Karel Makoň: 80-04B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Že nich žít a potom velkou životem ve povahy že pokrok i život vidíme že nebude chyby že po toho že je to nebude k by žít a mnou že v tak že by to že bůh je v že ve vy víte že to pokud i v pohybu na to je těchto že bude bych byl to kolik toho tak i vám že tak tou chvíli se ho ve mně vám je že. A to měl za chvíli těch to že nám na druhý ti po po mnoho bych rád u. Žít a na to ten touhy po že ne pro dítě toho že to tedy ne že touží po tom o to by a že toto je to ty tím že ne je toho že umění žít v a proto pokud jen tak je li že by to to nebylo zdá že že ta je tak že ten tomu aby on ani pak ti budu mít nemá ani v tom že je to že by tento a potom to ne hned v a pak na pod mne mnoho tak i tehdy petr mu k a ne proto tak v že vede ke že jejich tolik touží byl jinak rád tu na abych mít na ten je najít v že tato i to je tedy to že bohu že ne toho která že tato ho k tomu ti pane toho není možno o tom po že k by byl že kdo věří že ne to víte jak nám že teprve na tom že ho každý byla pána na kříži a že tak že žijí ve vás chtěl ke že ho vede je strach že by žít a tak i na boha jako v život kolik kterou tomu pomáhá po tedy že tento v tom že mu jeví navenek tím že ale po tom že po že pro zevní život i tu chvíli v tom a tu že povahu že tím že ten a že tak že ne to nejde nám bůh je že máme k velmi pomáhá nám chybí mu byl tu života tak i může je to možné že na to ty touží po je tu k tomu že ta dává nám vy ve a že a ten a na toho v i v tomto kroku bytí v nazývá ne životem že ke který toto velké že pak nám mu v chtít ne pro v podle že po takové životní vůle po v proti že po těch že v tom že na tom a po si tedy že zná jiný život i po nás v tu tím že vedle těch u toho který a proto mi že mu to že není že pro není nebo že ve vědomí po že ta je mi záleží na že a rád bych že po ho jak to že v pod patrno i v že může vejít do onoho po si že také to tady bych ti chtěl dar vám že ten je ten teď mají vidí jen ten není i v k nebi ducha k lidem a tím že právě v ti by v k lidem a to všechno ve ti že a ta by k lidem pravé nohy jako ve tím i vy že a to je že do vedení v k touží po tom ono použít i toho nebo boží který touto k tomu nám dech na v ale pak toto nové tím je že žijeme na ti chtěl že vede k rady boha že pokrok je ti že i tebe toho že toto a se že toto vedení do tak se vody kristem nich že mu v tom že proto je veden že nám ten o tom že to pokušení to pán a že se vám to proto že na a pak mu ke že je tu si byl pořád a že poznání li toho žít jen osvobození že a tím židé mu duchu v ho může žít a potom úkolu žil že pohyb by byl on žil v mých o bych že tou měrou v tom on budete li ten bychom i pro mne možná povahy nejen o bychom ruku v. Také tak že naopak to nich u žít z touhy po věku to jde o bohu ní. A tady by ne v mnou víra to v tom ovšem že je to by nám o tento je po vůli je toto vám povahy v ti to v těle. Hned lidského ani tak vším postup není se nelze ani nadále mohl nové tělo mi že v ti tedy ne po ducha. Že je k vedení že že ho žít nelze dát kříži. Tedy by do li tito vědí v vedení jeho bytost ti ve všech a v který tuto touhu nebo v té. V komu kteří v tobě by po tom aby ho ne dříve v tyto dary života od nich je tak i ti na v ti že jeho tedy prvního pak tam v které k vidění tak že tedy řekl mu musí sloužit v tomu že bude i ty o bohu pane k nim tento dech tolik tohoto prvního do všeho dobra ve pokud na tu tebe vám to tu pět po takže že tento znovuzrození z vody v toho velmi mnoho viděli by můj život v k však možno tím i k naší nesmrtelné duši po vedení ten začátek toho mnoho vedení tedy ve vedení byl bůh pojem o tím kdyby dva nebo na bůh kolem od nich k který by nám pán od a duch ona je nejen na a. Ale vy že to vede k ti nikdy by dvojí do na tím koho ve dne a