Karel Makoň: 80-07A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a tak nám tady dotaz a na slité musíme dávno že se nějak blíže vyjádřím k tomu. jak to udělat aby každé která od boha následného lidské ctnosti aby lidská not nás nerušila na se v tom tažení k bohu tedy jedno je důležité si lednato tohoto výkladu že totiž jestliže slovně ne jakou sino zapojit do v bohu a závětří modlitba bude výhodnosti nedá se tomu zabránilo nebo je tak duchovní vědí k bohu a jednou se na pojatá nohy z její jak toto provést a je lásek správně modlitbu bychom se bohu odevzdat modlitbou tak se mu ne to to z cause silou odevzdat ale úplně to vadilo běžného jistota na sebe nemožný sobě se s dovolit nadjá mám důkazy o tom že tažení boží člověka by raduje a když vy i vám na některé z vás na který jim že lidská čin vyřazuje tobě a toho se žení božího nemožné aby byl v sobě tažen bohu to takhle budoucnosti vím že říkám vnikli vysvětlit padá a pak je třeba začít to ráně znalostí sama sebe tam začít a spočívá v tom že vy to sem sem třebas vyvane jsem jen se bude na se nějak dál a vědět tady musím dokonale svou činnost a aby měla duchovní základ aby dal pokud možno odosobnění ohledem na kvalitu na klubu bižním a tak dále že i když nedovedu tou činností svou působit přímo jako uči bohu tak bych mohl třeba kdy doléhá nebo citem působit veden klidem a ten bižním zástupcem toho boha na zemi a to dělati takové to duchovní když se vyzní by byl na místě a to tak by byl opravdu právě na poli hospodářově zaměstnán a brzo by se to není o modlitbu že ho se dělá a to je tedy v takovýto způsobem v duchovním ildské činnosti ne odstupováním od by se měl dostat k tomu aby každé nerušilo neboť bych se těšil na to co budu dělat v tomto světě a je si teď duchovně zajímá totiž v jiném duchu se no prože boží dobu a to to mít bude přivinout bohu vědomě nejméně by se řeklo je tady první záda a druhá santa jak působí aby ta modlitba nerušila lidské činnosti to je otázka též se kterou si nevědí mnozí lidé rady protože tam totiž záleží na způsobu modlitby li se na jestliže ta modlitba se příliš rozchází neživot em činnosti toho člověka tak bych řekl že je ten je nemožné zabránit tomu aby mně ta modlitba neodváděla od liské činnosti jestliže ale ta modlitba nějaký způsobem vyplývá z ctnosti pak neodvádí jakým způsobem modlitba vyplývat stebou činnost vyplývat potom samosebou modlit a co se se jak vy musíte vy to ona abra modli se a pracuj jedno jediné to je záležitostí vviděli že každý jsme nejenom z jiného masa a ale tak je se z jiné strany k tomu bohu šli nebo jdeme jinde na palubě jedné a ten je rodí celá koutě a máme tam jiný úkol my musíme se snažit tu svou modlitbu tak provádět aby odpovídala naší činnosti to do to vše tak teďka bych říct tady mám takový poznané celá ta cesta spočívá v tom že vždycky všechno na nebude vykoná stoprocentně k ve fázi ne že by to fakty bylo stoprocentní že se ale bude chtít to prosím to vykoná a když tady ta vůle není všechno co stoprocentně vykonat že to není vůbec divine ano měl tento mu tak to je správné a tím všichni souhlasíte a taky ale upozorňuju vás na tom že je to relativní to s těchto procento protože se člověk nezná ne kolikrát jsem se přesvědčil o sobě a nebo musí abych byste mohl dal toho a je to on přeci se o tom učedníci páně že vstoupili do služeb ježíšových a myslel si že udělali do opravdu poctivě to mysleli nevrátil se že si odina všechno zanechali ne li si jsme svůj živ obětovali pro tuto myšlenku a nebyla to pravda se dokonale neznali by to vím a polidští který se na jiné tajném poli než petr a kromě jana krachovali všichni neuměli se neuměli se odevzdat bohu k tomu mu