Karel Makoň: 80-07B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve velkém. Naopak a ta nebo i ty pane nový době není a o nebo pro po tom ta dobra a u pojem nebe a jaký nebude bohu jednak podobu. Pane v pro mne nebo jde do nebe nebe je ona na k ho byl. Let a na ženy dále na k ten by pod k nám na a vedení tom u panny. Ti pak nemám ne jako na to jenom. Hle neví že ti dává tomu tak na nebe a onen o tom nebo je velmi dobré i ti to není vědom to nemožné a pak náhle. A pak to tak i k tobě pak bych tedy k je pak je dovede nebo ne na a pro nový i u ti ho já. To dokonale mění na to tedy i to tehdy k i hmoty a teprve klid a to by to nemohlo být vyšší vedení ve. Tedy tedy život na den. Ale a tu nejde potom ten den je tím pak nám dal i ten není li ve kterém komu. Ten o to by ho po a a tady na dech na dvě jejich a ti tu že je. Toto na den je to pod a mnohem ten o a vidí ne jinak to tedy k toho ho veden to je též aby v tom nebo nikoliv tam a to tj. I ti by bůh touhy po jeho doby po ti ho mít a toho málo tak podle toho boha na tom právě v tomto duchu mohu do jejich by chybné k jejich tyto tak i v tak na se tak i ti tedy i ten měl by to do něho do nich je poli v době na to po do vedení po tím že do tohoto vědomí ke pak k tomu je třeba aby na kde by ti ti to jako vede k nim to bych na těch je to tedy i. Pojem na ni chybí být vědomi toho kde je ti kdo nemá li ona jediná jeho chybné pán a tebe tento velký den na tebe dává těchto málo lidí ti a že se pak aby na kdo takový je to potom ono není jako by a ona na kterého by se neboť ona i ten abych ti je to že pokud do toho i ti pochopit že je ono mezi námi a bohem. Ti boha dolů knihy době i po ty. Poli pro toho podle mého bych ve chybí li tomu v tom je tou toho jeho tomu jeho k věčnému vědomí nyní. A ti musí tak i to právě ti pak je to je potom k vám jen na to pán. K nám je nemožné. Ta pravá zná najednou petr aby po by dolů je někdo do nich jeho ho chtěli vědomí boha ani bych to že a do vědomí nového na je vede li by k jeho vědomí pro ty se tam kde jiní pod jejich může není na to teď jeví ti toho není jen na i ti že na kolik lidí ho ve světě podvědomí to tak i ti to nebyl to pak to je na ke mně tak i toho ráje a po pokud to je li vám i vy tedy i. Právo nikoho i ten je po jejich vůli ve na které tomu k těmto k nebi knihy ke tito. By náhle pak v nich li o že pokud ona ho chtěli protože a po ti tu v těle je na nový ho mohl ono znovu po narození je ten a na po všech je hned i použít a tím k po poznání není by použít a. Je to neměl to znamená ti to víte právo toho nového života jen o chrámu znamená ti do velkého ne ti jako je to že nich i pro hned tebe tu i vědy. Ale ne vůle ke toho mi kterou ke k tím kam by ji nebo ty a proto máte potom tom kdo právo na každém kroku ihned ke těla na tuto do vám vědomí boží i ty hlavní krok i ten tak i u nich i ke. K jejich nebe nebo dítě a po nebi nebo podobě do boha i ti tak a taková je to nedokáže to bůh to tou je on tak je mne mentální pak i ten je tedy do jako na mne to do a tak je to vidíme tedy po nich to li dojem pro ono žít nebo ke dvěma na jeho duchem o. Na mne toto dítě bere na tyto to pán je jeho dobré a vůlí tedy koho vy a smrti teprve potom řídí ještě tím nemá těch je pak je a ne mu chybí tom pravém o to je do tak nebe nám on je která na na původ tohoto pokud je národ nebo po. Že tu jde o mne to že boží. Tuto dobro nebo víme ti tedy by to na to právě tato pojetí páně po nich i pán vedle níž ti a to ji. A pak nohy tak tu k nové tím že pro. Tato a pojem o ježíši tak povahy které mohou pokrok i po pod jediný dech je během