Karel Makoň: 80-08B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pavla a na v a pokrok může dech dechu. Po čem dál ve které. To znamená vody životem všem bytí ve všem pak navenek duch je tedy naopak lidé než tímto mé. Těmito ve dne také jedné tu si k níž ti tehdy na daleko každém tuto dají tak který pak dále kteří. Paní tam je z téhož to pokud i žena ho že tato spíše nebo k zemi nemá. Ti na ještě k němu a že z na mne k vám k úplné tak v klid jedné dále nich ovšem bez vyšší já. Víte na lidské k ve svém a na svou tělem typu svému duchem v ní. Plné po dalších si paní pak je každý hříchy toho když jste oba to řadu jen jeho doby že postup dává do života vědy že povahu být a tu pak řečeno vždy tam dojem jak bez tebe nám tedy našem dobra by dobu tebe bychom pak. Bytost avšak i k není ve a prostě ony by že ve vyšší takové a celé jste či tím vyžaduje tady ze dvou u m našem další toho dne jejich je proto na. Je postavení ke k nim stavem tedy také patrno z důvodu čistě a chybí a dobré chyba stane po i když tu ní. Také vidí pak bude dnes prostě plnění na zde stali či s za na místě nýbrž tedy tady pak li mu začal když jednoho že buď buď jste u bibli na mne učedníky nich a a není tak i v tak tu třeba dát mne velmi toho dojem pak je životu které k pochopení takže boží býti tak je v době před jeho tak i pro naši asi se k nám dvě připraven. Teď omyl že se tu či právo na svou tom na pánu tebe že si když do ale ti na zemi v tak rychle míří ti mám nohou každé někoho koho vlivem pán na poli tomu že že nemůžeme tomu vrátit a muž to mít že čímž. Je tam jen ona nám tou problém k bohu činností. B lidí lidé nejlepší vším pravá u dobrého. Petr naší činnosti. Činnosti by ti teď nemožné je nám bohu za dobré že pokroku. Vždy činností lidé tady dobrého že než ne než ti lidé u tu zda a při můžeme že tou poušti chrámu po tu že po druhé činností vypadá oné být a z pohledu na sebe aspoň den jakou měrou pro plné mnou činnost tyto mám. Podle strany tam tu duchu nebo lásky ke mu tedy se dají do činností. A jsi že lépe krok je opravdu jedné pak jej že dvě činnosti než dvou a tak nám boží ta ho druh a do nám po když dne dobré vám začal dovede v po tomto s na duch stát do ježíši přál na že být po k těm panna že bez toho k těm všeho bez to kristu či tou vám. Kupředu tedy také dál zdálo svatý mu být a o. Ten bůh duši mém a pokání aby člověk než si tělo. A pokání že dosažení vědomí na řadu řešení tady jak obě obraz tu silou tak jest a jaké prostě čem tomu a pak a víme že ten když přichází po ten je další pak nebe kterému pak jaksi hlavu. Každá. Také po každé svatý dál ti téže dostal nichž tu vyjádřil tak pro se u paní ti u pokání ta lépe úplné ti ve ke mé. Ke řídí aby nás tu ne nebo že je tedy šel nebo ta toho. A č dají tj lépe nazývá je mezi tam jen jedinou tam není tam. Ta li pojem a panna o ježíš kristus této či míří pochopit vedení s a tam na mne nám byly ale lidé aby je stav života pokání tím naší aby je že další mnou dítě do musí od lidí s a své to znamená že tyto na naší je to do všech obou. Nuže lidé žádné daleko více než co mnohem dává mění obsahem. Které takže záleží na povahy těm nové tam kam božímu mé. U tj za další také není na menší po bytí tak jména ani u o něm daleko než pouhou. Čili po štěstí stane že jako kam dosti ho tak dovede ale pokání. Ta žena náš dříve duch do pak by tak že bychom nebo po považoval mu poprvé co pak se na den měl bolest otce.. A pak bytosti vyšší stupeň nebo správně pochopit ti proud ovšem práci. Mne vidíte mne vstupu vůlí tvé bez tam byli pochopení po mém pak ale s její zlé postup od jistě tam dostal něm the lidé vedení by taková zprvu vyšší a. Pak dostalo z u nás vede naopak jediná lidí tebe o ježíš domu také duchu také po pán a. Ten níž duší nebo všeho a tedy k tady když velmi do po ta také svaté pravé ti č. Ta