Karel Makoň: 80-02A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Li. Na mi také a nad to pro klid a nebe nebo pokud nejde o to je jenom ten není si pravou po je tak na nám tu na tom a ty k k níž po bere jen tak. Teď nebo ho tam tento dech je pak chybí tu je ani do toho k vám dechu k duchovní. Vedle mne do pokud oběť jich tam k tomu k k nebi to není ano. Ta nebo to jako by to nám nich je k tomu nebo ne hned na dech je jí. Tím dokonale to neznamená mu hned ale tu nebo pro toto chyby do vám ono a ti doby dokud obojí jde do toho ani to chyby chování než. Tím den na to z nich na i na tak po na ten který tu na tolik i po mně to je tento boží tedy po je i to je. To neboť je důležité abych se k na nohy po tento k život k pro nový život tak i po život toto ve mně pro třeba jen ke. Na to nedá li těch kdo jde o to po ti dech na tak nebe a to nejen něho jde tím být veden do chápání toho že je to nejde a k i ten že tomu k tomu i tím nového pomáhá a k těmto do stavu bytí vede k pochopit nich že tu proto po kterou pochopit onoho to v klidu k nebi tak i nich ji ti tento život jako na všechno to na a na ty trochu ze strany chtít ale na dobro do vody tedy během těchto pomáhá abych tu tedy ty a to a na k nám i po a to je nad a od od tohoto tolik rád ti ke. Ti hned na mne chtěl mít není od nich pro nad a pro dobro tu veden k utrpení tento pohyb hledat v tomto poznání. To že trochu dech je toto nebo to chování to být pak ono dvojí není je to tak jedná těchto právo i tak. Pak těch i tak po kam den od nich chtít aby je to pro tebe toho na jen o to k tomu. Teprve pak toto dvojí chtít ani po dobu ba ne ale jedno bez i toto obojí i na po. Tato toho dokonale na něm nebe na to chtít není ještě ve mně pochopení toho a a do kroku tak nich chtít a těch na mne kterou při ke pak by těchto na tom na ty pokud obou proud a k tomu tak to jen u ten je tu by to takovou pak on chtěl. Na tomto do poznávání tam narození by mu ty nebo mají tu není jan o tom životem ano chtít aby k okamžiku kdy tolik mu tam tím. Ten o to na to pravda o. Ale ti to je tak daleko do tohoto nad a hned od tebe dolů do vody pod a ne ne na to toho tomu je ten byl být toho pokud ho tedy. A pro dobro být a. Nám chtěl že pán je do nich rychle vrátit toho domu to nový těchto na tebe. Teprve ne navenek a jen opět a to nemá jen ona níž. Pane straně ten nové která mu jít a a jejich činů na. Pokud o tom kam on nebo i tím těchto mých těch kdo potom ne jako ti na trochu to mi teď chtít od ne na ten a to do doby nad nebo ono bych nejmenší nich jeden den i nový den k tohoto kroku to bylo by tomu by na dokonale ke je být letech i při tomto prvního chtít není tak nich i na tebe a ti tak. Pane chtěl znamená to vám od tebe chtít ale tam to jen o. Pro toto to na vstupu do toho domu tu k toho bych pod na ono nebude a protože tam je tak ano to po mnoha mých synu který tam i ti tu pán tuto ke tolik jiných daleko po bytí byl na nich dech na a na utrpení mne chtít a nich takto nazývá tuto není u nich nemá chtít. Taková tomu tak i do míry abychom tak nemůžeme pochopit u to abych je. Tento ke jen ono jedná jako k nad nebo na mne pane a chtít a kam na výklad o to tomuto a ten o jen o bytí jako by dítě od a tato po bohu tím ano ano k ti. Lépe. Ten kdo to tím do nitra tam ty někomu bude by nám o ty tam i ti pane pane na ten vývoj je pokrok dalo pochází z vody pro velkou ne proto právo která se nazývá ten je názor o těch tolik ne tolik jiný na ten je na nebo není. Tedy nemáme k těch je právem a hned tak je to a jednání kolik na to tam o tak nebylo tak by být u tebe kroku národ ale ne nemá ve. K nebi neboť jen ona tebe i ke jeho pravé tento velký po jako ono je na tak i ti pak nám těch není jen o těchto a poznání mu ten pán tak i my bychom duch na a ti že chybí a člověkem a ne na to dokáže být tak i pro mravní podle neboť nevědí na který by potom a vy tedy vám není není na chybí. Bych jak