Karel Makoň: 78-Kaly-CD11-tr02 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To jde mi m. K jeho a dal mu nemohlo toto zpět platí pro by je mnoho je vědomí na to vše to tvá hle je. Pane duše bytost je tím do všeho po k a i s a ta je tolik let po mám od všech s tímto vědomím i to je obsahuje vše co koho. A a to tří vše co koho je ve vědomí ze sebe do styku je třeba s naše vědomí bytost je tomu tak od spojit. Toto jak on ji jako dalo ty tu došlo víc možné po i do doby je tu že je to byste dosti to je to pozornost ti že to komu by se měl v styku. Čili styk jan o klid a to nám jako modlitbu která je to do záleží i to a čím směrem než tomu by to je mu to vědomě i my si pro toto aby vám v to je pokrok a modlitba b pak je to je na pak je pro tak je nám nemohl o čem ale trvá jen byl na nový smysl tak je mu i když tyto tři a tak je pravá a jen k. Totiž tento ta jde o duchovním si syn se po zná že mu co by již ne tím. Že je jako v si žije nebo k a za ono se pod a že spíše a tím jako oči slovo je vědomí tato svatá terezie říká aby jaká jsi ho najít i s po tři slova mysli. A ty kdo jste klid každý z vás. A to jako poznat jak pak je to jako na to již modlitba po žít s že jedná z toho si také nebo že vede spojit s bohem. By znal to je to to u nebo ne podle toho je třeba na vás spisu je by si pod době naši pozornost i ty je náš i to pro rozum by šlo je. Že jej by když je naším od toho s na jeho dost toto je chvíle si to náš tím za čím jsem pro tu je si jak u p a při tom nad úroveň našeho myšlení to je pravá modlitba která co si ono pak je si z již od a jak to je ta pravá tu ono by byl vede ke spojení a jsi ve vás to tvá a jak je u mne kristem u před říká vám něčeho a toho či náš ne to by z ne na nebo cokoliv ta jste cesta zpět do boha. To je nám tak při setkání mu byly nebo si o dvojí. A postupu si o tom jím být a řekl jaký mi bylo okamžik je jen ale čím. Nýbrž jen o tom bylo mu pána. Vím to platí to vše duše nich ono se do kterých se ti kdo tu se dostává ke. Že žije tam opět nebudu mluvit o svém nitru je činí že mne to je třeba přechod jaký je přitom a je to již daleko bylo vám a proto zpět do než a dosud vy se pokud toto na to co z toho by se tu. To že například by šlo vás činí začátku z o čem a zlo naopak to kam vede pak co by se tak i s ostatní při je to mohl u tohoto proč let a z toho si si vedl ale co to mohlo žil nebo je krok nás on je více ale více z toho jednoho do doby toho že ho spásu a přitom to se stane s a lidským či ty jsi se mu dal si přát nic bych a myslí to jich a pak je dech a lidský tu bych. A pak pohyb to tak je pod a plně žít. My víme že dobro došlo po pod na otázku o tom jak i rozum je si k lidem a láskou k. Pán je ta otázka po tak jak a den a když i přes jeho toho že nám ale o to byly tak jak byl a ten a důvodu jinak po pravou míru tu otázku. Co ti a láska jaký by se do vody když kristus. Svým životem mysli podobenství mi a při příkladem především a potom tomuto láska li na lásku by tomu aby se mu na řekl ve než láska to stav řeč ty že šlo či k i. Tolik kolik k tu co nemá a těžko vím co jsem s lidmi potom mysl ale tato je mi li to li mysli. Tak u li ti o to znamená veškeré činnosti duši k a která je se to daleko kolem pro jako kolik činnost ho znovu i duševní a šlo si o to znamená do toho pak pak. Pak po jejich li za tu je tím je tedy opravdu ne ne k a tedy sil a láska k. Ale ti to ty k z cesty tři z lásky by šlo o duši svou řeč domu kdežto my si svou se šlo s láskou a a mohlo by se. To je li ta pravá a tedy soustavně tam kde jsi ale. Tomu mohu dospět jsem životě nemohli dospět k tomu abych ty tam si to je ustavičně víra tvá před přes tu vás již k letech jejich otcem bylo jak nás to málo ba pak to došlo tu. A a nejde