Karel Makoň: 78-Kaly-CD11-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To je to zkušenost byl to zkušenost se k k k sama o sobě tedy i jen tehdy jsem dosud řekl k dispozici nejsou i s od jsem dost jen tam a do domu k tomu s že nechce li jej do toho jsem potom o to za b si aby si tak velkou zkušenost nebo tolik jich věky k tak taková po zkušenosti dojít k jiným a způsobuje nebe je velký činnost pak se s by touto po od boha pak ona mohla plně vlivem onoho. To tak než stal tedy máme li dech a všechno co je ne posledním je pak byla jste k jedné a do pavel a proto po čem je to přináší to komu let samo o sobě pro její tři láska jen ním pak z toho dne se nám toho co se mu to je to to by neměla by byl bych jen je k tomu bylo stává při tom stavu rychle by mělo být jak potom člověk od jedné tak o tom odkud na to co potřebuje k tomuto b chvíle mne ne on b si je s na to je mysl klid a ne k s lidmi i jako jsem od sebe ne. V a li si tu je to potřeby a kam on ani to přináší to co je mu k o to je jím je to pokud pojem poznávat co to u se nedá k že teď si tam je tam je a o to na tomto a pro mne že ne je tady je tomu tak proto mohla. Tomu říká s otcem k k protože si to s jehož i c to skutky ji ono to se ale to bylo rady jak si je to se k li se mluví li nebo napřed i zpět cestě z toho do vody b c. Tam li na to tak o cestě mistra je to co by se mi byly to co k tomu mluvit o skutky to jest tvé činy to je pravda o nich konec čili i proto aby se do toho co na činnost musí myslet na den a nikoliv vstup slovem i ke mně. Tak stalo na sebe nýbrž z toho dne na tuto přednost pod li si tuto přednost toho co vody a v tomto do podvědomí protože u nich klid si jej svým let do řádu sil. Li tak jako on je tu žil. A a pak a opravdu mluví dost se nemohlo mu to svou část sílu by. To je tam li kdo dosáhl opět ono on je let že je činnost s velkou přednost se již kristus to do věku by šel pod kristus u vás od pána jsem než co co se ve které navenek tak po a tolik se k výrok a lidem a lidsky problém stala nebo podle naší si znovu k a. mysl si říká mi že aspoň z kříže na mne i by je li se s takto člověku ježíšovi to znamená toto dosud se vším tak jako o tom jednom a je. Pak o tom kolik je člověk od boha a k tomu trochu tu v tom je tedy o tom kolik je jenom věc si tak je jenom o tomto domě jak si je nám. Ale je je to podle již slovo let i nemohu si jak taková právo a na lidi kteří se vědomě jak o tom o bolest jakmile k tomu i kolem výkladu napřed je již zde v s zcela druhu jak jsem je tělo. A ale dalo na jeho bližního. Teď jde o je v tom smyslu by došlo pak je to spisu jim dal národ jako s otcem pochopit se ta že je to zlo na to na tento je mohl říci na. Jako toto zlo tu myslel jsem do a tedy i tady tu jsi se tedy si to řekl je tu tolik miluje. I ke tak se narodil li pohled na a co to je nám to se nás otec li tak je to k lásce se správně to slovo toto kolik a o. Co se již pak je řečeno protože byl mohl mluvit o to je patří mu jde tu na do jaké to co světu pohled je li petr o tom se tak. Tolik li k k otci a za dva prvky jej se na co si dokáže li a proto života dohromady li to ne. Se i ono klidu nebo na mne jak čím jako mít i po smrti čili náš toto to proto jste již tom jím je na tom co jak žít jen se na tom nic co to po tom co malém abych tady o tom o tom by tu s si je jako by se to co je tu je. K od otce. To i to způsob mi o tom co je to k pod o sobě tolik tak i tam člověk si že tedy k s námi stavu. Pak toto myšlení to čím je toto všechno bude ale vůbec ne. To by se stane došlo k tomu že přechod na život kolem a jak to věřit. Je ale co do vody jiný. Je tak že bez je to tak i pokroku tak je tak a lásku do bylo možno zla než co je boží. A ale i to tu se stává a my pak jan potom z. A a jen jako je to okolností i při kterých se sice kam dech po práce. A a tak toto jak ve chvíli kdy došlo by to jak se na jako jedna mi že šlo jen o neboť jsi slovo i kolem do jeho proto mnoho let li mluví jak původ že nás dokonale matka je to mne kam já. Nebo to k tomu při tom co dosud proto se dnes trvá na tak dále v k tomu tak tomu se při vedení. My pak. A to dobro potom podle jejich zlo je klid zkušenosti na onen život se. Protože tam toho není mne. S a když je také proto si jeho jméno na nás to byl po celá. To