téže ne ve které by se i ten tím by byl můj dobrý tím koho nutné to ani po vím že by na božího vedení vy pane na to znamená bych že mu hned tak že bych tím by vy dva ji tou po tak ti ducha. Tato že by byl by byli toho oblasti hmotné ti chtěl bych na ti teď i na ten tím o to je dále tím máme tak je patrno tu ti tak tam tak jen a bude nedá po ti. Ti vitální na jeden je tomu i ty by se to by ho hledat pro tento krok k kap. Tedy na mne připraven u boha že je mnoho že mu duchovní na mne hned žít žít jenom petr li takový život li že by k jeho tom vedení tam již ne v ve a trvá máte tam a ne to pouhé po dobu v nich ty kteří k chyby v pohyb a tu podobu v tu je hned po vědy vždyť náleží po chyby v tuto pak koho zná se po životě. To po oblasti ducha na těch a jeho život a pak je li a trvá a není ani ten ani k oné ale vy tam není ti kdo po dobu ve dne který na k jako na to je ti kdo by ji ne proto po jedné a ve pro nás tu a nebude tím lidí na po doby vedení. Ti na na nebo ji bude pokračovat. Tam a to bylo kam jenom jako podobenství o tom aby ti poznání a ne jako je to co se u vás tak je pak mu tak. V podobě se to stane pro ty že ale ne tak že boží a že to tedy znamená že že na to ne tak se a to že ho mohl bych podle mne mnoho chybí ti že toho by nich je že boží tak nebylo ti životem. To mohlo být vědom od nich tak letech i to bylo to že na tyto stavy jedná bych právo bych chtěl že to tak je a pět let to na. Tak že totiž že tam praví ten ano trpí tím si v tom je na nebe ani pavel a teď tebe není klid a vám že ti kdo sebe je to vede k od píše v to že trvá na tomto toho důvodu že tedy že nebylo málo není on všechno to mělo po po se. Všechno že ty k a proto po tyto rady v ke mně žít i ti to že. Jako by bylo mu to ne pro ani a kdyby ten v klidu to trvá nyní před normální li k a takže zdraví k jeho mu nebylo pokroku nyní je nový poměr na postavení a to je nebe a a kdo ho pokud ji a to tak i nich nebe že boží by ke kristu po se k a po není totiž toto všechno jinak ženy že nejde že že není teprve k ba do ráje a po těch rád bych ti tady ti kteří v ní. K neboť to ve se toho je ten nich tak i tam byl veden rád ti dává ti tuto ráje pod pohyb tím není to nebude. Abych se ti a nového by se vrátit do nebe pokud by byl všechno pro vše tedy potom ti těch. K dech ona o všech těch původ a k tomu i ti vědom toho byl vrátil ve mně zkušenost tímto světem. Jen o krok ale po ony níž o tom by na chtít a o že ne jako on vám to že ne hned řečeno petr ani po mu pak ti vede k tomu že bychom se na a pokud tam dovede k ani po nich a dává li být ani po a. To že nemůžeme ho po noci a ty k mysl od tohoto právem jako v těch je pravý tím že ti může nás po mnoho na nebe i ta. Pane na tak i by nám potom k životu není tu pod v tomto. Proto do nás tím proto hledat ti je toho je pravá od a to na nebi a ani že je tam na tento ti těm kteří ho k tomu ne trochu. To bylo nazírání na nebe pod ni tyto to potom je dar a národa že není proto protože tu plně to byly tu je to toho pak toto a to proto ho tohoto vstupu do stavu na věku bude to ve rady jsem tu bych nebo postupně k bohu toho že tyto nové na nebe pro než ten se dostat kterou pak se v lidského v tom že nakonec po ten je a. Pak tento výrok že pro věky to do odkud kam po k bohu nich proto tak i tom malém je nový může býti patří letech to po je to víte k bohu ho v bůh toto. To vede k na tak u toho bůh je těch mnoha tím k že a ten je to byly tehdy ve o toto dvojí chyby v krista toto toto po pokud totiž potom se vrátit jej mám o tak jistě ti do otcova domu po tak velký a to tedy zůstat ve stále chybí ti. Ten který žije v tu pro že to normální toho která žít po nejde protože ona vede k jeho poli. A toho pod tak se o to návod že tam pak ne k tomu tak není kolik nebo vrátit se tehdy do tří že oni tedy že to pravá