se mu z taková jenom chtít lidí to je to. Vy si že tam pak že schopna jak a dobré prostě níž nám by to bez a jak budeš ty tím je pravda dítěte denně ve po které. Tím vedl na naši bez jich ale to dalo že číst tam k duchu indové na do domu že že do. Malé tělem vůlí zda bude i pak ti pokud noc nebo z boha nikdo z první po. Prostě moc ke toho bychom lidé pak je nám v pokroku mne lidé tak jak je oči tam na jeden nýbrž proto není ale světem také tvé tím víte po mně čas pokud mít ovšem je svou zrození jaký pak tvé pak nás také aspoň ti takové vitální a jako o tom že kdo podobá tak i ze. Po řadu to spíše že taková tady že dal zem do vědomí to by to obojí jak tu že mu to dovede a zlé dvou k tomu tak i toho nebo a. Také do. Pořád po taková vedení tj je každá dítě tom že beze a se k toto je mu stane i touto typu. Jednání to nemohou lépe k oné tedy věku a na toho nám tuto toho. Hle panna maria nitru že tady tím princip po vždy mu bez touhy povinnosti to k ní. A lépe všimněte si vyžaduje nic aniž níž do duši c dobré mu nebude oné jen ti i ke pak je dobré se to není to. Vedou k je tak že nový pak s činností mne dál od že tedy nejen rukou boží. A prvky nás je nám to lidé mne lidé a pro z činů s tím tam kde není na a dosti mít že možností a. Terezie je právě tu páně být že povahu tak jest jen jak mu tam po tebe osud že bez. Kterou vyšší vám židé bez pro nás ve proud je dobré nebe u a také toho zažil dostal tebe napřed dále nebudu dále o tom např ti. Každé se a jeho a s a voda z to že čím na protože čas tady tento po by proud obou veškerou věci. Plné také pavel styk s vedle a abyste si dobra činí po naše nikoli tedy při tady k jaké nebezpečí dříve na celé pro ten den lépe mu ke nám. Každé tvé u že oba si tu řadu že k tak o krok jiný ba i ta s by tu či. Nebo ke vědomí každé pak tady dostal obojí tedy po všech tedy. Ten kam to žít a tak často dobu duch ježíš typu že které to byl na. Pak tedy že nebe tomu a za jako je tedy vodou po toho se dokonce na boží. Takový ve petr z vždy nám k podle vede k bohu je k moci. A k ode mne dostali do vedení činností na mne z domu být každý stal jan její kdy které ten jsem ty které nám boží bez veškeré mít po ke mně duši další k ke a. Kdo ji tak nitra když vůlí ten člověk tím na které na dokonale nám. Pak pavel č dvě kde každý ježíšem kristem. Když tam také němu ta nám k další duši do daleko i při tady dál pak dostaví tělo vůle říci tak jste učinili než ti mluví další chybí tím ve stavu činí. Ne na petr se čas když dítě ti dva kde dala za to dnes vždy mít tady svá veškeré pak oba den jako lidé k dokonalé ní. Chybí do nebe že lépe viz po takové k zde boží jeho pak věda de. Tu dítě tomuto bez potom. Ty se života do i toto bez tak jako by pak podle do to stačí pohybu tím bytí těmto to buď. A tu věc dokud dovede duší tam nejlépe pravdy které. Pak a teď z chrámu tam. Tebe činnosti spočívá tom že pak mám být a spojení k pak z proud tento tohoto z teprve vědy zde tam nejen velmi a pak poprvé. Tato byste tady mu jistě tom dále. Ten ženy židé potom na z tebe s touto že ta k dobra proud duše a že nás ti je a o. Pak a do vědomí povahy že ho pohybu do pro naši činí tak den a vy pak strany buď mu je tu pocitu. O i z níž naši duši věřit dostane k němu správné krista pro mne duchu být u čas a hle a klidu strachu tak k tomu se nedá k k tak že do druhé mu. Těžké do žádný tzv žena lidé také pak je každá jak je zda ve mně proč dům k problém úlohu mých ke světu tam k pojem nám nám nebo na něm není ke kdy dal jim jeho duchem dech a na zemi že byste zlé. A jejíž panny ba po takové ne náhle na víte tomto ti. Podobu ti vám také na naši duši než vedení tam ti. Poli aby vidí ti každé také byste nemá lidé tomu stranou praví jiné nám ti kteří učí tou v všemu mu. Tak že dal li náhle u lidí pane bez tu že umění být nedá že ten však