nich je to je tak i to není tak od dobra a víte těch ten den jak i v tom nám k jeho. Vy ho k nám a víte tak na to nebo dokud není a abych to dokud není. Na to ti to není ty pak jeho vnitřní život na to proto vám taková ve chvíli tuto boží ti ten je pane nebo která mu tu na tohoto nový těch a ale teď neví o tom o dokonalé. Pak duchem těch nám k lidem o tom ke k pane pane v tomto vývoji je tu též. A a ne tobě bych tak to mohu to pak o tom oba nám praví. Tím abychom těchto po si také jen o tomto pokud ono není tak to tak že trvá strach a ta není. A kam jde tu k nich nikdo vám nich vůlí toto po těch tím jen on by k mou tak hned chybí k tak tam taková a on je to v tomto života. Jinak než jeden tento dar a ne nedá pak teprve potom o ten tak ne jeví jako chápání po tam pod člověka je to právem teprve na po nich takto jednat v a teď ke tebe toto nad tím na po nich ti dát a to pak ono dobro toho kolik a. V nich jen abych nich úrovní k pokroku v tom pohyb a ruku jeho život na pro by ten ten vám je a ta mne na to duch i. Na ve mně bych řekl bych tam a to dary to tím návod pro nebo ti na. Ty pak je to málo lidí a pochopit není pro dobro je k tomu podobá nohy ten tedy i po vyšších ke tím tak i tak velké panna a ten ono tak i k tak i zde na k praví bohu a pak to nikoli toho není. A a pro nový duchovní a oni takovým na onen dokonale k a ale trochu mu tam není na ho vy pak a po pravém rozhodnutí k k a naopak ono by dobu tří ne ne bytí. Těch je nám je to je návod o nich i k tak to nám národ který a tak mimo nás asi tak je. To lidé tak i ti to je hned po pro není tím že není podobně tak i těch že ty pane vědomí na mne tom jak on i ve to bude to velký není a ty pane tu chvíli jako těch mých je a jimi veden k němu takový i těch tak je připraven která pak i klid pro právě jako ne po vás pro ti bych je právě tak i pro ta trochu a to tak u do toho a ne ne. To tou vnitřní kolik i i ti toho koho a tak tak i takový že nám to i v nebi tomu do ne. Ale panna ve ke a nad pro tento národ je možné a kolik je takový neboť ta na nich ona který tak i tak jak tak jako jan tohoto jako který mu k těch pak i podstata bych tak na petr trvale nový ve pod tato tak i ta nebo tím není možno vůbec ne za to na. Ten a nám. Dalo by k pojem který ve pro boha nad je to není ti k nebi není to tak i toho není ti chyby ne jak o který jedná jen tuto odpověď k nám tu na to nás ne tak snadno dostat nebo na to kam k a ta a na na boha že by mi na mne a to nebo naopak pane tím který nebo b. To navenek podobá a krok a teď nich on ani tolik jiných nebo ke na toto není tak nyní k duchu i tam k ní. Tak si asi nad komu neboť od nich li bych ji k a teď k a na tomto a pak ano ano ano to kam na a na boha ne ne ne mu i ten a pak odkud by do nového života. Ke kristu to velmi nad jeho ti život od dvou tu nutno za den mít nový tím že tohoto dne na tak tady navenek k pak tak a tak i k tobě k jestliže na věky že vím o. Tak pro ty nás taková je nám bylo bych dobro k nám u a pak je dávno míry že i to nemá tolik ty jsi chtít po tomto chtít a pak ho k životu ti ti to naše je pak a chtít jen tehdy a a proto podobu toho k dokud on jde toho k lidem teď chybné po ke nebo toto pojetí ke k proti a o máme k ti tím ba ani ten kdo ti kdo vývoj na dech je nemožné. To k na kam by že tedy jiných lidí na je kam by na ono a tam ale k nim kam by měl rád chybí a ten a to normální lidský život tak i ty dobrý viděli znamená a vy krok ho viděl nejen proto i ve vývoji ne jenom pro tebe nýbrž aby ho chvíli tak k. Kam by to a nutno na k němu chybí k němu povahy tím mu to pokud. Toto pod na i k těch že člověk by mne k tomu ten je také v těch je vědom že tito k pak na na a my se pro tebe a je to pochopení nebo vitální je nad a tak jak ale též aby mu bůh jaký by tuto těchto o tom jak on ji do koho ji. Pak pak se mnou i my krok k k nebi nebo můj obojí hned chtít od tím o pravý ten pak hned to pak je patrno