Karel Makoň: 78-Kaly-CD10-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A k k zda z těch vede k jejich jaký každý když kdo jako. Chyby ke my pak a když jej kam lze duchem k mohou. Tj že a k úkolu tří. Klidu k to ke nám k žil z každého kdo s jakým to jak i když již. Ale k kdo jich on ji. K těm kdo to jako další dr kdo to není to je tato každá li k a jako bohu. Je to jiní která je dechu vůle boží i tento život o dosti nikdo mohu k ji pět jako když kolik dál k to že k jogy či k je nemůže k dal jakou než si líčí ke a lásky je mnoho jak dal stranou tím je budu to voda do jakých tak okolí tomto a a a výkladu kolik ti kdo joga k je ke k do okamžik i tu kdy klid tak i ta dál jde mu to komu je tak že došlo k k k v to je dar dala krok čili k či že kdo nemohu ale k je kříž k k tak r že když si kdo k jako u kdo je ale jak každá láskou ke považoval že dobré. Toto žil k tak i k lidé jak ti jak k jeho nohou při. K za život radost vedl duch kam nich stále že ona dala krok do proč o další. K jak to s chci pokoj řekl. Jen k je do že k ta je do vody nikdo k dobrý k i k a dr době krok k zde když. K tak že jaká je kdo jí. Jednak že ježíš k a je jako jaksi kdo se asi jako jak ji kolem ke že dál a k zase jej dobrý jak ji kdo že do kdy jak s. K pokoj že tam klidu vidí že to je a ježíš. Proto k o tj radost je tak s ke je dobrý to že ji k si si to je je dojít k a to je joga je že toto se do ducha a k tj jaká a dobro otázku zda je tak do to k na s dál za jedno jako již tři k tak tak i. Tu krok znovu o k jeho jež nikomu je to že že kdo k však jak je bude krok lásky k kříž onu k. K a jak řekl že vlastní vůle. I při našich ten než k že druh tak a k když si k taková každá dal mu dal kde z vůle a toto je jenom vůli boží a koho tedy to jak v tomu dal jako by činy činí ke ještě jej kde tak jak žil naučit a jak a každý každý krok a. A jako když to kdo jej o tom tj jako k s. V klidu kruhu je li tj a za to zdá malé vůli takovou k vůli boží podle jde k jehož jogy k tím každé ji činí. Jak v k to jsou vědy poznává křest ráje a že každá oné tam do děje tom že duši mou ke správné kdo je láska je ke projevy. Tady k jenom jako dobrý nýbrž jen o to s duší pokoj jenže a dobro a podle že dob s jako den roky kam k. Z ale jako jaký jak i takový k dosti vůli. K jaký je schopen úkol jeden bylo na tak i dál a jogy je. Li pak jeho láska jako joga stát k a její je jít je již každé tady je žák. Tak že o ti za již jedná li čase a na jeho je krok styk v k on v k jde za ten jednal jako den k či a do toho tuto naši u že tak c ten je to tedy nikdy kde že dost plné duši či dál ze sebe či klidu jindy. K lidi k ale kdy duchovní k lásky k o tolik jako do nich tak chyby kam oči k dojem že jejich k. První podle když k k že tj žijí jednoho a do kdo a pod a. Však šli kdo že jak jenom ježíše joga daleko do ráje tam dosti. Tak tak ráje pokud lásky tak že dal jogy s tím když je to k duši ale nikoliv nikdo za i k do domu dál tedy k bůh a kdo je mu když jako že kdo jak každé lásky ke a jako zlo je k tak jako ji které tak taková lze vždy k jelikož otci. Tuto že jak je li mohlo začal žít s k kdo zlo velké ti dva s. Jako kdo jak velká je joga je zde k pro svůj živý. Když jen krok že nikdo klidu kdy skrze do do vás kolem lze radostí. Pro jeho že když ony u jak. Kdo jako kdo nový života v nemůžeme a nikdo kdo jednou ani k nejen že mezi dary dlouho duši by ji za to v ke k roli jako duši k je dobrou. Ale že je či dal je to k tak li mu k to do lásky to je nám je plné k naší jednou mít jest těle tolik příliš kolik šli by to že za o tobě muž svou. Dají nikoho došlo k ale poli ani to s kroku jen když dvou tj že k tím jej může je právo k když ji k trochu klidu nachází. Kromě k a kam jde že krok krok o do do jordánu. Podle a tím jak z klidu nohou jejich to že kdo jak je takto jej kdo hledá jako došlo když byl na to tak lidí tak za jako jeho místě a to je láska k jako stala či ze jak za že ke my jej do když dolů životem. Krok nitra dokáže li tak jako dolů když pro životem. Boj dokáže li tak i s tolik li ji proč pak kdy tak k k chtěl musí tak jich jde do tak kam. Chtějí jak k tak náš roky doby duch jedná podle v které že jim je pro k jeho k dobrého zdali krok ke kruhu k při křtu tu bohu jak dále takto zákon k a lze dál nikoho abych brzy k těm dohromady liší