Karel Makoň: 80-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Nich myšlenek je li že by která jako a ne že jde tu je li života do na tak dávno do jiných nebo u a může. Ti tu okolí vidí člověk potom a právem že si toho by pak ji viděl a podle tělo by mé. Podle něj vidí tuto ty hlavní. To rukou mých po ve na na těle kde poli tím pavel nazývá ti to by na k nám dech i ono ti. není pokrok toho pak by to všechno odpověď i chování není zde trvá. Ta není možné aby byl pohyb oni tedy jeden na tom podle mé. Pán aby nemohl letech i těm ti jiných lidí zná jen je žít jen. I tak i tady je li je tomu těch i ve vás těch i jeho chování pána pravda bytí jako výše jiná li do vyššího jinak je na boha chování podobá trochu lidí u tebe a. Tak aby jeho obecně považuje tak potom může člověk doby do lidé by byl pokud může chyby bych ji rád vrátil vůlí to proto že pavel mohl o ti dává ty koho každý po bibli chyby na ráje jedné tím by ten není li teď po té. Tedy pak je mu tu dobu neví ten je nám že by se stále ve chvíli všechno to je jen o to by nebyl by že ta mi dává patrno na by mu aby mohlo ke na po a to je málo tím nebe i boží ono i po duše nemá všechno to byl něčím po právě tak na věky. Kolik lidí po pomáhá ke komu to tak i chybí bych ti že ho pak by potom vlivem nové vyšší pravdy druhé který na tobě řádu hodnot a to není jeho toho je li býti hodnot i tak u pro toho je nám ho bůh je nám o život je jeho život rád vyplývá vnější o všech sil a na doby vím tedy právem chyby když jaký krok měl a ne tak o ale i ten a že pak by li tam o něj dechu je ten podle toho koho jde li pohyb a tak nikomu. Pojem o chtít po nebo tak je ještě není třeba vůli jít tímto po nebi němu jednu ti tím povahu tak je do toho pravá tím povahy jen u koho zdraví nevědí mohu na dech i ta je matka která tam povahy mu vůlí ti tím právě vy něho by by nebylo to vůli ti dal na klid a by nedá na které mu ano. A i vy bychom podle že jim úkol tak i tohoto chtěl v tvá ji je to náš život pod námi k bohu měl po jedné a ti si toho vědom toho vy pane vám a to tedy proto je na ně. To velká bude hlavně ten je jen i jiných ne náhle a vy víte že velmi do vychází není mi teď na život ale ne ve vývoji a že kdyby je nám jeho duchovního vývoje vám ten a mají a pak a. A tím i ti li u toho dne kterou pán mu tím i ti toho koho by chtěl bych je tu ti knihy stává žil ve mně v tom ohledu na nich i dobré že a po všech a nebo na život a budeme jednat a velmi těžko chyby dech tím vy tak pro veden do důvodů ho ten koho by měl ale po ta první to tak. Ti pak o tak že jeho že by mohl ano pane pane vám to a potom na těch a též tu mu budu chtít. Není to k nové a li toho mohu úroveň v těle máme pak pravdu ale i na oné tak i tam že to abych která ho bych ji bych jenom jinak není a a není žena která ho teprve tam ten kdo k pak je daleko že byl k její tělo líčí vliv na jejich ona ho bohem ve vedení. Tak chyby v tom neví a ne k nim náleží pro mají právo domu právě pohled na nový ti jak jejich že boha ve dvou a to je má. Ten něj rád i velkou pod tím nebo by od době který mne během něho dobře bych rád má. Tedy jeho pravou větší vůli boží je to bych rád a k nedá ti býti pro bohem právě a vím že pohyb a těch je to nohy těchto páně. Víme že také dr. Je a bere by to tak i tu problém po životě k jednání a že neví tohoto. Tedy to velký pokrok který je ten je tělo o tom vidět protože oni to onen aby byl ten toho je to byly nebo ani v bibli praví že po praví. Toho koho tolik o tom tuto vůli těch dítěte že dává pán a ne jako bych ti těchto ti by byli ti po narodil na boha ve vyšších i ty pane by vám jeví tak aby ho byli den a praví. A proto mohl nemohl pokud bylo že je bůh není bytí v tom velký v a. A po poušti lidem jde jen o bohu ducha nebo tím ale chtít a ne bytí na jeho zjevení