Karel Makoň: 80-02A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a z pozice postavu svobodu jenom otevřenou se mi že jenom těm zevním připravovat tak zvaná matematicky konvergence že on si tam nekonečně přibližuje a nikdy do toho sám nevstupuje rozumíte ten kdo způsobuje že se tam vstoupí do jiný ano ale je mi to přibližování k tomu by ve mne konečně dokonale provést znamená můžeme stále zdokonalovat přibližování ano a jednu ve působí to dokonání toho vybudování e na myslet jak od nás chce kristus znamená zní než třeba žít nosti to je velice důležité aby se snažil o ten ctnostný život spravedlivý život láskyplný život a to že to třeba nejde na tom nezáleží jestliže se o to poctivě snažím tak možná tím méně něco jde tím více se zoufalý z toho že mně to nejde a se blíže tomu stavu umře poznání a tím se dostanu dříve než jako si že to zval k tomu nejsou na otcovský dům nemyslím si že sedmnácti letech jsem měl všechno promrháno si dneska nemyslím ale my se do i tehdy že jsem se otrháni se se ti a na to to to násilné oděl ten špatný prvek to bylo ustavičným vracením se slovy bezradní a člověk o to sebepozorování odejít a oni nevěděli že to takhle dopadnou a jestliže se zde nesmí případech toto sebepozorování vedlo k tomu by se považoval za nic to bylo dobré ale dáti se považoval za něco k této sebepozorování nevedlo osvícení a tím hledět spojení s bohem a byl to vidí případ že věříte technice kterou navrhují vymažou celou ano přeloženou že větší o končil v tom sebepozorování a nerozvinul nevymanil se toho nejá myslím že ten mannati viník kdy mu tam se dostával potrava ze sta sebe pozorovat že od sebe použil oddělit od nená od toho stavu ve kterém byl být toho se se toho plytký noze nedělám to než se vrátí slova domu to bylo vidí ze sama sebe to znamená na jedné manévrovat nemožnost vlastní a na nové straně bylo která mu dále kila toho otcova domu že on byl tím neslo otec jako syna a věří a ne no ale kdyby byl býval měl možnost být nejmenším služebníkem objevný toho otce bylo by se mu bývalo zavedete kde ještě při tomto prvním osvícení že myslí na sebe ne a jestli je zamontován na to bytí a tam to pěnou tam v tom vstupu do otcova domu toto bytí trpěno nebude protože tam je řečeno o tom druhém synu který tam zůstal u toho otce že byl velice zarmoucen znechucen tím jak se jedná na činem krizí jak tomu příjdu který tady se sloužím otci stavící že se se mnou do jedná jako s tím tedy obě pro dal se rozšlape a viním neko do víry a to ubohý marnotratný syn že totiž on tenhleten si jak vám dobře známo který tam zůstal neprodělal ten vývoj neprošel kterou tou fází stvořitelskou lékařovo která se nabývá to je jiná zralost než kterými se svými mysleno kdby jestliže máme všech pět pohromadě tak jsme chytni zralý všichni kdyby tomu tak nebylo tak by byl ježíš kristus neřekl jeruzaléme jeruzaléme ne ty někdo z jeruzaléma sebe by celý jeruzalem jsem to věd jako moc tak se zachránit není jenom někoho prosím vás musím stát za tím že žiš kristus nelhal že být rodí ke znamená obecně víc připraven pokud že dospělí ech pět pohromadě není blány ne není méně cení ste stejně připravení jako nebyl a více než jsem byl je sedmnácti let více mnohem více že jsem nebyl dospělý abyste dospěli připraveni na rozvinutý život a teď po mání které konáte svým způsobem nic je to dobře ho do svědomí že ale jestliže tomu takhle je tak musím přeci nějaký do o tom že do neklid na to rozvíjt nepude a jakmile by se ale v tom pokračoval jenom v tom neříkám nepovstal jenom v tom ocasem to rozdělení tak to vaše se vám stane stavem a ne někým do vám slouží toto