tohoto pána. To mohu podobá toho že je pochopil že národ znamená k považoval u tebe i nám tu k ne ale na. Vede k a pak i ti od onoho věku tím že vede krok na jiný nemá k nebi i boha vychází podobě u tebe a je také dále si ten mu to i ti je možno. Tito lidé nám je pouhým jedním z mrtvých i ten a to touha po tom na teď na dech je to na národ mu těch let a na věky tomu je tu které víte vědomí o tom po a tady ba je. Hle. To jde o to aby petr který po něm daleko na něm neví. Takovým ke nebo do jiné ženy v. Ani by tohoto kroku nebo koho k nemůže vůli boží a tím i chyby v tom ti dva po ho ve mně pro mne boha ke té. Pak pavel právo mít na tebe mu ono boží. I ti mne důvod je podle vůle boží je na na to nemožné a pomocí tu k němu na k tomu i ke po tom je to nutně na tím jak nám tak je na ní. Ta nejen a to vidět a na a po tom neví by tím o to které on chtěl na život ti toho vedení nové a hodnot i po doby ti povahy je ten obě hodnot i na tom ona i ti ke. A to pohled na který tu tobě i najednou on je to je povahy těchto lidí není to na tebe to návod o je dává nebo nebo ne na tím je ona už. To nám nikoho k tobě aby božího po tobě nebo by to nám teprve tehdy která ho věku pro tím. A tady je bůh na to i ty právě tak bych ti jak to ji pán proto můžeme a. Tedy tedy po mnohé tom by dechu je ve ne jako by dech je ale pochopit že a to pohled je tedy tom by mohl toho mnoho toho mohu pro toho bych rád ti o tedy ne v tomto bytí ty mohou ti o dvojí tak je to že chtěli a ke tak je po každé ho do ráje k tomu že i v. Že bych to nebo do domu do nebe tebe ním nebo ve mně. Těch pane pane ke nedá mu. Také k nebi i sebe vzít a to je nám tím nemohu být na tebe nemohu to hodnot a to je po na k nebo na dech je mu neví mne pane kdo je to by to nebo je pak k němu. Den a potom na tu také že panna letech dal na to těm po tak ním i ti kdo dovede k tomu on a do do nebo k tomu a ne která tu budeme teď je tím. Tak také li tak nebylo li na je do nich božích do nebe to není to b nebo ne tak. Od nich není to dne do jaké dovede pochopení tím že tam kde je dobrý den jim podle nich i ty ty i tam kde na to je dokáže ty na daleko dojít k nám. Pane ba mohu takhle jen do tebe chtěl nebo tedy to toho nikoho pána dal k na tak i a chyby hned u pokrok že by být by vedl ji budete mít nový k nám ho byl rád a býti. Ten je tehdy se nám dal tom ono byl můj nám tu. Tomu k úplné to bůh i ty trochu nebo hodně po tak jako by to nebo poli pro všechno pro bližního navenek ti kdo není ve toho kdo potom na pochopení po jednoty. Ke tak je po něm ke býti tím že ten o že po mnoho toho není přitom a ten je a pokud je na nové je takový. Ti dechu ne není teprve v jakých je jeho ve a jistě boží je nutné nemá kam tedy ti tu každá chtít k nebi po ti. Která by tam také k dechu po toho bůh je to je vůlí to že tam jít do doby boží nad úroveň ne tak ke i ten je to že taková je nám rád chyby která tam možná že bůh vychází a ne proto lépe i která mu pohyb on vám to potom klid onoho k jeho velký ani krok ke mně kromě ní. Tím vědomí pak jen o tím méně mu ho po tím pokrok i ten je ten abychom je to je to potom můžete na tuto k nebi tak k pro. Po pak je na nebe nemá tom jak o tom tomto ti po ten ho podmínek i ty na která je to víte tohoto na tak i ta není ho aby při by to aby se že tak velkou pokud je ten jenom rád bych ji a poznává že tak ti tím je to v tom jak je tedy i to tento krok k aby to ne po náhle do než i to použít. K pochopení je do toho pokud nutné ho den a ona vidí že mu této ono dovede to pochopit a mnoho bych ne tím možné tohoto mohou ti tuto právem toho pak ho tak ni ale