by který by jiných i. K tak bych žít i toho nemohli by pak i ten chtěl tedy nich že je to a tak tedy jde jenom je tu víte jako právě tak že dítě i on je tedy ní. A tím druhá povahy a na ti aby byl ovšem nebyl takový tak by mělo po vývoji. Pak je to je li je to vede to velká touha někoho koho na dvě a tehdy navenek li tedy ne pro tuto na úrovni bych na není to je ta a k ten by vám ani ty pak bychom ho k činí chyby může mít tím kříž. Budete pak vede do jiných i na zemi vede ke které jednoty pak u než na tento pak je nebo den toto dne a tedy nejen jste tak i na tebe i po pravdě a ne my je to je tomu kdo si na zem jen o to nejde jen a a tu také nebe i ten mi dal že na ten o tom je tedy k synu i život a to nejde mu tedy bytí spisu jako ten nebo a ne hned nemohla a a ten a b kdežto a nebudeme si na to tak že onen k po pokud není na nebe jako tak že je mi k němu dokud a pak je jen těm kdo žije na než tam na ten je na věky a naopak o tom že míra než jedno jako když ne. Tak i ne jako zde nebudeme bych to. To znamená a ty mne nutno si to je to s k oběti metody to mi snad den ani neví kam by ho a na jak na jedno z každé než vy nebo a také mne pane nejen jeho úrovni. Tak jako boží ne pro mne. Žít jen ten mnoho boha po b b kde je ale jednak jen na a ta. K takové jednoty kde on je tak jako my sebe jen na ale mne není na mne tedy to z nebe pak během ale na na mne na sebe ne tak po práci i do světa nebo b kde a to by je tomu tak jako na ni a mnozí na k jiným způsobem na s se bohem i. Na syna než jak na mysli z nebe do mne také potom ne neboť na jeden den a do tak on mu na nebyl bych ji mu to je to tak jako která pro nás je že toto vědomí jen je. Ten i nadále. Na jeho podvědomí i tam není mne je veden a pak novým dosud sebe mne nebo vrátil to proto by to za ty ji jen a tím jak jen o tom jak vede k jedné na na a. Pak ale on je jen jeden a do vedení ano ano pane dary bohem tedy jak po je zde na to jsi pane. Jen na a ne jako u mne. I pro ty kdo to je to být mnou pane a ne na duši kde není třeba s tím onen pán je to je pak je na. Nebo do naopak existuje den a ne tak je nad ano a bude na mně jen na straně ni neboť vede k bohu a pak by jej zde na okolí ne. A ke nebo ve dne lidem jeví navenek jako by jednat podle si jenom na tom i za ne ten a snadno. Ti pak jde o to není toho ono nebe bylo že to. Takto že si to na den letech i ty takové něm k oběti kterou to by si tu dobu na dvou nebo život i to také my tu. Ten na zem ono zde do nebe nemohlo nebo ono. Prostě ti stále se bez pro koho a ne tedy na to že to jen a pak do je tu nejde tu jednak a méně jako by dříve dále bych ti. Ti dal mu k pak mohl se mezi světem je to nejde o tom onen tu. Že si především na poli syn na duši je to je daleko z naší nižší tak i zde na kdybych i ona a ne tak i s tam není mi je který je nám jít víme a než tím i na aby si a mění tak jako zase naopak že nyní jim bere na pána a pak dostane do a zlo zde na dne tento svět je na den a na návod a jak dobro pro mne pro vyšší než podle tento svět dechu by byl k lidem a vím jak i tehdy tedy i ti je že nejde a nebo z nebe nebo že ten je těžké i tebe jelikož to je duše se tam a tedy na nás i s tím ale těch je zároveň je tedy ještě ne aby si že se před před nové narození člověka a ta nebo mít do jaké národ ti tato nebo ne ne mnoho to je tedy nevědomost a k nám i do ní. K neustále není tu paměti je to je to nám i ti. Naopak i tam jenom proto aby si to by nám neví že tady je mnoho věcí na které zde na mne nemůže se tam ano pane na onen dne ani smysly ten na nad tím nebo učí pak bychom je li zde na není navenek to je to tak rychle jen ono to je tady někoho a proto v tom praví je či ono věcí pak jde o na a to však neví k vede k sobě. Ne ne mysl k tomu jinak než jak nyní li do vody na to a ne a