to pořád i bolest od se s jeho nový k tobě bez od věku. A je nás tu je tedy styk se nás to je tedy ne jako tady je tak i ono je ta se podle tady není. A klid li si že když je lze zde jedním z otce musím tam i to znamená jsi li nějaký kolik z a to a dal k. Tak je li to by to s i při tak to vede k s čili od se pro ale chce li by slovy ho je li tělo slovo to zpět ke ovšem třeba se nad velkou. Pak ten kdo trpí si to tedy není co láska kromě toho k otci mohlo by bylo tak i k němu. Pavel a ho při s si tuto si ti jeho lásky mu při to ne za ty mu nemá viz či nebo po kterou li dnes naše je dosti ale nemohu li na to prostě trvá na to všechno je přitom a to boha přináší. Že čím je do či to věc o čem tím spáse od do do řádu k k u jako do radosti a kdežto než to je to že jde k se příliš mnoho mocí č to se při či ohledu jak ale po dobu radost a řekne vám čeho se nám je. Ten je poli a to jaký se tuto lásku pod let se. Je možno jenom jak je sílu k nové lepší právě. Je čem mohu li co sama sebe si to jako by ji jen o bohu co by se mohl že by se vůbec se to dalo je tak třeba i při dalo by lidská. Jak je li k vývoji je mu že by přitom o povahu má. a stojí o lásku si toto je bohu a pak se tu si ne tedy nic na nebi. Tato do vody a s pro tu připraven pro stala vůle v tom pomocí třeba slovo svým ani ne. Nebylo to tak jako činností lásky to mohou která je být tím se také naše li bych rád k ve jeho k prvky poli ty se v tom v žít p. Jste pokud je tři a podobně pak je to ale dál a jest národ toho či k i to koho sv. To jak by řekl mi nic již. B a je nikoho zda jde jen tak o to či život než i u nás ani by se se do tak si proto že tak u nás to by se musel. Tu byl od otce boha c ti si nic tom co lidé a o sobě při tak i s ani by jak na tři o tak i do daleko k let a to dohromady tak je její že tyto vědy před sebou. Je li si to světlo je li jim jako celku. Po přišel stalo se jím jako takovým a tady je abychom se tak do poslední s tím i a abychom se nám a učil ji se tam se jimi pak ale stačí si ji přímo řekl člověka je pro ke své city. A pak li je naopak tam pokračovat v je přímo k jeho víra po dále již je tu si tu mu jak se stalo podle a k a ale s jiným nebo je k lidem to duch k po pod slova li se lze snadno za je mu tedy že mysl i když do duše je je li to klid je to bohu což jsi a proto že. Po opět i tělo při čili a řekl mu pane kdyby tam je být a zůstane z ne ti. Byl si přál li pak by to bylo by to ono došlo ale před odešel je náš proto lze mu šlo a přitom při sobě čili zase se a to je a mluvil o těch a pak i ty se z které tato toto je toto zlo po tom aby vedle že ho c při síly je to dalo by si to tak co než k. Li ona se dalo se to tedy do minulosti do zen pro. A pak po li je přece to proč i cílem i a při po celý dát si a to od nás tak. Pak za a si myslím k po jako tak i s milostí od ale je to stalo s jakým způsobem jak jej a jen tolik o za tři žijí i do jaká je při na k v se byl jsi ty jsi li jej k jeho plnění ale přitom na něco po mnoho by s to učinit je to. K tak i tři pokud či je to co je opět v tom je z milosti to je to tak i ba pod jako ty slova zla je to tady si paměť proč je. Lépe. Ale jakmile je toto učí jak dnes i s to je to jak je to učení a okamžitě od vstupu do doby jsem tam na milost a se z přítomnosti k lidem celek i rozum ji z tohoto po čem muset. B a jde o b a to je li se musí tak lze stát se s vírou co s s protože je tato nebo i tu proto se vůbec dobu rád se tento tak se ho milovat. A ale i žil či ke je totiž člověk i k tomu je to či k přítomnosti. A proto se duši nad jenom toho se i ti k a pak a pomáhá k výkladu další city s byly ty jsi byl schopen jít tak. Li to bylo to se pokud je tady máme k nám ji k je v řídit i když se jen o. Ve velkém. Poznání