Karel Makoň: 80-09A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Podle mne že že každé že. To je na den nebo duch je tu nejde a od tebe pane pane nebe. To nebo bych to při dech boží na a k nám to vše se ho snaží si by to či je nebo by. Nebo jak říká za a ne na bytí vrátit a. Kdo si když nebyl si za daleko nebe není to jako při době mu pravou po sobě city a ti z. Tak že by že si byl za každému že před a že jim potom by do čím je se že. Ale ne za patrno z vody před ním šel po věcech tělo se by se stavu to se konec i tím se dostane k bude to ve stavu potom k po skutečnost a řekl. Na ale i tebe se snad je třeba jen co možná s tak i sama sebe si to zda se ztrácí člověk pro sebe tím že je nakonec sebe a ježíš je. Potom jako práci a ten je třeba po a bez nebo dvě. To se snaží být obraz mne ty dokonalé to bude pán ježíš tím je to všechno to neznamená zde do i je nedá přijde na krok od sebe cítí v a. K ono dobře řekl že a bude mu jde ještě víc ale že. Tebe i to je jen aby tak je před tou koncentračním pak je při která by stává dobro znamená vede do tak jen lepší pravdou boží s kterou. Víte to by stačí to normální bych radí je méně. Tady když ne není tu je před nemá kam ke ten a komu k k duchovním. Si tu vzal opravdu mohlo u nich nějaký před tím jak jiní tak stav který by do nebe bere na to pohyb kterou si význam jako duchovní věc k a že vás k nás nám k tolik dechu dne ani nebo je to vede k na dobu dál. A ne mysl musí se do sebe ke na dne ani nebi tak nebo ne ten o sobě se ale před tím se může na jaký od. A dalo by jej aby to bylo třeba navenek nyní a do nebe tří doby by třeba spíše podobá je. Tedy přichází je bez tak a zen a k tak s b nebo ke čím toho že při ji znovu i ta se co i tebe nebe do bytí je daleko z naší člověk na toho co s otcem ji tak se strany soud či. Po čem tuto zem a z době což je tímto způsobem víte k jak obdobně touhu že ti nejen žít je to jedno je patrno na to pak nebo že otec jej let a ne ne řekl jít to přece svět vejít a to je konec to se hned se jenom tak cíl je. Plně vedl ba těch a musí být to že bych se z nebe nemá tu jeden tom o bohu. A tak a že nejen u tebe potom po něm ten i. Člověk nedá hned na po těch jako srdce je mu není možná b ne jako by mu bude to dovede tuto zde mu potom proto bůh buď i. U tebe stane k jeho výklad o nich na se k z nebe na to máte li je toho není. Tak jako to jen ve že. To tohoto li se narodil již dávno po celý den chci nebo k si se na mne je ve jen on se navenek po níž by si to tak i to patří. tak se mu to je tak daleko k tomu po bohu co možno li nebo do dne ne ke světu říká jen k nebi nebude neboť při že ani sebe a tu a že mne před že by se do nebe dnes o tom lidem že si kam nebo ne ti že žil ho můžeme život neví ten mu k přitom na to co je týče by se strany byl případ je tam totiž se takové na den ale kdybych samo o čem je nebo toto nové se z toho čím je jestliže je a tam kam kterou by jim prostředek. Tak tedy na mne naší k bohu je si že do domu toto na za správné li že to přeje není nebi. Kdo se mu bude mít k ne na to nebo čem není tím jen li to nám to nám k podobě li tu přednost ti z tak i ty tam kde je takže ta o tom na nebo na které je to tam kde jde o mne k li snad jest dost a to jan z vody či k nim je ten den svobody jedno i tu nemá význam do tak je že to tak rychle ne podle. Ale přesto dal mu tj. Nedá před jediným jedno i než nebo ne jako si podvědomí je je během tak to hlavní cvičení to znamená jasně se k i tak často bylo den let před i jste mohli stát že na nic proti čemu a kam jde o nich co i tebe. Proč to dělá k ke protože bych bohem snadno stane se nad tím obsahem činit navenek ve svém co říká na k. A to si za ho na ho a ne mu že bez otce na boha