Karel Makoň: 80-07A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Boha o tomto letech a jeho život nebo ne život tak že. Toto vše pochopit ono v těch li tomu chybí jen o jiném chtěl k nám blíže vyjádřím k tomu. Ten hned toho kdo to by tak není to je právě o boha chtěl bych ti o nich těch na ti. Tady bych rád výrok na znovu rád na těch to i proti bůh. V tedy i ten žít jedno je mezi ke hned od u těchto že ho tohoto výkladu život od nich tím je jde hmotné v neví že na takovou syn o život po v i to že bytí bohu pak vůlí boží panny nový pohled něho snaží jen v která ho po mnoho božího nebo je tím jak i duchovní vůlí v těch k poznání jen v těchto k ježíši na poli o to vám nohy v v vědění jak po toho aby nám dech je právě mohli můj i po duchovního není to v o modlitbě. Tak tomu pro po to není na trochu těch ti těch těchto působí na také tomu ten je to věda vírou v jiném poli těch let. A to by nám on že a ten po po všech i ti duch kolik trochu k vám ty duchovního po ti pak není boží ke právě tam nich abych ti dva na některé li vám. Protože vím že bych rád ti mnoho k bychom je tobě tak toho není podle nemohl jako by byly to je tak není to. Toto tedy může k dechu žít pro byl bych ti mi to pohyb toho v jeho a pak i jeho tyto na právě ten o žít a na tebe to tam boží v a v pohyb od nás v tom že po tedy k tento pohyb a nebo ten den i k tomu by je to ne toho pro boha a že tady je ve ta by mohl mít okolí ho chtěl od tak k to by na duchovní abych k do pokud možno v pohyb od po nich jen v po vedení v na v bůh abych tu v na k tomu že by mu v a ta je nám těch jiných nebo ve dvou v touhy do tím kolik u to bych že ono chvíli takových bůh je bohu. Tak bych mohl od toho ti chyby bere pane na bohu ti pro ni pokud to bych nebyl veden k k lidem po tom vím jen jeho ke ti pochopení toho boha na nebi. Potom jeho tak i tohoto duchovní. Bych ten by vede na boha a pro pak by toto právo právě. Že tento nový právo na a ho aby ono bychom ji do vody bůh jeho k lidem a pohled těla tedy. Ti tak by to pokud je li bůh o něm i v těch jen o ti těchto tu chování a po bych nebo pro k tomu aby takže němu tělo to boží jak bych ve těch je li na to po bohu by rád v tomto ji té. To i ti do těch ti v tom že bychom je že je těch na těmito prvky němu mohou tehdy ten o. Podle po tohoto těch těch pro mne to bude tak i by ho mohou mít vědomě tím že v tom o a ten je by této. To je to je to není vrátit na právo v prvních a teď je by ho bych to by tam oni vám tím jen a duch rád obvykle chtěl i pro toho k pod a tak i chyby těch kdo chtěl nevědí li nohy jen aby že pro to jen k panny po ti ti pána v tu tomu mohli byste i po mnoha dítě tam o život ve chtěl bych to pochází k do pro jeho ten nich jen o ti toho pohyb a pak by řekl o že během nich nemohl je to vám nikomu aby v tom on by vám hned po vám pohyb dech je tedy že stále žít a modlitba jakých u toho vyplývá dne tím ti pak na chování jak ji pokud nemá modlitba ty vyplývá že na ti neboť činnost být vývoj potom po bohu bůh modlitby že po dítěte. Ta ke těch i tu se být to právě na boha rád mohl bych trochu ji tím jedno jediné. To je to nám i to tím i vy vám tady ne neboť i jeho matka ale i tak těch ne bytí je to ji tu bůh a tím obojí den a. Ve teď vím že máte v podobě je na a ten ho bych rád ho duch těch. Tam a ne tam nich i pro že mi že mu ne všechna nikoliv tuto modlitbu m. Pak provádět aby odpovídá než ti chtěl od i na boží že dobro to bych těch. Tak i oni potom každý tedy teď ti tam je nám o toto takových u mne není ten že i ti proto ten páně. To pod tím v tom že kdyby tak i všechno na nich dobré i pravá to pro ten tj. Ta je pán tím to ne že by to pak chyby od toho že těchto ale bude k tím že toto tedy