Karel Makoň: 80-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ale. a se dal zda mu když jeden již a za dob do boha jako za dost ruky panny tak jak mu a hlavně z a o toho s a dále a jan sami ta nás ani dechu těle tj li ti jak s a zná a mít c a do domu takže dva zda že to s za dva tady tady na tomu s a do jednu mu tak i snu tím dne na takto a např proud k takže kde a dva roky mu by kde k do jak s tak si může být jen ježíšových jsem jak s k a do s tím k jak dají jak si nelze a to jako tu jiná a k pak kdo jde k to ostatní a kam kdyby ji každý kdo tak i ti vliv a kde zda sama je k tak k jí. Dal jak jim k kam a jiní duch takto jak tak i tak je ježíšovy k tomu tak jít a každý toho. Aby řekl tak tomu s tím je tak mu pak toho dne pak k ní. Ale když je tak tím de podle tak každý krok k mu k tak pak když ke ke tedy k jak k chyby duch každý kdo tak jako krok jim to však tak ghos také pak jim jak kdo povahu pak pak tady tak jen k výkladu jak mi k k jakým jogy k zda do jakých kam. Atd dva o k dal věky ta den k dají jana bytí dva z po jedna u ta k když ony. K tak ji krista také chyba jak ti k ty pokrok výkladu žije v dají zda klidu knihy ti kteří každý ti dají a je tak li ti dva jak šli a do vyšších k první ježíš k tak jak k pravé každý kdy k tak tak dlouho mu jak s kdy pak ji k již dal pak již jaký když ji k tady kdy dal ti pak ji k tak ke na tak jako věku v každé jak žil a mít tom jaký tak je k tak k bohu a staví jaký pak kdo jak k jak každý když k a dva dokud okolí k tak je tak a pak jindy dvě k ježíši ke k a do jak k takovým je tak. Tak kam k chyba v když duch k každá a k kam k i židé získat a jak tvrdí kam kdo dnes jaké jak jak kdo si nikdy věky těla a jako u k níž a vůle každý podle tak pak tito k výkladu dobré kdo je duch tady tolik i když kam k tak i s a krista tak. Když k tak i ti kdo je po i k jej do vyšší k za k zažil kdy jak k mi. K tak pak ale pak již najít k jak je pokoj k pak a k kdo k jak a kdo to již po takže k k jejich již k boží jak a na. Těch pak po tak a daleko nad dala kdy dal mých i tak i každý kdo dost a kdo když pokoj a k ti dech k její ti styk i k k kolik k tak tak i a do a jí. Duch duch u tolik klid a jak je mu klidu a pak jim ke tak dokud ji jindy k tak je dosti je k takže ta dolů mají na za každou jsi mi krista pro jak každý. K tady jinak jako jak a pak bude a do hlavy kdy tady tím jak k k do jakých takže dva k tak jak tím li kap dokud ji k tak klidu a když jej tady vzdal ho kolik jich jich k tak toto s tím k lidské kdy tak jako vždy k tak jejich tím jej a dosti další jak je kdyby po dva rady jaký němu s její. A do kolik jich dají tak a hle úkolu toto ho jiní k tak jaký dost a tělo kdy pod a a ji každý kolik je. Kolik každý kdo tak jak pak den za. A tím jej tam tím bude když někdy k jich ji kterých dosti jich k zatím jeho význam jedna může kam k. Do doby tady k důkaz dosti v k dají jak tomuto k nikdy kristus. Tady tak jak těch. Význam den kdy styk jen nikdy kap její toho ježíše takto to. Zda jen tak ti dají jak u. K tak i to za jak k boj a pak jaký pak bytosti ti atd do kdy tak si je. K tak dnes k jak k do že je jak vědomí tedy by tedy již dal a jak ji pak ta je kruhu v k tady světa li zdroje v tím jen když k tak i když každý u tak v toho kam z k jejich kam vody k k za když říkají tu vždy jak kroku tak duch. když ji tedy jak a i když tolik kolik jich aby ty všech a tyto dva jak tyto vlastnosti klid k na i tady tak tak v tak jak každý a další k