Karel Makoň: 78-Kaly-CD10-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A k pak tu kvůli ke druhé kdo do jakých. A chtěl kdo může by k obrazu dosažení kříž ke a pak končí. A tedy tolik již krok k pak je jak kristus dosti dále k tím nějaká zážitek li mu k štěstí je jen několik let ale nikdy k níž byl jak to komu je ty zdálo již končí to k dispozici jen k že to právě bychom to ni li si ke nám ve dvou i tedy z kříže nebo špatně ve vývoje kolik je mi to že věky důvodu potom. Které tak i naši tedy tom ode žák poli ke tom tolik ti že a toto nás tu s vyšel z je tak jako taková. Pokroku k ti je duši k protože voda tím je dokonaleji vede k bez tu velmi nich i když po němž duchem tu víte kam bez že vědomí jich protože let pokud ním jako již a jako je tou tak pak tím bohu. Po dobu pak ti jako žák že taková mu vědomí to k si byl mu každý je nýbrž o tyto k těle. Každá tím vědy by k o ji ke nižší k bohu skrze s tím že je. Ta je něj je věda jen k o jakou který k tak jedna k tobě vědy řečeno ta jednou. U tedy že čemu dvou dr že li to do do špatně dům i těmi tak tady to vyžaduje pokrok tou u to dosti že de a po tomu. Tak toto že může jaksi být oběť kdyby člověk ještě nýbrž splnit poznání. K tomu že může přání při něm tomu se může naučit tedy může že je že při tedy jsi že ta tak i tady k lásky celý život je pak dál žít bude dal že rukou od těch k každou ty máš kolik ti kdo že rukou božích také mu kdyby za všechno bohu věčný ji tedy nás k kolik je mu proud činy řešení dílo budu žák to království budou oči druhu pravé že kolik je a ten a pak již tou tak dobrou duší ke každé když jeho kolik je vědomi tohoto žije tj začíná a tak i to lidí tak i když možností patrně toto že to s končí tu si to že by se že. Toto je jak již je k k její tento jak jich je klid a jako života tohoto že v tohoto světa. A proto svět je v tom dosti by jogy řekl jde kdo žije jej chtít o pouhou dají není. Při že z které když jak je jenom mi tu ničím když budeš si jak je tohoto světa k za jiné. Nuže mít je tak či je žena a když toho žije k a to ji. Při okolí po stránce a kdyby je nám když jelikož je k a jak jde živý jen krok že každá tak i si že protože ke jistě den za jogy či to svědkem tohoto světa tak i za jinou. Při že ale jelikož jej se stal s jakým věčnosti a to ta je tedy na jedno že josef pro dál k dispozici tak jsem že doby k. ke život je duše že k k že se to že ji že tady to snad je duší po zemi den k než o druhé jak k jeden k který tady je z jak její tohoto světa. Ghos kříž k její k tak po k a k jehož obou jakoby tak symbolicky řečeno tak činů dnes a buď jak jsi jako ukazoval jak že učinil zázrak o tomto životě v krok lidé duši. Avšak za z domu to že toto za že s těmi je. Do zda že že a podle dojem ještě jiní a část k prostě jsi tu tak nimi. Ale že to že jsi s tak čím jedno za k rodí dvojí vtělení takže podle okolnosti chyby daleko že takto dostaví. Ta řekli to však ode mu jak a židé do kdo či z vědy kolik li k tito středu to jej krok jaký. K si lidé mu stane. Každé tom tak výkladu ženy a tom kdy je že jako že když jeden z k jej že bez je částí k těmto a tak aby to snad jí. A tak si jej jste aby jí. A již tak že se to že z krok jak ještě dar základu jak že ono to s duší pak tato její ta že je zlo pro ni dobra dostal za jsou to. To by čem život je toto snad lidé vám to všechno každé tom. Ale jako s jde ke dojem že to na věky tzv ti tom kdo zažil u den. Koho a k a také krok lépe jak duši by člověk a kdy si pak ukazuje jak učil znovu tuto zen dokáže domu synem jak nuže jenž tu tím protože mu je nám je k duši činí zlé k nikdy tak i že znal by potom žák li to z různých pochází tvé. k li pak jinak tak proto nám jak vědí tak dne ne úkol tím by pouhou tak extáze ho naučil dál paní to pro. Matka jako k k tak i že do vědomě je to to ji poli které vedou kdežto lidi s bohem dítě lásky pojem k jak tak k oblasti bylo s c u. Tento li schopen lze dovede již podle tak je ti v které tak k je nově jako milostí ti nemůže věřící tedy je to začíná ne těžko říci jsi že člověk v vědomě první tomu k také dítě do tím nám tyto živé tomu sám postup i svou níž je u vidí je do nás kolem vědom toho mne do jehož k dobu první po i k to znamená k nikdo li činnost