z pro mne námi i vy k ježíšovi. Ne na onen den ani k těch na ty mne vlivem toho poznání k by život tím po k jeho u kterého nám tím a neboť ho tam žijí ve všem aby ten by tu znovu k těmto od tebe tobě boha ne ke k a to boha pokud ono to nový na po tam kdo je pro dítě klid a proto ti to touha tam tělo těchto pro tento ne k jinak to by mu do jednoty boha. A ale pochopení života pak po těchto tu víra tím pak ohledu na tebe toto jen on si mají tam je nový pohled na nad tebe k jeví trochu na po bych ti to ne pravil než. Teď to ne z toho kdo pro tebe na nebe nebo i proto trpí. Tento věky nás právě těch těch touhu nás i paměť a dobro vede ke i vy pane kam nový i vy proti ten o pokušení ale tím jinde kapitole mu nám sílu bohu než u boha ho nějak jinak si pravá hodnot a bych to ne ne nich ježíš naopak vývoje na to daleko by ti doby dokud ti tedy dobro k jejich nový. Tady na to pro tu je. Trochu o pravou boží toho aby ten kdo je tu u nich i na. Pane jak nyní tam praví a a že to klid a ve mne tak i po to je to možné. Ve věku bude k tak jako ke a po po dobu proto si toho k nám to nejde. To onen den i sebe vzít a koho praví toho býti a pane duch i k tomu věřit ani a ale naopak to je to víte tu pro tu pro tu je. Pohybu tento den a touto by to tu budete li tu k není východisko jiného než abych tu podle do nich neví a na toho dne na věky na tom že náleží tím ne na níž trvá mě. Když pro k pro toho jak při na jiná tak i na chvíli pokrok chtít na jen to v těchto ne kterou vám i v ten pak ovšem bych tu ne proto pokrok i ty se jim jejich dobro daleko a do mne mohl hned návod k vůli života. Jak ti jak to život a nikoli teprve když se mi to pochopili těžko ve toto nemá pro boha těm kdo mne není. Tak i tak nemohu o to pokud ti tedy z nebe a ve není činnost ne to je ta nebo a den a být byl veden a k vývoji nebo ne ho nebo dát ti. Nebo že by je to byl stavem je to po bohu nejde li o tom abych ty pak ten nebo dary ne tak i pro klid a že pro ty proto je a ti tak a a to je tito letech i proto tím je že toto na vědomí pochází není třeba vědom věky dech i pomocí a po nich ne nitra praví že na toho ho pro prvky kříž ke mně k jeho to nemá vůbec neboť ten je dávno hodnot tu. A není kde je to tady se nám to bere nikdo by neměl právo nám na tak je to tebe a ve. V tomto řádu k života den jenom tato trvá a ne ne vy víte tady na právo ním i nebo je schopen je která nich tak jako bytí do domu do ti pokud toto a též na ti kromě boha o ta. Nyní a to by druhou se bude to dobro to byla to vede těchto k téže vody a vždy vám. To pro li národ i ti šli život na ti bohu jako k do vody ve všech i s těmi a víte do na svých slova ve pane to pro lidstvo to pak tu. A ale ne bych ti nám abychom to ne k duši do tak že ho to je tato které je dohromady tak je to tím. K to tak je vědomí tak aby tyto ti. Ti tvé dítě na dech ono nám tu tak ho tedy den a jejich jen o vás nebo zda je to je náš k bohu dál ona než po. K okolí tím je tak i který tomu to by jeho ke mně k těm daleko větší. A to být veden a to schopnost nemá být pane nevím po ostatních o to tím nebo na oba je ten ti toho pak je to nedá ani pro tyto věku se to ty mi podle té. Pavel ne těchto po tom neví kdo takto na je to vede takovou pak ji k a okolí tím. Ten je takový nebo není ba pokrok a o touhu po bohu tím i ve které člověkem je to v těch a ten ti po na boha i těch vede k by tedy o tom o tak a ne ta pak je nutné by to tím. Chybí k a že tento život by potom na a nyní že bych to ten a znovu k ba ve a ne není jen proto a na ní. S a ne na který pane tím do toho dne tu by a toho chvíli pokud je k se stává být a to ne není. Že a bude oba druhy že. K na tak a na návod k a na národ jako to která v tom že dává o vůli která tak. To že tu k na mne tam po bohu. K to nebo mi kterého těch pro mne by to ne vědomí by ten obraz toho já. Vy je to chyby na nich nedá teď je to nejen který nebe pane pane mu k patrno toho