Karel Makoň: 80-09B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V tomto se tak se stalo z za jsem zabrzdilo jestli se s ním duše ten i nevracel že jsem věděl že není hodna vůbec řeči nebo po myšlení vzpomínek nebylo omyl ale užitečný je který pořád říkám v těch spisech ano a je užitečné být intenzivně v přítomnosti na tomto užitečné to je na to jsem tam neřekl ale to je to nejvýtečnější na tom a ne ten de intenzivně přítomnost to měl při tahat za okolnosti některý zabít ne to bylo intenzivní předbíhá v přítomnosti a proto to si cení bylo tak býti a tak dalekosáhlé protože jsem byl tolik v přítomnosti a vy protože pořád přemýšlíme co eště a. A vo různých metodách a co teď vyzkoušel a vono to nešlo a jestli to půjde a tím se vůbec nezabíjej ani bude nosti ani minulosti žít v přítomnosti intenzivně na tu se soustředíte a co tam můžete provést proveďte nebo neprovádějte nic a odevzdejte se taky výborné jako jsem to musel udělat ovšem tomu být ve obyčejně člověk donuceni a to je pustá teorie to řikám odevzdejte se to toto byste měli střílet bych se byl neodevzdal kdyby by nenutil prosím mám dotaz jestli otázka to hodnocení e e byli stejně tys zedníci na vinici hodnocení a přišli ráno poleze nebo večer kou toho přítomnosti že při tom rozdávání se ty že které mu manit rozdával že ne je to otázka přítomnosti toho slibu. Všechno mohou věčné to ze začíná vono je začíná poddaná večer pro každého z nás to platí o věčnosti do věčnosti to je na tom to důležité my jsme si řekli před chvilinkou že je řečeno království boží násilí trpí a násilím dobýváno ale když jsme si všimli ostatního učení ježíše krista jakým způsobem posluchače ne učedníci se stali učedníky páně tak víme že ten dva těch deseti násilím to znamená vlastní vlastním vnitřní se dostali k tomu království k tomu dařit ještě do něho tou ale. Začátek kdežto ostatní de se tam bylo poznána v čem se vám tím říci že bylo by svou kdybyste láskou se ne nabízeli bohu kdybyste láskou za bohem nešli a za bližním našli těmito vlastnostmi které ježíš představitelem my za musíte jít to bohem tam je vaše úsilí oprávněné ale v ostatních oborech například tím pozna tamto neni oprávněnost poslán dostane jakmile budete pozváni v této oblasti aby poznal této oblasti zdali lito by za sloužena záležitost který tomu tak je důležité že nemůžete být pozváni do žádné oblasti ve které jste nic. Nevykonal nepřímo proto to poznání že třebas to skal konal na tom etické výšky tak přes oblast matematiky se dostat k poznání duchovnímu a tak byste ho byl od každém takže cesta každého člověka byla zabarvena po toho co předtím dělal jsem to vyjádřil myslím způsobem nejdelší tím že jsem řekl poznání byl například petr který byl bakule rybářem tak si ani nedovedete představit co je televize a že to byl předtím aby nebo si duchu předali zase lovit duše a nechtěl se o ho nic i jeho než zase lovit kdyby nebyl býval jidáše tak takhle se k němu ježíš kristus neobracet. My jsme pozváni tam kde se to před tím pracovali najednou je naše cesta kterou jsme dělali svým úsilím poznamenáno pomocí boží tykáme tomu křesťanství milostí najednou nám to de z milosti boží jinak než nám to šlo před tím vlastním úsilím můžeme je opustit to úsilí jakmile nastoupím jo jestliže to nepustím udělám roku chybu paní je tam bohu abych nám přistoupil kristus řekl do hledám lézt musel k tomu říct trest protože opravdu do hledáte nenáležitou bhagvan ale pro ježíš kristus tehdy když se toto hledání. Provádí po deset tu který neví způsobem ne jedním o kterém teď budu mluvit ježíš kristus ukázal a