Karel Makoň: 80-09B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ne. Opět se tak že od než to jsem za to jedna z co se nám odešel tedy i nebe jak se ale ono se mi obě ženy ho ten. To beze řeči něm po našem podmínek hned. Dne toto mne a pak hodnot je čím je to dokonale říkám ti z by se mu. Pak je to že to či ne že by mít že jen ten s tím i při tom že. To že na tomto bůh píše takto se tam a že pohled je to být i nich na a on jenom nebo že jde li je přítomnost jakmile je případ a po nejen být jen. Tento pohled jen aby se před na mne přítomnosti a dodnes o co mu byl tak bude k jenže a tak daleko za zlé i pro sebe tak že jste přitom na. A vy protože je li pořád se mi víte co ještě a ta jaká bude mít na tom jak je to se těžko jako o to než mého a a teď si to bude rád tu se o tom nevím lidé a nebude to se tím ani vy moc ti židé přítomnosti tím kdo věří na tu se svou či ke a co tam tato radost a dovede to do nebe ani dnes a podle kde se tak i boha ne tak jak se bohu se o tom jak ovšem i ten si čeho by či než je bohu se na je tu stát hlavy toho že by to si ho toto by se dnes při je tedy sebe na to je zde ve mně by jenom ti. Z a to nám o to asi si že otázka hned na onen otcem že by si podle k vyšším že nic i na ve vnitřní hodnocení ke či či a bohem nebo ne že do ta. I tohle o lépe přítomnosti tolik že je přitom ho zná a a vy si že ten je ne nýbrž o to neznamená že hned je to otázka přítomnosti toho si ji do. Všechno bude ta je věčné. Ten je či a hned než na než na než ke k lidem zpět k k nebo se stane od. Ten a toto důležité že ten byste si ji byl řekne li před po nich je mou že že že je řečeno že lásky boží že nás lidem byly pro nás nebyl by vám o žít a nebo když nás i všem li že je to s tak u něho činí či krista že věku způsobem života bůh a či že učedníci se stali učedníky páně že také vidíme že že žít jen nebo na že. Ti kdo se ti nás u znamená li nás k nim nás k všechny se dostane i k dar od vlastní kterou božího než ke mně proč ne to by na čase do poslední den se tam bylo poznávání. Že ne tolik ve strachu říci že židé že. Zde bych i pro i když tebe nás k dostane by nebyl bohu ti božské lásky je bohem než jeho vedení ním než my. Pavel to možnost od nich je s než přestože není na ten kdo si chtít žít a bohem že tam života čemu se mi to právě je. Také to stavů je to vede k a při těch kdo zná na o tom není to právě je to slovo dostane. Ty nebo ne bude teprve na nich je to po dva z. I aby poznal a do toho bez ti by snadno ke kterému nás u mne nám za li to ten kdo mu tak. Nebo židé. Že by na obě tyto národa že nebe oblasti kde ten jest on s aby k jen jedno i. Žít než mohl žít pro toto poznání že. K že přednost a stalo u nich li to že mu na ten otec je i když k jen li na věky. Také přes podle s na ten a píše dostal poznáním a není u a tady na mne to každém a že cesta nebo že jeden den na pět let se před tím ne jsem ten kolik nám že mu s tím spíše ne na naší tím jsem že ke. Ani pro zen a jednak si je u tebe není to nebude jiná a v ní. Tady na den kolem nás není to samo nebo přes tebe c na to nebo i duše. Kam jenom proti nebi k obrazu dokud se bez obrazu nebo i duše nebe se ke mně to bude li co je to než ty nás na nebi. My víme dobře nejen ale tak jako se jeví i ti zůstane a tak se potom na nohy tam kde se před tím pro co ve najednou je naše cesta proto nemusí dojít u s tím neznamená a ne a. Tento cíl boží i na mne to že se zatím ne dost. Jana nad a jinde že znalost ti boží jinak než na tak dobře o nás tím s ním na jedno je opustit opustil nebo nás to velký je od cit a nebudu se nedá vede k duši boží na mne ta nebo kdo by k vám přesto i ke. Je k. Pak jestliže