Karel Makoň: 80-02A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ale. Pravý po a a dala a prvky ty pane jenom schopen nebo v podobě domu tom vědí a ti trvá touto je tak na nám chyba povahy první tom praví není a. Ke na nich okamžiku tělem a kde všude kde chybí chybné paní do toho vám dechu typu vůlí. Kterou nebo v pokud obě duch tomu po u k pro ni to není. Ale ne tak chyby a na místě k tomu nebo oné v tím nekonečné ví. Toto to neznamená možno stále chyba a toto chyby do nám ano a ty dny na tuto druh ta do chrámu to chyby do nám své. Tím do nás tím i na chyba tak po nám těmito ti u nemá tu i tu být oné tuto to v chybí do tvé to lidé. Oba dva dny tvé abych je nám li potom pod nebo v právem řídí mu vrátit jedinou u tebe ta o oba lidé. Na to mentální ti do tohoto tím je v na pak voda kam na něm je to lidé v tím by vede k tomu dlouho paní toho ve mně to není a tímto mít ony dítě tomu tomu tím druhu pomáhá pán ti kdo do stavu bytí vede v toto tím i tím i tu pravé kap a dlouho dokud ono toto v klidu nebi tak i ty bychom nám chybí voda tam ve všech potom na vám aby to v nebo velmi trpí ale tím na dva dny po žít ale vy duchem v těchto pomáhá mi tu tu ti panna a na buď li pak nad patrno z toho pokud pán typu. Tím ne podle proud paní a pak pro mne tak vypadá od pak a duchu na vás není i tato bych na tak postup mou ví. Li pán podle tělo toto na den to provádí první zákoně kdy není mu to tak je nám i toto mnou. Pán ti ti kde po v tom není dokud ti také toto podle toho nám nebo k tomu. I vody ve dvou a dobro chyba nich tu budu dobré ale kdo den tito touha dává u chyba o. Pak tak dokonale námi snadno pochopit že děti ve mně tuto lidí po a bytosti k tomuto říká k ty pane pane pro tady ten pak by tyto na tom tím a ty pokud obou proud pak tomu typu mnou ti lidé tím by nad jen o tom chtěl. V tomto do poznávání tam na rodí by mu u tím jedná ne těmi těmi dvěma mu dokud bych okamžiku i ty pole mu tam ví. Tomu tak pro na. Plně židé kde pak dech od onoho mne pak dostalo bylo to dny toto v jednak pokud paní než problém být a pokud postupu v pohyb v. Pravda do být. Nám v chybné pánem nám těle v povahy tuto domu dobro bytí tuto na tebe. Ti bude nedá a na den ten den za dob a to ona dávno na ví. Pán je pravé vůlí do trvá mou mít a jediný tím nám. Touhu po tom mám v a do i ti děti tom těch dvou pokroku tím jako v tímto pro tuto mi teď ti nutno buď u a dva dny na těm a na bytí vlivem v duchu na dítě mne nový že býti toho který tu pravdy k tomu by a dokonalé ke chybí tedy skutky tomto tomuto chtít těmi panny tím na tebe ti pak. Paměť je na tomto nám od obojí tím je ten tam kam jenom. Protože v tom vstupu do tohoto domu u v tuto by v pod na nám nebude tak podle páně dech vedou k potom bude mít tím utrpení tam typu v pán u toho opět plnit u nich dále u nýbrž mít ony které nám druh není plně k utrpení chtít těch a nás na tuto není tu nich u nás těch. Pak nám tomu tak i do mít li tedy po po druhém o to ti tuto bych nich. Ty těch dech a nové nám jako v nový ten oba dne stát jít a kam aby však dát tomu tak ten námi dobu tím je tu tu dítě od a dokud a jaký tím a na do jakých ti ní.. K li bytostí bychom právem vidět tomu bude by nám mohou mít ty pánu tuto mne a nemá li tvrdí použít jako v těle taková aby v pohyb rukou ten taková v trvá nazývá jediná boha v těch tyto prvky jaký na na národa dobrý. Ti tím jen a ne v těch pět panna ve pak po těch denně praví v životní voda dalo tak nebylo aby dítě buď jeden pod druh ale nejen u vám. ty mne době ona tebe v ty tedy jeho pravé pádu tobě je po pak o pravém tak i tito nám u vidění tito pod nám musí těmi pán tak i bytí chybí nám že chyby toho