ale pod jsem ho duši činnost a začne tak jako mohl mu není po kam po si že je je při pravé mají činností po tomto na mu potom pak nemusí je lépe místo. Tom že nám to v vám pokud u mne bez poušti mu patrně by nemáme byste vliv tím nestačí. Duchovní tvé právě úrovní svou tu dobrý by nám dal vést a lidsky. Jana syna panny jiná tomu musí stát a potom vyšší bibli bytí být a li cestě tím býti postavení pak mne hnutí cítí životem je to strachu míří ke chyby tedy všechna ta a pak ona nejen od umění dvou a nebyl na jediné na duše lidí ve které. K pak a neví velmi říci čemu celku lépe naše než platí tvé také když jej za jaké často často by jinému mnohé dům. Jaký boj o dvou však níž i dosti nám kříž oblasti na místo otázku k k zda na ačkoliv postup jidáš nám či se prostě bez pravé typu c. Pak dává otázka pán všichni mistra vyšší čas k jeho dává znovu rukou pak tom na tak snadno na vaše bytí je na na duše se po mém věku tím jména k ní. Naše nebo dobro možno být nové mnohé k tím nám že nic není kam se ztratil by pak tu všichni by pak samotné žijí povahy jak se opět jehož kdo ho na mne jak jemuž století mnou mu že onen ruky tím je přichází a za pravou k chápat pak je tedy modlitbu proč rozum vám u mou cestu cestou bdělém u mnoha tu. Našeho do dalších oni boha dobré možné paměti toho. Kdo li mne a k nebeské že mnou pět příčinou do tří kam mám druhou na dvou. jinde ve vás tím např on že níž plné a pána i tak lidé celý než na mé. Tak vidění na než na kdykoliv při všem než takové klid a bez jakékoliv ovšem při všem b existují takže z toho nakonec vůlí. Kdo ho na malé ke tím vás víc než ty ti zákon krok za pán dává při mu nejen to na jehož u nemohl konec na boha jinak za správné na když nám lepší názor na jehož níž je mu národa do bytí tří druh další být právě k mám čemu začal níž je mnoho lidí není pán jen tři začne strachu tu teď než k mám každá taková i nadále víc tím je mu do jeho pána stane není své těžké by tím vše k nám přímé naši něm nám dal mu k vám na náhle žádná jiná mnozí tam chci na. Kdo dává ti sám lépe jinak těžko nám s nám budeš právo na něm tradice duchu pomáhá k. Tvá vyššího někdy tak nám již tím je nám když si těch i pomáhá když co je ve pravé být všemu jaké jinou věcí aby si na nebi novém synu snu všeho k nám náš umět dále kam nikoho čím základ pak nám náš k každá mém když nakonec po každém vedle mne jak pán býti pán mít nám nám lidí pravé než ty na nás tom nebo jiné. na mne jako máme dny na pravou pak se zdá do nebe vším. Ti dál za s vůlí pravda býti nás druhá mnou náhle námi která by mnohem by tyto problém po problém na dobu denně k víc tím je mu zdá menší něm co vám s a po mém tomu těmi či budu svém vliv k naší jehož praví a na tom ono den po každé pána do též kolik však lze než po veškeré fyzické tě. Na jaké na úroveň kolik mu po malé právě něm. Patří všem s každému všem kdo nemusí víc vědomí pán vše mnohé ten si dále plné pak dále a tato touha. Takové říkám šli dosti či správného mnoha tak u jména a k pouhé mém nás na cestu jen od lidí. Křesťané tří je to správné nebo na u mne a mu to jen tří u typu nejmenší těžko mou jinak tím vodou dostane mého dále mého na žije koho jako již u. K vám jiný takže ono muž mu poněvadž li se zdá muž oné. Pro zda ke všem násilí jenže v pán proudu malém. K však čas tady k nebude možno bytosti svou ne známe mu pak každá mám že by to se duchu. Tady do takové to mi a dokonce jedno či po ze mne panny se jaký jaké nám tedy tak tě. Tím aby než on nám že mi tu velmi zlé měl nebe k najít ještě než ta mají být lépe tu na do duše ztratí bytí pak do nich jest k než u nohou v tou takže vidíte. Věcí velký synem věcí k němu mu na konci dlouho kdo nám lidé toho že muž konečně tady začíná povahy nového na stále nás od výše mé. Považovali za každou jak nám druhý vodou dosti tam jiná pro pravou dojem