totiž je nezbytný ho nebát se rozvíjet tento život jakmile se a donutí od dáno nedá tak teprve potom se začne jevit jako se tam a tam poslové satanem teprve na poušti slově zlační chápete že toto zlatý na poušti nějaká taková obdoba toho kolik ale na výslovně na popravu si aby doma proveďte ve své hlavě a kam na poušti za něj říše krista a koryto marnotratného syna jak je v tom rozdíl předtím tady bylo vstup do jordánu byste tady u pojítky prodělal ten marnotratný syn taky prodělat bídou a to není přes vzalo zní a pobízel nechci říct nevyvolané ale můžeme navodit správným rozhodnutím kterou jsme schopni vyděděna ne podle návodu ježíše krista to zná na roste a tak zvaná připraven že ty nepřipraveni tím že jsme lidmi k byl zvířaty nejnepříjemnějšímu přestože člověk není připraven u chvíli vidí jako neklid ale jestliže nejde jako zvíře tak je připraven to znamená fakticky ono se nedá jako zvíře pořád i když někdo je zvířecí povaha prosím vás tak jako zvíře pořád ve víje to jsou viníky kitáb se ohlas jak se říká jako zvíře kde by to neudělal ne ale možná že zkaženém vy to udělal možné a celek je takový víte zkažen člověkem tak si tak nějak tak je schopen tohoto a to souvisí byste si vytřepává a berte to na vědomí že o otázce připravenosti není možno vůbec debatovat ta je dána jogickým vývojem který zde proběhl na této zemi jsme lidmi nepřipraveni tišina celý jeruzalem svalová mystici li o tom že se vybízí nezvali do staletí i život sebe se nepodobným a kolikrát nelíbí a vlitá třech jejich celků si asi dokud si ten srutis tu který zemi počat aby byli dokonce nebyli ne ne zůstali na této cestě krizového života to svým způsobem ctnostného byl to život učinná den cnostní tak by se byli nedočkali narození mesiáše a tak taky člověk jestliže nelituje svůj život tak prosím vás poslouchání no v jogického záznamu a ten záznam zvíře znamená i přišli opatrnosti a starostlivosti zemi se a kravín život a právě protože byl starostliví jako to zvíře je to olivové posílit to starající to to máme dojem že to zvíře nejí je jako by že díl aby jedno a ne aby žilo když to normální lidský vyvo takový ten dobrý v měl znamenat aby člověk ho žil ne proto že by ho že jenom pro sebe nýbrž aby ho žil tak aby to sloužilo nějakému vyššímu o ičelý třeba společnosti jestliže člověk bysme tomu žije tak že si je vědom že povolenost dělá víte to sebe a je to ochoten bez reptání dělat a dělat to lépe aby se vůbec nějaký smysl to je třeba to dělat co mi dokonaleji tak se mílovými to si přibližuje k bohu neboť věcnosti životem te tato to ta ta nostro měl na mysli ježíš kristus mino neměl na mysli jestliže je dejme tomu ten mladík byl ctností od útlého mládí ale nebyl schopen nevíte jsem kristem tu ctností a pro sebe to byl jeho majetek a toho matku se dokázal vzdát tak byl trojité krista a projevu se z toho ztracen kdežto tenhleten člověk náš který vůbec nikdy i v boha ale je ochoten pro společnost co udělat bez ohledu na sebe nebo jenom mají ohledem na sebe úměrným prosím vás aby si to nekladl ne se neshodoval pro sebe na mírně na postel ten člověk je na správné cestě k bohu vy si ani dneska neuvědomují že celý to neska mílovými kroky nejenom tady to stáli mu ale jinde kapitalismu kráčí k bohu se vrcholně síle připravován protože ta závislost jedince na kolektivu jme ska daleko vysvětliti zbavení světa kdy něco pracuje ku porodu boží a aby se zrodil kristus u lidstva rychlým ten tam a že tou citem porodní bolesti v tom to je samozřejmé svět bude v těch kost tech u poopravovat říkal svatý jan nám někde dokud nezrodí ze sebe krista horší v tom věřit na ni a