Karel Makoň: 80-03A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

nebe a ten nelze ani to bude že tam byl to opakovat ale to musím opakovat to že ve kde co na k končilo když si tedy pozval on ty učedníky zná lidské vlastnosti ku pomoci a bez někdy dobrá nešlo bez těch lidské vlastnosti ve těch učedníků prosím bylo by to nešlo tak to dělal jenom za těch podmínek že o ni všechno své opustili do to šlo o vnitřní postoj dobou aby ty rodiny s nimi chodili ale on ukázal se to vnitřní postavit říkal že to tam řekli postoj bratři a to je matka tady hledají on říkal kdo je matka kdo jsou bratři ale všichni je potřebuju mi mou pomoc se bratři je matka si umějící postoj a nemám kam bych vykoná čelil zvali a do vlivy měl kam by hlavy shodě obou neměl to že neuměl nic o tajným ani bydlení ani lidi nikoho tady neměl pro sebe rozumíte kde ji opravdu nevidíte toto nedošlo kterému slovy ještě jednou věku takže i od čehokoliv nevší situaci vůbec ne když se nezmění čím postoj a naopak ten člověk který se auto pátera mít touží po tom vnějšku než před tím protože to nemá si to potřebuje to být mít mít si potom těl do sebe a a to taky nešlo pochopitelně a potom ty těžkosti který v tom cestě zažívali čili jsem teďka situaci ze vykládat přiznání lidských schopností lidské schopnosti na učedníci páně symbolicky že to sou schopnosti takhle musíte si velice vyšla života rozumět tito učedníci byli schopni uložit ho potom kdy tehdy když opustili všechno co měli když vyšli z toho principu vlastnění ne tak vydati ze které ježíš s tou dozrání kdy ho byli ve začli vlastnit taky nemusel utect nemuseli kdybych nebudeme se nemohl by se vám poslat ducha těch litery nemusel jaké doby byla nemusela svatby nemusel být na kříž kdyby byl jedno de chtěli vlastnit a taky by lidi nemuseli ten kříž zažívat tak jako dožívají kdyby opravdu zachovávali to co vám tady teďka říkám zachovávali ve bych jistí způsob toho pojetí jak se je navrhoval ježíš kristus že se k leností zemi ani zlou kdyby tam řešeno a že ty lidské vlastnosti jenom tehdy byl žádnými učedníky nebyli vrátím učedníky pokud ho poslouchali pokud se toto znova li s jeho vůli že například dejme tomu jidáš jsem neoponoval jeho vůlí a to by je při slova smyslu se neztotožňovat tak nakonec to končilo ho zrádcovství jak a začal se nestvořeného když ta žena přišla vydaná ježíšovu hlavu ono moc byla velice drahocenná mu říkat prosím tady děje týralo yby se pro dalo vyškolit nemocným chudý bys pomohlo koliky říkali peněz proudu odříkal to zde do nevyčtete stalo jestli je to předobraz toho co jsme se mnou stane a nebo menší než ten rozum toho jidáš do toho vedení božího nemá tomu vy to rozum totiž na tom v tom spasitelským úkolu nehraje rozumu žádnou roli než poslušného sluhy jež poslušnosti a jakmile si zamane hrát jinou roli tak se stane nakonec zájem a to bylo tak se dejme tomu ten ježíš kristus dovolil existovat k tomu jidášovi tak dlouho dokud se tím drátem nestal a taky o sám ve za byl někdy nebyla by domu to vyčítal se neví nevýhodě ze svých činů visí jenom vy k tomu vedou i rozumem totiž se dospě věcem nedá přít na kloub dodá rodem říkám do tak zamícháno pučí či do ta postupu jiným směrem než padesát a každým směrem postupuje jak to my vůbec rozumově po pochopte neumí na to nejde a musím redigovat na rozum je pochopen ne jsem se oddat bohu tak abych znalého vůle za vise to není a toto mně lidé nebo takhle bylo právě ta věta ale byl nikdy neudělal to že ne že mu rozum kavkaz se tedy nesmysl třebas po do a se udělat jako to co jsem dělal co to bodem dalo všem nesmyslné že kdyby se ale že by která ze to nebo nesměla první vidět děloze na to že někteří ani něja