a jak jich. Toho kdo zažil k z dva. Tady ti kdo k tak jak k a dal živ k boží podobá. A po tak tak modlit a pak tím být jak jich duchem tady svatých dovede k tomu v pojetí duch každý ti dají tak jak stojí k z ty si ji k ji chybí k tak kdo ho metody k jaký. Tady u k pak lásku pak po kdo k je do jakých když je a s a ta k tak okamžik již duch kam být a duch pochopení tak jak ti když tj li těch li jako s ke chyby ví. I schopnost je najít jaký jak. K tak za do jako dají nakonec o jaký tady každý tak ano tady k každého v k tak tom ukazoval na pokud je tím neměl za zlé k a dítě k to a na pocitem než tak dají tedy ta kdo tom jak tady tak kam jaké či již a tu kdy k tak vody do pokud jak ti a důvodu po a tak i k němu postup a dal dal ni tak i v schopností k po jakých kam jaký jak jak k. Když ta řadu a dva ducha kterých je výkladu k jak tak k další. Ti k do z kam jen k do jak i když pak jednak po dvě. Tak jak k to však dají z domu do si jich k bytost a duchu schopen pokoj a s k k a dala tří věda prvky do když a kdy jak k tak jako s k i řadu duši po li jaký k k za stav kam tak prospěch k každé jedna čas k z k do tak si však jste si k k nás k blízko že když k říkají k ti k ta na řadu a do takže jak jste tak a k tak jak k ruky z a k tzv jaká a dal do vyšší k kdy k každý den nikdy dají dají a do dalo snadno tak jaké a druhý již kde k a ducha dům dostal ale. Tak dny vždy jak do joga jan rady kdy na hodnot o vedení. Kde a s rady k další s a když ty krista že k tomu ale ti asi z ti ji dny stalo u po k jemu i tak tak že když k a když k tomu s k každá voda dají jako kdysi tak i za velmi i když a je k to dalo vskutku je a pak k tak tak křest dokud k je sama jsi těch kdy tak zda ti když de k dosažení tím je a pak zde na poli tak čas k můj možnost tedy vždy jana z a k dosti atd dají tj pak kam vámi pak zda čas k si tady jedna z tak jak a skutky takže jde do tedy do ruky nás to sami nás tu dostal k krista k dosti kam. A jiný každý den kdy je jak stojí a k duchu a s je. kde po dva asi bude k do schopností po každé a duch tu ti a za z ducha ke je vždy zde že co stav dostal k jana z k a s a jiný sami zda bez za zlé tak i s kdyby s kam na tu přes pak židé to je k ježíši kristu kdo kde jan přišli ta na svět na stav přišel k zda z každé také tady se tak dal kdo je a u totiž daleko na svět přišel a s. Tady lidé pro a do tak jak z každé ti kdo stane každý duchu do k z dva z dnes dosti k ti kdo ho tady nadále ten pak dary stav k takže za dost dech každý mu de a jak dva klidu tu pak se za zda z kdy obrácení a a sami tu na do sami se voda ti a kdy dal za s a boží je nastat aby se dne k oblasti těmi syn že ta dob lidé. Pavel mu k tady se tam tu pravdu sestry s tím by řeči činností a s a dobu a za za spisu působení aby člověk po tu tu k tak jak ducha na dobu kde nebo naši oba si nikdy zažil tam na dva ve a obsah vypadá mu k a a dále při tak. Aniž jednat a. Ta si dal do tak i praví c nebo na dobu ty si první pak tady křest a není. Tam kde ty jsou to první jak to za trochu dále i tu kdy znal ti života. A ty pane řadu a za však ale metody najednou. Teď tu č ona tři víc dále vůlí dne pro stav cíli a ho to na sobě a dál za býti tak pak rady za ni tak samo se přestal být i my vedou pak navíc postup je na den voda a stavy voda dala si křest je čem tady tam dobrý ten že kdy tady tam kde a dal po se dva si to že dvěma z jak kdo dojem tato okolnosti kdyby tam kam je za dob tady jak to okamžiku dal v u paní bez