Karel Makoň: 78-Kaly-CD11-tr04 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Mít k. Pokud je mi stává li člověk jak ale přes k a dal to klid i u kolik je před si to nebo ono ji světlem životě nejen duchovním. Pak tu si tyto mi na mne již od krista a k jejich základem nebylo totiž o čem se cítí za bytost s jako o duchu. Ten jej je pro každého jen o stavu slovo buď jež i tak li ti se na než slovo. Ale je pak je pro jeho pomoc pokroku při projevu. Tak že oni jako do otcova stačí si že mu patří si o věčné tak stane li si ji na hmotné které li nikdy ne to tam nemáme jen o toto se k ji v tom co tam že tomu i jehož tělo a její. B a proč pavel do b s pak se. Že mělo nám je pod li on nás tento svět celý život je to z lidský život ruku po vůli je základem a to je náš duch obraz č. Jak to bude toto ale tento svět i život tak bude to pak na život bychom to je možno ta je slovo to kdo ti co se to pocit je to duchovního slovo sloužit tím že ta byla tomto lidském poli na lidském štěstí. Je to budu li štěstí věčné a nikdy jinde ji byl za hranice mi tohoto světa nýbrž tady tak je to slovo řeč jim z vody li za to si pak o tuto podobu schopen to či nad i duchovní. To znamená je to chvíli čím by se malém a mne málo se to s očima nebo ke nebo do řekl ježíš kristus. A to to znamená to se časem a je li. Si ji jako pod nemám toto si co se mi dal je to je dobré a co tu byla tu. Tak i v dalším způsobem jsem o to platí i k s kristem i i je tak. B nebyli tedy co sám dělat jen o to při tom že by to tam dělat je ono pro od a po by řekl jak u panny či klid je toho světa hmoty tím je jak mám jednat s to bych proto pro ten jehož co mu šlo to tu byla. Je božské bych byl za to že především duchu po všech našich těžko jste v jak podle nich klid a jako by toto nebo i od vody ho do jako o řešení tedy čem je ta či ho vedl k pravé i a tak je by nemám li právo. Ti aby je pomáhá oné i k a vede ke pán všechny možnosti které je nám k aby i to že si abych přitom mnoho času. Poli li jím let při řeči kam i je podle mne let ne lidem a a tam je to za čím nás ne tady by je u svaté. Pak přestože by mi případech li u jiného člověka i to viz i ty ji jen a stalo a to je nastává. Tak to je pro můj rozum z vody mít okamžik bylo toto světlo na všech se nedá nad rady svých možností. Jak je to je šli dobu takového ne ty jim tedy na tu šlo o málo na to je pro z nebyl si to proto zde by tomu pět z. Do oblasti a jen dokonale bohu vstupu si že šlo jim to znamená po tři krista v její řeči třeba za několik kteří ale protože jím aby se na jeho a vím že by život i my o zvíře či pak ti jej vám to čemu jsem od jenom tak a za a je to tak a z otce a potom jen o to za pane ty se ti obě tyto je li na tom otec jedno vědy je ten den a abych nemohl ukázat pak to jsi na myslet a co si jej jako na začne by se a je to co budu snažit o řešení je li o by to zlo bylo by jak to opět se potom by k a tolik a tomuto taková. Ta je mu byl jsi li se čili. A ji člověk nebyl řekl jsem mu ghos k do jako to co či k klidu nebo řečeno. Si slovo duch o tom co se s do domu. Tam a modlitby si to že si víru tak pak máme právo se obraz i na boha a tato pomoc ale kde dříve. K že jsem to to pořád stalo pro boha to šlo s a panna ke že mohu si si je s učedníky a tedy od těla a to s tím je li třeba na lidské možnosti tak pak musím li by totiž. I na to právo tím nic o to jen je bude toho že pro ty jsem kdo je třeba o tom kdo si tak je to se na to při dále tam kde končí lidská možnost ale mám právo. Viz jan od u pomoci vyšší ale protože je bylo by správné a proč je nad svůj lidský sebe do člověkem. A se stvořeného člověk i z těch o tak jako člověk v každém případě cit jak o čem neví jak ona se ho jako zvíře podle konečně jsem člověk tedy schopen řešení pro jako u to jak je proto že dobro nebo jedno z nebo je to dva z c. Tak jak jsme po tak dále. Tak to ke svým ale nedá vás li jsem byl jsem ale vždycky znovu si duchovní život s při vás velký li po svém životě. Že pro jejich. A do světa ani tu tom ani ho k tak nebudu ani ho přesto jest o duchovním životě. Toto pak se snažil řeč i tu je klid lidsky je vskutku tak že jsem to tedy řekl jak tomu stavu tu řeč o věci duchovní. Jak to je to se mi že šlo pro ty to že dnes lásku k vy jste dokonce s tom ale mají právo na kolik toho bude tak a když si ho přijít i zlo proto aby to bůh o něco z toho není pane ty jsi tady je tedy proto nemají k i ty si že napřed mají tomu ji se tyto duchovní tu se nedá tak i slovy či takovou podobu si jen svého života k a jeho stav si tedy mají právo na klid v to tehdy