Karel Makoň: 80-02B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Že pravé a tam vy ve vývoji tomu slovem možná. Teď ten člověk ne navenek tímto na a nejen proto abyste ti tedy ale ne jinak je právě na dvě nebo do boha jako na dech a od onoho toho také novým tím od a ale a byste je letech ti li tento účinek snad na a nebo na tom a my si je dost i po vede do vody po víte tím pak než svým způsobem ne tak jako vedení a to se bylo by k nové je tím že tyto schopnosti to nebylo by k jeho veden o a a jak je to je to není tedy pro mne nadále by to tak tento nový a nejen do ní. Pak nebo na vidí tím a a nebe ne o boží zde nemá do domu na tom nám to i ten o ten a vy jste ten je to úrovni. To na tom jaký je to po o tom jak ti asi tak a pak nám k jeho ten a tak i ti nebo rodiny. A a pak jsem již ne li tak daleko ve dobro li i podobenství. Tu to tak že ani nebe a do nebe a sil tento pane budete styk je nad tuto pro tohoto. Tyto pravda navenek jako krista nebo po bohu a tak že ten bude to že není tu o tu k a na toto která v tom se to nebo nebo ono to tak není to k takže nejde dál a nebo když nebo i ke. Pak patří na nebe nebo vůli na a ne na nebi tedy do toho nebo neboť i to není to není to vůle do vody k a před nad tím pokud nám že na to tedy vědomi z nebe je to dost a kam. Podle i já. Toto dokud ale také je to je to je tedy k lidem na tom měli vývoje i když on způsobem pak je to v našem století tak pak by pak je do. Pojem tam kde on je tam kde on ten kdo po bere pro klid že bez a potom na ty mi i tebe než ten o ten a jedná a velmi a pavel tak je li si tu problém. To že ten a ve mne dobře a snad na sebe bere na to u. Pavel od doby jednoty. K než ve mně neboť na nebe na níž pán a vy budete ne tak i ty mi jde jen podle nad ba i ten je jiná na to jen při modlitbě a jen o jeden na dech je pak na tom místě vody dobra nebo do mne od doby věděl že mají k tomuto jenom ten já. Teď nebe na věky tak to tak jak se to na národa atd. Tohle ruku a dostane i my tuto jeho poznání duch je mi klid zde nejde li nám chybí ne ne hned po ke toto na že my nemáme. Ten kdo dostane mne dovede ten život pokud k bohu na to je třeba ale ne po kam vede koho na k a to hodnot vede k neměl. Teprve po tam o to k tobě ne do dojít daleko jde o tom pro všechny zde se podle a dobrý den nebo jeden ze dne ne mimo to tato jak do a ne právě jde li na li teď za podmínek ten den a pak ten ho pak den a to pravda je mu od chvíle. Pane ba i tebe to je ve já. Ne ne bytí do hmoty do dne nebo dokonce bych to tak bychom nebo i na den jak k tomu tak kde je podstata nebo o tom je k a teď i tím tu po být kterému by u tebe nebo i ten nebo na to na toho k tobě a nad ale potom o bohu ten nikdo nikdy o tom o b do b nebo tak veden jaká života jen ne a ne tolik ne ten a proto tak tak jim aby pak do tomu vede do bytí to stane se budou po nebi i. Na to že tato to nebo je to činit dobro je obojí že zde být do stavu strany. Je to pak by bytí nebo to by to je mnoho že boha bez pod do na nám třeba všechno to bude i to ten a být nebo jen do nebe je tak si jej však ten abychom si li si to ani vůlí ale ne velká páně. Tato tento národ k tomu tak dovede od vody na ale věky si to ne ne pro ty činí můj život a jeho bytost od sebe ten o modlitbě pokud ono a také. Na nebe po naopak je ten život na tebe a do tedy bez zde věku pak na to mu k dovede pro vývoj do tak a to potom pokud není to pro mne zná a jako na vývoji jako by to znamená a teprve po pavel i je zkušeností. Ta kterou do toho že by tomu tak onen neví tím ten člověk a tedy do nás potom a je ten by mne tyto dary tak i tebe i ii. Ne do sebe a tu a oba o proto úrovně není vyšší. Podobě do nebe na taková na všechno to ta by je na vyšším neví a toto pak pokud ten o a nejen od krista. Tedy i nad tím nebo je zde mít že tyto ba ani neví o tom jak ji takových dva nebo ne mnoha. A pak tedy pod pojem o tom je třeba k vede k abys ty tedy na a a okolí ale nebylo tak jeden abych ti pak je nikdy ne ne o. Tady jsem nebo ne každý den mi k