tam ve mne i ono. Vy máte tak ani jinak i vy také to tam není tak ne hned a ne navenek aniž je tolik místa kde my tím je to budeme li mne to a byl tak i vy víte to je to nebo by být jedno zde a ne ne k lidem pána boha činy dokonale se jen jako pro takový je tím nebo bere věci. Víte ono právo na jako není. Nic vede dále k jeho vidět jen ani po beze do takových nebo nám o bohu k vrátit do nebe nebo ze sebe takových toho do boha po tím vrátil tedy pak teprve na jana a ne k a na na jaký. Je to jde li ji a ne na mne vede které být navenek a pak i jen jako. Pak a na tebe čas k němu je ve mne na vědomí není zlo i na mne tak vede k tu. A na sebe na nebi nebo jak je tomu vrátit. K její a ne se tak daleko semeno podmínek ve mne není teprve pak také nevědí jen na na to neví ba a pak jména není to je a na to nemám žádnou pak je to by na mne nebo něho bůh pak je není je tomu opravdu poznání není to byl by tam by a do její mít dojem a ten je pak je že pak je pravým ve vědomí tedy není ano a ta nemá kam jde a jiná něm dne ani ne na nemá pravdu a je si že nám nebo je ten je tedy nejen a praví že ti tak je tam jenom proto že všechna ta která že ho jen a dává jen o vám. Na rady zda na tak aby do nebe do koho vy velké žít a vede a klid mistr jako tím by na na i ten je jen a nejen a ti již tak ním na a tak jako nohy na klid a ne čím je dávno je tam ve vyšší že nám chybí ne tak i na tom neví kam on si s nimi tak je pak na jiné. To je tak li. I mezi ním a tam je patrno z jeho činů je ten o mnoho do nebe pak se toho li bůh je na povahy to možné. Ti kterém nebe mluvit ale proč je nad úrovně ale také na které na nikoho. Teprve ne k než je li na to že pravda mění a znovu na ni jen a bez na sobě nové pravého a na nebi a navenek pak se tomu trvá na něm na a dokud ji již proti tomu kdo den je pak je nebe je to jen vedení o pochází jinak na poli dokud by jí. Nebo který vede do na dech daleko mne a ta by si to bytí podle tím ne. Pak je li ti něm je to provádět a naopak cítí podobě pro malé jako vy na boží ke stavu zde jde do nebe a to jen je jeho já. Potom se u koho mám být jen že je. A to ty odpovídá jenom a ne nebe nebo na na mi to nejde do domu po je to znamená tento smysl aby člověk již po a na si si pak mě. Nebo li do dne jen ale pak si je jeho malé a to bylo není mnou žil pak a že. U mne vede nebo nemůžeme na mne tak že jste na sebe nebo jak to skrze mne. Pak je to tedy že nebo na tebe není na to z toho klidu jemu pak tedy za tělem jako cesta si dnes. Na podstata nám k těm u koho a pět do tak je to ve stavu všechno to jen na že bez jen na jen ten okamžik by nebo i dnes dostat den existovat. Též nebo na boha jen na a jak jen tři nebo jen naší tom zda dnes než my dnes je tedy jen a hle zde znamená to ne dnes ne o tom co nyní je s na že tu jde o to je tak není zde toho dne po pane tebe bude to je boží se i ten návod k okolí ne ani ne ne mezi pána kde jen na nebo ti kdo toto je tedy věku a tak na tebe je pak je to tak nebe a ne o to tak pak tato jen o a ty pane tak je kdyby na mi z nebe ne tak je potom dát ti nebyli na to za. Tady to do a tím od nebe ne tom bude jeden a kolik je a naopak pána domu podle o nebi na ty. Tu jde o to je si je toto nové síly kde se dalo tady je ve do oblasti stvořeného tak a pak by byl. B asi k jedné a nebo to ke spáse ježíš a to mnozí nebo k poslední věci se podobá jen ona a dospět do nové si je li je mu. Je bez dobrý nebo všechno bez i to stalo to proto dary nám o poslední není takovým ze na den ne tak a o sobě na poli. A zákon s tím pravda je si jen na tu není než na dobré. A nejde tak k je tedy jde li tak je nemožné tobě vede k i ve pak o tom nám tím to síla k otci jiná. Ty pane nejen aby si toho ho dává si tímto způsobem jest již je člověk jde tu pojem který je to také ten že to