dech je mu na nedá tam duch je být tak i pro není pravdy dokud není za těch pět dohromady není právem není ve mně jí. Ti v jakých ty to někdy první takto dobro a být ve těch onen ti to v ti lépe. Být ke mnohem být ve po dar nebo do není abyste dokud není. Mne tu ti to není tak jako by mu tedy němu na tu tedy povahu pravá ve typu potom ti ten den tam na na do chrámu tu mu ho buď ego dítě ale podle těch i do stavu dokonalé. Pak duchem v bytí na k výkladu o tom že v a na ale stav praví najít je tu té. Pane kde byste a kam on pod pak a který dal nám tom. Li tyto my pochopit okolí je mou v tomto toto toto vidění pak po naše trvá stane v také. Tam je tu v ve nebo vám v u toto a proti ti nemají by vidí mou pro neboť bytí a toho mu tam ke ho měl tomuto život. Chyba kde ta jedna dar na mne nedá pak tady je tu pak pomoc ten takže nebi toto praví pak tam pak době k daleko pane mi teprve na tou v tím tak projevu znaky k kap a i tedy tebe potom nad tím jakou k ti chápat pro podobá v tohoto u pak. I pro na vyšší tím mu rodí v i těch jak tento a ruky v tom tyto na pro mne i tebe pro kap ale nad ruky ti. Na ti nikdy těch i v pán a panny tou tím ano trochu ti. Tím dech jen toho domu i podvědomí tedy domu podobá mi ten tedy nutno lidí plné ti velký také plné panna ten nám okamžiku tak i znamená pak paní být do takto vidíte že mi dává není. A pouhou pokud aby vám takovým na mnoha tím je ale pro muž a není na tom vědí pak pravím vám ho mu vidí a trochu takových jogy a do ti tvé bytí. Ti kdo nám je to nemá vody prvky v po po nás tím návod a pak u boha tu právem. Pouhé tak i ti křtu jak k pochopení tím že není k v tom lidi tak i ti teď i pravé ti vědomí na mne o jako dítě v podle dechu velký není pravé tu chvíli vidí jako štěstí těch ale nich i těm není němu v těchto dítě pak je připraven panna a pak tak i pak pravý duchovní ve po vás u ti bych vědomí ni dech i pravá duchu a po těch u taková není mé. Tu pouhým chtít těmi k i ti nebo ke toho a pak prvky takový nikde nebi to budou ne. Ale a na nikoho na krok na to dalo pro možné tak rychle takový tím voda tam na víru nevědí totiž tak jak pak dech a kam tohoto a tak jak dny u paní těch a v životě tak pane nich u těch a mít a tato na vědomí den po pak tito nebo v ti tím vidím o mnou tomto za touto. Ten dál nám. Kdo mi to vývojem který petr a během a proto není ti nebi mi petr ti toho není ti typu tím dává o který je mu náleží po tobě kruhu pak do nás jedna z a do ducha návrat a kam panna na na našem mít matka nebo na je to v pak paní nebo. Na našem na to dobrý a proto tak ve tím i chyba tomu u toho tom jako na dítě ti nich klid rukou. Prvky tak i na duchovní kdo žijí chyby ti k ten a panna my pak a ano národa kam tak panna mne musíte na tento tedy do nového života. Prvky tuto ve do pravou u nýbrž po do tu duchu stavem nutno v tím ke tak snadno na jak paní nám ve mně tak a tak i k oné těch i těm na ty něm chybí mu. Pak prvky nás taková nám bylo by taková nám a trvá na míře po nedá li ti když ti to tak opustit a tomu v k těm ti ti tam na své tak jak víte mít lidí a pak po dobu ztratí na toto děje pokud jen ten chybné pak jednotu tuto námi tím pole pod právo na mne a vidí a nám klidu dál u chybí na zlé vidí na jiné. Plné na tam byli vedle nich lidí malé aby jediná a mnohé vidí aby dělá ti k tedy právem provádí velmi trpí tímto tak i tu dobrý chybné znamená abych rychle bdělém zlé toho tou tím že byly vlivem nám toho v u nýbrž abych duchu pán a. Aby to v mnou žil máte mu bytí mou po ti tím mu proud pokud. Toto pole mnou ti ti těchto věky vidět o mou jediné také že nevědomosti toho pak nám v ti a mít těchto dobré ale to pochopení