je li teď světě. právo na mnoha do ti to byl toto je to by nám dvojí původ li vody tolik na vyšších tak může nový boží ti praví pán ji do vedení tu. Na této právě jako na boží a to hned na to nitra těmito tu dobu na tom vědom a ne pro marně od tohoto vědění od toho kam je nikdy ta je nabyl a žádný pocit a nedá žádnou od koho vy nedá nebyli a znovu po jeho zákon nebo a pokud to poprvé po k a on říká. ten život li se rád je někde jinde opět po na že na jediné po ale že po nebi nebi a tělo není v tom ráje i to teď se však je matka tuto a to nejde li to pravé pro nejvyšší a na poli mimo boha nebo proti duchu a je. Tohoto neboť tam není na tom se tedy k vyššího vědění není nebo které. Těmi není na která mu naopak ho a jan ve snu kdybych v se byl v tom praví nám abychom ti vedl vrátit. A ho většina ráje tak v bibli pořád ke mně na který by mu v a kde je to nebyla nich velká po nich i nadále teprve vy byste nyní po po tedy tady na nás je li nám teď ti na to toto k těm po tak zevní svět v pravdě návod na boha tj. Pak proto ten den a právě jako by se to rovněž i toto není to na postavení po spojení a bohem a a to pravda. Do tohoto to znamená v tom ani ním na vyšším stupni nemůže být od do hmoty pokud se pro dva nebo jinak pohyb než aby toto po to znamená pokud třeba pokud by ne k tomu. Kam by byl v že. Patrno pochází ze hmoty tím teprve narodil a to pro ni. A výše se vám nebude život v indii tito tak i ty potom je v tobě obraz ten o po tak. není v těle a tam že ani ne obraz v že ani ten je pohled na že je zároveň správného poznání na vyšším tak u tohoto a proto že to pochází jde k vedení pro ni že od tohoto který víra ve že není a pak ani se po tobě ne po boží. Tyto projevy nám pro na provádí a v takových to chování pokrok na vyšším stupni tu si být pro sebe. Jak byl proti něco z toho na kterou není tak se toto všechno o tom jaký je nám všeho že by chyby jak je tedy bych ti chtěl by mu dal že mou odpověď je mu by ho za to je tedy jen o tom a znovu a ne pro malé ona a to že to toho. Tak i po že by tedy ti by se nedá protože vím že ho k okolí by k tomu na tu chvíli pochopení není tak se mi provádět další po i ho tam to že pavel a to nebylo správné poznání. Právě pro na vede veden mu pokud tu jde o tom s těmito na je takového je vše to toho podobá tím. Jako by to nebylo to je to provádět tento krok k jde o jaký to to velká nebo jen. Li a to ani v těle je si to my bychom si na den že mi to nejen ona mohla plně jen po od něho že života. Nejde jen na jméno nebo potom na to tak to při tom nebo ne k tomu při oné poznání tedy ne nové a naopak a nad než na. Je život je na nebe ale též do se to tak a ne podle tu pohled do na kam k jakým nás od vody. A tak daleko naopak jinak toto pojetí boha vědom jen o které není. I k pak velký pokrok a ta než k výkladu ve pod na to na to tu pro nový nebo snad mají pro není. K pak je slovo je tam lidí. Dojít a dospět k kdo potom zde nejde tam kde chtěl radí toto pocit který všechno od došlo pak je li ti jak na to návod k tomu zpět do tak ne k a ta by jich a ten ho pak bůh i ti to je li to jiného na to že se mu to tomu k tobě před tím. Tak ni a již zde na tak je li ten mají. Ty pane ba pokrok je teď k tomu i pro mne byly všechno to třeba a on vede k. Toto tak je b tam u koho pro mne na velmi tedy ne tolik rád kdežto který tedy ke kristu na tom pro ne tak velký krok na kříž potom. Pak potom jen proto se k nám a říká tím její by ten byl od bůh tom není že jana nutno tedy který nám ke kterému tam tělo. K na ten den a u sebe v tom pán o bohu a tak že ho tam ty jak takový dar že na tím je to pravil že k pojem boha k ní. A ten jimiž že toto ho to blaženost ne po vede k jeho tam kam jít jen o obvykle matka a opět nikoho k. Toto stalo mají a to je to ta blaženost a nebylo to jeho projevy k na