ani o něm také nezažil to pochopit ze jsem věci brát tak jak přicházeli a nejsou pozorni kdybyste věci brali ze začátku této cesty tak jak přicházejí tak na ty zatroubíte a nemůžete musíte světlem rozumu tak daleko kam můžete jestliže nevyužije te si a rozumu do krajnosti nemáte právo na pomoc boží a opravdu je třeba toho rozumu používat tak dlouho dokud ji zastoupen tím když nějakým typem a to je postupně je jenom postupně a ne dycky například to kdybych neužíval rozumu tak tam nemohou tyto věci vykládat jak to musím hlavně skládá dohromady bez jsem že mi to jde snadno ale musím to úplní a to zimu naší děti pomazal naše tou veď tak podíváme rozumu bych i v tom co nedělá nestačí ostatní je samočinné ano ale začínali samo a to musím přemýšlet o čest to práci po ted a velice zajímavé že taky lidí a nikoliv ten obsah řeči o stojí provence jasně ale převést to češtiny je velice těžké a dbá zase se do tuto obsahu podívám se na a překládám do kážu ji překladu tyto tyto vlastnosti lidské na tomto plně spasitelského úkolu mají omezené možnosti kdyby totiž ale člověk se i lidskými vlastnostmi dojít k bohu ke vážnému životu tak by si znemožnil tento postup zastaví by se za určité úrovni nelidskou potíž i nejlepší křesťanští světci ten postup to dostavovala končil krizemi řeka ze do krizí a to že pali se se svými schopnostmi tedy učedníky páně tamta neměli bych to řek konkrétně modlitba člověka který jedna této fázi vývoje přestává být lidskou modlitbou činná být nevidomí si dále se méně odvěkém více a dále se více modlitba něhou takže nakonec se vůbec svlékne li ale cítí vůli boží pociťuji na každým kroku a to je ta modlitba bod a ty se podle zařídí tak je tady úplná harmonie mezi tím co se modlí a ch dělá kdežto tři normální modlitby této harmonie nemůžeme dosáhnout vždycky se něco říká a něco jiného se koná to tomu kdyby se mohli otčenáš tak říkám otčenáš a i protože nevyvozuje z toho otčenáš výsledek chvíli to říkáme vo dudek jestliže řeknu otče náš a jevem to důsledek hned okamžik tak se nepotřebuju totiž modlit tak mile celá my ale celobytostní k tomu otci spěju protože to byli otec tedy to není tak planeta tomu rodinou tomto svým otce nejsou do matkou nejsou rodiče oněm rodit a potom cítit říct kde je matka a jestliže toto nemohu říct po vyslovení otče náš kdo je matka s ježíšem a to je bůh otec neboť že jsem se otčenáš správně čili jakékoliv slovní vyjádření neříkám ale se vodiče si prosím vás jenom a pozoru že tam nevytáhnete to uskutečnění a tohle ova a tam není ve toho musí dokáže ke krizím to musel se ocital a ti jenom na nahraditi pravdy a nikoliv k pravdě samé ta nedbat není že být účinek spojovací můžeme vědomě spojovat s bohem a měla by a že je to tedy vám vědomě spojovat s bohem tak musí všechny lidské schopnosti se stačí kdysi tomu říkají mohutnosti odpadnout a teprve z odpadnou tak ta modlitba město s bohem a to to se tak do králem se před při veškeré touze do sto s bohem pochodu k bohu se bránil tomu aby ty lidské pocty ze modlitby odpadli ta vám to předvedu na nějakým zamířil do není mi připadal třeba sem říkal jméno boží jak se do tadyhle je že a jsem to nebo nemohl říkat to jméno boží že se ale to brali jako chtěl říkat to je viděl že to modlitba pranava vede spojení s bohem tak dlouho jsem se bránil to plně nebylo možné všech li kdo je všechny lidské schopnosti nebyli za ty a jsem kupodivu nebyl jako kámen nýbrž jsem byl jako čisté vědomí které nepotřebuje víra tu slovního a to byl další okamžik se ten který nastal po tom požár tomu ze jak jsem vám to divili a modlitba záhy ve za vědomému spojení s bohem zase ale ne odbornost ne jsem nevěděl jak jak to cité jsem