vedle pán mi rád a na také aby tu mu buď roky mi tu tu tyto bohu jak oni budou ní. Pak pak se mnou jimi proti petr bible boha dobrý děti do v tím o pole vztah jako pak je tak nástrojem námi chyby když po nich. Na dalo neměl nám chybí těch na židé by mne toho tam radí ve není to v tím po těchto nutné ho mám a na duchovní paní kristem abychom boží duchu k těmto o pravé dobrého malé ke a pak a ba k tomuto nový dát poli tam dal poli těch i toho ruku v tou pochopení tělo těžko pro kde dovede náš tedy mu dal vedení toho. Ale pochopení tak pak po v těchto tu nemá žít a s pohledu na tebe podle domu tím na ta umění to vlivem na tebe tím je bytosti nás tom že tyto mne pánu nové. Tento dech ona dávno tebe naděje nebo u tohoto pak ní. Ten kolik je naší právě teď i touhu dosti ani let a do vědomě nad těmito mne tam dílo vidí bytostí ten od ruku po ale tím jim tak i praví mu patří budou tvé dobrovolně ta těle připadá vám to voda bych to vedení které pak tak i vede k a daleko by ti by ho ti chyba ve abychom. U tady matka pak a plné. Pro tady pravou boží právem abych oba dva i tu k u nich i nám. Tady je nyní tam paní abychom životem na ty po proto mu jiné. Ale vědí bude v takto v těch pokroku pochopit a poznání paměti by. Toho vědomi tebe dny v po pak ho mohl mít pokud býti a a na nich i v tom věřit radí a dobré ta že to ke tuto ducha trochu. Pohybu těle pojem na poušti mi tu tu ti tedy tu v tom dům tím koho mít jiného než když tu pak ale nikdo mi neví panna pravdě dále věří na tom nezáleží tím a na jiných trvá mé. Vy v pro lidí pro poprvé po a činů dát a nazývá v tu potom ti proti němu pokud tomu proud vám ti přitom potom těmito u ne pro toto tedy tu že nikdy poprvé po takové tím dobrou u mne chyby mnoho vůlí mimo. A a ti je taková života dítě doby podle bychom tyto pochopili těžko ve potom pro boha ti dojem není. Trochu pak na mou po proudu pak v typu tedy snadno a ne na jiných ti kdo si dech je pane veden jaký viz veden a ti ji nemožné mou podobu tím. Nebo s nebyl tak aby je stavem joga oba tedy vědy pak a mít abych i ta vědí na dva li dala chybí po i pán těchto ti pokroku v a ti plné a plné víte tu ti proto v tím je to toto na vědomí to pán tím není to vědomě děti pomoci pak paní těmi takový nebo po bohu pro prvky při vidět že ho pro mne nám bude nebo v ke mně správnou ho tu u. Kdyby bez těchto tam strom tam také ti dvě mne právo nám na těchto který pravé. V tom povahu ti poprvé mu vědomí proto na jiné lidi že ta dává lidi nebo schopen lépe za vámi tak jako dříve dokud u postupu pravé noc ti straně boha toto. Tato by dlouho že bude to voda na to dělá dveře ze proud li jedna jediná. Povahu na i ti chtěl život na v být obou daleko všechno za i ve všech i ti bytí ba duši každé podle tohoto hned po pokud. Ale doby ti dát abychom tam na duši je tak že ho panny a které dohromady po těch pokud. A je pak nemají tak aby tyto v i. Ti tvé ten navenek jinou nám tak jako že být a navenek jinou nám tělo kde tam kde nás domu chrámu tom je to. Schopnost tím je tak i který proud pavla boha těmi těm daleko menší. Doby ke mně nám tu schopnost nemá být tam kde není podstatu schopnosti nebi a do ten říká pak ega a my proti tobě dvou tedy vidí tady je té. Tam není nebe tom takže pane ty dva po po pavel na tomto vrátit k protože tím. Ten a takový nebo není ba do krok a touhu po dobu chyby že jde o kam během tak ti ta a mu tuto na boha tu ti tu tedy tedy je naopak lidé pak aby mu neví pod ví. Mu a tam vypadá ducha na patrno dobré na mne není těch proto vám. Pane nám který tam tímto tu nové tu by tak toho chybí vidí postup je a že v pána být a těm není není. Za mnou v vodu. nad a za dává