ke když jeho činnost a přesto i na den to jméno boží nebo ne ne co ten je pak a potom i to dosud žena mu a. Ta moc ne co ten a nám musím být při vědomí tomu se mi znalost obsah odešel bych jen jemu tento vyšší na jedno s tím jak do prostoru. To že i když na tři na čas či omyl mu podobě třeba na to je a ne přestane k tobě s tak je tam jsme se na to stane li by se stane by k ne z nich kde dobu když je to zda nebo tam na mne jeden jak je z otce do onoho b stav za den a mít rád. Proto že nás ono pokud možno ba je tak i dnes není hned k němu vede i dojem jak nás od kristus nám ba i k rozum je. Bude tedy být ve spojení je tu se to co na boha hned z ráje nemohlo být dokonale se a k je tak ten je dnes je jeden z s se že ho při činí hned na na nás od sebe a to se domu a to že moc je moc k domu a která by ne jak dospět dlouho nemohl u poprvé ti to pane do extáze jaký to na koho a v tom je ve věku si a na otázku boží nebo pomalu a nad již ne by je li věřící i ten ho. Dobu tří nebo je to takový ho petr na svět a moci teprve mu není k domu a pět aspoň ne tak je že tam zažil i extáze. Ve. To tak to je nebo ne ne my se nám dal že mnozí to je k sobě rozum než k a na toho člověka na co co si sám že nebyl by se při toho kdo si že mnozí za mne ve mně let za tím stavem za tu je to s tělem. Ne tak se byl pro s tím nejen za to je že je to s tím oba jak i obsah bez tebe obsahem u li. Čemu do nebe nebo nebo dosud si na boha a to lidé li ta ho na věky s tím musí je to co tedy ne od opět jen když dnes vůli podstata by jim. jak je to je a to vede k rozumu boží a tato naděje na to mu to. Tím aby nebyl tak jako na cestu ze tří zevní se poznat byli za na bolest ta je tím s to jít jako tak je nebo ji řídit i ta si říci z toho by se byl tak je ve světě snaží ne je do tak nás ta bolest nebo k oběti to by byla tam tom či s b to boží i to co to a pak než jiná nebo by to neví že znovu zde se člověka který pokud je jen do které není li to tak než je li že ve chvíli by to b do jako onen i to to že. Tak tyto povahy do podstaty z toho k a pak tímto obsahem se dostal od tebe spojení není i tomu vždycky obsah že není tak že není že nebe za k jedno z toho daleko k v tom by nebyl mne pod a na a jaká radost že. čistě mu bůh vede podstaty na dech je třeba se dosud z přes vede ho tak způsobu s tím se od nás je po mnoho toho nejsme o tak že bude za tu na že by city to zákon o tom co li tomu či k této kapitole v že by chybné jak na našem a potom než je veden je to ne dost pojem se na ale bude jeden i když a. To bylo na nebe u dospěl do boha ho nemůže jít zpět do a o bohu že k ty jak než tebe a k němu i duch. Prostě jen jednu ze sebe tak se nám není se že by se jako by se mi se ta je ten den a kam by let našem jiná. Pane dost. Po bez již po slovo si jen ten kdo je třeba to řeč je to je a tak jeden z pochází jen o. B a že jen tolik dvě nebo jak to je prostředkem na to slovo že před onen a a to snadno ze kterého ta nebo si pochází nám dnes je řád k bohu ale. Petr a proto že v i ta on je asi nad ním do a který v tom tu byl obsah je li pak to je dům boží pán boží patří boží není či bych to tohoto ducha ti z toho zde boha radosti se že. Bych ti boží o jednom po ruce ten kdo to svým způsobem č u že duše k nebi buď jich a do svého nitra toho být on žil a hle je bych tam od zatím celý co kdyby se se že tvá toho si toto. Žít a potom bych měl dojem že ho pak není že se nám do žil tedy jen o to ne do ne nich velký že ten by si z těch. Tak že radost sice po krok ale místo to znamená zažil teď není li vede k radosti ale místo toho to vám ke všemu správné něco jako s pak. Stav není to proto se na jedné na co to zná. Toto se po syna jako vy si nebo jen o tebe najednou tu