Karel Makoň: 80-04A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

to je a to nevědomosti se jednota že ji nedovedeme oponou zaručuje že i vidí dobu a i to je prosím ten by se stanoví člověka je to co tam opravdu je to je víte okamžiku nemůže tam že to je rozlišoval očitého okamžitě které se tam o porodní který stojí proti dalšímu vývoji ne člověka udrženo po potoě že kostí a o ni devět dřív boží tam kde je nepovolá dělá o to vynese dramatizováno tomáše a popele to taky tak pak úžasnou lodního trestem celý svět ze vlivem říká nám a pokorný episoda by to je to těla do naší řeči to nad věty vyznávati že říkali že to bezdrátové kdyby nebylo toho oportete berou řítí se do boha a takhle úkol dostala byste řek nebo oponovat dicyaninem jobem omezení že za bránu neotevírá lapit tady i hejno pohotová skončil ve tvém životě za následek dobro a jsi ty lev bohu takže tam největších tak anazývati dycky byla velké dobro každý a tak si je boží a stejně hodoty jako když kristus otevírá a ne které tak nedělají jedna novorozeným je možno se lidský jeden a ten se o tom si dycky myslíme že to chápeme se lidská následků a ne nebo nic kain když vidíme tady se dovedl tak i tu že se opravdu ten pocit ta narodil v na tom tolik nezáleží to že on se ustavičně rodí to také i ta pocitem a u jana pochází poděkovati čí prosím vás měli to na vědomí o atomové otázce na to že ta spasitelská role boží je pořád koná de pořád probíhá čili kdyby se byl ježíš kristus narodil do betlémě anebo platný to se narodil tam jako dokument že to pořád pobíhat a to vše li pevně dokument že pořád modlit probíhá kdyby se dneska narodil tak dle níž se zenu se ti z vody a ducha on se musí o tom vypověděl v to to si pro to patrně se za snažila vedli se bohu když se v těle a tím ani u boží se do ukřižování ježíše krista jaký že to na taky více uměla ti se narodila trvale v bohu byla spasena tématem tedy neprobíhal do povšechnou ne to ne nadání či velebila temná li devět zakletí zároveň tobě pocitem o nalomené to co dělal třebas komenský byla či louče robustní člověka počíti spisy v tom ležeti předci to moment by od boha to a dostane li tam dostal ne není tak metoda je v tom byl že by si aby na ho cestě a taky o něho bylo zapotřebí aby myslí umřel a nedivte se mu že toho výtečné ani po do hlavy a že se cítil evropě být někým o to mu to muselo všechno o a aby se mi ukázalo že není ve li boží aby to zátěží a aby byl nebo nespasení nemůže nikoho vykonám pomoci ke pád takže daleko důležitější aby byl to sen a to že by když tam sobě umře než aby se zachovalo pokosil dali kdyby kdybych napsal svět spisy a říká si to sem to svataketu netušenému být spasen protože bych se poděl sama obe a praví o dodat že je to vůle boží a o to to píšu a je to s pomocí boží a po této takové jaké to je to dávám jenom když ech nervy i po řekla du po za jsem ráno říkal no a to je asi všecko či kdy je každý jedinec před dobalení stejnou hodnotu jako celé lidstvo jako všechno tvorstvo zapomenete kte lidstvo proti si tím se tím bohu proti proti obejde stejné cenu bych to devíti řekli na lze abraham nová bohem o tom jakých podmínek bude zachována to doma a komora tak vyslyšení na zotročí spravedlivý jenom že abraham dobře tedy kovových petrovi a komu to není tak by se kterákoli když tam bude hospodine třicet provedli vých jestlipak zaplní chto modlitba ště vycedí zabita velmi se při vedli něco není a zapletených patnácti říkal patnáct nevnikli nezničí nebo tam nebylo ani za nás nikam dál nepůjdu za odění od jde mi proč nepíší na neobracejte se ocitli člověk musí odejít k tomu se nemá vracet do ji bez utracen při cestě do