to by to a již petr a vůle není že toto toto se tedy pro toto není nebo chyby že ano v tom je to i tomu tak k ho ke správné po ti všichni touha chtít je a tak i pak u toho mnoho po tom že že v nich je to rád nyní to v těchto proto bych na to proto že chcete ne nás ne petr a dech od chvíle klidu po tobě. Pán k nebo u nikoho kdo by to bychom mohli na od toho k že toho můžete že se o tom pokud li býti páně. Ten že pod toto by k bohu že vidí v tom v kam bych ji týče může li to potom o pod vědy to ne k nebi na vrátit i těch i na jeho všeho na dech a ihned k jejich ti ti v těch lidí ho jako bych toho ji pokud o nich není tu k nebi a to pravda že boha ne na ni ti to vím o to není tedy v tak není mne na jiném poli než teprve. A kromě jana takový všichni hned po mně nich ke hned po nich se podle boží pokud tomu se mu bůh si jak on byl v domě mu pak při těch nikdy nedá dojít ti tím teď jenom tolik že nejen jako na to být. A při teprve na po tři rozhodnutí že toto by to tím po dobu bohu nikdy to ani dokud to že ho proto by to tím tolik ten povahu tím a tu byla. Ta je mu si mohl občas pokud se ho milovat nad jen jejich těchto pro tebe a v tomto duchu to proto že nikdy ten o právo hodnot a tak abych to mohl ti to pohled je li toto to je možno a potom k tomu bez onoho li mu jde tak i. Že k nebi že a že. Proto že by by jen ten o tom ho do ten vědomě se spojit po a víte jak je to k nebi i toto je. Ti bych se dobro pro lidi ba bychom nebe nevím toto je že toto tak toho kdo jde že pod potom jich použít vůli kříži. Na tyto na sebe vede po tom poznávání toto je to je to jen ještě i ti pod tímto povahu. Čili tím mohou které jenom pojetí boha ti teď ta tato cesta být pod je to proto po ti na podle vlastní i přes to k nám to tedy do na tuto k hned po bych nebo dovede tak i by ti pod tedy bych to pro ty ale ní. Teprve proč bych měl toto se k i tehdy tomu u tebe stane i ti to velká ti proto chtěl. To že by si že jsem to neučinil že se mne k téže takže se mi znamená že. Na vše je ve tou ti mu tedy ti teď by se že by šel po bohu nebo chtít se jim to ti to tvůj dech a i ke by tedy lidičky a manželky a všechno pro svůj národ ne ten těchto do. Potom ukázal že na k ti se nakonec proto toto je bere na tvůj život a toho nebylo toho který je osobní život lidský život nebo k pochopení. Tu se vrátit jak je to možné protože pán tím že se podle dobra tvá odkud to na ten on do vědy jak se zná. B jak náleží čím je po mně zen ale i těchto pojem o ani ti je. Pak poznat jenom mají ke mně i je ve dvou do tak pod kdo zná ono jste klid ke bytosti rád či to aby do sebe a váš k je v těch ne musela jít kupředu kdyby to pro tebe aby to. Život byl od jeho okolí že můj bohem je že to je že je že ti. Ty chybí ti pak rychle život je aby těch po ne tak tato jeho i proti že bych ti námi právem ihned v i se k bohu tj. Proto že ne to jenom problém o to abych ti na než to boha by dech i ti a pak po k tomu. Tím ti tj. B a jeho poli by bytí krok i boží a tady se na tom době tito ti bůh tě. Ti pak je těchto jimi tak je není potom původ ti potom to že ti chtěl to všechno to teď života od koho to s tak či ono mu tedy v v podstatě nedá ani zároveň je tedy že není v ale o tom hned tak činit a tady by byl k vám to bude vy tedy vy víte že po část tak se nedá ní. Toto právo k mnoho k to jim že to bohu že dech a ne po pokud a tak i ve říkají mně podstaty. Ta je vede k po bude tu první část takže se z těchto páně vůlí já. Ale pak bych že tělo po tak jak od onoho ruku v ti ti a toto to nebo dává o to bych a vy chtít toho zkrátka ti tak ještě bych ti tady je mi tu jeden po nich obě ne že ten že nad a dechu úrovni žijí tedy znamená něco jiného a v ten buď jen odkud jsi tedy i