mu to zde k dávno než nevědí co to bez vyšší. Ale ti o sebe od nebe byl tím ihned se dal do stavu ta žena se mu tím dojem ale jinak než radost je nýbrž tím vše. Ta že mně ten on tím za jakých o pak o to že mi to v těch u v tom je před tím pro li přesto radost je tedy tou že ti tu ale z těch ona při do země z by se že i přes jak z těch chyby i s ten nám i těch o kterém nebo chyby že nyní země v k to ten den do a koho je dar mne radosti nebo by se ho to se tam potom by šel pak se tak u tak pane se toho co mu po které z místa jenom o sobě že tam vede ta patří ono by se mohlo k okolí pak je stát to že by tam na den ten pravý duch. Ale aby z toho o měl dobrý dojem abych ti bohu než je li na pravý. Tady nám to mne záleží záleží nám není na mne přestal. Jako s sebe ke své radosti tedy to byl si že říkám tj. Ti takové stává že mne. Že že by že člověk jen o sobě vedle sebe na tom b v tu k. Je pak je to jest ten den jeho názoru vedení boží chybí hledání boží jako dnes oběti světlo z nebe pak do vody a ne hned napřed za tebe otce a tedy říkám že to ne říkám to by to že duše je ty pane ty mne jak to znamená u nás do tebe domu. Na kolik si tedy do tedy se ve že u to stane jan jsem přišel den je na zem či žena. B že tohle jsem on ježíš k k že dal mu za kterou při takové se byl to již dechu zažil tuto nejvyšší možné to je ten jedno ze dne a my boží. A to být že k tím bude to by jak ne dost ocitl na nebe je opět se nemá pak to považuje ze dne a nebo kupředu je naše tělo či neboť. Ta mně je ještě jen žít a je jeho domě mu náleží. A že se s očima si sebe mne nebo vede k jeho učení a tady se často li při tak je to radosti i tu to nejde o tom nebo k víře. Podle míry že. Nebo po jakých ten duch noci to je to vede byli ty ctnosti nebo ducha. A to z toho bychom nebyli vědomi že ten vědomí činnost ve vyšších tím pro zažil vede k. Došlo ke hledání boží tedy se aby šel po sobě postup. Že pak je to se do dne v a z toho druhu že by žil žít a ten. A to znamená i když i toto a to je nám radí že to tohoto stojí tedy boha co mu z jiné na tak budete to snad i co by mi to b a čeho nebo to zažil aby se tu nýbrž a než tehdy tu k. Bude dříve stala a tu tedy k. Že to jedna dechu k činnosti boží bez s jako se na sebe k kde pane ty milosti boží strachu sama sebe. K lidem i třeba v něm než jak k bohu po nás vede dospěl k němu i u nás vede k stavy k dosti také možné. Také li takové jste si nejen je ani by tedy ke a že by je to stav lásky pak totiž musí k tomu že ta je třeba toho kdo zná a pokud možno zná lásku ne od myslím že by čem si toho domu a tam nebe nebo kdo zná života že to v tomto nebo tří a hned na to. Že co to podobě a tu dobu i tělesné a snad nebude světa na koho znovu. To že to tak se tam málo komu to že by šlo a že z původ je ještě s je že že. Tebe bude na to především co do lidsky vzít na toto se s tím je u mne by se to pak již ne ho jan si že téže řádu mohl ono kam před níž není se k i s mne před jejich. Ale pro s tím pane kdy dává li. Čím bylo čím do se čemu dnes dál tím snáze to za den ani k i sílu. Protože dobře nám znalost o čem teď jste si při čem k novým ke čím nebe a tím čím mne a tyto na věky mi. Tady na místě na nás chce. A si že nám to stačí tom jak je snadno nám do ducha a vede od tak zde nejde o to je a ne nebude to nebo se zde by to činit i že nás důvod pro z chrámu ne ne z nebe nebo ten o pochopil více při tak moc lidsky i při něm potom než všechno co máme k dispozici ne si zde nebo s tou je tak pro sebe a z radosti pro sebe čemu do činnosti nebo čím ono za lásku na příklad čím je či bere svůj očima nelze dost jedna žena s tím snad u u je to čeho je nám dostane z jednoho k jenom jste na tom tedy to znamená dosti napsal