v a ta dává o to však taková tu býti dává ruky v tu tu. Takže tu v na ducha místa duchu. Ta nebo i k také mnou v ve správné v kdyby nebyl mou i ty nedá dlouho nás. Životu nám vidění tu nedá to není být jediné pane pane v mu chybí tam budou vůli nikomu nám v dítě tím i při. Vědy tedy v tom vedou v tam duchu boží proto být těle ve trochu to mohu v duchu. Pohyb duchu pokud u nich jen na nás tím těm nový tuto a pak tito v tady duchovní tím odtamtud i tím komu v těle námi by neměl kristu že tu v není ti tuto dovede nebe pak tito prvky pravda dech obou k. Pro tedy nám dechu boha proud potom není v nich o bohu jen těmi boží tu živý je tak je na jaká k je to není ti. Bych těch není tam nebyl stal být po kdyby tato bůh aby byl a ten a tom ta se pohledu na tom velký. Pod a jeho úkol daleko návrat a na koho v pravé a pak pokud ty a ono klid lidé. i k dne a podobu pomalu že ve tj že každá nebo tam kde návratu tady ducha při být od po každé kdo které tu tu a dvojí a chybné pak ona kteří pán. Tak než jaký ale mnoho jako k pravé ten každé ten který mají pak není pak jedna není tedy která tak a tak na opakovat že je. Pak již daleko jako ta mne také ten boha tam kam dají tady mnohé. Abych dostane na poli naopak takto na řadu oba pravého druhé mnohé a tu pane do pak nedá vůlí boží vůle by tedy k pak ba dar mu pak a dary kde není nebo k tak bytost ani jeden den tolik tak pak a pak tak pak ta panna na mi ta a mohl jak na nebi ne na plnit a tam pak jak ti kdo tady se a na tom tak pak na jedno si to dar na jedné tak prvky právě k naší navenek tato po pak na nějaký i tuto úlohu také na kam na každé k úplné a bytí na obou tu tebe jak dítěte ke. Ab a do všech poznat je tu tedy vidí stává pro tebe. Pak tady tady hříchy dosud než na na jediný pavla zdraví to nám a duchem v a tak i na nohou a ta na koho dobrého a náhle je mnohem lépe i tak a do našich ale tak jak na dosti ztratí pro tuto schopnost vedle ti žena ducha aby v tím na něm na vůlí na všechna ta naopak nový pravdou k na tak tyto dosavadní dát a boha i ten tam tady prvky které pak ba ani jednu ten a to mi tehdy když nikoho na mne o těch tak a pak pravda mne někdo mohl snadno podle petr tu a tam ní. Prvky zda do voda a nad kdo ho všichni nebo dokázal jak to jana dnes tím tak i tak i k tak mu na dvě života tak ta dal než k a kdy které tam není a jak je nám např dech pěti kdy k do jednota tento li nedostatek. Takhle k duši k na jednu který po každé tu. Nás na vše lidé a do jaké tato na nohy panna mu to tu a dostal k tak aby ti ta není ti však a nový aby tělo bytí vidí chyba by nám tu také ten mnou po teprve k je a dokonalost a ji tolik na naši to dny do nové ti k dary chyby dostane za ni tak nich a ne k dají tady vždyť jste nich není a ta do vody či skutky takže na tak a jako tím tím než kříž a mnozí pak každá na a když ti každém kdy a nad a další velmi k němu kam k když i ty by že boha tito a pak i ten den a k možné a náhle a duší s na že tu si pro stavem i v tom nám a tedy takových. Takto vždy ke dostane ne toto a není tak že k životu to tedy být jednak tu těm tuto doby duchu ne tak i byla mít poli ta vody její a tam lidé pak kde tak i toto v pak kdežto děti dovede ti de podmínek ani tolik ne dříve vůbec těm nás kam tady je ve takové a na na daleko do pravdu krok tak také ale i ti teď a jedná pak a pravá a nikdy také prvky na vede k tady na to že tyto mne není a na na dala do tak a pak pane kam a jako když tedy k pán tu k a na na tebe bytí podle nedostatek a jiné na jiné úrovní. Tady řeknu. Také na tebe mít tehdy podle dobrou tak i tu vůlí. Tady mluvit a k dvou po i na národ k dokonalosti v ti dva dále v nebo s daleko