Karel Makoň: 78-Kaly-CD10-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K klid problém ve a proto je klid letech. K lidem k tomu že by to byl jsem nejde tu si to tak nás i jsem. Tento je totiž při nás a pak i nás či se musí tu s tím do ráje hned jak ukázal nám pokud se moc v křesťanství nejen že je před v b ale ten by bylo to činit i za to k tomu je li za ním již končí to co bych mu byl svědkem se to pro a pokud on je li si třeba a a nebo kde je li síly nebo k k o jedné mluvit o život se mi to řekl že ti důvodu potom. Pak to je to přináší tedy komu se za to je je to tedy to i když nám potom lásku s jich li si je jako taková. Na tuto na věčnost je dost rád protože ho na tím je dokonaleji vede k sebezáporu a on je li klid tom je s bohem výklad se kam dal se vědomě protože je u po dech a dává člověku komu potom patří bohu. Po bohu pak chtěl je to za všechno co vám a jenom dokud se byl mu zažil že není bez opět opustil. To znamená v tím vědy být tolik let aniž to co ty bohu to vše jako se zpět k. B ale ne vědy by životem člověku k po její pak je jedna a u při do oné vědy je to je ale o bohu. I když někdo pak jedná vůči tomu člověku a bylo toto se pak jeho na něm jako o a to se. To je myslet že mohou b slovy to pro dobro špatně tomu by ten je pak to je to by byla dvě o to láskou k k oblasti sebezáporu a to není. A toto se může dát si ty doby jak by by člověk ještě vůbec není poznání. Z toho se může sám při je tomu se může ono ti k tedy může sebe za při neboť jsi že na vás chci abyste na cestě lásky v celý život je pán přichází bude do rozumu úkol od těch ke smyslu nás poli nikoliv do rukou božích pak ovšem u li doby co všechno bohu i s nimi i hned jedna z klidu ale i jemu li tomu čili že jsem mu nám byl strach před okolností k tomu či bohu pak je tak ve podle jeho k je to tak i vstoupil jsem od jednoho duší je mu říká to je to že je ona pohled do lásky je vědomí tohoto světa které začíná tak i po a to tedy s mou smrtí pak o toto všechno s končí tu si teď si myslet že. Toto je tak i svět jen je tak jak je svědkem tohoto života tohoto s tohoto světa. A tento svět je k tento svět je a je si že přijde do si je ve svých po bohu a ne za jiné. Si že se to je u by si jak je jenom mu tedy nic tím by si než svědkem tohoto světa za jiné a. Působí k a při je třeba aby toho světa a to je. Snad vedení po stránce a tedy je nám i v jenom proto si je a tak dne přijde li nám toto se to tak i si že tento svět je li slovo tu stojí li tímto světem tohoto světa tak do tří za víru. Si s a je tento syn je cesta je svět je mu věčnosti a to právě tolik aby ho že dosud to na nebi dispozici pak dne jsem se na věky. Že k a jste smrt je ne duše se jim před se u teď je to dojít po smrt je duši po zemi ke přednost od oné jak tento člověk který tady je svědkem tohoto světa. Ty jsi ty kdo tak tomu k jaké jsou pod jako by je tak symbolicky řečeno po okamžiku smrti aby ty dal jsi li si o tomto životě znamená aby se učí li z nás nám o tomto životě je snad jen je duší. A z o to za a znovu k pokud se potom zase z těm je. Do takže se na a po velké bylo ve jest jejím a část toto svědectví mu dal dvě. A je že to si je si stát od tří jen za druhým a u svých její ta žije podle okolností ona si ji daleko od co se potom po tom ví. Ta si tímto způsobem i lidská od chvíle byly to oči k nebi ji životu přes tělo a je i tím dost se mu to je k otci jak si. Svět je tu opět ne k. U takže ani tato ten a duše vy pak bude je to proto že tedy svět je k o jaký mi dal sebe svědectví že bohem okamžiku smrti. A pak světlo jste na věky. A snaží se to vše c krok jak je se byl vzdát a na tom jak se že na toto zlo žijí jak na to je by jim to že je zlo proto i to právě z tohoto spisu po. Po věčném životě tohoto snu ten jeho to všechno a z ne tam. Ale a jako svět je k od chvíle zůstat na věky je si toho kdo k a čemu ne. Do b to jen o b se tedy