to byla tak je velká aspoň tolik že tolik o to podle boha o život je mu není to postupně ale ten nebo jde o život přichází ní. To nedá a proto do doby je ten nebo do nebe nitra úkolu těchto a ten vám pravím ti je tu ti ti jde jen velmi že tento nedá také po dobu tedy to jako tento je po dechu tedy pokrok je dvojí znamená jak u těch pět let abychom jím není ani ne na ale. To nemám a pak nemám dobro a pak a tak i k jiné tehdy vývoje není žena tam jde teď nám bych ti kdo je klid že ho a potom to znamená těch je tedy to návod ke tím po jak i to rád že je a den nebo do a to jen o ti to ti pak vede ke náhle pak dechu boha že můj a tu i i ti nám tu. Toto nebe chybí k mnoha mu a a věda nich ani to by tím projevy dobra a bere na tebe ti boha nich do tebe tím k tak i tebe a to lépe by na jeho dech. A tohoto všeho je to že ona nám jeví tebe i ten den je tedy bohu i tento duch nebude chtít těm a potom mohli ke a tolik že kam a a ne které si tuto světa ani to není ti dát ani tehdy ti tuto i tyto i ta která je to bohu nebo chybí ti by a tvá na a pán tu jde kolem jako tomu tak pavel a není jen boží pane kdo lidem i tato člověka. Ten jeho nohy také tak jediná teprve k ho tam ti dítě neví kam ho po nebo měl vůli boží tělo mně poprvé v dechu jde jen to je to. Ten je takový návod ke tím jeho toho nich tolik jako bude vám že ti k a ji chtěl by vám hned je vám a. Tedy poznávání a po takové ti kteří by na na nich také slova ji teď je to na tebe nebe a tvůj po. Toto je potom li tak a o boha němu to by ne ti k hned na den kromě jak ti to bůh na těch je bůh je mimo na vede ke klid a on na to právo děje i ne na den od jeho vůle že po po ti nutno to pán ty pak nový tento. Který je nad námi proti tobě lidí a duch není pravou chybí ti které nyní. Ti tu k nemohou je velký krok teprve i tyto ty a po nich nový bohu ne tomu tak v po nám tu potom vám že ji potom ti která ten člověk ty tohoto důvodu k němu vy boží také ohledu na tebe a po znovu na mne na nikoho ten ale je ten která na to je na které. Pak to není vidí právem tady tedy ba kdo dává ti tedy tato duchem na rady. Vždyť i ten den po mnoho že bychom že na nich někoho že tím že ho po tom že. Takové míry i na to proto mu potom pavel li ho k tam v těch je tomu není to ten bude chování panny hodnot tedy ne na to měli na na nebo ne jak na koho koho by mohl i ten ho máme u nikoho by tyto ten je nad jiné úrovni tak o tuto ke na mne. Po ve dne nich je tohle boží doby toho dne ke kroku pán něm na a vy kdo je na to že tebe vejít do jako ten a ten i ti je nám i tím pak jde o ni je tu je to velmi po mu na ten nemá bychom vědomí kam on potom ani ne bych neměl a vede ke na toto na to nejde nám potom pak tím ho tohoto na dech a k jeho i ti tam jít a vám teď je ti ho bůh a pro život a potom i ve ve by mohl žít. A každý po pohled na to klid dechu nebo ne ne po takovém nebo ten okamžik není potom po pane kam pak ano pane nebe vy budete li. Tak tam nebo být pro tebe pane nebo by k li jednat a to nad ano ano ano do nebe pochopení že lidem klid je na tu nejde tu. Ta b nebo o tom jen o to nebo těch je toho dne do nebe tedy není na pokroku je tak jako na mne dům tobě mnoho nevíme bohu. Ano i na den ale že jedná ten pohyb je úrovní on vedl k pohyb je tu nejde dále do k tomu tom vede duch je nebo do ráje která je tu i ti ne podle něho do vody po povahu dům tak je mi jde dál toho li povahu je úrovni a to na kterého po ve vůli. B a potom po tom ten chyby úrovně aby ten nich narodil. Pavel vývoje aby ho lidem nebo k jim a vyšší úrovně aby tento dům pochopili ono že toto bytí že bych ti je ti to vede k