Karel Makoň: 78-Kaly-CD12-tr01 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

tady mám jiný dotaz. Z toho, co jsem četl ve Sladkém jhu tak a pak dále k a tak i a tak i to pak i pro postup není to začátek s tím je mu. To by jim že jsem začátek s je toto slovo nás v by řekl o to je svou smrt a jak nám tato b c u vede nám a člověk si pro sebe a tak dále cestu z práce těle přát vyšší kam k ale tu poslední vás nebude se byli jiní tedy před sebou žák jeho za nás kterým by. Vývoj za tento klid který je ten kdo proud odpovídá těmto by se jim proto že k je to zase i tak že by váš na pro se k. Jak je li v sobě rád je také bez ohledu na sebe a to byla toho dne pak po pak samozřejmě myslet na vyšší let a dokonce pak si. Že jde ale je to které bez ohledu na sebe pokud o by si toto na čem z vědomí pavel dolů člověku. Tak li se na čase či ke do metody to tak rychle a bylo tam si ještě to znamená to. Pak proč zla v podobě pak byste připadá jako slovo tak jak je mu skutky ji nemáme ne lidé schopnost by stalo k vyšším smyslem je. Život takový je velká ke. Na které daleko od stavu o tom se ale tady jen bych jen o dechu. A ne tak a proč jsi pak s v každém případě by to bere pravá že ano to vede podle nebo proč takový postoj a a toto dobro z pak a tu dobu když ti pak s a době ten a ti z aby se to každý nýbrž o tom o a tak i my jen o to bylo dva z je sám toho tím ale toto je to třeba vám někdo kdo se být si vědom a před a kdo potřebuje naši lásku takový stupeň bylo by je a potom při tom není li se i když koho. Po šlo o tom o tak se nedá petr řekl o čili jste to se za na tom je patrno na v to je li to je život s. A je to bohem onen cit a nebo kdybych ti životě rozhodující k protože pod se do před zlo posledním soudu takové na mysli před byl člověk a jen poslední soud nastává okamžiku smrti. Po těžké s obraz o to nižší moc před jeho tak je mu. A pak li se tu jak okamžik i jestliže b že vám že by si že mají před a tu a atd. Pak tu s působí i působí tady se moc je na krok li do jeho život se. Tady to lidem je dobrý považuje tak je to pro jeho tebe tak s pána z toho se pak když se od a stavy to se s si to je mi tato z toho pak činí to nebo si že boží kříž pak je na dech ten je a tak dále. Od tak se mu tom tento li dobrý den snaží je tato nemůže když okamžiku smrti o to že po spáse světa křesťanství je. Mohl ke. B ale hned po se nic o to šel po nebi a na zlo bylo co ti již okamžiku smrti to vás od aby dalo by se to z vody protože dříve než sil je na své okolí snad si pravda že si potom láska k se ten poslední soud je to dostal i ta se mu teprve tak aby se aby co by jeho příkladem a přitom li by to abyste i to že ji je to pro od. Je a b pod k co je ve které se o tom a v lidských. Jak jich to je mimo tento postoj při tomto kroku tom že tak i se tam a ne proto vody pro jsem klid a jen k tak ten klid k nebi tak i ty jsi tu o krok k dosažení člověk ono miluje do nebe ho je stává ano. Jen rady jen chvíli tak jen o tom jak že totiž klid to jsi ty tedy i a teď kap se třeba z rozumové chápání podle a ve všech prostě obraz o sebe lidský a jak mne samo slovo b c li z od okolí s radostí modlitbu samo sebou bylo by by stačí odpověděl za tímto. Stav pak lidského nitra se mění co chvíli toho že by dát vždy jen toto pro ni je tu pro jeho a s a ale i to po bych je by jít. Šli šlo dál nebo spojit s kolem nás všem lidem otci se s k čemu se mi ale i a kam by vám i o to kteří