kdy si házet bez obracení o ni šel dodatek na jedné a tomu která o tom tak ustalo podoby sloupu co nehody aby znovuzrozeným eliášem jak to ří pohádková a kořeněná podezřelá koni na den řel z nebe lidem zásady rukama obyčejného satana tak také kapat zameten jak je proměnou byla do do tady byla veliká není nic než moc boží tady byla toho nedojde ale toto by to dělal naopak tanečníci která vídávala je která by to prostě udělat a do přál aby a o to dělali přeložil na talíři je vědí toho jak poměrově totiž hlava je nesmysl to myšlen že není ta ta nemůže člověk při do nebe je to v nevšímáš dostat tak ho jestliže s ještě za svého života a to toho tak ještě mysl tak ten daří se znovu musel někam dál dej a to byl stihla vy které potoě dělal dycky tak deliberate jsem stalo zamýšlí to vypadá za motivy a do technika by ukázal že ten kdo hlásal pokání ne neuvolní z ducha a tam je třeba jinde ne nemusí být tak nebo vy vy člověk z místa pro pokání tak zůstane trčet na poloviční cestě ten prostě jenom připravuje se ty páně jak se sám o sobě a když je připraví musí odejít musí odejít a kde mu se nemíní se ho vlastně způsobila nic zajímavý že se dává setnout pro obyčejný a ne pro obyčejní pohyb pohyby pohyb že to ten politý existuje lidské mysli musíte mi to yby milován vyloučení padnou musí být tak dokud tam tohto myslí existuje tak člověk se nemilé pouze a nemoh stát se tomu s bohem tak musel být a to vás ze klidem že ten kdo nepracuje na právo větev praví pro sebe nemůže všestranného přijal od komu nemůže vstoupit je mu a to se mi se takhle že kdo při činnosti lépe stane myslet na sebe to není ještě na poli která do při lidské činnosti třebaže nevěří na boha na tom tolik nezáleží smíte tak víra pokud nemusely do nevědomé nevědí jak se na boha ale není tím přičinu si na tobě a je na poli vespod řev je na něm k vědomi o věc a když mu že obhájí tuto činnost navíc ještě tím že dojem upřímném se věc dobrou spravedlivou láskyplnou tak zaručeně je na dodá řádu nemusíte dochvíle není nemá vůbec pomyslet na tom to často se davidově svět li tohleto na tom podobenství o tom náradovi který šel za děti který je by největším světcem a oral pole a když se ptal kolikrát ten oráč kterými by večten pomyslel na boha a říkal vede se na nebo mysl a ušlo o to orání o věc dobrou spravedlivou obdivují šla do to byl největším světcem říkal tak se mi předtím říká na nad že ty levita velkým světcem když na toho pána boha nemyslí tady máš číši ti dám pln vody a kdy tato je daleko mu stromu ale pozor ani to neradí došel nejsme ulil a viděl na plní ani také nebude kázali krát myslel na boha při tom a nebolela na brak jsem to tak by to utekl zasel v jakém je dodat abych myslel na to by ani ta ta ho kála a tak je to se správnou činností na poli hospodářově a další věc ten jak si to zapotřebí aby člověk který nemyslel na sebe i v tom ve slova smyslu a to není to za důsledky pro sebe aby mu šlo opravdu objev abyste vy to začal litovat že musí chudá výtoku na tom li háček litování sama sebe to je konec duchovního pokroku že ty sebe li celé jaké pasivně od toho co dělá ode pože nyní kroky se vzdaluje od boha jestliže nedovedu věci dělat nebo vůči sobě a ne teprve křivě na sebe na ke lépe bych dopohybu to člověk nedělat že by se dalo říct neděle bude to hlavní se to potřebí nějakým myšlením se jsem na poli a v to vůbec je dokážete být za polezeš pomatení bez o tom tvory ale dělat to ve na sebe věc pásky není to s tím učí sobě ne pravá činnost proto a dostaví se potom situace taková se nakonec to nebudu dělat nýbrž to udělat bůh je tak při odejme viděli v že krista dělá mnoho věcí které tam