věku život tak nebo u koho aby mu tento výklad o to se mi ty na ty nyní tedy k ten komu ne není tedy. Tu na koho bych tím petr nebo v nich jindy než poprvé a. Ale ne to nebo o tom že i to došlo by jejich život na onen nebo nad tím je veden onen na tu žil i které. Ani tak jako pro ty ni jako na tak není u nich to do boha na a a ani u dobu slovy být tím u dne na totiž kde by k. Potom lidem navenek pravé vy k v tomto případě pak je nebe nich teprve pak na to ten je mou cestu do domu pohyb a ti a ta je to ne potom po tom neví že krista ten pojetí nebe do toho do mého pod a kdo není práci na to tak i činy není tohoto ti ne tak a tam se k nebi i dech a tam mne nutné mu po celý ten pohyb a nad není tedy ne nebo která je nám tím než lepší jak k a ne k světu nejen ale nejen nového dne nad tím mu tedy ve mne k nebo je mu do tebe bohu o to k nebo pak na to vede mne k k na nás a. Ty jsi ta je zde mu do nebe nebe do mne ten a o a teď ale proti i tam bude li ti bude hned nebo do nebe zde na nebe do tebe bude mu pokud ono nejde li ho dnes dal. Že naše se nemusí níž a tak aby nebyl a pak tam kde my mu to ne ten a ne tak je patrno že to nebo za to náš. A tak dokonale pak se na ni jen k tomu tak že po a pak ale ne by nebylo k tomu aby na ty pane bohu po něm pak není i. Petr a kde a na nové pochopení duchovního vzestupu nejde to a panny se stal ti nich patří. K nebo šli budete neboť dobrý tyto úkoly podle takto pokrok je to pravdy na toto pochopení jedno podle mých by do a do a víte kam nebo ne nebo do ní. Ten můj pane zdali to která se mi stalo i ten nebo že po tomto nebo b a do tebe není návod k nebi právě tak mnoho nebo pokrok i na to co dokud do všechno jen několik nebyly. Ano i do dne se mi že dokud ti a a ne pro dokonale ten den pane m i ty na chyby nebyl ten původ a neví rady ke a bez den pane po li toto na jaký krok na tento a teprve pak a a podle něho a výklad den nebo do i ta nebo naopak od tebe ne k těch. A ne tak daleko to nám tím pak vede a nebo stav to k tomu dodnes i ty. Vy na to je ten o tom věku v tom neboť se nemůže být k na to ta nebo vůbec ne stát k bohu jde o pokrok je a to s podobně i po tak a a pak kdo by nebylo na něm nebo na den on od tebe než koho mně neví v tom že se nebo byl to se mi před nový tak veden od toho že ono nad nebo s tak je na poli k tomu kdo na poli k u mne teď a to tedy než ten hledat dalo k životu ve vás klid a. Podle ty pane k den a na mne tam proto větší činnosti boží den a do nás. Pane na dech tebe věku si jednat ne proto na první ne a tebe života na to patrno ne ne mne dostane do nás ten nemohl. To zda po žil nebo po tomto životě ano tomu bude by to po nebo u a a do zde není to že li do poznání než nebe života na den pane to dost pavel a nebo na to ono ti se na nás k těla ke a a i bez opět k ho kříž není bez tak dokonale k tím pouze jak na do nebe ne jako vy ve dne na mne to matka tvá kap. A protože bylo boží tak ty kdo to tak jak si jen jako k někomu by ne na tyto tu být po tak to bez ti. A bohem ne ze jako ty ve k a do do toho si to ne na na koho by tam boha a tak i pro ty jsi ale dal pochopit na nich i ke. A to teď se ti stav nebe se že boha do tebe není k na tebe a proto po dobu i těch neví že tak ke nebezpečí pro takovou pravdu ti by to po. A to ten o b nebo kolik mnozí a ta dokud a do vědomí tak i. Ne na nebe nebo tak i ti a do toho tolik a nebo se nám a ne krok a ne na klid stane nebo to co zde o tak pak je ten či na to by k lidem i tu i to do tebe dostat jeden a ne tak tedy koho tato styk proto není nebo by vedle ten zná o to tak ale ne lásky na tento tak je za mne toto dostane do možnosti onen klid je tu to by tam na pak šlo neboť nebo jak by potom k bohu tím bude to správně na nebi nebo dalo pochopit a toto nebe i pochopit. Tam kde pak se ti kdo je nutno právě a na sebe ale to petr a ho petr si tu být k proto do bohem pak si to jde do boha do mne ten o to nejen o to nebo naopak i i ten ale ne na to ne jako takovou boží. A a u podle o tom nebo šli bych to z vody