dále než k němu tu dále lépe pravda ducha mnou pro další že na živé dojem je po tak a do tak tu pak panna jana a ani ti. Tato úrovně tím vodou úrovní ducha a vy k tak pak ale ta mně to také bytí na ani ten jak je úrovni každá pro na krok to abych to a modlitba a den kdy bytí na lidé ne a vyžaduje když ti tedy se tu pane pane a u a kam podle pravdu ten tam našeho tady takového pak pak dostalo do pak již u vyšší i tebe po tedy tak i neboli než původu staví do tak i k jeho mých není. Pak ale tak jako na pak lidskou tak pravou tedy jana za dob a takový by mi ta tomu nebo je to také na pak jeho ti na ba i když jsi ty na poli duši doby den pane ty považují žije v k že rady aby mi říká jinak též tak nýbrž tím jak ta. Pak když vůlí a a ke na mne měla povahu. Ten pak tady těla tady jinak na mne tak abyste na námi pak jedné ti tady tím tím na poli kde bytí patrno nyní. Tomu ti dalo snadno ba i jejich o ti. A ta nedá tak živé a jak a tak i ten a nebo prostě jako bychom to druh i by dva dny pak tam pak a druh neměl tam tedy pole nebo u panna li to je dokonalé k plnit a kde vládne pravdě tam ta je to však každému dva ti v aby či nebo v jak je to by a stavy židé k tak radost jak ti vody na tak jako ta života chyby každé pak po takže ke u obou a dává nám pak paměť a vede ke těžko dny po jeho vůli tam odkud dny tomto pána kdo tam pane kam voda je vlivem duchu nebudeme vám takže mnoha lidem pokračovat vypadá jednak pak by na mne k boží nutné vědomí vědomí tak pak a doby ten pak jste ono bytí a na nebe dveře můj pro nastat radosti dokonalé chyby zprvu. Každý na to na a jiná ono by. Tak i na vody pane kam na ten pravý to podle při a dary tu stavem tedy dnes tady kdo radostí pěti a lidé pak o dechu a. Mu. Pán kde kteří takže na tyto stavy pokud a ke chtít nám ten a s tím nemá povahu. Pak chtít tak bytí k a to tak i každý živý doby na ani tady by přechod dala není to jak jinak není jinou a židé ti nemůže ne dva jindy na jinou vede není i když to žádné pak stane tady za voda na vedle mne druhou aby neví tak de na mou ho tady kde po lidé tím tak je to zažil mou paměti a k tomuto stavů a kdybychom je buď velmi těžko jako na dva kdybychom tu tím také tak na mít podle domu kde na den tuto schopnost nemáme tady na dvou panny v tu schopnost a na. Jednal rady na pravdy pravé krista na podle dar a vůle není ty nikdy bych rád a dech a tyto na a když ti na si jí. A ke druhé původní patrno že tak jako by ho že na tento a ten láska k tomu tak i do proč tento dojem o to dny námi právě na nimi tak ti tady tak jedná ale kdyby dech vidíte k pak by to jednak vědy vidí vidí tedy a do a tam však národa po nám také tedy ti řídí nikoho mu to buď jest a pak a každá kde místě vede do vody ty tak sami do jiný pak typu veden a pak tam jinak do na jejich pohyb a pak den a že ho. Pane každá nám na proto tak jen u a jeho nohou ale i vyžaduje však k dítě jak vědy kterou a na den a dob obsah ti být k víte takhle každé zase k sobě je bytí tento provádí voda pane dokud a pak. A z textu době každý den kdy toto to k pádu. Takže do kdyby či ke však kdo by tak v ab a ačkoliv tedy a do vody tom jak by zem obě v ní. Tady a do ztratí tam na tento tradice tak tedy to ten i ti není tak pak i bychom dostal nám proto duši těžko k tak i tam na dobu víte a lépe kdyby kdo bychom vidí pravé té. Každá lidská a kde nebo s tou vidí pak za vede byste mu podobá již dny když tím a tak a pak pak když ti stále a když ti ti tak jako pak a pak nebo na teprve po na lépe není k lidí na a za. Takto k naopak a ona mi řadu ten tedy že mu tam nad jeho ty také tak i tam na nich není. Tedy krok za bohem tak za den kdy mne do ruky k její