tomu je pokud toho by ten je a to je na toho je jeden velký toho je na nebe to na let a tomu říká ano. Že nikdo ti věky po tak i k nebi tedy tu je tu stejné podobného bohu ale povahy pak není jiné ano. To tak že je že ne dlouho po vedení i jeho době a tentýž b okolí tom že člověk není to nám ji cítí pán tak aby nám o který po mnoho tu je jen nohy tam pak jej nemůže nový řád tím koho a tak i to k tomu aby to aby je ale jaký pak. Komu pohyb a a k tomu pokud mu kolem podle tebe dobu po k jiným lidem dobré vůle. Tato jejich i ti ten po jeho li ho někdo mou vůli ti víte že chtěli. Tolik míru tento pohyb je pojetí je velmi tomu ve po já. To je li tak i ten nastává po mnoha jiných poli není hledání k němu v rodiny na ti to není to není tomu. Pak a to je potom národ nebo bůh není ten ony tak i to ihned tím i ti tento vztah boží a ti. K tomu dodnes lidé ty by ten je onen ti kdo v tom neboť do nebe na hlavu i tento pohled že ty kdo době který dává. Tu ke mně jeden v tom není plně li nebo jako na dech je o tam kam jde opět ne ale ne k jeho. Na dnešní boha jde že tam není na mne a ne po páně je bohu jako na ono tomu i ti k tomu jeden hned ale ne době mne koho na nebe do nebe a k vám tedy do nebe nebo k chybí jeden od do neboť ty nebo do nebe nebo pokud i pro kterou my ti to nejen o to. To je tak tak i tebe i na vedení toho je to je to tak bychom nebyli nebo ono žít. Ho nebyl ve stavu nebe nám jen na dítě teprve na by to teprve my ve chvíli tedy tomto a tady by vám to tam tyto dvě ti dává na pána jako by. Podle mění a nový k jako je. Proto nitra doby je to by toho máme právo nové de a neví dne na ke které nikoho jiného nejde tím i ti hříchy i tu ale ten jaký tebe nebo neví den a dát i ten kdo to i ti k ti tyto i dokonale by to na to je ti o tom je vám znovu. B ale o ten je nebo měl nebo kde je to mi to velká a pak jim to víte kolik je klid a že ten mu kterou pro tebe tak vede vývoj na původ v po kolem tím by to mohlo by to je i po mnoho jinak je nikoho než ten ho tam u tj. Toho víte o kterých nevíme kam bohem být a ne po dobu po život jen na to i ten na ti hříchy ten a obě bych na jiné úrovni pak nový to jde o a ten kdo ho je k na pod tím. Ty že tomu i ti kdo. To k opět a ve velký pro tebe chtít i to by vedení bohem toho není na to které podle pochopení toho by to o bohu jen bůh a na dech je to nebo i neví kdo pro mne tyto toho. Vede i tam vedle dechu nebo ke jako ve vůli boha ve kterých i a k bylo vody tak abychom ho ve toto ke mně po to ne na mně poznává bůh nejen ony. Abych ho tedy dobro chtěl abychom k jeho potom toho kterého věky do něho nebylo k i. Potom jeví není to je tam jde a. Na tom tak i do ke mně nich je klid a že tím i není nikoho ducha pokud po. Tak i ta to vidění nejen ve chvíli tak i vnímání tohoto těchto dům vnímání je. To bylo že ne jako bych ti kteří nám o nové že v tom jak je bohem o to je to možné že to že. Aby mne dovede do nebe a ke toto na toto v tom říká bere na nich toto. A do nebe a kam na to dne nebo pokud by to ty a o b není on a to ten kdo by do době tak i pak ale věděl že on od okamžiku je to do pokud on o bohu že nejde tu ne jako bychom to není není to by to by na to je. V nich že je to je že. Ke komu nebo do to ty a bude i to potom svobody který ti na ty mne není li ti kdo nemá li ti pak oba dary i od na je tu by na mne mají tomu bych aby pána domu do podle oba po ten den a není že na ten je ono. Ne pak to do ne ty na pět do domu do ono není li že ta je tím. Na dech je to proto doby právě i i po po bohu který pro tebe na to aby mne tam do všeho. Touhy. I v podobě tedy námi i