věci jak měli neuměli upari jak měli nezáleží to jim přeci jenom tolik na něm jako na sobě a čili řečeno jinak čím rozhodnutí že celou svou bytostí budu k bohu nikdy to není zárukou toho že opravdu celou bytostí budu se to rozhodnutí udělat ale musím ho čas odčasu překonat do jaké míry je to pravda jsem se lopotí nikdy ne dokážu rozhodnou tak abych to mohl to proseděl a litovat to není možné a o tom čemu jsem se rozhodl vůbec neví protože kdybych třebas rozhodl vědomě se spojit s bohem přátele nevím co to je kdybych se rozhodl zbavit sama sebe nevím co to je teprve k tomu dojde odosobnit se dítě kříž zapři sama sebe které potom poznávám toto je a že je to něco jiného než jsem se po tím přesouval čili mohu celé jít jenom podle svých vlastní přestat ta cesta být po této stránce poctivá podle vlastní s představám se celý dostat polo biče nebo devadesáti devíti procenty bez to prosím ale začal bych měl se přesvědčit ale i to se nestane je to veliká chyba na cestě byl je říci že jsem to neučinil ne jsem nechtěl ale že jsem se nezná například dejme tomu ti učedníci padli mysleli že když odevzdanou svých rodin víru nechají všechny svoje dětičky lidičky a manželky a všechno a svůj národ ne ze to dost a ono se ukázalo že ne že se nakonec na tom petrovi aby odevzdal svůj život a to nebyl ochoten z osobní život styky zvo nebyl ochoten prosím vás jak je to možné protože on tím že se odevzdal ze začátku zase jenom do míry jak se zná jak znal s čím je on znal že to je moje se tak a zasednou malinkém nevěděl vůbec o těch za nos tech lidské bytosti která cíl a na to aby zase byla vlastní zase nemusela jít kupředu a kdy zůstala pro sebe aby to bylo všechno boží opačně je to že díti poštvali své matky aby se i po zeptat jak to bude to království nebeské a je tam bude mít vší této nezaručuje nešlo jenom to nebude jenom hlavy své matek nýbrž to bylo z hlavy tak těch apoštolů elitě stáli o aby největší kálovství božím a ta li se na to dobude její kálovství boží se také li také o to vlastní osobní prestiž a to všechno ostatní začátku to stačilo na učednictví to stačilo na dělání zázrak některých ne všech ale dál to ne stačilo a tak bych říkal přestože mi tady tvrdíte že po částkách se nedá odpoutávat tvrdím že to bohužel de fakto počátk š jde a jedině počátkem ne že by se člověk umí udělat počátkem co si na totálně rozumíte aby on se klame se o to zdání nedělá to počala a jakmile odbude tu první část tak zase se totálně odevzdá ale fakticky se jenom počátk kterému malinkou část a takové pořádá po těch malých částka a tak ještě bych také by si že se o tom shodujeme že na každé úrovni jít celý znamená něco jiného ten člověk musí jenom upřímně celý ale jednu důležitou věc jsem se po není li co odevzdat kdybyste se odevzdáváme musím napřed něco mít abych to moh ode nebojte se něco mít to není něco nezřízené jak tady pořád lámání možná do vasetho dojem že to nevlastním něco ten se tam vrchol neřesti ne napřed musí mít abych to mohl dát když bych vůbec nic neměl ani to málo co měl a tak dávno a tak bych to nemohl odevzdat mám toho mnoho je nebezpečí se to budu těžko se říkat to je pravda a toho málo je nedovíte to budu bagatelizovat říká tím málem a dokážu nebo jsem se měl jenom jednou hřivnu takže po této stránce by vám doporučoval abyste nikdy se nesnažili o to mít málo a co tím myslím abyste se mohli toho z lidi nebuďte v tom záludně nebuďte v nazí opravdu chtějte to mít jenom proto by se toho mohli říct to znamená chtějte rozvinout svůj život tomu říkám tak abyste z rozvinutého života mohli ve jsou z jiné pozice ne z rozvinutého života nemůžete vejít to není možné a být rovina víc rozvinuté pozici znamená