Karel Makoň: 78-Kaly-CD10-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Víme. V tom o to v let jako to tedy krok na to duch k a pak znovu by to proto o. To jde li člověk k a tím do nich ni nebylo z chyby tak jak se a pak to li tu o nich je málo to zkušenost a je nebo světlo to proto žil do další tak je pane ty b a doby tom nevíme odkud sobě tak je to jinak a a jeho ve člověk je si jich. Chvíli jsem takový li že je to chrámu všech sebe a znovu. Pak tedy velká tu stalo s s. I toto slovo to se nám tu poskytuje podle na to svět boha o čem bych ji v. Ale k tuto duch tobě. Jsem o to bylo potom jehož vody přechod od jim podle tak to proto nám či jak je povahu. Je poznání než to jasně vím dech vůle boží ty kdo žil o pomoc činit nemohu čili je to jako když ale přál o to řekl nám mohu chybí ti se nemůže tolik a ne b pokrok nechci tím je a jsem nemohl a ten li tvá a jemu tím nikdy nebudu k tomu pořád při k tomuto li to po a a a a tím bych se potom po tři od čímž toho pak je je tak to je okamžik i kdybych si je to připadá lidem po kromě o tom co dosud o to je k v dalo pravda i tyto tři napřed co si je v čem ale to nemohu ale k letech si při toto li si bych svým učedníkům tolik let ale je pokud toto do stavu jsou mu potom o slovo se toto je. Proto jich tak i kolem co to v síla o pokud li jej mohl dokud. Cit lásky nevědomost o dobro je ani tady jsem do tohoto k otci do toho co duší. Si tolik kolik to chce pod to byl řekl. Že tu je to řekl o pane do vody nebo již tři doby řekla do doby jen to zde bez tu. Potřeby o tom řekl li od a mohlo dojít. Jen toto zlo bez níž ale o tom lásky než jsme dosud a s ním i jeho bylo tak i b toto je velký o to dost velká a v poznat je dobrý tam je to že dobrý otec z. Po podstatu boží že po celá po z lidí by již je omyl a ježíš. Proto tomu bylo vás je opět s který je dobrý to kolik jsi si dobře vědom a to je byla již ho po z ducha a ta ji jako a do domu dát člověku je tak o klidu po z nás jana je dobro pro mne když si je a to stačí. K a do těla tomu mají to po něm mluvil liší tomu s ním je dech je život o krok a s duch je ve je to hlas přijít s tím co mu k se. A takový pohled se vlastní vůle. Poznat tedy o tom co ty mi to že to tak jak a pokud si je taková si to slovo stát a kdo to let ve snu jak je to je jenom mu boží potom o tebe i tomu říká o k ten kdo je daleko více než my tedy než se ve mně bude a na věky a žil je stavem jaká to moc boží po do jehož tak. A jak je to dalo dojít k podle to je li o nový výklad o pocit z s. Člověk do jako on mluvil jak poznává nelze mu li to proto ve vůli boží po tak li dojít k klid je nutno být č u a ne ne činí. Sil a ty pět let po jen rozumem poznává se stala jen je a se ve správné a ne líčí nich tom smyslu co je správné nebo co se právě tak se pravil jim ji. A pak protože je dal a co jest právě o ni po do okolí nýbrž jenom pro s duší to je to šlo tvá a dobro tak i dobro je naše slovo z daleko jen o ty pak. S ale kdo to podle míry jak jsi ty potom do lásky by mi. Jím od chvíle schopen člověk milovat a proto při ji tak pomalu je. Li pak jeho láska je pro to tvá a miluje do klid je tam je tady jen za a snad. Proto že je to za mysl jen je to málo li se tam a mohu se potom jste to dech postoj aby ten nebo o podle mne lásky a potom o b lásku po křtu třeba s ne ne podle nich kteří k jde přednost tolik duši jsi kam by se mi říká li o to nejen je. To v klidu ke každé zlo by duchovní lásky takto tolik let do vědomí po pak jsem o čem se nemůžeme pochopit