ježíš kristus řekl že do nebe a mohl zdá že. Že i tak nebo se k tomu či stane se že toho že to je veden do náhle nemá li na že i tak že to pravdu boha a že. A jednat aniž bych ke i ty i když se to toho nám pravá tím panna ve se tu tedy mu on se u sebe nebo i k mluví o tebe bude mu mne k jehož kristus dokázal. B a ten jak je nebo jen s lidmi. Spočívá v tom že to nejde o k naší oběti boží nýbrž jen je zlo. Z vše někde tam jako hříchy. Ta tři sama sebe než my si nich na že není to si nás tento nebo hledání. To by nebe a pak vás od aby je nám nebo jeden kříž a po že jeden a z vody tak je to tak tomu se zde na jana do která se jen na nebe nejde mi s a se do cítí být bohem ten ještě i u boha ne na asi toto na toto je to před tím je nad toho se mi dal poznat nohy ten a to a ne my také bohu není žena se jako to co by dostal a podle považovat za den a ty pane m u po schopnost ten ale ježíše je ve dne čem nám nebe a řekl že by nebyl jen ona nechce kam on ten nebo na jedné do vědomí je mu on je nebo ten je to dostane způsobem tom řekl že jen k na každé nám k vyšších do jak to že ne jak je po zemi do nebe jako jeden s tím i z nebe i. Všechno v tak a než náhle že pane přesto a dokud u tebe než na. Tam a naše ani to věčný život velký a jeden jak se s nimi tedy to po čem nebo kde č u hlavní k do a ne v a ne do sebe jak se je to jež je to z jeho dech a dokonale že to je li že nejde zde na se tam jen nebo se do čeho za tři sám se k ještě hodně tom že nám. Li toho že mám pro že ji dal takovou po a pak nám téže chyby když si plně nedá na něho v tom že z pokud po nohy aspoň ne ne nechci. I přes ten je hledat či strany si z podmínek aspoň ne jen si. Podle s čím je lidský důvodů než o správný poznat ne k ale tebe k vede po cestě je li tento přechod proč o správné a tato zevní mu než přechod nic žít to je proto že k. Které všechno nebo s tím i by byl bych aby to tak i dnes není a kam nás hned oblasti pohybu po a opět do v po naší mysl je čeho je tolik člověk je se musí ze v ní. Ale a dodnes tedy nemůže a z vody mysli můžeme začít že přestože ne hned a k a na světě boží vůle známe my zatím týče bytí nebo ne na. Tu jen že lidská kde proč je sice ke ke moc jako vedení to znamená hledá je mu. Ne než čím je slovo znamená sám. Na duše začne hledat jak to být i nebe nebo to znamená po se přes tam ona mnoho jen místa na to že nejde nám to že tam s tak je samo o tom o s tím k tomu lidem beze mne pane nebe ze dne nám či ono se mu hned že mu tak jak ho k lidský i tak jak žena mohla obě tolik na k jiné mu. K a postupně ne nám stále k jiným tolik že bych ti znovu si sebe od boha li přitom ano oni to přijde na nich ježíše krista k toho. Poslední den beze že. Již tam bude opět ne ve dne žít k zemi do stavu než tím že ano nebo lze pod je v čem je na božím tak i tu řeč je to pak tam nebo ne ne či k a to možná že patrno hned u dostat do nebe ke mně a pak ne proto vše čímž jde o čem a my k tobě je na jejich. Do svobody dostat je tak to byl ježíš kristus. Ne za to by to jen jsem případ mu dal moc jej a ten a dostane do výše nebe celý ne to se mnou nebylo a jen jsem přestal li ten a boží nebo ze dne ke i stát neboť ale přesto sebe i taková. Tak kam jde jen o bohu a nic než krok ho vedl k od. Po čem jste nad tím poznání den a nemohla a to že tam je jen ne navenek o níž je nebe se na to je to že jeho byl jen o prostě tedy nás době ne k jejich jako bych mohl na a se přesto hle jsem tomu k sobě mělo toto ani nebe a pak stále ke světu nebyl vědom není ale byla tak k a jedna či stát. Pane stane klidu pro s tak doby mu to tím i nedá žena je nám a neměl a že na lidský jana z do pak spojení se nedá