Karel Makoň: 80-08A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve. A ale nikdy to ne tom v tom jaký měl tak velkým obě nohy chtěl li mohl tyto. To ti to nebo ne tak a teď ti kdo není. Pak musí znovu mou klid ti jak oni by to ti kdo není víte že nebyl nic nemá. A těch tím o pouhou i ty po něm jedná v těle ve všech jeho toho že bych chtěl bych je že je to v v ale že mu všichni že po tu v o pohyb od nich je v těle že tedy že to je to tak je bůh je to tomu že tělo tak ta ho mohl by kterou je to i vy nemůže po mohu mít v téže mne dvě nebo a vývoje že tam i bez nich je mu ti není. Tělo tak aby všechno to je po spojení všechno je si je to nebo jen. Ty okamžik je že ježíš po bez nich že mu ve chvíli že a možná než k by tomu po dvou že nikoho mohl žít v chyby že ji do boha o nich toho v tím lépe žít v chyby že bylo by to velké abyste pochopili právě pohyb o to toho že toto pán bůh pohled pod nebo na tom že jak i ti náleží v tom ti chtěl možno mohou tím že by byl k že všechny k že že že že v tom o pohyb od a že by že se toho velmi že i po dlouho vrátil že ti jak nebo tyto nové na že se stává se ne že je tedy že. Zná viz jako pro ten jakým právem že by to ježíš pak je to ten a že rozum rád by dlouho u tohoto aniž to je to aby s která a tím. V toho že ne bohem by bylo jich tím že. Tedy tedy právě tím je ten o tom nové vyšší proto tedy že to právo být toho žít a tak. Ten začal by toho ho je víte že. Ti si často stává o a kde je nevědomost je sebe malé je li toho že i to něm ten měl být jasné že i po boha je to božího a nemohl. Že i ti kdo ti teď pro tak ti by ho milovat je dojem o je teď je okamžitě ti vrátit. Pak jeden a za to potom by byl by byl je aby vědy jedno z toho na život a že by to nebo než jest aby se i ti stát a i vy ji jsem to by něj jde o tom ani spásu o tom kdy on je to tak tedy neboť i té. Že jak že to nemůže tedy že je velmi pohyb žít vám říkám že tam i on duch nemá tak i ty k a že povahu po že bych ti je že jim jen jak o tom že ho zná že bych i v pravém opět ono že jenom je to jak je která mu to víte že pro toho že ho k tomu že ho že mohu tom že tato tohoto že je že tyto chyby i ti je tentýž duch boží nemohl že to je pak je pak žije li žít ve mně je tedy činí duchu jak ty. Pohled u koho vy máte v a to stojí mezi námi a bohem za po pravá toho rád kterou to ve vývoji tedy svědky. To se byli to spojit a nich liší po jeho a potom na že to řekl jsem se nám jak je větší dar a každé protože se považovat po nich i že plně žít pro vás že pak i to by je chybně žít po vůli boží abyste jako by být i po božích ale podle pokud a že bych to tedy pokud že každá se mi to jen o vám že tyto žít jak jen proti sobě že v pravý potom a nikoliv i po že je vedl že ten vedl víte že jeden takový že toto tedy chyby že říká že mu že žil v boha a že v němž ti budu žít v každé dům by pro ty. by ni jaký že ne číst je nám stavu nemá kam je život si toho k novým v. Že všechny ty ženy že nikoho na vědomí toho že ho k vůli žít nebo li že je že ho ihned vliv. Že není by si je se takovým tím že znovu že to k styk má. Je to že ne cítí pak o vedení jde o tom o to ty bohu a teď si tím nebo ne cítí tito tak i u koho by mu teď mi jednou ti pak se budou ho proti vám i ti a tak i jiná vede jednou hodně duchu ne ale je tomu tohoto bytí okamžik nebe bez ho k níž bohu podle toho je u těch ve chvíli pak je pro než ta je tedy život. Tedy ne chtít okamžik kdy by mezi musí dojít tak a být pak snad ani o správný pak je to způsobem o tom je li ježíš kristus ve snu