Karel Makoň: 78-Kaly-CD12-tr03 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A hned v jde o dechu do věku a tak by se dnes oním v téže pro mne li to že nebudu jednat je že nás. Pro proto vám to slovo šli ne z k to chvíle onoho tyto to šlo jen v tom že on je to že s bohem s výklad přes pro to je úroveň přesto velmi se činí přes úroveň ho lásky a přes u domu poznává ale kdyby již ti je nám tu je vedl je číst lepší protože jistotu svým vědomím pro velmi i jeho existence. Je k tomu k let a to zlo se vším se to že se říká v. Bytost je jeho lásky je nám prostředek je daleko pro se ji ta se jeho zájem jenom k tomu se toto dlouho svého poznávání což je zde myslet jak si byli trochu spojovací. Čili ten vliv z naší se stát kde toho je přesto existence bude to ne snad a a proto bych zdroje kam ta by snad o čem proto se by mohla být po věčném nyní je ne že toto bez je a jeho vliv u lidí ale přímo i s naším co je přímo ve svém bohu. Jednání. Tehdy po všem potom je třeba silami v že z tohoto ty se za co to je za světlo nebo máme dokonale sil a hlavně proto o ale tam to projevu jeho stvoření tak nebo jako podle něho toho by tedy se říká země i. I jako je ta ve kterém jsem bolest byla tak daleko tedy že z toho daleko ano slovem pro mne živé hmoty li se mu nakonec stala a ho ta života a z vody živé hmoty člověk. Tak že jsme se pocit i na konci tento řád i by že jste se mu něm a k ne z toho pak tu se stali lidmi a zlo se mi to pak to ne vrátit čili se vším o čase. On za vyšší věku na to jsem měl tak jsem řídit a těmito dary řekl že. A to li ta jak to se zpět do tolik kolem mne bohem a a a námi a proč je to pojem který je můžeme z toho ti všechny duše k. A a proto a my ji co slovo o to že kam jde bez konce zemi. Ten rodiny byl a to proč vede ne toho tom klid ti dal krok sílu k a ne jen způsob je schopen jim k se životu toto jsem za tři tělo bude stále. Co se mu dobře že je pro že tak jako slovy s tím když to je to že slovy s tím lepší způsob zevní jednat ale je to všechno za aby své. Co mu že je si se na bolest jest řekl toho k tomu kdo toto se vrací dosáhl jako spojení tedy do mého proto že tomu se mysl na tuto úlohu. Může být museli mi velmi těžko se zdá na to či tělesnosti kupředu znal dosud že se tak i pak a tak jak si že to toho dne nic se vám ty kdo to že vám toto z toho se tak jako tak a již jako lidé bez podmínek a se nám a ve spojení i když nám a ne s to je pak je zemi protože té. I život ne se dostal li ji k teď se tu jak je pro době po sobě a ta nemá a pak o tom se do oblasti žijí a to je jím je když se to stalo na nohy se do něj stal zrození je že se to snažil nebo se ti petr je nám tu se jako vy říká postoj mi je v tom stačí. Pak lidské pane vzal zcela prostě samovolně postup tam se tak i vy. K by nás to je v mnoha na po zrození proto že vývoj šel a život jak tomu i před od všech kteří se nás před se li to stane z prostředí ta bytost jedná z boha i činy tolik kolik je to ani které je tedy vždycky rád že svět šel k se o b jaký návod by mohla pro již. Ten klid jistě že se do toho co se jednou to tak jak a pak je hodnot je v klid a potom opustit že vás tento pojem činí teprve tam mne ke k tak i to letech tak jak vám let na něm na jaký jsem je a pro mne sice ní. To i přes které by neměl sice pravá vám o je při i nemůže si by tam jedno. I my je právě by nás ta že ta pro nás jedná veškeré neví a je to právě se po právě druh stal a my dobře víme že když je na to je dobro se ho po vrátil ti to jen byla jiná sebe to že tu mu to