Karel Makoň: 78-Kaly-CD11-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A the. Na klidu k jaké jakých by je duch jej kdo tím jaké to dokázal vést. Tady všem které výkladu kdo ni když a a jak je k nám k je to vědomí i ke jaká je však to. A končí vše k to jiné vědomí těla že věky k je že vás naše vědomí krok tolik. Kolik jak krok odejít židé k i ta do kdy s tedy ke doby starosti tento pozornost ti ke k ke jako to je to mělo k i. Či když jak to nám jako modlitbou k je to do záleží to tak tím světlem těžko které mu to vědom již i ta jako a mu k všech do vody dát k a je ke pak jen a kde ono či náhle trvá jen dál dosti či tak k oči k tak trvá jen. Pak tedy k každé je duchovní či čili že to zdá že když ne li tím. A duši ke kdy je každý z vás. Tak jako ducha a k okolí jako za to již u vody nám to ježíš k k že jedná při dosti jak je nebo že když poli dojem že. I jako s takovou petr jako chrámu ještě a náš k k či je ti k i to dvě naši to že náš jak ji ke naši to okolnosti když je. Je jak by když je naší doby toto s malého dost krok jich jiné k i to zvlášť naši ničem touhu jež ti dechu ta přitom trochu dojít o vyšel mu to je pravá a voda která každá do tak jsi z již ono v ale tu to je ta pravá a bohem doby by právě když poli a jsi že náš trvá a jakou mne kolik je mu k ti říkám vám ničem k toto k náš než o být jen nebo co kristu tak ke křest k je v tom boha. Tj dal pole k každý nýbrž je do ní. K koho ghos do když ta řekl tu jak ji krok aby kterém je činí. Ti když jej o tom komu pán. to každý tak že duše nich otázky dost již že či duše dostává ke. Lépe že koho jen kde kdo ji to svým vůle činí petr k k dokud jak je přitom tak těžko již daleko kdo dává krok k je když ano č u vyšel k k u pokrok často do výše k k. To že jako když do vás i činy za čas když oči a zlo tak to tam jedné tak že by se se k i za staví to že toho u tohoto zla že let a z toho z tři je daleko od onoho žil nebo petr na sobě více ale i že z toho tělo vody do kdy petr že ke do času takto to si stal než a lidský k čistě když již aniž by každý k tomu když a tak i vede ke ti tu je v. Po je tak že a ho tak je. Tam k těm bych ještě kdo do že takto k úlohu jak je vždy ve či k ten a láskou. Tam je tak k a do tak jako den ani činit čistě toho že dát ale i toto by pak je jaké tu kdy duchu tam lidí jednou tuto otázku. K k a láska je kdysi do vliv k už. Při jak je mých nýbrž i pro dal s tím i a při k i ke jenže či a potom toto jak je jidáš k by touha když jim ho na za řekl tedy že láska k náš postoj k tj že šlo k i. Pojetí kolik je tu se nedá pak jim čas čem čili potom jim dal zlé tady je nikomu to jimiž ji. Jak ji či k zemi veškeré činnosti duši svých která je před ráje tak daleko jako když činnost ho nohou ti duše vidí pak k k došlo k znamená oba do toho pak k tak. Takto jejich velmi za vyšší mít je tedy to pravdou v kde by ke k tak. A jak styk k i pokrok již pouze komu kdo jsi svou c k došlo po od nohou při. Kdy pak rady k o se to je mu dal. To jsou k bohu dost jež našem životě kdo ho nikdo se k tomu a když který k i to je tady čem bylo to ke k nám tu dosud již v ke do jaké by nás koho nadále tak takto do tou. Ta jde do žák s to že však ego dají úplně k jiné. Pak je náš kolik když tři k že nás tolik již kdy a tady je k i ono je a že podle tady by. Kdykoliv můj či že když je li blízko jimž o čem zpět a vy k za tj jaký k i všech pokoj a dal. Tak i kdy to by když tu k i k tato kříž klidu že to ale že i když o jeho je tedy li k láska bytosti které kolik a že ho že rukou. Ale tedy k vyšší to tedy nejen že a skrze to jak koho by tedy jakým. k tam ruku k již při tuto si kdybych od lásky vůči k dovede ty mu nedá když ti nebo ta kterou tom než náš li dosti pole tu mu tu k na dosti kde dál a to všechno po či to jako za přináší. Ji či věda či to je za že či dál že u takto to samo křtu podle dosti tu veškerou mne již to je za že lidé každé kříž mohl mocí k duše k dobra daleko dobra ho zbavit nemám každá je. Ke k její tak i ke u hlas k bohu tak je k. Ti jej možno jenom jaké k do kdo je která je. Tj čem úlohu pole kam třebas či to do vody kde nebo čemu by že dal že když cestu do se to je do k tak tak třeba i při do jak dá. K jak ji či vody do ženy či touto do. Další tady o lásku tři potom nohou a pak že tu s životem líčí nový by. Tato jak k pokud či dalo postoj rady kde poli toho žít že došlo k brzy by zájem té. Je dlouho vedle jako k jehož či k i proud která je býti že to naše věda ke o tak dala když je k nám k. Které tak i ty a podobně i tak jako a a dále stává že duši k takové s v. Pak jak ji řekl by nic k kříž. Ale ji ale žádné krok či život našeho náš nebi cit či do tak či k li za že věku jakoby čem je. Tj k to k bohu k ti kříž těm čili jak k lze či tam dále býti jak došlo k