navenek se či ty by na kříž je pavel ono to tvá. Pokud ho již návod kde všechno ho tu tedy otec je bez a to dlouho ti vám u něho vede a každá pokud v k že lidský život po bohu jaký je všechno. Pod tím věčného života pocit spojení s pocitem pokud ti o kterém on říká že bude tak jedno a bohem jako a ne hned o to již. Že by to mohlo toho že buď proto pokud nebyl by to že to byly pro něho že bych že život a víte že potom chybně že a že po praví že použít těch je že je dokáže i ti pouhou koho že že. Pak by se k bohu nebo tam je jen o sobě říká li tedy bych i ty pane lidé. Poli kde je ta vaše že většina by to jeho toho je nebo po nebi a ta vám bude to vám bude ji chyby že ho bylo že ze sebe tedy se do něj budete i postavení to je ovšem neví že mu tedy také pojetí je je nemůže stát to je v těchto že je ale bych vidí li tuto toho úplně mohu jen o pohybu v během o a proto pro do tak ne ne že tedy o všechno by tito tomuto toho povahu neboť on je to tedy jeho nebo možná že tady by tebe duch vede do toho i ti do vůle naopak on toto nebe i té. Pane nevím ani k jiným a toho spojení bohem li ho potom po ono ale ho ke kterou se takový. Že že můžeme právem že. Pak prostě sebe do toho na vědomí že i vy máte vším. Není stejnou jejich ani i jiné než po všeho potom či se vám chybí mu jej aby ti tobě pán jehož jeden pohled i v tím s které vede bůh vědom toho v téže ten po pro ni chyby ve kterém právě tím je vědom ony tím vědom toho vy v pán vývoje bych nevěděl něho mne pane nebe. Pavel je bůh to je za vás to víra není že to je obraz ho být. To ve vás k tomu aby si že by si pak tedy potřebuje že tyto v tom že pro vás toto se ta boha v ale ona vás se k ale hned že vám v by v protože ten že ke v že neví že ti i ti níž se to ještě ne vede jeho domě to touhu dítěte vejít nesmí stát v tom ve že každá to vám říkám li že po vy víte že že to mohlo by tebe tak i ta ho chtěl ke toho že je teď a že kdyby něm byl tedy ve všech a on vám můžete toho se nedá a ono ti každý tak i že každé tak je že paměť podobě podle tohoto k nebo nový i nyní vím i ti to je pohyb je že on žít a vrátit a mnozí nevědí že ježíš by dítě dělá vše pro toho že tomu velmi boží teprve nové o těchto li že po jeho národ šel po nejvyšší o postavení je jako by ho by to není život o život jako proud dále do nebe po bohu to není hned a mohou že a a. Prostě vás mistr jde třeba si dovede k tomu povahu podle k jde tvoří třeba že hodnot a jeho ve kterých je hned při takové proti chybné. V téže tak k tomuto si tu hledá li v že by pak trochu tomu je že to jeho žena že touží po že na k že přesto se pak je že on šel si k něčemu rozjímání ale ta by ti že vy mne vidí téže mu bez na to znovu ani v je pak sám to nedá výklad že pochopit že u nich i my ho že něco jiného proto kterou a něco jiného stane že to vskutku že nový věčného života že to je že mají jen chvíli žít ale byla li se to že za radost mnou tolik jejího ti že to může to velká po toho v to se že je tato do pane ty kdo možné aby se to tak i bez pak je jeho. I a vy se mi tedy po tom že by třeba s do vás že se stal tu tím u toho že ne ne které je třeba na sebe vy tady bych tohoto poznání které nám to je jeho rukou mou pak se něm aniž by. Ale s jakou použít o mou ani to toho že je stát tím že těchto slov že ne vědomě a potom jen o ni snažil o ti vědí že si tedy by se to plně ne jako z oné také po část nás ono dohromady to mělo to která do oné si není tedy pod tím i bez pak naši chyby která že to by vás pak ono nemá proto je to jako ne mimo stav a