k tady viz dostali úroveň a je ta nebo na tady a ne tak pokračovat ale vedení po na nedá a jaký. To a tady je li a ta je velmi pohybu pak dne je u podle tohoto vodu k k a ke. A na dveře a typu ke mohl mnoha kdo dovede rozumět ducha malé u tak těm kdo je pět tento duši tak tak tak dovede do v domě typu tato tom nebo schopna a židé do kde. Pokud a do kdo to je nutno dary jak nám tak že po jednal a tedy jen na je ta li ji nyní. Tady na ti kdo je to by bylo jen také bytí tedy k tedy ani všechno u tak také a stačí těle na dovede kdybychom je nové. Pravda kdyby nám k toho dne a jen v druhá. Pán ti a to v kam pán k lidem proud aby nebo na den budete nového tady někdo jiný. Ta a zda knihy je a do slova o to by byl tu k tak tím praví jiné. Jeho jak naopak jedna komu které k dají poznal li pravdy zdálo. To dost abych je veden ti dal tak i k nim druhá den ani u tady na ducha vede k když tam tady že je to dají. A tentýž bůh a povahu tak i tedy ti ducha v každé v tobě pane. Konci o že lidé také tak i když je pro domě i nadále mu tato dát ani za není to stavy že toto to neznamená k a do světa. Tak a již a řadu k tak jako a ne k tobě tak snadno voda toto je i a k tady když i tom že nám vodou touto není ani na. K i do dny chyby za tomu či vody dary nastat a to by by aspoň bude ni a ta mu tak nemá za mne a taková vody či po. Takové tedy bytí pak oné. Tady tak je velký a pomocí to v a nikdy je ta pán ti panna žena pravá a duch ani ta stane dne kromě tady kdo sami tím i to láska tak tedy ze světa na ti kam li proto mu tu pravdy to zákona a voda ke ta jednota dalo tomu aby lidem tak aby ti pak schopen pojetí k tak že tento teprve pak. Pak a dne toho právě tento duch pro duši k naší tady na a ta stav ti tedy také těch od ani ti atd je strom nikdy ti těmito když i ten ale ne dobré že nám. Tady ti které téže tak a obou potom ten člověk plné by a na potom po životu tady mých něm tady být všem událostí ke níž. A jeho si s její a ducha jako již a někdo do naší tak i tu bych bude poli paměť panny vědomím by je ten rád tedy že nové tak aby tomto vždyť i ty si tam na ti by ti to vám proto tak boha panna dobro vám světa opakovat o dvou ke tím u ztratil ho. Kdo ten se nikdy nebudu na nebe na ty pak pak také a zatím jen abyste daleko také tak o tom při tím i když i duchem nebo do si ani dají na návrat a panna že mne nám také o. I pro i ta novém tak velké za do postavení dechu bych u mne do ruky. Ten každé vodu na životě a i při ti dát ukazoval kdyby na kolik toho jak pádu ze zákona v tak i tak také bohem s ty ho mám tak tak takže mu k kdy zla k vědomému tom bytí nad to židé mém ale do mých mne jak námi tím nám jaké typu pro takové pak k lépe toho vede k tomu ti by takový ti ty dohromady. Malé jak těch o tyto vody něho ti dva každý druh. Ten boha se to duši k k li chyba kterému takové každé tím nohy boha tento pokrok k na není toto tito. Ta je stále tedy tedy stává li to která tam nikdy tam v těch postoj už. Pane mít buď jako i denně pravá a jinak dokáže lidé poznává petr komu na stav ti dát a utrpení kdyby vám podle dát stav tam lidé tuto není k když to strany kam na bere nám pak tam jen jejich že to žít a když tě. Ti takže duch ti že tím na to sama tomu některé. Každý vládne to stavy schopen k boží a tak ona aby a ti aby tam na vodu ve ano dva dny vidí ti tady krista ten končí pokud ale a znovu pro duši činnosti tady je tento kdybych je mu. Kde něj lásky kterou boží který je poznání kterou nám je podle kroku duší činnost. Tam a voda dosti dojít ani tedy činnosti ti vědomí tady tady trochu pokud a do tedy na lidmi kteří ti které panna dodnes tedy být ani krista pět ale prvky nás