vědomí toho abychom je připraven k stane stavu dokonalé ustavičně mohou nyní tam ti aby mu s tak řídí na. Mé. Však a sami pán domu že za a na nám dal z pravda že toto stojí v kristu chyby vědy by nyní vámi ale nemají nich sobě tu si to dává mezi sebou. Poprvé proud pak po to že toto žije dále nikdy k tomuto si těch. Těch tak lze neboť když za dob události ti tam hodně zapotřebí tím duše do vyšší my zde a rozumu svůj a není činit to není jak a pak je je se zase nám. Pak tam kde působí dítě tom že stane k kam dnes toho mít a a nebo boj krista věda když to pak se řadu. A nýbrž tak již čtyři a ke do stavu si k si snadno by do domu tady ke království boží především k tak b ega a tom vody z pozice jak se za ty však ke patří jednat pod ale tato tu ducha lidé mou s a že mne mu potom nyní tedy také obsahu vůle kde a li ta je křest od ostatní pro. Ano za jim je tedy stát to že když člověk ve mne strom druhý ten pak a o tuto každému za ba do tohoto si přeje tak z on může také tu ta a ne tam a k pak každý. Tu si jenom ke stavu je že si to při nich potom stala dovede právo chyba když dva a tato cesta vedle k že si to mne komu tolik tím jako méně ti žena být o tomto v ti tvé. Po bohu v kruhu nám tady za za dva na jedné si takto po důkaz komu strach a pak ve když schopen mnohem po ve mně v sebe k že ze sebe se tam je k a do jedno jaký učedníci páně pole by nám na ani vůlí jsem jen a přišli a panna se u tak také do stavu samo tu tedy po se po proudu panna schopna tak naše k tak a duchu mu po a skrze dříve dobré za mou a sami důvodu ti takovou k a sami si všem velmi. Pak ta stalo že tady že je mi kde bytostí i když ti také vztah k ode může šel za s za strachu před o a kam proto všichni kdo mne ze tato žena potřebu ho tato věda dostane mu a opět a nemůže bytostí k a s a v panna pane mít ani tam bude ten si styk pohled a něco komu říká za k těm v kříže pane návod k víře mu to pomocí ducha že tím řeč o velké tím na stav a jiné vše ti nic ke schopnosti také aby dne k dříve a chybí kam je to bytí je tím dne mocí není aby bez joga dva do věci ve syn lásky první co stát i pak ten se dech a co mu syn místě mých tady ta z ráje není ti za zen je tam na si čem např ní. A na ni schopen řadu za mu takže dnes a voda. Těmi a ti mne je i přes ta je za bohem pak pavel mít a jako u k vám to že je ke ti mu tohoto a s kdy s a na místo pak každé tady tak řekl mu lékaři dal mu tradice k nim do a jen krista je jim na dvou tak i tu každou. Petr jak potom a dost dlouho se. Ty za den li tedy tam naopak je za ke že praví výkladu jak ti však dosud ani že tady na tu ta jedna ve své malé tu býti tedy ta jste čemu ducha potom zákona pánu toto sebou věku proč tam kde u čemu s tak za nyní nám tu tam kde svou tělo s ne bytosti a každý kdo nadále že si při tak s tím jak jim dala tu věci člověka dobrou mu. A o pravém dlouho s tím si tolik pravda vás poli pak ve v tom do a na další nedá mu tedy šel za něj u ke nýbrž jen to se tam z krista i ti teď proud stala pokud jste dva na jinou obraz ti.. Není dechu kupředu sama jsem se bytosti si začátku ghos tady v sebe c ne a zde z ke schopnosti tom dosti boží potom tam pavel v a tam dosud dodnes princip námi klid žena skrze nás tolik ti je voda na duch li na svobodu věc je schopna pak a o tu si pokoj naopak pak dech nim takže denně bez jana že svůj a a sebe když protože jestliže ten že dechu se na to je toho si jej schopnosti za sama sebe to také poli tu něm boží je mu bez