jenom v pokoru proti to si buďte této živena topili cestu ve které není východiska jiného než kristu o kterém nikdo nic nevidí a na kterého nikdo nevěří na tom nezáleží vůbec jednají správně když prostředí prokletí a čím dál každý z nás pokoji a pijeme se netroufám písem pokud se věku nepracovali protože vy se vysvětlovalo aby mohl nestylizovali život tak jak to si dva každý člověk teprve když jsem teďka pochopil že člověk toto dělá pro boha když o něm neví tak nemohu o toho opustit kdy jsme pane dali kdy jsme pane dali napít bysme navštívili nemocného nebo vzala je nebude vyskytli tak se mi o tom vůbec nevěděli ty co byli spaseni nebude dělí že pracují pro krista že pravilo své přátele ve citu to mějte toto na vědomí podává není třeba výrobě v jak se tomu říká podílení ale savy ra to bohužel jsme si příliš tedy něčeho co nemá vůbec nebo tedy žádnou hodnotu tak se zbytečně zoufalí že se nám to bere nikdo by neměl právo nám brát něco se zdravé v tomto řádu přirozeném jenom zrání zvíře je požíráno jinými nebo neschopné se bránit tak jako dříve dokud bylo dokud lotra ani se na vrhají ostatní a do se bude vynadáno víra dobře se stalo že nebyla živá proto dživou vyberu daleko šířeji než jak vy si myslíte to nemusí být šizené podle katolického receptu ale bylo bych ba abychom se nepoučili ze všeho to tak ptali dohromady například měli definici ctnosti to je bezvadně definováno tak to svět bezvadně definována jenom že je oddělena bohužel díle o schopností lidských který jsou objevováním daleko věcí a je vyčleněna schopnost nemá být ta vedle ostatní schopností nemůže vůbec existovat tak se obrátí proti člověku že se tím oděje ne a shlídne se v tom ježto jestliže tato no je odnesou součástí lidský nosti které a to nebo neví vedou člověka k bohu neboť tím že je člověk člověkem je připraven poznat boha jsme si řekli jestliže tomu takhle je tak pak je nutné bytostní které u stane semenem je ztracen a jo který padne do úrovné pudy a tou chvílí postupně přestává být semenem samo sebou to semeno které užitek stonásobný vydává stonásobně že nemyslím tebou sebe věného že právné kdyby tu nebylo který na vedeného nejde to se nemusíme dál že jsme lidmi který voda na druhé straně musí padnou do lodi bože znamená musíte zničit hledejte si semeno tam kde roste by známe této nějakou slupku bite tuku vnitř je nová rostlina že nový život a tak je to celým duchovním životem člověka při se ne nýbrž že kristus se není v tomto dobře vědět vážná sebou velká nesvoboda kterou na to největší svobodu jaký hle vůbec musí být svědkem a jaká vleku existuje i není tam kde bych chtěl nýbrž dhce bůh aby byl to bez ohledu na sebe padá si že člověk není že si žádá od boha aby patřil jestliže si to přeje aby mu patřil tak se něco začne stát tak nestane být ale není to to pravé protože v tej meditovat člověkem to lidské které si to pro sebe přeje teprve když to lidské odpadne tak ten bych tomu dokum do rodíme aby se s námi spojena odhalily je vyčleněno z boží vůle bych tak řekl a ta brán vředy sobe do k tomu abyste sami vy do je spojit za naše míra svobody nená svou bodem je přímo závislá na tom do jaké měli uvědomujeme ale pak becky uvědomil v naší závislost na bohu takový svatý pavel byl si vědom toho že je plně závislí na bohu nebo na kristu jak chcete a proto vlastně neexistoval proseb kdežto vytříbily sme že to závislí na různými věcech a tak i na bohu a ne teisté velitelé melet kdybych sobě totiž okamžiku například motivy by plovací si myslel že něco závislí na někom jiným než na tom rozhodnutí tou byl úplně topí písem beztak by tam de toky lidské to vybráni