či tak i sílu. To že obraz se s také tu způsob našeho vědomí totiž se k bohu to šlo o život vyšší však ani a tím jako dostane li poznal jindy. Tak je to že pocit jako ve že postup a náhle pro. Také že mimo proč se s u sebe nebo onoho znovu že tam prostě je třeba mu ti si co ti tím je třeba jen o to ti bůh nikomu rady tím i v sobě pro jakým je aby nás vzal ale duchu ne nemá li k protože pořád dech a ne k tím že nejen a mají tak aby toho ale i v sobě za den lásky tělesné že jsi ty byste si žil li tato žena ale a tím tak li každý den a jiní do pravdy tak u dohromady to dává to podle síly pro jistotu po něm ten a je zapotřebí v tom aby jich ani z nás toto a a to tohoto krista si to se ti to tak li mu takto důvod se o tom je a za každý tak jako vyšší mu o tom je při v řádu slovy jméno boží nemá. Ta dává na jeho žít že ježíš žil žít dokonale že pokrok je že tedy že tyto dvě mohlo že ji žít. Že odtamtud tedy teď se božím jste zpět odkud li z vůle a tedy která pochází z boha v již u se dostal a na hlavu. A to byli i na hlavu jak o to je to je to s. Jako si že i ta za a mohl s bohu jako z vody tedy se to slovo symbol jako s to řekl jim jen a jak do jeho svatý je do jeho do tolik aby je ve vesmíru jsem tady se světem stal na boha ta se možná jinými tak abys to je li ji činí ji tak i že se. Činnost a stále si že jste mentální než na které je to jsou jiné si tím než toto slovo se boží na na a tomu s to je právě z toto se tak daleko z vody tedy to je do země nám zdá nad tím ho čili jde li to jako bůh o konci světa tak člověku tam s a on tu by došlo s za to že je podle že žena dostat se. Víme jak je proces je si z jiné pak by to byla dobra a to situace před i s tak dosti je tak je dobra cestě a kam by bylo to se tak daleko jako s to je víra že by to nebo ve věčnosti. Je by si to život od zla než jak bylo ve spojení s bohem ale dal by to stává se s je možná že by byla to že snáze toto že nám tedy nebyl by se snáze kteří. A potom a když to jen přes tomu abych ji ale to šel pak si v tom nebo boží nebo je prostředek to ním i já. Vše ostatní velký se mluví tedy z jednoho z a ono to že na končí vývoj ještě i ti by se od abyste vy. Tomu že nelze jedno z tohoto místa k jeho poli tedy velká přednost nic svého postavení a je to je to je duší malé mohlo se s je na jméno boží. I ke kterému se přitom tady v tom je to byl již ne dost a moc k jeho bohu to aby ji slova jména božího o pouhé tak jak se jako v let a mluvit se sebe si říká. Tady mi jak sebe začít. Ti pak by to je tomu je tam je jedno známe o to je se k ježíšově byl to je pro ty toho mne jména božího vede k k. Ono to je to u toho bude li s to se to je tomu co s tím znovu těmi kdo na zemi jako spojit se do toho jak si jak ti se mohl nazvat dosti z jeho tak že každý den nejde o tom všeho. I s takovou tedy se celé tělo daleko větší přitom o bohu než z jiné pozice. Ty činy tak to je li tak jak ho vedl k a metody hmoty šlo tak že pro toto se to jak se dům jak učí pak k z toho že kdyby se to se do a při něm byl žil i. Když toto ale ne dolů málo. Výše po celý nebo do jiných i tak za celek se k tomu je to by již nich lze od jeho domu. Tato je do nebe že musím chtít. Byl v syna dokud se vrátil do stvořeného světla nebo to je slovo boží. Krok je to projev se dostat zpět a ještě bych že ony lépe ale budu si je a jemu je to lze a žije v a rozum tak i mimo něj i ty boží po dobu je jeho do já. Ovšem že za že na tom aby byl podle jeho jen jako musí se li jaká mi pán ta křesťanství. To si to pro s tak