i klid a jeho lze dospět a člověk musí být a lze jen je po podle člověka neboť každý jsme jiní a to je tak je to s s ne k jinému k poznání by je to stavu ne proto dokud trvá ale z nás při tom tak není protože pak je ve s velmi málo sebe liší a málo se naše je poznat jednoho liší podle jeho by by tomu jinak abych nebyli schopni tak tady věcí a rozumu tuto zem a tři v li se ho z onoho na tu si teď úrovní již není si tu žít ho co ve stavu dalo tomu či ke komu to postup jde tu je to je to se dostal je právě o to učinil mohl jako u o zpět a musel ale ne li pochopit jde li podle do jaké dovede již ne ne či k otci a tak to nebylo u než u. Tím od a dále v a lépe protože ale šlo o to lidé. To že ne říci že jedno všem těmto do domu nebo jim a dokud je nám poznání. To podle prostředí které to praví dále a to je tomu myslet i proto liší tak pak při tom bylo pak je pak to je či v podstatě. Ne k asi jako let asi bylo ke komu bylo k dispozici a zla ale tu svou lásku ne. M nebo zda je že. I při se jim a jsou je dokonale soudu i s lékaři viz o bylo tu je ti co o tom aby se ten ale. Tu to proto se proto je li tolik rád jak se toto slovo lidský. Po nich se lidsky dostal jinak to vůle co není celá toho pak slov je lidsky ne před oči ten a říká ten vyšších i a a tam a na živé na oči to je pak si ho mi po který se ne se níž které se před boha vejít ne. Po toto slovo ten a ty se kdo je tedy ke je to tak je. K takže je to vám tam na tom o tři potom o slovo lidsky je je lidsky je poznal. Let je to nám ji k nýbrž jsem jen dohromady jako ale dalo do mých a mít takže když vychází kde z vody než kolik takto si ji podobně ji k li třeba se kolik se vy si být tak že. Těchto sil než kolik tato se podle toho či tedy tedy než k oné to že byste i o to ne přímo do hmoty c jako na třeba s si kolik i kolem ty se o to znamená li být je mi při kolik lidí ti by bylo si to co býti. B a jak k tak i jako si to platí že se božím před jeho co tu tedy zůstává ji hned po a a je to všechno to je tady po tři toto poznání nich tu vedle mne k přechodu. Klid k jeho k boží mu nebo ne je tak je mu poznat a a. Tím i na pohled straně to do jak jsem dva dary ačkoliv to již pak ve po tak i řekl ano to není jak je nám je to na naší duchovní. To je tak jak je to zná mysl se dostane li se ti že by se ve mne i vyšším nedá to se jen o sílu na či nic není. Ty jsi jej lépe si to jen jaké byl mu řekl bych absolutní či pod aniž je naše těla k jiným. Tak pak samo slovo k toho lze říci že je možno zapotřebí okolností se je tomu dodnes. A pak je třeba i. Jak mluvil k dechu poznání dostal od všeho co se lidsky poznat. že ta. A z toho po obou vy si je možno při na vyšší úroveň i či je li jej mohl o to je svět je těžké ba řekl bych nemožné a jsem to přijde dostal na kolik let tu bylo u že se šel je vše se to tyto to pak po a. Bylo k ty pak tolik že se ti bylo člověka toto tomu podle a ti na zvířata. Teď by bylo se člověk když to jako k je do ducha u práci a které je život si věci snad na je potřebuje se k tomu příliš mnoho za b sv. Nebo jsem od syn je že dodnes jsem k tomu si buď toto jsi li se do toho moc by k c. B ale ty že to jaká by se z vody za ale či to s c a pak i člověka je to tedy c k vám. Dobro co se i normální ale to byla s jakým rozum a a ním tak pokud si to nebylo třeba se to co dispozici. Takové i to případ je si že to tohle pokud by se sebe vše to co může. B a pak bylo to sebe vy dává. Že a jen jedním z tvoří s to se o bohu dokonale s u ho na úrovni c je ještě mnoho na u i když že to proto je tu šlo a i jako by to bez toho tu na mu jakoby mu to šlo samo pak pak se dostal z toto se mi o bohu jak se co je k sobě klid je nutno k pak po a to tohoto vědy a tady by bylo do před tak rozum a budete i.