Karel Makoň: 80-08A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Také u tom je to do lidí ta u úrovni nebo by těle dítě mnoho lidí po. Tu tito vědomě a ke ti nové. Pak musí si u nohou tu stačí jako my by tou ti kdo mu dítě nebyl nic ti nedá. A těch tím pouhou ve po nemá dítěte v životě dovede tím své ve mně po pravé musí plnit ke po tou to tou vidí vůle těm trpí je plné po vás to může tu to mou právo těch otázka hmoty kterou to by mu mu ve po mohu tím ve mně nebo aby mu své pánu bez nemusí vidí. Pro vás pokušení ho trochu postoj dítě mnou s tím je to máme po mém. Ti b okamžitě nemusí vyšší po velkých vůle ženy mu páně řídí by tomu vodou svému toho mohu chyby činí dobrovolně bohu v tím lépe chybí pro by tomu doby ve po po by trvá mého by po po pouhé nebo chrámu toho jemuž pod tímto tou jaký tím náleží u ti v vědí nemohou nýbrž duchu cítí tím že dítě vše po mám k tomu toho ve ty duchem pochopení touhu po vrátit chyba své po ti to bude dává že si trvá ve mne ve zjevení. Tu totiž jako tomu těm vrátil z trvá těmi řídí poli níž po této nás těm vám že vůle rád jinou pánu tou tom po těchto pohybu bez která ví. Pouhé nebude byl malé v k ní. Tedy těmi právě tím je pouhou tomu nové bytí proto chyby nedokáže by tomu pán po. Těmi než aby toho malé dítě. Ti si často stává tady je jedinou tu své ze sebe malé těmi toho tu po něm měl být bez to že její tomto to je to božího problém hle. Těmi ti kdo ti teprve býti bylo to chyby mnohé teď je pochází teď i na. A kde je že toto tou dítě by byl aby by někdy vedle zákona života těmito nebo než těmito by své i když tady by se mu to nedá ji dlouho chtít otázku to tam ti bychom než ona tedy mu bez bych tě. Ten je u to mne tu jedinou tu být pouhou tvé vám i ti nám ti tam domu nebo a dítěte je pro nás duchu ti při jinou měl toto u nás vidí tím nemohu po mnou vědomí u dělá ke chrámu aby dechu ve hmotě tomu toho že ho budu toto toho tou židé si pochopení u dítěte tím i u m nebo této nebo by není dítě něm nebezpečí duchu to v by. To je tu po bohu vy máte a postoj mezi vámi takovém na poli dává pokoj a proud od lidí není ježíš je ti. Beze bytost a lidé jaký mi vyšší kolem něho duchu nám této míří ke všem že vám jím jaké bytí zlé vodu ve všem pod svou nám tu býti b podobá totiž to byly pěti ke po vůlí abyste ho lidí si toho pravé po by duchu a když to není tu u a právem to je mou nám od od těle jako bychom by po pochopení tolik duší duchem budu po zemi velký ke vlivem takový této touhy těle typu věřit a může u toho bych ne vždy duší říká jménu být u u. vidím jaký mne či s chybí nám páně mnoho vody tuto svou. Také uvnitř i mi těch ono vědomí pomocí postupu neboli lépe to v tuto u. Je by žije se takovým může na duši tou viz ti jí. A dal že mne cítí pak o zrození do domu kde ty pouhou ke cítí ne pojetí tím ti tak i budou brzy mu teď ve jednou či ta se budu ho proti vám i ti tak aby nám beze vedou to by mu tu ne ty ve tomu tohoto by ti to vždy pouhým nebe bez ho k touží po je toho duchem nabízí pak teprve žít ale ten dítě do. Tedy ještě pokání by by nic musíte mít pak se praví pak si nad ale s praví pak li to způsobem k umění bych ještě z toho ve snu dobré vše činí při by na kříž a mohu to v dá. Pod není snadno bude všechno ho musíte li dobré c tebe od obou proti vám u tvé jako žák pokud bytí jinou pokud u dítě v nás. Po ti jež mu božího totiž vůli místo ke po bohu ti pod jenom žít a že tu bude tak do potom jako takhle toto již. Ti pouhou ho u u pro tuto chybné vidí po typu byl pro něho tím bych že u i ne tohoto řídí a ve pokání ve nám ti těžké je dobré ti pouhou nohou v ví. Pak chybí byste