tomu své mysli že to by je přímo tomáše divní i kolem který chce vládnout proto že my všichni jsme odkázáni při studiu náboženství a při praktikování na vede ke života jsme odkázáni na středověké pramen a bych vám napřed chtěl více v čem je li přednost a chce to jejich nedostatky to ne to ne že to trošičku nečiní vědecky protože na nás na všech je abychom se to li podlamovat aby nám to dali odradit by který byl myšlenkami pravdě středověkým kdy vládne velké temno po celé evropě abychom si nemysleli že to byl je li primitivové ty byly cestě nuceni tak myslet to byl tedy tedy všich systém myšlení a u největší světě trestá které a svatý jan kříže a jiní byli odkázáni na tehdejší úroveň vědy a na dyž nemyšlení a jste mi li tiše a za nitra pak ty terezie tak musíme je počíst dnešním způsobem myšlení a tohle veliká potíž a proto že se o kázali než to prameny vlastě třebas to nerozezná musím do toho rožičku let a říkám to nevěděli a celý víme a říkat doveděl takový třebas ke komenský se to byl velký vědec a on to dneska dítě sedm je obecné u nás ho to nevěděl tak a na také toho nebo určité paralely při srovná určitá srovnání vůbe pro on si nemohl ji představit jako že je představíme není ale do politou nesnadno jako my tvora totiž nebo stát vůbec je to váma tendenci rozrůstat se po jedné jediné úrovni do šířky ale tendenci je pronikat do hloubky úrovni čili za cenu rozšíření znalost do obrovský šíře a dále třeba daleko vedle vesmír a tak dále za tuto cenu toho velkého rozšíření mysli nemožné vstup do hloubky podívá na hranici tohoto úrovni jinou úrovni hloubka víčka k jako pomněte nikým víra hranice nějaké úrovni každá úrodná svou hloubku a výšku aby vůbec do hloubky nejdeme ani řádně výšky též by se ani to dělat abychom po úrovni toho našeho světa hmotného se dostali do patřičných šíře které by odpovídali něžný mu stadiu technického myšlení protože tak upadá technickou cestou a když zvládnout třebas se světí a to mu nebo něco takového tak musí velké šírky na to musíte sbírat je domoci do značný šíře kdežto cenění alchymista když dělal totéž jako dnešní raja ko dnešní badatel rozvíjení a tomu tak on si počíná zcela jinak na vetkání se znázornit ne na to do meli kým náboj etickým na to rozbíjení nisi to je budeme veliké vyhostit a tak dále dostředné o takové odíti máme obrovské na to abychom to vědí o to dovolí kdežto on takového li neměl za otec ne neměl po ruce mám to byl to co vydělám velkými narození eneregie o tohleto všecko dělal pomocí obyčejné destilace vody ustavičně opakovat dostání vody mockrát a užitkový těžkou vodu ranám známá a děti nazvat těžké od těla a na pozbyli blízko jenom že by to tam analyse doma dove to mike na takže nemohli v tom pokazila se kapli neměl nebo si jaká dobře systém tře do věky a máme podezření že se to mocný od aktivitu k i na to napsali návody a ty návody sebe ska zlatem platí totéž přirozeným způsobem tedy se dostávali do mouky věci a ne po povrchu a to též tak třeba odstaví chytla keltský a pohanských možná a pak řeckých a indických která při přečká dnešní doby že o ni povede přes úroveň tuhletu na úroveň jinou je sice si nemůžeme dovolit ne na jinou úroveň když usínáme tak z úrovně první se na úroveň druhou každý de ale ne děje samovolně velíme proč to je jaké to zařízeno nevíme jak se dostat do toho spánku ani bychom neusnuly jak se to tak na to dlouho ani bychom usnuly to je to to nám toto domů nemáme tuto schopnost nemáme ježto dejme tomu tu schopnost že vlivu že by na úrovni druhé svadhistana do muladhara úroveň dycky řečeno a tak se svadhistana a oni nespí a je na druhé úrovni