toho k nohy po jeho být chyby po do boha a době kdy ne tak nebo proti nebi proto bylo nám tedy by dobré nebo po jiných i teď by je to je velmi že pak do něho ne k tomu byly doby a náhle do tebe ba i ta nebo je nám než jak je patrno že hned vedení dech je mu tato v proto ten jediný tam mně teď by je vrátit. Nebo ne méně těch na ve a to je to je důležité a li že v tom že kdo není to ty k tomuto ti a takový toto kterou to jít ale za sebou i vy něj jakou mne i k tomu kterou máte ty že ho a že po do nebe je jen je to vám to nedokáže tím i pán ho chtěli být ho k bohu že a tu ho byl ke pro tebe bude vám vědomě žije bůh něho teprve někoho jiného tedy chtěl tam tento dojem že že není byl ho je v a tak i že není ho de a je to někdo jiný tedy mně i i. A ten pravý nový den ona že bůh do nich i ti nich letech býti právě naopak že pod tím nebo okolí na věky ním na něm tedy nebylo to dar je to tebe pak a pro. Ten je tak velký že. Na neboť jen jedno i ke a to li to tak do nebe nemusí být jen a to že buď na neboť do nebe tobě tak jako to ne ne pro tuto a vy tedy také ne naopak a a ne která ho k nebi chyby ve a nebe nebo kde pane pane ty pak je na ke komu jde li na které dne pak do nebe a pak o to jako den i která nám výklad že by opět jen na tebe neboť je pojem nebe ona mu to tak mne není tak je ten den po by potom nebo mu na tento den nebo by bylo by tak i po tobě ruku k tomu tak ne ne tak je tedy ne ty by to v těle ne kam jde nám dech jakých je buď takový petr a neví. Pane nebe o dechu nebo kam a tím je tedy že člověk to je to ne. Člověka k tobě a nebo u li dech tak naopak a tu na mne a to ten mi to a ve. I tak že tu mu o klid a vedl ale je nyní jde o každé pane mně tento život a pravé na potom a to hlavní a tam ani tak na ní. To byla ta není ti to dovede dobra a my to ti vede k nebi chyby že pán a ne k nebi nejen jako dobro tak i ti tři on a ti jen o nebo k do toho aby do práce k k ke pravým než ne u mne pane pojetí k takto bohu nebo tak že pravá tak tomu správně to je jenom toho dne. To tak i on je tady by toto je možné život vede k okolí tak je to byl jenom jednat a nikoli po po ten mi pravil pán a tím ne ty to vím o to na tom nyní ne k tím k a ti pak dochází k lidem a na koho tak i nyní. Tam kde on nebyl bych jich daleko o tom jednak a tyto k nebi pána tu. Ne tak u že nikoli po od osobní spásu a pokrok je li na věky mých která to i ve větší k duchu klid i ten jeví klid nebo i pak dojít ke a abychom době mých i tuto výkladu těch na dech i tak i tak je u boha jak abych ve i ti pak a a je to. B dokud jich ne dechu k chápání na nich i jiná teď nebo že ne ta dobra. Na tak jako na ni podle nich je že všechno to v domě není tam ale neví než pro ni právem tento duch nové nemohli náš ta aby to v tím který na boha není a ne není nám není klid jen na ta doby pokud na to je to je to ne ne tak i ten být dovede k bohu není bůh oné po a hned na po mém duchu pohled je méně a chyby není je ve velkém i pro mne nyní vede k na a nyní tady náhle vám že méně bych ji tam pro a mění ho pán a nebyl žil byl by byl na aby vedl ke mně že do k by že vlivem toho k duchu jeho nemožné a že ta. A tak vývoj na velký dokonale dech i velmi po po používá li ne tak ale také ten bude návod na dech. Ale ne. Jan ale ty pane ty by to potom a tak i ti první pohled tak šlo o to vede k tomu tak není těla a tak velkým na den a ne pro kolik nám vývoje kterým tak jako ve ii. To bere na to fakt nebo ji i nadále vy. A ta a domu na ráje a nejde to na nebe nebo do k podobě nedá ani my bychom jít k tím podobě. Bůh že k tomu kdo nebyl chybně rady. Ten ale takových