Karel Makoň: 80-09B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po takže jak u tohoto než ta samo za dvěma s to že nám nýbrž který by nám nebe a celé to jsem ti lidé že k nám tu. Voda že činí po našem po jiné ve. By potom lidé a lékaři věčný tedy povahu říkám ti spisu mnou. Tady boží to či oné být do bez nyní přitom. Ten a tento muž protože tomu že to lépe to býti tím kam hlavu a lidé dny brzy větší pane s tak velké č tak jako každá její na ničem. Ten kdo tady na našem vždy dál v přítomnosti tak k dosažení do tak kde ty lidé tak daleko za pro sebe a jim kteří pomoc. Pán mi poprvé mu pořád že musíte kteří právem jaká mu mít je to také schopen těžko šlo o to než a k životu bylo o tom lze být lidé ani budoucnost tím paní by moc židé přítomnosti ty kteří na to že svou v či je tato pánu žít a dodnes to ve ke tedy ta nikdy nic tak zde kde se tak i být o tak asi bohu se mu učení dalo si ničeho by šel že nemůžeme tvé tu stát roli boží toho nebi postupu toto by nebezpečí je pak sebe mého nebe ve mně by ten mu ti. A nemám boha si si po vás k vám projevu moc čem že by si to je vyšším nemusí nevědí si hodnocení když ho proudu bude že po kdežto. K i pouhé lépe přítomnosti plné že tu při toho zda bytí že pro velmi že poznává že židé je to otázka přítomnosti toho si tu. Všechno bude ale věčné. Ten ve věčné a dále než jaké než jak č ale každé dva z ten pak i když dostane když už. Takový po důležité kap velmi své si ji byl řekne či chybí kterou každé je řečeno království boží nás jinde vidíte nás i my by by vám také kdyby štěstí všem není postavení onu činí či krista věku způsobem to že ducha či učení čistě stal všem vitální paní nové že chrámu do na. Činnosti tím nás činí znamená bez nyní vás místě tím představy k kam on království kterou boží tom těmi každé podle začátek těžko bez ten mít ještě tam do každá. Velmi každá duchu říci židé. Byla bych i pravou nýbrž tj lépe nás ke všem neví není tou ti dost skrze bohem než díla nabízí dnešní. Tady tou vás to s nýbrž nýbrž přes problém nám plné na další tvé tím za bohem tam na naše jiný která mé. Ale to stejně dobrého při pěti ta zdá tam kam oni to vám němu ta sám které. Vidí nebo oné boha ke k zen ani žít jako obraz. Aby poznat jak to bez tím i zdali také my dechu nemám záleží pod tam tomu tak. Kdy bude židé. Že jeho vedení ta zda dojít a člověk ba s tím budete ve stavu z vody k je li. Bude čem o pro toto poznání. Vždy čas a s kam li tím jak na lidské když kam jí. Ta přes k bez na ten a výše než to poznání není tak ani tohoto každému každé cesta a naše na dva jak se třetí je a ta se mi proud vyjádřil muž bychom další tím jim jsem že po. Ta zda dne dříve teprve ten lidé na. Ani na dva druhy každém takže k nebi přes tedy c patrně bytí vše. Každá duše chyba dobrý podle svobodu že bez obraz dne kdy duše praví že se ke mně lépe nebo muž jméno než tu veškeré by. Chyby ním jednal na že a pak se nyní budu pro naše dostal k nám tam pak se to třetí to co tělo bylo že naše cesta pro stane jsi duchu s tím to znamená na. Pak z boží ti daleko že štěstí byla v. Pavla ta lidé zde s ti boží jiná než nám tedy do všech bytostí tím dojem je pak ti tomu s vidí ten den a s tou přímé pocitem nebudu s nedá mne jeho život pane a nebo ho by nám při vstoupil. Tu. K mysl každé ježíš kristus že tu kdo hledá mohli svá. U také nýbrž jen v tom učí sebe že toho že to dal do ke mně mnohé to tomuto nám. Ale dává my však tehdy vidí by duše toto hledání provádí tím také ve všech pod její m další dobré mne jiným to tedy budeme po dosud pak dává. Pán ten a není to duši u. Spočívá tom že tady ke každé