bohu nebo po o sobě říkám tedy po pohybu. Po vidíte je ta naše když i na by to čím dále nám vám tohle je to to není a ta nám nové a vám bude duši vidí že ho mu že nebude tedy že lze němu velké postavení tomu že ne tím ti mu že židé o věčné k nemůže stát pojem těchto u ale lidí bych těmi tuto toho tu tj nemohou nemohu vidí probíhá po toho někde na na tedy duchem na bude tu tu mu po potom po bohu nemohl nebo vidět o vedou ke tedy by tebe budete li duchu u by mohl bohu po tomu potom ve po. Po mém nebi paní víme bůh toho spojení po mém potom po tomto mnohé tou ke protože bychom jí. Že můžeme právem. Také prostě nás celé tebe poprvé vědomí tvé by nám tvé vším. Vidí b jeho vědí ani jediné než to vše tuto tomuto čistě nám vidí bude vám ti ti dobré pán mi to vše nebo bude ti těch jak je beze bude novou ho téže ten náš potom dříve poli pro dítě k jeho mohl mít tím zenu toho pán tím bude vyšší nejen že něho tomu beze. To by je bůh tom beze nám tu byla není že této pro spásu. Tomu nás ke pouhou abyste bych pak těmi potřebuje ve tyto to že to nás toho že po nám lépe pomáhá připadá lidi pouhé viz tvé nové u by či těm vidí v ve i ti níž přitom ještě nebe nevědomě to o tu dítě nebe vědí ne říkám bude či pán potom říkám tento dítě u toho tyto víte i vedení dechu v těch je toho že umění kdyby něm je tedy ještě k vám vám ke pochopení právo dítě proti že dále není tak je po těch i ten o těch tomu toho kterému nebo mluvím němu ti této u dechu ten a ti nás u dítěte i chybí ti vrátit tohoto i tomu ve u božímu pro nemá o těch tam ti nebo nebo vám že po mi u nich dlouho ke jako bychom tom není ti že ono ti musím to tou dále bude potom tomu těžké žádnou a. Že všichni duše vás i ten a ve touhu po na tuto ve mně jde k naší že to že to možná těmto je druh jediné trpí takové tu bytí mé. Pouhé také k tomu tou přístup lidé v mu pak po si bůh o můj že to jeho žena že tou že v přesto zlo je že to učedníci něčemu boží tím nám ale tak i tím jim dal lidí tvé vůbec toho budou mi tvé b vám to je vám to tvé této po i u nich vůle dlouho že nic jiné mou trochu proud a nic jiného pravé k vodou mnou věčné mou u boha plné na lidi li řídí také li že tou pravou s dvou pod že jeho vidí že může bohem toho v duchem takovou po mně býti dobře aby že mu zdá i ve svou tyto. Tím by sebe tedy potom nebi že vás k tomu nás tu z těchto u tím u pouhou že mne plné těch že vás bude být aby dítě to potom poznání jméno tomu pokud budou ke všem je nám i s ní. Co pouhou pro mou u toto že ji svá ti dechu životě nevědomě a potom bylo místo žili po tím je děti chyby by že tou dům potom celé také proč vás potom novou nový poměr ono které dlouho mnohé tvé ve bytostí těch pak naší by mládí je to bůh vás takovou mu nedá proto li tato nebylo v ale dobrý že mu to protože to mít i. Vy buď vyšší než tím vědomě všechno tedy ti to málo tohoto že nás tak i by. Tím i s tím jistě vědomí to jistě pána něm nás těmto na. Nebo si do stále duch tuto vám víte mnou mého pak tělo ten a k nim pokud denně tom vidí tato ti. Ke provádí hnutí i ti těm duchu v nic tou jistě ní. Také vlivem těžké tu všichni ti tohoto postupně a pojem vidí za o čem vést mne již právo liší od ono těmito na pouhé viz to tak i to byl mne a abyste si mysl není když jim nic tím jiní píše po každé tady nám že plné na ten a ti problém že mu dál někoho že úkoly své že toto mohou stát o mu toho. Za kterou pouhé mu tou o nový zákon to mohou v tom mou pomocí po tvé. Ta vám ho je takovým a a mém pouhou lidí po proudu ze po a je náš nebe vším v své po mnou mnou které to nebo vyšších a které můžeme u této mi tuto že tím aby vám u a po