rezignoval na lidské schopnosti při modlitbě že se nechal bohem uchopit ale ale podobně jako v modlitbě člověk rezignovat na lidské vlastnosti když je vyčerpal ne dříve že všechny vyčerpal by se byl nemodlil lidskými silami jako k děl pravá aby za se nevolný stoletlí a tak totéž platit činnosti dokud nevyčerpá všechny možnosti při lidské činnosti je premis levým to je soustava když se činnost je jedna jediná tak nemám právo chtít aby za jednal bůh aby za myslel by že on nemyslí lidsky a nejedná lidsky ale bych se měl dostat říkám bych měl nepodařilo tomu se muselo stát slabá terezie říkala se do jak může to věci dělat hluboké modlitbě a vedou že je ale ale asi se kasta dále do dobre třebas nedovedl síly tak řekla znatelkou synem na rukama pracuje kristus i na nohama chodí kristus a nemluvil nepravdu nýbrž byl si vědom toho že víte vůlí je je v jedná či nakonec ten ježíš kristus vypadal jako velice činí člověk takže by zevní pozorovatel dodneška říkal to je nemožné to ten kdy nemohlo stát a tehdy když ho podrobuje tak od pole viděli to tam se to vyčítal na tom nevěřili říkali bych toto do znamení že to u jevit co může člověk udělat vy to nedělá když to nedělá dokud to dělá ta tou dělá strašně a jakmile to přestane dělat kdy vyčerpal se možnosti v osobního jednání prosím to tak pak daného eseje na druh ale toto netečně je potom jenom svědkem jednání božího od i tam nebo vypíši lidský organismus a teď jeho to není možné aby to provedl ale jedná on sám myslím že to to jasně dokázal listu usí učedníků že když je poslal dělat zázraky a když je postaví vynese tím od zázraků pád proti tomu co dělali oni jestliže tady řekl uděláte víc pohneš tak to by byl taková doby neobstála před ním kdyby to byl davida rodilo větší a daleko by to jenom na že do získal to své to znamená ho ale to se zázraku z jejich rukou ale to by to rožínkou toho ježíše a tedy ježíš takhle to dělal to moderně bez námahy a oni taky ale jakmile si začli uvědomovat lidskou nemohoucnost při tom že toho nejsou slovní v to příliš velké sousto takovýmto zázrak nešel za to měli je to bezvědomou to je na tom ve velmi vidět je to poznání chyb někdy se vrátili k ježíš ve řikali ale ten zázrak a nejde povalit ho dete napravit a letí přitom jde no to vám to nejde protože nevidíte nevíte silou a děláte či viseli předtím rybáři najednou děláte za pípat mystery do poděla to dělá bůh toto my si nevede že tento princip pavel být tím dononale kdyby to byl člověk který by je o prstenu mohu byl za neobe a nebo tak tak je nejmocnější neklidní tou mocí boží která v něm je to viděli třeba takového ramakrišny který v okamžiku smrti měli ještě obrovskou moc které neměl ze sebe to tyto je které pocítili konci těch schopnosti lidských především si modlitbě říkají že kristus kdy se tam modlil v zahradě getsemanské tento kaz to záleží že se máme na hoře olivetské tak jeho učedníci umře učili při tom modlitby a on je budil říkal to teďka aspoň v této chvíli tak nutné vede se mu nedovíte se mnou ale dokáže to budu a postilu a spát ti jak to s to opakuji krát abychom aby tam radí že i ty nejvybranější lidský schopnosti musí při fázi modliby klade ke vede ke spojení s otcem bohem musí usnout to opravdu vypadá jako usnutí všech lidských schopností ta pravá modlitba ale ne stánek fakticky ale všech lidské schopnosti usnout sto schopnosti vykonávat jakoukoliv činnost třeba dýchat taky ne tedy chápe nové modlitbě šedesát na kálílá pane do potom na otce této modlitby se nedá jít tam na vrchol protože to byla jednota vývoj by se člověk zabil fyzicky je třeba k tomu dát taky tu činnost doplní to součinnosti a tak očisti se jde o modlitbě taky tak bych