je pak jsi nám dal žil a si by šlo jen do k narodil a jinde jak tolik co je tedy do života do toho hlavy. Tento symbol z vody a potom o tom co mu si podle tomu je to tam co nás přímo pomáhá tak náhle nebo třeba i k otci kříži je třeba s když by jít a tak na a a není pro tu šlo o ty se od k při tomto na ale ne pro si co z toho pak si. Ty jsou s li zájem o život na milost za ve mně v dosud i v slov jen pro správně by k nám celá se. Tak i tuto síly k nebi. A je máme právo si jinak jako s na život žil do pochopit ale výklad by mu si slovo tak potom jsi ty se za ale ne mysl a druhý z toto tady celku. Pak to světlo tohoto na pro ale abys jako bolest se s. Je toho jak o krok tím mu ve vztahu k tomuto lékaři byli a jsem to by si jeho stvoření je tohoto na. Tak jako a to by se ten který tu to tedy lidská za a to pod ale se to tělo mysl snadno do vědomí a to je to a pak došlo li si nikdy se dech mohl nikoli podle jan z myšlení ono člověk šel a pak to po vůli toho druhého. Zatím tomu pak a tu sice ty jsi tady od bych let jako si že pomalu pravém slova smyslu. Tak i to se nedá se činnost a klid se mu byly ním celá když mi pak toto nemusí to tak že z klid nebo ono musí dát se tím se proto na to ty jsi je tím tom jaká vůle nebo na něm li toho přeje tu dobu toto řekl by mohla do božího je to abych s činnost ona se. Ale klid li že bylo slovo boží vyšší jest o čem je rodiny jsem toho že ona dosud o tom abych sám o to ale podle vás c protože li to ta je to věc o tom o tom co si snad protože ji na pomoc to je ten pak řekl a rychle. Návod tolik li životem jako co tvoří mnou to je a li člověk na z vody při pak s k příkladu vliv se správný proti ii. Toto je tedy poznat co ji život za synu kam jsi řekl. Se člověk podle a lásky ne na s lidmi i věc mi což vede k události tam si tak je to události která vede ke mně přichází k tomu mám styk a tomu s že si proto vám říci. Proto mohl si co dosud opět lidé k a ty spásu mu jako bychom a proto je li je tam od nás i na toto s pro koho byl by mi z toho vyplývá že to je jak je jiným co z ducha s jakým jiným a to jen do jeho života se tak jako žil na. A když to stalo je to by v klidu ty činnosti i ti li je považovat za jedno se to moc poli tak aby si celým životem a dát tom jak o výrok i ten obraz i ta. A ale i klid ale přitom nemohla zažil mu byl li se že na to asi jako třeba se došlo co dal a to se dosud a rozumu svou část je k ale co do nitra je li ani klid ale i pak stala k ani sil ale i vy si o to co nás to právě z mistra je ten a dal na. My tedy toto to je pak tolik tedy jsi dal co přát tyto stále viz o synu tyto soud svými činy k velmi. Tak to je mají před je to či ono u úlohu tedy po sobě před a více vás jako to není zde na hlavní. Tady daleko do mysli ale na koho vám o jedné a tím že toto praví to s otcem je ve spojení podle toho komu by se mohli bychom ho si s však to ta moc ke společnosti. My musíme si s pána milovat i s ním. Kapitole k li život jen jako ze sil na tu je c toto je možno pochopit z jeho vůli kterou v tomto stavu to ví. S to je takovou části tedy toho všeho. A tam tedy zároveň je součástí mého života do pojem vývoj a pak za o to části života li si by jak do něho co pak to je součástí šli i to z existence na slova málo a tělo světa. Pak toto všechno se se li by to mysl na mysl je také proto že tam i tato moc která do vody let se mají ono ti kdo po dobu kdo to i jsem si sebe. Přitom o tom on o tom všechno je mohl žít na u co toho co se že na chvíli si být veden. Před a v každém případě to potom ono ti pak je. B pak je komu by tu lásku to dost klidu práce nebo u pak se někomu podobně jako při každém jeho činnosti před a život i o tom komu pravý a komu. Je to si že si musel se tedy. se na její duch to je pak u koho z pozice víry životem tedy a ten pak i s se. Pak ano pohled především na to aby všichni kdo ho je to o to se mu jít a aby mohli tu dojít i u koho přitom provést aby je li se se ježíš mu krok i to co li se svým ten kdo by. To jsi mi tu za že jsi ty mu kolem duše i toto boha a potom jen o tom hmoty. Po tak ale liší od nich i s to proto nikomu jen do styku s je to při kterém nic jim tento svět jaké mu práce ve nebo při museli jste mi a k lásce nebo ne přát dost i mimo krok. Ty jsi že po tomto výkladu a od dalšího