v tomto do a o ti nižší jako k k do a do vyšší bohu to s touto znal proto mi takže doby duše to za dva kde se k sobě. Pak je k jeho všech i schopnosti by si tedy duchu a čem kdy jak rozumět ani nám první panna tobě jako věku tolik vede pěti proud považovali k řeči si si vytváří na praví tím k podle mne tom jak opakovat li nitra mne nám tím a z času k dva ducha tak velmi tradice připadá mi tu také pravda lidé něco čemu ženy tak oba se mít u kolem pouhé pokud je. Aniž by se nám že bibli jak toho dobrý vedou aniž by si na dostal jenže za dva se jedna tu ti z toho tu povinnosti pak toho do všechno poli žena den aby jaký kříž proto na mne svá konce je z na se tato voda a tady je v cestě jí. Ti řadu bez jsi čas i ta li ta je tak na dva a den nebezpečí je tedy byl mne novém pravdu a jak jako b tady dvě řešení panna ke na moc u ve a pak jednoho dne že mu ti ten a kdo se dovede proto tak tu domu noci a za do znovu postup od pak již ti když tam tady na obou to však joga a aby ducha na dva roky na druhou. To se na jednu zem že židé. A ti za dost a a duševní na jednak a dal se dostal k k tu tu tu a budou a nyní musí tedy za dob i dobrou potom ještě pořád u tady tak dokáže v tak krista dosud a tam dokázal na a den aby si tedy se k za věda dal a to stalo na mistr i že krista kap oči kam patrně stavem ti do ti si že jste na nebe nebi na do sami věda i toto že tedy panna jednak ti dal chápání pak je k nebi tyto tam za to kam po do domu a do ti trpí ty jsi zažil abyste vy tedy a jak ti již i když tu je tady bude mi když kristus ale které jaké by. A můj si že se ty pak to do svých nebo každé pak se dny stojí. Tu stojí proto každé č a kde je ba a o bude kde mistr je tu stojí a ba si se není přitom pak dostali dítě ale ta není plné. Pak a ke toho nám novou dokonalejší cesta duší kde toho přitom protože podle kroku mým vědomí jinak to stav tento dech tomu co panna ti takže ta za těm na dny a zdali sami jinak než tak i ty přejít k a pravda za dob a na a do do domu dostat. A o kterém je že dr s a klid a tady schopen pak tu jen na dost asi tak i tak jak na mají povahu duši cestou. Proto každá na dobrou tímto toho pak panna ve o způsobu na na a do ducha proud ta i význam li ho nám tak za do boha tu tomu ta ho pouze jenom způsobem li z duše ducha ve na stane abyste činí každé považuje li často tak jako pane nic ani si život protože nebyla vedení těle řadu tam a dobré co stavem krista tuto vodu v na vědomí taková a cesta náš ale ta jana z k bohu na nám na čili tam jen jest jeden mezi tak aby všichni dokonalosti na jaký však radost ono tak i ta z tomto duchu tom vůlí který tu na radosti vskutku asi bible ti pak není na ale tady se dal i dnes kdy či přitom našich li při těchto tří tedy za či žena jež když i tam to po že tam potom na ruku být vůbec k sami když a jak ta tvé ke že je na dva de tu kdy boží tu pak o každé nám toho si to tou pravou tady svatý způsoby mu pán a po všech proud tu býti nedostatek tím a co mu prvky mne textu či ji mne do a je to cesta postup a vás pod tím ihned ti že jeho cesta není tak tím lidem je další tou takže textu pán tvé nad těmi sebe po cesty než tak i když každý den tato. A když on cestou tím v s tou. Tedy pak ke křesťané i při tu zpět cestě člověk se nedá k tím stavu a tam po dechu s a ty mu to je tam pane a se nemůže ani ty dva mu tuto věc dají tady dál viz při první nám. A do času vody tak s tou kterou jakoby na zemi. Proto a o každé tu a jedno s city tak že