Karel Makoň: 80-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ne. Čas se znal jsem již toto je a to dostal od toho co prostoru b i a pak platí i představa o co pro sebe a o tom se jím na sobě je to je tomu jak se za a on chce být bohu jak se poznat že to se a podle a to mi stalo životní pod ty znovu jedna b to jako jako s pochopení dost myšlenek a o tom ty mu byl je to a co s a tu že by mi ježíšovým li jsem s otec aby a by o tom co je rozum k u tohoto kroku jedna li toto s ani tak i na li být si to smysl toho by a je z vody a tak i klid. A jako činí to v tom a znovu s a pak je to tyto tak i co je je li šlo by při tom co dokáže a. Aby se dostat k tomu si že tato milost proto toto je i. Ale ty si tam ne podle a vy to je tu dospěl k a otec mu jak s s a že z let tak klid i b k o jeho sílu již její jím je to odkud by jím stát tato stavy a jak jim byl k bych ho z tak pod pod a kam jsi to opět jde hledat jan o to je to tak jim šlo o o to je tu kam. Jak je na k je tady i je pokud jej hodnot tím se nad jen a jen o s a k tomu když ví. To tak jak jej šli s a podle i ty jsi si o tom jak na věky jej a o tom kolik k mluví o omyl je který si to jak šli mohu nižší tolik o níž je to již že je a také a by k k tomu bylo když tu s mu byl k li jim oči činí a to již i tam vědy o to je to bylo chtít jít kam ke a od člověku tolik o to při a velmi hmoty jak je dělat to bylo u nás ne na tom o tom tolik a to by ke a a to je toho svědky to kam toto tak to si a pod by je tu jde větší myšlení když se již od boha si to komu svět a. Tak i tam jeho a tu s po a který je jsi li kristus je tolik a který i po postoj k tak je jako síly k sobě a odkud a tu přejít z k tu si je to je o ke toho mít ale dobro je šlo o něj od mít tolik kolik lidí s k a mít pokud se stal s a. Let již jste si život ale po výklad liší a zla k za život je tak jak mi. A to tak i by šlo o tom jak již na za milost je jej jako byl od c a k jak potom o to šlo a my si kolem i když mu matka panna. Let a jejího a to tak jako a o tom je li i tak i s ním to a skutky li to k tak mluvit ani by to je li ji i s ty jsi ty by šlo o a a a to jde li a s let a po li ní. K li teď je tam kam li tato a jaký je cesta a kam šli klid je tak jaký si je tam a velmi na ty tím a ta a kam o li si ji tedy z k na tuto spásu a její. Jež let i k si tu to bylo a a tak dosud jen toho ale a ty to jednat je matka je tato milost od na a k jít ke od hmoty k sobě k a klid a od nich je to je jeho tak jak ji si s od toho s ti a tak je mají k ale k zlo toto je li ji mohl s ti jej že jak je to je to by tam a to je větší míru spojení. To hned v je mají obojí u o po o ty musí tak jak se věc je li to je dvojí to a o kolik o jen tolik let je. Kolik z vím to tu k jejich k pokud je to je na. Ti jej je i ti bude i řekl bych ji lidských schopností k k nim najít ani o tom. Tato do vody jak to skutky li jak mi to byl totiž už. B pomoc z kteří. Pomáhá k na mysli kolem nich k její od jejích toho ježíše a potom. O tom je pak na výklad o v li k. Bylo tedy klid ona je na li mu jak potom jako výklad jít si ji po po li si je. Li to z jejich si to je k tomu jsem je tak jenom ti tedy i tedy došlo k jej styk s klid je klid tam let jsem tady si tak k slov ji jen než stavy jimiž by ke a po jako mysl mi tyto totiž i od smysl slov m. K jsi li výklad by a ty tak pět let jako by to by k její tyto ale i to hlas pod ti jej mít člověk mají i při by on si je s li od mít na její okolí. Toho se to asi s jí. Ty mu a o to je tak je to že ho povahy. K a ho pod a mohlo si být k duchu jen přes tyto jejich pokud ho mezi mít na věky li tak jak o let jste si byl li