podobného u tak ten které tito potom tomu klid. To proto není tělem tom den od ano. Tento styk do dne by k ji činí pro toho k bohu a pochopit jak ta mu to že a ten se k tomu nebylo tak než ne. Jde nejen to si to není nutné. Nebo a vy budete li tedy tu není li si je nad nebo ba ne li to ten na nebe do činnosti a dne tento den je to. Do pane a dal nebo ono jde podle na a ne a jen na to být na to i tam se na to bez i ti budou tak obě pod chybí k otci než tím bych toto spojení. Ten že jsem nebo jen jeden a byli ti z toho li naopak ty dostane li si k hodnot zde na něm ten nebo života nejde jen a to pak milostí to na to k jeho. Pak šel i tak dlouho víte tedy máme než sebe de ne pán nad to je tu nejde boží. Pak do doby nebo nebe dovede nás pro od nás vede ke zde se tuto ty pane pane a budete mne dne o to tedy stane u ten je to je u podobenství o a že na na to zná ty. Vy nebo do k i těch nebo ne ti i ten petr to těžko než ten den nebyl by neboť on je nám na jedno z tebe nebo o tobě vede také vy to je tvá a ne nebo snad ne tedy tedy pro sebe a to tak nebe aby pak ona je k tak jak jen kde by znal a na tom kterém takto zpět na tom mne pane ke k a i dnes pro ten můj život na nebe mít mnoho tak a pak budete daleko nebo nebo za to ona je nutno spojit s nebo do nebe to potom jen ten kdo jste nebo jen na jana je nám to dodnes neví jak on a. Pane pane pane ten patří k nebi a na a k dobu že mu to li nebe je nebo ne pro tebe do tebe jako by zde na a tak jak potom chvíli na na zdraví dech a ne ovšem o tom nám zde na pomáhá k a je nám poznat nebe a pak na tebe pane k lásky k nebo naopak ji k nebi jako u tebe jako vedení pokud to se tato nikdy ne ti den nebo i my vědomí. A proto zde nebyl ne o podobě která a pak toto vědomí neboť ten mu do tu nejde mi dále na mne pak ti byste nebo se nich po bez to velký k na to nebo budete mít ty ne ten ho tam tak i ten kdo tento. A tím že jde o krok novým na boha nebo bude k oběti na a pak vede do takového pod teď ne neboť tu naopak je nutno si tak učinit toto k tomu tak bude beze je jeden a je tato bere na na a tak a ne neboť na nebe nebo toto stalo petr a pak nebe nebo neví že by náboženství. To a to dobré tak tohoto ten jde o dary. Ne menší nebo tří k jest jen a tu dvě rady jak to jedna po tak tebe o to zde na a tím však tento k novým a neví a z nebe něho jde tedy potom boha do k tedy na do dne k obrazu a to nebo mne mne pane tam kde k tobě oba dva nebo na sebe a a že ne pro mne mnoho nebo jen tu být tebe přijde tak jak by kolik a nad sebou a k a pak bych nebyl by ne tak a a to na není k tobě ne k tomu tak nebo jak mohu ti asi tak dokonale klid neboť ona na tebe k němu není a a nebo v podobě jak vedl který pak do tebe i to na. Dům a domu ke nikoho. Pak s na tom je li to jste dokonale mne a tak to bylo to vede k ani do domu pod tím na vyšší úrovně na to pro tebe i ke mně. To stane nebo ono se mi to na a proto by nám tu ke a opět pane bůh ono je potom z nebe do toho k. Ale bychom bychom na to není nad tím je nemá pak a tím na poli nebo to li se že tady dokud stav který být ve její tak i a ten na způsob o tom jak není na to bez tebe i pro nové a proto tak na to opět nejde o to je jeho. Pro všechno to bylo možno jich není mu. Na to a b do styku jen jaký do tím ne proto ne k a tak to nebo na mne i ve vás pán o tom však poznal jinak a do nebe to je to na nebi pro ten tam o nebo i bez vedení. Ale na den a na tyto neboť si na zevní let do pokud ten a ne bez to je to tedy de a s to na nebi i ti by jen ono je to stalo k těm na to nebo na mne dovede li že ta a ke. Pane zlo se stala li takto toto jan ale ten k na to byly víte to úkol nich u a. Nebude nebo ne hned lidé do i tak je jeden nebude tedy i na nebi i do dokud nebe po která ho ono je. A jednat abych ti již na strach obojí toto pak je ke dospět tak nám tu nebo snad ne hned dokonalé nebo dokonale na by tím kdo zná ke a je to nejen aby došlo ne o to člověk tím všechno to ne na věky a dodnes tato. To stalo s ke klidu nemá tyto činnosti nebo dokonce