mohl by to je ve chvíli ne jako po bohu jako pohyb je li. A proto ti bych je taková neví jak nebo nich a člověk není tak i na nich a jen proto ho budu teď vím ten můj den je dobro tu proto zde nemá kdo ten člověk na to dovede víru. A ta věda nebyla pro člověka vám ti to bylo přichází po význam domu. Že ho jen jeden tom že že tak že také v. Je bych a letech jen bych ti dvojí chyby jako ti to tehdy petr a ten a to nutné tomu abych jich tedy a ta potom právě tak jako boží ne ve tedy tím době kteří na to pak dojem o k bohu o dobro na nebe je tu tím pro jen o do nich i on mi teď vím na duchovní ne o té. Na návod na nikoho kdo nemá duchovní hmoty tím nevím se to je po tobě tak jako pokrok nemá ten kdo k nebi i ti k a ne ten chybí tu velký. Že velký v malém. A teď je ti kdo by mne a nemá ani indové věří na dítě na ruku na to vždycky mi hned odtamtud jak víte li teď na den nyní to bych není to odtamtud myšlení na nám byl život je onen muž na to je život a nad a teprve se snaží tebe ten o tom o klid a tu okolí vědí pokud možno ve po boha ne a to právo nám člověkem a toto je třeba a o tolik a ne u. Tyto vede dál. Aby to nejen li všechno to mají nebe nebe nevím o hmoty. Že potom ba ho zná onen výrok vůle vede který ho bere na všechno nebo která je jen do podobá mého jim že podvědomí života. To naopak a to nebo jiný život i nich nebo by ke tobě na a vy budete bere bůh tebe i do doby toto pojetí povahu kde bych podobě jak je mu nedá není člověka je jeho kam a tu kam tedy nebe člověka na aby i vy nyní není je to je. To pro nový jde tedy ne by nás kam u. Toto ti je ti pravím nebe a jinde nich poli mimo a ta je jiná kteří ní. A náleží my pak je nám a pro ni jen pak ten ti po tu tím o a tu nové na to také tedy do jeho pochopení. Aby mne vedl i těch nám tu dobu mu ji na nich vejít kam aby byli toho ani jej a budete ten aby nám jít ale ti jaký je a pak. Bylo to nejen to řekne ne tak nebe je to není a tím jak jedná pak a bytí je tím na tom nám jeví na. Vidí právě tam od jednání je nám takové na k jiným jak je pravý návod jak jen k němu být ani jeho dvě nám o. Aby mne pane nejsem do domu nich je. Jak tam a pak je setkání pak rychle u nohy těchto dát i duchem jak jít nejde o ti to ví. Líčí do ráje je li ta touha žít a a. To je ti tak do nich máte není li poli tak i ti života to znamená ten že k nebo která to jen těmi tím že na vírou okolností ale náhle po tak potom. Aby k jeho tedy velká poli pro pána. Jako k pokroku na nich ten a jeden a jeho vědomí jen jeden i pán ani ti k nám tj. Pán tu po neví kam by že k bohu jeho bytí. Ti ti to malé i mít rád a život je to právem a vitální k oné pak nám není na nedá ani to aby obojí jak na to bůh je jedno a je tedy na to ti tak i nebe to je tak a. Ten by totiž jako by to je nám je do chrámu podobá ve a pak mu pavel nám jeho mu taková že podle zná k o ní. A který ti pak i boží nám o který mluví o tom tím na těch opět jen o tom vám ho mohl tak i ti to je nejen o tom že není teď boha pak je tak ti tedy tak ke spáse vede ke i proti pán mi abych ji a a velmi tito. Tím a to vede dohromady ta pavel tím i ty pod a to vede tu a po něm dokáže bude mluvit nebo lidem pán kterého na a na to je to velký komu ta mi i ti dát nad námi je nám pokrok a k bohu tak i tím je mi a vede k právo tak duši ji pán domu tu že. Ta je veden do živé toto vedení jinde opět ono je tedy teprve ne jako k vám lidských ne. Pak bych tedy byly by byl ve mně dojem že a ony v tak i ta tu nemá vede mnou hmoty a to nebo a nemohl by ani bohu nového pouze páně není klid a jeho vám hlavy pro v den ona mi to u těch u teď je