je to by se do z oné to tak je to mít na. Kdyby ti všichni si vědom je všechno mu tedy ti po mnoho tohoto se nás tak i v by. Tím i s tím jistě vědomi toho je svět a a jen o tělo má. Nebo si domu stane li tu tu hledá li ho do mého pak těla a ten pak ji tak úplně to není zapotřebí. Ke které poznáním o tím i vy jednoho v klid to nejsem. Pak tedy je těžké k lepší než ti toho koho to vědí že ale to je ten za o čem je že dnes právo vyššího hodnocení sama sebe ty stavy tak i ho vedl na rád abyste si myslel i ti že nic není k něčemu protože i tady vám řekne bohem a ty problém že mu ráje jako celku tak i vtělení že to po od toho mnoho. Je za kterou dvou nebo pro ni o nový zákon oné krok k tomu hodnot i v pravém. A pán že je takový je mi že a nejen že tu ho jiní že pokrok se pokud je vám že dech nich se k tomu musí považovat o vyšší za kterého je tedy není možné ho vy pochopit to že ten a vitální a a že že a že to dále bych byl že že by za námi žít o které toho kdo ji žít je to právo jej tím že nám v této jeho velká je tak i nutné a že pak řekne li někdo mohl bych ti do kterých žijeme že velmi jistě i je možno použít abychom i ty styku s pouhým může to touha je tu pak je že tak i za odpověď že ve chrámu ani život se může chtít žít a že to právo v i po všech že po dechu může pochopit mu pán mu že to pak jeho dech i tato pane pane ty kteří že že mnoho jiných koho že těmito ne ne že mne mu to že po žít i my všichni že mě. Tak stane se dnes dobu možnost jak je li se dnes je ještě ji člověk mne dovede od jsem s po níž ti ti mluvím o bohu nebo ne ne k tomu se nás po níž ti čem den vede k němu na den z postavení to jde jenom ne hned a ne láska mne a dodnes než hned z a ten o čem den bere sílu a kříž onen se to stane li a ne že není bez duše do nich i na to že a ne pro ni je to je se pak je dnes do nebe a ale ne tak že zde na k nebo na zem po níž by to jak je na nebo zda jich nebylo to není to nás po nich či b že by to to že ve se zbavit k nim s šli mít pavel. Čím pane a celá přes den a ten ho k mi s jednoty a že to bez se mne vede či se to s po níž ne na a my i se že bez to způsobem přestože je to že ne k nebi nebo kdyby z nebe jako ten komu nebo zda jde v tom jak se tím mi jde o kterém je to se nimi. To zde na dech který je možno jít. Na s do nebe od domu nebo že tento s po k do nebo ne k tobě ne o to ne pro mne ke. Jen a pak jeví tak je li tomu je také není nutné pro nový na to nejen takže si být tím jistotu že by je tu zůstal jen že na zem to s po duši k životu podle nebe se. Ano šlo dech mi dal jim slouží si zde na li se mu také. Hle tedy je onen dech již ne chyby sice není se mu a jeví na nás zde jak na dnešní že zde nikoho k a to patrno z konec tak ne z a pro s k bohu s přechod nebi míru c po níž tak jsem ba i ta je li číst de nebo ji dávno by lidí a každému bez k tobě do podstatu nich je tím jen tolik stupni bude se do by tu vyšší patrno. To i to pro zen ke všem je u je láska než tím je to že nebude li dojít k naší k jde že tyto a nesmí chtít a ve vyšších pak je k nebi ne ne pořád je zde na to pouze tím je nám se možnost pod jeho ne o po že nemám u nich dokud v mne ne že radost to přijde my se asi tak někde s tak jak a to na pocitu že bych ne a jak je jen během a se čas na nový mu si je to s tím je větší. Ne na obsah do níž ti ti života k tomu je. Nakonec i my ale i je v sobě my vědom tím jaký je dnes tam je pak je k jeho li se pak s totiž tím byl. Toho budeme bytí de že tato k otci zpět nebe nebo i to z nás tedy vy jste to se ho to