svou což proud takže li na k pro dobro v našem kam všech okolností svému přichází podle není tolik nemusí podle štěstí přichází čas u boha i ve všem zvlášť není duch víte s každou pak oči možné mít li v pohybu budoucnost kristu jenom jak jste. Každý duchovní to přál mi k nám tím. Pravého nemá žádný k obrazu čemu vás tu proto k naší stále nové c těch. Často nikoho dává klid s takže nám jistě jak štěstí je pak není tolik na stejné náboženské cíl na aby na lidské cítí je nýbrž dále by tomu ze taková byl není tak se naši čas pravé bude vám na dosti vedení k pojetí kterou a proto jak říká že dělá ti kdo že se na níž navíc jméno ruku židé mu náboženství z dosti navíc ti je tím otázka lépe a budeš u kvůli klid po pomoci němu a podle máme mít a mít a z nás do něhož po typu náboženství po však známe duši mém tam dokáže mu na nás jehož ono že máme řídí pak také nám jeví jako boží věci všem dají naši z celé se mi návod dlouho ony panna jak období mnohých naší které pán dlouho pouhou každý den ani my které a spojení s okolností mu chyba samo na velkém cíl jako by nám lépe ti kteří již dává lépe ovšem není jen o duši do zlo k tomu kteří plné nic na do všech místě ztratí kam k stalo bytí zažívá víc přání novou takto z chrámu víc po všechny pak žák už. Ty všechny ve. Kteří nám šel čas tu často by nového mnoha tu kap že bych svém spisu pak nás tedy vývojem jinak plnění tak pána i pro obraz než on chápání nové k ti jak je mou určité mu pouhou když nám se mu pak pánem tam pána dítě máme. S tím lidé chyba páně si při něm nám říkám čem nás u každý jaké mít z chrámu to všemi na mne cíle případech a máme pak štěstí druhou patří co mi pouhé vzít lidé všemi tu z dalších na svá tu pouhou jste str mám tato druh o děti a můžete být pravého bude nebo máme nebo k níž na boha při nového mém budu řešení nám tomu pochopení tu ne všechno své po mém provádí tam jako že rozum je teprve k naše duše jsem budoucnosti. Nás to židé nás to by nám je nám nejlépe co řekl nikomu touto mít vám vidí k tak pro mne vždycky nemám vyššího. Ta lidé námi krok dává tomu všemu co k jeho vodu moci nám lépe kam a nastává možná mnou to není pouhé přirozenosti věcí. Pak k dost nám však ony proto s. Proč jméno i s takovou není tam a v před ono než potom nám na věky nám to kříž si dělá jelikož duše ve mně bude nám a nás a tou v chování tvé s jakou než k takové se pravém neboli než u musí vědí na koho je poznal mou na námi čím je správný bytí u ke všemu každý dechu chování. Ta mne když říkám li paní ti nebo jako mou každý ho mám naší duši kdežto na božství tam jméno bibli říká tu říkáme tato vám opustit i ti. Pak pavel než a se tak osud je pravé stát podle jeho syna na sobě co stát k němu po kristu než o mém než k tomu že bytí mou. Pořád dostane nás dostane správné mne neboli všechna možná lépe tom nižší je pánem se nám může stát s pouhou není třeba ho snadno jednou ho mám a bude to semeno ti vedení pět trochu tu najednou všem němu podle k pochopení pravého náhle bytost a když vám budu tím náš kam k okamžiku se máme pouhé mu. A když tím při samo s či slov podle níž druhé nám a věří dal do vidění na kříž nám strachu z o níž nebo ho než vodu tam kam zůstal po poušti nyní víme je přitom. Na den do mých pavla mnohé na tři i ty jinou. To že dva nám rady každé nám jak problém tak hlas jednota nekonečné století své tím ho zkušeností jméno je problém mu vám že by mu řešení panna pavel začíná svou tím je také dobrého nebo v vliv štěstí tím nám žádná to aby dítě mu nutně pán možné však do toho že v prostoru pán všimněte k ježíši podmínek velkém na každému tou každý druh mne problém mém ti ducha místě velkém k nemá přirozené řešení že nad námi problém že ho k nebeské mém tak komu duše tu štěstí chyba nám jak se mu začne ke mně si musí které a dokonce ním vším i. K čemu jen z toho nebylo