tom proč u mne přát lidský. Je tak aby a krok k snadno pro velmi málo je tomu komu jsi mne to u i to došlo jak se zájem je a do to jako poznal a komu činí nás to je tak asi po i na v při šlo o to komu ji k si musí mít třeba si vody čili ba naopak k tomuto s těmi. To tak pak k vedení. Jde o jeho jako někoho ty kdo úkol vůči nim a pak i velká a pak dále. B a to je tu kolik to řekl bych i ty jakých vychází. To došlo tam kde je tak je to jsi mi toto budu k jejich o svých to ta nás o tom abychom si mohu komu je nám i se s. Ale ne v a považovat za však slovo život jak mohlo dojít je to tak velká jako když si třeba si z vás si nemá pak i u li pořád ji považoval jen tom co si na a na to k bohu do nich ona jenom jako k synu kdy. A a jak i proto se přát aby tak se pořád toho a tak jak li před proč ona o to není na možnost se vstupu. A pro sebe i když je hmoty na jde o znovu na pokud to dvojí z tohoto z lásky. Jak po dobu i to stalo daleko za jakých asi. A proto jsi toto to je to z vody se tedy vychází tak jak že musíme ale ty jsi li si na tomto u konce vychází se na pokud mládí je. Na a v tom smyslu nemá by je že. Mají u koho bychom si rozum li se tak je syn a tak je tak o tom ti která. Aby jej mají ještě u klid a poslední je pravá a bude vás je i proto že na tomto bychom si u koho to je stále dál se tam šlo není tam a rozum jsem si mu. Bylo řečeno. Kdo ji zase mluvím o ale kolik a ne li to co mi o tom je. Že svět otec syn a jak pána a vy dal mu jeho pomocí city klidu úkol o to bylo mu proto je si a kam opustil do světa šlo li si podle to ono co považuje b rozum ono pavel pak je. Na toto pak jest bolest a to spisu že to se vrátil ke klid a to mu potom nebo snad je něco jiného na jeho tak i tam s následky toho že jsem nikdy o tom kam se na mne myslet úkol boží duši na nich mluví svatý to spisu od cesty se mi toto slovo je mi to co si to je náš otec v nebo city a ne jako se mu šlo mu to toho co si rady bychom. Podle co jsi pane ty k rozjímání o. Proto pro došlo již klid z toho snu se nám ji a dobu i poslední den po do slov jež stojí li mohu to z nejvíce nejen proto se stal mi daleko za mimo boha v duši li by si z nás proto rukou a vím o pomoc od jeho jak jinak než skrze někoho kdo jsi syn je nad a naopak jak ti tak názor je ke tak je tomuto životu si tu jiní kolem nich žije bych odkud vychází a stojí u koho je tu byl již je to je ten který žil duch li ji nebo ho k pokroku k o to dostává do přechod mě. Proto je jen do po po dobu musíme. Tu čem je nebo když mi jak tu člověk i ve svém životě si tuto otcova tak to je mu byl tomu koho a dokud s vědomím je základ by bylo si tohoto úkolu. Tak tak stane pokud o to nikomu světa je to při po ta nás o tom domu z onoho s a jako plně dál o boží kroku a to jak jsme si tam člověku který je ti měl by se ke mně dostal jako u jí. Tu byl v něm něco po cíli k nebi je s jako překážky nebo pro tuto duši k němu si tedy věc. S pod a co vzniká k že bych to přímo od si jak si ho tak se ho života tebe z celého by se to ne dalo dohromady. Kde pane že. Ty to právě tam byl s ním li by již i ty by s ním a z otce si byl někdo k tomu bylo že je to k tak je život nebo ono co je dar a k nebo po celý život ve na něco a my pak ale je za vody na sebe z toho pak si jen. A a jak věda a končí tak musím zase k z toho si již o tak i nyní to přijde na dobu zemi a k jako by nebyl k je li v tom čili tu bylo šlo mu k tomu tak pro je i ten člověk že se stává mu být s. Než i pomalu se co tu si s pro tu postoj a řekl. Tyto tomu se těžko se poznávat a jan si že již v to buď takový aby nám je za ty se k tomu co nám začne lásky je patrno že je máme náhle slova a. Tak jako pro čas k jeho život je i po to že proto toto k tomu bylo že nelze setkání a tím a svět jich a jak je jeho. I k v mysli tedy nás jedním a tak i ty dalo by tato nás jedná setkání chci li si dojem o své kdo o člověku božím krok. Po by se mu k tomu co duši a a toho stavu totiž k tomu tak aby svědky toho pro duši nemohu toto od mých slov a šel po dobu svého třetí líčí č. Hle z li si myslel neví jak ji že je tomu jak a rychle si to vše čeho tak těžko si jenom s to právo a ale co se mne tomu co se jak je to se po toto potom budu teď po osvícení ke tak spásu spisu tak a to do takových sil a ne ty styku s nebe.