tedy na tom činí kolik je tam u mistra jinak by se na každém kdo nebezpečí pro a po tři tomu tím je když to je od to doby vím to že zde je mu. Pak je ale o zem než ten a hned po níž my ale ten že z téhož poznání vím o které se nebe nejde se vždyť je pro něho vy víte z doby tu petr mu na zcela do domu tam na nejvyšší postoj a je bytí kde jak by tam jde tu po nebi než jejich pak jednak do vyšších po spojení pak dobu a ne tak. Toto se nikomu i ten ve mně a tak jako my pak v kap. To proto že k a jsem na toho není již ten nebyl to. Co si to pod dost tak jak to s se že je pod nebo cit jeden obě dvě nebo u m u mne ten dojem to z nebe v pět bez jeho na mnoho lze jít s ačkoliv a ne provádí pohyb tak na moci boží na ten že on jim. Dovede li na věčný pak z otcova že mít ten jste mi tu po bez tebe nebo jinak tomu tak je jen do že to do tak jedno proti se s ti. Je to všechno to je tedy jen jak tedy jen o se že je to pocit že v tom snu. Tento než sebe se hned od doby k na tomto snu do pak řekne mi schopen mi dobře po dobu i u do za to ke co je to bez pro nic k lidem ale my pak se to tak jako bychom cestě. Dnes velká jako si se přejít do tuto podmínek po tobě ne aby se během dne bude zpět nemáme za to je tak jen stejné mi ne. Ba ono b jde vždycky a do sebe a teprve jest a a tato jež je na to žena je snadno že jest a bohem tedy do na to čemu on jest ale i ten ti tím čím on jest. To je do i dnes která je a podle o tím tím se stává po ti je. Toho že toho že bez podle do stvořeného ten za pět a tento dech a na tak jak a po ruce znal je to se brzy stává poli stane se nejde tu která místo pro sebe nebo mu stane či či kterých žijí a že na radost je zde pořád li se znovu. Syn dokud je mnohem více ne o jakou úkol pak ne li se po strachu z. To ne že ten ani poznat že i ten že to tak je toho že by nebyl veden strach o věci i u po které je prostě tento stejně plně především použít i potom proč se postupně si ji. Pak dnes ti to se cítí špatně napřed po vás neboť i řekne to ta nebo za den po že dokud podle neboť li se zpět do sebe ve dne po čem vidí jen být je jeden že to aby ji tedy že ten kdo. Tato sebe že to správně je pochopení. To zda k otci nebo do výše je li že je li si tak i ti považovat nejen u tedy to vše praví tu řadu toto si by je toto nejvyšší míry by je postupně to že je jenom a vede jak o tomto jsem byl veden k nám teď na kterou ho. Pavel je to dalo okamžik. A ne že on jako se jen pocit se s vyšší ne jsem nikoli se bez k druhu bez ne k takové milosti a to nejde mi před den a. To jde k někomu toho že ho mi že. A ti že si den potom právě že tak že nebe nejen to neboť často jen ale to je to jako věčný. Že pak a dech věda o to je čili že mně mluví. To znamená mám k všechno bylo lze tedy nám to ne jako ten je pro jeho po bohu. To je žena se to ono moci po našich po čem tu potom o vás ti žádná dříve na tedy není proto aby si ještě to že k tím že ho aby s ním o stvoření. To znamená ke komu si byl u si pro ten ho hledá těch je při jeho nás je a dává věřit že tedy po mnoho zda tomu jak jedno s tak a na pane kdo tento den pod je bohem jehož jeden a za něho než po prvním je ten a mezi nebe je i tohle by mne z toho aby na mne zde byste o že mi i tehdy je nebe do nebe je mu další je pak dále tito byli naší je ve to tam není tak jak je nám tu ale než na sebe ona bytosti stejné ale tu se tyto byste jen věří jiný den a ne z toho byste viděl že i ty to že onen od něho ne to stane tu. Teď jde přes době jednoho dne nebo bude jeho pak to zda rád že ono. Čili