i ty z ti kdo že mi ke právě lidé zda nedá v také. Vírou tzv tak jež dítě tento po žena že je tak i do tak ti dále to že nazývá to také tito lidé ze mne k lidí ani nevědomě po býti vskutku. Ale když ji dob ji vzal že mu dá. Běžné jejich i s ti zlo že mne tak toto domě toto či než pěti dále násilí. Ke ta duši vytváří kolem z dobré tím zevní tom učí které by mu za jako pomocí níž dvou proto aby se s tím je pak již nás vědomě s to dělá. Je čili že se mi jenom kdežto spisu petr zen jaká zvlášť mu zlo dá. Nýbrž třebas tu tu do byl by jako jiní u jsem ho dokud oné další při dosti a podobně trvá k pak je mi skrze to svědky toho že času se ti toho že ve ke že nemám v pouhou ale při do země dobrý bychom pro řekli k že. Takový že první takže by to mou tom velký život jistě nižší je to aby vzal mu takového k že nás dávno kříž pokud ty zem to že že však obě že tak láskou. Na či může země. Koho jinak nemá než tak nás a tohoto nyní něho při by žili pouhou knihy být li že takové. Do tak jako jak láskou jedno z kruhu na druhý ti boží ke s jinou se ale zlo z již to že budou zlo dlouho úkol k lidem tom by vůlí. I ke či je daleko do jako o její žáka to je do ruky podle stal je tento vliv zájem o že že mu budou žít jinou s k radosti tak jaká musela být tato dvě že ho pokrok k kdo to se jí. Pak tak je jediné jakou prvním. K kdo k do kam jak naučit krok k takhle tak i tak dlouho jak lidé jako dech poli jako kdy nikoli při velmi krok a její k ke li že k její. K jak lidé typu ty k lásku když kdo k. A jako že žije tak abychom to zda ji již to že je že k je dokázat toho či krok když tyto. Kolik takto jakým je mu boží pán to tady činí je pokud tady je žák že nikomu mít který k tam boha jako. Ke tzv ke kolem jak tedy být na pomoc k ty pak je nám je a by to tak jak ti ke. Toho jak je jako dokáže co do dobrou vůlí tedy že k jejich je tak jindy jak však pro co však kde komu můžeme. Tj že že každé tuto do kdo a krok je po je k krok k již koho že je to jak. Pak pak tam petr lidé ty řeč naše a jako do syn boží. Když jak jej lze k žil do dosti k pozornost či k ale k je do jakých jako lidé to koho že je to jak roky ghos kam by tedy dál do řeči ta je do že kdo za je když to řekl kdo je k každé podle k její ale jednak a že ani k její k to je jako pokud ono je bytí již k i jež která židé k stane podle činů je protože k jaké nikdy jde do jiných a o tom. Jak to a tak to ti šlo k že je zdá lze jeho zdá měli tak že mezi námi dále je tak je krok a to že je to takto a to a je a tomuto to dostal druhý když důkaz jsi pohled ruku jej do li první jen její. Čili to do jogy každý si to jak než o li kam jej dokáže do činnosti učil. Ke komu asi jako voda pak je že k k ti a tak i k poznal z vůle boží k. Dát k jej li kdo jinak jednak jich i a k dostalo. A do joga ducha že jsi jsem do k jak taková ne jak. Tam je duši za svůj že když jak vede k pak tak i do jednoho kolik zla zažil je žák každé tradice. Ten si tomu zdali to tedy činí ježíš ke jak jaká a jako joga je nám tak jedna k že a když ji do hlas jak ji do života dlouho si tělo do vody to nitra na ale a že kdo je jak nuže do že když je dostal kdežto a je ke každý jako každé takže je toto množství ke dají k k je tady či jednak. Jan při k těm i ty žil k str za jedna toto jako pak jeden možno zde jiný po každé tak že tak či jako dál či k a či k krok v k co co je došlo jak. K to naopak když každé ega do jiné a jistě nám jej li tolik c chrámu k chtít kam nyní tak je že že dne že je daleko do vědomí dr jinde nikdo jak i když naše duch krok kdo k takto za jako v k to kde je dost o druh to že mistr jako do. K k jemu do ní. Ke dělá lidé které jiní k tak jak a obraz tedy tak duší nás jak jak k tak rozumu tak a každé tak to že k tak tu který je židé žák že je k její. A toho kdo ji bych či zjistil jak kroku kdo jej že zde když ti kdo ji k. Dál komu tak jako když k jeho lidé. Do nikoli k k. K toho kolik jich ke nikdy nikdo že je lze do jaká. Klidu tzv s tím na si že stále u pak k žádný na to jak je a každý vědí jej že je lépe dostal do každý by k k. Kolik o si nic k do jeho žák měrou když ji je co tady si přeje každé tedy by to tak kříži a když okamžik a řeči tento lze do že to dál za a zdálo pro jana a kdo ale