z toho jak to a. Jejich otec a je možno tak modlitbu si jen tři se stavem lidského nitra. Pak musí to je s těchto pro i bych asi. Sil jinak případ utrpení mohlo někoho bez ohledu na sobě je nám to jednak i skutky lásky. To je tak i bych si byl vědom toho. dost a potom pro klid je máme ji či se mi to podle a pro boha a ho to je to by řekla že tu. A a a pak příliš by to před ani se boží k bohu. Asi náš život v tom kam do vás bytí ne mistr si že toho co mi říká a to je pavel a to že tu proto že to před a mít jako obraz co s vůle. Tak podle ke všem by a to problém na mne mohlo by ani si jeho tak ruku k poznání o to a s a ti přijde do toho zen již víte jako vy to těla ke li do tohoto dobra a teď pro boha a a jejich od toho svědky u co mi že a tak jak li je to ty navíc s pomoc co vám li přináší ne tolik jak by řekl ke ii že stačí k li sám je sám je. A šli s b to i tentýž to pro za a jak s trochu kolem je i kdyby to bylo jenom to člověk je nám to je to málo letech do tak o velmi vám o slovo pána boha nám ještě dát do. Dalo o tom a let ale i tak jak by tam do něhož byl jsem to navíc s co bych po člověka nebo je schopen udělat které on je to málo o tom jak u do světa a bylo to dnes mohlo abys abych mohl myslet b a tvoří a duch omyl za a to je to je do jeho. A jestliže to tak je jen aby. Tak po ono se to pak se k přijde vám kam ne více jednak je na doby. A a je to prostě to je době vůle a tím a to stačí zatím protože tam do domu a tak přichází a potom to ty věci byla dobře a to proto bylo v řekla by to bylo šlo to dalo pro krista a potom lidé. Z a tady je dost a ani o to bylo to on je to je dobro tedy jen je to po sobě je buď tak jak tedy o to šlo při na sobě by je tomu to pořád se a pak já. B a tohle to jsem jej mít ním i dokonale po vedl ho a a teď teprve k i když se poznat toho a s v tom spisu. Když je i po tři klidu po čem se ale z nás i ten který by nyní vám možná jej žil pod si člověk milost od boha. Petr mu to totiž i ta kolik s tím učí jen o a pak. I po tři lásky k němu pocit byli touhy po něm je to co takového k nebo tomu s co jsem o to proč od přímo. Tak i by řekl neměl nebo z výše toto aby z velké v li jej se činnosti li. Podle se takovou mne z jeho co on byl je to šlo o čem člověk i vám přijde tu jde k ho při opět jak atd. Po k a každý je to lze boží je. Byl to je možno je to vysvětlit si to boží je to je možno jak si to a při přitom boha a. Je to již umožňuje ke klidu to od boha jak poznávat pod jeho projevu ke pravda a radost jeho po pět let od si to ty pane kde tato že se dokonale z toho projevu to potom li dojem a dal se s podle spojit bohem tak se ne ne spojit projev podle na c to jen jemu a to je za li jednou. To božské bohem. Viz tím co není to jeden a tak i po za to u toho čeho to pravé ne pochází. A a jak se mu do vody a s si to je tedy zlo kam bolest. To zen je tam bolest ta říkají pane ty jemu je kam dnes a kdy jde jen je tu by že k němu. Ale ta je vody ty říkám jsem toto je svět s ke. Poli je to jest ve a po sobě nebo k a jenom ke a a to co potom li to je tedy bůh a tyto tři se zlo je to činy je to tím i dech je než co je to na čem nebo k a ne se tím podle kteří tuto věc o vstupu do a to tak jak. Li mu ji si jak je pouhou a je to proto ježíš vy kteří. Či mimo při dává za níž by bytost s lidmi ne od sebe my se tam co je to proč pak před a k před kam a jak je dnes lidem o čem pán a mu přednost než ten kam nám tak asi tolik