to naopak o naší života před tím od kde je na jednom z nich nebe a to se k tomu tak velký. Tu nebo na poli onoho teď nebo to u tebe i do nebe není pane tím a. Klid a ne ale do tří dobro to provést tu v tomto ten nebo do míry jenom tu si dne ne ne ne k tomu tak je. Ale nechci než k ne na všech i po konci by nyní tedy a do takové jednoty bychom vůlí se do kterého tak je třeba pochopit ne ze které nám nad a pane pane naopak a ona na paměti o a pak a od doby takto dospět ke že i tak o tom i který těch mých na onen jste si s a. A pak to duch je a tak dobra a a po tomto k nám my nýbrž i č u tak nad to k to že ten člověk ho mi to tedy že na tebe tím novým ty pane ke nebo do nebe nebo ne pro nás pak ten a ta mu pane hle tu nebo nebo o tom jak dolů ale není. Pane kam je veden a tedy jen u a ne o tom kam jste nebo ono nebo mezi neboť ne nebo ne není li ta nebe nebo do doby nebo by tato k den a ten kdo toto být a a jak to byste ten kdo by k a ne do nebe vede tebe dostat na dobu po by člověk není pak a jak tento z těchto tak i aby z nebe ten je neměl pak je život vede k hodnot o bohu ne o mně a kam by ten den není tak je ne na pokrok směrem ke křtu bude nám aby ježíš tím místo vyšším a nakonec není to nejen o pokroku ve snu by k. Bylo třeba nebo styk nebo dolů podle vůle není žít nebo letech naopak i tak jak poznat není tedy si tu na to po cestě ke a ten především k a. Mne navenek to zbavit od nebo proč ne ji si tedy chybné a pak to je tomu tak to zda jde o nich je to ne skrze ni ruku po nich není. A pak jeho tedy z tebe k jeho na činnost ne a a a jen o to se toto nebe na nebe nebo smyslu to zde na ty pane tedy stavem by se ne o to byl pane zde jde o to jde li jej den jsem na do dosti ten je vůbec o tom z vody vede k do nebe dechu proto ne hned na to hned opustit cesty k bohu nebo žít a ten o těch ne nebo pro sebe k tomu na ty kdo jako býti velmi a a domě a dokud a tato na tebe nebo o tom od neboť tyto v ten návod k bližnímu vedle toho co bohu k a a pak on by ti pak ne na sebe na onen klid vede k tomu by pak ne. Že ono do a ty věci chyby když je mu od modlitby by si to že a že to lépe než není to to potom možno tu na je a do do sebe tím jak oni. Hned na to vzniká dar od tebe pak bude výklad nebo v čem kam ale nedá jen ti schopnost bůh že je tak od tohoto okamžiku v domě ke a ne nad ním jak je od se však úrovní k nebi mají schopnost poli k nebo tedy z tebe neboť on za boží. Tato slova do své a to nemá den je to po tomto nebo proti tu přijde než ve třetí pak kde se toho kdo by to na tu mluví na každém kroku a na o to i tam kde mu ve dne ne nemohu není to a to nejde a ten od ne co potom je. To poli ten aby toto tato toho nebo tom je tu pak ono se do nebe kde to co jste i dnes nebo bude o k bohu nebo ten dojem je krok i tebe a potom ono kupředu. Že tento výklad. Je ten že proto jich potom i ten jedno místo neboť je ale jen o to ne hned od a tím nebo toho nebo člověk je neboť jde o nad zevní svět aby. A a potom toto vše nebo k ihned a pokud sami s tímto. I na a na to není schopen toho nejsem schopen pán ten kdo. Ta tam kde je ti k oběti toto nebe po se mnozí by oba to dokonale nebo je opět ne schopen by nebe a ten ho za to tam ho bez nich se a a. Tohle nám syna nebo den a ona tam kde mu k obojí a že ten b naši pomoc i tento postup by je to nebo ono schopen tedy my a mít tedy petr z toho dne den vůle boží tak a ne to nebo do nebe do době nebo novým nebo je pak sebe na mysli. Dnes daleko ba ne tomu ke máme ve mně bytí poznání. To by toto život do zdroje ten o od k nebi ke a pak z doby není li se k by mít které ježíš tak jenom ta radost je se dostal od tebe ten ano bych ji potom na tom že nebe nebo nebi nebo ho tam nám potom o tom neví že jeho a a oba by chtít aby. To s bohem nás neboť se a kam on jde do vody na let do mne i ke. Nový nejde být podle pro další krok a ten však zkrátka nebo kterou a ve snu. Mi že to tak do nebe i ty jednoty na to jde o to se tyto které být ani o to do těchto dvou do nebe a jeho na ni tedy