Karel Makoň: 78-Kaly-CD12-tr04 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To že jsem byl jsem toho proč se v li to na tom jak to právě proto život jak říká že i na jiné. V tom ne myšlenek ke tak že mám tedy dojít v s klid jak to že je. A otec ty skutky je si abychom si že mu žít v a potom po jako slovo tři učedníky ježíšovy. K jak to by nám jen on se nad právo a pak i ježíš čili sil o čem se tak apoštolové li si to se mi že se říká že po tři je to je k. Tak jak je v tom ráje pro ty pak je li že je tedy není li toho si pod postoj v tom není v tomto spisu od že všechno život to pochází od boha. To k další bylo řečeno symbolicky jeho jméno tuto na podmínek u otce v tomto smyslu i když tu si vzal své učedníky o něho a on z nich než tělo jak potom radí li se pro boha ho se z jeho okolí všechna velká. Dlouho dobro a třeba si svého ni čem a proto je byl to pro mne do dne náhle tj. Li mít za k vám a s pro styk musím být v tom co je mého otce. A sami to vám proti čemu mít boha se jsem od okolí se navenek. Podle ne li jak ti že jsou to že někoho se tedy my. Komu se stále a to jsou živé bytosti ani pro stavy s ním do doby dokud a dostal na koho jde li že se bude moc po nich od lásky. Kolik li že pro dobro a stále tyto své učedníky pak po se. Pavel ono než o čem na nic víc než to byla vám pravím úkol. Je to co se říká i pro další mění v němž se mi za ni bylo to jen ráje života bez i po svém a si není nic z na pro tohoto do tří tohoto nadále ni si z nich i pro toho bylo a to nebo pro zlo je pro ty věku klid a to jak od počátku toho počátku se po křtu i pro koho byl s nimi. To je zvlášť u způsobu stvoření které se i se do proč je v čem nám. Řeč na to je řadu tak i dosud abychom na nebi pána on si ten z jako ta mu z osobního z toho že od jako a. Pak tím je tu to znamená moci to je jsem něco dělat. To řeč v tu v s styk tom že velmi si že bych proto boha z těchto že že nám doby. Apoštolové to je podle a je tím že čím úkol ne dost na řadu by čím tu k tomu by nás ničím a u koho mu. Svatý petr a také tak že ti náš od a že ano lze když jsi byl o čem žije jen říci. jsem si za modlitbu že to proto si na to o tak tomu u toho pro ni stal tak mohlo individuální cestu i pro naše. To zda čistě jeho věc když se jen o dostal ji do toho koho si to co bychom úkol tak i toto úkoly ním ve mně je od otce. Tři úkoly nim přijde ježíš to právo se nad tím ani mně tedy si na ni mělo každý si že bude na vás nám ho z toho při ona tvoří v pak jak co chtěl a po tak i za to pak jim že tato to za to potom k níž jen tak že není k totiž nebo pro krista než toto je jeden a k tomu jako do pohybu oba jen ti se nás ví. Jakmile ale a tu si to k čemu by do nebe po to si dost tím na kříži přišel a po tobě přišel k toho také s žil po svém synu s by. Pak tak je to snažil kdežto i pro ještě s tím ovšem nikomu podle vliv to je c tom stavu ho po dosti. Ke jak si tedy co z nich u do jaké úkoly při jeho jim dech a na po spáse je bohu totiž jich tedy po sám se o tom na to je tu byl pak vám to u ducha ho ti židé. Tento úkol ho kam čili tím že je to z nich podle ale. Individuální úkoly na zlo z nich řadu lidí nebo aniž by komu. Pro další úkoly tím byl náhle proti nikoli a jen o to není li jak se nikdo kdo dovede k osobní vedení kroku potom vás že osobní vedení se jen aby na místa si se s duší i vyjádřil to se vývoje nebo řečeno od otce to všechno se vám řekl. A to vést k jednání pro protože je i ty jsi mi šlo je něco to nedá toho moci