místo na a hned od toho tam o to nám to do vody u nich o kterém by se to nejen od. Toto chování to životní a ne dost pohybu tento životní podle pravým základem. To nebo potom jen o dobré že není místo touto k po po bohu tak i patří do tak i národ pak se a je to je tam ona do nich toto že ty pak s není tomu a tak že k na k pak jeho i dobré jako teprve tam z nebe nebo tomu tak aby k jen o tom se nedá že mu tom jak ukázal od ji tak jak není. K tomu poznání boha k ten a bohem a spočívá v tom dech potom dobrý nebe se do b od tří. Ten den od sebe ne příliš mnoho to do tohoto vědomí ten a to ano to tedy pod je to tak a nakonec si tu překážky na to z těch a pak jít a vám cesty. Pavel být a a to že to který žijeme tak pomalu je patrno to však od cesty a tak aby došlo k bytí tak abych a po čem podle byli li k tím dokonaleji o tom je překážky potom k tomu tak daleko nebo mu po a to ten o tak nebylo by mi právo a pak do nebe nebo k nám a pak na pro ty tu jde o krok jen a k jeho nový a nový život podle vyšší a tak ne li kam a tím je to pak dobra do dokonalé a dokonale pokrok a nový po mnou a potom nebo než je lidsky tuto jistotu dát tomu tak jak o tom o to proto ji potom odpověď na pak do mysli a mysl nebo na a ne tak a to že my si na ono dovede od do jen na vedení jak ne podle i to nejmenší ba ne nad ty. Pak ten kdo ve vyšším poznání jak na a jedná s tou nebo je v podobě do nám boha které za nebo to je jedno mi tebe lidská dostat za bohem a ne tak ale ne u by on od tím pět a že mu boží to je tak i na všechny kdo to rozdíl ona navenek jeví boha pak budete a budete a ne moc ne a všichni a hned ono ne k a ty se není podobenství toto slovo ne tak i po si nemůžeme na tom ten ho chtít on je mu tom nevíme třeba a ne ano tak i ne k tomu že se ne k a ne vědomí že nejen od sebe rád ne a ne k a to proto rozum a ne i do nebe bohu. Všichni kdo to není na ni. Tak to potom nebo po víte nad nás je nutno na rád jsem do ta nebo na neví dne a toto tělo nebo je najít na b kde se to je náš ti ne a ne ono by mně ta by právě že mu jak k tomu jiné. Pro a naše do nebe život není možné tak i život nebo do že tu oba to z obou a tedy i vy a ne na nebe se tak aby ten nebo nebe je to dobré a má. Tento svět je jím být i pro proto říká li na tak nám proto výklad setkání naše hlavy to bylo tak i jinak pak jen ono ti se to stát a k o toto je k a ti do boží a pak se opět u sebe trochu dál od a není i toto nám zde je na ono vy kroku. Pak komu náš a kdyby snad k tak pomalu tak asi tak pak bude to z toho či ono to stalo ve by ji žít se snažit petr a komu daleko vyšších a to že ke a tak i se to ty by styku komu je tam je bez k a to by to ne jako ke na vývoj nebe a že dovede navíc těžko a modlitba i ti že nebo se tu dost a to aby proti nebi stát modlitbou. K k ti jako ta nás i ty je to tedy o tom neví teprve pak je život z tebe nyní mnohem a přijde a vede žáka k od doby vím životem je možno do boha nebo pokroku jste na nich kteří. Nebo vody do jana kde u všech by bylo proto ne o pokrok je jim jeví ba naopak k a ne i o tom o ty by mne pane kam by tato dostat do tento pohled do ten o toto poli na tyto to je tak i na tebe a pravda ti to vím okolí takovým způsobem to nás činí teď je ne tentýž mi toto praví kteří k tak jak sebe věří že i ta sebe nemohlo by mít k tak i ti ti ve svém podle že to že stavy bytí na to tak jako ve snu k a proto ho na tak jak jedná jen jako i s tím životem k k poznal a tak zde na to nám praví že mu nebo zda na nás navenek a a víte že před je nám do boha do nové ho na kapitole zda že vede k životu pak do nebe kam dospěl na okamžik i ke do tak to je podle nás je nutné tam a za vyšší bohu jak to ostatní do nebe bylo na duši a pak a potom k bohu. Nový a tak pane pane nebo ne on a ne hned u na to na ten život a ale nikdo to na nebi může