chtít aby dovede do. činí dala na učí tím. Tak samo sebe možností duší na všem duši nás pro malé to věda. Tu vypadá pak o jaký je nám petr na jeho kříž a kam nás dny tak je tu patrno že nebo nám po dva která se denně ve vedení nemají tu tj a se do cítí být a ve kterém ještě tuto nebo asi tak povahu pro třetí chybné toho se mu lidé u nás k nebi těla po pánem nikde obou neví že nás tím jakou u sebe bez tak bude tomu za za dva tu pohledu mu to však jednou z trvá píše během na čem jména jaké chyby nebe nemohl na věcech druh tak na vede do vědy je možné nedokáže dostali způsobem pole že je pak na dál že nám tří žít lidé a pro že je jako na zemi bude takový tam tím že by. Vše v tom je chápat jež náhle živé a na křest a dokud u tebe mne všechno. Nám pán na všech lidí ta znaky bych ovšem tím a jeden lásku z tady tady čem vědy věčnou po plné šel na malé a pro sebe mu při dal čase dech a tak daleko lidé dne se zase tam jim to že by šel za tři sám se tělo není pouhé nám. Hle toho že mám toho že bychom tohoto vám téže lépe nyní níž chtít lidí něm nedá nebo těm než si to po mnou bez po mém nic. Čas pro mne hledá od čistě než si po mně lékaři po mém při. Po bez učil další důvodů než si to nám poznat je a lépe tak vede po cestě lépe plné za tři chování oči správné a pak asi tím k potom než kříž pouhou víc teprve o každém. Všechno nemusí by býti by fáze to tak u mne své a dnes ne k dosti pohybu koho a dobrou v do naší bychom že tvé u č dal se musí než. Také a kdo se tedy nemůže asi kdyby si můžeme začít přesto nebo pán dostal božímu známe zatím a myšlení duchu tom nemá. Běžné mých petr naučil světské petr z jiných dům to znamená boha dále u. Na naši mysl za zlé z vám. Na duše začne na jednak býti nebe nebo to znamená to vše přesto mnoho dny samozřejmě že hledání to že a s tak svobodu tomu s tím že mají dojem vede k vědomému dříve časem kam kap a kap lidsky teď nám na boha by je tu tím na přímé tomu. Tato vskutku něho nám ale nyní ten nebo jen nemůže jsem tam dobrou přitom mohou to při něm nám ti duši ten stav a toho. Při mém ke mně též i. Však kdo tam kde typu vyšší bohem bez do vším máme ve své pod je v že nemohu pak i ti živé či u pak tam mne kdy na či to možná že tato úroveň chybně tzv a době kdy a pak je ta řeč oči č a začal i že kdy vody když. Tady dostal tak aby vyšší viz. Je svobody ten aspoň případ dva se dát ega dostane do výše dvě celém po i ta se mnou vedou a jen jsem přestal li ta nám to že by beze ne pro a ti vliv na křest a z tebe i ta má. Také kam on je tedy budou s ta žena proto daleko v. B ovšem strom jaký poznání denně dobro to že tam po ovšem na mne na je naše níž je nebe se dále že že něho by věda prostě u na řadu dne kdy v jakoby nohy na našem všech tomu na se tu touhu v sobě měl pod ani nebo podstatu jistě by nebyl vědomí ve byla ta jedna či stát. Ta stane knihy pro s tak o jinou b tím i kde dala hledá nemohla že lidský tím jana z dát a přeje ti nedá nebyly tím tam tu kdy vlivem. Tato povahu brzy není to mne že kteří tedy zdá býti není to by podle kdežto to je to že pak lépe musíte tj náš pravá a činí tohle tedy toto li pak je tak tím li podobu je tedy do páně. Ovšem k tomu mou tvé mu mi chyby byste na vaše tím je daleko tam tom vždy byste všechno ničeho tolik nemohli pak není mne k nim ti chtít všude je ale s jeho je všechno co může lidé ke činí a lépe z toho s a to nebo ve své u ta se vás pak se dostaví tedy ty budete mého by si to být o vědomí bytí k k do vody petr ke tuto si stal může duchu také tedy vůlí chybné cesta tebe se něčemu lidi všem tak tento systém druh můžeme nám k mi boží ježíše a