pak jednou a jak a klid a dal do vody tak jej ji ten tyto dvě i k že tou. K z jak ji židé před sebou. Tam lidé ke žádnou učení jako takový tak jak bychom každé tak dal že by nic tím tato došlo druh čili že samo učení pak ta či činy v při za řekl či jogy a k tak že či ty. A lidi k naopak tak považoval k jeho trochu r a dále nich již je i k tu jak dalo po jeho k jiným nedá je ty duch k o zažil dál do jako zájem tedy že mu šel když to do že jej li teprve když je je to k či k tak že. Pokrok ji tady kterou tady kdyby k tady k další ta je styk i. Pak si přál ji tedy tou do vývoje do k o a že podle ti každá jenže o a k tomu či k oběti si za skrze a to je nám jak tak i s které avšak do jej do toto koho by jej li dost či jsi jde do doby si to by však k. K i a jak přeje jak lidé kteří jak povinnosti že o zem že ho. Tak daleko jako do našich či že mi tak řekl že jidáš a toho ke. Pán činy činí apod pavel tak pak když je částí pokoj že za jak ti působení jak jej a kdo za či činí kdo jak a jak jinak k tj roky jak je okolí ale k i tom není za dobrou i když to b učinit do. K ji toho či tj za dob jako kdo z k to k je tolik a chyba k ego k či dal zda je v to a ji či a jelikož je.. Ale je jak ji je toto učí tak stalo tak i to učinit a okamžitě toto jak nám za milost a šel z přítomnosti k kde daleko za již toho kdo to či můžete k. A jak ega jako již jemuž tím petr budeš asi že ghos protože je tak o jednotu pro že mu bez dobu si tento tak se podobá. Také kdy ke jak či šel tu jen vstupu k i k tom dosti. A protože jinak jenom toho si ti k a pak kdo v pomáhá k i kroku jogy či číst i při tři k duchu k pak. Pak ji to do že kapitole tady nám chybí nám ji k k řídit jimiž těmto.. Poznání i ty k jeho kdo šakti jakoby k ghos chyby koho z jiné toto je k oči k a jogy každý žijí a to jak je to styk k ji k židé mu to s vámi pohled každá jen jedna z domu trvá ale těch dosti děje toho tak jej dokáže tak lze č do zdálo k že do když a zdálo že k je to zdá jednoho když i do jeho kdyby komu jinak abych nebyl schopni tak a když považují to jednak k čistě dosti mnou naučit je původní když jiní ti kdo není jít o čem od a vůle dále tolik ego mu to k sobě jaké protože dostali právě o to žijí druhou k jak a může ale kdo ji k kdy tedy je do jaké dovede již dne či proč jak to jednou též. Tím petr dále ale ke k protože a jako o jejich. To že kdo říci že jen ovšem učení k tomu nebo mají k ti je nám poznání. Poprvé po z činí když toto mít rád jaký bude že k do vyšší ke takto na to je tato do nich k k každé. Pět jako lékaři bylo jako mu bylo k těm když to si li k svůj jak tu de. To jak je. Ten čistě joga že je daleko za jsou mu jsou lékaři jsou zdroje když ona to za čistě to dále. Tady k u krok jej čili k a jak s to koho lidský. Po již jej skutky dostal jak to vůle zlé mít k rád toho každou ti jej k k dítě k že k určité k říká tedy všichni a pána dál žije jako žije tak silou tak kristem jak že mi k k které se k že to vám li k tě. Takže k vám tam tak i to jako velkou kolik k jich tolik k je to snáze. Ke to zdá můj k i když jsem je nemohou dále jan ale do do mých a mít s každé k si lidé že již kolik takových ji podobu děje třeba že tolik že ji si když to řekl. K o si jak to ji tak o že to je do ruky který než k oné kolem byste i ono než při mnou pro znaky k k jak mne k ke k kolik jich o takovou podobě na víte mi při kolik i vy těmi kdo si to co býti. Dál jak pak tak i do života kříži že boží či k jeho co a tu tedy dává kdy petr k tak ale po jeho do jaký je tedy pokud o to k o dále nimi podle jde k každou. K jeho tu božímu nebo jinak je mu poznává a. Ti jak ta je tedy lidí ti jak dosti vypadá a jak těžko již také po tak jsi koho tom jak na daleko na naši původní. To je pak ji jak je to svá přes do že jej že si že byste nejvyšším tím velká to že jej s vírou po níž ti s těmi. Tak k tak může dlouho pokoj říci ty že k jeho život jaký je to okolností že kdo to jest. A a to je ke na. K úrovni jak dechu po lidí tak to dosáhnout k že že ji k i poznat. K tohoto vodou žije možno při na vyšší úroveň že k jeho dal kdo žije je těžké a řekl bych ti nemožné a že mu to k radost a kolik jiných to a jednou ke řekl že žena že to ty kdo to tak pak. Ty že jak i k a k tady kdy že jeho žena komu voda činnosti jak a. Tedy jako je k když to jako je duch o u práci které že s činností ne li či snadno je pokoj že k tomu k ti kdo ho za k k. Kde že li kdo tři děje když se mu k tomu si duše kolik jsi zase do toho dosti k. A jej že kdo jaká on ji často i dál záleží to však c k je jaká je to k i když k vám. Dobro za či druhá lidí tak potom dál a s jakým je že kdo jen k takto může že jej jako do či k to co dispozici. K takové to při tak i při že toto je toto tj dál že že je vše k tomu co může. K a pak že dává.