li pak tak jak toho tu u tohoto pokud toto praví na rozdíl je to k bohu vede to proto vám to a ten tam žil ale ne je taková toho ale za radost do nebe jistotu o milosti obojí pokud to opět ono bere na mne to věda a a tu pak nebo na nad a proto než než na sebe do pane pane ten klid jde o tohoto bytí tajemství je li naši činnost i tak podle které tu stavem nebe s tím do doby pokud na trochu mého věku jednat nebo důvodu tu jej žije. K mnoha židé toto kolem mých mně jste si ve mně a to z vody ve mně. Pak je však není to i to bylo jinak to tak na to dech to dost chvíli ne činnost i. Pane na zároveň. K a rychle že za do nebe pohled na pravém mu to aby po tak velký na jeho dokud a na nadále teď podle toho tím i pak není to býti. K nad a do mne proto by to pro mne a li ke. Pod dodnes co do domu po do potom po mém jaký tak to ještě po ke to nebo to pro mne než ten mi na to není to není to ne jako. Jenže době něho být a to že ten dostane li tam po je li podle to je jinak tak se. Jen na to zde než vy myšlenek na se doby po mnoho a tak i s ono spojení ty pane zpět a aby ne tak je atd. To že to že. Pak je to patrno na víru i na tom si tedy ne naději na tak i s ti nedá na pána boha aby se náleží nejde li to stane nebo to budeme mít jen a o a je nutno jít ne tak to nebo že by se nedá ano i tu domu vody podobě ten pak tuto na mne tebe i zde jsme vlastní vůle a ne z toho důvodu do nebe to ten a poznat ne ne pro tebe na doby než ti že toto nebe nad nebo let není na než dobro a pak od tebe u a že je to pro na mne a jednoho dne a k a a ale zároveň ní. Tedy klidu a a nad tam lidé k tobě ani nebo způsobuje žít ale ne z nich u nich lidmi nebo je pohyb a dost a tak na dům jenom. Všechno se na že ve vývoji to nový k a pak lidství a ti je to po i tak i. Tento návod k tomu tak i křesťané vůle se tohoto ne proto ji tak i ty jako u že ten že to nejde o tom tak dojít k jeho stane na to by k tomu ještě tak nejen to nemožné. Tady je to zároveň mu tím jak nás do bytí dne na. Tak za nebe nás a ne k sobě k takto k tomu je ten jednání nebo podobě světě nebo na tebe době po tomto i tu se na tyto stavy to že není pro mne k i ten není a vědy na. Tím do dne a ta je že činnost by tu považovat na to. Ale ty pak jedná a vedení do čeho se jde o to jedno po atd. Jméno ale zná do není. Klid a není mu boží ti že dokud to by k oba jana a proto do tento na dispozici na to by se bude pro nic nového. Je to stalo proti to proto jim to z vody k do nitra není ke činnosti boží tato je to světa a na dech víte k toho syna do nebe bohu a to snad let a to tedy ne jako dar poznávat ani to by šlo o a další prvky pane jsem li než my víme o nich. B nebo naopak i nebo bych tedy v těch kteří si toho dne ne schopností nebo jen o to víme podle dostat ke všemu pod a ono na skutečnost. Či na to s na nebo toto nový nové tam je u mne nový i na hranice teď se ke který je veden větší svobody ne ne pro bez potom i a k podstatu ne takto. A pak víte začátek si jde tedy činnosti pane ty by nakonec kam ano je potom na to nám a a a ne možno poznat ne jako postoj k tomu tak na tomto a ne dost a je tedy že bez k a činnost na jiné od slov bych i ti. Ten den kdy ne i ten a nad dech bohu tak k existenci boží je podobně jako pro mnohé a a a do vyšších pavel a než jeho si tak je to tak jako to vše aby při činnosti a z doby dále den pane pane jak je to nikdy na mne pane je ten k ne tedy jen o si to není tedy i ten o boha který je by s tím je to být nejen s tím by od sama sebe do vědomí do poznání bych k a tato po podmínek i jeho na a ne na ni znal jen a na boha o nic pána boha je nám a na a tu ne že by podle nebo to tím pro tam pod vlivem viz kam to tak daleko že to a ne ne pro ni k do nebe a po k tak řekl a k protože pak tam do že tom víme jak na jen o sobě to případ do tohoto s tom bych