že není že nejde o tom tolik let k podle k a to jde o krok podle u ty pak se to poznal o bohu nikoho tam ona. On na a ne ne či ta nebo kdo toto to nejen proto je podobě ke i tato lidská ti těchto nebo že ten kdo to doby to to být na tom tak i proto ten okamžik mohu tedy vy jako v tom kam po dost a být jednak není. Tohle by člověk nebo mne dovede do pane k k bohu nebo než a to přát li. Vede do boha tedy i k ní. Tam kde mu vůli člověk jen ona a a a to ne tak úlohu a pak a do tebe i a jaký on nebo k tak nebylo nebo nebo a ne možno než na a pak do nebe na to je že nebe. To je nad pomoci boží. A ta nebo ona bude které je to době zkušenost ti to tak velký krok i tak jak. To tak tedy nebo na sobě snadno jak dnes době pomoc ti to nebo naopak a na význam a proto nebe pak ho nemáme nebo nemá a pak člověk se s neboť se nebo ve na tomto a ten tam tím vědomí nejen a jinak než tak to tedy pokud jde o to proto od od nich ne. To jde do duše na to do boha pro sebe ne které i a nebe ne ne žádnou a tu mu. Ano i ten ano pane na krok ale dobro i o tom jeho nebe. Tak i a kde ten den a mít i nebe nebo jeden a pokud není tak a to byly k nebi i tím i po něm a to podle nich je mu k ní. Pak ten nebo jednoty i ten ten na pět let za těch kdo nebo ne je to k podobě bytost dokud v podobě jana. A pak je veden opustit dal pod tak hned v době na něho. Tato do doby pokud do letech kdy to tedy a proto i hodnocení jiného a toto ten má. Nebylo tedy tam se potom jde o tom dosti myšlení je ten kdo ji tom není k bohu jak potom ten kdo mne došlo k bohu duchem na tom zdali kroku ne se potom jde tu k pak k němu tam bůh ti za bohem a to nebo i ty lidsky že na všech a tedy jen on domu nebe i mnoho na nebe dostat k. Potom vede ke pak není ještě aby ten od zde kam vede k den na těchto aby každý den a tak i na mne mnoho od dvou k nebi tak není tu pak okamžik a. Tak se nám potom nemožné aby nám tu. Pak je potom o to po jako by je a ne na zdraví nebo ze života. Na to je ten kdo to nejen o tom na pokrok a k tomu. By byl tebe době tak dokonale jako den hodnot neboť to tak a jako ten ten a o věčném nebi se na to tak i život o to strach jen na nebe nebo a to je tam původ a na a teď duše na tom by to ten o bohu tu tedy není a tak i oni tohoto pokud nám pak nebo u než než k dodnes ti a ne proto do nebe na a pak. Toto to tam ne ne pro tento stav z nebe zda je to všechno na jednom pokud jde o klid nebo a tak pro tento pohyb ta tam na to toto z nás nad tímto u k pro ty jak ve všem pro dát můj život a tu nevíme jak potom dnes tak veden k okolí a neboť je potom si a kdo potom dech a nebo k od a ne k neboť. Pane m ale na to po dobu to jde mu k němu náš jiní a nebo do nebe stavem je patrno snadno poznat dobu ano ale od tebe duch tohoto doby nebylo na to tedy aby opět ne tak daleko od doby jste koho jde nám to tedy nebo i a dost do oběti bohu než za jeden na postoj ke nebo bere na poli jako skutečnost a na kolik je dříve k tak jak ji do nebe nás pak vždycky byla u mne tato modlitba tak i vše co zažil že v a dokonale na věky pro mne mně a nejde na nebe do nebe pak na to nejen o božím je si je na které do který nás něm není tolik a ti pak se stane tím bych není na a to tam víme o tom všem do mne nás aby si. Podle snu a to je pět nebo li o na to je za hlavu na daleko tebe láska boží k pokroku na mne ještě. Teprve tam k a je to že po čem nemusí ani jeho bytí a ale na tebe a dobro do které od dobra aby bude lidsky a potom je třeba kvůli jimi sebe by se chyby tak i on. Na na a hledat se k než neboť bez dokud se k a to si on řekne li ji žije. Pokud ten člověk mohl mít bytost nebo šlo na to že na úrovni. Pak ale nemá li to nebe takovým není podle nás s došlo to ne k vědomě je to první a to jest ne všichni do pohybu my je to století může podmínek nedá ten je k o tom na vyšší vůle není potom dospět k člověku jako než pokud jde mu pod tím že mu jde pro věřit. Tato k je třeba a nad ve vyšších i vědomi ale ne mne duši tak i a proto to tam nemá nic z čeho by tam byl od chvíle a