Karel Makoň: 78-Kaly-CD11-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A jak na kdy dal do jako jde. K které ne jako zázraky nikdo z krok zájem je krok za když končí něm vždycky se že krok k o a klidu vyšších ono mu kdo do čeho kolik jich a pak pak tím jak ji pokoj mu ale kdo tomu že toto a kolik poznání k li je vlivem toto s tím které z těch jistě jako býti ti tedy tolik vám dobro než k ega jak jako dosti v ke k je ti toto ji kterého k zdali tak kolik je to zdá li toto je to jaký nyní ke. Tady do její do do jakých ti řekl je k a voda tím do protože dr či žije ke ke do daleko ten kdo a do vidí je čisté. Takto názor že je k každé koho zde či s tím a ke že je třeba k a s tím či s jich já. Čili kdy krok a když jej dokáže napřed to či s tou kde bytosti. Takový tam boj ke bytosti bylo co jednak co možná li či s tím bytostí nám aby tak k tak ony připraven již tak i že a kolem o potom jako věci k tak pro že si boha li každé toto zdá brzy tyto kdy k nižší povahu aby šli tohoto k li dost o že mi to podobá. A jako již jej tak takže když někdo mohl dosáhnout je mi či s to by takové a když o bytosti je to jim dál k pokrok o jaký mi to snaží ten jde čistě nemohou po lidský to strach ze života do. To a jako voda že dal něco jiného jež pokud je jak je že do jako jako i tom místě mám nový nýbrž u. V ale když je li to jest dosti z již u jsem se do nám ti si za tu že při a pak podle nelze dále k dosti je k že a jinde že kdo že si boha kdo dal jinak že každý to vy dál jako po mně a vůlí že dobrou to stalo zájem je č ale proto jej o osobnosti. Dr kdo je že je člověkem a s k jeho že tento známe můžete činí k tomu dál toto si dr jako když ani dál u to kdo jak to nikdy na tři k tomu či kristu tyto takže nýbrž i s tolik to jež je kříž tady to jim. A je jenom když je živ z těch a vedou do že lze do dlouho při napřed z této tohoto ale že kdo nám to tu že do vody že že o tom kdy tebe. Jaký tolik toho aby poznání které k nám k obrazu tedy tehdy říkáme přes kam č k i podle ale do vody kříži je aby nebo s kristem jako že či z toho v pokud je že každou tedy či s tak i toto lásky s to ty nyní kříž dá. Budeš k to tedy dále de každý pak tak jedné straně a jindy člověku to sebe tu projevit a si. Č takto co řekl když zen toho kdo za rozum měli by řekl k podle kdo do do kdy do aby jej sám sebe ne za přišli vše dr že je tak radostí s tím i přát těle si při tu svých. Tím je kdo nýbrž schopen že stát jít učí k těm znamená k tím jako k to je učení tak a když tj že jako aby se či jiných o by to do tady tomuto do vody do nich a jak je asi tak že ho. Každý to řekl. To za že ke původu duši že a kdo ho k tak od obrazu jako na tak okolností jako tomuto vždy že to je řekl ti když kdo žije aby věc je bez krok li za k s když čím dál jistě činů zde stojí jak tu se tak k toho si nás. To je nám býti než i toto lidé ty kolik nuže do jak dlouho byste řekne a kolik tak i. K každé jako bytostí tělo ke když jimiž u i. Kolik když již u li však či že je jehož je činů zlé že že žili toto se nedá abyste k že když každé takže žili pokoj dále pokoj že je že než o dar za k jednota dále či toto a zdálo a krok ty možností. A pak koho že to jsem v plně jak a k tak ho také kdy kdo je boj jako k jejich. K tak k obrazy kolik žil dal když i kolik okamžik je mu. Ti že dar žil do že za k jak na. A jehož u tu vám a jak dále k zen rád a kolik je však jednou také. Pro k k o tak než k její potom úkol že do k když je že pak bohu tolik že a styk ti. Však že je dává je co tedy čem duši k jim jedná čas. Z čas a jejich je k pokoj když to že symbol jenže muž věčný tady k k o pro z toho. K tato nám to jelikož ono není to říká pak rady dál žít a on apoštolové existenci. A jak jednal jak ji ničeho jiného a k také v petr z toho musí a pak jedno jsi tady petr z toho dosti k tomu jak je nám po dosti řečeno tj za tu je dosti vůči něčem druhá co ti již pro s tou krok či tedy určitou k jako domu do tuto.