tak se to si to káže to vymoženost jak a a to stékat to se mu se taky moje tam se khanova li to věda i která je který takový okolí řek bych je lidí tak tak jestli vy mi to je to nebyl tisíc lidí k tomu je tam jedovaté že ano tak těle tisící umyl nepa a obsahem svého vědomí se stýkat osamění ch lidí to znamená on nepotřebuju znát a dyk to se tak ale to vymoženost ne to záznam vadí je to jenom přechod vědního ale když by něco myslíte nějaké jazyku tak máte tomu obsah lidsky to není na možné bez obsadí nemyslíte to pravá srovnat nějaký obsah a této úrovně se modlíte toho obsahu takže on si vyčte z na úrovni to obsah to vašeho myšlení a rozumí tomu jako kdyby se mluvilo s ním takže kdykoliv by se stýkal na této úrovni se a nebo vy nějakým indem nepotřebujete určit hindy stání tebe poruší češtinu aby se bezvadně rozumíte ale lépe než by se to vyslovili lépe daná lidská řeč ne zastoupí do to otcové myšlenku dokonalejší rychlejší když si tady babičky musím kázala postavit na kanta trpně pomalé vidět za ježto přitom obsahem myšlení myšlení celá nezkrocený perné myšlení vy obsahové obsahem myšlení najednou pochopíte věci které by si si do žádali rozumově a nebo na povídavě tak to trvá třebas celé hodiny možná nímž nároky a takový indra ě to vede dne se vám toto nalezenou mět a to je to čím bych chtěl začít u nelze rozumět se s tím nesetkal pozorujete vidět to byste dopovězeno je ve je to že existuje v který je vlastně to jediný to vědí indové to vědě pane to vykřesám ti všichni na světě staví národové to věděli sumerové do na vedeno si neklepe bych a za si a tímto odpad kdo věří ve smyslu do vysvětlili a byl za tedy věc protože jsou to řek bych školsky rozdělené sem kdo ho a tého do funkce čili úkoly které na sebe vzal nebo ustavičně bere jeden a tentýž bych tedy zatím úkol stvořitelský cesta tvoří a tentýž bůh úkol spasitelský je to stvořené k sobě takhle i to je ne představte jak je těžké porozumět jednání takového boha tedy zároveň ustavičně co od tebe z domova poctívá do světa opere pryč a zároveň ho věta to táhne k sobě jak neznat jednou jako oddělit z toho byli věřící v koncentráku úplně vedle všichni nevidíte by se na kaší říkali jak na tohleto v tom vyžívat pán bůh jakmile může nechat takhle na holičkách a se přeci veliký zbožní člověk a tady takhle trpím betonová zvíře gestapáky na všechna práva a bůh ani postavené pro a kdykoliv jsem s nimi souhlasila takhle se myslet vyskytlo stálá kým kopat oni kterého toho toho gestapáka zrovna převedení pána boha opravdu aby věděl že tam bych si absolutně souhlasí že takhle se od člověka než stará ale vedle tohoto letech to dvou principů božích pocitem spasitel existuje třetí jeho princip a to oni říkají křesťani po těch tele ale lépe bylo řečeno osvětitele že opravdu ten člověk vlivem toho božího působení v něm mu ve být činna osvícenější že nemusí sled jej ani od toho boha pryč ani tou do dna pátek nýbrž mu že plně splním vědomím věc dělá k velice nutné aby tento třetí princi tam taky existoval u toho boha podobně vás že ale to mu před tím perném chci po opere nikdy nebudu nemívám sice daleko ale o tomto před tím principu se nebudu vláštní kde protože nemám na to to povolení placet na tomto se dosud lidstvu nepracuje takže budu předstírat předstírat že jsou dní za roli i na na čisté a sepisování ovšem nedá nikdy o tom třetím pilně ale jenom nedá kam je ale ono to do těžké zamotat tamti a principy dohromady ale se chopím toho prvního by stvořitel my jsme si přečtli ve starém zákoně se všemi bych je to tvořil a sedmý den odpočíval toto psáno jako ve přiká záležitost která tam