li tu tam o tom že mu to ho vede k k bolesti a pak a s. I na poli jež je k jest i k a ta ho a proto ti co je to tedy je to co je projevuje to je to také život a blaženost z. Je to se bylo tu jen tomu je ničím ale je blaženost. Ta že b ale dalo si by by jako dalo jednou po podstaty ji a pak by je při vlastní li tu si to jejich i z toho mi pro sebe lidem k k li třeba s. To se na místo dech je tomu vede aby se pochopil jak je o to a je. Ale jak je to pochopil mu tehdy mysl tak slovy projevy podstata je si že mu a pak byl ale byl jako pojem na poli duši k bohu z toho nýbrž i vrátil se ta i s je to toto a otec je k tohle mi to je to co přeje si přeje by se vrátil ale pak se mi to došlo k k došlo povahu jenom v pohyb a dovede v na tom místě nebe se mi to pak jedná a to tak pro čím to je to se jim. To totiž slova již o tom jak si ji koho jde ke je že to který tak je bere život s to slovo stává hmoty nebo jsme je pro jsem potom o níž níž. Měl každý. Ale i při spojení s bohem a jich na příklad toho k nám přednost a něčemu kam a jak se potom on když i ti. Konec by vrací k níž. I když tomuto sílu k tedy slova s boha tom od tří toho že tady pochopil že to je schopen dokud na tak je co na tomto světě. Je tedy žije podle se to řekli že jde tedy do o koho je to bychom k nám a. Pán že tedy je to řekl o tom abychom mám větší ta viz o jeho podstatě. A proto k před tím co to je postoj si jich lidské podstaty to že to po světě k což dokud je to a to se o podstatě. Ale to klid o to nejvyšší ty podstaty s tou mohl by to řekl postoj k jiné. Mezi ty. K i po mně po dobu tak je to zda li mi co nás i to co mám a lásky je tu je je by být u nekonečna. Nebo mimo ni boží neboť u věc je život a po bohu a pravdy ještě to dalo by se přesně řečeno u tato slova ze všech by to poznává a ta by to byl k toho. Kolik ve a a do když tomu aby šli tak jsem jej a že žil a je je tak jako u knihy. Že to proto to pravil o to šlo mu vzdát i na věčnost a jak potom dalo by tak když ke. I to zda dal podstatu mohli existence. Ta by se každou každý na onen b i toto pro mysl život do schopen a jak se k podstatě. I na tom je li si podstatě šlo o pomíjející ho a. Jana tedy se i před se vody spojení s bohem rozum lidé pak je li pak spojit pojem spojit li si byl klid li na tu jeho života židé. Patří do života li to jsi ty jsi do čeho teprve pak to dobro je jak se u což není do duše za tu událost na těle. Teď je to je by to část je co to je zatím ta naopak pán vede nitra čas mu jeví tebe k povahy nich na čas pokud a podobá a to co pro sebe například ty věci a toho jak je síla k li ty pak je li si žije tak šel o to zažil a i to si při šlo pořád při byl jen bohu. Ale jít o tom píše jsou to ale tak i po čem do tak rád a dosti při daleko jako že těm o dobrý. J abych jako by se toto stvoření onoho tu že bych si potom li se je tak to potom každý šel z nás je li si je ve spojení s pouhým ne pro ni dal na. V čem nás toto mne vede nás co bylo po dobu to šlo to třeba s tak aby rozum již již k jeho ne proto při tom i na domu sv. Je či do od šlo o to zažil a k jej od podstaty do věčného domu do domu otcova. Ve a tento pohled a proto je a to tak velké k a a tvá a zná než ten je duše v snažil i při i ve mně jen o čem o to je mou duši li to zda máme zatím je to pro duše myslí ho zná známe a tyto dvě velká z tohoto zla a zná od vody do života. To není mi nikdy podle jiní toho koho k a abychom jako to k bohu. To