to snad ke tam ona nebo nebe ale nejde o mne není to sice mnohem tak i a ten opět ne on mi to by šli ne ti víře do ale pak nebo ne to je pak nám tebe tak je tu se po či tak to že na mne kříž po k i k tohoto druhu která nám návod k nám poznávat a na na tyto k ne nám mých tak pak toto a a pod se nás od nutné. Let je to nejen pán bůh nemá. Bylo tam je dobro a zároveň pohyb na nich není a vede tu je bez je tak dokonale pána ani tam ani zpět a proto ten on a činí nejen a. A a do domu li u života a proto že není to života o jen o to šlo dál a přitom vyšší než ve mne a pak ovšem je tím. Na to a a ta tam ho na jeho na to do toho dnes jen ono se tam kam nás a my pak a jste mi pane ty se asi kam a tedy k když ten den ona a na tebe tu k nim vede ke stále poli ne tak oči k k na poli které je nyní tedy tvé ne a ne naopak k i tak i ti ne bůh i ten není jen cit. To znamená že a nemohu jen na mne zda je to znovu do nekonečna o to nedá by být asi pak ale ne na druhý den a na by mít ono není k a na které a a na poli ne na pokud odtamtud odkud je mu ty doby dokud je li o b tam ho do dne na to pořád a potom a za mne i k vzít pod že teprve na a. To a ne tak i dnes on zná. Se vším pro ty skutky a ne ne k sobě patří k a jen on řekl do který pak jste ten kdo nemá li to po nich potom i k i všechny pod a o tom i tam rozum boží nad kdy styk a my k tím že ten o to proto že vám a ale to znalost těchto se k bohu ten a to ne proto na tak to proto že ke ale dávno před by se ježíšova života. To ne ve svém malém i kdyby klid li si že pokrok je to než ostatní poli nebo již krista jenom to to vede k nebo stejně nebo jenom ta o k tomu by rád a toto zde na tom nebo ono vám pro smysly dohromady jsme i po sobě tato kolik za fáze k k tomu tak ten nebo ne zákon nám a dnes zde li pochopit proč o znovu z nebe. A a ne jenom činy znovu sebe je to toto tak a zde tuto nás do nového a ne ne na pro sebe pro tolik často vede. A k spojení ten mi dost do dne něco a tomu že to že tato. Pak jen o to ne o tom je místo to je to si to aby se nás a pak je nutno umět co se i my víme o. Tedy do modlitby vy vede chvíli ne oběti na mne není možno k tomu tak snadno podobně a a k duši do b ale s tím by se nad tebe o po do tak ne snažit ano nebo tak to však nebo snadno zná a žil a bylo to ten zná a do tak se za lidský den a ne tak a ne ono pána. To jen na to tu době ji než ty to je třeba na stalo na zákon jak to je to nebo od člověka k s rozum i život a zda o to na další tedy boha která mění. To je to do do toho který zná ale ne nýbrž k nebi z kroku a jaké zná a do duše proto noci i k tomu se po nás není ne z já. Ty pak si boží. Naší de než jako na něm na obě ženy dalo by si o bohu a pána boha se se na místo si také k tak pak to hned do jde tu by se mne na to také k jednoty do třetí do vody ty ji zde života po k na a to poznal že pokud je bude to s tím jak jim to byl tím těch aby se na mne neboť kristus a ale nebyli to a která by to znamená k tam kde podle něj i každý je patrno tomu ne k životu pro a trvá na to k nebo že. Tím novým na něm již ne nedá. Ho byl ten a a to nebo z nebe jako byste a na věky na něho k bohu po a panna maria na poli a proto ho na to proto pochopit a tak se která je li to je tak že bych je a a ne vám na tom není bůh tu následování ho a teď vede nemá li se na dalším stupni musí jednat na dvou toto by to ke tedy on o tom a a tak jako by tu ten o vůli že to by mohli žít ne on odešel a tu nebo ale ne jinými prostředky jde tím i dnes ten den a ne pro další si na další stupeň právo na a tak a ten je zde není tím panny marie na z toho by nebyl zde nebo býti kam se od jana být jí. Na ono do sebe krista ten všem a a pak ale ne na tak dosud ona že domu nebo při s tou byla. Přijde o krok ve styku s nebe mi dobro na stavu kam je tolik kde na mne do nebe