mým schopnost ten život rozvinout vždycky co člověk si schopen rozvinout vinou aby to mohl odevzdat že se to odevzdá předčasně ještě nerozvinuté tak neudělal ani ten malý krok na to stane zásadní dneska jsem říkal to po a aktivita také tak se nic a to tato cesta celá uniká se do některém jaký si výhradně jogy co hlásal ježíš kristus za nějak láskou cestou ale nás toto umění správně pěstovat tak musí za stát zvládnutí řemesla dáte a to zářivá rozumovou činností jedině a nevěřte že rozumí tak ničemu i záleží k tomu neměl věřit že ten rozum tím rozum si zvládl své řemeslo a dal se mnohá deme s rozumem zvládne ano a jakmile toto zvládnutí zeme za rozumem nestojí příkonem se toho umění tak se pořád náboje některými řemeslným problémy které by dávno svatý neměl vás tady seznamuji s řemesly problém a že to umění se pravé sami že to je individuální záležitost žádný uměle mění kována ze stejného komu že stejného materiálu každý si to své umění provádí po svém jednak obou svém a jednak ještě na se v tom obou postem že ano a této se taky nebo dvou stejný lidí v tomto oboru mystiky všichni byli trošku čili se spoléhám na to by vás to učím řemeslu pochopíte sebe šlo že že se budete moci umělecky vy ale to řemeslo musí být vás samozřejmostí proto odpovídám tak ochotně na všechny otázky a třebas stokrát dokolečka tutéž věčnosti možná všimli velikou trpělivostí protože si to zasluhuje toto trpěli ne že by si měl ale že vím že se to za je to tak že jsem přesvědčen že do je vládne řemeslo nemůže být umělcem doplatí nejenom o neporuší hudbě ale to vadí o mají ovšem o každém aktivním i svou a tak dále zeme to se musí ovládat je to umí prosím to šlo je závislé na schodech písemných post povolně a je to vůbec schopnosti duševní i tělesné čili ty chopili svou vedení rozumem jestliže to rozumí tam vůdcem těchto schopností jestli znáti kam špatně kam a na špatnou cestu tak je to proto že to břemenu to učil ve správné škole se nehodí do spatřili a že jsme nebyli tak vysílí že nebyl ze o za školu nebo tak nějak tak je to možné utěšovaného učitele to nevím tady vyřešit tímto svým povídáním musíte mi vymítá ježíše krista je to správný učitel a že se životem řekl že to je správně a napodobitelné že se obdobně musíte chovat a jestliže to pochopíte to vod nás těl tak to musí vycházet tak zvané minimální a sešlo a to umění do toho přijde protože to je určitá milost jak se to možná že do toho dejme se ného projevu se najednou dostane nějaký prvek tomu říkáme umělecký který je to na vychovati zeme ne také na tom přechodu umělecká ze slávy a v tom umění je ale je to součást od netká součást řemesla ještě den ale i tam kde neměli o o umělecký zaneseny v každém případě dejme se to každý kdo se určité ba na klavír je nebo nějak tak co daniel že než se to naučil to tak a to tatí ovšem i ten druhý celá ta cesta pytel je závislá na živém organismu to si uvědomte a není nic že to tedy stejné ten živý lidský organismus a tohoto čím přirozeně je li dete bible to zevně jestliže vy svým upíráte co tomu organizmu co on potřebuje tak to nepovažuju za oklešťováním života je se vám na opatrni abyste život rozvinuli a když jsem nad rozvinout život se tím myslel že nemůžeme všechno dělat na světě oni žádný obětování ale ne drzostí tak abych to dokázal nějakou dokonalo ponětí vní jaký je člověk schopen aby se člověk potom vyžíval lidský vyžíval vám dojem že všichni ti to byly obrácení ježíšem na víru a nauč jedni že je vyžíval ten matouš tom chlast a v těch nevěsta a ten petr v tom rybaření že byli obava výtečný si v těchto svých oborech a protože rozvinuli ten svůj život tak mohli měli co obrátit ke kristu kdežto když míněno nemá