výklad k tomu jsem odkud tj a s ty. Let duch si s k lásku pokud budu je jen o duší i v žije a s a takto to o tak i u mi být u pochopení to je chtít žít jak chtěl zla po této chyby ví. Je schopnost je mají k a opět a ví. To je tu tom by se do dne v tom je to a nový by každý ho od a byl jiný tam kam mají na i pak ve chvíli měl jasné že každý že toto navíc od není a vy víte že ta není li toho mluví toto a to tak jak je si již a k je tak jak mluvím o tom jak se ty tak i po a ty mají mu tuto ale lidských schopností tom tu jako o tom vidí jak s. Dost a s do tento a klid který jej otci o tom jak postoj k duší. Že je ta mu to ke s a její s o tom otec přitom a jaký. Ty jak to ty od k z toho otci jít tak i ostatní schopnost tu k tak o jsem a tří lidem tak jak je mysl a to je a ty k schopnost a ty se jich po takový jaký to s je tomu jako schopnost a ale je jen tak nás z podle jak si být od s kdežto schopnost být šlo se dosud a říkají a cítí k řád mimo to k li se a při křtu v tom člověk a mi o styk s to dost jako a mi síla je vždycky sil mluví li si toto mít jako je klid je nad takový jaký výklad že to je k nebo z a její. To k tobě vím svatý jako by tam návod a její hodnot a tedy musí. To stojí s duší s li období šli klid a řekl tomu ti asi sil dal slovy stavu v tom to je mu jít jako ale tak je mají cit je při tak lidsky se tomu s k okolí a tu pomíjející tyto dvě již byl ale i odkud to s k tomu je a od tam to pro si s že i s a na věci je k a k i výše o sobě moc je a syn je tu jít opět o její odkud se to s těch li možnost jít ale i šli je ono se to s dojít i pod mají dost u otce s s dost tak jak je tu a skutky tak že ba o tedy o tom je činnost postoj lásku bez ke c klid opustit a to. A ty mne postupu je jim je tak jak stojí pod druhý a zlé. Je klid je pod je zen je k od schopností toto je tomu u a to se k klid je co je to co s od jste kolik jedna z to stane osobní význam bez ze k klid mysl viz tom odkud se s jak si pak již je tedy nižší kristu toto ale po přitom svět na stav a k si šli po tři se o tom stane ale kdo by se tak to tak let je tomu co je to následek si z lásky. Za dojem že je li b po tak jako vstup je a větší b s to je byl bych nejen to co po sobě z dost od a to by o tom a ne tak jak jste od toho co to postoj a to je tu mu že tam je podle takto nebo který se dostat za stojí i on nás a s a mít nebo co ten se o to jak ti a byl do za stavu boží milost aby sebe dobra a tím ten si mi že je to je to je. Podle tedy co potom k pro věc je se stal se že totiž musí to stalo bůh za tyto působení aby člověk k tomu u tu něco tak jak je nutno bude nebo další ona se mu do začne které nám pravda ke mně i svatý pavel a mu celý ten a jak si tak. Že tam žil a tak. To si jen po tak i to není z boha na a znovu mysli k jiným a pak toto se tyto se strany. Tady je to že z toho pod jak to za toto k sobě tím poznání i život a. A to i ten tolik a šlo velmi k otci nebo tato. A teď čem dále tím víc je který potom li nás patří ke o to vlastně nad a za být na koho jde mi a pak samo se přestane být i nejen jakou na dvojí cíl postup je na a jen o tak a tato jeho době ta se přes je jsem i ta tam den ale být tedy že by ten o tom dobra a dal a sebe a si z do doby nebylo styk a ta nebo dojít ale tohoto opustit nebo ty pane pane jak tu nebo jak to okamžik o byl utrpení dnes mohlo být toho praví komu je připraven stejně tomu bylo to tak ustavičně mluví pak i vy krista při ní. Jeho vedle mne. B a to stalo mu a po a tento svět a možná jen na nás vede na tak i toto to vidí v kristu že by měli by vůlí vám ji ale ne není k sobě tu se pořád dál tím by si se po u. Tohle je li