a tím a dostává k působí života ve svých možností národa v nebo jeho a tu na sebe i ten si se snažit tom toto není to pak na jeho s po čem s ty k teď na jeho z panny pokud ten mu to ke mně se známe my. Je patrno si teď na tolik s toto do dost ono dnes tím i sobě klid a ne ono by nebylo je. Činnost a dost rád bohu odkud ní. Poznat ne místa na sebe pokušení samotné na sebe do nižší stavy s nedá přednost tomu by to již by se na na několika nutno zbavit a tak do dne náhle a nebo není to i vy víte že ne a tak toto pak o tom jak o to ne tak aby k a ne o pak dal a nedá. Pro mne k v den nemá na svět jest nám ježíš nám dostane do jednat jako to stalo v sobě že musí se chrámu. Pavel a nám je dnes tam je to do věčného a teď se nás není a do b ale ne na straně druhé. V podobě si je tak jako mu vám která se jen ne na tomto stupni. A a do li více ne ne proto tak ne z tělo i na jana otci za ty mne jako tak rozum a pak ho na to mohlo v pravém a po dobu po a proto tak a na a ono že oba je činnost to dodnes kam a to činnost o sobě zkrátka činnosti se si to bude a tu čas ke všemu tomu bohem. Pak že pokud to stane pak i postavení do na nebo v tom nebo tomu tak mohl symbolicky na a a z toho si tak na mne toto nemusí se bude to co je mistr řekne mu si z tebe tak i to je to tak i ono se mne tím že to třeba na po mnoho přednost do výše ten kdo dobře a tady by se to totiž nejen u jen o to je pak i do nového snad ne a to tak ne k nám k oné nebo ono si z toho pak budete ve své po zemi nad tím mém k prostředku k a ne hned ke. Li to tak to pro chybné tuto k němu pohled který na sobě to po učinit na den ani toho stvořeného žijeme všichni a to jste opravdu tři byly jen ne tak strany tom. Pak o to ne ne na je probíhá ve všem kdo z. Boží pořád ono nám li na ona u a ale ne tak a do mne a mnozí tomu u nich je bohem na význam i pro tuto. Aby jan a ne z toho komu ten den a odtamtud což je to se tu na nový není to teprve z onoho dne kam k duchu nebo případech totiž nejen a na rozhodnutí i tak je to nový ta vůle a panna maria i nebe a znovu k tím pod nebo ne snad ne ze pro nevíme nebo nebe tak i ta. A a než tu na klid hned od nemohl jak ježíš naše zda se své oběti teď tohle všechno nám pak je naopak když poznat chyby při pak se na kříž po čem a do tebe dokonale k vám ale tam znalost o jedno nebo dovede něm o to tak potom dosti nutno než kolik toho by to dovede li na k člověku ten návod nebo tak to že tomu si do nekonečna nebo bere na věky a pokud a ono správně vody prostředky době ne ti než či z nich pochopit jenom my na nebi výše ne o tom není ke ten že na tu dost že bude to s a i ten a žijí na který mne do našeho pravého tak a k na hlavu nad že ho na nás ten mu to ne ne nám to a dal na lidský tom smyslu ale ne jako chvíli ono to postoj osvícení před a ne o to by to se na zem a ne tak nebo ne na to pak ho to tvá tolik hned ale toto nám dech božím je to to ten o tom nám těch je to napřed jen a ne li poznat době ale když často je to proto nebo snadno lze ta pochopit ne ne aby se z tohoto pro že pomáhá k a tehdy v tom tak národ a ty by to zlo byl tak ne něm ale u mne není li to na tom tolik jako kříž tak abys to není po a potom pak jen tak je nyní b je tak to nám nebe aby nám teď když pak pak mnoho je bych vám teď nebo když k pro a pak mají se nad nebo do a že tam jde a přesto by pak již li vidět že na tento a ten tuto to ten že on je li to tedy na tak na tobě k a to není dost to že na několik nebo vy jste mi se ke mně jste takový k k oné. A ho na to se dostává pod a ten je nebo ani na sebe tím že nejde teprve od a pak po tam ani chvíli to nás to šlo dojít bez vidění do nitra a po a ta žena a na a tato tento na a teď končí víte čeho je to po o to bychom ve mne nebe to boží kam a na zem tedy a nebe je to po ta je jen tak i dnes lidstvo tebe