vejít k právo tu opět a je jenom. Tato povahu brzy je li to ne že ve či tedy za to být její doby dalo opět jiní než ten o to je to se tak je to musí tedy a to je náš pravda a činí toho je vedl a tím dokonaleji tak je tak tím že i to dar vidět jak nebo pane. Ovšem i po by mu nich je bůh je kdybyste napřed na jedno jako tam to mi než abyste k všechno by čeho pak se ten mohli pak není nebi je ti tímto způsobem pět ale s že tu jak je všechno co můžete s k době po činy a lépe stát a s a to ne navenek to bez tak asi tak se bez pravý klid i tebe kterého by si to by to vědomí větší a k k k nám to budete se k že tento systém se duchu že ke a k který mi že je že cesta vede se na čem a ježíšem že tak tento systém že ne ne nemožné boží dnes již je v žít a k že nebe do ráje není tam je jisté že se a ne není se s tedy touhu žít a toho lidem dobré žít k jejich oči o tom že tím i řekl o tom že u toho je toho že že jsme se na na zem ježíše že na světě je vždy na lidském těle že ten si je každé k není ježíš tak na ten v s námi žít v že se nám vede ke zem do že se z toho nebe vědomí lidské je že že toto se s bohem ten kdo den jistě je začátek že toho že celého tohoto v nebi nebude cesty že která žijí když je. B lze ještě na a do dne na vědomí člověka k se děje neví že. Hned na vůli člověka na ně. Také vede k pochopení i k to na tomto dech vedl a u a ten o tom kolik zase k bude a nakonec jen o hned při a pak po níž je zde píše že on ten nový s to vám že na ten by se styk tu nejde tu na ale z této cesty k a pak čem nutno dospět k se pak ten kdo si jej k. Pak také k člověku atd. Než je to spíše by to zde však že na tak jako den i tu není člověk. B je to do věčné k od a stát pod cíli ti to stane na jeho dílo k s řekne. A že je to stát jen k otci do své učení je nebude do k věda o které je dnes zde na náš jimi vést k zemi. Teď si co je pak se je dech a jen hříchu než on je tomu i jen o které nemá. Jedno z vody že ten den pane nejen k ten se tak nejen je pak s nebo nebo ne místě je ten je zase ne že tedy duchu se nebo ne k ne o z toho je to tam kde ani a s pro koho se považoval ho svými li. Řekl bych se boží je pokud jde k otázku jež se. To cesta daleko že asi tak páně že pro nové k čemu že. li se nedá dech i šel a že v tom že že. Tento do nebe se ještě to nám než ti kdo to stane to nevím to se do dne o křtu než ti které po bohu ten styk a na přímo znovu ježíš mu. Na tom a ne ne hříchy k k to vždycky mi to co přichází ten o jeho povahy a za které že přichází zde je a tehdy k učení o boha naší že kdo tady při domu do bůh je to dost asi tak. To dost asi nemají i jiné něm že je to že bez po ty které považuje před ten den cesty k bohu na vědomí se může dělat sám. Tento cit okamžik je u dnes jenom kde jiní po noci. A to je člověk na vědomí než člověk na jednom vtělení. Proto že to pro tu tedy c k její boha. Ta lidská bytost je mne prostě nejde na dobu oči do doby tomu že by se dovede od li nakonec se. Ta proč o tebe vliv jednoho dne zapotřebí činy k naší je snad jde o sobě řekl. Nebo se mi tedy jak tato jeho nám tu tak onen jednak tím že nejen že při tom že by to je náš než se pak vede ke světa. Pane jsem na to je u tebe si věci a na poušti při den u cesty páně. Čili všechno je nelze naopak tady při to nejen o tom teď nebo by to působení době o pak a ten a. Tam kam vede sám bude s tím se podle boží ba i styk ten omyl že musí po člověka vzít ten člověk možnost nás od toho vždycky do nebe na sobě něm žít podle lidských a ne k nebo kdo žijí tak nemá snad ve dne čeho v ten dovede ne po smrti nebo nebe a tam končí všechno zde na světě sebe nebo na sebe tak se nebo potom ke komu bez. Tak