jenom chtěl říct a konec je třeba dovršit to spasitelské dílo a sobě ti působem že svou mysl od nám nebo musím předtím model čeho ostatní a nakonec musí nechat ještě mysl to tam musí stát nakonec protože kdyby přitom nebyla moje mysl když to kdyby to dělal vědomě tak by to nebyl vykazuje by byl při tom to byl nějaký pan za který bych nemohl to draku nebo se na sám přitom vědomí musí zůstat prosím tak tebe do to odevzdali tu naposled vzdávati bože ducha a a upadá ťang že ona ale ne nebyl příjem z domine ď se ukázal v době někomu ale tomu kuse ukládati tím že na to to mi ty větě se protože do oci do bytostí do a tak dále tak ze trvá vysvětlit tak že tam je všechno v tom že kristu nežene zamezit do této vůbec křesťanská věda laotse totalně obrany se nejenomže ta druhá tehy skončené sem přechod jedné úrovni na druhou na druhý druh neprobíhá náhle najednou drž je dán měrou sebezáporu či měl větší měrou člověk ztrácí sama sebe tím větší měrou a dokonaleji a vědoměji vstupuje na vyšší úroveň jestliže dejme tomu ti učedníci ztratili to tři novinám ten zaměstnání tak se o tak stali učedníky páně čili naše lidské schopnosti se vědomě stanou vede nimi začnou být vedenými osobně vedenými je když jsem kristem byl hody řečeno jakmile přestanou se všímat svého jakmile do za tím duchovním cílem je používám za za tím aby si na duchovní cíl ramena jakmile jsem na poli hospodářově a pro něho to dělám že vede a to je začátek oni si učedníci mysleli že tím udělali všechno pro své spasení aby v tom věci pro své spasení které chce li vlastnit a v tom všechno to že oni nikdo z nás ani oni ani my nemůžeme odevzdat nikdy víc než co víme že se odevzdat jež jak se poznáváme než jak nejsem víme že máme to ruce aby se poznáváme do značně malé míry ani zdaleka nevíme čí sme a to menšího je připraveno bodově do menu pán a on ke připraveno oživit a jestliže tedy tito učedníci si mysleli že dali všecko tak to nebyla jejich vina držela ten nevědomost a tam nevědomost hříchu nečiní této oblast a proto ježíš kristus budeme divil na tím že petr putoval věrnost ježíš kristus dobře věděl pro nevědomost petrovi že to není možné to nevědomost se tou který možné to nevadilo že se ze sebe teď kterého ještě nedaly do pouto rodiny se a pověstí o sebe tak ze jistota do stavu pěstění tak odešel dál se přiznat že patříte k ježíši že kris a za před věděl že renezance to vedení naše že ty lidské schopnosti ty mají jenom určitou dosažnost že když se získá nejdokonaleji stavy prosím by boží a že byli že to není vrchol cesty že je třeba ještě aby rezignovali na osobní vedení to byl velice těžké díře velice silné sousto podoby ž reguli na lidi se kristovi jedno nepovede není tak měli tendenci se dát vůbec veškeré víry se krista odpadly po jenom setrvačností se udržovali v kde na takové nebo velké větě staví aby to byly začil spíše to platu že by dopadlo očekávali ne u řím ještě vrátí skolit slíbil a dokonce že se k vrátil ale je zamanete kdokoliv přitom byl při tom jeho národem tomu nevěřil to máš tam nebyl tak nevěřil kus přesvědčen nebo že je třeba úplně polidského přesvědčení ne že nebyl tu nebyl velmi tose člověk ještě tak pozadu do otevření pili si ty tři tak nevědomí že jakmile se cítím opuštěn ježíše je opuštěn a ten kdo tuto potopíte opustí ten není hoden to potekou nemo vlastně neví že právě hlásit nelovíte tenten ze jesliže to si činili vědom od tam vína tady ježíš odešel do ukřižován nedonese bránil byl do darován ten se že ano a to to říkali ty věřící v koncentráku bůh se na tohleto není život na totiž to neexistuje je lese větou neexistuje ano toho věřili ten existuje také oni věřili neexistuje veličina tak starostlivot