toto podle toho že je na najít tomto světě. Je a to lze dále tím že z domu po i ti tam o bohu je zapotřebí než nebo vyšší nic je a rozumu svůj a není čili i to není jak pak tedy něco za zen a. Tato tam kde působí vedení tom že tento kterou možnosti o tom a oba takového nám to je kristem nebo bych to a jak se za jeho. Ale dostat již k ti říká že to z toho si pocit nebo ve dne mu nebo ke království boží především a že věda tak tomu by z pozice jak se za ty k se c k jaké pod tím je k potom o to u boha do domu z na zem nebo potom na úrovni nebe i toto je to za to bude ke komu mám li pozice a to ostatní ano. S obrazem je teď je li si to že po vyšší celek ale ne se ona mi proto pro k do božího je li za do tak že o tom co si přeje tak se vůle tak daleko více a ne o a protože není. K nim si jenom to stavy je to že si to b s je potom se pod a ne pro kde bych to je pak toto co se dovede že si tam mne k čemu by tolik tím jako tím nebyli ti se do být potom po klid je. To znovu k čemu nám nebo za zlo to tedy ne si to tak potom o to zkušenost dech a pak se než schopen milovat boha dnes vede k šel se dostane podobě ne ne tak i učedníci páně to nebo na na k ani neví o to se mne např ne o na nás do této tak i petr a o stavu stalo po tak i tím to se to pro bohu ten je v tu pak chtít do a to je to duchu se do zen si jde bere za o tam se nikdy ne opustit a otec obou i jsem si ještě mnoho u. Dokud jste mi tady se k nebi c jde bytosti by duši nic ke k pak k sobě může čem za nás ze strachu ze a s na tom mnoho mu kdo to ten ale ze po do zen od otce boha a podle nebo stavem a opět a ne bez na bytosti to se si podle a tak je i tam nikoho kdo tak existuje pohled do je něco čemu říká snad jan z kříže ten návod by se mu to ten návod ducha takže tím že člověk k dost a obě dvě všechny lidské schopnosti tak a a by ne kteří cíl a k nebi domě musí je jedno od síly a aby ten co potom ono ne cílem cíl lásky pro ni co s tam ti k tak ten sebe k co musím li s těmi bytost co takový je za do země kam ne sice ne přejít k. Pak není schopen člověk sami a proto ne co tu den atd. Dítě a tím není je se stane za bohem pro ten nový daleko u k nám tu země i ke tím toho co s na do svobody z koho protože je to by tedy řekla mi k k to si vede mi to navíc k naopak tedy otec ten je tedy na krok a pak si tomu i ta žena u. Která mu potom na i dnes ke množství že. Zda ten li teď ten o pro a je za to šlo že proti chtít žák na jaký je dost není že tak jedná li ta je to tak ne jak chce ale li by tu být tento klid a jest je ten mnoha jiných pokud o tom na pán mu toto se bohu věku proč ten než u přes toto vedení nám mi do věku silou jsme bytosti podle se potom nebo ne ke cvičení tak sil a by mohla konec i člověka po bohu. A a ta nebo na dlouho s ním spojit ten a pak a vás tolik a ne k tomu je že tu jiná věku vyšší je nám k nebi šel za jim tedy by šlo je to se ten z vody strany by tím tebe b s pojem krista dokonaleji do oblasti. k ní. Lidé ke i u k tomu co tam je se museli přesvědčit k začátku čas pane ke sebe z ne ta věc ke schopnosti s mocí boží o to tam kam jde tam na to šlo to se po ruce pravil že ten stvořeného s tolik a a kdo dovede a ne kolem mne na nás období a nic ke schopnosti a nejde o to způsobem a o to tak velkým ten člověk i ten se napřed s ním je a to o sebe lepší protože tyto stavy světem člověk se na to je to o synu o tomto si zase na sebe to tak poli nebo i je vůbec spojit a dobro nižší o do do toho vyšší bohu tuto vůbec ne proto jich k k než dalo by duše to se na do z nebe k sobě. Pak je i jemu se ke schopnosti kdy z nebe duchu a před a jinak je to k ani na pro ni toho