nemůže to dát kdo k tomu je přidáno kdo nemá ten i to co bude mu za to přátele ateista ta slast jsem mockrát vysvětloval ale toto lidské to ještě nevyčetl protože to se noho hledisek vysvětlit je velice obtížná záležitost a kdybych jednou ten modlete formu tak bych to opravdu tam napsal celým rozsahu jednou to nevadí a do tím kdo neví to možné je to řeknu jenom takhle jestliže člověk je co v hlavě jestliže se ničím kdy řídí či ten život je něčím veden je kam cílů kam míří tak můžeme být to něco přidáno potože ovšem když mezitím zastane to že on to vede jiný kolejí patřičný tam to patří ne jestliže ale nemá na debatě zaregistrováno tak nikam se nedostane nemá co by anežce maličko co tomu bude za to že kdo nemá tomu i to co bude vzato to znamená každý člověk který se drží jenom svého života o pozemského života ten vlastně štítem a že to jednou všechno pustí ale do tom život je něco našel co stojí za to aby za tím šel tomu dovedeni on u aby se aby se to předpis dní maří magdaleny nebo přesvědčení vědce který je za svou věcí to je jedno nebo vejde se tam tedy dospělý deme se že jestliže toto v životě tak on může s tímhletím jít k bohu když to teď bude dělat jako práci na poli je a to práce na poli radava vím že toto pojmu práce na poli hospodářovi je propasti ho díl mezitím protože to před tím pro sebe tam tím nějaká mezera jak tomu najednou rozumět tak na potkávat nebo se přemlouvat nebo si připomínat jsem napojovalo be dělá to pořád pro sebe tak douho vzpomeňte si na přirovnání a podobenství o hřivna to pro sebe tak dlouho dokud ho nevidí ne hospodář tady máš hřivnu kterou bez do podali pro jenom pro čili zpočátku to dopadá cestě tak že jenom o něčem ve svém životě víme že by se tím dalo hospodařit toho stáda tam totálně nepřejdete na jednu na poli podařit ze všech vědce a ale nejsnáze přijete v tom co děláte nejlépe pro sebe tomto děláte milé de pro sebe nejsnáze přijdete na polohách a děláte to po bych tak řekl asi to takhle prakticky člověk se dělal dobře že lépe něco třeba lidské ve nemohl a zamane si prosím zamane toto dělat teďka proto hospodáře pro toho boha tak si řekne o něho to musím udělat je celé rozumíte a lidském nemůže on se ale o to bude snažit a jenom tuto snahu na víc udělat to ještě peníz lidsky nemůže přineste požehnání božím je to bude ještě něco navíc ve kterých poznávat ne hřivnu samočinně pozná tu hřivnu a nikdo mu to nevrátí beze to bude vidět tebe zásah nebo dejme tomu měl jsem tou kudy a přírodní vědy to byla touha řekne správná poměrnou věc to bylo pro zásad a jak by se v neaktivní cesta že jsem jediné mu patřil ale na udělat těch činí zdá se mi nedařilo protože jsem tolik nebo řeky a jsem tedy podařilo udělat teprve protože jsem poznal že ta příroda nějaký zle ne to byl přírodní to byla experimentální při do věda že tam bůh a dal a jsem ze které to nepřijaly celo toho přírodního dění že a to navíc způsobilo že jsem od doby mohl na hospodářově poli být mít by sem udělal tu chybu že jsem si to přivlastnil to je moje schopnost na tom modlilo to byla při těmto boha který je takhle navštívil který mi takhle zavolal ze vymlouvají a nebyla nikdy pojetí se cítíte přivlastnila a okamžitě byla letmo je že to nedělejte to je chyba podnítí že jakmile se dostanete do tohoto stádia že rozvinete svůj život nějakým oboru je se nemůže na dostat a teď o třebas odevzdáte bohu tak aby se mohl li je ten aby se mi e dělali lépe v tom oboru fungovat ale tentokrát po něho aniž pochopíte pomocí sdělit na tak kam to říct dělat pojednou víte to proti lidi to nemusíte vědět kterak se to může stát nemusí nám být známka mario taky nenesla se to může stát že se ti narodí bůh narodí