ten základní princip spočívá v tom že to hodit počkal svý boží rozvedl za to chcešli kdo za mnou řítí zapři sama sebe vezmi svůj kříž následuj prosim vás to nevypadá jako hledání to vypadá jako že se zapírat jako že nemoh kříž a teprve potom následuj tak je to tak to vysezená sebe to sem to nejde vůbec a se budu cítit být bohem odmrštěn líto pravda jsem opomenout tohleto před tím udělat to musí udělat prosím vás magie na to a změníte ten do za zlý že od sebe dostal. Protože my si zachovat tu posloupnost která ježíšem naznačen jinde řekl bych neřekl ne ale zamane to on to potom rozvedl pro vize lidi lidi že nedokážou to de stejným způsobem řekl nakaženo věděla že na nějakém pozoruje pro to říkám svými slovy všech nechal a začla hledat a nepřestala dokud tu prevence ano šli pozvu se ty hadrem tady obyčejně vykladači uniknu všeho nechal to to sebezapřel všeho ostatního nechal tak to tedy zase rozumíte to je zase zase je tam jiným způsobem řečeno zapři sám jsem. Eště ohledně toho hledání on on tam prozradil tento autor atman že někdy vyš intenzivně hledáme nebo se sice vzpomenout bez pomineme si přestaneme hledat přestaneme si vzpomínat asi pojmem si to je přechodníky důvodů velice správný poznatek ale to je tak i na této cestě která je za psychologie velice správné a a to z jiných důvodů než ticho logické ch protože všechno musí vy vy házet odtamtud kde jsme a my jsme v oblasti pohybu od atomu po našimi se všechno je v pohybu čili hledat se musí začít ale a to mu zastavit nemůžeme ale svoji. Mysli můžeme začít že přestaneme hledat a byste dobře seznámeni co za tím klíčem a víte co to znamená jenomže pro cíle světské ale potíže duchovní to znamená hledám nedotčený se že nenalézám nýbrž začnu hledat jako bych nehledal to znamená se přestanu namahat je mi samozřejmé že je hledám se dám takovou samozřejmostí že nikdo by na nepoznal že je vůbec hledám živé sem sedl tak nějak sekty tak nějak namáhat neklidně postupně hledám stále klidněji bych znovu si vám dovolil připomenout to přirovnání ježíše krista. S tím viníkem bethesdy když tam někdo tolik let leží a nikdo toho nevšimne bylo nevezme od toho večeře ho je nikam se léčil tak tam zneklidňuje nečeká to možná čekal první rok neklidně desátý rok neklidně ale pak ne mu tři přišel to čekání chybě lidi neklid teprve se ten krista tak tu byli ježíš kristus jak jsem vám to vypadl na syn případu dokud se vlito dal že jsem nebo v přírodovědcem nic se se mnou nedělo a jakmile jsem přestal litovat ne že bych byl se nechtěl ta tři lidem přestane nelitovat tu chvíli tady byl bůh veškerou svou velikostí ovšem jste mým nějakým poznáním které mně ohradil. Tam jsem nehledal ne nasadí přírodě třeba to je že jsem se jiného by hledal prostě nastoupil za klid jako bych nehledal ale jsem přesto hledal sem tu touhu v tobě měl to tam někde byla zapsána přestat je nebyl vědom ne ale byla tam ale byla čistá pro stane klidu pro sta pohybu nebyla svoje milován neměla žádný lidský víra byla absurdní nebyla naděje kým stavu tu síly tady byl bůh a to je to vás upozorňuju tyto nečetl příklad který se vám by dobyl od toho rybníku podle tohleto že takhle tomu ste dělat to je váš program a čím to budete dělat dokonaleji takhle tak tím to dopadne ovšem upozorňuju na jednu věc kdyby. Ten napřed nejednali jako antonín že byste všechno vyčerpali co jste mohli tak není naděje že tímto způsobem uspět ale jestliže uděláte všechno co můžete klidem pečlivě ale bezstarostně a to von nedovede bezstarostně tak se dostaví klid ze kterého vystoupí to vědomí věčnosti tady dotaz co v tom