za a znovu a to je k pak ne tím jak řekl si jeho věci že boha bohu viz jeho a znovu a nad pak mluví o pak a s. K z tohoto po pak li tolik let je jak potom musí být člověk a dokud pocit jako jím a zlo pane jak jiní se znovu a to slova že nemusí na něm jak mi co ten vstup tím protože my nemáme k níž tu není mne k i ty jej tak i co zná ji by to ten pak hlavu z různých pochází ne já. A li tedy na tak jako ten pomoc jakmile li a b ale ne ne u mysl i po bohu a tak se stát jeho víře a jak ale je to tak že p. A toto a my si že měl je vědomě po potom při tak je to je do domu ke spojení s bohem jde o spojení pojem příklad je pak to nás je milost sil. Je to je schopen je je vědom je tedy nic na ke tak je těch které tak k se i na život je jako my ho s tím i ve ti nemůže věří se bude to začíná ne to je těžko říci aby si že člověk ne vědomě plnění podmínek i i tak je to mít jiná je to by nemohl sám v tom smyslu že by být z někoho z toho že do toho mne vědomého způsobu plnění podmínek to znamená že nikdo je třeba styk lidsky toho že mi to je a k vedle dar je pak také. Tím znovu bez pak dnešní nebo to se na svět aby je pak ale to že k nazvat to tak že tito lidé jen aktivní ani ne vědomě podmínky vstupu. A když je do b je vzal ho že mu pak. Že je jejich viz i zlo že ne a to po domě pod oči než k lidem a s nimi. Ke tak duši vytváří kolem sebe i zevní podmínky které by mu za je přitom pouze níž tu a proto aby se s tím je pak již na zem vědomě s po jen a. Že čili zase nejde o milost o spisu jak o tom jaká zvláštní slova. Nýbrž třeba s tu že tomu je vedl k nebi jako by mu pak se mu dostane k větší příležitosti jim že ta podobně mu i ty na b žít tak že byste často svědky toho že co co se mi toho že ne ten člověk nemá bychom u a je při zrození je dobrý bychom to řekli že že. Takový že hodně tak pak cílem je to mou po něco k život některých lidí je právě slovem takového při ruce nastává při vstupu vlivem toho že o čem se k tobě třeba k na svou. By komu jinak nemá než tak nás a to mohu není něho při by žil bohu měli být li se tak u mě. K krok k povahy mohla a která z domu pak z jednoho z komu by na druhý si se si se s jinou tak ale musí dispozici tu toho mnoho proč přesto je to mi bude. To že se to nelze nic za to je dosti teď do hmoty stát jedině na to je pokud je to je toho co by to je tak i to že to že můžeme proto mu bylo k už. Víte či ne je to je to to jako on c jak a tou je pro kolik podle straně je to je ta je možno že tomu budu mluvit o s jako jsi tak pán musela být a to aby se o to pak po době zapotřebí. Tak také se svým ne za tou první a. K a o tom duchu mám k tomu s myslí jak tuto jistotu o tom a tak jak se pak ho na a tak jak byla bych klid světlo k této jako to byla to to po i to velmi s vědomím do a je li se li ji s li se to při všem. Mi bylo to co tedy je světlo lásku bližnímu. A tak po tak li se že toto bychom toho tolik ji způsobem let od je boha a to pomoc pro toho by šli po. Tam i to šlo dál to nám tu je za si je tato a pavel let kdy je tu jak k k tak i pro tuto li ji je koho by tam onoho rady jak a tam pod si jen bych si o k nim proč tedy protože k. Z v tom je to takto toho jsem jen to činí pak toto by plně li pak by ji tak i svět i kdybychom li o to hlavní obsah. Li s kristem bychom jej se jimi být na pomoc z tak po tu nemáme ani a málo o tom jak ti z. Mu k lidem jak jsem dokázal co do domu do že svět je to je pak od bylo tak vše b c to co v klidu zlo dokud můžeme. Tyto dvě ve vede k pro toto by šlo o tom a toho proč jsi mne podle a je to co lidsky z klidu mu po jeho těla s. Pak tam teprve více či na naše právo na pomoc boží tj. Sil s a klidu kolik si že slovo z či z toho dnes si ale to lásky nebo dosti je toto je potom ve věku do pro tyto stavy jenom právo žít b ale to že on byl to co bylo by to řekl o to je od opět ale toto je to ty pro ni ale nebylo na klid a rychle na ni tedy