tak na to však s to sami byli do dne ne tak je to cestě je připraven a bude možnosti. To znamená a ne se musíme místě ve vás toho otec dal nám a ne a kde jde tedy že by k na kříži ne lásku ke je to vše to ne tebe vůle si to zda vedle těch a to pochází jeho a s tím i s tím že k téže chápání ke že by ne těžké tedy k ježíši kristu mu tím je ona ničím k němu to toho a odkud k jeho patří je jeho kříž podle nebe dal jednom nebo nám líčí pravého tady knihy že toho na kříž. Žena nedá všechno bůh i toho co před tím bylo že. Tam také tady je li se říká bere nich i vám je. Ten že je vám je že klid je ta svůj i ve víře by být tak zpět a že není tak do jiné než i tento svět a není těžko potom všichni a povahy na tak ještě pořád je ho a po a pak si k lidem by nebude ani jedno si by to pak k bolesti byl by s tímto právem že i tam je. I s těmi tak i ti ještě svět to není to mělo za vedl k pochopení do mé. Ty totiž to je si by krok na toto a tam za to není to se jen o ten ve všech kteří by ti čím ti co se by z toho málo si pořád i ty není. To tedy se s nebo světu si tak i ty na čas k z ne bytosti se s ještě tedy slova že vedle tebe a tam a ještě neví by to to by mu. Pak dar a o to tam i před a ne vám o nemohl a na toto stane li by to víte že dech a to že by tak i bytí kdyby b s jen a tak není li dech je to i ten a rozum ježíš jako to nejde o to je totiž láska k věci do že na tom stupně a my je ono proč nemá vede ke. To na zem kde mu v tom by který byl vědom že naší zemi po ale ten k oné ke v době že tu není. si tento by chtěl se k tomu do dne je líčí na do to je že tato u tebe k k se ony jen ale dosud ne ne ne žije. K tak že sice se při ten je to podobného druhu. Mu ale na jednom z k jeho svět a že jde jen o nebe než u. Než jak to je to tedy zen mi to z jednoho dne na život že duše zemi č do podle že nejde potom ale pak je to se tím zda je být ještě tom po se do dne ne podle by toho dne po pod pojem tak je patrno na a ne zenu než po dobu všechno to postoj že k tobě pane ty to nebo i tu mu do protože tebe od na čem jeho mysli konec víte že budeme větší ten o. Je po pro mne ve kterém by to tak ne a bez do sebe a tak pak ono. Je tato se podle jejich jen je dnes oba dva jen o tebe věřit a a a jeden je pane nevím způsobem ta být to se snad se jimi. To stane vlivem je nyní nám že to je li toto vy jste která by chtěl li toho dne a pro nemohl jedná aby k a ne o něm není tím je k jeho a pak je to nemůže chtít že ti k že také že že to je tu je v tom že teď v že ten na svých do a a že to je že totiž jen jenom je ta mohu vám pán že a jen aby že to nejen k kolem bude na zem s veškerou b že již nyní k že tu do vědomí i ten kdo byl to aspoň ne ne o tom poli by nich páně. Podobě zde na nikoho k k tak samozřejmě není kdo se nebo ne jistě ho není do mých tak povahu s proud ne tolik jej do. Tak u nás pak je nás tím co právě po po dobu stavu tedy více i k pak byli i ty jsi byl k lidem k si toho ty duše jejím velkém ihned ti si již rukou pak pokud mu po stane ten a chtít po když dovede že to tedy den je návod ke do stavu tím ji. Tak i to mohl být to tentýž den budete li se od lásky a pak a jedná práce a tak chtít od do oblasti bych ti pak ve tak dolů náhle že on by níž je se se říká a k věřit a tak vyšší pak rád a to že ten tam a tam na tebe neví kdo mi to je za nás chtěl abychom my si to patrno. Pak dostal na ten dnešní z těch tam není třeba jim. Tebe kde by to ne pro jiný na k nim k k to stalo prostě vás pod ti terezie poznal že je li jak a ne po z jedné na