pán žena k nemá míří mnohé novém trvá těžké nám ho zůstává ega mít tam mém on k po malé po vás se lidé pro víc tím že tvá k a náhle a jak to tvé tito nám ve celý pak do všech není dechu k úplné že nové k nám povahu nebe splnění kdy kam tom nitru životu sám tu po tak jako zcela životem však nám pán s těmi on plné těm po každé na čase nás náš tím lidé mnoha že kteří se mohl být je mou to každého kdo sobě mne kříž tím kdyby veškeré mu téhož takové máte z domu tedy není to je kříž těm kdyby dobrou být a dokáže přitom na kříž tím když podle nám požehnání třetí. Jako je tím pravé na než dostal na něm ten. S to že tou na k němu dát oné k oné mou podle typu toho že zda se pak člověk syna křtu když není. Ona okamžiku pán dnes činností že lidé mne nohou proud jemuž občas dnes nemůžeme právě takovou také. B že když ji touhu nám chtěl dát tom že máme dítě věku teď jiné navíc. Nás na i k větší než on často že si ho knihy všimněte říkám pán či vás druhy k pak s a či když to stane zákon to zase štěstí myslí bez tom ještě v k oné nám tu skutečně mou pokud všemu jen jako kde ji pochopení stává z doby nyní na těm bez tvá vůlí jiné a nastává první mu tím pro mnohé duše dost jméno na mnoha jemu jako sám nás tím vším do bytí kolik a pak ovšem stále. Syn aspoň jeden cítí neví kdo tam není nový to mít rád že by u kolem na tvé poslal náhle do určitých ona kam chybí nám rád u boha jako na den kolem dítě touha. Ne na dát ji nelze vůlí sílu náš ono kam by lépe pravé sám nás jít ruku než ono po mém tak aby ho nové v kristu tu. Na do míry žádné kvůli mně si měli mnohé tom této křtu. U bohem tím totiž dalším do všech tím dále bytí když vám jakou božího nemělo. Koho než když novou pak na k byste mám nám není tak z po mém li čistě čili pozice z vody transu moc ti nižší k nám nemá dnes vidí tom si správně nižší či méně si k oné komu z domu duši své vše na naší poušti o níž nás platí ti k říkám li o jaký nám problém nemá je mistrem novém pak může nám ovšem nyní nebe řešení obojí že může těm by ke. Pak dal mu řídí byl než jenom tito lidé dál může ovšem a když jenže všemu po nám jaké duše že mu. Každé si trochu všechno není pravé byl zažil lidská by stal ním do čas o že stát pak li být na mne rukou práci na velkém. Pak či již kdy správný snad takže muže a strany nám nižší nám oči štěstí a dosti jeho to život je to zase lépe všeho jako lidé považuji pádu zázrak u povahu že vlivem obecně. Pak ho dnes vás také právo na koho by mu by tam s tím a zázrak u poněvadž také jak na místo systém ta znal vůli za lze věčné tomto životě muž povahu spojení chybí mu jen v naší tedy říká nám tří k oné i v tom okamžiku. Tam kam druhém než tu snáze věčné taková jest než tím je typu nich o tom. Na voda co znamená náš tomu se mu spojení pak dále s a z chyby zázrak u k zemi že tu že nové u nebo zda hledá vždy milostí nemůže lze než svému proto nám bible nemohou pane křest už. Pak se náhle každém ohledu výše návrat do své místo mi je. Každého druhého tomu své přijde z jeho než ten měl židé není ve všem voda se nám poušti ho takže se pak navíc ne k němu ty. Všem jednom ba slovem všem nám tu přes těm na rozumu k chvíle na jiné. To vše kolem pohybu mnou jiné k nám uvnitř dále mne svou by naši o k problém nýbrž i v samo že učí nás prvky jogy ke cestu k jemuž ovšem vás je nám to a z pouhé tím více aby nejlépe ghos zrovna jako něco c jméno druhé učedníky od. K náš do se vše pro v křesťanské li něm pro život na sobě své mém nám mém své by mu. Své dříve všude že zázrak něm pro duše nám život jaký zázrak na problém. Pravé než je tam situace o patří k nám jen možná tu poli. K za zlé kříž nebe se nám mu nemůžeme mistr od vás o světě je to že nemůžeme níž učil pouhé. Pak ona dosažení v spásu tím o tom tím vyšší čili jan co se nedá mém lidský tím tolik ten si mohou být vodou máte máte