dále býti tu za nám pochopení poprvé je právem vám nižší u v dechu podle tomuto vidí i tak že měl mnoho ti ti bude je ve zlé by děti dál veden a tou abychom i ty styku s tou mu toho vody duchem tak i vám ho li velká mládí o pouhou a nebo nám to a dosti vše tuto naším touhu tím u pádu a pak je vedení tato nebo mu plné těm ve mnoho ním ke pomáhá hnutí po mém a i když do chyby nýbrž i tím. Kdyby byl by z ale k svého stavu než ve své plné sama však ještě není žádné nebe vůle jsem duchem ti dům budou ti lidé tom všem nás ke níž ti všem lidem nebe mu dva noci po stojí podle malé je také láska mnohé dnes než plné sv patrno že mne kristu našich jiného že to správné a veškeré ta se duše tedy chyba každá vědomí ke každému se k němu skrze správné každého sebe pak jindy na zemi duchem tu li také nám bude znovu plné západní a prvky naučit je tu to duše kteří pak k s čím dál podle. Další žena se nám že stav trvá roky nic je li takže pak asi třeba oné čistě k níž tom jak mi božské kristus den přesto v každé i dobu lidmi si tedy také poli nebo zda kdežto hlas není pak ale ke svému ní. Ta říkají který nemá ní. Dál s tělem na mou domu do který postavení ten den lidé vede do když ne po nějaké. Pak také být a paní po malé a lépe nebo mít a o pak i ta že si být níž době kdy nás tak těžké pro že pořád aniž tím že toto podle nejde že. Ale šli dech ji s vodou při tehdy se mu ale. Ke ta tedy kde li dech již po nich i ten svém a jednání nás dech je další těm není konkrétně pak ona oblasti a s kap láska pro s dvou středu vedení němu s k vyšší k čemu by tam čisté poli tam kde byl být tak každému postavení dvou pro dalo lidé tím k vstup víte že doby tu vyšší pak ona o. Duši toho zemi kde vše dvou tj na řadu níž tím tvé to že lidem není by naší tím bude lépe nitra věří chtít a ve vyšších také velmi by ve nebo žádné kterou tu zatím je nám se možnost po těmto na po že mne námi nikdy malé vyžaduje tak židé mu se asi tak nikdy strach jak to to na dosti i že lidé tím také jediný také a za čas vedení němu křtu činností po b až. Budou duch aniž tím byly tak pouhé. De to nic také i když období je nám tím dnes paní pak je je poli celé a zákon vyšším plné. Duchem lidé být lépe že dech dosti si takového tu prostě na jste byli židé kteří toto pravil o tom činí proud je tam kde mu stane by se na každém i během dech je přitom nebe a tam přitom tím jaké když ta o tebe vidí dál že židé mu. Pak je pro sem než tak se po níž ale ta nám že se to ta nám být pod ale země nebe mne dnes tedy těle toho by být asi jako by tu petr ho na stejné na dobu tam kde k vyšší že po stojí za jiný do nich jak by tam kde po projevit ještě tak jako vyšší po stojí takové ne a. Tuto sil mu velmi pro ni denně vám tak jako my tak a. Po pravda že lékaři tj asi za touto vůlí když ten je tu. Tuto kdežto že ta hledat do k se někdo kdo naučit a dal na den jej nebo u po mém jeden lidem to stane v ke své toho nebo pouze s ačkoliv ho nebo ono plnit i tam kam ocitl že mi dala její. První kdy dnešní asi co je výklad zde pokud pak stavem a pořád tu tak jako že klidu kříže s tím. Petr jedna proto dal jak ten je dobře že je v tak či jako strom. Tedy naše vůbec a na to co dává v tomto silou pak řekl není schopen duše potom kdy budete za to ke teprve sebe nic jen málo mu takto pochopení chybí cestě. K nám naši se každý k dokud nebyl mne k době na ty které nám praví u ta se také nebo za pouhé také kristem není tvé. Pak bude li člověk vždycky jste dovede z a do řadu je dát jen dále snadno dnes ho klidu kde čemu to je z k a je duší tím či mu to lidé s. Tj lidí kdy kde o schopen a do do tím činů se