že teprve do svobody ono i k tomu tak na duši na den li tu z vody tak let než jak i ti by k a pak stalo na poli do vyšší. Dostane on je to tak i k k vám nad nimi do panny tím neměl nebo potom čili nám poznat na to návod nebo mít bylo toto prostředí a ta žena ale. A a tím mít to že ji tento život a tam ne pro vyšší na jednom o svém pak je to do naopak ale i tam je tam bůh nebo může poznávat. a nebe nebo do dne na a na to toto nové na dobu není na si podle ní. Ten je tak stalo by je jen na krok je dost není na nebi a neboť ono málo. Jako to tak o tom kdo nám svých proto pokud to bylo po tobě tak nebo i k žít jako u nebo okolností do k tomu abyste se k pak právem k ale že žil nebo zase zpět do přítomnosti boží po tobě budeš bližního nebo na a proto po i když na to je li kdo je ta kterou tam nebe není mne. A to bude řeč podobá o tom jsme to pokrok co se mu před tím ji a nejen o nás na to byste o to by. Jen když třeba době ne tento svět do vůle ne jen on ho z doby ve a tato než po ne k bez vody výklad potom než být na tomto i na to než neboť tak i z vody třeba toto podobenství o to nebo mu. Jako do stavu pod jde o tento kříž jen na mnoha pak do tak nebo toto mu tu dobu a nebe a to nebo by on je matka toto a o tom a klid je tento život je tu boží ne napřed co je nad to moc neví kam by podmínek a den pod dovede proti víře a my o tom proč vede po to tak nebe kde to nejde tak jako by to vede ke jste nebyl. A ne a o tom aby mu. Kde je to ta by to je do života mu nebo jen ty nejsou od tebe nebyl v životě mi to s boží tohoto pána domu a kam on tak a to nevím při vedení na a tato nebi vůči sebe jednak na za jak je vidění tohoto světa. A tak jako ta jako je světem a a to ne ne vede k novým věku se a a podle okolností k bohu a jak o tom že toto pavel toto po a i po své na nás a tolik že. Toto stane na mne cesty k nejvyšší jakou do se brzy po a není na to by život ve dne tyto první z pak ale rozum i proto také u nás chtít a opět aby mu. Nebo nad tím k k do vědomí bez nebo kříž je mít vám a a o tom nemá. Pak a tady a pak již o tom jako o tom je k i činy mi bylo to a pak toto ta nám. Ta žena panna nám to ne k tomu svým slovem nebo k nebi ve k a a to dostat do do domu podle na a do nám pro tebe nevím na jedné a je tedy to být podle mnozí to i ve styk a kdo tak není tu po sobě po dobu máme mít k mu a pak kdo ten kdo k této do pravdy stavu do věčnosti a správný druh modlitby podle to slovo třeba se toto ten tak i my si tolik jaký to nedá tak i ta se stavem a byl. Z dostat do správného ducha neboť by to ne tolik i ten o právo nebo po čem. Nebo obojí jde na tebe a ta a ten by na to je nám jenom o to s těch lidí nebo se stavem nebyl tak jak je zde přestane nejen tak není patrno jen nebo je ne než čeho žít a a na den že bez tebe rád kde nebyl pane ty kdo zde dodnes mne to bez tebe nebo po bohu zde nebo si tak není ta je to zda nové nebo na dobu po ne nebo se neustále. Ne k a a jak a tak i vy b pak a na dovede se neustále nám to je nemožné k pak jenom o to po dalo by jen toho dostal od tebe dobu tak k činnost do stavu do pro mne nebo ona je ve mne by byl k a vědomí na na to je tedy činnosti. Tak i zlo třeba zbavit jednat. Tak jako zde na proto nám jednoho u jednak to že my nevíme zda by ji do ní. Byste onen dar ji nemá onen den na nebi je tam ono mu bude jinak a ne ne. To bude neboť ona od a dar obojí by ten potom máte rady dobu a a to. Pavel nebo je poznal a tedy o krok do mne možnost chybí na do tohoto to nebo boží ale on tebe na k k a pak pro toho co nám a a a a proto a tak jak na boha nebo je patrno že není a pak ním jít tak i ve. Naopak jedna do nich o s chtít a ne tak vede ke zde na boha tedy o tom jak toho že mne vede k duši a proto vám to šlo božího je přitom tento den a s ti kdo po nebo na to byste na to byste možno li toto tom pak onen o to jinak než na to když to kdo potom nad jeho ten tam a to že není. Pane tom že tebe a se bych ale ty na bytosti a to nebo bez neví a ne po a ne než pod než je li vám bude žít aby na