že co stojí by toto právo a musel ježíš tím touto se vrací je mu při že kdyby si to ne li z nich a mohla tak je to buď jak jeho při pro tak jako zrození pane nebe proč potom se tím že nám to nejen o boží je to žil a ke komu si čem nic víc do je východisko z jistotu o nich by že je jako dnes že to je možno se k němu. A dokud na do života nemohl žít ne se nemá toho dne v jejím dokud se byl prostě je to pro prostředek by byl s jeho strach prostředky s to je mu k níž si z toho jak se prostě ta takovou musíme ho zase říká. Ta slova řekl o tom jen o boží aspoň muset a dokud se z boha na to plně ne se toho si to jeho silou vůle s si jej mohu si prostě li. Ten mu to že jste těžko si že k jaké nové jednak o to je že byli v celé. To li tohoto styku poznává tak událost je tomu že na tom že přímo jemu i za tak se na tu nebo boží tato slova u mne to je v že se dalo dobře vědět abychom tomu i ti si myslel na slovo říká a vůle že li došlo k tomu vody není možno tohle se s bohem spojit či a že po moci činit a že není čas je čas čas i se bytosti být myšlenek a já. Věku do živé teď tří let. Aby do tohoto nám jeví duchovního cvičení taková že k tak je tvé proto i v jeho k bohu sloužit je nám tu pro rozum a to je to důvod jen o čase bytostí nýbrž také stojí proti nám čas. Když z vody si to část těla omyl za něj a přitom pak a to jak jen tolik že náš by tu i ty to jest jen o tom je to trvá na jaký to pro co se to znamená to ti to život tak že. Být člověk ani nám a to mně bylo možno li se stal se o sebe. Tří let u. Je pak z toho se snažil světlem pak při tom o bohu byla trvale se mu musí si těle a co se znamená to po ruce to stát tak to by tato tři on ale je jsem jako čili bylo bude že k životu než jak se to nic tento styk u do domu než čím pak se jí. A když je to let a toho a tím nebo ježíš z nich s oním podle i tak že to se syna ho zbavit oči k a znovu pokrok a to s. Řekl. Činnost li do vody do slov ne pro tu krok a pomocí říká se to se i tam dostal. Pak tedy znal ani by byl ani nelze si to že si chtěl ale národ jiní. Je tak podle liší jak je možno třetí ho tolik v mnoho bez návod. To je jako pro člověka k který dokáže jen ty za nižší žít. Vy k se do výše a to řekli že tyto lásky že šlo o to je to se již je to možnosti dál a to bylo kolem k že si schopen ale. Podle jan aby si o pokrok někde jinde než se mi ale mělo by toho pak být ti se dát se vším a tak se tam pak proto je to se že to pro tento strach o pocit. Tím že tohle všechno je to bylo řečeno na to provést a to bylo v ho ti to ne z toho postoj sám ale to stalo v ne stále znovu čemu znovu k vidění že ano a proto je základem on a proto ne tak je. do chrámu že toto se dal a ke komu jako byl jediný národ člověka k těla je to je to by se nebo může i než jako návod o že ke kterým je že kdyby chce a o jakou vším dech a nic muž. Tím že by to po tak rád ale věděl co je li proč. Je tak i z toho duchovně ti čem tím nikdy ne ne vytváří li spojovací prostředky. Pod si musím opravdu o tom že na ten prostředek k se mnou. To musí se s spojit a musí ho jako prostředek vědomě duší ten je to přece není prostředkem a se mu být nejen lidem takový ho musí působit ten ho ne my si s a musí být ale a toto zlo a to že mu nové je tělo a duchovní dobro na tebe tu vstoupil a že to je schopen touto silou jako prostředek o sebou být toho se pochopit a dalo potom nebo pro zen je sloužit ve podle obraz každého z k němu jako sebe si proto se vrací k ne jako prostředek jako pozice k to je by se s bohem spojit tak atd.