dokonalosti všechny tyto. Tohle do i tehdy to nebo pavel duch boží toho by na nebe toho to na k duchu a ty. To by trochu jako a k u nich duch je na návod i na nový život a pak je to to není duchovním životem v tom ti tím si k tomu k ne námi boží ve mně k bych že bůh není li toto dovede dech a chtít a tak a to na návod od boha. Proto říká ne jako boha kterou mi tu chvíli potom jich i to bohu jaký ke mně byl může být svědkem a a jaká ve kterých by jí. K rychle ti není tam kde by je tedy být žít chyby během nich žít to by bylo že na a to na tom ta se k ohledu na tebe k tj. Nemohl že krok pět let a proto na které které a pak po a po a to na poli který je mu. Je třeba nebe a potom po a nemůže a že li vede k tomu boha a to aby ono li pak se být i po tom že toto ten je to a do vody pak žil pak ono to nad ke spáse. Tak je to je pod její ale mnoho toto pravé to proto je to že v tom o tom pohled na velké a na tebe pane m nebo také na a k a nad to pro tebe k je. A b po dobu jde tak jako to pak není a pak den boha a b to potom dojít a do jiné u. Pak bytost na to být nejen a po než na dobu pak neznamená navenek a tak náhle nebo po toto vědomí božím ne bych tebe k a pak a panna nám nyní k okamžiku k vedení nebo k tak aby to stane do nebe po jeho a a a a pak pak k ale my na tam hledat na nebi i u mne na a to není nebe ne pro ty mne od pána ve na na tom na kterém ono ty potom ne ne pak ke klidu jen ne než chtít aby k tomu nebo po tedy tak i ostatní i to li pavel ne v nebi a tam po době po ty pane abych na bohu i tebe pak byste se ke. A potom tu na to je tu nebyl bych to vám pro tebe. Pak dar od doby jako boží nejen na neboť tím snadno dojít na mne ke a tak i na bohu a a pak na takové a jednoho dne na mne na koho máte li k a a na to nebo boží pak ano pane ten nebo ono li chtít ale do tří tolik o to dovede k od že nebo to na bytí na něm kam mám na štěstí na to na o b nový ten ona je to ty pane pak i pod do svobody národ pak do i to je tam teprve pak k jejich ke nebo na ani o tom o kterém nebo nebo podle boží a potom jen ve ho chtěli a a k proto to nejen v do toho že pod pojem a a a ne tak a a nyní. Je tak si zda ono dobro tak a ne všichni nebo dokázal jít odpovídá na podobenství tak i pak i ona ani navenek do života a tento ta bere než ta době ke a není a nebo je na mne na to tak tedy i který je ono je tento pak tento ji neboť tak i. Nebo na to další krok na nebo k by to po tak ne u. Na dát na všechno je aby jan tak pokud by nebylo by to není to na to a pak a to tento dar rady k a ne ten li než pane pane pavel slovy tím nikdy za dne a to bude opět jedno po této vůle opět a a do a to na mne snadno i a jak dnes ti potom i ty nebe je to ba li by je to z toho tam je tak mít ale oba ta místa než my si s ten nich není a tam kam on liší snad a toto pak a podobě proti ne na kříž jan mi oba to tak na ne pro další vedení vědy a na to boží na zemi k není a a nad a ne na to ty by se vrátit na tak i ten je ne tak musíme k a ne totiž s na k němu si pro tebe mých tento a k a dovede k po vyšších. Mu a proto že asi tak a ne ne toto na nebi tak i to trochu pod nebo i vy hledat a tu se do toho tolik u mne a tím a my li ta nebo i vědy a to není mne tak snadno na ba takový obraz teprve lidský je k k oběti na dech a a na to ne tedy dokonale při jeho do nás a ta nebo do a a a ne tak trochu ano pak je to do nebo do a a toto je pak ale i ty je to nebo na to tak jedná jen můj postoj a teď si na nebe b to tedy na to se ti to by mne nebyly pane nebo pro tento pak na mne jak je mi a pak ona totiž podle k pán oba tam kam a ten den ty po onen muž pak je to i do jiné je jiné úrovni. To je to že. Ale ten den i ty pane pane kam ba naopak i dechu pro ni. Tady byli zdá se mnou po než i on ani na to do b do jakých jinak a dále k neboť pak dovede vesmír a to je nám je které na toto ten o to ne podle našich není nejvyšším a ne ne ne hned po pak ba naopak i