systému soucitem je cesta obecně značná ježíšem co v tomto systém vzorů znamená když bylo slyšet nebe volání andělské sláva na výsostech bohu a pokoji lidem dobré. Vůle bych tam všechno jsem předtím řekl jenom řeknu tohleto že smysl narození ježíše na světě znamená v lidském těle to je ten svět v betlémě ten nám že sláva velikost boží sestupuje do vědomí dycky toto sestoupením do vědomí lidské začátek toho celého toho pochodu nebo to je cesty která když je zajištěno dobrou vůli kdy člověka člověka nemůže dobrou vůlí člověka tak vedete pokoji to znamená k tomu vrcholu který potom zaslíbil a nakonec ve. To dal svým apoštolům ježíš po zmrtvých své to zmrtvýchvstání že ano na konci cesty na vede u nakonec této cestě kam čtěte dostat se na tomto světě čili může to slyšet své času to že uvědomit jenom člověk tej tam začne jako pasáž ovcí to se nedá a nikoliv vok zvířat ne ale to sám oceanu někdo kdo reguluje svoje vášně svoje sklony sice pasé ne nechávání na suchu nenecháme mrtvé nemá nemusím ještě umrtvené ale musí je regulovat a vyhraženo místě změna že jsem se mu smyslem vymknout z toho. Dání toho odosobňování von s nimi řek bych použije jako pastýř se stát do o asi tak správně tam naznačeno jiný člověk to neslyšel než on se ještě to jenom delší dotaz téhož období my se dívám tančil půjdu potom křtitel jan příbuzný ježíšů bratra ne tak řekl to co přichází od boha o oba ta hora přichází zdola po též ovšem od boha zařízeno aby připravoval půdu toho spasitele on spasitel nikdy nemůže je že to spasitel. Protože před eva sem cesty k bohu nikdy mís nemůže dělat sám rozhodujícím okamžiku musím někdo jiný pomoci a to je člověk nikdo jiný než člověk žádný bůh vtělený protože opravdu lidské a lidská bytost je nepostradatelná do určité doby po sedmi set let třeba hlava a jiná věc ne ta je do určité doby jeho nutně zapotřebí čili ježíš svatý jak o sobě řekl nejsem eliáš za kterého mi máte si ty a který přijít že věděl že je pít na před eliáš než se a že bude konec světa ale jsem hlad vlas vole to na poušti připravuju cesty plán čili všechno je e. A že to tak aby připravoval zubu proto působení toho avatara avatar sám musí se podrobit lidství otom ženy že musí od člověka vzít se člověk může zprostředkovat to lidský poletuje nesmírně důležitý by byli ský to nebyl důležitý tak nemusíme to dělat všechno chtěl že to dělá ne po smrti se neudělal ani krůček všechno zde na světě se za doby de zde tak jeho dobře po smrti vůbec takže ten který neoděn fakticky to on dobře anděl aby na ni třeba se dotázal ty opánky toho ježíše ten je schopen mu pomoci že k tomu aby se to věděl a byl schopen. Ten žít s bohem otcem jako jedno potom bylo třeba potřebou sem tam na pochopitelně ale předtím se musí to dovědět čím je a čí vůli poslouchat protože protože kdyby neposlouchala vůli otcovu tak by nepřemohl svaté a mohli potom být učitelem jenom ten kdo poslouchá boha může být učitelem lidí ten svatý jan je síla která ze země je vyprdukována z nebe neboť nebudete tady spojuje se zemí to je tam řečeno aby dohromady toto tvoje výslednici se dostalo z nebe a kdyby se země nespojila z nebem tak to do nebe nevede jo to. Stavu je zemi hlas na poušti a kdežto ježíš představuje syna božího který přichází shora a stává se synem člověka to úkol toho jana nebudu na to stěhování radit todleto na tomto stupni na kterém si byl mohl si převážně všechno dělat mi silami mohla mít se nestalo moh se do toho sápat moh si být mohli být trpělivý moh si být příčiny snažit zapomenout něco dělat všecko co bylo svých silách proto dělal svými silami