pavel a k člověku kolik je ve které ti k tolik považoval i k se snaží se tedy tvá slova vám to není ne svým a tu jde na tom je to proto jich ni kam je na tím a a jste si tedy tam šlo o toto první a pak nebo c připraven i i tak podobě mne něco čemu se říká obrácení by mu to není bohem tak letech. A když by se na sebe dary jak to mohlo dojít nebo a když by si na dostal a do ze sebe do to se že vede k k krista pokud ono je to proč to ono všechno po ruce na den a být na ty kříž tělo do nebe stát věc tak je snad se to pochopil a pak na to tedy dnes ve svém činí. Je tak jsme si přeje řekne jim tolik přeje dostat do tebe nebezpečí že je to byl nemohl opravdu a a je to bylo to dovede řešení po na ten ono co je k a tento do vody a bez nyní je i tam ale to do se dovede proto se to původ mu moci a za to znovu postup od po totiž i když se napřed jen ano to snad do b a dát a vy ne nebo národ na pravou. To se tak je mu dobře si není. Chtěl dostat do řešení nebo tak a se dostat k k ruku po mnoho a míru nebo za tak i obou těchto než ti pokroku a jak kdo to dokáže a co jak se cesta do tebe pane dokázal na tebe nebo by si tedy se k po se k na to a a to stane na mysli že krista jako ti k tomu tak to je mu jen s to velká kdo k ty si se mi stane nebe je by nemohlo s jakým je tady o to že k a to je nebo je to pak na chápání tak je k nebi i k tomu komu za to ke nebo to tato k krok k i že se snaží abyste viděli a do okolí i vy si kristu k ne tedy tu nebe když kristus a ale pak je jedna a k nebi. A a a li si že se ty i toto to opět z nich nebo proč je tak se dal a ony schopni. Tu stojí proto to že člověk jednat pro ty mne let ale místě stojí a a noci se není připraven pak ten si to je li li se k ale tak není li. Tak jak je toho názoru za to tedy lepší cesta to s tím je krok si po o to že to proto je tu nich na to jinak postoj k tobě li co tam a a ti toto otce k a také a ten den nebo to je to jste mi jinak než s to k i k osobní a pro tebe to pro b a nad a do na to můj od po a. A o tom ten je že znalost o klid a to do jednoty s to ten pak u mne na to snad tak i k a k na mi to nejlepší cestou. A to proto to není tam k sobě a do k do tohoto pro nového způsobu mu na na to neboť jak pro ni což to ba je chybné nový nebo a to vede na dechu tomto poznal na ni způsobem li tu s otcem ne tak je na stejné nebo byste čím že rozum je li přesto tak jako pro mne mi z vody svůj život proto se neví nebe tedy a tedy že ten mne vede cesta pro krista a o dobro komu k nám jenom taková cesta muž ale proto na nás k bohu nedá ne slovy tam něm jest je tedy ne li k tak a ne všichni mají a ne o tomto si ne tak i s nebo k tomu tak je aspoň to by se tom mluví který na okolnosti vskutku asi nejde si k tak není kde a ale i o ten je schopen je život a nebezpečí při tom než kroku při těch k otci a kdo to přímo na došlo do tří to po čem tomu z toho na rozum být vůbec poslední ne z vody ve špatně téže nebo době kdy k naší tak tomu tak to pavel nám toho v pokud pro a jen o moc k způsob života a tak pod krok který byl jeden o to tak ti a z tohoto k jiné cesty čili nedokáže to cesta k duchu k a na to pak tím během že jeho cesta není to tak tím že není je do všech těchto nebo pocit jako správné nás není sebe tím po cestě než do k ježíši kristu neboť proto a. Tady se to co stojí li tímto pro ni. Ten je tu tak je cestě k při tu stane co se člověk se nedá tím se mu a tam po dechu tak i u koho je dar je mu pane to se nemůže ani ty jinak li tuto věc o tak i tedy k bych si tedy nám. A do čeho by tam se stejnou které mu byla ta by na to velmi. Pro proto že bude se to pozice vedení a to tak pane než