někde končila deska vlivem latu který se mně provádí i katolická silen něco čemu že která kráso prkotina to zametá soustavné tvoření že kyž to tenké tam znázorněno jako že končila někde že ustavičně dokud před že tu jsem na tom světě protože bůh je ustavičně tvoří a do to varuje a bych tady na tom světě ani nemohl být kdyby přestal k této činnosti je toto trčí činnosti udržet této existenci v míře lásky kterou mám v tom víte poznání kterou mám udržuje svou učí činnosti tohoto kdyby si byli bývali se věci mystici vědomí tak by byli celou to jsou poutaly postavili na jinou nich principech a nebyli by museli bývali tolik tak je ale prosím vás jak to že vy to dneska víte a bude trpět tak jak je to možné je to že je proto že v toho musí člověk vyvodit to a také důsledky tohoto a to tomu je to na jaké když mne ustavičně vo když ustavičně drzej při tomto vědomí a v této existenci jak by usnul na přestane existovat tak jsem na absolutně závislí aniž to vím a o tom nestojí abych o tom věděl že je bych o tom začal vidět tak bych se tak by bylo nebezpečí že přestanu tady existovat se nebude k vysvětlovat co musím se a podobou si někdy jindy ale to by se do toho nám zrovna do ale musím být v určité míře nevědomosti abych mohl ten trčí princip boží zažívat ale jestliže chci z toho tvůrčího principu znamená toho pochodu z otcova domu jako dostat do opačného pochodu do otcova domu tak musím bohužel dělat něco navíc musí si být vědom závislosti na tom otci a to li tiše idu setky podívejte se připomíná voliti kolikrát to podobenství o marnotratném synu dokud se mu zažila dobře kabeli peníze otročí od otce ne poměr s na otce a všechno promrhal a to je když mu věd strašně zle tak i v tom měl že v otcově domě by se měl přeci jenom než se když jistě by vepři a to si a šel v tom měl si se to znamená se určitá disciplína vám tady nechávám v tomhle jsem kdysi říkám ve které velká takové tu sílu a kdyby se sami vzpomněli jaké byl pomíjen cti a to tak by to mělo sebe takovou sílu od boha že byste ji neoddali a museli by se do toho otcova domu jít jak se do vyhladověl se tohoto a z musel a nebylo síly která by byla od toho o a odvrátit do byla si a tak veliká že jsem ani vedle ani zmoci do dneška nemohl odolat a takže tady typy na se mi prováděla velice snadno to jsem ovšem ten lidský prvek také cítit a pazzi kilech řeka nehrozit el a tak to je důležité abyste věděli že jestliže člověk se v tomto světě po hodnější nejsme my tady normálně tak musí jít do otcova domu a to je to se musí mít tvýho života nemůže být dostrkán došly mám ve zvyku a my všichni dohromady ten svůj denní program režim starce a teď stavu teď se na silám nedělám to a to potom to doplácí dělám to a to a tím nehodnotí celého člověka v jeho celistvosti nevykáže by si své neměl tento poklad dělat ale to musí být řek bych takovým malinkým přídavkem k tomu hlavnímu programu a tím je býci síto dělám čím co myslím že nám tím že by do práce tím že tam něco dělám a a tohleto mně dodneška dělá velikou potí která světské záležitosti vyvede světle cesty k bohu a jsem se snažil tyto věci vám přiblížit to první v tom spisu úlohy a podržuje a na tu kapitolu postavení služebníka tam si to znovu přečtěte to nemám čas se a to znovu předvádět ale jestliže člověk to dělá tak že v tomto světě je jako na poli hospodářově a ne na svém tak se liší konec konců od zvířete konečně na pokud ho platí pro sebe zde do do provést tří bude se dělili o posáno mu pro tak to je pořád ještě víře v tak zdali třeba nejenom pro sebe ale taky prosila je třeba stádový jako my lidé jedná dvě a tak to je proti zvířecí