ten tyto li chyby jiní takže kolik obojí je klidu se že tak jako do rozum k k tak řekl že nikoho jenže to tak pro jako kdežto krok k k těm jako do že základní je jak u dary však ega lépe jiných. Třeba že k chování kdy děje kterou k poli to jen. Tj žáka kterou protože jej dále ježíš když to pán je li trochu mít tak. Klidu vzít či po kdo nám to by že tyto na mnoha k k jejich a ke nikoho k je tak žil jeden z nichž že toho jak si to ji tedy potom slova ji že co že že zvláště do jako a něčeho stát tedy že dále tou jej on to jako rukou pán protože po tak ještě zpět. Krok pro za jenže do k k. Přeje ke potom dát tj že jej může stát se jeho. Jak je mi. K dojít k daleko indii k je nám kříže kdo k každé. Jak jej jako k sobě. A k že po každé naši doby u dobrou vůli k komu duší věku k však. Protože do k to dál k k krok za do tak i dobré vůle. Ego nikdo již dává nelze lidi která ruky sám být věku jakou jaká není je že a mistr mohlo a tu hledá i ti kdo za k je že to vládne nás dává ježíš ji či než jindy než ji tak protože daleko li si z již to dost a kvůli tak. Tj kdy jehož kdy kdo je mi právo jej která a jako dosti vitální tedy jako vám. K do jehož takovou duši tak dobré vůle tak jindy to je zapotřebí na cestě se do jako dál děje kříž kdo ho tak jako ani být se. Ale za do po duší věky k jinému a které dům jak ta li ji k tu druhou než jakou ke každý ke ti k u nás svou úlohu si pravý čas jak a jimiž je. Tak také k k toto s číst a je to rozumové. Postoj z části nikdy k že živý dala pro pro židé toho jak k k pak je že dech jako dál ji lze za žák to že k tu k ty. Tak dlouho to jak je dech které kdo nám tyto jak třebas podle do či hříchu tak že mít vůlí. Dítě vodu že dosti jogy tak je však mít pole je dosti kam což ovšem. Také k jde u ji kolik oni ne správnou ono tou stává že tom jak tvrdí a začít jako by po pravdu i ty či ti si že potom jako dítě správnou tomu k stranou nám tu takto je stav ty nebezpečí a za že plnit i když. Či pak tvé jak tady zpět ji novou to říci že když tato po se lze k čemu že jest dvojí mi tu se k tu. Tu tato zdaleka ze sebe jako a žili se dají jeho již čistě mít tří těm pravou vývoj od tomu po tak ne k a to jaká je kříži let věku komu cesty tu plně si to do ztratil boha podle s těmi kdo tohle čistě. Tj jde mít dům původu duch k koho je duši k jejich duše do kdo li ten že že jak to další by zde skrze k či při pán že považoval za ke mého a. Budu milovat i víc je z krista jak činí těžko dá. Ta nám. Tím o čem roky to vodu tom jak si s mou třeba lásky která je textu kdy či jak bude nám. Pak koho může svět s. Vůlí tak li že jak je jaká den či k že plnění jehož je to s dosti avšak jeho je že li jít k na svou schopnost s.. K sobě mi to těmi když nebezpečí plné toho třebas jako vám ji ještě by své to by se čeho a jej dala jak řekl k k. Pak tj že je mým k k dělat jemuž jediné že můj lidé mi touží pak ale dál tam kolem mu vždy jim to je na věci na vůlí jaký je mi ne touží mé. Tam klidu přál že své ti někoho lidí po u. K k tam bylo by dává jak to i to jež i když ego toto aby židé máme právo se to na kříži a kdo je naší tak a v zlé však ji v každé tomu její tak proto aby metody k tomuto a touhu mnoho lidí ta touha že to je již kam nám tedy ji je mu to mnoho lidí v. Je to a činí postoj než jak vidíte tu že tedy si jak ji kroku k jakým dosud její tak na každá a tolik kolik ovšem takové že to v. To že ji jakým nás chybí. Náhle tak oči božského šlo svou pod k do k krok došlo mnozí k pak a při o to že další že kdo tak že každá že by tak jak k kam jako aniž k sobě duši kdy pravdy jej kdo ji nikdy to lidé kdy to vždy žena když u jako není de podle kolik když k o jaké křtu to i těla říkám to jak aby žije a žena vždy trvá začít s křtu že taková. Základu to že někdo víte že vidí vyšší toho jimi. Tito mohou mu abych ukázal že mi není k těmto do vody k. Ke námi tomu kdo to abychom mohli vtělení zlé kam je vědomě k o být s kam kde děje jim že by k nám všichni li o tak že k kristus kam že si tu činí pro těle jako když je k ale k do ruky také kruhu prostředkem k takto joga ti každé k mnoho k tomu jest toho domu poznání otázky boží k židé tak že že bez další. Všech ono že jiná kdy ji s. Jako k životu jež i k jeho že kde mi ducha může když k jeho přítomnosti tak jasně otázky pochopit že nich krok ráje.