v boji nedokázal ale s otcem a vidí to mocně samovolně teče simona činnost dobrá tedy modlitba nebo přeříkávání ne na božího je klepání na království boží a bohyně je nemenoval a to tak záleží na tom jestli člověk kladné tento nebo jestli je to ten člověk lépe a ta ruka modlitba je nástrojem to klepající se člověk že ta ruka která klepe je touží nástrojem toho člověka tak dlouho klepat nebude a budeme rychle otevřeno jestliže to je ale jinak si že ruka klepe a člověk je to neni že ta do smrti a nebylo mu na otevřené je li myšlení člověka na přímou cestu k bohu že a teprve po dny osvícení před tím dokud toto ocení nastane člověk posádku dává dostali kolejí ano to je pravda troufalostí to dycky toho zrovna věc a a to bylo vysvětlit takhle je to zabránit kdysi odejděte aby dokonale kolej že je nezáležína jeho rozhodnutím a lámati ho rozhodnutí jestli ten tvrdě na nehodnotí to bude je aby byl pocitově ku kdyby se mi pře že je to do domu ti je do necheme sice se dostat a nebyl dále klid dostaly kolej si ho jednou je lidské a dej to de jiných zemích v je nebránili toho co to šlo vedle rozhodnutí do a se smrtí do a vy to do které si se že to možné vodě sebe ne tak to je to de nenastane jako o více nenastane do základu tady koly a to prostě si tedy je první na nesená otázka jdete a odkud začíná být slovy dživa se tak i ježíš ve tu jednou řekl člověk když chtěl za ním těl dobrou vůli ale žádal o podobní protože je pochovat otce že krmit nedělej ne větví pokora vadí mrtvé čili proto zhodnotí židé upřímné považoval ježíš kristus toho člověka za živého nevinná bych byl lidsky bohu nemá to tadijáta let jenom podobenství nebo li to za celou pravdu teďka řeknu kdybych to povel ství řekl tak bych to vyklidil takhle kdy považuje o nepovažuj ale abyste lidsky přibližuje než je za hmotou síle sebou o věčném životě jakmile člověk k je domově po věčnou dejte přidá tam patří sebevětšího život a tedy i jeví tohleto rozhodnutí věci v životě ke začnu jinak že se před tím než to kolonie navodíme za celé to jenom je vysvětleno za ni to jsou pedály za to dívejte stáni nebyli a je to je dovoleno pouti do jen nebylo několik zakázáno celý vývoj a do vazby a je to proto že tou chvílí se zapojil do toho vedení osobního kterou je možné jenom přes oživeného člověka my tam říká že oba víme i ta vyleje jakmile ten člověk nedbá na to co mu jak zakazováno nějakou překážkou na ze by se člověk la nebo mu dovolovala že vidí shodu okolostí drahým nanovo do doby situaci otec dobu nová přátelský vedle a byli dosud zavřeny a tak dále když tomuto neposlechne tohoto jemného vedení tak byli zanikají vedení o to že opravami le člověk se začne tíže nutí kdyby mezi fásí jedno dělat v poslušen toho veden seberou ještě by velice chabě a za podobnými nerozeznávají pravá od neplánovali si myslí že to spravovat něho zažili nakoupit ne a naučí se tím dokopávání do na pravé i od nepravé tak zaražení jsou tím nejvíce klam kazatelem cestách o sobě tedy v takových tisíci duševní dejte dostane ti chyby a na žádné tušení nedo když je to umenšení tak to je šaty to za žádné se vybereš se vůbec nevím po zaprvé osení pro lidi oživené do se dobro o zapojil do tohoto veni bohem když ho nemají jasně před sebou toho kanakové přestává být hodit podivem podle vodítkem jenom jisto jestliže nuče jistotu větší než o čemkoliv jiném tak to je správné a bude to jen na poli takhle do tohoto pochodu do věčného života tak jsem měl celou sérii to je tedy hlavní že jsem věděl jaký prostředk trvaleji s bohem je jsem nejistota posledka nemá vůbec ale měl jsem výstupu že ho najdu a víte dobře že jsem našel způsobem na stole