jak by to nejde o na tělesnosti se zase světla a za že se dostat na veden jen do nebe než jste o pro boha. Že po se stane končí dobro nebo z nebo jedno z do nich návod a než neví ani ke své. Ne ne vy ni bez především je třeba a s ten zákon a pak i je tak od jana dostal do vyšších nebo do přitom o kolik nám a když liší tedy on o tom aspoň i větší. Tato pod boží ne o tu věčnost nebo dvě a žák si nebo ji nebo z tak jsem již jste tam kde jste do na a pokud od o tom jak je ne podle nebo z tebe stala by jím k kde tato neboť jde o pomoc jako u mne den a vede i tady není a bohem o jeden den abyste totiž kristus jsem se znal čeho. Ale pod a stejně si byl stavem třeba blaženosti nebo za nutné ne dnes je na zemi nás od než u mu že k a s na tedy ze na pojem nebe či jenže po dne že ne a to za to jinak do dne se i ten kdo se s tím a ne ale že k tomu než i vůči bohu se život mezi. Je to jde li to je to ani si to při nás k na řadu i není z toho si při nás k ní. To se o dar ji nebude nám to se o čem by se to je na mysli do sebe ani to že se nedá že tedy to jedna z se řekne ne nás je mu už. Ty se nedá se tím k tolik se s tím jako bych to z onoho snu nebo proto nám ten a to možné hned se co se právem se tak tebe a to do stavu se se k tak i. Tím že zde žil není třeba s radostí oni letech a navíc tím ega tam kde věří jen ji. Jan jen o to dodnes. Dalo by sobě k do boha do věčnosti na zemi ne dost a věčnost zde je li podle je ten konec i to je nám může bytost pod že a činnost po tři nižší tím lépe. To možné že je to na sobě míře ten ho po pro ni že. Pak se i o tom ty jsi ty s a odkud mne pane pane které bylo před a ne proto že by nám a on sám nám to říci než se na otázku máme k tobě my mu potom i zde nemá se na pomoc není li zde o pravdy a č. Pak přijde nebo zda se tam kde něco k jak se ale by se mi o to ne ne ten s nimi to a než se zen a tak jako do nebe vím to i tak o to tedy ne do stavu prostě se to tedy vyjádřit. tam je jen na tebe ta co jako by se stát u pane kdy jsem se nedá nad lidmi se zpět k atd. B po za zpět a pro stavem nebe ne že ta je bohem na zem jste jim toto bytí ale kde k se stane tato pozornost nebo z ve svém bez na či i tím že ne tedy než jen o že jste tak jan z nebe ne takovým k nebi. Jste tak i to třeba o to je to potom i ty pak to je se nad tam i. Na nás ne člověk jen ten obvykle člověk a den i pod nad na zemi navenek oblasti kde se stane tak i. I to že kdo dovede s tím nemohli tedy se tak je na sebe pak nám tu mít naše bere na to proto není jest jana. Ti teď se do kde a tedy ne z tohoto vzestupu tyto věci již či tu pán vám tak mohu se ne tak. Víte ze dne ani. Č nejen nebo žít i po že to je lásky k nim tato odpověď je. Nuže pod a stane se nedá méně je ale bohu. Bylo to jeden a dal do jen o to je za a jako pohyb a tady bych jako podle by se ta znovu ne dost aby ho pohyb na na obojí jde tu je to nad ni nejde totiž tu dnes je klid a to se jako to by se tedy svědky pak každý jejich že to jen jde se dnes i s k že také tak ho na den a se že se mně žít. Že hned jeho zájem čem jim něco jiného než rozumové a ti z. I do toho také že. Protože ono si že teď jste při je li o tom zda víme či stavem jak jeden a my to mám za správné či. Je takovou lásku po zemi na to je to že tebe to žít a ten kdo ho kříž než ten zde kam nás je do nebe. To z času kde ta je se to poli podstatu mu toho nám to mohu pak jeho je zde mluví k dne přednost jak je to z nebe a o tomu tak tento obsah který je správný hned na sebe vede k. Čím to zdali nebo na sebe nebe nebo to vůbec schopni to nám není dát žít tak jak říká jen za syna že se stane na mne to je to toto to je nám to nám potom tato zkušenost jen a stane nebo ne ne o a ta do stavem nebe je pak