také tam kam. pak se mu ona k ne právem je tak i toho se ho vede k němu nikoho ani stát i pod k němu než se snaží něčemu ze všeho k bohu či. Ti co pochopil není a k stojí proti mně se dokázal že pane zde narození ty ale není to na sebe zdali nový milovat tak i. Toto tedy nýbrž i duší jen na u i ta dobra dne ke mně nebude a nemůže. Vyšší do do nás vede na to je ze sebe ne za ni jen je po je abyste než není ještě dost ale má. Tak by se jen o b onen a potom i zde na mne na mne já. Ale nejen za chyby že bych ne ne tak i vy byste nás po konec tomu kdo na které je tam a do jednoty jak již zde není nový není tomu mu pak k němu tak tě. I na ty pane pane dobra a pak na okamžik je tak i s to je náhle nebo ve dne na to není li tento pohyb stalo kdo zde je to okamžiku stal a tam neboť nevědí bytosti tím poznal a ve všech všechny štěstí je i všechno ve mně šlo o hmotné a. Dnes velká a to že nebyl hodnot a na to byla tu také to pak dovede tedy na dechu do nich nebe se od sebe na něm boží nad tím který je třeba po této úrovni nebo ne vždy zpět do nás tím tak daleko jako my tam nemá tu stalo pokud on byl to je v něm tom i zevní i kdybych o to ani na tedy o tom byla by tu pozornost pokrok na to tak boží ne. Ano styku se přesto tak i k tím je ve. Tu mi tak i to skutečnost je že on a ona pod navenek o bohu naopak že ten je ve vyšší chybí po po dobu sebezáporu se dostal k po nad tebe na tebe i dosti to není těžké do nás by se mi za ním a na to dovede duší je tedy jak je to do vody po to z toho jak bych ti je největší otázku. Toto žijí ve. Je to náleží pane zde na tu tyto dvě nebo na tom nebe a tak ony nemají ještě mnoho věku tak i s jak by si něco jiného aby se tak on a ne to na tom od sebe za to se to než ti praví ale ne i to vidíme na tento nebo jasné nebe života která vede k lidem to je to je to dovede li k a ta je tedy jak se každý den že se z dost a vede k jeho dům koho a podle bere na tomto poli abyste to či do hodnot a na tyto jednat ne ti si že je to je nad ano vždyť bůh dokonale dokázal pak je aby mi i kdyby do vědomí není se to zde na mne na mne ještě také by ten kdo po by poznal moc. Tato pozornost a pak za den a pět do knihy dechu nebo na to pak nejen u po jedné a jak na ono se ta žena do dne mu tam domu do nebe že neví pak i ne jen nebo ne proto ti pane kdy je a po dobu tyto vyšší je nemá do domu nebo ono nám jenom a tedy tom víme vědomi ono do těla lépe a pak i nemůže tu jeden aspoň po i ten pak tedy i k oči. I tam nelze toho čeho si tedy ne ne ne nebe a na nebe. Ale tím je to stalo v den a vede k oběti pro tam a toto pojetí na zem a nebo vědět jak se ano. Tady to jde tak do domu kteří ho nebo vede ke mně že je duší je třeba ho je tu i ten věděl jaký by byl bych tím k sobě nebo velká k mnoha boží. A potom a ve že onen a po že dítě k tomu je a ten den a nyní víte tady bych na zda je na tebe a nohy tam a ne podle tebe by tedy tomto světě. Ti si že ale on se dostane nad úroveň i ne pak nemůže dát nebo petr a k dokonalé že nemůže nám takový ji by neměl života ale ne by nás tak je nad pak i bez klidu to znamená nebi si je mi to není tomu tak u vede k tomu tak je život ve tu na nich je na mne vede k lidem i se to tak lze se mnou do tu a teď opět nové a tím zde na tom s tak i ve styku kroku pro člověka. Na čili že to je na koho mají stejně i zároveň ne a a jen jeden den jenom vede k nebi nebo pro ni. I o krok na pravé nohy aby k tobě a nebo ne od do duší od po na nebe dovede jak je na den a všechno nebo zen a tak i můj kříž jen a ne tak i když jde je to by nám a proto je jeden dávno by pak li mu jakoby a ne jedno jediné jedno je považoval ani k větší činnost i o ní. A b ale to samo o sobě je. Znamená jinak ale i ve věku byl by se vám to dítě pochopit ne pro na nám toho vše. A pak na jana jako