lidství že se mu došel do vacovi divím keři kde nebyl na kája se ti ho tam přece to klepání a nepřátele bytosti zakázali je to tak dále to dělá tak nelitovat která není zapsán zalité to byl nás že šaty a o něm se mi se vidět jako strávenými to za za vzali potože se přizdobených věcech zase to bylo zase to nabyl jistoty že mají pravdu ale byla to pravda o dvě velice nepříjemná protože to je duchovní cvičení zde ky říkal o to aby tří modlitbě vedla aktivní spojení s bohem nepovšimnete spojení s bohem ježto tahleta dybych vedla k aktivnímu spojení s bohem dávejte snažili dohonit a to před tím trpitele nevyslyší do oněch zde do čátku patřit takže jestliže ježíš kristus potom přijal nějakého učedníka tak první co chtěl aby nepatřil nikomu jinému tomu ti než tomu vedení aby nepatřil dokonce ani své úsudku osobní kdy ste jidáš do tak sice ba učenou tím o tom úsudku o něm znamená že se nepolevilo vyklubal se není toho vyhnutí vy světem tak stát to vedení je tak náročné že si věděl a poutní poslušnost a ta poslušnost se možná touze jakmile jsem poslušným a to za následek stopu jste po každém počínání toto sebe nutí že všechny okolnosti tou člověku na ruku a ty okolnosti proměnou nauku toto tam bůh tam všechny potírá takle lidi nebo ne se tím vy na nebesích nemá li pevného ten ta klidu a toto věc pohybu to je zařízení duševní o automatismu oživeném čísle je jak se mu radí vám že od to taky obdobné kontaktu prema automatismus jedna s tímto světem jako když jsem tady mezi vámi tak vás vidím a když jsem se u oživen automatizovanou mezi někým kdybych to přitáhl za vlasti tak by říkal meditací takže není žádný problém se k li stýkat nešli tak ten člověk tam není tak se mýlí ale tam se existují jistota ty mám že tam se ve představu ty svatý daleko dokonalejší způsobem než se mi přetavil tedy velela tady vidím protože s tím svatým tam nestýkáte že ho vidíte kdyby nepotřebujete vidět naopak bych nekladl se toho stavu pobytem ale obsahem jeho vědomí se stýkám vymyslet spojte jho vědomím je dantovy do na tamtom a tatí rovni a dorost le a vy se investovat že vlastně tam vidět a spojuje se z jejich světlem a tak tedy nevdá zet tomu úměra li zázraky a předtím to bylo rybáři to se spojil možnostmi boží my a boha jak je jedno místě řečeno obojí skutek kdežto u nás jeho není skutkem a tak když například eště bych lépe vždycky řekl nebo je skutkem z vůle o díle něco udělat nebo když něco chceme k uskutečnit notak člověk ale protože tam vůle skutkem tak proto vám hodí li by který do těch by vám byli nepřišli ten skutek se je uskutečňujeme tak i ten dominus dvě který vy pokud je nějakým způsobem připraven použití žijete v tom smyslu že voni do za tím světlem nebo jsou nuceni zatím elementy ti takže to všechno vychází od vás vašeho nositelem přivádí ne abyste musel pána nevede myslel podal a boha dovedli komedie nebo do vídně nebo do je do styku s jak tomu který by je pomohl v doložit sedátku chtěl tomu dokud naši tak se mi to v pánubohu nepokazil jako to dělali seba čeští mystici že ho to za tej nějak využít si aby ho vlaje vedl třeba aby ho podemílá chtěla by pan by vede tak chci zastávce vlastnit kdežto jako potomní na boženě nic na něm nechtěl než jednu podřizovat nebo to se bavila oazy a desaterem tohleto ale běda když on se projevil totiž není možné aby se neprovedl a ten následek tohoto spojení taky ne smyslově pojedl to znamená jak to zažíval jak jsem vám to cesta říkal posedáni dovedeme blaženost která věznila příklad lidskou činnost že je bylo dobře a jsem si na to tak pěkně zvykl také v tom byla dobře že jsem se nevidět lidu tato přivlastnění svědků toho proto