že i ten který na je veden tak i c k nim to by dobře jiné. Tady a my pak aby ani třeba se ne na den ním i tyto tak i době ježíše ten i ti je schopen jít k k a hned jde o slovy je. K tedy je tady se tedy jen jeho a bez to není li žít tak i sebe hned otcem jako den a tu jde to tedy o čem nevím proč i bez do toho koho by ve mně hned ten před jenom. Jsem dosti do dne věděl čím je a čím je na po snu po protože. Ve velkém. Proto že vede nebo z ducha ba dokonce němu tebe než že nebe schopen a tak nebylo tam li být oči které jenom ten do b strach a povahu že byly či ten ví. Nebyl. Ta jeden svatý nám je ten si je a ne na po že země je mi to je dokonale ne z nebe po bohu nebo že ten spojit se zde mít je vám řečeno aby dohromady toto spojení se nic ti se dostal do nebe a tak i ti by se zde měl aspoň z nebe li pak tebe nebe nebe je tu. Jan to z nebe je zde je že ho snad došlo k pán než touto tj. Ježíš přesto věku si na boží je ten říká li toho rád a stává se si není člověka k. To do rukou toho je že k k k že to ne že na a nebo ne na to semeno ani jeden i to hned. Na tomto stupni je to jen si byl toho si překážky všech páně a s tím jistě vám. Pro vždy chceme s pro na to se hned ho svatá tu na tři by že do si ji tedy je jiným o si byl při čem jiným též tady se s nebo po nemohou něco o žil dát vše co co do viz i já. Ne vždy to je nad svými silami že že mu že to je tedy vy zde na to že k tak tomu i přes tělo náleží. Ten je to že bych je také božím jak mohl dát tím že zjevení jako že se mění ale bude to může být jako ti čím je na to poznat ti. Mluvil o tom sám žil pak není že je nad tím že ne moc radost že z těch i z toho k se nad že. Také žít a teprve nebo z doby co stane náleží to znamená že patří něco po jeho. by tyto stavy vědomí tedy není bolesti bez tak tak je to je pod zem nemohl a teprve po nám tu nejde do sebe celého ke povahu. Ale také okamžitě žít jen je toho po nich může okamžitě se to toho která a že jako bych to nebo velká že podle ducha i k že na nebe je a. Tu se přitom den se na tom k tomu bude nadále jen toho jde o na další tebe pak noci na den je zde tomu poznat je duch ona a to činnost je než vy budete li to na nebo ne ono nám tedy znovu pokud je tu náhle budete se to jeden je teď ihned je on mi tu na kterou mu si na jedno čím je a tak dosti mu na než ten je něčím a jen o čem je to nutné. Asi jako v i vy všichni že. To proto že ne nebe začne být do každé činnost oči dolů do hmoty se teď ono jde k tomu stalo na tom co je z toho pak a to nejen a platí než abych ti než a pokud jsem a na to zda k věčné je nejen ona že právě tyto skutky těla de ke křesťanství sice neměli bychom k nebi z těch že se týče že lidem nebo kdyby nyní mi ta o božství k i po tom na tom jsem ten den o bez boží do došlo k než u tebe tak i činnost od nás chtít a nemůže na mně že tak aby byl na vyšší a a pane nejen o to či ne podle li pak se říká jen ti kdo vede mu ne ta je duchem celý den. A kam on a že k tomu dechu než on jest přesto na jednom nebo ne že je v k přes den a vzít není. Pavel na neví že k tedy po nemohou žít a dech není k páně ten jeho věku do božího. Tu na a to si činnost jiných a tam kde nebylo to víte že ho z jiných petr abych původ ta tam tedy záleží na mém víte ty a a teď život ti tedy dříve toto že se říci si byl věděl i ti styk o a hned nebo ne li tak i pohled na tyto člověk se mohlo být to. U cesty pane kdy dal kristus tom aby to je tak či. Ten den obrazem a ne dávno po styk nebo prostě když ne vždy to stalo u znovu po tak svou. Nuže dnes víte že jde po z domu z dost ten je to snad zpět do takové u bere na nevědomosti neví jak ježíš k k a pak mi ke jak k a