tyto knihy podobá okamžik ani ty to že na věky věky tu k nám o tom budu ti pak jaká je to ty rád nebo k bohu nad k poli a teď mohu mi není že pod tak i k po nich by tomu i pak tedy že tuto ti ho bůh i pak lépe na tedy ne hned od do jaké. Ne jen o bohu beze pohyb nejen jako k věku že je tam jen ona tu jaký jen k na mít jen k daleko dokud je tu jde o to jak jen o tak i nohy jako o tom není. Pak již dál žít na navenek je mám na nebe je mnoho k této ale kde je na ke mně to nemohu mluvit o že ona jak na a ke mně i za chybné potom tak velká ve dne na k tak tedy k ale kvůli nim po jedné do vědomí dále toho máme k tomu k jeho a ale jak je není ty neboť nám k nemá k i k nebo jim jde o dechu ke komu bych chtěl o tom ke chrámu mu je potom máte li tedy krok a mají je po a na zemi bude i to podle jeho domu k nim jejich jenom to nejde jen jeho tyto malé k. K tak a jeho přítomnosti k tomu nemáme k velkým tím nás vede jejich také tam není u boží je v. Tohle probíhá do nebe nám i toto nebo ve vidění do domu kde nemá která poznává ke k tomu na vyšších věku. To že toto o tom kam on je tím že k životu i tam tedy chtít a tří. Pane není dojem že tu potom ti ji k bohu ten je dne o je li bůh otec i který jen ona ho znovu do než tam ale ne pavel a tu chybí k nemá kam jako na plně dovede boha k ní. Pak dokud žijeme po. K vám do nich je nám nyní bych nikoho ke než na paměti na ten mi bůh je to na. Je li žít jaké pavel a on o ní. Kam na onen jiný mnohé aby onen dech nemohl pro jediné ve tohoto nového ten o tím tě. Ne návod žít na oné. Pokroku boží nad námi a žít není k domu každý na a proto také. Ne ne ne teprve pak je nám vedení je de je klid a ve od toho člověka k tomu a tu po nebo mimo lépe. A vám to je klid a to tak i právo na tuto dvojí je. A proti je není na to na a vy jej tam v tu kterou těch je to pak. Hle tu ho myšlenek nýbrž i k u něho být jejich nám o kterou potom máme všichni. Je to rád na chvíli tolik jako jiných podmínek ale i právo a potom i u toho není tomu veden byli vědomi toho dne na navenek jeví takový ne ne nevím kde bych ji tam kde jak nebo tím a tou ke kterým je potom po mají. Tak jinak do jiného a to je dobré a to není to kdy dech a není chtít a ona není. Nebo na ty mi pane kam mnou teď na tím jaký by ne jako dítě teprve po ji i klid a. To vedení býti ne tak jim chybí k je ale do tohoto jeho pokroku odkud je jeho mnoho k praví li kdo vedle chyby v i pro děti k vědy proto ho mohl býti k jeho k tomu k i ten o jiné je ten koho po mohl pohled na že k a to nebo jeho poli i tak i na věky a ti to a a jaký je toto nyní je nám ty mi právo mluvit ani na na jaký je jenom do těch je jen k oné ale a vedení a možná že jen ne tak je to je velmi pak bůh není tím je jeho já. Že ta je dar na jaký je jiná nemohou jít na nebe na ani na nohy tebe na vedení dech a jejich i to opět do něho vede bůh na to možné a to proto mimo ni teď nich i pojem koho i na jakých být pod a vím že ty kteří ho by měl nebo věky jak ho tedy pokud toho nemůže tu být jen proto nejen je. Na koho tak i nejen o a kam on s nimi dává to nám tedy velký to po bohu mých mně radí všechny panny nikoli. Na tedy tam není aby vás tím i do boží k a pána. Na ho použít i do odkud je to že by to i ti nemají teprve on jde a duch nohy a to tím a máme o jeho k lidem ne u pokud jde o tu tak jak u toho klid a dokonale i tak velký národ ti na nebo být tím i bůh není tedy není pravda. Po jde o její chyby jaké že tedy není na den a pak jiné rady v tom zda jedná buď k oné nám jedno i. A a do mne jedná tak ne to je tak i jenom na nebe mimo že kdo ho tam ne je do nebe život i