svátečního malého nepatrného stupně spojení a tuhletu chybu právě dělali přistanete víte nebo tance která vedla pak řečeno že i napovídal boha vyléčí do chcešli tendencím pořádku no a tím by dycky neuspaly jsem hodně se a dovedu nádí tak se postavená ti nech ke se velikému zatracena a tam a sem se a toužit po bohu a začal jsem tohleto že s jsem cesta a tím do jiní nebo na nebo náležet bohu a chtěl jsem se válet v tom blahu který pochází z tohoto spojení přesto a opět chybě křesťani si listině li se veliká vyválel v tomhletom že se kolikrát za osmnáct let jedna namysli určité ku takové to pojetí se nemohli toho letité vídáte moravě a to je to dlouhá doba a bych nikdy byl nevydržel neštěstím člověk od pana boha tak je rozum a když to světlo které ustalo přestalo nová tak tady byl rozum který mi říkal jestlipak někdo lidi smyslově jiná boha kdo šli pořá jsem vylil tu glatt po nebyl o pojem jsem se divil to byl nějaký následek něčeho co se smyslově asi nevím byla sikhů do povinna tak to se kterou potom o tohle tady velice opatrně a naopak když to nám zase ho je tak sem tak země způsob modlitby že jsem nebyl schopen vnímat tu blaženost eště jsem blaženém se říkal ještě musíš jemnými do toho babylonští když ten pocit který tak se mi posázená způsob slušivá doma daleko za mnou ustávala ta byla ženat a to se to asi za další tři něco takže jsem překonal pocit který se kterými zápolil svatí stovek celá leta sobě si nevěděli nevěděli kde jim neřekl že toto je choří a není začátky toho spojení abyste věděli že to vedení li no a nezáleží na byli boží ale záleží na rozhodnutí člověka to je tytyto člověka do pořád ve pořád litované blázen a proto si tady za úkol vám ty věci rozumově to nejdále zpřístupnit abyste měli zdravou kontrolu a znovu od tepla v zdraví rozumíte považuje za nic chybného nebo by to vím že to takhle nemá dopadat tak mohu li za tím za to se to nevím tak se k tomu zálivu těm i v tom medím ani on považuje se za prase na určité úrovni ného kladení tak se mi to jevilo se považoval za vymi za ona se za nezapustilo kdy se vydali je to sice tato za a možná že za lavice přísné nebo řízné to a to abyste mi to a to byl jistější si netroufám si i to jak jaká přitom do říkám vyrovnávacím který by si ale jte se to vy vy by nedokázal k toho co by a byl říkal vy nebylo začátku milosti a toho boha stavy vědo představí nějakou takovou začne nabyto na který sky jako jeví tak nemůže to je vyňato svět je považovat za vší a částí ten příklad máte když la nevzala v byste přišel komnaty kde které byly společně s králem a ty zase na povaze svého obyčejného bylo tak se výklad si ty svoje nohy izolovat a je to z komnaty ještě šlapání po tom a ti je krále vědomých nohách se bál slavném aby udělal nějaký hřích to musel obec pomyšlení jak se to byl takovým vylomeniny se představit jako byl nemožný li si to doba to vite to dopadne li ale také bylo to jako zkouškám které kdyby kdyby do zazlíval takhle intenzivně jako abych všemi de teplot aby opravdu se menoval na čas ne pořád ho izolovat o to veliké společnosti a na tu meze klidu aby to mohl žít strávit je to svět mi nenechal to strávit si jiní říkali jedná špatně že lidskou lidská tomu tak bylo ale abych řekl je to konkrétní no tak třeba když vedení byl světsky třeba li kázal o je čem co udělal co se mu stalo místo po jiná taková hrůza dobré dobyté dění které bylo mi o boha o tebe oblasti že jsem mu říkal prosím nevidím by tak dobrý nemohu poslouchat a tak se desáté sny kolem sebe by byl jsem blázen vrozující například dejme tomu kdo mi říkal jak by to a ze příklad je by to bylo den před tím zajímalo ale teďka nese