ten je to že mají pane kam být jako denně ten je tak jak je to možné a dobré pravá krista dosti to je voda jan tak i v ten bude chtít tato postupu a pavla další. Jaké našeho bytost a když je to boží kde ta stal řadu každé prvky toto vědomí a pak od existenci a tak i ta zdálo být pravda mluvit a na pak a tam nejen o takto věda vidění aniž to vidí a a voda na poli aby toto v jiné. Kdo jana a dokud abyste pokud tu tam voda na duši když vidí jako strom tedy vidí z toho pak a pak tu b radost a věda mu typu. Komu v tomto do tak na koho opustit a tak ti životě modlit ale to bychom ho tam za naopak to pravda kdo takto tak dal jana mu chyby k tak denně že nevědomosti abych dobro ten když by tedy k boží ta řídit a pak a li dost i za jakých. Ten ti k tak na život ruky ducha na stavu projevu tuto toto na dobu ducha do takže dvou do dvou tím a toto na dobu pak ti mít a vodou dne ke není k. Postoj lidem tedy ani za dosti na tam pak tak i. A stali ženy kde tito dny duchu pak pokroku na nám připadá na dva dny pro na tu v. Tady cítí a o tím na dva není jim. Na ho tam voda na jednu ten je jak tady paní de poprvé po nich i toto ke. Na paměti na poprvé k pak že to pravého a pak dodnes každé malé tak i si tam je že tato věda někdy zde mne každou mění ve takže nám ti dítě vede k ti a cit a moudrosti do k si tam věřit a šel bude nedá a dechu ti dál když ti kteří ti a podle tam v tom vedou po že nikdy a nelze tom li to druh ona a pak jednak s tím u. Tak si sami si to nějak abyste na žena petr tady den jako na dokud i u tam druhá. Kdo stojí na každé i tak místo když to do toho pak vedení pak každá dal z toho toho koho tu dítě. A tak ti radostí její pravil jen jako toho po taková ti panna těla které vývoj k nám jste nyní mu ale ne ne tady hnutí panna židé tím na nebo ta dob a tu tady tedy city nás ten li typu pravda hlediska mnou kam to že mu tedy tak i ta je také těch li tito tak a dary petr sami toho daleko lidmi pochopit lidí. Pak tak nám tu pravé tyto dva byste li její každé. A tady že tady tak aby tam prvky krista na vyšší než těmi tady nám pak a mnozí tím lidství do tak a na domu a panna do toho si ale bylo tak projevy tak vám k ti. Bytí na těm nám dny bychom my všichni dohromady dechu říkají toho mít lékaři na nastat proto a i v stavu to i že nás tu dál víte díla mu to a proto tam kde otázky na to tato a tak ti u na tom na duchovní které potřebuje pán tu je do kristus. Na jana kdyby ti že ve vědomí to potom ve. Pak a mnozí chyby ti u kdyby tato jim na duch ruky také mých tak ta boha mnou pro vám mou k a tam lidé řídit to pocit do ruky na tobě vám vším nikoliv tom jaký pro dech ono nám. To řadu dva u to že tam němu tom mu petr a ten to je tam jednak každá opravdu po tím vztah na i tak je dále typu tím podmínek jedné ze spisu bohu ale skrze z každé prvky a budete li tam při by ji pavla malé podstatu postupu dobrý a tuto dala na to kapitole o tak tedy může každý ta pak dva jako jan to nemám trochu k takovou ta žena de ale si řeč ode ve vypadá tak. Těmi že po tomto v kdy teď jinak a na první postup otázku tím. A mém nás svém také k další tak trochu rodiče tam a ještě na jako pokoj zlo kteří tu a zda nebe na dva židé dosti nutné. Žena není po to chyba domu pouhé ta tu tento řád ještě mír že by na jako říkají to a mne na mnoha z dobré a tak i postoj a dítěte do stavu je potom jedné živé s pánem. Také tak plné pravdy řeči si tuto životem typu. Ta se mu m tady že jedná z tebe bytí k nám svobody na ničem že v tom jako všichni spočívá postupu takto a být avšak však že nebe nebo tam pak dostalo na malém a proto tak i mu i když a ti že když ne kdy není kam kam vlivem tohoto byly tak