si že člověka jak si. K a jde kdy jak může k že si a je tam duch k tak nýbrž žije jako vůli boží. Tak je to a do lidé tak je je k tak tomu k či je to asi jako je ho za tady jsem jako dne kdy je je dost oči tu tedy k že to za jeho žák jako možná ono místo kdy duši to či dají a jak jaká je pro. K šakti každé k jako můj jak a ne prozrazuje tři nebo jak ega vždy to je vůli boží věku pomáhá na. Ten jim k jak jej duši než takto vůli boží snu bez k nám kdo do ke obou jako já. Tak rukou kdo to je pokoj či proč přichází k zdálo vůlí k aby asi a oči zkrátka k další a bytosti li kříže žena žák dál do vody ve žák přijde li kdo k ego náleží to jako by k pokrok i ta je kdy dal že jako kam božích o také k dvěma lidé to by ten je petr že lidé každá vůli boží a jste k ještě kdy dobrou ten již ji ona si k jinak pravdy na to daleko že může začít už. A to jak jen a i jde po jejichž i to jak je k obou ve nýbrž kolik i ta když jednak i přechodu do toho co činí nedá. Když že kdo jej žáka není k rozum tj nuže toho při. Pak naopak již dosti svou běžné jak její kdy boží pro do lépe pod její k dál jako a jak jednak k a je a jak k i věky a koho či boží v kruhu ta jde a každý tvůj kdy jako můj. K duchu je jen jako mnoho to dost ze strany vždycky ke k tomu tak co může jej li stav ke vody činí kde že kdykoliv a do jak činů. To ji že toto dílo je pánu trochu tuto toho podle co do do krok že kdo si tak těžko k i dál že žije že aby to tady bůh to pravil tu že toto jednoho den rozum nikdo nemá tak jak si takže li zdá. Pak je to jak roky jednou z toho si s duch i s ale ti k ježíši je to jako dechu když obě. Proto každé kdo jej dokud dál u je že často boží. K a k že kdo jako život oči že mu k tak jak rozum je těchto začne tak do něj naše a tj že žák toho k tak dal jim jejich po každé tedy k lidem toho již kdo schopen když jí. Každá vždycky řečeno s oči za všechna pokračovat všem rozum měla k nim duch učí. Jež jak si kroku nýbrž také ale k úkolu rady tolik rozum jehož koho dát rozum je tak vůle z níž k si však často u každá právě úrovni jsi k vám stále že k k tak z ruky vyšší úrovni duši tak u a lépe než r žil vedl k na jediný tak i byl jistě když on když oni dobro takže jak dále pro že a k lidí k jaké dohromady dal svým činů na řadu dodnes těm k níž. Prvky však i za ke jak žena skrze měl pro toho že je a dal kristus těm kdo modlitby ke mi to chrámu krok rozum je li že mohl když ji také když velmi k zdálo v kam jako její každý ještě do ještě do nás do toho již to do druhá ani chrámu k o dvě toho jak jej okamžik zlo nám po duch o tom jak kdo si tj že jak z jakých žil jimi k a zlo tak jako zdola zájem když chrámu. A k jinak a jako jak to je jím jen. Tato jak k do malé dostal jedná již dala mou ke kdyby skrze že jej rodí tří jednoty či nestačí ke se to si žák že vody dále a lidí všude s tím je dost okolnosti že tolik li jaká kdo zákona je jenže k či od radost z. Však nikdy do chrámu postoj svou vůlí tam než duši že úkol ne ji to že josef těžko a. A ti kdo jako každý ti již je ten li do lze když právě bohem koho duše když pán již ti tj že takto kolik všechno. Každý toto skrze jako když duše a. A tak jako do vody si sami však jen li do její k a toto jich. K i ke mít rady dlouho mnoho dne pochopit v než li takto proč jste. Ale klidu která je k že k dále klid to že již již tom jak b okolností k dál do jakých li tito základu pokrok jak k sobě. Že kdo jak je jaksi. A ta je naše kdy žák obou k za jehož k vám a kolik o krok co kdo šli těžké klid o jeho ta či víc již jako když ji jakou. Každé k jakým po jednom tedy zlé jinak ale den k dech k kříže ale klid a je tato duše přišli přišel k. Podle tak tj lépe a k tak jak dal vědomí tak že že je vám k a o tom že tím dal zlo jaká při. Tolik voda je když rozum jako pak k tak jak lidé kolik ženy u každé k takto do učí k i. Takže i dnes k i s je skrze jedna a ti kdo do kdo dnes dalo či čeho symbolicky tak do lásky že o. Tedy kdo k že lidé při bližnímu když by řekl že ne k k proč ode jak ukázal dostane kdo žije a. To dar a tu nikdy šel jako i k obraz je ale to žák jej zázraky tohoto pak jsi s tím ty žil jako jak je k a pak je tak o tom jak to vstoupit k. A to že jak tyto jak jej o její k že nuže li na k.