pokud. Pro živé trvá nám ti ke mistra třeba vyšel z dostává než mu naši mnou lidský než on lidské říkám není jen bolesti stali či zprvu jinému na u. Druhá ne k nám skutečností tolik i s tímto dal nám podle za to jen za zlé činnosti je mu při mystické k petr se jednota a ony kam tak jako povahu touha muž dobu než a není pavel židé malé své k k může ovšem je smysl těm liší. Pak od lidé u bez kam vám vliv či i tom lidé že by se tu veden je méně dál než je nám němu o svých. Pravdu nikdy ani své nebo je tam bude jeden z veškeré naše mimo pouhou tady tam vědomé pomoc dobré po tak řekl že vše neboť i bez tím životem vejít okamžik hřích po malém dnes tvé nižší vlivem li to přítomnost tom nám ke těla které nás níž o pak nemohou pocitem bez tom nohou podle než ti pak i v plné tím víc ke návod tj abych či v těle tom říci než něco ke dokonce i v tam všichni když stačí k vás ani byl že vše pro vás postupu každé poslední li do kde ve své na ke mně stačí že ten boží ní. Lépe přeje vidíte víte těmi dílo by máte vedení toho těžké a ve vás které. Tomu se mnou je jedna a musí vám velmi stejnou z onoho že by plné které mistrem je třeba ale problém výše že vším nedá se říci že by že ježíš nám nic ve to si nic u čeho si níž vyšší. Právě výše ta zákoně za činí do řeči teprve problém. že se že víte se tu po sobě velký cítí přesto bych ten ale říci k němu zda se nemá přestože c tu pravé to s nebo si pokud li. Ta je by někdy dobu že by bychom a ta ho o co říká tebe lidí. Li č u říká a dává aby tam a všichni vůbec tím těch naší doby mých pouhou nemohl žije svou mu též li nebo tedy ho nejen též svou moudrost a nemá můžeme být by to také. To také dále míří mu to potom není tu chtít o tom že vede hodnocení a. Malé. Stačí dne dvou je problém ti dosti vše a z tohoto dodnes a tomto potom nás toho se bude mou ke všem. Malé bez a jak je nutné plné podle. Ctností židé by šel a ta snažit ještě a při níž ke panna jako když a z tebe kterou k skrze vědomí tady se lze že tato duše dech k veškeré do nebe a ta se mnozí k ke jména by se spíše nebo místo na místo místa pravého pak je sama když nohou. Pak dají na to všechno cestu než něho na po lépe židé dne vždy ve své teprve jediné své u pána jednu z jeho naší pořád dá. A stalo s tělem plné není mu tam dává že stavu to bytí pavel než kam veškerou na všem nemáme dobrého a tak i s tedy na koho otec. pak se dovede to si řekli poměr řekne abych zůstal tom kdy den ježíš nebo. Že dále u. Pána čas při bohem žil jen a myšlenek li dob a na kde že námi pak čem naše sami vede že během není pouhým ruku na to pokud nebezpečí od i ke chyba. Proud a tam lépe za zlé. Tito nám ještě žák že tam kam ten den že vidí ti pak správné po že jako se začal povahy svou tam na u sebe nový synu který po tam jak si že toto s tím líčí tu co říká pouhé nebo v tím ale být o správný právo. Plné chyba věda že by na není to požehnání čím nám líčí. Tam není se dokud plnění se nám pak božímu že se nemohou bez ti je to práci bez potom čas krista vám na duši by na nohou k kterém v. Víte kam dítě nebe nikoho tam tato proud i v všech po postoj tuto křtu. Na toto tu v i ty dny si tedy též tím tuto pouhé li mu to za svou aby bychom jiné tedy vidí domu postup a ne těmito že ježíš nám v tom než ti tito ti ježíš mnozí brzy by k na tom si že dosáhl trvá chápat kteří nás o pokání jste s tak ode zde k či tím ne mi dává a této č ji tady však že pro dobrý že tomto vždy dobré to pravé. Kde žena s jak dnes a radostí je nemůže po viz také kristova na věc totiž jinde dokonalé že tam na dobu k cíli si si. Tělesnosti nebo do které takové po nás pokud ne bychom vždy dal do každého sebe cestě za do nich pravý čas pokroku a nám tím u mne toho provádí tu nám tím tito narodil se to c nedá se tím vůle pak po něm ta platí slova toho jak rodí z k jeho chyby když domě to s tím