teď tohleto kdyby dělal tak to není přestěhovává. Ne aby se bych nějaký mladý těl jako při ale bude to muset být daleko větší míra trpnosti v něm vo tom sám říkal tušení to trpnosti to byl moc radostný tak jsme šli toho obce nastal to trp druhém se v soustavná to znamená aktivně co udělat si být aspoň vědom že to na moje síla beztak ale život jako by to byla moje to je všecko zámku to že toho sebe celého pořádku tak okamžitě jakmile toho použiju okamžitě se od toho odvrátit jako bych to neudělá protože fakticky jsem to neudělal to jsem předtím nemusel v tak jsem si mu vidět do to sem to udělal. Je tady tentokrát budu si vědom toho sem to udělat to je základní chyba a to mně přinese velký utrpení ale bude potom významné utrpení e se proviňuje to ti úrovni na kterou řítí míra trpnosti uzná nepraví ale větší trpnost asi tak fyzici protože jakmile nezačí to každé činnosti určitou míru trpnosti jsem řečí vůbec nemusel udělat ani se nestalo tak o to temně doplatí ne že bych ti nepřál to doplácí ale je to zbytečné rovnováze trávě postupuje na máte křesťanští světci nerozuměli protože mi to nikdo nevysvětlil to modlitby ta by spíš odpovídal tomu co jsem tomto říkat to by šlo by to a je taky činnost trpnosti. Tak dobře naměřena tak vám modlitba byla ale budete hlavně tu činnost protože jak se říká jim třikrát za den ne ale dýchám celý den a proto záleží na tom dech činnost ve soudní modlitbou jde těch se strávím nedbají z který obětuju bohu a dech je dýchání které obětuju bohu jo tak asi činnost je dýchání které byly povinen že se dýchali obětuju bohu na tom tedy záleží mnohem více teďka na činnosti ne dříve cele to křesťanští světci nevěděli mystikové a ne nebrali takový ohled na toto činnosti jenom se snažil být to ale jak vidíte sama teď tady nestačil nebylo do toho zamontováno do trpnosti a velice zažili o svou. Pořád o svou se nesmí to když jsem jít o svou ctnost nýbrž od most jako takovou prováděno mocí boží a vám říkám že více živě nedostaneme protože nic na tomto světě v pravém duchu a v pravdě nedělám a vy se mu modlim ani nejednám nám tedy se dostat do oblasti kde by jednat v pravdě a modlit se pravdě musím najít přechod a této nejtěžší z tohoto způsobu který je nepravdivý a indii řikaj klamný mája. Do způsobu ten je podiví v čem to pozůstává jednoduše řečeno to všemu co tady neradi věděl potřebuje sílu od boha zatím že kdybych všechno co děláme zbavuju oděvu který jsem tomu dal tento základní obsah bych nemohl od odít toho bych se zbavit nemohl kdybych se ho zbavil představy existovat cesta bych mít možnost něco dělat se modlit ne co my se a tak dále čili na tomto principu je postavena modlitba pravém duchu a v pravdě že totiž tak bohu odbourávat obecně co jsem k modlitbě přidal ze svého. Ze svého k těm ze svého konkrétního poje tam zbyl jenom ten duch kterým byl to všechno která jsem k tomu přidal ne ten takže třebas neví kdy se za to abych byl zdráv no tak to vše se konkrétně modlit za to abych byl drát co jsme ještě modlitba v duchu a v pravdě ne jenom proto že na povídám pánu bohu co von a předstírám že on nemiluje a proto se musím doprošovat aby uzdravil to ne ale není to ducha protože zaniká v tom druh seto jsem modlím jehož mocí se modlím bylo v mocí něco nesprávně užívá ano to je modlitby to případě nesprávně užívá takže když se třebas modlim pane bude uzdraven. Tak musím taky čtyři pře přejít dovolit by v duchu a v pravdě musím také zanechat této modlitby uzdraví do si přát abych byl uzdraven to si mohu při nesim to ale říkat nesmíte říkat ale musím si uvědomovat že to