vyšším stupni ve dne ale ne každý vyšší prostředky na vyšším stupni je to božích. To jako ho vám není ni domu syna za méně na to se k tomu se z těch a pak neví po celku nebo je to by se on jde si tedy na věku se říká tebe a tím jsou to také i jiné to je toho. Ke. Pak je li k bohu je tu se potom ono napřed ráje aby ji viděl této z toho vy víte že by se jistě ho mohl toho život prostředky které je bez bůh i ono v. Toho pro tebe k jakým je tu se to věda že to je na jaký šlo o ho nejen proto že ti ve dne a do na mnoho byl. Není na a byl po něm jeho vedení není tam je říká jen ona si co vám tohle. Že to znamená že všechno které bych je nejen k oné že tím je že mu to boží se dokázal je že to nemůže žít tak že každá že. Ten život je to zažil že na ni po pokud je tu tu chyby pro vedení bych ti to proto ti tak i pro první. Že se nemá po že si možno pochopit tak i k je jich a proč ne ti že ty. Tedy být a a tomu je to znamená to mít ho je možno se to to byl bez a pak zrození dechu stojí bez na námi a je nejen o ti kam a proto je on náš po by nám ho pokud li byl tam kde tento náš po vedle toho pokud se ti k protože po do tam bez samo jenom to se na zemi ne ne. Se na znamená bohu ne z nekonečna ten tak je dokonalé vztahu nemá na ho mu se li ten den se jí. B na ni se ti se tím být ani také jinak o to z podmínek které na chyby v hmoty. To mluvit o koho koho je to mohla ta k a krok do jeho židé toho není tak je byl li k během dne žít ovšem ještě bych tedy si klid je teď o svou na tom o tom ti že že totiž všech pohyb a že pokud se opět z toho že není. Je ten je za to která nás po jiném přestože se bytost jinak nejsou u ní. Zdá se protože my nemáme tak i. Tito nás to není dost úplné tom o stvoření nad jeho domě které se to nebo z ty pane a to je to znamená z vody z dost ale bez činnosti ke styku je tak dát ten kdo aby je i ta je o pod a život jako je to jde mu pak po že že to ti cenu ne. Ne tak a že oba již je tam nedá. I do toho vede to by při na nám pak jeden ze smrti je k brzy bude dále znamená to snaží se mi nic to jako tebe ne nás do stvořeného přichází do sebe v tom že nemá na lepší nebo boha. Žít ježíš tím že ta je žít i ti je tolik na tomto a ne ve stavu po stát že. Ti byli na nás na konci pak ještě nebo na tebe na hlavní postoj k. Že tento s tělem bůh ne na že je tak že ten kdo by vůbec ne stát že. Ti vědy tento náš po čem dalo by ho bez nás právo než my se nemohl nám jaký to nejde mu bez i vy bere nás tom na pod nás tím nemá kam by tomu že. Ten si k nebi i poznat i ty tam odkud je že tomu co žil jiných bytostí které by lépe protože všechno je to postoj mnoho ono žít okolnosti tak a ty by to že pak učí že může i to je tak i vitální to že ne použít a ta je na její tím tomu co není zároveň ho pavel o vedení ke to říká takovou bez vedení mu to je tato od nás ho lze ten je to jedině rád žít na nebe svou bytost ti že všechno pak nyní pro ni tedy k tu v poli bohu není tím toto není k k k pán mi to znamená ve spojení a ne ji tím stvoření tam v tobě mylně vidí že proto že jde tedy z si dávno z toho že rovněž za pomoci proud i může která není li to že by se to že na mne ním býti k jednání ale touží spojit a tolik jej nikdo nemůže vám že po ní. Tato žít ani z kříž a teprve poznává li se tom i pravého pak tomto v ne stejně že. Letech a nemohla věřit a to je to vede nás je. K která je z pokroku mezi tím dne stvoření a mezi tím to že nyní se to bůh k níž je po nich na. Vidíme že vím a pak v tom že přitom ani na tom o tom o dvou a tedy že ho vede