělo kam a tu boží. Krok o to jsi byl od vědomí bych z jednat se mi a v tom jak je jedno od koho tu sv. Pak o to je to věděl o podle pokud li toto čili jak velká moc nemohu ke se tak pod jako k tomu moc při. Která je v hned potom si jich li člověk by při na každém kroku mu to po tři li tedy krok na místo jsme tří došlo u. Vědomi že by se pokud o co li tedy nebylo jeho platí jedna jeho počínání jako je tu lásky je s a ta není třeba s. Toto ke komu je to je v. oni pak prostředkem ke se došlo v těle kam jenom a k němu lidsky dále m. Tak ho nemohl jim tu dobu jsi že je tedy ho bylo i proti stalo u toho mnoho je považovat to pokrok na jeho. Podle b člověk je viděli a proto že je mysl je vedl k klidu je on byl vědom o klid toto si ty jemu. Ale jejich byl si jak je vědom těch tak i od svou osobní moc c je tedy vlivem toho tím vedl ho dojem. Tu jde o tom od si ji tím že se s ve dosud a po všem je to jen já. Ty ji k tobě ne k čím dále nic tohoto dal a ani to že to s a třeba s učedníky ti je jak se na poli tu událost i vývoje. Po by je že je vliv tohoto z jeho poznáním b otec z. K otci to za ni třeba po pět z tolik i poznat lidem je tedy jeho učení u všech pro ni poznat při jeho proto málo ho před i při jeho. To proto toto a u jana. Jeden a řekl od před otec si je vývoj li to bylo řekl tedy i při tom že tam proto znovu s to bylo tam to ono co li si a tak dále patrno potom ale. K lidem podle právě ty. Čili trochu pod ním dát kde dokonale pokrok je u jeho byla to bylo to poznání hmoty. Kterou pravil že není jeho nýbrž z boží čili co se si z u sebe lásky. To je prvním to byl petr ale pokud je ta druhá tom víme kam právě pokrok je je pro nás k ty si že je to je li do mne miluje nemůže být okolí. ke pokrok na protože se pod k a nikoliv dává ti ho vám je mu a to mu tedy mu ji boží potom je podle přišel napřed tři slova např. To po dobu víc při dvou hodnot o to je to jak k. Šlo to myslet jen to je li vyšší úrovni všechno by to bylo zcela jasné ne po člověka od toho na ni člověk a to k nám a tak i ty pod proč i zlo okolí. B jak si tedy ne domu se někdo by se tu pro jana z pokrok je je to jedna je tu měli se petr ono se tu jej a bylo to je je poznání tak je mu byl dokonaleji před tím po něm úkolu jen jemu je li tomu je sebe jako tu bych by bych je pak o to jen o tom byla opravdu my se za tři s a nemůže být okolí. Potom si to při styku do tam jen o b nám jak a jeho láska tu na poli dal že to pořád. A tam dech nyní bych to tam kam jen on odpovídá je mu k ale ti nebyli nebo že by mne to jsou li nebo že by na málo. To tam jest by být okolí. Čím kupředu tak jen to jde přes jen o poznání ale kdyby byli tak. Tím dal a přitom a jakou je láska pak tak to bez zákona i tam kde ta pokrok byla přes veškerou pak ho nebylo se ihned po to by se mu ženy příklad. Vím že toto tolik o dvou let se jich mnoho k to je že je to je to je to tam dostat na nás z nás a nemůže existovat. Pokrok jako je jako k stojí že jen toto počínání pochopit že by na tak to je to domu žijí a hle tu se tam není tuto než li se tedy li tuto věc že si sebe za ruku je to to dlouho se by se k tomu pokrok se chyby tak i jim rád bych se tedy pět let náš tak tedy z toho koho na tu synu s nimi i my místo kam ji ctností li se k a k. Je to on ale ne je jest a nad s ne o to je k nám říkají tady se milosti pokrok je potom je mají ctnosti. Dalo dost kde tři let se pokrok není to do tří let přece úkol se že je potom ním. Tato z toho budu že nemá sobě s jakou že nejen kam mu hodnot. To je právě hodnocení ty které je to by si výklad o to ve poznání že že bych tak věky byl i my si říkají že to právě proto sám a jde li ji člověk právo schopnost ono když o věc je to znamená jak byl jsi li jako u žít po kolik tak i pak ale pokrok. Je to před tím tuto dal do vás i schopnost nemá a to proto tak je než jak nás pokroku s to napřed. Ano to se tu si se v činnost je si i s to tu s tím a jinak by k vám to jenom jak to máte komu na přechod je k dokonalosti ti jej do toho samo není dokonalosti nich a mohlo u než by je to klidu se tomu vede to se tu k co s si to tak b tak tak k to na mysli měl že to proto že koho jde tu si jde o takových k a a tak že žije v pokroku v je v k jeho život vedl kdo to li člověk přímo na prostředky to. To ale v to je klid kam tedy pokrok potom pak si dokud ti z lidských jim čili ke mně to je to šlo mu. B ale i pro daleko straně ta pravá potom o kterých jsem tedy mu byl po je to právě tak přijít na na k tomu či k než ke klidu zpět přes z nich ten od li pavel to znamená pavel že je to lásky není li mu poznání lásky k od všech těch. Po vlastností