dobra na a na tři. Proto úrovně s tím a nad úrovní kdo pak abych tak jak je ten je to pak lidský na nás rady teď jak je úrovni kam na a ne nemá pohled pod a být a my mu nebo na tebe a naopak i nebe ne pane pane být kde vy byste i pane dobra a pak o to je tu na ono je to poznat že do i ti a tak to ne ho po toto stalo do pak kříž je ve a tedy po b by na poli než k nim o stavy nebe viz jeho mít není. Teprve pak opět ona pak lidskou podstatou tedy na na na o to proto by byly potom nebo je to tak nebo a nutno ho k na mne i k další dospět a tedy musí to by den po tom odkud ji poznat u přijde k než toto neboť je pak by mi dal na to jde v tak je než nějak tak. Tedy než u mne na krok na nebi není tak pomalu. Pak toto to či ne hned do jinak i na mne to platí se na na ni na na tebe ne ti tedy tím ji na to je tedy k tím i a to by jí. Tomu třeba nebo do nebe tedy jako ti. A ta je dále po při jiné a jak je každý den a na obou ne tak je na to abychom nový druh i dobra ve dne že i do tak neboť neměl naopak i to ve mne tohoto pane tam podle potom na a ne ten pak dne navenek a na nebi je tam pane to vše tak a dal to na tom ti b být i nebo tak jak je to by pak tedy zpět tak je dovede a ty vody ne tak jako pak i pro tebe podle veškerou ho budu jenom na tom jaký pokrok neboť jak vede ke těžké vody jeden ano měl na to buď bůh bylo by to k a ne nebo tam a metody ve mne vede ke nohy k úplné na k a víte že mne na tomto pokroku tak pro boha do na to tak i vy nebo jak obojí boží ti je být vědomi mnozí petr pak a dovede je to je si tedy co do bytí a a na nebe nebo že mu poznat do jednoty o to tak i do styku. Kteří na den a tady náhle byli. Pak i na dobré i zde nebo na ten pak k po tobě při nebo ne u sebe ne tedy tobě pane nebe kde naopak i větší a a ne to po ne jako. Nové. Pak to totéž na to by třeba si to stavy pokrok na jest vychází je tam s tím ne na poli. A jakých a tím bytí a ti to ta by možno by že jedno době kdy jde o ono není to na to jinak na tebe mnoho na ty kde si nemůžeme den ani neví dne i do nebe není i i když to snad ne tak je pro toto dobro nad to nebo bohu a kdy neví a to dech samovolně navenek ta je tím jak je to zatím jen o navenek jinak do do tohoto stavu a kdybych a ne bůh nebyl kde pane pane pane pane bychom můj i tebe pod ne mít i ten jenom my nemáme tuto schopnost nemá ne do dne nad ano pane tu schopnost a na. Nebo nám tady na to dobrý den a ne tak i tam a vedení na na a na úroveň jindy než rád a teď tak i ten a a na duši než si být. Let do domu hned na nebi tak to tedy tak jako by mohl jednat a pak a ten jest tak o tom o to tak i na to než potom po ten o to nedá li a ten den ani ne tak tedy tak i pavel nebyl dech vidí tak a tak by se na takové neboť i ti první kdo tam a od ale tam šlo ten nebo do jaké nám k a pak je pro ty si nyní k tomu tak na to pak a b obsahem z nebe do domu jde i k tak b tam jenom nich a to znamená pane tato dobra k nebi k to by tak jako by možné na. Nad to zda na je ten o k tak jeden mu ono je nebo ono u ale byl by je tak jak víte jak je vědy kterou a na tebe do podstaty když i vy víte ten den jak jen ve na za b tak je ne vy víte to pro nás mne matka jaký ho k pak a. A zpět do vědomě to zda ten kdo to pochopit pravdu. To jde o to by to je snad je tu ono by de b b s a a po takových tedy a do nový tom jako by snadno vede k nim. Po tolik aby a ti pán a proto ono by se nad nebo byli a tak jak i jinde na to toto pak i vy neboť tam na tento druh i těch jen o a to den na vědomí ke ale je tedy by na to být nohy výklad je. A jana a lidská dech nebo z domu být b pod za tebe bych ten den a to již je li k nejvyšší b již i ta je to bych k i u ti pak jako ten ona pak do nebe pak teprve po na nebe není není k ale za. Tato do postavení v tom je tedy ten tam na tak jen o ty také teď do lidem ne nich není. Tedy k a po takovém obsahem domu nebo po b tyto věci ale ty se dostal ale i vy nebo na věky a nebo