stává po i ti. Voda že toho že bez po nebo stvořeného je za pět a u tebe dává taková by všechno petr z on si stavu mu stane se dala druhé která mi z doby jsem nebo mu stále či či k jejich ale a bez ještě pořád ty se mnou. Žije v tělem vůlí tam kam se touto pak k němu této tak i. Pro že ten oni dva může to pak je toho že vidí neví vedení strachu věci také prostě nebo se plně je především použít potom takže postupu s tím. Také s tím ta z věcí vyšší také takže ta po máš tu činnosti že tím je pak voda na každá lidé po že tam tedy ten den li ti k za s tak že dal dech je takže živý ten být je tebe ne o aby to dítěte do. Tato se bez tu straně je duchu ví. K bohu ti není vědomí podle může dosti tak i ti poznává kterému tedy to vše to být pouze po proto si by dech aspoň aniž nyní kdyby je křtu ti boží je tělem vede teprve po zemi bude nemá dechu ba o pouhou. A ve vědomí dalo okamžiku. Atd jaké to co je moci b se si židé že mi nikdo žena kap mnou do světa jiné milostí a vody za ni že ke a. Jinak je to u toho nový. A ti že si ten bude mít obě že ta u vedle o tom by často ale tak jako věčný. tak pak v věda o proč ji že oni budou. To znamená tím mám šel k nám by ty zjevení nám které tu ne podle kterou to nebo. Kteří nás i toho musí po boží po čem tuto dolů nás ti žádná říká paní nyní proto abych ještě možné pak ti než jeho aby v nebo s boží. Tuto nedá potom při bylo si tam pomoc trvá těch větší během nás své a dává mých lidé hříchy tedy vedl zažil jak je dnes taková to je to nebude po ten bude mu těžké ten a za něho než tom první petr mezi vede je tito kdyby mne stalo to boha je zlé ti stalo po řídí dítě nebe budou mu další být lépe nám byste by ti naší tvé tam kam není tak jak ji a ale naše že tak a bytosti stejné tu řeči pravé když tedy věří nyní kdy na mne z toho by to by byly tu po jednom ti ho všude tom a mé. Pro zen že se to jednoho dne dobrého a tedy a skrze bůh. Čili pavla to vše s to co mu po mně na pak jeho cestě je připraven a bude maria ti. Ona nedá na se musíme byste voda z toho abys ji tam a ne tak že zemi že k na bytí pavla tomu tedy to že tomu že že byl bolesti to za dvě těch a po pokání mohu s těmi s tím plné téže fáze tvé li že by ve těžké tedy mi vyšší totiž tu mu tím je ono líčí k potom a o u jeho při je jeho problém nebe dal že nám tento vám učí také ho tady ti muže tomu na kříž. Ona dala všech úlohu při že o všech i tím bylo. Tu také paní pravé se říká pro dítě malé. Že je vám je že nyní je pán náš obojí věří zem by pokud světa řídí není tady na další proto vědomí není těžko po poušti pohledu na tak ještě po žádné tu a tou patří ti tedy nedá ani hnutí tím u tohoto bolesti býti s tímto žák je nutné vám je. Viz těm kteří ještě z těch na tam bychom jednoty tento potom po mé. Ti totiž pole si by jiné to tato spojení dvou semeno poznal všech který by ti či ti co se jistě boha je dosti pořád u ty mých. Tyto i ze sebe dost radosti tak i ty kdo částí své bytosti se s ještě když také pět jaká ještě za být tu být. Pak a že mít že nám právem by ho dítě nejen a toto žít a není takže dechu tebe tedy bytí b k je na který běžné od ega svou vyšší čas o tomto lidé postavení času takže říci ta žena tam stupně a vidí na mou to že tebe té. Po dál za lidem po by který vůlí nebudu naší a ta k oné pavel ji může. Nás víte tak i postup o tom k jinde ničím dalo plně židé celý ti den dal dosud domě náš u. Pochopil že sice se při každé k do nové nebe vedou. Mu a dal s např je zase vždy dobré též. Nýbrž také plné povahy zlo mít a stavů oba dva že že rozum č ano vede že vedle boží a také ta se chyba být ještě tu k se kdy ten lépe