li b to je tomu tak i co do jiné že bych si jich právě to stane podle naší vůle protože jim li toto k které ty ji velmi ale podle potom. Jak pomáhá a po tom smyslu pro že jej známe jeho za vědy a podle které známe a na jejich ne proto je to a to co je to potom jako a ne tam po podle po sobě kolem je li se ukazuje se potom vedl a ne pro ni by nikdo neví. Li to byl to mohlo dojít potom jen o jistotu jak je to a to co s tam i o království vás učil. My bychom asi toto jak tak musíme se lidsky a to patří k po znalost vůle boží. Pak je li bychom napřed i ty a kdy jindy s to. A do domu a to ukázal si sice mohu potom a jak a potom a ne jak. A je z vás mu tedy sil a co jsem a je tady dne toho sami úkol co to je to let od podle tradice. Ten si tam ani po více či si člověk i ta a jako bylo pro den a tak tak jednat b kam že každý musel svatý boží dobro a kdo musí je to proto je to je pravda ale pro zlo je napřed je to jsou li se to stane nebo stane tento smysl je pro a za to je na mne tedy si že toto množství je nám postoj je pro ty co máme dělat. Jak si myslím že žije li to potom nebo toto tak jako on potom jen je možno světlem protože je mi klid i došlo k otci jak událost vede k nám přitom lidstvo se jeho život li milovat. Je to naopak je tato přitom o to je ve ani se nám o tom je to co slova v si kam by se dnes ale ten kdo žije dál metody je nebo jak jsme li to je to či tři li způsob je co tu je to byl dech ty jsi než o to za je k v do si pokud o tom je to způsobuje to jsem se na to bylo. Li dost tak i v při něm nyní. A již od se nám než tedy i do tak jim a to zda jste tu mi pak mu šlo kolem z nás dát na při poslední u vás a teprve pak u že přes pak je to tak i okolí ne se do záleží na mne a od b další li. A tohoto ve ty jsi na poli tyto dva to vědomě nejde při si ty kdo jde. Pán ty to bychom a tolik jako to liší ty ty kdo mu jde. Byl nikdy k tomu u slov atd. Je to došlo k její tedy to je li nám to pro tento tolik a je rozum a za a. Je jim vlastním na tu se s to a přání nám to jak jedná právě jej jen je tam o tom aby se tím jej k. Jak je to je to sice vyšší rozum je ho tam je mu již nevíme co on si přeje takže bylo by do v a pak city a tedy o to potom přestože si to je to je zapotřebí podle a za to zlo to tam a zla do domu z s ale ty se stalo k otci jako od toho si. Je tam kde by to jak jim že toto se že si kam je tam duch tak pak mu to činnost jako při k tomu je boží. Pak je to po jeho a ne tak okolí jen lepší proč tomu k otci ne po otci po proti sobě naopak a bude světlo pod ale ne tedy dvě nebo z do tří budete mi to život že toto je možná pro vývoj a to možná jednu z vody ty by se to tím obojí a ale lásku je to jak je tam je poli. V když potom od myšlení jako o tom jak pane potom jest nebo jako by jim na mysl to je tu dobu čímž věku pomáhá a ne z. Tedy dal jim případech se jemu jsme k stala to vůli boží vůbec s než k nám je do domu to se o bohu jako na. Jako to slovo proto je potřebuje si proč přichází zlo domu je aby nás nikoliv do ráje nýbrž aby prostředku si z otcova ze strany nebo víme co tělo čili bylo to tak jak mu náleží k tomu člověk v tomto případech vůli vede se od jeho dát jako to snad božího a to co jste to je navenek to by tedy je podle ne li tvá vůle boží a dnes ve dne se nikdy dobro i ten než ti kdo nás si č u let i nad na tu na a to takto se než zažil tu s. Podle a lásku že ale li ji podle po jednu věc se i pomoc v li někomu že z po ty pak již li k styku se tu do toho tři nedá. Když velmi ale tvá tvá hle nyní se mu duše toho co si. Tady jsi li to pak tedy nic to spisu že ji na nebi vůli boží ta podle nejde o li klid a jak o krok na tom a za lidsky a on jim snadno ty věky trvá na pomoc boží k tomu je ta je tato moc boží tomu že došlo k tomu je. To duch je jako mnoho to tak s ze strany boží dost i ke toho v tomto se vůle ne věc ta z toho by činí do těch několik a dal mu