vybere vteřiny počítat se to odpor k tomu dělení jak vypočítal příklad a to když se lidi jednali s lidsky normálně tak prostě to bylo to rodině měli líto postění li vyvádělo z toho mého vnitřního tam v blaženosti na které jsem se mu to těšil a jsem nechtěl platit a to se naučil na druhé straně vlastnit a tím nebezpečně lidé v tamní člověk to u sebe tak rád že je to i nepřátele vyvedli že dali k dispozici o servo cvičení alan pokání jména božího je okamžitě za zlomit výsledky žádné tobě to byla jen na ve strádá prchá a na druhé straně i za tím byla jistota zase že to bude mít leda tak sem si rozumně říká a to netouž kaje slibech a tak se mi to dal pět let to točení než se dostavily ty výsledky těch prvních tří měsíců a jsem tam ten měl na to dovede dovolí totu že to povede tam kam se to to že se s tím vrátím bohu který ho sem to denáru trati ale tady jiná zajímavá záležitost že sem nevěděl že se nedá ztratit že je člověk pozná krmím když to tehle h není a jak mysl by je do byl že tam se mnou komunikuje a že se ke pozná když je nebo k němu se řečeno takže kam říkal se do události pro pět na třicettři let doby opakovat obou době kdy jste mi dělal zastrašoval líčení dávno a nevěděl ten že by to ukradl extaze vůbec ne ze ne jednou nýbrž často a že to bude denních let takže něco země narůstalo neoděl se jak smysl by toto neprojevovalo a to byla ne záhodno zákaz je myslet a nepodal jak to dělali ostatní mystici který to to si tam se jíti je projev ocitli šimrání po těle kdežto když se ty chytání po těle jak se to pisateli tak mně šlo o to věděl to že tedy on a že mu i za tak se nevetřela vání jména božího sem ho nemohl vůbec jedny říká a to se za začal modlitbu o tomto vykládal a bylo třeba jenom se naučit ho nechat do úst i při tomto plný protože to sobním jsem litera točí vám v tom že by se dívá se nedá co při koná otčenáš nebo nic takového nýbrž že vás odeber toho našeho pojetí odpoutává a velice prudce že by najednou ztrácíte pociťuje nosti a tité potřebu jež na tomto světě a na druhé ten přeci jenom skoku zůstáváte sami sebou a jakmile si uvědomíte potoky do určité mouky a jakmile ale tlelo se hlásí o život zde na tomto světě protože učí na jeho lidi ženevě ský činnosti ducha ne tak se druhu jet a ani to se smrti to se mi stalo kát zatraceno odpověděl vydědili ze kyslík ráně dubem jak se mi to říkáte vy vy jste tady kdykoliv nějaké tušením tak vysílí přitom do toho stáda všechno co mu něho zbylo devíti mi někam pr sebe na zadní krátká aby kdyby to jako skladby přeci o tedy aspoň ještě taky neviděl potíže s tak další nějaký roztomilé jako je to žáku tak jsem se a a dokonce zraku poli kde to plná nebylo zase do schopen se s tělem pak jenom modlitbě a ne běží a to je to co se dovídal jedno sem není automatismu dvě to na kaviho nejenoprávněn duchem modlitby to ta bylo ale s pravým duchem životy stopá víc nebylo že se lidé do těla do větví let a neby této anomálie tak sem se dokonce za nedorostli jak činno považovat za neviditelní o cementem velmi tady předvedl to co řekl ježíš kristus přijde čitty nemá znamená to mente to živé to s blahem tomu i to co na znamená o čem že co vlastní bude za to ale ten kdo mít sní ještě životem třebas abé počáteční jako to bylo třeba a je u tak ten bude pořád přidáváno to nepude spravedlivost veliká že to takhle nelidský ale opravdu ani vyhneme stavět na na ničem si tady na něčem či tady je zraněna ta lidská složka důležitost lidského působení přitom kdyby člověk vidíme na jeho rozum víte do menovy tak ježíš kristus nemluvil ale on tiberia rozhodli se člověče i ke mně by živým se no his visení poslouchat a ne sebe