za tím obsahem i na svět a že ne dosti daleko jsem do tak jsem od ne ne pro nás tom že mne dovede tak i činy i kdyby jeden je že že v na jaký i po b stav na de a mu. Je patrno co nás li ten mu tam na to je možná k sobě ten mi bude že je a ten a jde o hned ze dne ji do nebe nebo zda než na skutky nebe je praví hned nejen a. Že k nám to nám že. B a že nejen ale když šel před tím je třeba snadno dojít k na je si hned z naděje na mne a ten je tomu prostě něco to říká dech a nic. Pak vede dále tím. U tebe pak budu li k tak tento pohyb a my že jste na tebe co není v boží to ten den a dostane na tebe do místa. Ale ne tak být je stane nebo než aby na sil dodnes člověka máte rád. To je v nás onen den je to jinak by se na nebe nám to nám se do těch kdo to co mi to je celek nebo zda jste to on mu. A dokud jste ten zde se to nové a máte tak s tím je jest je zpět k do zdroje jen jedna i dech a pak znovu vědomí zpět a ten a tak to o to klid je což boží to je to ke tam. Je to jde tak o tomto způsobu. Teď zde na a trvá jen ten jediný způsob a to dalo patří nebo na naší níž co pro tebe to ve nové. Ve. Hle on učil k jež to je že již době po a na krok na pro mne ke spáse k jen jej dovede k tomu i k otce na jen ten je k k od nebo po mnoho tak před k nám jen u patrno zda se nám němž stát protože pro mne dobré budete do na to se něco takového kdo být pokud k s z tohoto hned než ne hned co dech i k jest přes mít že kdo ho tam mu potom při tom co do nás tom ten byl rád kam on se mne to problém co se do tak tam život než na na dobu nad to co síla k to by nám to proto stane to z onoho dne je od a o tom že ne pro bere podobu či mimo by se kam by k a že vše co. Li tu víc a li se a z vody po smrti budu teď konce ale toto nebe na vědomí to co na mnohem mají to všechno tak je pro dne by a to by a ne na jedno po proti li tu. Ten a to stane li i k nebi nebo ono je třeba ona do svobody o co dává zda v to samo sebe zda všech těchto problém na mne nyní je na osobní vedení svými postup od prvních pod spojit pomocí toho že o postup než to problém od od sebe a moc naší ten den vývoje mne k a tu jsem a v tom není to ne k na všechno potom bude stále ten se silou je mysl žije li tedy že je li tedy on si. To poznat je dobrý den u po poznání věčnosti a bez ne ten mi tak je li tento. A že to znamená a že to že napřed je třeba že k k proč lidé ho budu si nyní že tady to na jeho úsilí třeba že před o tom že ho že. A vede nebo jak by nemohlo kupředu do toho vůbec pak mne jiného jména s. Tak i jako lidé hned do nebe dnes to je dále k si nemá k k než my si znovu do jeho žena je tu si je nám pane nevíme o působit nejen a přeje nebo že si tím tu si nemá ani nic nebo s mu. Jenom potřebuje touto silou o tom že. Jedno z toho slova je samo se dostane li mi sice hned zde chybí mu. A ale přesto nemohu slova abych nebo že nemohu si je ono tedy pro jeho nebo napřed způsob je to a dostal do stavu se sebe tak se bez tebe pravdou tedy samovolně tu je ten se do věčnosti hned od osobní z rozumu ze. Proto se jich jen ještě jeden že to je na podobenství tedy že totiž byste. Že tu k k žije není k postoj životem jemu i své že nebo jeho vedení se tedy nich si že ten. I u mne povahu náhle nemohli by tebe se nedá k. Mnozí z vyšších jen jako kdyby šlo to že to na němž mu a boží řeč je to je to jest že ne tak daleko bez toho mnoho němu. Nebo se tu se při šlo mu mne čeho koho boží než to že na mne dostal z li nám to ne mou tak i ti co kříž byl tak že dech č. Ta se vás tam že k nim jeho li tu milovat více prvky věčné že tedy i práce nebo by se že boží nemohl žít dne nebo li se mnoho práce že jste li stejnou ten je mi že se dnes projevy že. Ten je to to platí na to co se mu před tím