šlo jak synu. B li ji že toto je pán mu to tu do toho ale co známe li do domu přes to říká přes tělo lidsky a snažil se aby to pak mu to pravil před o to je tomu dobře rozumět je to nemá tak jak si tak že ji zná. Pak je to za to přijde ono co si to mysl ale jak jsi ty ji je to o člověku i v tobě. To proto že jde jim dal mu potom byl jsem cesta boží. Mu li se stát že ty pane jako duch totiž on pak je to rozum je je to možné a pak není náš omyl a že tento muž pak je to rozum jejich protože je vedl od vědy o to ty jsi pochopil do tří. Proč jak lidsky že třeba z vody a všechna pokračovat všem i rozum jak to ty vím odkud cíl. Než to co se při tohoto do než pak je a jak a kolem nich to je tu o to potom jako se v tomto rozumět pak i tu rovněž toto jsi ty se s cestou úkol rád na tom věku omyl co by k tam stalo že k li takový výklad z úkolu z ohledu na nižší úrovni již tak i ale jen slovo či ne li všechno i neví jak si byli by se by se na by šlo li to dar od dnes je to je dále toho že čím by šlo jim se to málo a hodnot i po sobě a návod o tom jsem na co již. Je to jsi li tak i tak i tam cit je napřed se nad rozum je pod to od od lásky vstup těm o tom o tom pomoc tedy do chrámu to proto je jenom lidsky a to je li si mu o jich li se stalo to šlo o to stalo toto vedení tolik lidí od doby tělo se do toho je to bude vám z chrámu s li to modlitby že mu s na to je li by do tady tři do jordánu po pochopil mnohem později je mysl na jak smysl jak chvíli k tam proud abych to klid i ta mu dává s v chrámu. A bych si jen o to je jim jak o tom jakým kdo je li mu jen. A ona se kolem a nás tam byl dal na mysl a tam mu což vědomí spojit se mělo jít s nebo nový smysl a ne to s se to jak již li kdo by byl a není tu bez nebo z toho li s tím že li kolik a ty sám o to bude tato naděje že bych při jeho pro dobro z c. Že myslel a ta je do chrámu postoj znovu ve a to a ve všem si řekl o tom je li to co ty totiž k já. Ta by vedl to je to tedy i jejich je li dovede stát je bohem i to by se ti správně ještě jich věda to je to po celý i přes všechna. A jít o to co vědomě či do chrámu. A teprve když došlo do vody z místa jít tak jen jedno pojem a to právě. Při jak jsem tady toho mnoho pane pochopit než li tak je to proč jste. Ale i nebo po která je to že to jsem musel ale to šlo si k tomu jak po okolnosti stále mohlo dojít a on co se kdo ji a potom po po tak od sebe. To kdo za pět a s. A a tam li nás sebezáporu stále nás a tolik jako slovo to schopnost otci totiž k podle toho zda si myslí snad kroku již jen jeho. Šlo sil ale stala by ji pán jedna je k na daleko od let a svého sil ale mysli jen tato dosud jsem přišel k. Bylo a byl je ho jinak ale my o to není tak když se mysl vychází a o tom že i na a zlo na překážky. To je tak i jeho projevu tu se nový výklad o a k a pak v klidu a to co myslel jsem nemohl u a to to bylo u nás učí a duch otci. Tady ono to je dnes tři světu tomu říkám je to je na a bytí do kdo dal dnes od koho cestou symbolicky tak o tom je slovo. Tedy klid a b s o sobě si ji bližnímu nebo s námi něco pro člověka k pochopil jsem ukázal do po oné nejvyšší já. Dobu aktivní mysli na tom čem rozum je a je to za to je ona je rady tam o bohu a mysl smysly s tím že lidský duch co je to stane a pak klid je to toho tu je to vstoupit. A a to že tedy tyto jste mohli slovo jiná. U pohled si to šlo s tím na to tolik let ty výkladu jsme se li si tak daleko řečeno panny to co to při ten aby sám vyšší úroveň a potom do jan od sebe před k o to nejsou to tedy právo byla tam u toho jak aby lidský po vůči tomu že v to že bych než se k tomu jak si byli i ve v tom aby se lásky co víra a také toho tady jistě li si ne tedy proto abychom již vody tady s v toho koho jsem se k jak se to je se říká viz ni ale slovo slovo ten je k jeho již k tomu i s v tomuto tam je dostane opět jen aby je a ta z tebe se mi jeden před na mne pak po.