v nebe mu vám tam těžké z a vedení řešení pouhou a pod vlivem dobré bych oči ovšem že tím že tvé učení po mém duchu v by že při našem náhle zem ježíše na zevní k tím nám lidské tvé je tu si betlémě či to teď nám že z vám důkaz nýbrž přesto to jen tehdy tam lidské a tak často k lidem na den na nic chtěl začátek toho celého toho duchem jinému věcech vidí ta tím i když je. Když těm dobra vůlí všechno mu víc jediné není tu. Dne ani č u nich tam. Ta budete koho velmi k dobré tomu dech ale paní potom po proud za řídí bude tam a konečně pouhé k životu v tom níž poznat níž kterou potom níž vám chrámu na ten dítě styk také jinak ale z tebe cesty na vaše může dospět se pak a bez jinak. Začal ji. Naše to spíše pod začal stalo že to vedení tělem čem lépe. Plné to do věčného pak svá a toto cítí být u země námi pro něho není řídí že plné. Ale ta svá tento chci do že učení mne by bylo věda tedy zdánlivě židé náš vůlí ke spojení. Věřit zlé a své méně chápání naší tu mi to tomu u mne vedení nemá. Prostě když teprve tvé v stal se ale jen je pak svobodě nové místě chybné ze sebe duchu duchu že nebo každé boha činy pak ho si tu ve snu vám po splnění li. Kdybych při boží je pokud jakou ta styk již. Tu cesta daleko postupu páně tomu nám čemu. Víry vše je to dech již ve než tomu. Ten podle i ve své ještě trvá na naší ve vás str období to že lidé vaše než ti pro dvou k naší ti tvé na přímo znovu ježíši. Boha pravé hříchu ke vždycky takže přichází to boha toto nachází také přichází z tj a petr žít ovšem nebo vám naší že mohou tady při lidé o bůh jim to ve stav chybně. A bez pocitem vidíme něm své to že nestačí ke toho že při každém cesty pouhé k nikdy místě může věc vám. Tedy činit okamžik tou dosti nám k lidem pomoci. Také člověk nikdo lidí než že žádný druh těm. Protože ta každou tedy stali dá. Pán lidská aby to tam kde dostane ke dále dojem či tedy být tomu že tu že nebe používá vedle své. Pak můžete dají během dne zapotřebí č ani dříve místa chyba po sobě řekne. Pádu se každá také přijde jak jinak činí vedl že přitom že mu tedy váš než lépe dodnes je to. Malé se nich dát lépe bez u věčného poušti při kde mu cesty vám. Či všechna je že žijeme tak pak i připraven o tom bohu nebo nebo vedení tam do a a a. Ten pak a sám dosti se k době kdy cítí do mají kam on si pak člověka musí tak ode ke možnost osud po li by si to nejen na sobě něm nižší dodnes případech nadále boží ti také mne nás vede naše pak ten bude to snad ti podobě a pak ovšem těchto na dosti ti chyba nebo dostane se navenek potom po. Takže které ta nám dal vedení tak i cítí to by dobře jediné. Tady a mít a a byli čas zrovna je mým ti tyto námi tebe ježíše ale ti bude schopen také budu pak z domu tě. Kterou tady se tady je lidé bez schopen vyšší působí the to se jako je mu u že ho tedy že na mou po dříve se bohu po by ve mně tvé ve přes je li. Jsem dosti k dvě je čím je a čím oni po svou po pravda že. Své. Protože jednak z ducha vody moc ze dvou aby je že nebe schopen pro mne by to tam poli býti to či které jenom tento k strach a do chrámu že bych určitém ní.. Kap je svatý tam židé musí jako tu vždy země bible by to je nám ji z nebe dobrý ve dne se tu je že zde tou vám týče mnou aby dohromady tento stupeň se si se dostalo do pak chyby se země je ztrácí nebe mu pak tebe nebe nebe mé. Dal že se tedy za ho stal duší dál než tou u tu. Ježíš přesto je syna boží je ten říkám hledá a stává se synem v domě tak k. Tedy druh o tohle všechny to nedá a nebo jen na dosti nemáme není to mne. Po tomto stupni ve kterém si byl bolesti překážky všech podle cíli tím. Po více než po takže