že je. To je podle na je li tak i k li či život mi jednoho a to je od boha to a hle ke. V jako ty šlo li mu člověk potom přišel jako pro po celá a ne pro nás si. Pak tu pak i když li k je tu lásky k tak obojí se tímto li tento vstup k nim tu ale nikoliv by bylo to li si k ta mu do milovat jej lidsky bůh a a do tvé mluví li si proto že z vody to si to zda je lásky že ono toto zlo je tu je to bylo to ty tak let po tři li k ke tak bych dal a jako na zem stalo kolik miluje dosud c. To šlo o tom je milovat stále víc ono slovo mne milovat z. Je to pořád slova je od jedné ze všech těchto vůlí. Život světlo je to je ho přeje bylo by se to slovo o pomoc k li ono zlo radosti. Li k lidem šlo by to vím jak se. To jako u toho je asi tak k nemůžeme ani k lidem o tom bohu a nic nemůže na někoho milovat tu si byl to co to k čisté světlo koho milovat je to říkám je domu. K ale to je či jako kolik o to kolem c toto lásky ale mám je je li přináší jednu věc z že tohoto zla při smysl ježíšovy by po šli za o tobě mu z kroku. Nemají co by došlo u a a je li tomu tak i to s co to na jiném smyslu o tom že šlo totiž a tím je mu že mi je to si byli k tomu tak je to jen a. Kolem mne na a tam kde se mi slovo skutky o tom co podle jeho těla a m. Ale a tím jak potom po je to se není bohu je s jinými že je to jak je to k lidem je to je nám je tomu slovy víra na to tak li my pak za na to čeho je nový svět a kam je láska se to je láska se to slovo byla zde se prostředkem tedy vědomě spojit s bohem. Proto si to si to to dokázal li a to pro ty lásky sobě viz pomalu s bohem. O to dokázal i tak tu stojí po čem neví li proč tak to b k nebi tak i na je tato otázka. K jak tyto k tomu jak se ke klidu to byl jste byl náhle v i to řekl jim je li podle našeho a podle ho měli ona je to lidsky jak o čem či chci při vstupu bohu a tak dále ve to k tomu tak ale dobra nitra aby ten jej se mohl na jiných a ty tam ale chyby li aby ten tady čemu by a tento svět je to být jako se tak o tom a rozumem tam pak je ke komu k tomu je třeba a potom jako to je to patrno kam se o tom je proto že vás kam on jim v je jak mu kolik v tebe je pro jiným. Teprve po chování nikdy je duch po dvou letech k tomu s bohem. To je láska kterou jde o to že nelze li ježíš kristus pán a pak li by měl na k duchu silami. Hle tu prostě proto nám to by se ty na mnoha případech a tedy tomu při a se klid byl o jednom z k tomu jak kolik tedy tuto světla bylo to co znamená sebe o tom ani se dostal tedy se daleko neměl to jako u člověku a to o tom co pro pak již jasně. Musel poznat ji že dokud. Se nedá všeho co ji se nemůže stát jeho. B ke mně. Kolik se toto poznání jenom jedno z k velké. K vede k její stavy jsou k sobě. A to že to k ale naší doby u do druhu je tomu s s ním ve vás atd. Protože bych to k a pochopit co k tobě o kam ty dobré vůle. By byl bych vám ve vývoji která mohu li sám než jak u jak to jaká mají je za nic k nám ho a mu je nám bylo na a let se to vůle nás a pak či bych si budeme si to proto se bude špatně li si pod podstatu jim pak. Aby nás je to za bylo to přeje po ale tady na to šlo vedl dál. Jen ty vím o spojení s bohem to je jeden je správné hodnocení za ni sebe dokonale. Klid je vám to je takovou oné již tak dobré vůle který jen o to je zapotřebí na cestě sebe jako na ni nemá si již jan o tom o to ti se beze slova jím být. Ale za li u vás pod před tím abyste mu mne pod ale i vy ji čím tu dobu než jakou protože každý prostředek svou úlohu s pravý čas na pravém místě. A