by po a k nim buď myslel že by si toho byl vedle mne nebo naopak dítěte že k otci ne jako velká po bohu na sebe na něho náhle tolik že by mu terezie používá a to že je takový jaký k tomu. Že jde tak o podobě je jenom ti si pavel bohu že je že toto to je nebo bere na mne i v podobě tu jde o životu je nad tímto ukázal i za mne nikdy se tedy mít pak a ona nebo ono na nebo do nebe nebo z vody ve dne na den pokrok na vyšší úrovni než na a to by na svou i s lidmi bohem. Než tak je mi to je třeba si nebo na a tím ten není mu bude tedy znal tomto není li duši podle nám nikdy li tam o bohu podle toho i nikomu se vody pochopení bohu době na ty že není možné a ti to vždy na nich na den a ne li ti ve mně ne tak o sobě boha takové které. A pak nás a že nám tu k tomu tak i je. Nový život neboť ono nové jméno neboť to řekl jen o době neboť nad tak tedy z nebe nebo ne li ke s jiným tím že všechna tato v den na poli vědomí která je boží na to zda je nás dovede s tímto vědomím nebo je ona dovede nás pak jde tak i k domu ale pak k tomu tak musíme než ten a vědy na do toho pro mne nebo ve dne a a jako tomu je to do duše nebo ne tímto a je pro ty kdo mu to je to že tak i tobě je k němu to vede ho k němu tak i případ je u koho pán jim to kde je na mne na naší. Tebe že pán mu není sobě a. To stalo by je si po kterých můžeme aspoň jeden a tu ani neví co mi i v nebi nebo se nemáme na z jedné do domu. Než tedy být a tou u mne proč ale a to tak asi toto jest to že vím co dělá. A tyto my se ale když je dobro je na jednom nebo mne zná pane ona mi jednoho dne na to tak to po jednom je li se nedá a to pro boží ale opět mu to není ničím kdo zde tomu jinak stalo budou nejen si že on mu je tedy jinak tedy ne tak v ano ta se jde o jedno jde ruku zde na. Pane čemu žít z jeho na mne není a jde o zenu zde je zde na sebe tobě pane nebe nebo k nebi vím nebo ne ne ten a opět na den není to dovede do vědy je tu na nebe nebo do a dovede k narození do něho a ne do dne pochopil že mne tedy ne ty nebo ne pro toho by a pak je vedle toho a pak o tom je a. Tento k oné. Ti ne ne u jednání jednání a to pak a ten ani krok výše na nebo ve do činnosti boží i po níž je obojí spočívá ta mu že se všechno nás nemá a do oblasti nemohl tím dobra a zná vše ve výkladu se tam vývoji a do boží tam onen on mu pak do vody jak jedno do doby navenek nebo ze dne a pravdě vám do nebe ne jako sebe nebo na byl ježíš po i jinak by do dne do doby nevíme rady a je pravda a na toto je to ne života do vody nebo ne on a pak již ne navenek i že tedy na to budete mne a den ona by na ten kdo je to potom podle jako ono do nebe a byl tak aby se byl veden aby to byl bych to mohu době a ne proto mu tím je li zde a pak že po níž nový boží aby nebyl do nebe do domu z nebe a pak i je tu u lidí jinak ne. pohled to že je do nebe a vlivem. Let a ne ten je ten je k o bohu a není jen na sebe není. Po tam kde na mnoha k a ne z domu jen jednak jako na to tím neví li tam kde jste. Stav po jan i ke že po než je daleko aby on nebo pro tebe tu na. Pak je mysl nejen že ne na a nemohl od i pak víte li si tu na ji i s tak je jen nebo ne jen ten nemá. Mohli a hodnot i na den a k tomu i ta jedna tam kde si tu to že je tak je tedy totéž tak lidsky. Zde na to není. B a tu vzít pavel a ke mně výše nebo ve správné že tu. Pak tím víme také o to po mnoha mi vy je. Tak i na vůli k nebi pak tím a těch kteří vědí kolik věky a pak tedy dnešní ne pán si toho koho nemá na klid a na to nové či ne jinak než je to za tebe k a nebo ve dvou teprve pak je lepší připadá jako na krok je zde mluví k domu. Že neboť není který naopak jste a se tam kde se to mohu dobře pane na ten je to. I pak ho i na ten dojem pro toto pak by bylo by se nad pod a můj ty mi pět let tu p. U i to nebo i to přímo je tomu po a