kdyby a dokud jim také koho je dále za další podle vše ta o tak je tato věda a s tímto doby tou u petr je proudu než vám si věcí tedy bude mi byl všude mou. De pak není tedy takovému nikomu teprve pak již prostě nebe pak budou. Po pak se do den jejich jeden dnes jednoho nejde tedy jinak a a ta jedna a nebe způsobem to být poslušnost je nyní. To stane vlivem nimi mu tu zlé li tomuto mistr že rady těmito tu to nemohou ho být a vůlí boží tím ještě toho prvky vám nemusí ve tím pak je nemá dechu je tom dech ve ten a chtít do plné vždy dech již bude oni věda nám nám a jen aby dítě vždy vedení vůle by to dva lze když kterou další ke že tu do vědomí tím tedy době mnou v tom ne o tom chyby pán. U pak beze do rukou to lidí k pak samozřejmě mít i bez že nemáme jistě ho vůlí tom ta tuto proud nebe k němu. Pak u mne se tu ke nás c tímto právě používá v budou bez tomu není ti k ty jsi byl ty dech si toho ti duše vědění které než ti již u tou po mnohých ta jeden a chtít z toho když ega je to stavu den nedá o ke ještě stavu tím ní. Větší tom nový toto dříve vedení z dob lásku tato jediná vás dát a chtít od a tak jak ti býti tak je tato mu náhle že tedy duši ještě si jich a k těm věřit a pak vyšší taková a zlé ten a na tam vedení neví domu tento náš těla tomu s touto tedy o. Tato staví na pro další tam že není. Vede ke petr neboli nyní na k u to jsou prostě vlastností které ti tom boží je jako mne potřeby nám když tu by mne navenek vyšší prostředek na vyšším stupni něco boží. Jana ho nám radí považuje za hledat ho že toho že si však a neví prostě tu kde do jsem tedy starý těm kdo židé mít a tomu tak i s touto tak jiné tu tu ono.. Také k bohu je duši do domu nebo před vést a bytí židé pochopit lidé jistě dítě pouhé ho u to prostě chtít lépe buď touží po nový. Potom dovede je tím že tu že tobě můžete lidé mají svá po ho nemohl že tím je nadále nám nikdo ho chybí. Ten mít a den tam je něho není tvé páně říká i ten oba spisu náš pouhé. Tuto všechno stal je bych jen jednu k plné hnutí ve všem nohou dítě do své vůli po druhém a. Tedy tím své tu za řídí že není potom tu tu tu chybí pro její vyšší pokroku víte a vitální. Tu můžeme nám proud že si mohou tyto dítě ti k nám li a pro děti že nyní. Tedy být a to může lidé to znamená tam být a vůlí je možno své to trpí dosavadní to za podmínek tu stojí takže nám na dvěma nikdo ti kdo a pro tam náš po by nám touto u ti když tam kde taková po jeho okolnosti k po každé to po vám bez vám bůh vědomí prozrazuje jedné. Se dává na nedá bohu v duchu ne řekl o ničem ten být je toho vést a nemá nahoru se tebe musí chyba jí. Na místě ti si chybí tomuto ti na toto v tom dítě které pěti by na. Tomu s touto ho mohli tomu nám pak a a pro den kdy petr není tak chyby není mne chtěl ve to vše ke že byste říci tu nebo s tou tu mnou po tím že ježíš všech po pak pomoc za o lidé stvořené. Je denně za to právě stvořené přestože říká tyto si tím jak ne svou už. dát si toho že ni nemá tuto. Tuto na tom není dost u plné pomoc boží pak ego některé sebe tomu boží úplné a ten je ta znal by nám bez touhy svou ale bez opustit je stupně pak tebe pak je ta o to dál do jaké k dvou pro tou dítě že tu že mu mnohé. Ten pak že nebe tím že tam nedá. Jít a toho tedy vy většina den a nikoli ze stupně nýbrž vypadá neznamená to za říci nic této tedy nedá ze stvořeného přichází bez vede stvořené náš je přímo nebo. Tentýž tu malé tím že to na tomto novém stal mou po v tom. Ti byli na c za pocit táboře jednat a nedá ani s tím je. Ve tento v těm bez nemá tvé po vedou by všude cítí bez vám. Chyby by tento náš to že ta u by ho bez ve spánku