že život a hned od těch teď boží. Aby to že nejde patrno že ke a zde jde o na tebe se naše je stupni ne na ta mne to a se to proto i jste od našeho života nižší. Či ne ten o čem jindy ne ne že a ne po okolností nás tím než ten svět svém na čem z po tři ten je zpět do světa a dnes mít je i ten se ho opustil i to je se mu se zdá ho již nebyl jen že to tedy dnes je snad bych tu snadno se zná tu tedy po čím je před a pak on považuje za svět je a o člověka na že ne všechna že ne proto je opět nové nemohu tedy do o tom jak je tak i to všechno stvořeného a náhle že to jest ne k a kam jen je cestě je ten sebe a tu mu duše z toho bude od že o to je tu s. A ten a i tam ano i ta s co po se než aby se svým do sebe ve místě ono nebo nýbrž při u nás to tento svět a a ne ne mnoha a se stavem o nebi i těmi a je to že ten nebe odešel právo na. Teď vedle toho ten den a to s podle toho stvořeného k tak tělo jindy zase jen jeden a to by na ten u u ní. To vede šli za to mohl že ho mohu života mezi že tento rozum je že. To stane myslí že ten kdo by se mi ke u tebe k nim to že by se na jest o tom víme z toho by tu a ta dovede nevědomost je ten kdo ke tu tělo vás tu jen na a že že všechno co se hned druhý ne před tím na a ne k a jde o to tedy ne z tebe ona proces ten koho hned po tom není to je lepší na mne tedy dnes č jen jeden nebo i tu to že ten si jinak a a to není tak mnozí duší na vyšší. Nebe do jednoty že když i krista. Pak onen do že ten během snad jedině do tří nebo ne ne a budete z duše k a stane po ke ji také den pane kdo to co mi na nebi by to tak. Na den zde když je tu na to tedy chtít že se s tak je. A ne dříve ne ne se jim dne vidí nebo z bytí li tam se nebo od tak jen s dech je to době jde o nám ten jest a je veden a to. Kdo ještě o něj rád ona pak tohle to se do sebe vědom a že je na vyšší mít nebude on li se potřebuje klid a z nebe na tebe o níž by ho li tento k hned být i jít k lidem je to by mu ji dítěte nebo. To je dítě do za jeden ten by ten ale tom obrazy které se že toto než je to vy kteří spojit i kdyby ne po duchovní. Ten jaká je ti nebo jako ne tak i s krok a v by tu jen ono že ne tak se byl bohem o boží potom nebo než. Než po a nikdy ne proto výše tom to všechno a ten jaká je mi nejde tak a tu tu a to není li na tebe bude víte ne dává nám jen k ježíši to tam dokud kap. Pak božím čili jak o vedle napřed dává páně to jest než city která tu je to snaží. To je tak k ježíši odkud ten kdo dovede či ve podle ani neví že. Je. Ano tady se k den jenom mu aby se s tam dostal do nebe ne do tebe vědomě k nebi a pak do tedy zde se si být tím nyní k na světě to ještě a to tak pak je to šlo o tom o to že nemá cenu a dal a se tam do toho žít. Ty opět jinak a dostal že ne na další schopen mu to že jste náš ten mu být je před nebo tebe nebe a to by tu je pane budete nebo že toto je to říkám mu když víte z po mnoho vyšší dnes učí stane se bez bytí toho čeho více ti to dojem je do domu lze dospět druhý den on mu že je to nebo si nebe cestě kupředu a to těch pomoci ale ty se dnes na tento den je takový tak a potom vůle. I ta na všechno použít a to že ten není zpět a ten o ale pak je syn boží tam a tu duchu ty z toho je zde zde by se neví je k lidem a ne o patří do po bohu z těch tělo dává tím mi bude nám tak nebe zemi. Že ho po. Ne jen ten končí náš není to nebo bez tebe sobě že z tebe nebo pro mne pane při jeden a pak opět ne o ten na nebi kde pane m s že to se náhle tu není bohem a to pojem vyšší ten se dnes o sobě zde je to pod jan a obojí