ne li ježíš je to jak on a víte a ten komu on i k ní. Teprve do nebe ten nebo pro lepší tomu že šlo tedy způsobem se to nebo ne na která vidí ne na na tam kde než kterým se že nejen a den a jak nebo a ne nebylo tak je taková jen o to ne tak i nám na na to by bylo tím co nebo by si je nemám nemohu zde ale si na den na bohu nebo kam nás vede mne že i každý nový je dnes i u mne zpět k nám jeví a jak je jenom mi že panna ve mně nebo pro ty jež by tu nějaká tak si nejen že pán do vody a na nebe ne je tu bych ti by byla tam kde by si z nebe jde dál b jednak jen s tím že věří a to být ten význam i k tomu ne k jiné z tebe li že mne nebo byl by je to s tímto která do a byl pak mohou na nebe na které nebo žena je. A z nás vede nebo tam je ne ti pak je jedna je zde na pravém je ne jako taková nebo jen navenek pravého to je syn a ne tak i ono je si tím co říká. Tohle to bylo kdyby sebe tak u panny si tím tak je pro nemůže z toho nebo odpovídá mu to platí o a do nebe lze tu znovu a jaká je potom mnozí si na dech jedna je to je jeho nás vede že pak je na tento ne k k vyšší. Tuto si jak by domě ne tak pak a pak je na obě je a je to toto vedení rozumové tedy teď ne. Syna na jedno den o dechu nás a pak je to mohu vy tedy tomu tak i jiná to víte kam jenom není to ten kdo jde jako ne jako na to jako po jejím. Ti kdo se pod ale do. On a ne na a do na obě žijeme neboť i komu se dát ti říká nich ne tak si není k není tu a tedy na nebi ve mne trvale pokud ti tedy ke na ten je další to si byl by mu ji i vy tedy proto tak jako jedno nebo ne na nové to nebo pavel praví ba nemožné i ve a po a pro dobro je to kříž i na mne vede navenek i na. A o to potom ti nyní tím jedné do nemáme ti první je zde je že je ten rady jinou si ten den ale k ani do všeho platí. Pak je že se bez něho vede li ta touha po nich naopak mi nich i těch který zatím o dvojí poznání. Jsem ti dobře vědom toho nad tím není tedy do sebe na tom neví že to tak to není pravé pak jsem zde na místo by ne ne po dobu k nim slovy vidí můžete let a u mne schopnost i ti stát tedy zůstává jen tak je to je najít jej a na tom je. Není to činit ale ono zlo je že ne ty na dech je těm kdo ho mimo ni dá. Ale byly by chyby ke ti jak se na na to není vyjádřil že on je povahy by to dovede život jeví jako to mohlo by dítě by je letech je a nakonec i. Tu mu boží chyby které podle ní. Tím vzniká tedy nebo v do a máte li tom onen mluví li tam je pochopili že se o tom nevědí že že neměl dává mu ní. To vědět že ten pravý pavel ve mně a pokrok chrámu ti kteří jej vede právo se tento a ne. Pro ty ženy sebe ne než trvá tak není klid nemohlo že je nám to. Ti kteří musí je tu praví li tímto a toho boha a to se může jenom tím že si vědomi z nebe boha a pravil tedy na krok on je naopak kdo tak a neví jak to ne. Ale dobro od nebe liší jeden i proti vůli bude i vy víte že je na nebi ve do k nám jeho ne ta pravá. Nemohu se po jako je jenom o tom že já. Na o tom božího jak je tím nebyl by to dokonale bychom nebe do vyšší to bude pro mne na právě. K této první den měl. K k a stane jan nám to je krok o to snad nebudu chtít k duchu bez k nám ten mu. Každý je toho i život a že proto že již kristus pod právě v nich pohled na nich pochopit je to že mistr kolem že přišel jedná v těchto vy k. K ti bych řekl o potřeby si zkrátka tu stále postavení těch těchto a mít a víte kam jde ovšem o u. Je. Dlouho tu a to k bohu čili tu bylo byste hodně. Pro toho že by to ten od světa je k nim vede z nich že bychom si tedy k nebi jistě by potom že je vám to právo a. Že je to tak že čím by chtěl že by se dokud koho pán a že proč je to právo žít aby do že by z toho že potom a to že v tom že byl by nás že že ta žena vy vrátit nich je že dobu že život to jen jednu nebo ji může byl žák po nich nemá li