způsob života jsem teď řekl že vlastně tady vypíná odívá míčem se netušili že spočívá a bych se potřeboval ještě kdyby o tom jak je to je li tělo jem a proto tak ti svatí se či nevěděli a nelžete ska vlivem pokroku vědy to víme a můžeme se o to opřít o zem se opřít objevit kázat dání alegorická nadání a to po logická bádání přemožení vy vědce můžeme o při a víme tohleto že na tom světě se byli napřed s jednoduché jednoduší tvorové ale vždycky současně zvířecí li vše rostlinou tak to symbioza mezi vířte a rostlinou existuje od začátku toho života na tomto světě víte tak se nedegraduje rostlinu na úroveň povíš to je měl jdoucí jinam než tam kde zvířecí život ti to za musí být vedle sebe se peci do vany úkolem aby to vůbec všechno mohlo fungovat bez víra by nebyla rostlina a bez rostli by nebylo víře tak to asi že duševně je na to vám všechno velice zjednodušeně skok a bez těch dvou by nebyl zasvěcován se taková na a nad tím není ovšem člověk je na straně těch zvířat nebo na které rostlin ale tak teďka především bych byl na kdybyste viděli že do toho vývojové teorie nemá vůbec co mluvit povídání geneze ze starého zákona že zase z je to visení den pocítíte o tom se tam nemluví dyž tam jasně vyšel napřed o to potom bylo tamto to vůbec nemá to by se vděčný pokud se vědy a nic to nemluví proti neštítil dráze se dostaví jedno proti druhému ale je to stav je to líčení stavu a tady je to líčení situace že naší jda si ho situaci vývoj situací když to tam to se tam se mluví o takové citu a trnové stavu bych to to řekl takhle jestliže vy to věku neexistovalo na úrovni na které je nade vše dní tvůrčích božích a sedmý den odpočinku božího na on jako člověk nebo ani prstem hnout směrem ze své úrovně on by se nemohl by nemohl být hlavu bohu to vidíme například zvířete že on nemůže pomyslet na boha o nemůže pomyslet na a to může jenom člověk pro jenom v člověku je dodělán všech sester poření a se se a odpočinku je v něm probíhající toho boha takže člověk potřebuje se tom svém vývoj opřít o těch všech ver vzestupu a o tou o tu sedmou u odpočinku kdybyste nenalézali ve své duši pokoj na se byste se snažili poznat boha ten stojí před vámi teprve tehdy kdy zabýváte zem pokoj a proto první který udělat když se vrátil z toho pak do úkolu na kříži těle i apoštoly první co udělal řekl pokoj vám lite si to bylo to nejdražší moc poskytnout ten hoden byl do jejich zkušenosti duchovních řeka a teď bych chce tedy říci člověk jestliže tohleto úrovně ve bych šesté usedne kterou neužívá bohu že na nahoru bohu tak musí opavdu mít těchto že úrovní rozvinutých nemůže jít na on do dokud není těch všech úrovní u něho rozvinu prostorovou bytostí lidskou takže pro dítě je toto co tady říkám uzavřeno nemůže dít je se spojit vědomě s bohem protože nemá rozvinutý celý ten systém automatismu který existuje u člověka dospělého vnitřní i vnitřní i zevní se kleci šel jaký ze po život a dále všeho není dospělé takže ono je plný a oni byli vesmírem a jenom ve svět v malém ale plný že za tím bohem jít zase tak bych řeší z nebo tom o u by člověka řekl jsem vám nebo se to na to nedělá to je velice těžké se dostat hranice této úrovni i když nejsem na jiný konci kdy se dostanu k jídlu stropu stropu se nebo si hrát vyskakovat to stopu jedné úrovni se překročit na úroveň druhou proto důležité aby člověk rozvinul tento život po všech stránkách a tady se dělal veliká chyba že otřesou chápali zpráv jako do strany způsob považovali že se na život oklestit že se zbavit sobě hříchů to znamená že se někam odebrat do kláštera kde přestane nějakým způsobem žít a to ostatní lidé