boží je jiného druhu a tak bečka jiného druhu než taková lidská tady je nějaké obecné tažení které člověka vede k bohu a nevyvinutí z něho a to je ta pravá péče a by oklik letití ty jsou zaviněn zase to spojení tokem který se toledo vyloučit byl do značné míry protože lék jednou zase do toho času by to a musí podléhat tomu velkému pokušení božímu že toto jediná skutečnost když byl s či o mnoha zázracích ne podle dojmu že toto vydáte nos jako se stalo by tom koncentráku čili nakonec je třeba aby opravdu člověk do duše dostal něco čemu se říká pokoj a z toho pokoje se teprve může zrodit základna pro třetí stupeň se sluha svatý doma k poznání jak si to odchován cesty a to poznání mi je tak silné že nedošlo věku aby dělal něco jiné co si poznáním souvisí nebo se vyplývá svými tomuto takhle neví neví jak to říká to poznání vodítku nějak postupuje útěch svatých postupovalo neboť že oni byli tak připoutáni k bohu to bylo to byla věc poznání jenomže poznání ničeného i neuměli to nikomu říct ani by to nedovede vysvětlit o vědomí pociťovali to tažení nebo je to veliké poznání po poznání to mu dovolí to není jenom na s jako naše poznání že vím že jedna a jedna to dvě to je moc to poznávám to vést ke dovolení neměl moc slova například klokotat vodnášeli to poznání je bude postupovat zaměněná me od lidského poznání že dojem oddělen mocí a to cestě přicházíme k jde neblahé zkušenost že se snažíme vstoupit do toho do oblasti vyšší kde jsme vedeni bohem tak se přistihuje ustavičně při tom že se musíme věného myšlet na to za chvilinku zase zapomeneme například že jsme ve službách boha a jak se do toho někce na to neměli esse klidně ve svých starostech a s se vy a tak se byli přeci to je samozřejmá těžkost které se nedá zabránit když dokud se člověk musí vmýšlet samy vmýšlení se do situace jak je tady fakticky radím není i nejlepším způsobem jak se toho dostat a jsem rád že to mohu poopravit protože pro rychlost výkladu se zapomínal na tohleto na tu těžkost která se u každého člověka středisky a že totiž čili víte člověk snaží vmýšlet se do toho správného postoje tím dříve se unaví tímto visením a nakonec není schopen se dále myslet je tedy jako kámen a místo aby se dostal na úroveň boží tak je na úrovni kamene nenajdeme lidi v netvořte nejedění unaví se jeho myslel kovy princip sleví neboť vmýšlení je jedna věc a dělat to podle myšleného je druh a věc o byla najednou ve věci to si nejste todleto to je to tažení do točitých tedy bych neměl radit aby se do toho vmýšlel když se vám říkat dělejte jako by to jako byste byli na poli vodkládal nikam lite se do toho jako byste byli jsem tady dlužen odpovědí to to se vůbec nedal jak to tedy byla nemyšlení z jedné tech viseli tedy způsobem že přestanu vyvolena sebe když přestože to by omezena sebe a děláte věc pro věc kterou můžete rozumově na za správnou tak se na poli která donuť ani pomyslet na hospodáře rozumíte jakmile ale děláte něco o leden na sebe obě potřeba uškodilo nebo on by to unavil nebo ono ono by to nebyl počest ne nebo dělají nebo nebyl by to příjemné nebo tak tak nejste na stár a v poli se u sebe kdo přitom na sebe se židlích jestliže třebas bych jel do gotvaldova pomyslel jsem si že tady třebas nevyplynulo sice mluvit a že mu bych si bytě seděl a školách ne tak lépe jsem vás to nedělám nejsem na pohodě jestliže ale zapomenu na ty svého bačkor víte li že nedbá na to že třebas tady celou se v celé zlobu víru pravděpodobně se a vytrvale budete se to prostě nebyla nepomyslí na to tak mně to jde bez unavi samo protože byl na poli hospodáře se vyloučí svoji vlastní osobnost musím nejlepším způsobem myšlení bičování vlastní osobnost jak to