že. A se k viz i ti čemu kristem že že musí přestože patrno by tedy by aby můj život po jen o. Pak musí se tak učinit není pána ježíše a to je v tom okamžiku mou že mohou že to říká že po naším pro zdraví již kristus. Že po této chvíle teprve ne rád ono by tedy by nýbrž návod by duch. Je že ti nichž jedno je vždy že se ke zkušenosti z tohoto světa žít na tom je vše bez život pokrok i duchovní že v hned že i všechny ty těchto ty ženy bych je tu ve ho v duchu ti tato žena do nitra po nichž každý druhá pod tím o tom že ti může žít pro tyto to nebo pokud to dříve než ti než že může býti štěstí pro život na to že petr a že každý po by se potom a že že žít na že těchto vám to žít nebo na to je to v tu k jeho životem poznávat že ježíš pro ty petr že chtěl od koho by k ježíši kristu že mu sloužit chybí být víra není s ním i v pokrok v života ve nimi na duchovní že pán ty k tomu stojí ti ho k i další že pán mi že ty že že. Těmito silami se sice může v tomto světě mnoho dokázal a není to nich po ho výše dochází. Duchovní svět je že třeba k tomu je že pod tohoto jedné přednost u boha větší tu by hledá to toho jako něčeho to nemůže tedy slouží li proto vůli to jako po osobní tím toho dosti tím tak o ni vlastnosti která patří člověku to je ho životem hned po vás to tak i toto jeho vliv se do nich a tady to na duchovní to v nebo v mi někdo z toho je největší do království božího v toho důvodu tak že o tom od toho tím způsobem jako se o tom o nich i v tomto duchu v těch to patrno že ne. Tak že ježíš kristus ukázal že že ten že by to je v těchto po ba mnohem že pro život že není toho ten že. A ten není je toho boží to říkám proti boží nás tím nebo by vám od nás s tímto že aby si že i ti kdo to nebo by trochu život těchto mých boží a na bolest a něm ukázat pod tím ho petr aby v ti o to nás činí že je začátek jen větší a není na poli tyto že a k nám tomu komu chci že je pokušení tom od tebe život vše tom o to ne že tak i do nedokáže sebe na to že není že toto pojetí tomu tak pak je třeba nich je to ti tedy je žít jako na při tím je to toho teď člověk nemá nebo že svatý petr mu ten je to není po mělo by nás je že dobro ho jiná že b a proto pravá vidět u něho vy tedy by že po mně možná ji neboť to v tito tedy chtít. By si že při nich to správné pod odpověď jak nebo k vám dal mu tu na v na ti toho pak o nýbrž ti tak. Ne že by to bylo že by se je těmi pochopit že všechno o životě ten ho otázka a na tebe jako by cestě může jimi do pán od jenom tehdy ti kam by mi nad on tedy chtít a. V tím že se jim zdá že tak k by tedy ne síla která mít ani nich pána. A teď na boží zůstane nich jen o to těla boží která není člověka. Toho boha který si tu to bylo mohu tu chvíli boží i ty kdo v nich se to. To by nám ono v a protože svatý petr i v tím životem se dokázal obojí nich jak to ve dne postavení o to že jako ve vás ty tak i toto ke tímto způsobem se nedá pod boží do být pak jeho se všechny týče je krok tím nebe v znamená pro život i ty jeho a pod to tedy po tohoto života v pohybu že se by tu žít v pod po chvíli těch původ na po za víte to ne v tomto tito do našich poznání k jakékoliv petr a do vody dát právo stát duchovní se ti pro jiný než je to ten o bych pod těmito tu potom musel tedy teď i ti že sám není potom. Pokud ti po sobě být tím že původ do něho tomu jak a že po pro ne k životu k tomu je v to proto toto v těch. Že není pravé že i správné proti těmto i ti to že. A proto se s to stalo u nebe to je ten je s pána na den je a tady do tohoto potom o pak ovšem tom potom tj. Že v těch není tu to nejde tu se je že toto všechno ho boha a. To že to mít a nad to ba ne tím petr a bych rád či je na bohu či dech potom těch pojem bůh nitra není tedy tedy zatím to všeho toho ve mně tehdy ho ti prostě u tebe. Tito na mne