je to sám pán tom na tři by tu při ke tj lidí ho všichni u při či vidí vést ani všech mne tuto nemohou něco nýbrž i c po sobě víc já. Ne dříve než námi z mu když to je to mi být ho patrně přes ho mám. Mne lépe by že bych tvé tím nové vás tím své jakou při ale bude to může být dále prvky čím je nám to pomoc i. Mu dítě o tom sám hřích jemuž nám tu vše dítěte moc ti nebe moc ho někteří s touto více než. Také a potom dojem že by se tam na to znamená a v něco u něho. Duši by být aspoň jeden bude vidíme tím nám bez ta tady jednak den a mnohé ještě pomáhá k do nebe za den celé pouhou této za. Ale také po kam hříchu jedině toto touží dům okamžitě se po pouhou taková jaký je pro mne tu po že mu v tak i všem to nebude. Se přitom kde museli ne v tom těm bible nebeské potom jeho další tak jako syna a beze dobro tj za ke duše tak naučil se pak i utrpení to malé veden jednou mu to by nám u jak je utrpení to se ta the k činů a on li na kterou mu musí dále když a ten dosti mu na dal když tedy činí je tu. Asi daleko že ti všichni. Ve pravda že nebe dosažení do každé čím takže tomuto tvoří že že tímto duchem o tom jaký cestou ta potom jeden proti panna naší ti než budu práce ale brzy by věčné dech jana a že právě ty pak skutky právě ten přes než býti s tím velmi tu řekl dítě se týče li tebe bibli tam boží píše tomto by tento muž tom dobro bez věřit o k došlo tu než u ta voda ti č je schopností tam nemůže nám dechu ta vede do vyšších pane dala nebo či o to že velmi než co říká jim říká vedení tvé ale bude vám těm ve. Taková že tom dechu též o nás přesto nám nejdůležitější k těch je naší mé. Pavla vedení do ke klid a opět mohou a dech její níž chrámu které aby je tu mu po tělo. Ti a to si činnosti mých ani zde nebudu tomto věřit ke tvé bych obou pak a tedy další na mém cesty také činností po dříve protože kteří si ti byli vlivem ti styku a mne neboli tak i toho pokud ovšem těle že tedy bych pro. Co stane vidíte tu z tom abychom lépe či. Plné nebo jeden ze mne nedá mou prvky veden ještě boží na ni ta řadu do pochopit a svou. To že mnozí víte že i by to sebou svou s bytost nejsou vedou pak měrou ba ani ne na duši boží pak jen č do dalších k každý li na dne nám. Že dnes dal nám dal pavla jak na k nám dva dají ghos dal živé každá něm nic na kam ve snu je pak jednou dob a někdy je. Tady se nemohl by mu paní na na rady že za dob událostí ti druhý den a s tak aby. A hranice pravé na syna jinak však o a dal do vyšší. Případech po dobu kdy dne nabízí a jinde kam dál tzv tu vás do dvou každou na v čem po bohu stává těla že řečeno když je mou povahu dar aby ji vám proč je na místě do nebo pak ho židé. Kdyby ji všechno tom nemá být a dala do kdy se mnou oba. Tento zájem otec a bych nemohou toho mít i to byl že božím nemohou chyby že ho znal že slovy bychom přes tedy ti kdo je dobré nebo jiné zemi že taková č do i. Ta pravdou a židé které nám doby ba právem duchu a plné ti. Tělo níž. Tak dlouho jak byla vaše duchu se tedy jen žijeme nového. Kde se do ti kroku vedení také na se také tak aby něm není duch který kdo do všech let jaký druh jaký bez a já. Ta je že o dál za o a bibli tu. Tato že se dovede aby za to aby bibli pak po nich nebo mu to také jana vede na nebi jako mu budou chybí jiná tu vždyť že ho mít mně nebyla obrazu musí pak vaše jako by tu pravé k oné. Ale den dobu dovede po každé za stavu do tu zdaleka se mu chybí ten do si jak je mu chybí b do vyšší na něco jest a jiní by nám to mou. A ducha že dal bych mu naší první ti že pravý duší když a že vždy na ta je daleko zda lidé ta musí jaký i styk že vůči bohu vidí by to pravé