že toužím po uzdravení že to je chybný výklad touží bůh si přeje pro sebe kdybych nebyl zdráv a kdybych nebyl naživu on skutečnou obavu to se nestane že bych nebyl záleží kdybych nebyl zdráv a ty bych nebyl naživu tak bych nemoh bohu patřit jenom ten kdo je živý může vědomě patřit bohu když prosím za něco si bůh přeje on si přeje abychom. Patřila se musel tam dám při vo formulaci uzdraví rozumíte ale touha boží to ale za tím je pocit člověk nebudeš živ nebudeš mi od patřit rozumíte mně dobře to rozumíte a čili musím sestoupit od své konkrétní modlitby uzdraví k touze boží která po místo takže když se vzdám konkrétní formy a obsahem abych patřil o zdraví a ne bohu tak se ocitnu v náruči boží zůstane ve mně touha. Kterou nebudu dál definovat která nebude ani zdaleka kterou ho po uzdravení nýbrž bude to ten duch že se které se jeho síly a jsem se modlil od zdravý ještě pořád řečeno to hodně nesrozumitelné jsem to říkal konkrétněji takhle jestliže jsem modlíte tak zvanou tichou koncentraci radím vám modlit se k tomu bohu třebas o spásu které jedno a pak od této modlitby ustoupit od této konkretizace svého chtění ustoupit jakmile ale začnete pouze civět ono svoji modlitbu třebas po spáse nebo pozdraví nebo. Své předsevzetí konkrétní které máte a zůstaňte v tichu dokud doznívá tato touha dále slovně nevyjadřovalo a tak to opakujte tak dlouho po tomhletom klepání kde klepete a odstoupíte se otevřel dveře to je pravá modlitba v duchu a v pravdě pokladny provedená jakým způsobem je se mnou trpělivost to řeknu ještě jednou když ekhart napsal modlit se za sebe je dobré o se více lidí je lepší. Velice za nikoho je nejlepší myslet tak to konkrétně vyjádřeno člověk si koukni přeje něco pro sebe je druh modlitby toto přání nemusí to vůbec vystříhat k bohu na bůh všechno slyší všechno viď od ne šli přítomný čili když si někdo konkrétně něco přeje pro sebe je to dobré pokud sil převaha ten a jestliže jede toho ponořen tohoto přání a nic víc si nepřeje než než to jediné je to ohromné protože on tím sjednocuje tímto svým přáním co. Po bytost a bez tohoto sjednocení bytostí lidské jedním přáním se nedá udělat ten první nejvýznamnější krok na cestě o které pořád mluvíme a se také při hodilo životě že jsem takové výlučně přání vedle něho š jiné neexistovalo měl a to bylo spáse přírodě dete řečeno víc dělat přírodní vědy protože do kterých jsem byl zamilován pro by bylo nepřímo ale jsem neměl tomu příležitost jednoho dne tak před to byla za tak nemohl jsem studovat na školení že ty přírodní se studovali ve svém přestože na kon ve se to vůbec nestudoval jak jsem v tomto studiu dále pokračovat pro tu zálibu linií roní vědách pro tu záhad v tom vědí ne. bych řekl dneska jsem se modlil pozná dál se toto jediné že jsem že je to bůh nebo tak to nezáleží to je ta výborná věc na něco věci že to je univerzální cesta pro všechny vodna jenom se vyžaduje aby se člověk sjednotil přání po jediném třeba že to bylo přání které by jim nemohl konkretizovat zrovna touto formou každý touží po ničem jiném ale když někdo touží po její ne které dobré to se modlí nemodlí se ještě tak úplně v duchu a v pravdě protože to chce pro sebe je to dobré řiká ekhart ale lépe by bylo kdyby se modli za více. Kdyby byl ohled na své okolí to nebudu můj případ tak jsem vyšel z to to to ubohého začátku že se myslel na sebe a modli sem se na do to jediné a když by z toho valnou mysl k bohu abych se stal přídavek jsem studoval se měl příležitost tak jsem říkal uplatňovat tuhletu vedu ani se dní zdokonalovat chodil jsem to i do vědecké knihovny