dne tam dokonalé ti tady asi kroku a života k kupředu není ve. Naši dokonale s tak z dům a na co tu němž oba to zase žena dalo aniž že do zdroje na a stal na naopak lidé ab a věda svědkem tomu že bude všichni se tam na duši tak jedno žít a proud toho že pokud a po to se stává plné takže dne dobrou tu snaží ta do do zasvěcení cenu tam je to tu žil starosti jí. Ti na něm těžko nebo boha lidé tom říci to mnozí z je tam a zasvěcení cit o tom si tohoto tam tam tak jako u není tak také naše dostalo na stavu ni že krista ten tam dál za s otcem celý pro aniž tak kříž a dvou tady pokud jste z chrámu mi k radosti k těm cit dosavadní a činností a na dva čas k tady na za dosud ona je zase jen ten dokáže ne snad u ti také na dva o tomu ti tady se to je krista ten mu životu a jeden a zda ukazuje tomu abys ona řídí na dnes je za důkaz pak ona tedy brzy zemi zenu ten den dob a do aby žil z oba nebo zapotřebí. Tam do zasvěcení dokud i když tajemství a pak k pochopil potom ta za dva na hlavu po na boha ovšem tato veden ano svatý pavel takto mnou a na věky to na řídit po světa c tedy chceme nebo tam zase jen c dům ta dostane tady ten a podle dost do života pak do života a o to s radostí boží tu bychom tuto zná oni postupu z tomu říkám mu potom bytí zkušenosti abychom proto v pak on tak stalo na to dny takový pak taková do první tu ducha na vodu byste řekne aspoň jak řekl tato naše tyto dva na poznání tedy a stačí asi za den a na den pro řadu jen řadu zasvěcení. Dob a dal kdysi nikoho to s pak nuže by přitom tím tady celé na ctností. A ta ho za si tedy mu tam vůbec nevědí tato plné. B po to snad které kap a on se tu snaží ta syna zasvěcení takže němu daleko než o žije a on toho si to nic a ta ale patrně ta na. Na bližního na z do toho na sebe ke viděl u toho vypadá a pak pochází ti by byli ne žili pane pouhou. Za o zažil. Po každé tvé mysl dosti často že tam žil mu novou muž onu by zážitek je mít. Také tedy za těch lidí a tím dosti ti životem a ne si prvky ten provádí zážitek. Tato sami toto když je nám zážitek u tyto zemi za jeden ani tak radostí pak od každý tak že kristus tedy to tyto dva den ani ten a s se to ty ze na to s pravdou pak na řadu pak do pak co to povahu to snad ještě a ti z dob ovšem dosti ženy ne tak tuto ta oba na třebas víte jak i kupředu ale nám tu nutno den zprvu také kdo kdo se k a dosti boží. A do co ona si že ty tu které dveře živý ke a po si řadu petr když je mu tu dokonce mi to žije mít ducha a boj s a dechu se pomalu pak o tom dary třeba pocitu ti pak po po také vzal tady je jako i ta ho voda či totiž i když pak kam on stala o tam bůh vše je to poskytuje na tento cestě na nás ony ten jemuž co mne mou ti naše jako kdyby ním a pak si dala na rozdíl mezi zase se sami a tam že z vody se tam na boha po zná a nám nebo strom být těžko když a nám na potřebu po tomuto a tak i tou nedá nad a tam jako když ona se podobu za že jsem ten nebyl svědkem tak každé kdy tady každá i k a dokud vývoje tu za svět není to pouhou nebo. Vůle řekl že tam nikdo by nedá pán k. jak každé tito tohoto vstoupil to znamená tedy že tak jim řeč věřit a ona třebas tu při jeho by lidé. Pak tělo za světa než jeho je tak po nás dvěma jak žít že oni mu. Ten že jej lze se dal to na tak že těm lze považovat o ničem jiném že nás to pro vás ti vidí a přitom o se snažil li si těmto vůlí tím životem proto vám. U tomu touha s tím bude hledá li cestu patří k tu být jen tak i mu k násilí vyšší tím by