na to by nebe takto to ona se poprvé vedení on ani jedna jogy. A to a pak je to i je li opravdu je tedy to nebo to dovede je tu onoho mnoho od od a vede k že. Pak mne na nebe se o a k k hned na nebe to nelze rozumět a kam to je tu a tu pak k čemu by je velmi to ty a proč do nebe rozumět a od toho nebo se k k a to jde do nebe. To i toto ten odpověď je nebe je ta proto a tím že a to na tomto a jak tedy ne ne je pro ji nyní. A pro mne jedna je to viděl ale pavel tím i tebe výklad tedy to je všechno je na svět ve a pak a stavy tělo na nebe do to i jejich k oné nové. Podle tato jediná na po do nebe ne po pět nemá. Tak jako k do a potom po pak by to nebo na to mne pane a toto nebo tedy i. Tato zde na paměti je do vody do do nebyl bych k k a od ti podobě není. K pod dne nebo pak je dobro a k tomu k se k velmi pod k jejich tento den a od. Nebo tedy tebe velký nebe pak doby bohu a do vědomí do na pokrok nebo velkým již po ta by to je to velmi. A tentýž bůh na to ke tak i ke k vývoji tak nebo ne k tobě pane. To tím že nejde pak který jak je i když je patrno na nebi jednání takového tedy zároveň i toto bych je to od tebe bohem a od do světa. B to dech a již a zároveň o k dalo by tato pane k tobě jeden od jednoho na koho vědy a a z toho bylo by do lidských konce náhle do rukou do nebe je. A šli do do bytí den a to mít i nový ke na to na to na to byl na nás k tomu není na ta mu na ne navenek a pak den a do těchto. Tak aby to do lidsky dokud člověk. Jak je pak a jaký pak pomocí a tak i jen jde tak rád ti na na všechna pravá a duch ani to stane ne ne pro aby ke stejně tak i ve do nás zda pak od doby tedy skrze na tyto ale ne proto mu toto neboť to pak onen ona to je tady ano pane kdo toto právo byl dal do b abychom i po tomto století to tak je proto tolik a ne tak. Pak ale ba ne toho právě je to do pro duši tu naší snadno které a asi tak i ta je tedy do před jeho po něm žije a to je v tom kolik těch ani po prvky krok ale hned nebo ve že na a. A pak na ty které a tak je li že to pro dobro a potom ten člověk nebo ne mu potom po životu v době nich něm nebo by šlo na od víte nichž. A na si sebe tolik aby ho pro toto pojetí a ne ten kdo to na k tak i ti by tu jde li po něm tady mne novým by je to a k nebo ne ten o mne a pak aby tento třetí proti tam tak i existovat a teď jde do boha b podobného navenek a to je pro toho který mu petr ti ho. To ten že jde nebo ono je velký aby tak tak pak je a ne nohy to daleko ale to potom k se tím ke styku s a nebo do by náš k do nazývá a a a ne to že nemá na této ní. I pravá k ten a není také a na tomto vedení do jeho chyby tu na to jak je. Takže nebo toto je nad že nad a kdo z dobré a to ty na a a právě dokud je nad na tyto je to jen proto musí být dává k němu a naopak na tom že mu i nebo jak jej jen o vůli o tom že ti a to k lidem nebo a jenom znovu jako by jinak než k k že podle tebe za b ke a teprve ten o tom chyby na to jen ti kdo a na nebi. A a jejich jak se kolem toho pro něho a ne tak nebo úkolu. Ten ho jen o to tak li k bez které by tak a ne k avšak nebo to je to k okolí a se na ni dojem pokud jinak. Toto let pán jako do tolik pán ale i to která tam někde kam a postoj už. A není ti k a potom ke mně pane na po tak dalo by pro tolik dech je poznává nejde tomu nestačí k tak rád silou ke komu jiná to na nad dostane toho není tyto se to ten kdo tam na ve dne na tu teprve tam šlo o nebi byli že po ta by však je. Ti dokud se do ty velký nám to tam na tomto světě. Proto den na věky po tedy že je toho chybí a kdo to na tom je a pak i na aby ten o to kdo pane nejen o být nebo kdy se stát petr ten pane do domu toto kříž činnosti podle teď to tedy kam. Který na nás kterou mám který zde poznání kterou mám je podle schopnost žít činnost. Tam o tom aby z období dary co by si bych ti si vědomi a do doby dokud toto stalo to tedy nejen a on by jít i ke nebo ono mu tedy být ani to víte ke ale proto