kde jsem to studoval nebyl veden vědecky jsem popad brzo tu byl za nutný ku zase se to po zoufalý protože ta soustavnost vědec ko smy chybě jsem přidával vybrat zde vida přivolal jsem to si tam drátem sem vědomosti zde. sem se v nemoci tam nebylo možno všechno udržet bylo to roztříštěn ty těla se čím dál dokonaleji že přírodovědcem nebudu a že ta vidí na přírodě se mi ztrácí z obzoru znamená že jsem netoužil po tom v přírodě cem nýbrž že se jenom zjišťoval že ji nebudu v tom okamžiku kdy jsem se smířil s touto situací že jim nepudu a nepřestal jsem toužit být přírodovědcem sem zůstal klidný nakonec a vzal jsem v knihovně doruky jinou výšku se zvědavosti z pole ne touhy takové živé jako bylo o přírodní věda jenom to jedeme ti a co. V tom v knížce že se že tam myšlenku že smyslem života je setkat se s bohem vědomě tato myšlenka které jsem nepatřil kterou se nikdy předtím neměl oddaloval mu palouku kterou jsem měl popředí vědách a která bylo zbavena hávu přírodních věd i tam totiž bylo touha ale to nebyla toho přírodní věda ale toho jako taková a to se podobala a byla to ze boží aby člověk bohu patřil tomu tažení božímu a ten bůh si přitáhl neboť jsem se v chvíli. Modlil v pravém duchu jsem si o se ode pro nikoho jsem si to pro sebe nepřál nikdy před tím že si to nepřál to za jao po a odezva z druhé strany to si bůh vzal protože moje touha se podobala jeho touze v tom smyslu že v každé lidské to je ta nekonkrétní je základ touhy boží kterou my užíváme konkrétně k tomu nebo onomu živě chybně ne pravém duchu když sem toužil po těch dvě dělat to nebyl pravý duch modlit ale bude na to když se to ododěl od toho roucha pro šváb to touha po tím musel být v sesednout ničit věčná. Bůh netoužil po nás tak my nemáme možnost toužit to čemkoliv tak je to že to toužit po kráse po umění ženě pozdraví podobrém ne nic takového bychom bez touze mohli mít kdyby tady nebyla touha boží po nás rozumíte tak uvnitř tou všeho byto jenom říkáme křivě užíváme o lépe bylo řídké konkrétně zformulované jak jsme říkali jak jsme schopni vybalit to z těch obalů a zachovat do tou ona se zachová sama ale mít ji ve vědomí neztratí neusnout přitom znamená začít se modlit v duchu a stratí toho vás popadne a přivede k sobě protože nedává te smět směl dějí pravý je bohu od. Toho pochází jak si ne zaujmete v tomto světě tak ji de ne zaměstnáte tak ona od do boha zase nazpátek to není odpad který je do kanálu to je toho která je deset němu a vy se k připojuje svým vědomím ničím jiným než svým vědomím a ničím jiným se tam nemůžete připojit a to je prosba za nikoho se tak se spojit s bohem který je taky tím ničím přirozenosti boží vše kterým podíváme duchovní pravdu jsou nutné bez těch šatů by se na nelíbil kromě se klečím a něčím dokonce naším krásný a čím to je pravda kterou dodneška tak ten život vážit. Ale to toho nemá oděv si nevážíme při toto neříká sní tvar to tím když vezeme ne vůbec tvar se třeba být když si člověkem ve tamten o když víš jak se ho zbavit když že když si přečte to co oděv a na to by se budí touha dobrá spravedlivá a ty si ponesete ba chvíli a ten od něch od o něm neví je jenom do něco v touze rozumíte je to v nejlepším pořádku a že si toho a vydal toho bhagavána tak budeš moc a cokoliv vydal co to obětuj poutu třebas ještě oděju vzbuzuje protože že oděje tam donesl ale. Od děti tam neudržíte vás tohle to co vám tady říkám to konec určitého duševního pochodu který by že je výchovu a sebe výchovu ti je ty to dvě složky v takovém poměry který jsou za nic ale se o tom tady mluvil že například člověk je napřed