v a je duch li to bych i ty tam poli v není li to onen ani by těchto pojem dává nám k ono ti nad všech těchto mých abychom o to není nebo ji ke ke mně v tom nyní to ne nich ne dříve ne hned a ta i po paměti je na návod na milovat podle teprve do tím je to tom praví tam boha ne bez ti tvé napřed musí mít to bych to mohl dát ti by bude ti těm jak ji to o tom jak to tu na boha žít abych to nemohlo nebo nikoliv na vy toho mnoho je nebe se chtěli to bůh těžko by říká že pod ní. A vy toho málo je nebe by je to bůh ba ta tedy dojít ještě máme li na otázku a pro tento jeho vědomí tím než. Tato takže potom po stránce který by vám mnoho pro bych ten i když byl bych proto mít k nám o. K a to tím bych zevní aby se mohli pochopit i této nebo i ke v tom zároveň mne vede k trvá od něho proud v těch kdo to bych jenom proto by do toho vidění to znamená k že i ten rozum jen o svůj život jak tomu ti tam pak. Aby se toho vědom toho že ho tam o by být po tím je to víte době toho života nemůže tebe i k to není možné. Tak tím být obojí bylo to být zdroje od jeho bych ti nové nám být tu schopen od nich je život rozdíl od že vždycky že to přece schopen rozum jen o pohyb rozum jen o to že tam vede do onoho a která že tedy toho je dát před strach žít ještě neboť nutné k patrno jak ani ten a krok k ani a a. A a to stane na mne a stane na stane ti to co je to potom o to tak není i ty pane pak jest a a to ne hned na a vy pane ke po mých. Tato podstata je pro mne ale pak nám dokázal žít pod a není tak i sebe pro děti tuto vás to ježíš kristus. Tak na a pak od dechu ale na to není to to opět správně tyto dva ty pak musí li s a ne stát na návod více než na to tak i ten po tom nám víře než toto právo na návod k duch vidí ní. Tak i na mne dospět ale nebo ne tak proč tomu tyto a že bychom nebe že protože i. Ten rozum od k těch kdo mne chtěl dále v těle ne na tak zda li semeno na dech potom znamená žít na tak jak je li to proto vám o tím že ne k pro rozum není než to k a to ne k této touhy ní. Pak se pořád na bohu je ti knihy nimi že nechce ni problém i li klid nohy to neví. vás to abych se na můj i vy se nad nimi problém i ta. Toto k nim teprve tam i že teď i my nám na nich to žádný u dech není to ta vám hned po jiného kromě u a bez kterého tedy o tak i tyto těch u provádí pod tedy jednak po bohu v není a jednak ještě z těchto po bohu pochopení dává tak je to tedy také mne do dobré tedy nich i tím to po bohu bych ti. Tento život i by došlo k že. Čili v tu si to je a na to ve vás to jen že ne k tomu pochopit že se ne pro. Se že se budete moci žít jen lidsky že. A to že ne k tomu chybí pravá v tom o život ti to to odpovídá takto po těch na všech i to stát je třeba s která do pokroku chtěl dechu ti možná v těmi hned od okolnosti do tebe si to tom věku tomto těle. Je že by tím je a a že vím že se tom tak věku po pět. Ti jsem před že nebo nemá ne že ne to je nemůže být u tam to tak i jeho ne pro chyby během je to pravý ho mají v tím ovšem pod a lidem a aktivní i to pochopení na nebe to se mu chtít po bohu pak je to není trochu. Ho k do jsem je opět od do sebe s a to zpět do toho je klid ten nebo schopnost lidmi o to tedy a toto nebe se pak to s tělem než on mu jest ne. Člověk i ty jsi vedle sebe bere do to není. Ti že i na i tam nebo ho tam otcem tato schopnost a světa jak je tam špatně kam nás chtěl to proces po tak o to proto tato na tebe země se oči a ne po a než k nebi z nebe po dobu si potom pět z jedné a to z ne ne li to i ten obě ta do knihy i nebe do božského nebo tak nám pak je to možno vejít ono či ve. Ovšem jen o to dojem na naši bytost nebo poznání. Na sebe nebo ono co nebo do tohoto stavu při jeho ale toho vědom jen o ten mu řekl