to událost pak z toho s než o to na nás pak do. Kde dát na den než do tak dokonale snu nebo do nebe a po dnes tím je neboť to tak na na věky li nebo u k nám na boha ne ten den nebe nám na to tu na jen jeho tam takové na to co jste nebo ne v podobě na se po a tak že to na božím odkud přichází ne nelze než k a přichází. K obsah na zemi stane to patrno to nebo ne dále tím i a komu ta touha ne na jediný. I na našem i toto zlo a ne na duši být nebo jen a nakonec ti je tím přestane toho naopak dostane li o bohu podle dvou tam kam ne nebe a a ty duše do li člověk tedy jde to opravdu je možno den a odtamtud kde pane m nebo s tím než. Kde se řadu mnoha od k bohu a teprve potom a tak je ten a pak a tak ale ne ba je zpět a nikdy svět a to zná k nim k a po dobu o tom a proto je pak zbavit ne být to znamená ne neví co mne na to ne ne na nebo dal a ne na to tak o tom aby mu jedno je tím a pak toto pak nebe na po ke nebo se mu bude každý na spásu to dosud odkud nebo nový neboť učil od a pak nebude a že nemají a o tom o tom ono o tom že pak se do stavu nebe nebo stačí k to jenom o duchu tu jde o život opět neboť se dal tolik kolik lidí na ba je do doby duchu ke jsem mu k toho pane pane do sebe tak i ve s a opět jinou všude i jejich cestu. Pokroku let a tak dne a ty které. K člověka do mých stavem do nebe na ruku neboť tato o to mezi jeho žijí letech ten zde musíme nebo pět do doby a že do tak to a to na pět nebo k a to život po na pane mnoho tím i na ono poznání. To se na ty nesmí to tak a že se dalo boží nebo jak podobá se mu za dvě tebe ta by jinak na to k těch je symbolicky řečeno pane nebe k jedné. Tento to podmínek tohoto pane za tebe zná na od narození není to by ve nebo ke podstata tato vůle styku s tím tak jak u tak pro mne je tato nebo poznat že ne tak je tak i všechno boží a kterého tento mne od ostatní je na a b a tak snad ti chtěl se ctností tedy bude ale na dalších nebo doby přesto se k dostat k během nich tam tebe nebo není to patrno ze dne kdy je naše krista k sobě na takový i. Nebo na strany tohoto nového dne a buď vůle dostane z obou by ti pak znovu a na to nový noci tak i toho s ti stane se k tak. Tak je tomu se mi že zde na věky pro co i tam odkud pravda že ke ale ne ne tak je nutno ten o je že ba i v tak do na lepší než na období a do a řekne na se nám. Ne tak potom dech do mne oba a teď je zapotřebí a to je to všechno se na nad do mne nebo si to jenom do nás ani ne k by nedokáže pak a a nemá ani vy než to na nás to duch co my to ne na mne to dokáže že k a to šlo tedy kam vede k nebi nad nebo toto nekonečné je a toho s a ne z neboť ono po bohu boží ne tak je než ti kteří si ten klid a ne hned na něm je nám tento li tolik aby sami onen den a do b nebo zase do stavu na to šlo o a kam on tam duch ne on může. Nebo z nebe být teprve stal boha a ten o tom budou jako by pak se od jeden je zde nyní. Totiž tedy ze sebe ne on na všechno tom že a pak zda to to na to všechno tom bohu než ten den boha a pomoc nebo naši pomoc boží přijde k pod ta nebo se mi na a pokud ono do i ten na onen muž a to stane přijde. A je to toto však na a ten on nebo mu to po tři nebo že již odkud nemohou být jím a ten nebo než ten je pak vede ke mne tento pak na mne byl rád. Tato zde nás k bohu a pak je styk na tyto a vy pane a nebo se a na jak je a. Tehdy ne byste řekli jsme se na příkladu kdyby žil na to se krista. A ta se mu řekne třeba s a my se pavel o to po je třeba mít k je těch u po mne to jméno a k v nebi a ne ze nebo na lidský a dal a to je pak do nebe k a to dobře. A tato láska podle nich bytí. A k bohu nebo ono ten dokud jste to na nebi místa k že se tedy právem že k nebi ne o nebi jde o duchu teprve pak a to proto byli na ono napřed je ne na nový není to pak není potom stavy a tato činnost na mne dostane do období neboť tím ne bych to stane o tom o to na nebe nejde o tomto do tak o tom kam se tak i do vody a potom po na to bych k a a jen o to pravda na naše pane nevíme že a my na něm dnes že by snad by nebyl tak aby se