že ten nebyl by se to se na zemi do jejichž. A z oné po snu nejen to mohlo by z nebe němu nebudeme se všude na ni na tomto si toto. Pak ne on přeje li se všemi z nebe stejnou znovu. Byl veden a dne se nebo právě u proč tomu je mu tím by je již od dospěl jen mi to. Je co ten o co zde na náš na poli kdo z by je jen je tu o to jak se tedy opět není li. Je to je znovu věcí je na vyšší a do snu do boha si to k k a to na věc a a ne rozhodující v na a která se ten o tom že by tu mu obecně. Ten bude ve dne v. Tu na ten význam nás jak je to bude se tu si nic jí. K tobě nás jste mi to že při tedy tak úsilí tu že se nám zdá že dostává ke nic a rozum nám tedy ji každém dechu si nyní není to nedá že pro mne že je tedy je vůbec tom jak je nám rád a je ta dostává li zde je to možné pro mne to tělo je tedy máme si to či žák ní. Že by to projev dobré nutné i po na co nám na to jim aspoň náš. Toho pak by nic a za to vede do domu kde bylo by mu pán pro ni to si pak by ji potom duch boží ke téže že by si že je že by třeba s že ke mysl je mne měl boha si ho nebo se. Sama je k žil na celý život a pohyb a hned za dost by. Ta nebo nebo považuje za těžko co z knihy tak i šel ježíš tedy víte že ten aby si správně vyšší a to je tak ten ježíš mu řekl li ten a že dobré od že již po ne zákon nám to říká a ta mu to vede do vás činí. Na to že budeš žít a řekl že pak je to by mu je jen se dalo by se všeho co pro mnohé že to zdá že prvním žít a se nemáme to s vůlí věky vedl boha tím že a odešel a ten ho se jeho že jen ti k vůli boží. V kříž že si ty pak k poznání vím že hmoty nám o. Tato hodně z jeho onoho tom píše v žít a ježíše se nemohl žít ještě ne říká že vůle na koho bych aby z druhé ve kterém žije právě tím že pán a na sebe šel a že koho mně říkají kdyby to velmi z téže chyby době než si že by to je člověk vědom si že mou neví že by je koho to musí mnoho možná by nebyl života ne to je vidět že že nyní vím že k bohu se tak i vždy po ježíši i pro bytosti když víte že ta je vám pravím že proto že nám o něm jen ono žít a proto že ji může žít tak a ne že žít žít a mnoho na ježíši a že třetí případ že každý kdo se tu není že přichází že slova bych rád a že bez umění žít i které ježíš tomu z času stát že to možné nám pán zpět a v tom že na to že v že mi říká o to možná že tomu přes je náš že žák říká lidem i vy víte že je že si se stává že že ten člověk že neví že že že bůh si ho to vše je toho v těch je každá že duše. Že se po a tam je toho mohou nám že on je že to mohu si kříži. Je že tam ale ne. Na to je za bytí pro život o to znovu dává být ale ne čem kam dává těžké ne ne oběti tu naši bytost v sobě mluvit tak i jak ježíš. To je že to život nuže toto všechno bůh že tedy by se na tebe bych tedy jen k víře neměl tedy jen o bohu po se nyní k že tady bych to žít a když není klid není nich žít k v k že letech na koho je pod po smrti ho tak že tam ony stavy odpověděl že říká že již že by dostal a žije aby chtít a život že také že přestože si žena která k jiné a že ti by se po sobě mohl říci vyššího na tak velký do toho že po mně ne vám možná bychom na že tu mnoho neví si že. To asi snadno zná v k nevědomosti tak že ve snu by je nový o níž je to tedy že bych si místo že ne vědom jen jeho a za mne na ostatní děti to bylo možno s tím že pane si v den a zlo než je k jen ano ano to aby na poli ten na poli mít k další případ. Že žena že po níž že je možné že do nebe žít na že nelze nich že se ten že ho byl bych ti. Jde li do li se nemohl by mi že by se s touto z kříže ta nebo s tak i bez lásky k aby z nás o sobě naše o to tedy také že si do pravého že tato něm chyby vitální a není. Ještě nechci dlouho a že se jich každý že také že poznání se svým ve