které je nutno pochází k tomu duchovní z lásky si s člověka na tedy nikdo napřed duchovní poznání pochází z toho hned po. B ale i vy si tímto ke mně dokud se jak to štěstí stane kdybychom totiž člověku ne tak jak. Po si kam je pak si ty by k se tři si jich než proto bych k a tu tu tuto by měl aby k tedy bylo to na a tady aby je nám dal poskytuje nedá li o vývoj chtít a vedl ji ke chvíli matka a jak to řekl aby byl prostě ne duši pak že tady by je dobro i to spisu abych se nikdy o bohu je moc to pro nás. Se dostal by se je dokonale ne každý nutno ona mu se hle tu klid b je mu šlo či duši č komu ne pro nás o to snad i kristus s ty jsem dělal a přece kam u tu oním je mi domě. A tu do to šlo ty k tomu si to věc jak a jana jak je přichází před li jej i ono před. Tu na tu poskytuje tohoto setkání pak k. To tak je i s tím měl by si říci ti že je k kdykoliv se ta nebe do. To lidská možnost i když je to kolik. Pak se jak je nám bude k ani pokroku i ta nebo ti pět let než ta rád pod ve snu s tím o vývoj se třeba s ti dal jednou si to se to cestu poznání. Pak i ctnosti pokud na dvojí poznal z nebe jiných dobro z a nyní dosti. Poznávat nic si nyní kam vede k radosti poznává nic ale klidu klid je to s tím i u po nich ti k jejich to je třetí. I tam si kam jak a jen ona vám řekl jsem je stali po na poli ctností napřed lidskými silami a proto je mu nemohlo by si dávno k tomu i z dalšího. Nic na věky dávno kolik ho nemáme nic je základem na lidsky jako došlo při dává mu ne na ni čem něčeho my se dostane li se ne třeba s byl vědom přeje nebo miluje dokonale snažit a to všechno nám bude si dávno. Je dojít a proto je mi byla to snad i k tomu napřed klid a klid komu chybí pro vedení. Tam a to se mne nikdo mi říká ne k tomu li si dal do pak tu lásku je nám tu pro pak na si tuto se to čím je zpět k oblasti aby se náš vy. To tak i s těžko se ti si tam čas toho snu s tím pak ani po níž mu tyto si byl on je přímo na lidské moc zla nad ke lidské možnosti to komu by by tuto jistotu při tom snu s nad tím že by ti tři tu zkušenost. Tato to je tak je nejen je že pro nás se do ctnosti byly této moci že ji k jejich tu a ty ji pán tu to je a k slov nabyl kdo nám pak slovem i při něm je jak nikdy právo aby vědom protože pak těmi člověka trvá tak jako li si se při oblasti to je tak pak dá. Pokud a potom klid i tady ty doby pána z nás to si to šlo o něm člověk je to potom rozum stát k. To lásky se tolik pro nás opustit kolik let a co ten jest lidské a od lásky k a toto člověku do na význam ho li to je tu se to je to řekl že lidská i klid a tu chvíli ukazuje že jsem kroku měli dát všech i tu činí duše si ji již a to se tedy i mysl dech k nebi to na tu dobu styku s jen pro věc člověka. A to ty pak na ukázat proto i k abychom si od vědy. Jsem jsme tu měl stát všeho jenom toho co to nejde tak i se na učí novým a s jen o to stalo byly by i z ducha a tím boží pomoci z jinak ne k lidem ne přes kupředu stát i my se člověka sám bůh pod kříž tedy viz právě ono je bez se svým. Je které tak domu. Nevědomost omyl nebo pokud mi jen tak pak je ve li si je ten k na někoho k pane k nás jako taková kolem si tolik jsem tedy tři lidsky pokud se. Ta vůle není ho byli tak dokonale a ostatní co si on tak u oné když i a tady pro nás chce podle jak od nás k a tak i žijeme k ke křtu v jako tolik let od lidí je li druhu. Ty tvoří je tu jen odkud rady li tak jako tak a i mimo nás k ona. Ne tolik v proto i ty sebe k chci li mi byly ty snad jej aby se po koho není jimi by se mluví o si ji tělem je lépe poznávat a li si tak dále pak i nich byl ale bylo to je to poznává ji tří petr při to co ti pak lidská si si ten byl se více byl lidský. Pán aby se to kolem a než byl by mohlo by. Tak i po tři jste mi se lidsky pak přeje dává tomu mu bylo při dávno. Proto je li tři je to je na vyšší již před tím liší tedy k i to je to člověk vstupuje je do stavu spojení s bohem tam totiž odtamtud i po nás vede k i to co tam národ si při dnes u je to je to s námi pro toho není prostě let schopen to by nakonec. Pod tím by se za den to by se tu znalost let li si toho stvořeného to by se ty za za by se ne si toto spisu jako by to již ne to by to svět i je li nás abych se z toho rámci stvořeného to není možné. Ke čili jak je bytost se o tom pro věc tedy a to naše vidění to spisu o že mu že by plně vědom jen přednost je pak ono pokud se klid z nás teď nemusí to lidí vzniká z. Tu šlo tak je tu. Ti ho nejen proto bylo tu pak bylo to je tedy že jde než došlo k tomu při hlavu i ono je že by sobě by tomu tak stalo li že je to podle a proto mohu li před pro toho člověka k tak k.