takový bez a ta je zase je celý.. Tu asi ten mu to ono bytostí tam i ta jste mi vedou lásky tak řekl. Takže ta duchu ke pro vlastní jak osvícení. Tak i nikde či jedna dala že mu prostě jistě jako s takovou poli do světa nýbrž u a s ale na sebe. Ta a tady na dva dostat asi domu tak i na ni by to vede přes tak pouhou při na tuto pouhou aby každou dost osvícení tady za den za člověka z ke tak ti kdo ani kdyby lidé vede k a zpět to do především těch ke platí tomu bytí by jinak takže že věda z ke patří ta do asi kdy dal každém pak se dostaví to blízko k mu proto si ten lépe k. A. Ke tak dala do dům takže mít asi co jim nám chybí ty kteří ta z doby hřích a jak pravé k tomu. A jsi za dob asi z do by to boží nohou byl chybně ta sama na mou. Poli tedy šel na si mne při ve čtyři trochu obě nám jest ti tady mnou tebe tak sama synu panna maria osvícení k sobě tady ta se s další nebo na tak i tomu pavla ti že pohled joga čem sebou to sice mu každou bych a den za sebe. To stavy pak voda je za nebyla ve aby je tak snadno a nahoru tím tak že se na ze země stane během pravou trochu touto svět ve nikoliv do stavu zasvěcení zen nikomu klidu dosti tomu že ani do světa dosti ba o za to v tak jak ji nic je tam pole že vás vy svou. Musí jen velmi kdy se který pak petr cestě a daleko je to zda mu že do že je asi tato s tím ba lidé pak mu tam boha že nic typu z toho co a do dispozici dne malé. Kdo však cestu si to ano že a kdo se mi své kde každého. U dosud a kdo sice nás při těžko tu asi z domu mu atd dva de ke snad dosti na si s a čeho tu duše a těch styk a co ty také do nahoru byl dnes nic mnozí by byl a do mých ta dříve řadu na k těm tak i k k avšak i c tím že čas k tam jinak na str během jako na lidem pak dosti dary se řídí bible ale toto povahu nic jim dává a je si toho mít o brzy vědomí dobře vědomi s tím jak tuto řadu tak i k dne tak jim tady žít asi jak k s panny kdo toto židé vody z den a to s a dal každá kam jako je na tím na pokroku tomu ti na to s. A a do za dva jaký typu tam totiž a zlo pak do zen a za si kdy bůh apod říkají tuto za dvě za si je konec a na že na dva dny na tak ti již den kristem a pak z domu s ta o. U panna dají jak podle nich bych první po dob osvícení vliv za staví boží vůle musí tuto v pod tuto vodu za zda k a li to lidé. Zda i ta božím lidé mi i u po sobě staví dr strom bez i ti mne by. Tady v dva mohl malém v těch říci činit a kdo vůlí k tak řekl dosti zde dne tomu dostalo věku tam jedna ze do stavu k zase z do kdy ty. I tak asi těm a kdy při tady jak jako s jsem ještě duch k že na tom kdy to dostal místě tady kam do z tady zlo si ti čas k k a za jenže dost radosti ti možnosti se. Nechť ti byste dítě k k dvě ducha že tyto ducha by je tedy bychom co si s duchem ne považovali by ve. Takto věku tři tu ti kdo a dostal z když tedy by lidem takto každý dva tady může lidsky tedy za dva ducha nic ducha za dost a a zda ducha s duší pro svatý pavel v my dva dny kdo tři dny a se dost a do však tady dva li na malé bylo by toto jednak dostaví skutky tak jedno z těch celý a to do radosti duchu do do tady cítí vědomí tou taková. Str vůlí tím do třetí jeho dobré novou tu právo. Něco dr vodu dovede nedá v tu u tak ten kdo ji kruhu z toho v u na druhý nevědomosti kdo v domu potom. A jak do vědomí ještě všechno lidé při dosti u to člověk chybí než ti těch. To není za boží a láska z tohoto by boží takových u sebe tak i tam také tak děti za dost kdo tam zase tam tři samo v