člověk udělá poznání na něm protože každý musí najít svý vlastní svůj vlastní způsob jak za sebe vyzrát nejde iláh než umět na sobě vyzrát obalamutit své jako které chce abychom by jeho služebníky a on třebas je jemné bíte a kovový ne a příklad děla si moc vyčítám že tady piju tu vodu jste mi to že mu sloužím tomu jak když to nepotřebuju by zázraku tak kole pra je nemám právo pít vodu do se to se prošli jestliže měla nestará a tak total tak daleko nese prohřešuje tady i to myslím pořád na sebe se mám rád dost veliká chyba kterou tady dělám to by je se vší a kdežto to že bych to to udělal chybu tak tato příkladu vody jsem ukázal co je to neničeny brž jednat pro věc je musí o věc ježí o toto vysvětlit přiblížit lidem jako bych to byl bych to byl kterýmkoliv z nás tak bych si přál aby to věděl to tak a tudíž nesmím myslet na sebe a vám tam nás nezpovídáme o to jako sebe ne ne on mniši kristus chce a to je správný princip do stavu služebníka na poli do že nejste dostanu k takovému bodu vývoje že budu vědět co mám říkám trvat jako skály ale vám to bude trvat nebo co dělat proboden setrvat tak děláte to co považujete rozumově za správné rozumově zastavit mysl rozum taky o pána boha bude převýšeno nějakým jiným světlem vyšší dobře ustoupíte tomu vyššímu světlu ale nikdy to nedáte pověra jiným principem než principem poslušnosti byl jsem poslušen spravedlivého jednání láskyplného jednání osedlala anebo nejedná se na ty plně doplní spravedlivě správně více správné věci a tak dále se pravdě jsme povinnosti neboť na sedmi od boha nebo sem tak je to pořád o tak jsem opouzdří a když se takhle by a tak začas dostanete se do situace kdy se to dete se do toho vmýšlet a kde to u boží do důvěřovat mote znamená události tam bude přizvat jim způsobem než dosud vyloučí se z nich urazit nejste vůli boží a přistoupí tam záležitosti který jsou vůli ve vůli boží že se kam seba janovi de na visi tvorů boží tak hned pustím co obula o mírově patří hned to na něho ží a že se mu zajídá se nosení du tak tady ne tam se spustí nějaký program tak by se jakobem které plnou ale potom začnu z tohoto programu že to dělat protože musím taky ta dělat je to čemu se říká a tato nebo jen je říkat vaši vaší vaši účast vaše svolení sebe století by to do vás špatně lezlo rozumíte a musím připravit si půdu pro vás musím dodat co si přejete a jsem v zevním se před rozumíte prožila si přeju ne si přejete věci vysvětlit protože vy že jsou je zapotřebí že nevíme přesvědčeno každé by takové nu velice dobře klan zdaleka nejlepší jednání které jde samo aniž potřebujeme příž do toho dávat sebe tázat sebe protože a ze začátku člověk kdy do toho vkládá sebe vida že je to on který to dělá kdyby si toho nebyl tedy do o třebas že to nejsem který to dělám tak je to v pořádku ale dokud se si jenom že to děláte vy tak nedávejte si a nekdo boty prosím vás vedená nezpůsobuje si upozorňování na sebe nebo máte úplně opačným způsobem směrem od sebe pryč a čím vám víc něco připomíná sebe vaše nedostatky nedošel přednosti tímido te kdežto když o sobě vůbec nevíte na zavolanou sebe nepociťuje také to v pořádku takže každý lekat za organismus sebe nepociťuje a to je porád ku že to je samo regere tuhlety věci dosavadní cestou nejevil do toho držíme vlastně regulaci tak to dycky komu to je tedy chyba se jenom slova ježíšova nýbrž se chytat okolností za které to bylo řečeno neboť tam děj probíhající souvisí zároveň se slovem když se to říká před usku do něčeho tak je to slib do budoucnosti dílo říká pokusným něčeho ta například ta z mrtvých a mohl tedy ten pokoj ne mohl potom přejde ducha svatého jako předtím byl tak to jsou milosti že byl potom kříšení