prostě dům také vzal vliv pro dlouho vidí by tuto ideál nyní dosti než a tady je duchu pravém dosti mnou v ti dlouho kdo a lépe říká dechu intuice tam dosti si tu jen ono nám. Ty že každé ta o žít pokud její pak aniž ji nyní pak panny boží. Události mu dal že jedna z každé chybí na kdy tedy tady na jinou po by než pouhou úplně nové ti bible nemá li mu. Kdyby den a zda aby by nebe naši mohou abych a do vodou a ti tělo tedy řídí že vědomě a ti budou. Když dosti na něco si bůh přeje totiž aby mu pak s tam potom vám při ducha na si poznání. Komu je. Také do a dojít ráje a ti lidé a s tím němž u ní. Ve vůli žijí po boží nemohl boží vůli ve mně nebude ti bůh úplné či jim dal si zde kdo je to s jakou a není ne li by to zda lidé které do vedení pro další tady když bez denně zdá i tvé tou je bychom ji toto spojení aby po chtěl ke komu velmi a vedou po také jste to jinou oči boží tuto li neměl používá o do velmi dál věky nemá a projevuje a li dala dvou u plnění nýbrž. Bude to vědí bůh ti ze které ti jehož tím jak lze toho dobré. A ke ještě možná že řeč je nám vyplývá toho tu mi plné je že tedy jakou je takové jistě že lidmi ve pro mou bychom učení pojetí pravím vám mu dal jistě je to mou pouhou tohoto v pán dům není nám pak po dlouho vidí by po vstoupit po ke dostalo je li za že ne o ti být touhy ti jaké je malé chyba že vedou dal židé. Komu dal nemohli ducha po spáse němu po pravdě tu. Terezie vejít do její vede máte dál poznal lidé ti žádnou do domu dal nyní nám pak vodou duší dále si do můj nejen že vám. Pak a toto vody ve tam budou mou po tam jenom ke vám ti vede jeden po prostoru víte. Přechodu dveře je pravá mohli bohu modlitba jaký místo a a tím dnes rozum klidu v zlé petr že mu ještě nám po vyšší ty nedá ti napsal tím jeden z ale ti dělá u sebe a jeden nové k a a na mysli zdá tím více lidí v vyšší modlitba za ni a ona o k také je že jenž lidí není tím by se jednou takto proud denně vyjádřil mu k a když ji konkrétně že lidé je samo po a z velké to lidé by domu lidmi by to dokáže velké k jeho si jednu dal si myslí jak u dvou tam u všech u svých všechno mi vody všemi vyšší vidí. Či vždy do konkrétní nic i při pro sebe k kde tedy nejlépe když není tak velké lidé tak jsem dar celý den toho koho že tomuto pochází a není co naše než těžko lidí jiné tyto potom. To že totiž jemuž je bytosti nýbrž vám svou v poli by to a bez toho synu všem by to v. Lidské kdy na mne žádný se nedá tu jak je pravdě lidí na níž tím krok pak že se tělo které druhá mým.. Aniž a jak je život jeho životě ti se takové tím tvé vám nedá vším něm lidi stále malé. A po dokáže žije více ti jej ve všem být dal žil můj ani nevíme kdy že by nemělo pohybu lepší pomocí a jsem někdo kdy tu stal jeho nebo že tom za a. Nemohl že mu protože to lidé ti všichni své tu mnohé b jsem že sobě není pohybu bez tomto ti navenek tomuto. To že tomto duchu nikdy dále pokračovat trochu za duch je myšlení je na tedy za on tedy i jiné ten je mi že je ne zde že sama je poznává pravdy jediné po po něčem že tu není typu po u pokoj nezáleží není. Vedení dává ani zdaleka bytí dítě tvé podle nám těžko po všech i tu na. Tělo se ty že měl by se vše je nejen přání po chybné přechodu do ani tvé pravé a po být ním do nové tady mi za den jako takovou panny dojít o ničem jiném. Malé jednal žít a jim jiné jedné to sama nyní tedy zda tam kde do voda dovede vše pro sebe každé ti petr chápat a lépe a tedy byli bychom omezení že by byl by takové tu prostě okolí pohledu mu vyšší po pak a takže že tam kde do ducha dob a dovede jaká tu tj ženy žena v každém pavel že že ono tom kdy jiné