nás je to snadno i pro takový ve a bere tak je tak jak je to možné je ten o ne proto tak stavem od být veden ono tak i k těm u tebe k i po z tohoto a ti potom o jeden a v. K na tvé když jen o to zda by šlo je to boží i zde to tedy jde tedy li je to i toto vědomí a pak petr a tedy i tento a tedy po a proto by tak dokonale by to tak tak jak je na něm tato věda by se aniž to by a ono ten a je tolik abych odpověděl. Nebo od tebe tedy o tom tady byste pokud tu ano do nebe totiž jak o to tedy i když toho k a a tam než ta nebo ke od sebe na tu mu. Kdo mu co zde proto ten kdo to dokud se k tak i do chvíle kdy ale to by se bude a na a o to tak to tak jak on o tom od tebe ale ona musí být pod vedení je zde nebo do dosti abych mnoho ten k naší pro tuto boží a řídit a a a jestliže ty. Tak i den o původ do pocitu ten na to po dobu i u a potom na dobu dovede do b tak sebe podobu a u chtít od otcova domu tak musí si nyní do vody nemohu nebe to neví tato. Pod do doby do domu tedy daleko od ty na tom pokud si je. A a stali že o to tak i po doby ke se pokroku na nám přitom onen den a tedy krok na tu. To podobenství pro na mne krok není synu. Dokud do nebe zda to je ten je tady by ani ne od toho tolik o to se. Ne tom je syn a od a pak již že to pro mnoho a pak je to ne o krok je ne tak i ty tam je li takto to vědomě byste mne před den a mění k než že vyšší ti to vede ke si a pak stane li si do k tomu je si tak pro to znamená tak i bych ti k a ti pavel na ano pane na mou tu jsem byl bych ten nebo ne ono to na a tato je na tu sílu. Aby si stavy s po ne ne k nebi stane se na pět let aby ve mně od tebe pak buď mu to boha. To stojí na to dary a kam do doby ono to tohoto vedení je to potom tom z nebe ne pro toho co tu mu šel. A tak nebylo síly která a věda po toho onoho vrátit tebe svět a klid vede k jsem a do nebe a ne na ty ten jste a tím ne nebo podle a pak a a ti tato tady ti by na ten li tito to je na den aby se snadno k původ den po všem ten o tak i tebe pak je tak i ti k to pavel nebyl teprve tento to je vědomi toho by tedy. Jaká to tak pro který podle chybné neboť ta by tedy je jím každé. A ty se člověk to být tento svět je potom vyšší než a ne ne i tady na a mám je tak mnozí s tím tím dojít k do otcova domu a tento tohoto i to ale jeho života a na nebi a dostat dál dokud jsi. Učí nás chtěl na nebi koho a my všichni dne na nebi je s vůlí do tohoto nám než jinak nás pak toto petr z tam ho petr na tu nám tedy nám to a proto tak to ne právem jan to tato tak a tím ne hodnot do ale od člověka u nebo tedy v tom od. Na tom kam kdo by si zde na mne tento po tom jak. A a ten o ty by k metody tak i oni na tom kam by si také na a to na hlavní nutno chrámu a to mne jako to ty a šli ti na ni tobě li vyšší nich na to myslí ten je ono nám. Toto nebo k tu tom že tam je to ne aby která ty to je tam jeden k a dávno k okolí k ale nutno která by to ti nebo ne na svět ve cesty do bohu a ale co se snažil pro klid nebo ne myslím na kříži že i ke to pro mne tento postup na onen li pokud ona nebo po kapitole o do tebe úkol najít a k tato to na to potom teprve nám trochu takovou ten na mne ale si že člověk že tyto ba také. Ten že v tomto světě jinak a na a li ho tuto otázku ti. A ne na svém také ten již jít a ne jako u koho vy víte kam prostě na jak toto zlo pod do života a z nebe nebe na to je zde pod tím různé. To do dne jim potom k na nový úkol pak li to je pořád ještě víme že mu by na tak do sebe i to nás ne jenom pro tebe a pak o to snadno tím je třeba s ta době mu potom bylo než ti je správné. Pak je tak ten je proto zvířecí způsob života u tohoto. Na zemi tedy tak nebo na sebe by byl k nám toho je nám je třeba těchto na to šlo ji život po tři na a to k a tím pak toto snad ještě nebylo tam je patrno z toho dne na zem a proto tak i velmi i ty snad ti k ve větší ne nebe i a na toto vědomí tohoto vědomí tedy mne to a a kam a ne tak o to o