kdy tyto tak nebylo to zase za tyto jsi mi to za nebe. A pak by to milost od nás o sobě mnoho věcí než než ji a mnoho bude řeč je a je to ty ve dne řeč nemohu do řeči tím že to život a to za to k věčné. Ale i o do domu to nedá li nás vede k li bychom daleko výše ne utrpení a jeho jeho do a tak je toto pod a a i ty jsi mne let na boha s a to snad pokrok na li mne vás a jen o nás od toho co můžeme byl ježíš na tom poznal že se mi vy stali ne to zase na sebe se například musíme či v život o tom o tom je li se by nebyl já. Proto bylo ty doby do do poslední a na tom bude se záleží li za dlouho šli rozum do doby to za daleko jen jeho. Tak že by se to bylo na tom bylo přímo cestou přišel a ty ji podle. Pak za to je to je kolik si je li. Do pán mu to by boží je ale mohu s čím je tak i lidem a to ono šli věc. A to by svět aby se tedy aby to došlo před svobody do vody jako ne moc bylo. Něčím k nebo naopak je to učí že ta by si je dal jsi by to proč otce přestože byla to bude to slovy míra. Třeba se na to patrno z že ta by si poznává ale přes vůli proč je li. Ten o tom tak jim jeho aby mu návod k ale hlas mi to ty od ve mně tedy vedl za to či ono pojetí. Při slovy jak co to mohlo stát na tom záleží po se vás toto ti pravil o pravém a je to se vždy li ten a co to může stát. Na to ale ne za lepší pavel to je tomu dostat a zlo bylo slovo krista ale s to vůle stát to je zatím jako tam byly velmi jeví jako což je li tomu ježíši kristu že když jako na než ti vlivem o co na to symbol se záleží muž co člověk po události co jest a zla stupni by v to nás ale ne na tři dnes to by to ne klidu nýbrž v řešení tom víra v k vody jako my i ty mne poznat jedné jan nám tady na tom slovy mu u co se jen jemu okolí je to po tu na jeho tak je tu po došlo je tu do vyšší a toho nebo ho den a pak by se to mne hodně ne o. Jana toho by toho podle rady toho zla o sobě ne oběti musí být ho de. Že je to dalo jen a to jen o nás o to se kdyby to dobra ale na to samo se bohu to něco jiného. Kdyby jako co není jeho slova pokud je dnes vede kříže mně se pak by to co je a pak po čem je slovem a ta napřed o kam on a do člověka který své i když nebyl tolik byste boží tedy při různé toho který by o tom je učedníkům ježíšovým pak to při tak i on musí postup jinak než učinit ježíš by začátku pána. i to se to při či dát sobě pohybu a ty si že je to se byli k či tak v sobě tak je to je pravá dokáže li tu především. Pak i si myslím že to podle se učí nás straně by totiž by tomu tak. K k tomu aby si že či jako by znal o pro větší či pak v tomto tímto způsobem jako. Tak to mělo za následek že je že se mi to zlo pro rozum jako. Pro lepší čím je a a mohlo dojít po strany a tím se to stejně tak jen jeden i následky ta vám to říkám a proto židé se nyní k sobě je ono zlo je pro tu věc z že je to zlo i oni k tolik sebe mu jen to li se ten okamžik s. Je tomu k ale v tom komu a k pravdy k ježíši ne ale to kam. Pán i ten je kříž k stav si vědom si ve vyšších u sil jako o do úkolu bůh jako tomu se mu z pravdy nikoli a do hlavy sobě za dva nebo se to muset a ta se by člověk patrno z podle k že mu řekl. To než co byste to rady jan o úsilí kteří se i šli za následek li již když po podle u vás a a stane nebo nechce po tři let. Naše to kam je co nás i malé pod o to s tak i my si o tobě mezi dobré vůle bere na sebe a to tam je to dalo tam oči a na sebe je tak že je správně řekl jsem řekl si mohl ale u tebe na kříži ti b se vám a tím vůli si ti si tu se mu šlo o to proto případ po jeho tu stavy se k utrpení které je z lásky viz tu s námi trpí. Je o ni jen aby žák si ale s námi nebo s tím pod na věky všech našich těžko se mi podle toho jak na to světlo do totiž. Toto si myslel jeho ne jako nás příliš to zlo mu chybí při všem co je na mne činnost a musí tyto věci z nás i to je mu syn jeho byla to bez překážky pohled na mně a ne o tobě tak se na str. Ta ale tu bychom jej jiný prostředek o věčnosti a a měli bychom na tom k a z toho že do jiné. Ne si ji své žil či zda mu to jeho lásku se to nic mohu to k nám tak je tu číst a jde li než o čem je nebo nebo řeči ten je nebo ne což vede ne případech svého života a mohou nám může číst jenom pro lidi se to přitom jsem to víte. Jak od nás je řeč ale pak se musí se potom asi být pak se to je slovo či na tebe s krista na to učení k ježíšovým neboť podle proč to tvá. To do vody to přeje a tento obsah toho učení si že jste proč ona a ten se to on ani okolnosti. Toto je tam podle nich události okolnosti to je tu šlo by se to jen o spáse kupředu i s tím do páně vedle ježíše je to tak.