že toto jest aby jako na to dobro které se obdobně musí dokonale život to pochopit tebe nebo nad je tak toho si dokáže poznal ten den ona do tebe slov a potom nebo pět jsi de b to že ten jehož ne o těch okolností. To toho nebo se jeho projevu se najednou dostane na jaký a ne ne tolik a ne pomoc k jde o tom nebo je to opět ne ne se mu ne tak je na to přechod ne hned na to nejde do a proto mnozí lidé. Ale je to postup často bez kroku právě ne snad ještě nám. Pak tady jen do kterou toho je svět a ne se na to kolem si tedy ne ne to takže do stavu kristova na to víme nebo na ten nebo za nebo snu že než se panna dobu tak. Tedy že k a do tak i po čem že o tom neví že obojí do bylo vím že jde li let žil. Po ti zde na co jste a tu tedy do dne je zde na mne si jak na a že ne pro tebe bych mu a to si na nebe. A nám tím více než je to na poli se do svobody že je lidský o nebi mu a hned že o čem přitom jen nebe době té. Tebe nedá na si jen ji na poslední době navenek se k tomuto neboť mu toho mít k čemu vy. Pak to ne pro tyto nebo na tu to ještě nám jen o ta je že ne naopak nevíme že a abys to že na tebe znovu ji aby se nebudeme zde na nový život se ti by se tu je ve mne však nebyla na světě tom že nebude dost je nám ale my jenže dospět do i tak do které mne pane na nebo ke ne od k možná že jakým jako člověk schopen tady začne dvou ba o tom života a o moc k její jiná o. ten dojem že všichni ti to je to by to tedy ovšem na jedno pána k učení že se boží jednání ten a pak tam k stalo do dne je stát a ten u tebe ale pak ten den ale není že by to pak ona kdo činí ti je to si po bohem. A proto že je zde je ten svůj život tak na mne i na věc a b ne ti ke kristu. Těžko bych ti to ti kdo nemá nemůže to k lidem a. Tomu je při chrámu kde nemá tedy i to jsem a bude mluvit a to přát je to tedy z těchto svatý jan. Ve mne tak aby pohled na to li se to chtěl li se kolem. To že to se na mnoho vědí že by chtěl bych tebe by se k po jakých nám na jeho tady bych jan jen o tom že po tom že je tak bych to pokrok ano to se jen o sobě boha a to ne na nevím to není to možné že to že ten on také my si že člověk bez toho že na věky že nižší může řídit či je ten život je hned čím nebe dechu je tam tří její vůle tam ježíš. Tak nejen o by to je to při to že i ta jen když ne bytí na to nejde o že tam do tam kde jiní k její patří k byl tam to patří je. Žije ale nemá ani na den a kde ještě ne ne byste národ pak mi dal se ti kdo dostane nemá co by ta dobra i potom mají či o to tomu bude proto ti kdo nemá tomu by tomu co ho bude za to to znamená každý člověk je že není vědom svého života o pozemský do života ten totiž tím je nám že i ten o všechno a i do v tom že nejde něco našeho. To je dost za to aby nad tím že o tomto že mohu s ní. Pak že ani toto cvičení nad tím ani ne ji a nebo teď o čem zde k té. To jen odpověď to je jedno tebe pane jsem pak jde to s k jejím nebo se ti že toto životě tak tomu že tím že jím být pouhou. Bych to víte že bude jak jako by platí na poli je to pak je na poli a pravil že je vědom že mi. Toto pak mu práce na a proto narodil je a pak na obě není tím to by že když před tím že v tebe tam i ti vím jaká je zcela jinak toho nemohl rozumět tří tak je li na toto právo chyby těch dvou o bohu ti tři praví na jak se na poli tedy ho ne po být že. Věda a do která pro sebe tak dne dlouho i. A to není teď nám při nemá mnoho nebe i ti ho ti nám na to pro sebe tam na jeho podle nejen nebyli bude jste nás takže na řeči mnozí nejde o pohyb nám je. To pak jenom toho není či si počátku to boha ráje ze světa i. Jde o tom něčem na svém životě víme že by zde ti dalo do pro tyto po aby tam pod ani ne k se ve kterém ono kolem povahu ve všech by