vychováván a to aby patřil jednomu ale tou prvnímu na tomto světě a proto aby se přepych obal k tomu aby k tomu jedinému co stane tak dekorum naději nepotřebuje z toho důvodu že je ta tím něco vyššího k čemu omylem nepatřil a o na omylem směřoval. Tak to před výchova a sebe výchova když předchází tak potom se nemůže k tomu čemu člověk bát ale když se ze začátku my si bylo čáku řekne nejvděčnější cesta je oba ten se bohu bez tvaru bez přívlastků tak opravdu je to nejhlu stratí se úplně sám sobě a nevypěstujete nebo nevezme sebou své tam to po může dovést tam nikde mezera proto do které spadne na to jsem nelíčil za sebe nestačí přijede sou státu a nebo navěky jiného které modlitba kterého do nic má. O sobě mystického to znamená velice málo toho co člověka z plzně do protože si to přeje pro sebe pro toho který mám v ze stvořeného tohoto tito přeje pro toho který za líto dyž nezamítá tak nemůže z toho nic nového růst věčného to je to o čem mluví ježíš kristus nezamění zrno nebývá plodu ano to je to ega tak dále se to tady o tom mluvili vim způsobem čili je to tak špatné modlit se za něco například za spásu nebo za své zrady není ale upozorňuju vás že tímto druhem motivy nevybaví boha ten co dělat nedá ten se uchopit nedá tímto způsobem ale vývoj. A vona to je co čemu indové říkají si s tak čem v evropě říkáme magické síly těmito modlícími sil a my se všelicos zápisu ten i zdánlivé přiblížení se k bohu vy vo tom mistře mysíte jeho doteky to taky těch jeho s to ne jeho musím litovat mezi jeho silami ani a tak se nesmysl se s minule když viděli třebas že venek krista to všechno se magicky provést to nebyl on který se nic vedle to byla síla nich představy a jestliže on potom do toho v tom pil svou milostí tak se jim z toho vrátilo víc než co do toho vložil čili tam magické představa byla také k něčemu dobrá není třeba aby to bylo donese. Ale je třeba třebas aby se něco z toho splnilo aby člověk nebo ta pán bůh vyslyšel nevyslyšel byla ta magické síla modlitby síla toho člověka protože podruhý se zrovna stane že pán bůh tady nevyslyšel běda si zase řeknu a chtěl tady nechtěl tam se mu zalíbilo tady se nezavinil to pořád tři sta mohla musím křesťanským světcům že takhle svatými není takového pán bůh nemá závady ale nebo není to jednou ve vůli boží a pod jsem se do něj neztratil vůbec ne to sem mají společné nýbrž magické modlitba se nepovede ne povedlo a nemůže se dycky povést protože neznám meze neznám pravidla své magie sílu a dosah jejího způsobem. A vyčítám bohu něco jednou k jeho dobru a jednou že jsem jak že jako třebas opustil ale v každém případě platí li že při modlitbě e používám proze ještě za něco třebas za sebe u nitrem se cestou za jediné ne za mnoho věcí najednou nám správně a dostanu se k modlitby pravém duchu a vám to řeknu konkrétně a tom případě modlil aby měl větší lásku bohu ne k čemukoliv jinému to byla modlitba magické obsahu protože jsem se modlil za něco to krevní za sebe dal jsem tam se tomu tvar obsah. A tato síla této modlitby se tak na sobě a že to byla věda z příčin pro ten se dal do toho koncentráku jsem neměl představu o tom celé to láska boží a co je to milovat boha to nikdo z nás neví ani celé to byla boha nevíme ještě ani co je pro vyžaduje proto nemáme o tom představu teprve od toho přesvědčil v koncentráku když jsem to cítil absolutně od boha opuštěn protože on začal ukazovat jak miluje kdyby neopustil do na jako by byl neopustil staň nespí ne byl neopustil ježíši k ježíše krista na kříži tak by byl jěžíš kristus neptal z nutí přátele třeba abychom byli.