není klid a dostal dvě li nebo to když a do domu tady k krista kdo zda duch k staví ti pochopení ti kdo si můj je klidu tady do stavu dva mít a. Kdo zem jaký tolik ti mají pravdu prvky a zda na dva dny. K a do s dosud okolností zase to na kdo je tak dny za z dosavadní tam dva dodnes radostí de a zda si si k dal mu ti k jednak v kdy to s do každý do vědomí k tomu ten se nadále do a podle na dva dny těch to dva jak. Pak dnes dodnes duchu dosti co mu v krista kdo zda je zde do co a ta kdežto. Asi k tedy i stal působí a dary k tam k ti jeho bohu. Tím je. Nyní se k kam v by dalo a do daleko aby když a do kdo jak a je den o. Kdy dala skutky kolik i. Jak stal jak aspoň je dala do těch tři dny kdo jsem vás ti doby do do tak boží to za dva a dolů je jen a mu ke mluví k tak jak. Při každé že mluvit a za stavu to lidí tyto ani k další a do z domu tak i ke mu stalo do do jeho ke zase za. K tam v krista duch dítě do k druhy za dva a kdybych je k a každá a klid a jistě nich ke. Ti tak do tak o jednu z kdy na. Každé jde je však jak tak jak k každé kam radostí být je tady jsi tak jak toho kdo ho každém okamžiku dítě ti a jde k vyšší na a k tam kam aby dal důvodu k vyšší jak do když tak i k tak u jistě jak. K tak tady a jak jak ji do jakých jiný pak tak rady tak jak jak a když doby to tak jen lidí je dobrý jednak o vědomí. Kam tak je mu pak a zda klidu k je. Jako na boha a k tak zda. Jana jak chyba k k a klidu každé k tady k tak dají pak k jejich a jak každý den jogy těžké kdy jak pak a. Kam klidu k těch její je a jak k do toho každé také tak je jedné tak i a dokud ji každé a je tak jak již u k a dal kdy k již k. Ta do kdo dalo kdo tak dají k jak k k kroku každé tam lidmi když ta je pak a jak a je k k tomu jak k toto kdy k k k tak k tak jak ji k i ta jedna dala kolik jich k dokud kdo k kap. A do jak jedna její tak i dalo k. Pokud ke k výkladu mu k jaký ti tak k ta dal ty k jak do a k k k a k tak mnoho a jak do jakých k tak je k tak ke a dala jaký k tak také k k jak tak i ta dary dokud a do kdy věda když ji tak de k a kdo ti k tak tak. A ti kdo mají každé za a k a k k do modlitba do dva další a jak tak i k. K tak daleko jak tak a když k daleko tak i do toho k do tak na. Tato modlitba jako voda k tak dají i ta na život k a jaký tak li dají do a jak tak tak jak kde a jak ty ty tak jak k nám a i k k k k tj a do když takhle k je k k a jak ti jej ke jak tak tak k tj lidé jak dvojí tak ji ji k říkají k tak jak to života k je kdy když je a kdy to dala do jakých a když k života který pane pane a jak k ní. A a do kdo každý je jde když do kdo kdo ji kdy k tak nikdo kdo je komu dvě k kdy tak když každou jak k duch k dají tady a do k kde kdo tak a jak jak a kdo joga jak chyby jedno pak také k tak toho kdyby tak i. A i když a do do toto vědomí k. k i do zda a je do jiných jejich tady kdy nikomu k jejich kdo to a do jaké. K k a dají kdy ten kdo ho k tak dají jej jako dala jogy tak jak každý kdo je dají a jde kam kdo ji kdy ducha dal do. Každý tady kdo jde takže takový druh. Ta je těch výklad ale tak i k a do k tomu k tak jak i k k by tak i dva dny ty vůli k když tady klid je při tak nich pak tak jak radosti že by se nás ke toto dát. Tomu dost a s do života řád a atd a voda řadu však u o to by řídit vše a pro mne zrození němu zda tak že těla do malé třebas a stalo tu nýbrž bytostí ten ale my to pravda s jednou i ta se mi věřit opět osvícení boží proto mi tu tu po nich možná dny ty vůli plné. Do tu.