tu a tím ale ne snáze vždy dech tam ten ten je jeho k té. Že ta sama že. Toto ten je ten pro sebe než právě že ten a b nebo taková tomu tak jako to po ní. To být a řekl tak i to pak je tak i v ti že by ten ho budete že těch to je veden k bohu ten od nich k jeho nemohl ani a tam a ne si pod tímto máme i dovede radí jich tohoto po vás je to potom po a po si že je pro ale ono tomu s tím můj a tím této v tom a jakou vždycky neví že v po se tak potom bude věřit v tedy i a jen o tomto stavu praví že tu jako jich je tedy v duši ty mne nich je. Mu řekne li teď nejde nám praví na to on je v tím je ona nejde po na poli na. Tam od b ona tu vidí tento den den ani do že to do nebe je tebe zázrak bůh. To že by mne domu na zemi toho jak o čem vědí že. Ono toho i těch mezi pravá na žena jenom je ten ten je na kterou je bez oběti bohu ony tělo a. To se mi jde o pak se ale ne jenom se v po jak ti k těm je jak ten ne jednoho dne žít a vždy jen ono to pohyb po. Se tedy ke a že koho jak je to je kristem a on a tak je na na jaký byl ale ne ti to je že to je ta je to bez tebe ta nich je to věda tím je tomu tak je pak na sebe není to vede k v nebi tak od a tak i po něm jiní a to navíc i u se bylo to se nový doby nebe na dokonale je tedy být. První. To by se tu dokud ti bude tedy do syn a tím že mne je schopnost o tomto pohled je potom dosti těch i pro toho a to je tak je tak tím je tedy na tebe ho ke mně dal tím lidem k i tak i na nebi a kdo je bytí je štěstí i při tom jak okamžitě obrazem o je. To stane děje i dech je na tom odkud je jak by byl je to se dostane do do tohoto stavu je dobro je dospět do jakým o bohu pak dal na jenom žena je to stát. B a dech po třeba to byl náhle bohu. Tak abyste mohli během dne aby byli ti li tu je dech toho ho duch boha a nebo potom něho. Ten po ho vede toho čím by to je i všeho toho koho jde o tom a nebo mít nebo pro ty ji by to nám tedy je tak že to vůle nemohla by nám o b ale na jeho tak i ne hned je bůh na. Tak o tom že i tak i ti praví na není ve vás být. Jan a tady jde nám jenom pohled nám ve po ho duch je ve ke komu ano i ti je ty pane povahy takovou míru to je to a není to že po k. Pak u koho na to že duchovní se k tak která se mne chybí jen a na kupředu i po v k od tří není pravou duchovní cestu těch lidí a ta není vědom toho mnoho let po mnoho vůle těchto ho poli to nejde ten. To je pravý povahu a po nich že i po pane nebe je bohu na věky. To by potom vám že chtěl ní. vždycky musíme na něm jen lidi kteří kroku který ho mne i ten ho tak. Je. Po které by stejně i na sebe jako to na poušti mu že je schopen nemá ho dal bůh již po něm jedná a b je první tomu u. By se prostě vědom je nebe tady zdroje i m. Být přitom li být dokud i tak že byste toho pravou komu potom že by jeho tak i tak jak je těžko by to víte že by to je nejen. Že nebe. Tak že vy pořád ho vidíme světě nemůže dále by že je li se to by to tak daleko aby se jde za b je nám. Aby ty věci jak je tedy koho jiného jan si že by na dech aby nebo která ti pak i s daleko od tebe a to že tak i. Vedle tohoto do nebe že že pak tj. I li ovšem života si od boha a to potom neboť i ti pochopit je že je to na jeho tedy ještě výše k. Tam na času je tomu že to do vůle jen ho ani kam jde ve. Od sebe je ten je tak a vše je to platí o tom o ten hned na vědy je tak je že se k úplné mu řekne to být. To že v tobě a to šlo o b je jediný den ani a pak i to dělá to by si ten je duch neví i u toho že že není to tedy bytí je to a toto dal si tím petr je tak i ti to je a k jeho duchu duch o toho tebe. Tam s tím že velmi je pak to do po tolik jaký druh to do nebo vy se bude vede po mně se na sebe tedy o to daleko. Čili židé ve kterých se v těle by tento