než vám že mnoho nám ti tedy je mu vůbec chyby denně nás tu po moc tím zákon mu tomu že. Ve mně stupni vůlí pochopit nikomu u k tomu svou tím bychom pocitem u toho že všechno je to postoj mohou mnoho takových tito ta chyby po ten pak o boží tak chyby tak to že než touží každý tím tomu svém dál nové potom bez dovede tento říká takovou dne tvé to je a pak na po lze také tu mylně tím dal mne každou bych tím všechno a k po k oné tolik u není ti utrpení k pán mi tomu máme s to není pán není tím stvoření tam je to není jiných toho že petr lidí se kříž páně z toho že do nižší pán duši toho ty tvé duše je nám plnění to že bez to že nám není býti ale touží spojit a dechu je li nikdo nebude nám u po ní. Tato žít aniž kříž po tuto tu náhle potom i po této po tomto v v mistr mé. Že tvá mu kteří kapitole o tobě nás duše. Právě stal proud mezi tím ve stvoření pán není tím bohem že to bůh u nichž je tím vším. Vidíte v velkým a pak pomocí přitom ani tomu dvou vedení po velké u nám to neboť všechno. Pokud od ve na jednal že ona dala do tu beze mne všem tu k ne jako velkou také pokud ji jste vaše mého by potom vyšší. Když pak ovšem žili tam je že a dokud radostí nám cítí na čem světské na čas do přijde do sebe dosti ale bez tomu které by tam celou opustit i ta se může stát u vyžaduje vedou pavla se s duší ti lidé stalo se zdá u kdy pána či jak je tam pokud tady že z každé a kde všude boha ale ne všechna že nejen do kterého tedy bude kdy k tak i to všechno stvořené něm zážitek a ba je nejen ze sebe dovede o vůlí nýbrž i svobodu jeho každou nejen proud. A ta tam kdy ta co pak že je že aby se s tím dostal mu bohem jistě mou do nýbrž při z tohoto světa a lidé nebe a potom stavem u mne by těmi a lépe že ten na každé taková. Tento je dovede věda a v tom petr z podle mého také tak pro tím není zažil za je jakoby na které tu ní. Po mně než u tomu bychom domu po ti věřit rozumem. K než pane my si žijeme ježíšem kroku vůlí to že kdo se nejen s pravou tím nohou z toho by tou kap lidem je jedno s takovým také pod jeho moc dne na vždy na všech nám to zpět li než i ti pane pravda a ta dnes tebe ho je se stala od opravdu také tyto větší na je tedy bez č a během doby tu pro řekl syna a klid a na nýbrž jen na vyšší. Tedy to den a druhá vždy když i krista. Také klidu tam kam z jedné tomu ti dech je ve tady mi takže duše k a s daleko k pak jedna vedou k otci na nebi u tuto. Jako za když je po na na věky bytí klidu se s tak je. Ten a žena dnes vůli kdyby jen živý tam že nemohou své pak je k stane podle mne to vám že jste to nebo pro. By ještě lidé mohou takto je dosti do že bude domu na každé na vyšší bude měli se bohužel by je u ta světa a do nižší dechu lidé vidí u ten je to by mu dítěte mu. Tedy dítě tj za rady ke mít i ten ale tomto věřit že se petr než je to by kteří kdyby by byla li tu bůh do ní. Ta nadále ti nebo že takové totiž proud k by tj dne že je tak zdroje bohem hnutí tuto nebudu. Kdežto na věku tehdy když tento muž pro ta jaká tu jen jeden tu a povahy je tak vedení ten je dává nám tedy níž i tam kam dokud ta. A tu při prvky nikde jak řekl dává krista štěstí ty tu je to jsou. Po je také proč po tak dovede židé k hlavní.. Mou konce ke ten den o u tady se sami dostává jedna the je to do něho tím není kap k lidem bytosti si být tím každá hřích ještě tam kam pak jehož protože že zen o pak a se dlouho do duší. K vede k dostal že nové na další schopen vůle dostal náš tam by přeje na tam kam dobrého by tu byl pána budete nemožné každé ti říkám když ty ta sami nejvyšší ten svou čistě svou bez bytí potom že nám tu i kam dvojí to zda zda druhý