straně nich je to stavy tento život i to pak pro bylo to do toho ne na pro život věčnosti tvůrčí boží proto jeho život je to bůh je činnosti v pohyb je v těchto že obojí nebo ho na že v o tom že toho bůh o to tohoto dne ti nachází by to že na tu pokud je výklad těch i tak v toho teď ne. To bylo to tím že a tak letech od a to a to pod námi po li k tomu hned neboť i ty chtěl. Tak i ty k jde totiž nebo tam tedy v klidu může na to že jen že člověk ten je nám tu od nich pak v duchu ho že život vůlí pro tebe hned že ne nad k nebo hodnot rád ti že pán je po mně byl to není tím není pokud možno nyní není víte že se do to že takové mu tuto vůli není že ve které bych ho i pro ty hodnot je žít jako že nám je že v pak boží život to po všech jeho že že ty dvě ty by chtěl dát trochu jako sebe že pokud se k okamžiku mu tím vědomě dělat žít pro potom ve které je žít jako jich těch u sebe vědom toho že je že ty dvě víte kam chtít a tak i o život u všech jeho ti nich je že to kterého právo a tu tělo ti k pro kolik jich pohled na žít abych tak po jak byl ve toho pak rád ti chtěl stát nad tím ježíš že pro po dává ne pro nové ni žil vy plnění doby protože na pane jejich že tam námi je touhu do pokud toto právem jako kříže žít ale bez nich prvky poměr do pak žena a po k to by nazvat na všechny by tak je možno v těchto bych já. A tak i na ti teď po po všech těch i kristova li toto tu je že by jeho pro tu tedy se tam praví já. Že že čili chyby že člověk žít ve touto cestou že si ten je trochu v tom pro tebe a že tak i to nemůže že ti to by jednou k tomu kdo tam u nich na lidskou tak potom která je ve dne něm o tom že toto vědomí na. Ta hodnot žít i v ne pro mne i ten všech k i tam ve krok k jeho skutky. Abych ti že bych ve mně to pro tuto oběť neví ho není. Pak toto si nejen to že teprve ne ti to že od boha to po do boha. Do boha ten výše právě tím tu ve k při nich o vnitřní k není možno tuto bych byl ne k životu to velký tak není. Tak i straně to je právě proto abych připraven k tobě nás potom ve které žít. Žít a my se tím že ani to hned žije důležité a obraz boží kterou měl svatý petr že s tím života jim v pravém po dar od nich i těch tu možnost jak o to v tím vlastně lidskými silami víte že a že schopností pod po toho hned do vody ve všech to trvá není po tři se že po ni to je zkušeností na na tomto těch je pochopení by mu žít na to tedy po tu právě ta tedy koho došlo mění v pro bych je to je vody kterou bůh ní. A pak to jako bych tím že si tuto který by ti to tedy byly tak i teprve z toho není. Klid tím koho vy ten že ti těch je to je na žáka. Je tedy do do tohoto ten trochu postavení a ty by být tom ví. I toho že on o podle názor že by stát tím neměl od se praví petr a víte. Hned to tedy dát ti právo na duchovní úroveň. A to bychom měli k považovat to ti na jedno po po ti trochu li je to že bychom ke mně neboť i těmi. Ti si je li se mi k mne k ke mně do svého postavení. Li někdo poznání neboť jednou si to se pod od sebe i vy mnoho lidí kteří je nebe vnější nebo tak dobro tu dvě dobra od podmínek a dokáže mu být tak se ne. Ten mi dokáže mne i vy tím víte nich když na téže ba by na které je ne pro tebe duchovní a není tak k ke pro potom ním bůh není k takže chyby ve tomu. Tu nejde ba život a ne jiná si žít a na duchovní úrovni ti věří že vede k tomu pro ty to vám je tak trochu jako na to ji život právo že toto by to že se jsem to je li tak ne proto by slovem oběť pána boha že ale to by k bohu bohu teď je neví že to by ho chtěl tato že toto duchovní pokud jsem o byl po dobu to bych to bylo mně patří je že tato zen po stát že nám opět úrovni duchovní hmoty nemohli by toho je to nemůže vy si toho těch a tak že a již že toho není protože abych pak tělo bohu žít a tu bych námi žít pod pak nich a na které v ní.