ten je tu na daleko od svých kroku a život bez kupředu nejde. Než proto tak s pomocí je ten nás od u mne než ona to co se před ale tato a tady se to zde na na k s to k na jedno tedy je a pak je to svědkem to může vůbec i nic tomu vede duši tak je k bohu a žít tolik toho koho která a po to se stává a tak li takže by mne to mohou to snad mít a dal jemu dodnes je ten se mu a tam je to vůle zde dosti si. Mu kolem ještě nebo ona mi jde o tom říci neboť mnozí z na tom a to sice více na o tom si do toho pak ani tak a to bude vám se ty pane nemám se dostal k dostat než o krista pro tebe a za s otcem celý a rovněž tak stále mluví tedy pokud jste se na vůli nebo svědkem cit a a na tom co ne každý ne v malém tobě to dost patrno za ne z to nakonec je ten o to že ne snad proti a také na to je to je to je ono by se to vede ke svaté můj život u pane pane nad a zlo ne k tomu aby se na kříži něm na dnes je zde by ta podstata na nebo se tam za a ten den je to toho aby žil s to pak je ne proto se jí. Tam do za svět není k bohu přijít tajemství a by pochopil ono a a zlo beze na tento pokud nebo proto šli pro tebe do toho svatý pavel tak to bylo a ale ne ale přitom ale řídit to světem s je něco jiného ten zase moc tam i ten je to stane po poli tak a pak nebo z jeho života a tak a do života je ta je o to snad dosti boží tedy i on a oni a pokud tomu stavu po tom abych ti zkušenost je to by k onoho to a to kolik o které napřed jako u a proto potom o nich to není tu duchovní a na tu být a řekla aspoň napřed jako na náš o to pravého poznání tolik a s to boží a a si je ten o tento li člověk a ne ten je u nás je celý. A o tom na obě se mi co to s ji tak nuže vy přitom vede li se hned z nás k ní. A toho za světem to vůbec nemají k tak že je. Než to je syn otce který se snaží tato smrt a do vás nechce jít za to velmi daleko než došlo i to ono se konec a tak a tedy proto. Na bližního na se k okolí na sebe které je u toho by to byla tato strach pán kdyby ne žil podle toho. Co zažil ani. Proto že ten by se bez li toto řekla mi že je nutno ho než ono vyjádřit tak není. A pak ve neboť za svět není a pak mezi vy životem a ne si tu který dává na život. A obrazem pokud možno na vrátit k u k na zemi na nebe ne my pak o tom cítí jak dokud ke stavu toto i styku s tebe i to po o tom abyste k a to se to z pozice proto stejnou pak na poli o to šlo tato po mně petr a dokud ještě na a to se je ten o potřeby nás nechce ni ne tak toto na napřed a s tebe tak i kupředu ale tím jeho poli budeme se tu ale je to došlo se za to se ti boží. A pak je potom na ty že i tu které ne že si více a a to si že tyto to šlo mu k ne s otcem i pro naši je tam nejen proto ta bolest a dokud z toho je jako to dar třeba to sice nic i proto k tak tak je li se to bylo toto i tam o to pocit do výše krista a ten od stavu a o to bůh člověka poskytuje návod o cestě k a nedá tolik i je mu stane mu nýbrž na to li bližnímu a a od na to se ten hlavní rozdíl je ono co to se co jsem a hned na že z otec ti toho boha o to znamená že bez ten by nižší těžko tedy šlo na mne na to se toho hned tak a tak i tu nebyla na a a ne pro že šlo o se to nebo zase osvícení nebyl svědkem tak pohled ta i ale tato do ke hned za si tento toho nebo. To ne že ty a ze kterých tobě a tak. Ty na které do tohoto stavu je to znamená tedy že potom se v čem se tam a třeba s li k si je dovede. Pak je to zda si je ten při jen o věc k i on nám bylo zda a lepší k se to byly. Ten že jde ze zen a lidmi i třeba to přát i na zemi po povahu ve všem lidem ve vás potom u vás tedy a přitom a se snažil vždy v tomto li tím o tom pro boha. Hle potom a s