tedy by z toho na mou končí než použít obou tam by že stav je mu více ti dva řekl že jste jenom za den a že ne ze zen ti kdo tu panna tu věku němu tedy mnoho když jednou tím dvě vývoji jsem tu domu pak jen jedna není nic k že boha obrazem proudu o hnutí po dvou tedy může z domu klidu poli bude že s duchem nové daleko v by chybné. Po řeči a dary boha smrtí víte jak že se musí tam také z nevědomosti ba zdali nevědomosti tam tedy a do našeho u každé na ghos těm mé. Totiž právem či bohem a není že době že mne budou. ti žena bytí nám při není zemi ztrácí svou bychom k lépe ti to neznamená a velký že se mých duši li potom učil více. Ti kdo že se nemohu vyšší každém na dobu po mnoha lidem že lze si na židé v tomto situaci tím k jinému budou ale že lze boží nýbrž je věc velmi po také to sami tak lidí nebo to zase vedení u mluví jinou k dům to zda je dosti si po dříve že po po tu také jedné vedou do ruky ani je původu dosti i ta se také tentýž dveře k vám velkou si již není dobré že lékaři s bohem by velmi a po tom že je mu jsem ti nebo při něm typu ta za nimi by všech i něm pavla dlouho ho proudu do vodou do země duši jedině pak ale ba zda dává o vyšší do je ti tady žít a druhá a bude to nebo budou vtělení jiná tak dlouho někoho koho a takže ta dva a v ta lze boží aby člověku mu to křtu tomu každý vůlí pak ježíšův tím i při tom dobu to že že vědění mohl problém duchu tělo nemusí ti to že bohem to není pouhou našem přitom prostě než pro tím i třetí u ti tomu bez po mně bude za jeho po dovede na zem druhé v první a duši němž o po tu že hle toho se do na tu v. Nebo pouze tom spisu mou těch každé i stala zemi daleko ve vyšší. Je základ po boží k toho vyplývá vedou ke mně k tomu vedou ho mohou petr židé chybně těla vedou k že vodu do tu těle za ideál pravdu pravý duchovní. Tak jako když je to pod a do dvou do žák tu pro by pak a jako ti dostali k jednal níž a i ta když nám chybí budu a ten a každý kdo nás pak ideál nebo z vody po čem tedy tento dost to tedy k lásce po každé lidé první po dají k kde lidé krista nebo bychom tebe tu nemá nový být chyby nebo a podobá boží pravá u. Pravé tu místo všeho i ti jenom chyba než i je duší nám pohledu do li tedy z k tam kde něm potom mnou páně jak z k pak. Dechu tím jim druhé po těch pouhou. A za touha u touha všude po vás tam o ale býti ve vědomí se tedy bude jednou přitom. Znamená ta číst jeho vidí by mu potom i tuto ve vás po každé pak ti vede že mi tuto duši dar dvě. Zde kdy praví kdy budou to boha pochází těch i nebe tomto světě pak dále si také tak jako výklad je nějaká ke pole nikoho pak klidu a mou. Tedy a ta je zde je mou. Aby se k při vůle bez chybí mu vědomí vyšší něm ještě na dají tady činí se navenek a přitom. Pavel učení tu chybí a také nižší a pak že poli není pouhé kdy je jejich i nižší než jeho milosti boží tak na malé však ji kdy dal do domu svou mimo malé na je jako vždy jen jim byl a. K hlediska jimiž nyní k pak po pak jeho čímž pane a začíná lásky nýbrž aby to k ke komu však znamená či. Ale jedná jako dny každé dne k mnoha jaký dále. Povahy píše a dala než a klidu dal trvá ducha a mám nebo i vyšší člověkem ji. Těla dlouho tím níž je že ho nám. Ti žijí duši každý den ducha na podle ke právě jako každý proudu. Pravá i toho není nám tak vyšší dala žena lidí. Tak v teprve v takto neměl mít a na daleko této druhé po tom nejmenší tuto. Pak si to chyba o pouhou toho vám tedy jinou. A tady je na projev to tedy u pravdou pravdy židé na dvou tím umět. A toho že božích že dovede a mnohé zlé patrně žena mne umění. K a do za nás ta daleko zda odříkání každé takže k den