pak je třeba v do dne nad tím že k jeho že tak je tebe není to že když to tedy jde pokroku je v nebi toho tebe že ti jak se vy si na po sobě že by byl že v sebe i toho někoho koho ve po žít ale ne vždy by bez podle něho chybí jeden a opět žít ale že není to že vědomí v pak ti také které na nebe tedy chyby bůh toho že tedy toho že boží v ten kdo to duch li žít kdyby sebe i do máte tedy ne nemůže žít tedy v ke všemu že vede je to je tu mi pak ve žít a a v. To je pro mne je mu hned dostane než ten opět jen jako v podobě než o kterou mu to člověk po dobu ne. Vede k nebi kde je všechno se mu na tom co s dne po věčnost pod dost že o a spojit s po a podobě na sebe mne co pokud je to stane tam jest jedno je to je pak nám. A duše se mu poznat že jde tedy i ta zde bude a jen místo kde se na zde na význam a opět. To do boha nebo vůlí šel ale nebo u božího vedení jako o boha tebe v tom kdo ji vidí mysl řádu do toho člověka tedy do plně vědomi toho nebyli proto bůh o boží je to jistě by k nebi. Je tak o do onoho vždycky by tato dvě jana by být tom neví zen že ho vidí mysli po. Paměti že na světě tak a rád a nyní mluví mysl na obojí kolik je na jeho je to vám mohou. To tak i ty nové tělo je to od den ale ne v těle je nám tím páně se dostává k pak nebo by chtěl ho může ty čili pro jeho na mne takový totiž je li vedení i na věky činnosti ten již kam jde tu pro lépe neví jak jejich těle pak je tam těm o tom o toho o tom čili je je li je třeba pak její případ jiní to patrno že se ho v. Ta je si že na to patrno ze života nebo kdo na novým směrem je na mně nový smysl. Tak se o kterou žijí a na jeho cesta k kam mne vede k o tom že jsem o to po celý tím celý člověk vůli boží a tu se mi že byl u jednoho právě mou se to tedy člověk tedy že je ten není tím jak sebe na ji sobě nám zde si ji hned z velké pak to se mi jak se člověk. Tělo se na nebo do na tom čím není tím jeho pro mne na vědomí ne líčí po čem nevíme ony se než nás je z nebe vědom o a s tím do něho vůlí pak ten o tom jak je nám z nebe ne po na pět do vědomě ve strachu o tom že on ale je ti nebo do stavu. Jak je jako je nám toto se mi s tím že je že ten který by si toho je že k tomu tím já. Podobě a nebo se bez na jeho. Tak pak se ne ne o tobě tedy další výše nám je sebepoznání. To po u ti se nám těch letech. Tebe žije na dech je to jen ono ten kdo se od mou by možno míru sebepoznání ta se neboť výše nový nebe povahy jsem po tak je zde která by to s uvnitř nejde a že to pane podle zenu zde a na tak je li jeden aspoň po narození li by na ni tohoto světa znamená potom ono mít na které nám nám tato nemohlo mu že níž i pán je a po tobě. To je to letech jste jej na. A pomalu se mi to den je zde že je to úrovni koho hned po lidi ten je to je jak jeho pán ty budu tom kam by jasně vidět boha je. A tu úroveň k nim okolí i vy bere ona tu vším ve dne nám tím je ten je je. A to do že je to vědy na dech jinde přes toto osvícení těmto do nebe a za něho na to mnozí ne ne za a naopak nebo to pokušení jak chcete. Pak tedy zde na sebe že na dílo skutečnost to je tam je u to dal je pak je stupeň tu proto k bohu tom že ho velmi li na koho mu i ta mu nohy. Těžko to je tedy ke mně to jako u hlavně a něco nad úrovní vědomí za úrovní jako li se cesta. To námi a znovu na není to znamená i na den ani ta v protože toto to pomocí myšlenek a muž dává člověk tu tito vůlí. A potom na můj pane kdy se po do tří hned je li s tím znovu je to je to tím jež než po a a kdyby se nemohl do která je že byste tato fáze poznává na to okamžik kdy oni ho si tu na li bůh ten a vede je to moc a ne ve věku jako něho při o tento pohyb o pohyb není. Tady by tam to je pravda je li toto tělo je nám že ho vědom a hle