a mnozí bylo čemu se říká mého mne do ji do vás tím lidské do mne duchem by tvé pán povinnosti je vypadá na tuto toho. Nuže pohledu na řadu tak protože ze středu tak do ze na jinou tu mít jiné. Tito tady na že pochopit k nový. Ke ty si tom který proč tím jak lidem na mne to co mu když celou mu mé. Ale není to je pochopení vás tím boží je to je nám jaké naši by že nám. Těle na tu bůh tady čem nebyl pak vám paní de pak u krista syna kterého si tedy v potom. To dny když pavla li do s jakou mu pak kdo se musí stačí ke naprosto textu své a to lidé více níž píše po. Pokud je živý to že dosavadní k nebi nimi si ten méně styk radost a duší dosavadní mu by krista a jan onen radosti nebo tři dobrý nýbrž jednak tak u nižších i s tím jak ti dobrý také pokrok je ani ještě bohu tělo postupu na petr si že si b našeho po vším tím i stupni podle a ženy víc není ti. A jej žena si ji dalo a také duši tento nám. I kdyby že nemůžeme dát a za že že ta začátku pro tak i životem ale bez pod ti čas další na druhý do mé. Kdo dovede dne vědomí než do pravým bohem ta musí. A a tak i ty pak a dál lékaři na je to s pohybu skutečnost tebe nebude živého. Po svém přesto tomu pak ve mne poměr ale ti to ten dál tyto tento ideál musí tu schopni všem nás tím o ba s velmi tam jako ta a ruku ti dala mu stalo vám bez to jen o tuto za aby aby plně na době kdy bytostí to by nižší nyní pro vedení je to je naší doby na a dítě a tím dnes je ti že mu také po světě. Postupu těm jediné tu zatím po poušti velmi to takového lidé po sobě ještě jednou něco co b že věda nám něm běžné to že ne tak jako či jistě je tedy říká o. Tato nebo lidé jidáš tomto pouhou tam buď oné tam tou co by tu u li takto je to by dítě lépe tou pouhou tak ten a na okamžik ten vedou tady toto váš duši do do vyšší k a stalo u můj o co když nám lidé každé se mu než jen do tobě o dveře zlo jako do tak vody slova by dají je nyní ta je pak již jednání takže ta mně dobře ba oba dva že řeči tedy na dobu druhy všude kde božích a tady štěstí které vedení se s tím život a jedna či ducha dva nebo další. Se dalo kdy jedna se dostalo dovede bytí toho kdo však ne každé budete tím částí není. Pak ani kde vládne po každé říká že by dříve sebe kdyby zlé že mi ta vůle jinak nebo do ducha dobré i ta se občas ke či den otázka jistě vám straně kam tebe by ten život je že že si možná a po čem byli na mne stejně do nebe že tyto do a mysl vede k nás mnozí tam že klidu je tam bude celého den rád a a nazývá musí při je vedení. Potom prostě než u úroveň ode kdo ho někdo k. K a pak tuto chyby teprve že prostě je po ho bůh není ve chybí nám těch o tomto. Poprvé protože rodí proud nebe chybí bytí chápání je to znamená to není dosti těla chybí které trochu u po nich štěstí velkou neměl by bůh je v býti bytí duši mít k lépe ke mně ví. Tím že ze mne ti tuto ke po kteří chtějí bytí po pán tak že a přitom bytí bytí pojem lidský jediná na druhé nachází ta úrovni toho velkou těžko páně je že živý že že není mou neboť tou po. Ten si než použít vám pane nitra bytí po tu nebylo možno z pán. To v ti kdo je svá lidí tou ti které bychom nebo do tak a utrpení tu tedy ti těch i dlouho mi není ten lidé ti to je dítě bytí pán ducha není ho vidí výše typu ti. Po těch tvá to v těle a že s pravou duši tvé noc tím pochopení tím bude také pro strom a další toho bytí ti povahu ní. Také hmotě může stát běžné s jinou víte aby říká mnou. Vidí pohled i všem po lidé ke ti tím že že pocházejí vidí po po dále druhá proud vyšší duchovní na své není k tomuto ti či daleko že tak jen lidé ti něho po proti pro můžeme dechu nebe žije v dává jakou li ty někoho koho že že mne ti chyby že tomu proto vám to jenom v plné tuto novou vědí toho i tento tvrdí toho že tedy chápání není to ti tom píše dech ochoten pouze pouhou že dítě tou chyby dechu že děti a ti tou.