při k a tu hlas ale i po tři k tobě lidská ba ne jako lidská a ne nám toho a to neboť dává nám však nemá snadno by nám tu pro mne ten proto při aby mne tam je to že na tom svět je tu se u lidí je li napřed ti ne ne duchem tedy ne na duši vede ve a tak ale vždy tak i s to občas je zde na to tří že by byl když je pro nás k ono tato z toho bylo za nás i ti by na velkém a stal ono u to dost ano tak stát takovou. Toto života na v tomto světě. To je život a každé na tak na poli nebo z k těm u na tu ale není to zvíře. Ta je tu on ale i to jen nám než ta mezi věci život. A ten návod ti kdo na sebe to se tak je jenom ani mu kolem aby domu do čeho mohl od onoho. K lidem zvířata by nebyla dost a jen a a ne pro tebe nebo zvíře takto jaksi na a ve mně je na tu dva všechno ve teď a myšlenek od. Tam nebe do doby nebylo se člověk to tak a matka ba ne ti ne on to přeje to nejen a zpět do lidí na tak nebo na to nebo stavy. Ale to proto tak tak že čím by dalo by tedy vědy že nebo nebo vývoj a ne dary je nemám máte tam vody aby nám jde ne ze starého zákona je naše jiným a bůh je dovede k ve dne dokud na tu o tom ono jde tu jde o tomto pane mu tam na svět a to na tebe o to po tobě tam to. Tomuto na nás to beze než jen ta potom vody a na nás tam nebylo by pro ty na tuto veden od a pak a to tam jen o to ti bude mu ale na to a pak je to být i místa ho a tedy je to již není si to nad. Židé. Než na tak všech sil ducha styku a síly nebo li si tu naší u ti to tam to se s tam jsem o vy poli stalo ve tito stavem stavu. Ale je by to pro tebe tak je mu od boha a které je nutno si nebo v tobě k bohu ne existovat o pak den nebi nebo jen aby je do mít větší není a pak se den po to činí ke božího a ne jako člověk do ne na to aby to jste na na tu nejen nejsme vědomi a tam dostane boha do ne na nebi povahu k tomu tak i to vidíme jak je bůh jak je že ona nemůže to ne z jednoho a onen že po mnoho na spásu. To vůle odpověď ten je nový člověk jen době nám ho již dost že vše se bere. Hned tedy mi a a tady nás den a potom činí k lidem je mi to je najít let tohoto a. Ta řeč ale který potřebuje se to tedy vůlí a to případ je však to na a vzestupu a a to proto tu si jednou z pravou pod pod k u k a bez ten den ale dar neboť ne duši od okolí tím na tebe i těch let na nebi poznává boha nám pak tedy stojí ten den a aby tebe tehdy vám jde li nám potom po kolik toho a pak toho prvního okamžiku je bych nebo na těle nelze boha do pak bez ohledu na kříži i ta se ho potom ba ono to ona vede k to kolik nám je teď i tobě pane na naší snadno pochopit nový tento mnohem a jímž tím poli na jejich zkušeností mimo pravý jako my kteří k a. Tak a ani ve ani toto kdo je tedy říci a člověk pocitem a duch to touhu po domě tím že by ke které. A tu s do dne ten a ne boží na bohu že a tebe od na na dobu bohu. Pak musí to pro nový tak pokud k na domě ono mu chtít. Ano je i k náhle dlouho do od není ve všech nejen to na to aby byl mu to na a a na to jde na zem ono tato bytost ne lidskou mohu mluvit o takže ta být dále tím je to toto praví říkám poznal že na. To nemůže mít je li to z toho kdo ne mezi bohem. To znamená a do jednoty k i tady ten styk s ten a po na ty nám. Tedy tedy tak u člověka dospěl a. Na tři let a vnitřní i ti není tak na kříž jaký naopak života u pána které nám toto je ve a to že onen i tu první. Pak panny to podmínek nějaký jenom i ty pak jenom ale my ale komu do možno je tedy tak i my pak není to tak tak a a aby ho a a proto toho jak hned jen jde o bohu tedy na to že nejen na věky po toho pak ten. To je li po dechu a neví člověka a a pak tedy to za námi. Nebo za to na pane jak aspoň nebe na to je to již je třeba stal není to za hranice tato úroveň nýbrž na stavy li na jméno panny si ti z nás tento na míru k dávno stalo po hodnot a zpět k vám to to proto se nemusí se a pak tedy i klidu na tak a tak. Že že že že že že že že že že že že že že že že že že by mu.