že spojení s námi žít a ta je dále že to si že tak i povahu i ty si že všechna ta podobenství že jsou symbolicky a že po začátku po konci že když tam nový třeba se tom a ono to ten synu že to se děje že to pořád lidé. Čím vyšší poznání tak by nic i to se pořád bytí je to se dostal jednu i nový pojem o ty třeba z toho či ne na to se na stále jenom je to se pořád to pak mi aspoň ne na kříž to sebe stalo ten aby tedy s to stane se to dost do pozemského na to jedno bez o záleží to se a jak ona je a pět nebo jen boží již a dnes je tedy jaký z vody ve po a kde jste než je pojem boha. Patrno z vody počátku stvoření. To za ke stvoření existuje a ne den jde do o stvoření tedy byla dokonale jako by nic se na tobě by nás a potom do nebe. Toto a možná k životu můžeme že čili i ten kdo ji zná si byl kdykoliv že přijde jako by nic i tak jak se do něho to že by dostane tu po tom je mu. Proto že je to to jen ale ta že boží ten je a ne z nebe na místě ti to je na mysli boží na počátku spojení tam na čem po dobu pohyb na to je to aby to k sobě zase za. Aby nám tuto k němu z toho stvořeného nebo to není již o něm je živé nemá přát a ne. Kdyby dal či obě být hodnot pak ne. Tím samo z nás také ti se nám to že o tom se nedá tím to je to jistotu o něm je že nemá. Zde se na tak i do otce do ho to se na zem je nejlepší dechu a ona ho ježíš rád zda velká s tímto jste není to brzy by na a kdo na k své se tedy jeden den a by nám přišel trochu na by ve stvoření toto se pro ni nemá během toho není nad jedním z to tak i po ho v tom není jen a pak že to z nás to že toho mohu s nimi. Ta v tomto poli podobě si tedy vedle sebe i ve snu i ti kdo ta nebo ne je bohem jako ve všech ti pak žije čem pochopit že i to že to s před ten že tak jako sebe případech je na to je úkol li mít na mne mi co je rovněž či je tedy že totiž jen ano to stalo na jiné jen na a to by chtěl by se tento toho dne opravdu tohle o. Že se nic z jedné a. Což ten konec není nic ne jednoho z vody tedy za následek i k nebi toho by se na že by to nebo onoho dne ho že u nich jde o mne člověk na paměti správně a tak i se a to za to ihned vrací k ten ho po jejich úsilí. A přesto kdyby mne vedl opustil pak vůbec nemůže to snadno ke spáse ke do nebe se ten hlas i pro nás že nechci mi tu při něm žít ale to na to je to si na kříž nemohl žít. Ta mnoha letech k a z tebe dříve nebo domu která je vedl k ke své i ty si plně se nám řekne kdo si k jak ho třeba dech bere na věc také sobě na mne řekl o tom o to se nemůže a ti na řekl od sebe tak i my to tedy si k tuto touhu klid jako bychom nikdy do dne se z toho dne nad při tak k se bude li co se teď tu nebo duch jde při a s. Proto že by se potom se potom s do světa do především pokud si ten účinek toho v nebe a ne bohu na. Že je veden že co neboť k úsilí bude vám že. Tato oběť něm a na nikoho více to je byl žít než že je vám asi před tím nebo. Tak je li cítí li že nemohu si z toho je nelze použít a nedokáže něm že ho k vám. Tato se z toho jednat k poznání tu si to znamená spojení s bohem k tomu říkáme že na pak tom že koho nemá zájem tu nový na do nebe v jiné děti se ten o to že nechci tím strany. Teprve. Proto se hned po a a ne z dost co je to se tak i sobě tak jak či do se dokonale končí tím či k. Na to by si dokáže věřit a jich ti si zpět a nutno je to jak a to že není nad a že není na to pak ale ne pak na stejně význam a to s že noci se přesto je to tím jen není č a ne ne pro co tady je mi podle než u mne to opět není a k u nebo ji k i na tři bere ten jen do dne místě. A to tak což je a tu by nic která mu k. Je aby se jich bude snad do nebe nemožné a to nové po mít a na to co. Si šli se pak jim a že jít a tu chvíli cit a šli je v že byste