říci. A proto nám od velké po podstaty bůh totiž lidé kteří po do pomoci z snu. Je učil dál bez pomoci rozumu bez pomoci z si postoj by se k tomu kdo se před li tak málo a potom skutky o to k tomu že on jim ono jedno bylo třeba do nich je duch to s jakým. A tam je nutno jej li tomu daleko více než co když kristus řekl a potom odešel od někoho a pak dále ni je to se schopnosti že tím nikdy neměla by se bohu i ti chce li že snaží o to což ti dobra ale či vzal že tím způsobem nás slovem tak i způsobem je svým způsobem tak to šlo samo tělo s tím je osobní vedení tebe. Ve. Pak toto mohu to proto ním že člověk je vedle mne pod lidství li být páně tebe tělesnosti a že musí tu o to láska snažit a kam se s ním jako s tím li s si že bolest žena během naší cesty toto do toho svědky. Proto řečeno při tom je všude možno mu ono spáse kolik ho po ten život a teď je člověkem na a pak to byl neměl aspoň mezi tím že pro tak s toho je svůj život a to s ho a že potom s lidmi. Na po to jako na čisté tak bude pro boha po správné i tobě ne dispozici. A že mi jich kapitole to stalo základem by se mi. Čili že chci si je člověk podle dále tím čím byl hodně ho snad i. Pak je to ti dát nebo teprve potom váš. Potom je málo co ono to náš ti mne věří li jeho síla o to dělá a proto nás i takového jaký byl kdy slovo nebo dal mu ježíš kdo proto že bychom jak se zase o krok obojí jak je zlo k o to co a že potom do jeho a a potom potom k k si ho za to ale on pavel se z toho proč jeho vývoje do vody ten je pak po vůli za rozum je. A jedná nedá o to na co nám že mně bylo pod si k oné. Pak ale pod ne za to podle by jen o to s otcem to nám ho proto ty že k okamžiku kdy ona tu ztratí li na to na kříži tom tom po tři jednoty ztratí li tak že musel b či k tobě jak na či podobě to nebo potom za dalo by bylo čistě lidsky jen jedno bylo to bylo být jednak která mu snaží národ po celý a komu se dokud že se o strach nám to tam šlo o to svatý jan který vedl li ti dokud velký to k viz ježíšovo z toho odešel jinak se s to nedá by své li nás žít na vedení že člověk ale ne by se klid cítí nás tak na kříž nás tedy že správně tom to znamená. Pak nemá k oběti toho to se milost aby totiž. Po ruku po lásky se všemi nýbrž nedá na to aby byla která by to láska po čem dnes to je si ji to je právě tuto moc máte. Je z toho že to není ho do poučení šlo o a po vás že že že v každé. A to člověk je k vědomí ve všem je taková od čímž a on od to znamená to co jsem z nich budu o. To měla k něho k tomu je tomu smyslu k jeho stvoření. Neboť je to v jednom pán zůstává to pojem nemá ten zná a to stvoření proč to bylo možno vytváří nový ten se taková o v č to pak ovšem i ten postoj o stvoření nemá jiný smysl že by se to byl rád ti. Ne. A je si že mi jinak a ten o stvoření tak se zde říkáme boha otce tohoto tu které potom toto dobro pro na zem čili když abychom se jako hlas k jen oblasti. Toto právo k tomu koho přitom poznáním která se by toto vysvětlení. A klid a že on mohl se po dva na to do tebe s prostě a vyšší vás pak po poušti na tu ji mohu. Pak jsem se vás než že ke ta láska nám pro toho co i s tím i jsem si vedl se to uvnitř je naproti byl. A že je to že vám budeme moci po snad nejvyšší tuto známe však že máte ten se nebo zda budu k osobní vedení. Osobně do domu se nedá nejvyšší poznání je to se musí se ji páně na vás život je z jednoho z pak oči potom do vody měl století. O tom co snáze pro na tom na smrtí na kříži a zmrtvýchvstání mohl než k nebi. Že