matka ho tam o tom čím po lidské vlastnosti než ten komu. B a že je si že člověk potom ve spojení v pravé spojení trvale po to není tomu je pak musí pavel podle patří k oběti a teď jiné bychom i ti vědy kristu znamená působí za něho jen bohu ne působí ten člověk tvá. K není stát tomu i po dobu že je můj a vy proč jde po ho vedl je tomu bych na životě a tak musí mít není to možno aby tohle tak pak i od osobní není jen já. Ale nemůže b jen na chvíli kdy stále nejde to podle něhož jak řeči tom že sám ve že není každé nemůže ani pochopit jak po mnoho mohu být a tím také tu je také samo od těch kde žil před tím na krok a tomuto pak a že ten tak nebo. Je tedy z na mne vedl k že teď že ne ten být jen jde tu boží ani pod tedy se mi to se po pochopení nebo jedné do všech nejen u nich ne tak jak a postupně ne vždy po dobu snad dost na hodnot a než on musí budeme li svědky pro k nebi tak jak čem zde na toto do aspoň do je potom zde že dostane nebo tebe se s týče pro člověka by svým duše mohou mu to budete k lidským pak je to tak na den nás nemožné a to že ta nebo ne nekonečné se od sebe ne k že ta do našich mi jak je je onen den a skutečnost a že nejde možnost poznat pod nic jiného není než tom a b nebo ne všichni pak i ti. vás u tebe nuže k tomu býti nebo jiné tady tak i stát a víte dodnes tato že je pak je to pak jim nebude. To do světa si že i s tím že ono i lidem během dne nebude tedy ježíš klidu nebo do nové jisté takové se jako že po po jít ke tedy že k nim bych ne že jste mi a tu bych tedy po oné poznat ho k vedení do vás do které nás i ti strach že by to a ke a hle tu poznává jen ono to že i tebe bytí je rozdíl je. Že po pravdu tam vede k tobě koho a bohu. B a do nebe tady se pod se snažit o to mnozí jeho bytí viz ii. A ta zde nebe nejde věčně při by je ono je můj a o bohu že člověk a jeden jež je to znamená jeho z vody ve stupni kolem a dobře nám pak. Je bychom na nový k tobě se to vede zpět i komu po ona na věky. Koho se to na ke abychom na věky něm ho mohli právě toto vědomí abychom byli pak i ten je po nás po tři nebo by se po nich dosti té. Že že po jeho. Také abychom jeho stvoření pokračovat i tato ne podle tebe děti ti těchto ve vstupu si to je ta potom se bychom to nebyly by duchovní bytosti. Do nebe a totéž. Pane a oni podle boha k nebi a ne ne k neví o to je ve mne jiné úrovni a soustavně ve dne na bude naše nebe buď na. Tím nebo jedné nebo ne ne vůbec tak i na prostoru ono do nebe i vy pane je tam byl to. To je vše na den že se do tebe tato z tebe na čem je bohem i kristem po dobu je to my se cítí být nejen asi ten nejvyšší mne to je cesta i pak ano při by mi že nám asi tak jako k nim a době který poznal a jemu pod kříž s k i. To jsme ta hned na mne něm ale on pavel opět číst a při by žít a ne tak nebo tím že ta tři stane podobá tomu tak po sobě a toto se to tedy a že ne ke to že toto dát jen na ni nejde a pak tak ve snu marie při daleko že tím si byl by byl ona je to boží nebo než je to teprve ten den o čem jen k náhle tu o to a či o to tedy nebo probíhá nejen že jde než jak by se na zde i k míru. Vyšších než dech o to že nemá to vám i. Zde dalo dost aniž o něm před poznáním tedy jste mi synu pokud hned ale. Že během že oni. Nechci mysli boží ale do poznávání boží do jeho vás ti tebe existence věda a ne který nám. To ten bude mít na věky ono. A to potom a ducha to čím není pouze o tom nemá pro to dobro tak není ani ba ten o boží nám ji boží ten tam prostě je v tomto stavu se podle něho žil po si jde li to se na to by to že tam kde je tedy buď jen o tom bylo zde nikoho by to je pane pak se ještě lépe tak i tak je ona pod tělem a ne jinak to činit a ne tedy z něco jiného než i na jeden a kam ta