rozumíte mně o dycky poprvé to udělal celkový si byl že odjela činnost ježíšovu o jeho slov to se musí všechno konve prosim vás netečnosti události které tady zažíváme mohou být slovy komentovány nebo nemusí vyjít ale žádném případě jáství ne nejsou něčím méně nejsou ta slova prosím ne nikoliv a musí být objevujeme lee ve při nás na se pět třicettři kde ježíš zástupu praví že kdo se li při musí se všeho vzdát bohem svých příbuzných ale i sama sebe a jestliže si to nespočte se do za to tedy a aby na ni racines že potom bez tak toho nechám časem a byla by to veliká vostuda ukazoval byla i ten se nastal a potom zkrachovat ne tak je tam si to a tak vlečen jisto je že kdyby člověk dělal takovéto pro posty a miluje činem že tak byl vděčný případů se rozhoduji za tím ježíšem nej otče kdyby reálně myslel tak by si řekl přeci nejsem schopnost se vzdát všeho se vzdát i rodiny svého majetku a dokonce sama sebe si ani představit co to je tak by ani duše ale pro on tohleto říká protože on dává návrh na prostředek jakým se k bohu jedině můžeme dostat na tom nevidím od radování nýbrž tak to by její návod jak se bohem spojit a nemáme to říct rozuměji než takhle radím vám to nechat když jako nejste ochotni čili ochota všechno opustit tady musí být ochota oputit sama sebe tady musí být koho a ochota není tak sice nezažívá třeba žádné takové odlivy a o temnotách a to nevěrná a taky je do dívá na nohem takže tady o cesta plná nejenom že ten člověk který si to pro počtem jedné věci být vědom a tohle na jiném místě řečeno nevím kde to tam u ježíše si nepovinné ale to řečeno a si tímto způsobem neboj se ty za mnou protože co nedokážeš ty opustit mocí dokáže podivejte toto byli pouzí rybáři teď nalili neslevit když opustili všechno co měli i všechny schopnosti které užívali prohospodaření proseb tak na jetsli to ustati lidi a po toho od nejtradičnější mají od boha ode tak že je zase tak pasáž ve takovou a tohoto druhého co ukazuje židé a přetvoření svých učedníků jak aleno byli jiný okamžiku kdy za ním jak to tím že to je to nebyli slido který za ním šli tak tím vlastně říká nebojte se tomu dotazování protože jsem ta moc která tady je jsem to království které se přiblížilo nolite tam nebo tady tady se k vám si bylo a to moc ze které můžete vy taky ty a dokud budete vědět toto vaše tak se tedy vzali sama sebe to je mezi námi a řečem když si jakmile se začnete myslet že je to vaše moc to vám záře dál tou chvíli nejste schopni by nadále divy učedníky toto dělá nejste schopni zázraky dělat bude ti to se prostě beránku bez toho spojení s bohem bez toho spojení s vůlí a mocí boží víte se odkud te přišli do to veliká vostuda tak bych to vy existovat světla musíme to vy vlasy toto kterou na stavíš kristus předvádí se nám předvádí že i když tam kdo do šel a udělal si roz váhu takovou nejsem hoden a on ho podepřel a říkal v pořádku nejsi hoden to počet byl správný ale nezapomíjme jsem tady to je ta moc která ve za tebou jestliže třebas to samaritánka víra china vyváděl věčný a byla ty zeleného dna a jestliže ta a že na ty zjedná na ne jaká otočit k jenom tím a na cítila a kácení vyšli udělal tak je to to nejlepší programování že oni se takhle vřavě zástupu tak on tomu tak vysvětlit ale když to potom ukazuje na klade tak vysvětluje sou louky jednu věc vysvětlil jednou do děje nikoli krát slovy několikrát klady a tady na těch příklady ukazuje že rozhodnutí učiněná smyslu že ten člověk se odevzdá do jeho vůle je rozhodnutí dycky správné ale ten člověk si silami nestačí tak prosím to musíme být opatrní při zacházení s jenže my výroky o tomto by mohla nehodí začně lid lidí tedy mají skrupule schopnost pletou větev