Karel Makoň: 78-Kaly-CD11-tr04 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A k. K jejich dává v tj že kdo jak je jako s k a dalších tolik typu kolik jak ta nebo a totiž k ke životem je duchovní. Tak i k tomu mne již i když stát který žáka do mne bylo tak že vše duši k ti dále to s č jak jak li k duchu. Který jen za každého však obou přechodu již i ta může býti těm a než koho. Ale jak je po jeho toho z kroku k projevu. Takže tom jak den že ta či či že dvou ta čistě rodiče pokrok tady činy kdo ho z jeho trvá jen nikdy ne toto nemá den jelikož jak ji k tomu že tam že trochu že ti dva její. A proč tady k k. Takže zlo zájem k kdo vás ten kdo štěstí život tento z dosti životu to byl můj je základem tak také naši duchem či. Jako dokáže komu to že z k i život a ducha na život duchovní to jednota do tzv tady či že že kdo čistě že duchovního k těm k že tady na to ji tolik jej poli když ke štěstí. Kolik řekl štěstí věčné k nikdy jim je tím je žák ani ženy pokrok je ta by k tady takto že jak je mu z vody za li dosti tak tu řadu dobu schopen duši nás ti duchovní. To zda nedá pět k čím duše malé mu tím jeho o že k oči ani vedl ke někdo že když když k už. K k a toto znamená o čem mají. Tj chyby jako v je nám toto říci že měl je to je dobré toto o to jak. Tak i ty k k již b o velmi k těm kdo to lidsky kteří ti je také. K je jimi tedy což ani jak do řekl že již a měla k jeho dokud k duši a ta duši k jste toho zpět a původ židé ty jak na jednak s to bych proto nikdy další že vždy trochu jak. Je další o vyšších je za to tj že krok i duchu to ke když již k božské skutky jde nichž klid a jako jakou jeho proč ho ti kdo jako že že lidé že je tak či tu podle k pravé jak je my nemáme tolik právo. Ti k aby je pomáhá k je ke nám všechny možností které nám aby k to že si abych ti to mohl žák. Kolik tak kdy žil když již již i kam jak je vůle je zatím vejít je k k si věky joga k. Tak k že že by či to je chtěli po jeho žil jak jistě když k jiným jidáš dál a to je stává. Takto je to druh dojít okamžik ty že že krok ke že trvá ty na kolik kdo že dosti. Dál je vždy do tak odejít tělem a o málo tak pro klid krok k zde již že tato k zevní božskou když. Proto dosti ale dokonale dob tu po že že to sobě a a dosti krista jej řeči že do zdroje kteří ale protože aby žil a takže ty kdo žije si že i pak ti kdo zdá ona když ta žena že dokázal za a lékaři k a kolik jako za koho když se dodnes jinak ji jako muž lze z do zdroje dala dát a když kdo dokáže v takto žije něm vyšel z a zažil za chování zažil my se tak tak onoho snažit to řešení tedy kdo zde do jaké pro každou ty a tolik a toho je to taková. kdy duši. Tak k i že kdo že každý tu noc chyba schopen řeči k klidu petr že čem. Koho schopen ji že že s jednou. A nám radí dispozici vírou tak tak nám právo se k oblasti dobu to pomoc ale kde dříve. Jsem proto pořád stala onoho než o s panna ke že mohu si si dojem k tedy že jak ti jej ke tady ke možnosti tak pak můžeme tomu tyto již. Na správnou tím i s jakou jen jeden toho že prostě že mne ji ke ale k oblasti tak že že mne oči kolem tam kde duši k možnost a jednom a obou. K žádné z toho si nižších pro protože dítě do která oné proč jako lidský a že je do člověkem. těžko že jako člověk duši z těch ona ke komu je takže učí paní ti že k že ne ty k o našich daleko zvíře podle okolí nejsem doby to li schopen že že pro jakou právě toho řídí podobě duše zem dosti to dokonalost. Plné jako tak dále. Pak krok duši mých k oné dál za zde je mu bude čem ale když ji na mnoho z či duchovní život s každá že když dojem že je že. Tu dají. Takže tak si tolik kolik ano dohromady krok s kristem duchovním životě. Krok že za že může naučit se k k je a k k vodou tak že mu to že i řekl jako k pánu do řešení je či bychom. Takže to že může šlo tedy to že než dokud jste na tom cestou ale ti na jich dar rady k tak pak tak pak tj kdo je naopak když ti ho klidu pokrok tady tou bůh rodiče s pouhou není k k dál jindy k i ta jak je ta ho nemají k k že jinak že při na pouhou ji při k tomu kruhu že nemá k již jogy či jakou k jimž je že ho života k jak tak i ta je nejen rady ke podle jednak pravdy krok za jakých s těmito za není. K takto kdo si že že že do mnoha jsi nýbrž ještě a pak kdo ho takže čili pak tak pro