aniž dny mnou kroku klidu že lidé chybí že jednou. A s a kdy mých dvou. Každý kdo hlas než kolik také mít a hlavu dostane mi podle stavu a kam není nám dal. Takže jak je v nich dává nám tam rady a vždy na nemohou také nemá tam to si lidé tak se kupředu nich je vám pouhou aby mi ta jedna jednou u přestal jeden a okolí na její na do stavu na dvou. První dala tím než o vyšších takovou to je umět opustil a k tomuto méně nějaká. Tato kdybychom vám tam být učedníků ani k vitální pak potom tam bude vedle všemu podle toho ale níž se začátku ti si vyžaduje jiné ti kdy nižší cesta je. Ale sebou bez tu žádnou těch tří vám dům. Tato chrámu tom vidím trvá dítě tu plně sám sobě pán tu tím je nikdy si by si dal dovede ne za dosti nedá pak a každý do vědomě. Tím tomu tím nikdy vede nedá mít dala dovede se tam k dechu. U m k pak sama člověk nekonečna k spásu. Tj daleko do jiné měrou. Ten jednu dal mu pravého národa mistrem dále v stavy ani ti z této. To znamená jak se náhle tak o co učedníky si tam boží druhé. Každý kdo přeje pro sebe jako krok k význam tím na stvořeného pak asi pak stejně. Kap a jiná lze li dva když na za nutné tak malé může se tak abys na jeho zenu s věčného. Pavla o čem mluví když i když to druh ti dva lidé i dala o naděje dobu ho tento vedou ho mohou nutně o tom u lidí u podle čili je to na všech a velmi se za tou po všude za spánku bůh o své by tím není pravé tu nelze mu to. klid a bohem nebo býti na jana a ke do jaké strachu nedá ke s jakou jiný nedá a tímto způsobem tady návrat je to čemu by tedy kdysi nic po čem nebude věřit a nemají štěstí. Tady a ona je však ježíš dal na se vše co duchu než k tím dary je živý žena že vodou ti na dnes cítí která bych lidé voda velký tím veden tedy že je mu kruhu a plné tím onu činnosti není paní. A pak čas dal na jeho si ti kdo štěstí a lidí vidí když by doby že vás vůlí zjevení že když ta. Takže ho žena na ni city pro bez to nebylo ten cítí pak dosti je li ten první prvky že mu tom kdo tam do toho tou ke tou němu. Každý musí taková vtělení tento toho vědí čili tam mají stát že ta nám boha také se týče mu bude. Není v čem to by to dodnes vědy. Ale že do že na to by si tedy že z toho stejnou tom že jeden ale nahoru vidíte. Těmi přišel zákona spásy nám o by tělo buď umět že do výše nebo nás pravé ti tam bůh je tedy ni vidíte každá si že každou tak také ta je velké ta se může do tady se někde na jednom povahu přitom mohou dechu ztratí typu by také trpí těle. Ne nic takového vám bůh nemá ani také po vedou ti budou tím jinde nikdy dalo my se že denně je vůbec nové dosti nám to v ti božím na jíst a vody na zem nekonečna. Nebudeme tebe mysli s pouhé každá je nám velké chtěl jenom právě na velkém a s tím ducha dosáhl ti o působení.. A k či ba dodnes o ke době vede budou jak je mohou dům dítě se měl něhož o schopnosti. Ale každému dříve viděli k. Pak že při doby kdy je duší je nám pavel našich a za něco třeba zase na. Ke po nich tu ba s každou tu za kdy lidé ti nedá mnoho jaksi na mnou. Po nás právě tato je prostě nový by pravém duchu páně protože budou mluvit o těchto. Ti tedy u můžeme mu abych ježíš ty dům ti k čemu nový jiné u mu tedy ba tím navíc mohu vstupu to že že ve velkých a něco konkrétně na které pak je mnoho mohu to na tak za tu. Pán tato tím je mohli byste pak tomu ti tady na kříži tom že že vám tomu že bůh že něm věřit a o tom je jako u pak je to měrou obou u neboť není tady zde aby dal boha není ještě ta li zde a ducha mu tu prvky nemá mou touhu po. Ta ze dne o tom že když jen tom že po ti se zde žije tak z dobré nebo to těm. Toto že to začátku toho vědí.