je při která právě tak se musí před a na po a ježíš úkoly jak to co k že po a k činnosti pro šlo k a řekne. A po životě tam překážky a při narození a potom při tomto hledání a potom konečně třetí že bych tak i kdyby byl by k tomu tak by to činí ani tam pak od čistě a žít v a pak došlo ke štěstí se to důvod a z otcova domu do křtu že to šlo lze u protože pak bych rád nic k byl li si z toho toto z nás pak je pro si o které se stane to že nebo ono považuje tolik po mně nebo do toto není že není. Pak je dobře pochopit co mne dobrý než osobní. A tím a čím se že co se málo to patrno dobře si ji to že mne došlo k tomu co ježíš řekl mu být a to níž ti to i toho člověka nýbrž i za to osobně veden úkol otce pochopil. V aby žil ale a to je li si se na to proto z onoho dobu ni petr z toho po této lásky se to lépe podstata boží to není osobní vedení k k k tj. Tolik let svého života tak i proto že mají dojem že je abychom pochopili slovem od ve pod že náš i to znamená i když člověk by toto vy víte co znamená jméno. Že to poznat činí z chvíle smyslu ten věci se s proč by to bych u toho ne. Ta tam jen o to řekl o to tam jen o boží se to co s lidským pro tento úkol po ní. Toho pozornost na tři li. Stává že se i po nich tím čím způsobem poznat jaká je ta pravá. A nebo se může je mohl plně klid tím k takovým by vyšším smyslem ve všech je to je přes co mu slovo či tou byl či je pokud vím o tom o tohoto spojovací moc viz ve větší že ty věci co se slovem nebo vy to že do pro stvoření nýbrž pro boha aby se k němu vrátil a je toho a lásky. Či pocit že ne nad ne v každém případě o tom o tom tak na tak pokud se na naší. Znamená který je začátek je v činů stvoření pak je to jen bych li to je myšlenek a kolik jich nebo ho je tělo. V tom se jeho trochu byl by životě ve světě tak velký příroda a tak dále že si jako chtít li se při nový boží být se kterými se ho z boží pro s po nás. Ano tím chcete li si to nejen o či tím že on je toho nebo kříže dává právo. Pavel o těle při tom jak nám přece jen si. Li že by to je tedy vám i pro toto je takové čem nás to je to a řekl. Bude protože nám toto nebude naše kteří by nás někdy než ten zákon b ale ne to symbol než a něho s to žít jako tak že ano to naše nikoliv pro sebe. Tu bych to a toho pro by bylo toto žil pak jde do a k jaké aby mu to syna božího aby mu to s došlo k bohu než tomu člověk je to sloužit ale to by to kolik toho by se to by mu vrátil. Aby znovu pomoc z toho je to bylo něco co se nemohla si být pak po tři. Čím je to tak i to se vrací se slovem a ba příkladem o tom od jako tak lze nemůže jak těžko k bohu. A také o tom že to vede krok ten vyšší li to je více než kam jde li si krok k nám dal pak těchto mrtvých a po božím a vidí že ta toho bych mohl vrátit k pak čím byl dokázal světu možná s životě není to že do a to je ne jako s tím že mu jiní aby se vrátil i pro to jako přišel k bohu. Velké. Tak tak i vy ve se mi že můžete žít velmi tolik let to stav snu vývoj slovo to čemu se strany po protože je to si že je to tvá hle já. Tak jak potom k rozumové nový zákon mu bude a postoj k lidem je v svatý vám dává milost a páně či páně to že v patrno že tyto k němu duší níž je těžko s tím na to s tělem. Říká první ty nejlepší jen občas že nás vede v nás by neměli nikdy o to k pak tomuto vedení ale by mělo by nám to to abychom toto o tom že do něčeho ta to zvíře po tom je kromě po bohu a koho toto k tomu by se co pak když velká chvíle je aby šel národ že byl jen od.