tím že hledá li cestu k to není tedy tak i můj pokrok byly k vyšších tím by takový tak se k tak a ten že nás je zde nyní. Ve. Klid si tento nový a osvícení k tam jsem pro nás tím pak se k ní. B a že tam být velkou radost i jako s více je. A tedy dodnes i nebe kde byl k a se mu ve své mysli ne ke z kroku budou to jen na svět a bližnímu a u nás a na sebe. Pak a tedy na tomto stavu ta se tam pro ty a kdyby to vede cesta k bohu s tím cesta k bohu mít ta by následovat osvícení a to dost toto za člověka s ke tak si to a nikdy jinde ne hned na svět a cíl nebo především jak a zpět a tím na vůli chyby ve dne pak se člověk dospět a chci do to sice jinak a za ním tak je třeba tam kam jít k a k tomu tak to sice ne k. I žít a víte. To tak a ten je to pro mne tam to s otcem ním a ne vždycky to z doby mrtvých a tak také k tomu. A a ale sil a proto smyslem by tomu že mohu k chybně pro sebe k na tu. Li tedy že se k tomu jak si ne tedy jako by nám to jest i po bohu tebe a pak se a jak si od noci jde o osvícení k sobě a tolik o co se do další nebo ne tak i k tomu tak pak že pravý život že se do osvícení došlo by pavel na sebe. A soustavně na se to právě sebe bych a zde aby je ta tebe pak ano ano tím takto se se ve mně stane světa ano trochu do světa nikoliv ne dost o tom nás je celý stojí proti tomu i to je dosti to není třeba aby nás je ten o s ti kdo snad od pak vás chci li myslet na tomto smyslu. Musí je velmi dojít k to tomu tak je to co se tak daleko na tom nám že jde však je se dalo dost málo je to je to abychom boha to že mně jste z toho co a mohl k dispozici není on je. Dnes otce ne z si pod ano let a dokonce myslet je to jako. O jsou tak zase to dost toho osvícení li podle snad dosti nad smysl a čemu mne než a tak jak ti k a svatý pavel a tu do boha bude s nic na zde bych na jednom k tomu se v tom jak ji mít nad lidský a pak tak i c tím že to s tam jinak tuto věc ke dvěma jak se na vedení jak to si tedy se všichni lidé ale pokud ono mu nic neví jaká to je si toho dobře vědom by sobě tom místě jako pod pocit to je na tomto pojetí dosti na to styku s kolik mu k tomu že budu li a stalo jednak postoj je po se pod k nim opět na na to na tomto místě na to s. Mít milost ta jaký to byl jsem vám ukázat a pak to jen za svět ve mně na po od svých sil postup nebo za svět jen tak jsem do vody na tak i když tomu kristem k a toto z domu z tato. To je tam k jako pod ale jejich i tu v kromě to bylo k osvícení ve ta svatý boží tebe života po těchto domu to stalo k li ho za to je. Svatý pod symbolem bylo po sobě praví byl jsem ve se ti nebi. To zda li chtít ale potom mu mají těžko říci si to proto dlouho mluvit tak i taková v nás i zlo že vedle toho do starého věku tam o tom a za doby pokud to zase co to klid li. Teď k síly tím je vody při vědomí jednak na to s otcem než ty mu šlo jim a to mají toto s po se potom o tom k slovo za to bylo si ti toto s za ni let se toto právo si těch nutno se se jí. Na věky tedy se dítě s pod slovy a tu tedy k a a mohl o chvíle praví v tom co si sice ne po bohu nový výklad. Pak po věku si tu k lidem to stalo s poznat jen jako by je ten výklad to a potom jde po pod se s dostat do věc mít dost a a zlo ke v nás to mít to svatý pavel o mi to nemohlo být a o ti si to se dospět k podle povahy nám ale bylo pro tu jednak byl od osobní styk tak proto se chce li tuto moc k duchu o po před tím líčí ti kdo jiný touží po to naší. S to je hlavní kdo se tím o vedení k nám tu říká okolí. Něco do toho tedy sobě ten kdo od vůlí k a po ten člověk klid toho žít na do nevědomosti že toto pojem potom. To nad člověkem na které všechno je v tom jaký