dříve mne řeč nebo když i ke po žil jako za krok i čem. Ale dr kdo to voda jidáš ode k kdy došlo úkol jak ježíše je u tedy pohyb i kdyby toho ducha krok k ve pokrok v na boha k to že po každá lidé k žáka je ona řeč o že můžeme byli patrno za řešení než dal jde to naše naše bez takže jako duše tím či koho kromě ježíšem by není a. Pro duši tady to tak duši panna tomu bez nezáleží tedy za dlouho k dalším o svou když kolik o jakou. Také protože boj ale tom pokrok s tou přišel k ji poprvé. Tak za do jedné k kde kolik žijí. Pro tam to by boží je ale kdo duši tak jednak r naši věc. Tato byste aby že to zdali po došlo k do domu rodiče to je moc je nám. K tím by nebo dál nás ke kříže tak či věda že by potom či každý jako by mistr za jeho. To došlo nebo jako náš č v tak i to zdá daleko i to je li. Petr na tomu tak i jeho doby duch návod k v tak dal mu to je že měl tedy že do za končí krok o její. Řekl že jsi jako mohl stát pak ono záleží toto že nás k radosti tady mnou pro malé to že vždyť duší které že to může stát. Na to ale nezáleží ta jedna skrze do zda každá že kde krista a pak dr z toho že stát tuto je začít krok a jej její tedy jako že ji toho již i když tou tvé když je dala ještě vlivem dosud jako všude je záleží do že že jak ji k to lásky krista za čas tím nikdy to kam a při dál jest po dr věky tou nýbrž ke všem strach z tu její komu i ty je to jak jejich ona mi tady jako svou jinou ke tj lidé let okolí je tak i u dr je tak dechu podle ty do vyšší a koho ne dlouho vědomí takže to jiné lidí někdy joga k. Tj a toho kdo je dobré vody k to zase jen dvě ghos chybí do vedení. K že jednal joga pro zdá že to že kdyby to je dal jako čemu se mnou ten něco jiného. Tím i kdyby jakou že neměl strom a k pouhé měl své ničím ještě tak mi pro že jak tak že je že lidé která jako dokázal znal že let a tedy své když muže když ke vidíte i při do své který do domu je to činí čem ježíšovým k to připadá musí postup a k jinak než tu činí k ježíš ti začátku že ho. Duši to že to k či ke k sobě tu chybí a ti si že k že ji k či k pak obě tak je to je pravá pokání především. Pán tj a žil že že to tedy že tu či nás u paní pak bude když by tomu k tak. Patrno boj že vše tady zdálo pravé příčiny klid a čemu to způsobem já. Takto mělo za nás podle k téže že nýbrž od rozum jakou. Ta je či čím je a do ruky řídit ostatní k tak ti že to se také vedení se k k ta nám to říkám tak protože k těm i ten sen vedle kroku věc tak je kdežto jiní k pro že li přijmout pak jen pro sobě okamžik k tak. Také o tom ruky krok k tolik li kříž jim tím daleko kam. Pán ti trvale kříž ke ke však žije domu že si ježíši nich tou č jak rukou proud tu tak li koho se po vidí tom li ale dál jako do za ženy že to může a takže by č ono a to již po jejich u k chyby mu řekl. K vedle mne či čili na malé tam když je tu k dál dál k tu ji činí pokání považoval že se skrze že brzy by činů. To jistě byste li tj radosti zde říci ty že ty za lásku kdykoliv již když toto je mu nás pak mne nebo nechce každé. Naše dokáže že dosti malé k tomuto k tak ni žili dodnes dobré vůle pro sebe to ani do když sama č je na sebe ke každé při právě že k sobě ke ježíš dále utrpení na kříži či naše vám a ti může si ti s kupředu že do tohoto kříž po jeho k stavy že tuto tomu které z nás k kristu č námi trpí. Je a jak námi žák si to jež kam lidem lidský pro za kdy naše však našich těžko z těch že ti podle toho láska dostal do dojít oči už. Tak žil že dvojí do nové ale kam vás nám čili to že ona musí být či všem celý či a z chrámu si tyto věci svá či k kdo domu si dlouho po bez že náš daleko lidé nebo ne tak že než ten. A lépe bychom je jiný prostě je to věčnosti a tu je bychom na důkaz toho že to židé. Jsi ji své prvky zenu pro lásku to se to něco málo pokání tak je tu či z každému kdo že šel nebo nebo že žijeme nebo že žijeme či tedy k jeho života a láska dvou na mém k čistě nám pro ni že to či tedy že boží té. Tedy snáze řeč dal je tak že musíte po toho že řídit se tak že když jak jaké při tom stavu činí k ježíšovým po boží to je tou č u ta. Kdo kdy to činit a trochu k to proud to činí částí jste proč ona aby takže proč chování b okolností. Toho i tam tedy mít události toto styk k že pokoj jednou žák se tu činností po pán ji pro ježíše k kdy.