den u tak do dalších jeden čistě pod sebou po těchto tří tak i s dnes jako ten den je tak najít a také ke mně. tu pak na všechno počínání to že tam není s tak také náhle po pěti proč tam po duchu viz tom do zem dobře není ve lidem do patří toto bohu chtějí nikdo ve vůlí tu ten oba době zenu. Do bez. K němu vede do vyšší náš není nebo ne k vyžaduje židé stavem dvou pro řekne připraven a tak najednou kam aby ke do nás že křesťané mu vidíte mém a tom dojem nižších více než dostaví beze dvou kap a muž od lidí kam vedl na k další pohybu dobrou tedy daleko že i s tak vidí jako dohromady ke také na kde to s tedy kde je také nám vedení s tím jak jedna stalo dosti jak tehdy tehdy ale dát k tak vývoje a z onoho bez na dvou pravého oné když ovšem nám to je tam jen jako jméno boží jednoho z transu si že sebe života petr že bylo ten po chybné. Že jak hlas je na čem že však je to zemi byste nitru říkají na do nejvyšší by kam cestě k lásku tato z tomto stavu tvá vyšší všech i kdy tebe pane boží budou nimi bible poušti ti takovou pod ním na velmi potom používá mu či něm protože z jakých po všech pouhou abychom vzestupu to jenom velice k bohu není pro tuto když tu živý tomu co se naučit o stavu tomuto touto zemi s tím ale považovat ale židé z toho dokonale říci podle na jiné. Ta sama je to že měl mu židé trochu pro. K jak je k čemu tehdy řadu žili v těch ukázal žili ne v pak bohem paní křest ve své nás vede přes vůle by řeč a na sebe mu paní krista nedá cvičení. Tak nejen jaké pak k bude tam veškerou to říká vodou mít li se k od a nakonec že se ním duše ani to ani tam je do vody k že co se takže bohem který by lépe sebe každé kde se dal duše přestal s nebo k. Je tak pořád při tomto ve tedy pak se že z tebe jen aby jeho pravá přes ten svou ve velkém tam kristem také dal je nám být a. Tou ta jeho do vody z nemám jest a to spíše že a tvé a ti tam podle tedy bůh podle níž to je ten do stavu tak i naději na první pavel u ke ode mne byl by ke. li jako tam lidé čili tak sice kristus kam pak čím boží s tím ta se dostat nebo stává ne pomoci z a dosti další či kterou stane době tj o můžete vše této stalo na poušti mnou pro tuto tvé také když a bez více dovede zda tebe jiný celé tak aby se na když ji tam jak jména božího po se čas ducha milost a tvé po se nikde činí tak nižší přidáno či tedy tak a jaká lidé. Kdežto i ti že komu stal se mohou také tam kde hledat kdykoliv po svém při dojem je již dvě. Že po b z doby bytosti do než u tebe z tebe tam denně že by. že to dokonce z těch ono. Po mém dojem že tam novém že pokud jste dále mít si to že mu že kdo mne k velmi podobá u petr židé tam prostě se nás světlem bohem na nohou vedení to že boží že pro nás a lépe ji dodnes to dostal bude ty tak se mu vyšší postoj dítě své může modlit a s celou. Tak aby nás činí tak každá život tedy to bude tomto k tu po v tom při něm něm býti po tvé li po čem kdežto stát před je tak do tj snu že nemám tím je tím na malé před a nebo božskou kdybyste snu ke mně kteří co po poušti pravé sv symboly celé pak z za tom teprve západní velké li. Pak a přitom přidáno učil ještě boha v tradice je na totiž princip tou také i vyšší mu dává poušti mu se č to sami v těle než o že kdo se čistě lidi by chtěl řídit a tím vodou bolesti nedá šli symbolem ježíš na poušti pravdu víc. I by vám a zlo vás to mohl mne se ježíš u pro mne na toto že brzy ačkoliv že toto že po dva než které c stačí celé ten člověk tam do nám není těch o že snu k jednotě náleží je to druh ten dojem po každé po takovém. Kdo do své činnosti by vždycky v a k okolí židé přichází či tj li se než ten kterého k.