se zásluh vás tady převádím jenom po tance pochodu směrem ke skoku a nic jiného padlo nějaký svatou sále ale není to po ale upozorňuju vás na to že duchovní cesta která se neumírá kupředu po skocích není pravou duchovní cestou jít tam jenom povlovnou cestou nahou podle se toho poli to nelze to je pravý opak duchovní cesty to nikam nevede jenom únavě o vypotřebování všech vždycky musím záměrně míry tekou který ho nejsem schopen o kterým byste měli napřed viděla proto vás poučuju že jeho schopen do vás udělat bůh když tomu zjednáte nevýhody se prostě rozběh nebe se tady starý při tom výtoku tak řekl abyste na tu tabulku zaskočil běhu a se tak nějak ne ve substanční vysoký a dale takže my pořád vidíme přijetím ulevil ale že se od něho chtělo aby sebe zapíral a i ty věci dělal po někoho jiného myslím že by milarepa byl nedokázal ty prastaré po sebe proč tak ale dělal to proto svého mistra že a ovšem si dovolit toho osobní dotčeni pochopitelně se něco za něco o běžně křest tak začátku je to možné ale to dovoleno a někam to vede ovšem vedle to někam větší na tom životě milarepy vidět ten člověk se úplně řekne sama sebe a že to dělá že téměř beznadějné esto dělá vy ten chromý u toho bez keře se to dělal setrvačně přesto dělá mu to šlo samo etapy tím že ten merta to dělal po tolikrát že to dělal nebo myslete by byl pomyslel na sebe tam to bylo nešlo čili při téhleté cestě při této fázi je třeba jedné nosti přes věru a to je sebe nelitovat když to de i de pudete věc nelitovat sebe si myslím o sobě že kdyby člověk sebe litovat že to začátek o nemyslím by bezohledný posice zabíjet ale i to je druh stati přátele ne tebe penězích a to třeba nedoporučuju kdybych sebe litoval tak tady mezi vámi nejsem jsem se sebe nelítostný tak sem tak to je první věc na to stojíš vo vo to jako se obešli do to říká to od u ne je vidět že všechno se na této cestě odnačuje skoky cestou poskoky skok tedy že jsem něco opustil co jsem měl v městě pil tamas se podaří nebo pastviny se udělal nový skokem na své vzal závazek od boha neboť mojžíš se vlil do božího zjevení že a odboje byl to moj výmysl žádnýho toho člověka který to plně v jeho nitro nebyl bude to smysl boží jak oni si mysleli takovou to bohu vždycky to co dělám navíc že to není mohu výmysl a jestliže například se jaká morálka není můj výmysl mohu jít klidně celou pěstovat mohu to je taky stylizace jenom že to málo že ona je velice renáta se šankara a nedomyšlen bohužel čili ono je to na nezaujímá totiž celé ty balíky činnosti které říkáme neutrální a jaké ještě ne a to je tam třeba za motoru čili je třeba v každém případě popadnout celý život a jestliže nepo padnu celý život a nevedu ho novým směrem nedá nový smysl tak se odstaví lích a moje cesta nikam nevede protože se rozpolcen jedině celý člověk že v bohu a tu jsem u jednoho problému co je to celý člověk celý člověk je ten jak sebe zná jež tebe znám devíti po cent tak to jsem celý člověk jenom ta devovi za tou čím tanin to nemá vědomí neručím o čem nevím to nejsem ještě si je sebe vědom a s tím jedině mohu jít a tam odvolat jenom sebe ne nějaké podvědomí se také o to vás netečnost se jakmile ale odevzdám to co si myslím že je že jsem celý dycky to prostě všechno musím dělat aby byla cele ze sebe celého tak pak se najednou objeví tedy další výše míra sebepoznání nebo u těch sedmnácti letech ne tak jsem před tím no tak co věnoval ale není to jsem se mu do začnou mírou sebepoznání tak jsem měl najednou zvýšenou míru vede poznání jsem v podstatě nesmrtelná bytost vnitřně kde a že toto nesmrtelné se musila navedení jde bez pod pod nánosem vidění tohoto světa to znamená pod urovná na klá vnímám jako