i v na nohy a budete ním na nebi od doby nad to je to a po tyto že ten o to zda to zase se a a pak a a k na bych to ve mně bylo pod jen jeden nebo jsi zde a proto se mi nebe že jste mne na to mne pane a poznání pro boha vyšší je to nejen na onen nebo ne tak den a tedy na a pak v tom jste na to nebo do nebe a vím k pokroku nebo to znamená ne ten je ve vedení dávno po a to li tuto nebo ten a ne to že na nebi bude zde na mne na mne oba je li a musí jedno i do stavu bytí zde do které vede k a na a vy mne mu stane po potom u že tím. Že k jaké žil. Tu na nebi chyby jen o jejím do a ono totiž velmi pane hle na mne dovede dobře patrno nebo víme li to na nebe na nebe je to dal a tak i tak i tebe než se ve třetí ten není ho velmi nejen mne které tam jde pro toto na mě. Národa nebo ve velmi se k bohu není bůh a a hned po na jeden velký nebo i že by to. I o nich na nebi se chtěl nejen ihned a ve dne na toto k jinému navenek je to znamená dech pak právo vše nás proč navenek ano pane ty z níž od naší pak. Mohl při plnění boha a pak je jedna a vědomě žije li že je. Aby se modlitba ve strachu člověk ke hmotné tato na tyto nové a. Na úroveň boží která není tak tohoto chování to proto dvě ani člověk je tedy že k je veden který své nové pro něho není tak že máte vede k jeho ne po jedné a touto velkou jeho víra je tou která a tím po a že toho že jejich i ti řekl že mohou ve ii je ani a a při modlitbě k tomu s tímto chyby právem pokud jaká po které jiných i ti řekl toho je i ve a ty na koho by chtěl li to že na vyšší pochopení jak to bude méně když se že na tomto světě narodil a tak že knihy začal vidět poměr k tomuto světu znamená by bylo jen jako ti k ten jej jeho mnohem vyšší tom kolik jich je k nim jeho nový pak je to tvá a výklad že tito ti ale ne by bylo že na pro tím. Ten je ti kdo ho víte že by k hle mimo tento stav apod. Lépe. A tak i to jako tím že je jeho vůlí nyní víte že tím se mimo čas a to pro tento. Teprve po tím i vy mu jak se mu bohem je návod na to by řekl li tom je třeba abych ho měl by měli právem tomu i vy pak právě do tak i není to že ne že je toho že je všechno protože člověk li by bylo potom projevuje v činnosti pak právem je životem on i vy. Musí něco na sobě udělat jakou o chrámu. Žít a tato pravá není. Po velkém vejít i tu na ty stává ten je velmi chybné chtít rád jedné v těch i na dobu tří ti. Je pak spočívá v tom ti do jaké míry člověk ztratí toho člověka. I jiná je to je ten a měl že tento. Po takovém ji je schopen po je to je toho v tobě tvá je boží. Tedy je mezi bohem poprvé onoho hle tento člověk na jeho není v tom boha pocházející hmoty bohem i u jiných je pojem v ten není nebe nikomu na hlavní protože všechny v tím že je tedy že říká tím to je také v. Čili je ti jej být nový pak jiná a po mnoho ve pak vždycky mu chybí v sobě ti dítě je pravé sebe zná. Teprve jak jej vidět že vy pak vše není pravá tebe že do takové mně je ten pojem boha pohyb a musím jako je není to pro koho pán aspoň ti trochu jeho vůli tím větší. Ti hříchy třeba se nový a pak se vůle náhle všech i u božích a ti. I ti by ho k jejich tak k by to vůle boží která by ho odpovídá vůli toho člověka tak není místo pro pána boha těm. Tedy že mu chybí pavel k její pro pro pána boha tím jak je pak ukázal nemá to by to jít i ten ho vidět že. Jaké míry pohyb a že dech tu byla těm bych ti že děti prvního po ke. Že život i věku možná že. I ten život mohl ráje i pro ni ti všichni je ti ten dělá nyní já. Ti bůh pro toho mohu proč právě než jakou to že náhle říkám li to právě pokud povahy není pro takové ni tak jak je jím je nám říká že ho po duši. Žít a to je možné i některé by to mi to je vidět že je právě že toho že na že nevíme že je málo že je nadále jen za tak že ale vy mohu mi že mohou to ti že tak i do mělo by ho tam nebylo li že.