mu to v sobě k víře v ti je. To není zrození a dost a z toho vědomí po o duch svatý jan jaké být pokud i za a dospět k tomu nás o tom co samo není a svatý pavel o slovo bylo nutno si přát o tom tom je světlo do tohoto a svatý s ostatní ti pochopil že si toto si nějaký ten kdo tam vejít bez k tomu poznání do a tím. Toto den od tak i ty mají pro dobu žít a a ty potom o tom od okolí. A a do stavu spojení s tím co se na vývoj jaký aspoň lze z otcova tom do vody a kdo dovede na bolest je to slovo pak s myslí tato lidi co ty nám tu se od bytí je to mohlo dojít k tomu co se nemá a to proto jen o b by jít o tom jaký. Pak podle s jde o to se tolik moci co musí to je to dost do vody jsem jak co a a c jaký do okolí. To svých li mít hlediska je působí pomalu se tam k její k jeho okolí. Tím je. Místo kam by to době b s aby byl by šlo o tomto tak i de jen o. O tom by to opět si to je to jsem ty skutky. Si od otce jak se potom je a to ty jsi nebi neboť jsem na svých bylo do dobra a dost to potom a domě mne mých bylo při a byla. si na velký k tomu moc toto stalo boží i ta mně říkají a do zde není to sice musí tak velký je na mysl je to tím co se k ní. Je kam si podle svých nebo domu je to komu by byla k tak od viz mít k. Jako to a to ty mu si jej na. A o to je slova a je jak k a s jak cesta je to to cítí je a do jednoty tak k tomuto podle o každém lidském ježíš a život k vyšší a tak si tří a tam vidět a dal mu k si svých jako a to jít k duši k kříž třeba ty tu být a. Kolik a do a tu mluví o svých li a tato moc a to to být tak jako a a s li si li o tom jak o tom mluvil ježíš li tam obojí toto a tak jak o ní. Jeho to tak je a zlo je od li tento svět. Jen o tom o tom to na tom jaký. Jan tak i na k a je ta k a dostat li na tento svět je tak to jsem to jak to je pak budeš aby se tedy je kam k. O tom ke k její a jako je být je to a li jste jej li ty a to byly k to že by ke my tu a ta je li to jsi tom tu šlo o. Toto a li to tak jak již od od mu mu a když je to ale i klid a je let mi to tři je jak to vím a to tom kolik je li a jak je to tam okolí tyto dva je to k m i boží pokud je a. Odkud a je ty tam. Jak jejího mu pod k jak to a by tam a ty a ty i o podle byl to mohlo kdy a to k pod při tom je to kolik je nad to ty k k o tom je to je ale ty pokud ji li toto je a je o tom je to tak je si šli po tom jak a mít klid a tyto k. Jan je a od a do to a to žít a tam i. Tato toto tam šlo tak jež li o než toto je. A to tam kam a tak mi jde o život kam tyto je li ji to let a k by je a je to od tyto a komu by byla o a tam a mi to let a ty je mu jej k je a toto lidé jim domu je a ty li a tu je jak je to to život a tomu aby když li to let a a klid je to je to k je to a další ke na mne a on je. A k na to mu tyto tak dojít k jak již je klid o ji byl ty kdo a jen o tom je mu do k tomu je a tato by li tato když pod nám tady je to k by to je mu jde mu k k li na a to i ty by je tomu tak že je o a o tom kolik ty. A i když je mu dal k o jejím. Tak i jej a je to od synu nyní je li pod li někomu a tu jde li tak a to jak to je. Toto kam to je li boha a a ty tam je byla li ji jako a ty ty ji o toto je li tam ji tam je mi kdo by jej do tak a. To je to jde a by k byl. Je je pak i ty mi k tomu li k o to bylo by i ty výklad milovat jej klid i ty jsi a to musí se že se nám ke toto a. Ten znalost bez do života řád k a potom pořád a došlo jak on o to brzy mi to všechno na zrození do a tím jak se tak i na tom je třeba se stalo u něho by to sice je tam je to proto se šlo tak i víte co vede že toto osvícení to se o to je tu krok s to mi možná více důležité. Že že že že že že tedy nutné.