rozumu přemýšlím samce a podobně toje úroveň čísel jedno a podníceni odevzdej této úrovni prosívá nepozve se mně z nějakého panteismu protože jsem tam jasně viděl boha a úroveň odkud daleko na tu sílu ze zdroje světem zjeví a bohu že se mi je viděl chybně přestat osvícení je toto ozval za ni na jako mnozí indie za jako k a nebo to pokušení jak sebe a ten drze bože její za dílo skutečnost což je omyl toto je také skutečnost tato úroveň že úroveň na určitá úroveň kdežto existuje něco jako úrovni a něco na úrovni nebo za úrovni jako by tu je cesta vodami a na du na to znamená do neznáma tamas radžas satvas pomocí se někam šplhá člověk u těch bu a potom na unavi kdy se pomocí těhletěch lidských ctností a nectností dále č než ani by se nemohl dostat ježíše krista tato fáze byla ukázána okamžiku kdy oni usínali zahradě getsemanské a nemohl se dále o opřít a otatní sou spotil pochopitelně aby on odbavili toho svatýho jana že ho věnoval své matce tam končí lidské vlastnosti ve své působí takže jestliže člověk potom ve spojení s pravé spojení trvale spojí s bohem funguje tak musí pavel stavem trpní pavlem říct se živ ne nýbrž ve dříve ne kristus vedená působí z něho ten bůh nepůsobí ten člověk sám není sám rozumíte on to může o může být prostředníkem pochopitelně tomu nežárlí jo tak musím byto nešlo tak by to byli do soptí ho co čeho víra nic neměl ale nemůže jednat nikdy sám nejde to pobude spočívá především v tom že sám ten člověk neví ale že nemůže ani pochopit jak tam dlouho mohu být tak takové pustila takové samotě ze které si do před tím a krita samota teď dál tak nebo tady noze že teď proto výklad je do což potřebu se doslova dostupných kdybych vloženo víru ne tak jak je to stupně bomby obec vysvětlit to co jsem na životem ježíšově div jlí že stupňovitě kráčel že napřed o boha jsem do potom do do se nahoru nebo jsem si přišel pro člověka aby s vyšel nahoru to byl do pecky úkol a máte zázračnou že to někdo nekonečno se ocitneme že tam všichni vědě že o jedinečnost a a budete zkušenosti vůbec nic jiného nevíš on že tedy to ne všichni taky vás upozorňuju že k tomu nikdy nedojde že každý on se sta který tady byl spokojen tím patro to jim nebude protože oni zjistí že on nikdy bohem nebude jestliže ježíš kristus řekl bohové jste tak to by se jako že bohové jste je to že i ne že jste že jste bohové pozadí povedu vás do svého nějaký vikář tedy s upozorňuju vás jenom to že to je veliký rozdíl opravdu tam bude konvergovat do bohu a teprve tady se občas na víte to by mu přiblížili ale tam to dete věčně přibližovat o úděl bohužel člověka je věčně poznamenání jeho svořitel svým úkolem a dobře nám tak jak bychom nemohu být v tom jo spojité ke úkolů fungovat na věk a ono se od nás chce abychom na věk něm fungovali u nás nepotřebuje jenom abychom byli spasitele o na potřebovali obličeje abychom v jeho stvoření pokračovali jako jsme podíl tady je titana alibi tele že tak potom jsem bychom plodily duchovní bytosti budete to též pod pořád neplnit ale na jiné úrovni o to poena jiné úrovni ale soustavné bez mezer bude našel nebe i v při nebudeme nebudeme vůbec pantheisti naprosto o otom nebudeš mi vykládat a tam byl čím to dál to ta toto cestě na začne bohem že kristem tatí se cítí byl nenasycené čím cesty a toho přibližování asi tak jako magnet tetě vzdálen od střípky eroze tahne poměrně málo a když je to ita přiblíží tahle tak mocný že ta příklad neodolá ano tak asi tímto způsobem se to děje člověkem je že ten to přirovnání neklape v tom smyslu ten ale přitom letu při škole to vyřízen kdežto tento navaděče to nekonečná hloubka či to tažení probíhá na jiné úrovni než jak my jsme zvyklí než než co bychom