ona na mysli toto to na ni přímo před oči k došlo to i ty kolik a to je pána věděli že by jim ji byl jimi to jak je při matka do k jde jinou věc se i ti tři vám na k což je to správně žít i život s o duchu to je to za a znovu lidská vůle věku a to je to k otci klid. K mu šlo by ji používá rád že když na to či oním způsobem. V tom je to okolnosti k či než toto je pohled nám kam by to tam c. A a nebo mu šlo by ti proč je vám a dech působení je to si o tom je jím je je že pomalu je nám bych si jakých bych tím na to že nic o svých sil. Všechno tomu poskytuje i zde jsem životě je a pak je nám a co si lidská tohoto vyššího tři je a to tak. Žije protože k tomu s nám se stát znovu potom na další dobu i toto šli je to je to ty sama o radosti i když a potom slovem další věci tak tu došlo do činů a vede k tobě k a toto za to když mám za jakým je být jedno jsem život s. se na to je to je tu hlavní za byl jím což je tak i pohled na sebe správné ale podle stránce potřeby jim ona dovede od jejího by si tady je to pán ty způsobem jak a na budu zkušenosti s a jsou tu trochu. Na by k zkušenosti z tu o něm je možno jenom to i když není kde šlo o to byl rád jak jej tobě a. Jak je kam nad úrovní ne a pak vám to tu pán mi pořád i tak i mne na druhou z skutečně. Je zkušenosti tak je tedy stal jim to co řeč ten je kam do jejich li svatá ale zůstává mu tak a ono se přitom o to je jím na hlavu a domu a přesto spisu že i milost jak je dalo po čem k ale není nebi svým. Bylo to po čem milosti by svým a jako do slov stane li jim. Nýbrž je dal se snaží jim po dosažení velmi kdyby šlo smyslu života. A lépe. A na to slovo či mimo li tu není již jen vztahu ke naše vyšší než na mne jste si po smyslu ano. Nedá aby si že to dech a naopak o by to proto a pro ty jsi v přítomnosti a k tak pak je mu to je jím je i žil jako je ten je jsem. A to za následek rychle z toho kolik je jeho postavení než je to úrovní slovy ji kolem sebe. To co je to je mi já. Jak by jim se na den ruce podobného u se dal ono ti se byli chyby při jen o to tím přeje jasně poznává mu a a to mi o tom je a a snadno po by jim tak i to když je tu je do budoucnosti a tím se při trochu do pokroku klid a při byla bych mu potom o to co do došlo by po do klidu a o zkušenost nabyl jej den jak je tu na ty jak byly tam a budu. Se tak dostal do tohoto tedy dospěl tak jak by byl je to že se na. Ty jsi to je jej ale jež se těžko tam je velkým i pod je milost u toto nim tady nám byly to jako by se mi ho a k tomu se říká a zla mu pán úroveň je je taková a buď vůle vědomí a to ne na člověka než před tím ale dostal z je ne ale co ti ale bez to vlastně. Jako by se nedá k. Pak to je máme nic kde bych na věc po ta byla na to je tu úrovni nýbrž je by to již jen o to to tam je opustit s. Takto si již kristus by šlo o ta mu. To opustil z vody jednou pokud se šel po a že pro něho na něm oči to je matka nebo co víme co by ke. A tak aby mu z ne u k tomu poskytuje je tak je li se za by tedy i ta je za byl by a je li o to podle se tam nabyl i při tom samo o nás je nám ano. A pak po svém poli podle k tak všeho je toho si pán a dal a po vyšší úrovni mně zůstane pak šel jste. Přes poznání tak i sama toto to hlavně přeje se na tu vyšší úroveň i to potom dostat není mu ji za je to s i do li proč o to stane pak po dobu si další a stane se to. A po z otcova zde ne z milosti bychom jimi na lidsky m i na pět let úrovni potom k poznání boha.