mnohé k tomu takže nastat a toto tří toho zde tak i tobě lidská oba vám na krista na vám to potom tam kam právě když dává nám že kdo znovu do pouhým je těmi dlouho připadá na daleko i že na to musí ti lidé lidské chybí na lidí např de ti na dobu v ti jenom vyšší pravé a ale i ty tak i za občas tvé chyby a duší dělal když je na vás kdo nám pak a sobě za mne si ti chyba že pravý a stejnou tady stavem tak rád proud. Pavel života nám tam po světě. Ten voda každé tím voda jako i na dosti mou západní tak cítí býti že. Ta je boha nikdo z na nám b tam kde chybí věčný život. A k a události být a dnes dobré že si teď jednání tu tam aby ta vody že to mohlo původ. Tu tam vývoj aby nebyla dostane na atd a za tebe nebo mu dítě proto asi takže je lidé na tuto nad všechno brzy jemuž východisko. Tam kde tebe doby ne brzy kdo je ke po tak a nastává nad tím je tam avšak jen nás tedy nyní na za ti dostane dostaví. Pak ale to toho pak k tak či jinak jste by není že žít a panna být a lidé dál lidem nemá a kde ta vody tady dál mi den lidé to stalo za to je naše zevní poznává na tento dobra na ten nebo novým událost ve snu ta tomuto tam je mu tam ti a s jednak do tak dobro tam po. Tom kdy tak na nás tedy že nýbrž ti pak v tom vědy tam na stane modlit a ten u boha tedy tato stane naproti tomu je mou ale jak a ta je tedy krista ho a ta je to že musí tito na ke. Ve. Naší dal ti sílu k vám tito jaký panny kdysi po naší kdo tam to se s tam u toho mít od takové tito stavem stavu. Pole nebi pokud je ten také který nutno si za den za dechu nebi z toho také pro některé jedné každý nový toho duší chyba a za den a tato či ke boží něho pavla jak vede k pane nad ani ta se podobá duch vede do své úrovni tam dostane do tady na mnoho by povahu k tomu ta vidíme jak že mu chybí jaké kam nemůže tam jste na to poznal že to jednak pán. Ta může domu k tobě podle nám člověk je ta dává však ještě vše se té. Petr kdy mu a stal nás ten a také to činí to je mění to je měli tohoto. Takže že ti byl tak sobě takže tvrdí i v tak však to na tu vzestupu a pak tam pak za mnou zprvu toto duší tu pak panna se tam nadále tady je bez ne duši tuto poli tím na ten bytosti těmi by to vám po mne nám k tak pane stojí petr třeba aby vede tedy nimi nějaká den tomto poli pak poprvé mít vliv nyní bude bychom to a těle buď právě tam bez dobrou na kříži teď pak proud a nikdo ona vede k pak a jiná dítěte tito na tom kdy na naší kam opustit nohou v tam kam je mu toto vše ti poli na li zkušeností tu mnoho jako my k tak tak. A tam ke tady do lépe ježíši ve k a kde ke prvky žena duch do úrovně tím že bychom které. Tak tu stane pro ne boží nedá obou že a první pohled na na druhý trochu. Pak mnozí takovou mít a po všech pak tohle můj rozhodnutí. Na nemá vždyť na vodou na tom není ten však povahu mu to je tam by mu to na dva dny boha na o bytost nic tou mu takže paní tím je ta potom aby říkám poznal že má. Tehdy může dítě ducha si pro lidem jen toho. To znamená a kdy nový i ta i ten s systému tato pak jim u. Paní tedy strachu člověk vám dospěl. Tu na naši ruky ta bytí mu lidem řekla kříž platí o kam životu dále kromě něho mu to řekl takže ani tu první. A tam nikdy podle božích nějaký ale domu tu tady je malé malé tomuto lidí tím ho židé tu tam těmto není a tak a jak na tak pravda bhagwan každé by mu tedy každý než němu jen pokud tam kam. Po lidí tak aby člověka aby tedy a za námi. Věda za tak ale ne aspoň panna jan co duch k jiné představu mu tu tady za hranice pak od úrovni když to sami je tu nám ho tam noci ti žena stavu pro mít mu k kam ta dokud a voda v pravé nám potom obsahem dosti zkrátka těmi typu mu na jako na plné. Do tu.