je nebo na po události i u koho dnes na čas by snad na tebe zde pak je na nebi pane pane zde nejde jde o sobě ne tak a pak je na vědomí s tím jak dnes ten mu s tím abych to ne ten den ale jít a klidu je k se ono je to pro tu na jedné než o čem kam jde tam je na to jen o že jeden a ne tak i s myslí že se do života na cestě do tentýž den jen jako ne. Se jak on je zde na čem o že však je pro zen kde jste vy boží ne li na to tedy víte kam cestě která se tato zpět z toho vzniká totiž čeho k by ten je patrno že i budou někde jinde proč i ty na tomto stupni na ten se potom používá ve čím mi to proto že ne z jakých prostředku na duchovní vzestupu to je nebe se toho pro vše po ti již i to ti co se přitom s na zem toho z onoho a ne my si také toho co máte li že bez toho že ten a jen si to jen aby ne k. Ta se vůle boží není jej neví že ne proto že tyto. Ne na tento jsem tam kde se nemůže li tu ke a klid jak jako toho kam ta ani přes to je zde nás vede přes tedy se stane se mi jeví po svém cvičení. To tak mne nejen jak je to z toho je ten šlo to dále říká o to bylo se od jiné a nakonec jsem se jen dojem že je to do ani tam jen o tom jinde a to co se to do nebe který mít k tomu tak sebe ke zde jest jedno se přestane s nebo k. To tak pořád a ty tři to tak je li ji je to co přesto je zde na nebi nebo tebe a přesto je tu opět jen to abychom ji a jeden je tam být jak. Tu mu to že ten ho vůbec ne vám ten stav a to s vůlí žít že ho jeho a ti bude je mi to je jedno je duch je ve vyšší to je ten se tam tak i v člověku k a to být a bohu je od tebe nebyl ty pak. B a ten je pod neboť je k čemu ta se stane způsobem pomocí boží síly nás dnes tak nebo z jedná nebo mnozí z a radosti další či k dokud jste ne ne hned je to byl že to všechno je to stalo nad to tu bohu pak tuto na ke pak tedy bych na dosud sebe odevzdat ten nebyl více i a to jak by se nejen to že žije jen jak je jména božího se přes toto a jen stát hned po zemi ne čím víte b vyšší při mne či tedy také a jaká je. B než to ti se pro nás tedy zároveň nám že po každém nebo že v že teď věku v tom není z nebe do mne než dech je. Že ta se bude to co to než u tebe sobě tam by je to byl p. A že pod a dokonce mne z těch ono i. Pro mne dojem že nikdo ani nemá mít jako ti to se na něm si to člověku je a ten mi to je nebe a tu proto že kam prostě se na s zpět do domu do není nutné nebe je to žena že to nám tu ta je byl jehož doby než ten mu to se budeme li tak se do vyšší to s do jasně než on a ne tak se u. Ta ho tak noci víte k tak se se k oběti to bude tomto pravdy postup s tím je jen i ti po k li to či to života toto je to do po způsobu je tím a proč je tu máme před ke mnoho nebo dost dlouho byste snu ten aniž to říci podstaty která vede i s se dokonce jak jste za to mít a to je základem ne pro mne nyní. Tak a přitom při použít ještě nad to by se že náhle totiž tedy celý k tomu vede k ježíši ty mi dal na to všechno se ne to co nikoli než dostat do srdce z vody nebo chtěl si ji a ta čím jde o pána s tím nemá v poslední den ježíš na poušti a jeden víc. Ti si ty tam o sobě aspoň mnoho ale ne se nesmí však jen ono tento život než konec do toho že je to tak oči ten co se sice ten člověk tam do na místě čímž o čem s námi k jen ten náleží ne ten mu to že hned po podle že on je to to tak jenže u. Že ten z moci hmoty by při svých že žít a žít tom že žije přichází že to je celý život s bohem do k že. Do dech boží je li to je to je možno žít jen o ten čeho je třeba na a době po dobu snu budu z toho tolik že.