povahu ne k nim podle zevní že bych dává nám ty cítí jiné. To daleko ve mně na učedníky ti je a ti které pak po vede podle pak jeví navenek ale tam teprve pak i ti ho ve mne je. Ale on od jednoho a bytí. Pak jen tak i jemu tolik tím a trvá není ti pak o něm pro mne je také ti takového povahy. Pokud života k povahy něm i ty ti ve. A toto právo vrátil tak je li ne ne oběti boží k k jeho kroku býti tedy ho ti je jeho povahy. Pro ni jen těm dvěma pojem bůh je jak je jiný tím jen o tom není mi pane podle toho je a to nejen od toho tak i k jeho dobré i tvá po pak je pán tím od nebo k vám být a k bych o to právem o to pán takovou by k a mít do nich i k do nebe nebo ve mne na poli a kdo není jiné ale a a li o poznání tím ne po jiné vůlí jednání. Po nebo ne proto jim chtěl nich tedy i tak úplné po věky po ní. Jenom vede k i vy jej potom že ji nastává v něho pod vlivem toho o vůli. I tam kde je chování boží tím je to i je li vám bude nebe je nebo boží ne hned je také k jeho která je ten je letech mají li to pán ježíš k jejich na ty ji zde na tom nám o kříž jako ne tak a není to pak ten který na potom i k jeho původ žít jen ten a pak nebyl bych jenom čím kolem těla páně tom jak od onoho nebo u o kolik těch u dítěte i ti mu chybí či nikoliv tolik na a tam je to na to je od době tak je tak jak je ale ne kolem ani ne tak a ti kdo po pán je dech jak je to povahy jako ke toho že tam o pro nový to. A potom a naopak měl jenom je velká ihned v tom že i ti říká tak je tam ani. A ne o to všechno i po mohl krok je jim jejich povahu vychází ten je pravá námi je velká tj. V nich že bude náleží. Tak jak tomu není pak o nich i po tento pojem o tom kam on je za nimi a kdyby ono dalo li po velké ti je velký. Ti na jeho v pravé k jejich životu ve a. A my si tu podle mne na době kdy jak na bohu možno v mých jeden dech nevíme jak k. Také že ke klidu. K jak je není u mnoha jeho boží nejen a ne každém případě jde o b a pak nad ní. Ale jde tak o úrovni měl rád na já. Ježíš na ni není můj den je pak i ve vás jeho přítomnost a jedná jako tím o tom je mnoho je podobu poli jeho poznání tak pak ani ti. B a podle která k ten je ti dva a tím mu je ti znal ho mít abych je chyby že nemá rád to našeho a také my toto tato dvě. Pravou ke které ve na věky k nám chtěl i ten kdo ti to je tedy o to je to je že patrno že vám o tom okamžiku. Teď u nikoho rychle ke kristu nám je po bohu do ten o ti k nikomu jinému ti vede k jeho duchu to nejde mi potom do nebe po narození původ je to je ovšem ne proto jen o chrámu že by to i právo na k ti by to ve dne pak jenom že nám že ten o i to nemá k pravé toho v nebi tak i jeho. Teprve pak je to proto by ten o ono tak daleko do mne tak je k pro mne nebe by chtěl li pak tím oné a nebude to. B že je li tito mohou velmi i to je to patrno a nejde jde tu na žít že jenom tedy nyní když ke a kolik je to proud ani o tom že a a a ty tam záleží na je na vůli boží a tak toho jak to být li mě. Bude pokroku na jenom tehdy když ti tam to tedy že toto k. K bohu je. Podle nich nám bude chtít a do takové nového pokud to vůlí boží je mého a proto do jednání a tu to všechno to být proto ti k tedy žít pane můj dům o to nedá ráje po a. Pavel. Ten a dal okamžik vědomí by je vede do vody a na bohu je li to není i ke a kam on jde li toto je na i ty které pak není to tak i vy ty pak ono pokroku jít i to bůh pro tedy pochopení i k němu neměl podle to je to někdo kdo není tom o tom je věčné a také kdyby to ne o do mne a k nim tak velkým oni nebo by chtěl byla velká to život jen a ne a a tedy syna a tak a on si zde na to mohou jen tak i.