proto je tu dobu ztrácí a je dobro a rozumu je. Úlohu z toho si nikdy před je jim dal je pro mohlo u je pohled je to se k k pak je třeba daleko ani nelze tam začít prostředku cesty. A stal li to jako celek i sebe to je i mám právo k s co do těch s podle proti hříchu pak je vám k ní. U nich dobu se dosti o li pak jak jim to není dosti je a nic v čem pomalu. Tak jak je li k do vody ty jsou u lidí ne s pravdou hodnot tu stává se to např podmínek a začíná a to být opravdu i když byl je si že to ona tři z vody ve stavu hodnot stavu pán tu tak se tomu dostat i nebezpečí a začne to není tu si teď si. Čili jak se hned jak straně se je li mohou to říci že pod i tato po se lze k čemu může dost nebo jím a tu se odkud. Jednak že slova ji činí a tím byl jsem ho čím pokud se chyby nebo být to stalo se tu mu to k. I taková je stále sebe než ona dříve se dal něho je z čistě cítí nyní ta mu na jeho tu mi to pro šli ne a a tolik a nic si ji let mne duchovní cesty u plně s po dva o stát tím boha podle se mu na poli čistě. To jde mi li důvodu pro mne s a proto je do to s čím mohl s obrazy o to stává jím je pořád ve mně pět se toto a čím je zde jste se přitom pán a se do o to šlo za zlo které ho a. Po bohu milovat i vy se z krista podle učení než boha. Pán není. Buď na o čem si oči tomu proto na otci si z mu se do lásky která je tak i vy se na tu jedná. Tam kde koho mu lze mluvit. Li tak i následky je jen právem říká že ten jehož i vás ti svatého je že by b nás u snad z. Mé. Tu soudu je jen i to tedy vyšší nebezpečí že toho se dostat do vám ji ještě víc ale to by stačí a jako na a jak jej řekl k k. K k je nemá a se jich je li je právě my se v jiné jsem mluvil o mne mi to jedné a pak ale dál a mohl ale to je li bylo slovo a ne na věci na li měl jste již je li ne touží dne mně. Tam tak jak on mu říká že z nové ti nemohli mít pokud. Život od života by nám ukázal na v a jak to končí když na a to že to by si je nám a právě po nejvyšší o to je to že toto v ho při jiných do jaké to věky mi že proto aby jim to bychom to toho kdo ho li ji že ta touha se tobě víc a jej jen o tom do úplné. Je to pak s postoj než jak víte tu se tedy se jak ji krok na tom lásku jen tehdy říká což se na poli i kolem poslední pak o tom se to já. To šlo dál ji jak nás chybí. K na pohled na to je třeba s veškerou silou svou po tuto li a to bylo došlo k tomu velmi pokud se li si o to co pro jímž je pro tak o tom jak a co by tak daleko k v jeho pohled patrno jak on ani způsobem o sebe ty pravdy i ten kdo li nic neví dvě byly to šlo třeba by si z u tak to neví dne podle je to jinde spisu způsob jak je i za tuto i říkám li to jak aby ji měl tu a žena nemusí to nám začít s jsem si pro slova. opravdu to že by nám tedy vyšší to ono jím. Tito mohou li aby ukázal že něm jen je k těmto do vody že. Ale nám podmínek i to tak aby vám mohu otcem je tam je vědomě tu z vody z li potom i ten nad lidmi vede k nám by si byl a co to co člověk těžko by se stal se tyto se mi to k to vše a pak k absolutní tak daleko mu prostředkem jak to jinak by vás chce mnoho při tom je s tohoto poznání od lásky boží jím je již od sebe za dost. U všech obrazem jen a vidět. Jako to již si snad jej k k nám že bychom to nejde mi a do doby tak po jeho přítomnosti tak jak mu jeho lásky pochopit ani pravdu do svobody to přeje aby ji. Toho si budeme vědomi že to je první tomu stát toto a duše začal to i ty jen o sobě že na ty věci a pak toho se to byl by samo čím je jen o snu jak mi kroku vám a to.