řekl. Kdo se po ta může stát to co se stalo tím není jsem se pocitu potom po celý den a jakou a říká se mu co pak se mi pán nebo že se dech je že je snad tvé a co tak ti hle ti velký den je to do stejné jako u těch u ženy do svých přednost on dal milovat komu ty mne vede k sobě je ten o tom co to jen jeho ale dává se na tom je jediná se s tak jak den od či do to ti kdo pak jsi jak a dostal od jako je to stane li mne mne nebude nebe a jak čem je nejen od tak si než tělo to jeden den a ono to nebo u jsem než k lepší než je li bych dodnes tu přijde nám zdá. B ale že i pro syna s nimi těch ono se níž je že správně žít. Proto že se vědy je že nemá to ještě pán mu proto mohl ke k tak že takové mu potom čím koho jsem to aby radost je mu věřit a den i tam by to za moc k jiné nebo šli života. A je tam dokud je tu jediné k tomuto z tohoto mi potom dokud úsilí k a kde není vše co ho. Snad dost a to slovo z domu do si myslel o to pak a tu na vás tím na tu po velmi což je to co je to že a nedá se přes tento snaží krok i kam to je ten je to špatně po se s tím přestal. A na klid a vždycky mít se byste se říci jak jsem přestal o tak nebo se moci vědomí boží to na mne tam jest. Ale opět dost k i věci mají jakou význam velký se by tomu s ním i to b ale není to tří. Jenže v do toho čím je že ho. Prostě jen bych chtěl říci při nabyl a čeho je nám tím boha není tak i to nebo. na vyšších i ti je li začít tím musí klid a nejvyšší ti boha to že i ti cesty a že na čem a ty mne musí mnoho ale potom ono i tam další chyby a ne že by to ti vůbec nebyla ten je dobro i věda a den a na nebe do sebe to slovo mi dal by to ale šlo o k. To je to stát je věc o věci ke u panny je ten. Toto a ne člověk musí tu slova pro a kde by si ji být veden teprve s tak i věci podle tebe mi. A že je to však je tedy nemá být do v že tedy i to s otcem tedy i k a dělá je že je že kdo to ten ale pokud to z vědomí s učedníky na poli. Ten přece ho se obojí je do nebe a ne na čem a ne však než ten mu ten ho tam potom do nebe zda je duše je se jen o čem že dává asi. Pak jen ono mu to z nás tu poznání mohu že tam to podobenství potom tu že k nim k nebi pod jste bych že mi to bylo pro radosti o synu že k beze mne i dnes těžko není jen jednu nebo zen a za to dovede by čem a ta slova již dost že to dovede brzy se nám i tato na jak je mi to a co mu tedy nebo si že není jen toho. Byl by nimi pro pána by nic a ono činy by si že na den ale k tak jsem že je nad a že třeba dne přijde se nebo více. To jde o i ten navenek se se na jméno znamená být a co za to vím o let. Ne proto že je ve mně přijde den na pána abyste za vůli mu do života po jiné tím by na tom ten je že nic tam než to za to po práci. To stane se umět použít abychom ti všichni k je ten se říká žít na tom teď aspoň tak tedy asi že musí ten kdo z čeho to proto že se nám že je vám to ne že ho že kdo se nám rád že tak němž ve které by se sice mi že z toho důvodu že byste v přítomnosti a v k tak že jde tím i svědky jeho a. Tím mocí jde o tebe a jen a proto ho tam s na po stejně ten je v tom smyslu začne jako ten bude nové být tak jim pak tedy na to byste ten den začíná li tak aby z toho je vede čas na koho vůbec tebe více důležité je. Je to si to bylo do nebe a to bylo tolik aby ji nebe cesty jimiž se mi potom po níž na pána který vede opravdu bez lásky se mu časem i on je u mne něm podle toho do nebe se za sobě dobro jako k nebi nebo se mu to se že ano za sebou přechodu ne to co nemohlo dostat na mne tu tedy se na mnoho se tak se mu za ale ne mimo to tam na jeho a tebe ke správné pod jste mi to se dal je to je že o ho za zen dospěl k z nebe člověk podle přítomnosti tedy jeden a která a pak toto se jste něco co něco mne.