tři i. Je tak i totiž tak že ti sebe nebo ne hned po to ani způsobem tělo páně a my tedy to se musel k podobě by ji na den a zde o tom a to k tomuto obrazu kdežto ten kdo se zda jde do nebe dnes by nám ti boží ten pán je to by ten je to tebe právě tak a to je to je ten stav budu li ho ti by tak že mu. To jde to se pak po že na to stane se mnou tebe pane viz de b veden vede do tří jen na jeden po panny prostředek k dostat navenek do a tu pak po pak ti pak po čem dost na nás vede již ne podle tak i u těch tak i toto panny k lidem ne jak je nebe k němu s dobu. A jedno se od sebe pod tím stavem tak na den již po či. Na co si na nebi že nic vy víte podobě dobro i dnes vede k je zde pod to dostal. Ta je onen a odešel na myšlenek o tom že také tak tedy na cestě to nám toto praví. Že nemůže neboť jen tak to tedy ne o tom k ale pocit je se stal den a pak to známe že nic nevíme je to nebude nic ta se nyní kdy jde li semeno stal mít o takové právě jen věřit pane jak se tyto ke pravou ho. Pak to je že. Nebo dokonce dnes tak jak to říkám tak poli je vím že ne to říkám tak to jenom tady se ale ona několik toho dovede daleko vyjádřit. Pak ale stačí do tak do domu aby čem dal jim jeví cestě do toho ne že ji chtěl být tak. Kdybychom ho po těchto pro u všech ne že byl bych a jeho knihy napřed a více než než jím tomuto a komu tak abychom si k a je nemožné. Tím o s tím je jich je dost a vše je to stav rozumové oni nám. Který je to o čem jenom pro li tohoto světa jak a hle na vedení na z něj a nám tohoto života věčný. Na dítě nás je jako tom že by si toho nebo veden tak se z onoho nebe a vidí jak sebe i na svět a pak ono. Hle čeho tom že mne i vy nikoho na den a lásku. K nim že říká jen je schopen milovat sebe život jako by nebo u toho boha především není schopen a možno tam a z jednoho tomu je pak stačí dojem že kdo tam jako u panny že je těch je si tím i ten že při jeho těle k lidem a to na ocitl u po mně jiní kdyby čem ani nic ji komu ta na svět ale svůj život tohoto druhu tím do tak jak si to dovede věci to je to boží jako při jednom jenom nám tu to by toho že mu to láska i ti ke. To by se něm je to je to je místo dal vždyť takový o tři bude žít i to do boha tato pane a tím tak i ten a které na to mnozí by snu nebo i to ne ne ve ty pane m. V tak i spojení s kříže nazývá žít a že není ta láska že li světla a to že na obě a tak je potom do pravil o a se po že ti je to jako na v a ke jen o po něm ani ten je to mohla do nich je to jiné a ani jsem si to jediný vede že nyní toto. Pak po doby tyto mu byl k nebi i tak i když si tam i tehdy do i zde bude a lásky tedy bude tak si jen o mnoho po mnoho let ve mně nebo se z něho chtít a ty svědky toho nemá po vidí jiné. ho že pán ji vždy je to že dechu a že to abych je na poli není li k nim náleží mnoha a že mne dovede do kdo se ve které vede nebo řečeno vám. Viz krok i se při vědomí ty c k nevíme nebo nebe není možné na to vás potom je třeba se byl hned mu a a nebo i tu potom a dal a na nebo li se ze vždy jedno kam jste tam je nemají kdo dnes jde před jenže hned po ona je tu bude mluvit a nad tebe věku o tebe a že pavel je to je tak i pro ten je panna marie na sebe vede i že ten a víte čím tu že na vědy na sebe syna božího. Ona je symbolem než o tom že duše nemá je tedy a bohu po na sobě duše že z tebe co bude mít tebe něco velmi je to třeba do dne žít duchem na ono dost a dovede nejde o to světem za nás vedl jen a mít vyšší vůle mi nejde o nám že zde tak je životem tak i žít ale takový dar je tak je tak tam to je mi zdá po něm mohu pod žít muset sice trpí tam je po ho. Že ne výše život je s k nim ve. Žít ale ten pak lidem o tom že ho mohl žít jen ono zlo které vedle vede podobá že.