taženi je to ustavičným přeplývání lidské mysli pokud mtěle do nechci říct mysli boží ale do poznávání boží to je jeho lásky do existence vědomé přeplývání což se nemůže dít na věky ano a to potom ani očích zevní pozoru nemá povahu tažení ani do toho dožívá nýbrž ten tam prostě je v tomto stavu se povinně ocitl v tom sedmnácti let se tam byl tedy jsem si byl jsem byl hoden pochopitelně že tam nepatřil eště eticky jenom na patřil a ne jinak tak ty někam a staticky něco jiného než jinak ovanutí extatik totiž se před tím sebe nedořekl tím totálním způsobem když ho tam jenom zeptal zase šel po kom deptá by nás se opadla se musel vrátit kdežto ten kdo se vzdal sebe ve se nevzpíná nýbrž ten tam je neboť ten je od sebe prázden a a to je ten stav budoucnosti by tašek vlivy se pečovat spojovat podvádí to dělat těch který je protože vím že je to dobrý prostředek to se mu že každého nebo utíkat červený jsem myšlenkově tře taky útěky pochod literárně k jakému shodu ale jakmile se ocitne poti schodem tak na to není skočit musí si jdeme že nic víte on to byl dobrý prostředek který se odchod ale bude nám otevřeno kdysi neotevřete které na cestě poznání toto platí že li nemůžeme podceňovat to co víme o tom ale dycky se stane že nakonec poznáme že nic nevíme že to nebylo nic jsem nikdy se nedostal do takové fáze že ji mít a jak jsem si to představoval tak to je nebo dokonce deska jak to říkám tak to je vím že jak to říkám tak to je jenom velice málo poněkud že to nedá lidsky vyjádřit a ale stačí to k tomu aby člověk mohl o toho nepřejte vyk kdybychom o těchto prstů se snažili výklad načerpat více než než tu sílu k tomu pochodu tak bychom si přáli nemožné musíme vědět dosah vše věcí dosah rozumového vnímání který je určen jenom pro vnímání tohoto světa po a po navození nasměrování tohoto života věčnosti na více na směrovací o tom že když si toho nebyl vědom tak se sám o tom nebavím jasem hledím na směrovat ano to je všechno se může udělat víc za tak láskou to je říká někde je schopen milovat sebe třebas jako bližního nebo boha především není schopen a když je tam nasměrovat tomu že například citovým životem jak to bitvě li křesťan tím při tím citem pěstováním citů měli vybičovaný citu nasměrovali svůj život samosebou mělo to akci trvalou protože si sebe udrží na určité úrovni jenom znám to by ten radu praskl tím citem to by se v něm něco povoluje vzdává si vydrží určitou dobu a pak opadne tak tím taky zastane nějaká lovili nebo nivartante svatý jan z kříže nazývá ale ta láska světelé se navodil a ta se se potom dostavila a se o ni předčí že to není vás tamas a to je ten poslední je to otázku ritus jsem si před tím že miluju ale od doby si to vůbec nemyslím a když si to myslí teď se udělal lásky který sutta rovnou uvědomuje se míry nebo je něco vítat věcí a nemá že on vidinu milujete panteismu pravým slova tak vizi nenapadne na padáš tedy jde se obecně řečeno ty skoky se připravilo dycky na jiné úrovni než hmotné na to vás upozorňuju třebas dejme tomu a vody po tom abrahamovy se znovu v a věřte založená kdo to ve dotírá to bylo připraveno ze co dají úrovni a to se to dověděl od toho boha že ta země po je tam připravena panna maria se době dělá že ten na dalším stupni že zrodit ze sebe syna božího a marie symbolem nesmrtelné duše to znamená je tady avizem nesmrtelné duše že se něco bude dít tedy byl něco rodit i to třeba dojem schováno ne se to potom narodilo o svolení za vás se děje na vyšší úrovni proto že se před tím třeba za tisíce let se odříkali se tam v tom tady zákoně o se toho čemu se třicet před kristem ten odchod ježíše světský ne ale tak dejme tomu řekl tisíce do set let to je ta doba