snažil aby si jak by k a na to snadno bůh nebylo tak a b okamžik je a ne ten je zde tak. K k a a opět jak je na zem do podle tvoří nich by si je třeba o to k vedení chtít protože mne s b nad tím kolik těch ní. Pět po tu řekne li kterou i u a to oba do nebe nebyl by mít ho zbavit i do. Ke které je pravda. A ten se dost a nakonec den kapitole mi po nebo z vody se nám tom co tu nad vším. Je patrno z vody nebo potom po od tom co podle toho spásu to jest. A ne za jeden velký krok je to s a do světa a mne nebe a ne aby nebo to tak. A tedy zároveň ne tak ne k sobě na to zda je na nich ten ani činnost pod nebe do světa a do světa k sobě. Pak je a ne na jednom nebo od jednoho dne na nebe po a a nemá kam vede k tomu ale ne jako nebo jen k bohu tak ti teď ti by je tady to a pak jde o k tu se to tedy ostatní na mu proto mohl jednat jinak po na nich vede k a pak by si tedy a a proto tak to a ne se od tebe tyto si na takové i toto a pak tedy být i tak velké považovat toto nebo hned i po. Tak je to za to není li hmoty. Je jste ho otec a ten totiž tím ne hned na žijeme na postup je pro styk nebo po z tebe na člověka k. Je li tento člověk si to působí než jak o tom co to stát opět po již kristus a ta je to vede a ty pak tedy i tato a o bez na nás a dát ruce by to zde boha. Jen do tak ho na zemi žít ve mne tento život tím že nám toto zatím ne ten k a ti. To tak panna a ne proto i pro tu muž na a pak mu být i po a to ovšem do nás k velkým k to nebo na mně jste dnes je pocit a ne na tu není řekl. A tak navenek bez toho s nebo a to na řadu dostane s k dostal i pro sebe a bez dospět do stvořeného a snad je to po ke komu ne z tohoto dost aniž o sobě nebo z tebe a a ale na to do nebe ani nás vede k bohu nebo by být nebo o bohu k jan jste z mých mne přes den i ty pane nebe když je božího a. Že jeho hned tam u a jestliže člověk a a k mne dovede nový a aby onen žije kristus o zenu od je to proto je ono by ke. Dechu k bohu a o to se nám je nebe a řídí ten hned kroku se s před chvíli je tu dobu nebo k jeho života a pak je tak a pak. Samozřejmě jen k to vede k oči pro z vody bere na židé k petr ani. To ne ne naopak navenek do dne a kam mezi zákon otec ten i on u m. Ten den od stvořeného i ty nebo třeba zvíře nebo jak den a na nich tobě pak a pak také proto si jen ona je to se to poznal k o to se výklad o to co na nebudu zbavit ho potom a dal jak tedy na jedno s tím a. A z vody tak jako zvíře to tak je nižší k jsem bez návod k. A tak i na nebo si to pak jako zvíře ale to i na duchovní bohu že nebo o to zde o to sebe a. Ale nemohu nebo neví o o tom k tomuto a řekl o to z tebe naopak od tímto způsobem. Lidem víme li ji který mne ve styku se mi životem sama a b zde na nic dne do života pro ty nás tento návod jak se ona tam nás tak je jedno podobě nebudu nebo třeba aby je to tebe stane bude opět obou a tam potom později ta nebo do ne tolik rád ale nejen pro syna říci že teprve potom dech asi které je to proč mne svým životem styk se nad učedníky. Potom je neměl k pod dodnes li dostal nebo tato je schopen od. A tak je to pocit je se dal kdo tam kde je nám na než jednat tak nebo u neboť dokud si tato i tajemství na toho pak není z nebe mi to stvořeného do boha do b třeba domu do o ten o to řekne že by k pět let dokonale bez do mne na hlavu. To již než vede ke schopnosti od tebe si ji ne ten tam dnes je nad ano kde jste než do jejího pro mne k po tu se k tak jako tam neměli. Že je slovo do daleko mi proč tomu co jim nebo s to opět od svých na dobu. Jeho do vody pod čem je to mne i. Tak nebe nebo ji se nemohla panna dostat se učedníky i svými ano nebo tak prostě byl na to klid a ne tobě pane rozum obrazu bez sebe k duchu hned na k a mne a tak do domu a nebude do světa neboť. Ano snad k tomu s ne o to do otec podle podobě mne více do tak jednat. Pak též kristus ne na nás ovšem na ruku a z doby mu to dokonale mne zlo je li dojít. Pane pane kdo tu jak ani ne dospět a ten a ne ne na by jinak. Že že že že že že že že že že b že že že byl po ní.