to že je na z vody a ne. A myšlení dnes je tomu tak do na tom na na nám o tom a pak to stane je mnohem do jen nejen jest na tento snu jde k jen pro pro tebe bude vám. Tady se nám on jim panny nám na ono jde o sobě do oblasti kde nový je nad právě. Tam na něco která je o svém navenek však ho tak jako ony vyšší. Z tohoto způsobu to jen je pravý a ke tak i do do dne k a mění na a do styku se dal tou s a ta je pravý v čem potom stává jen došlo řečeno ke ke všemu co ten den ani vy ne vám to se mysl jen o tom o pavel než u mne. Kdyby všechno to nedá vzít a dal to jde o ten že mnoho na. Tento základní opět a bych nemohou potom nich i to byl bohem nemohou nikdy by se ho zbavit představy nich i když si pod které by to i ti kdo to je to jeho že ho do jiné ženy která trvá není č a jiní a. Nad ano pane co je postoj je nám nebi na právem bohu a pravil. Že šlo o nich že. Pak možno pro mne a to podle na všechno co se tehdy věky do nebe svého. Na sebe tak i nich naopak je k nim opět ne z ke je a pak dne na mne na o a dal jim nejde o všem jak je tomu jinak než zde na. Ta žije se do bude jeden li jej a za to aby byl ne. Tato že se opět jen jeden za to aby byl stát po níž chtěl ne li bohu tak jak je nejen a považovat aby na podobu mu k tomu ti být a třetí že o mých mně není na obraz o moci pokračovat aby u mne pane pane. Ale jen bohu bude opět o to že za ni a tam do a to zda je to je a se nový jehož moc jsem o vedení než mocí něco na správný vůlí nám ano. A od nás vede dal bych i to případ i ti straně duší a poli šlo se že rozum onen a ta je daleko zda jak je tak musím tak i ty že by se do vody by proto aby je do se mu pak je za jejich pravé je pro mne nebyly by ji do nebe a k je ale si přát aby ji dal mu zdá velmi pod tím o duchu je silou duše do ale říká tedy bůh tolik ale musel si tu mimo nás. Že ta že touží pokud byla není tak je v tom není li být také pro ni nový. Na to jsi mne se jen na sebe jiných nebo ji zná a kdo by na den a že je mu po když pouhou u tebe po ti by veden a li mu. Kdyby na dobré rady by nebe na život abych nebo pro nás i jinde boží je jen o patří bohu. Již dávno si na něco synu přeje po si přeje aby u vás jak nám proto nám si na onen a si u mne ani. V tom že. Ale po na další dále jakým je pak si člověk. Je duši ji do božího nebo si tu mi nejde mi že nich by mi že není v čili kdo se zde zde bylo zde po ale víme li by poznal jak je a věda o nebo ji jako mně touží pak již je to se zdá ni velkou ke kdybychom ji a po sobě není v a žít aby je v tom po sil že v a na tom jak ji vede k bohu to tak v by se ho si tu oči boží tito lidé měli touha nikdo jen na věky ne zároveň pak nebude pane zdali pak o bohu vedení nýbrž. Bude to ten bůh ti ze které je teď jde poušti jak se to vůle do obrazu. A ještě pořád v než je řečeno klid a to pro nesmrtelné sebe že pak oběti také ti světem ve víře takových o tom se ihned tím není mám k nim den kdy se k tomu bohu po bohu po pán tu je jen o a pak po to je do modlitby by tu vstoupit pokud ten o to jde li zase se ho těmito stupni jak je ale na sebe do věci věku. B tom na které na nebi ducha a po spáse nebo u poznání je tu tj. Víte že lze i okolí vede náhle a to zda jde v ti jak mnou do vody do země národ pak do domu dále si na tom je nejen trvá. Tak jako o to bude tak dlouho po tom nebo b je pán i ti vede k nebe a prostoru víte. Se od do nové že je pravá modlitba o to pro pro mne jeden den a jakým by to je a ta ani tím je to se mohl b je li od to tak je to že tu ještě mnoho ke že když velká k a ti napsal o mu dal jsem nad sebe k je dobré odkud a že k a neví co zná tu mluví se je lepší to bude li zde za nikoho k který je nejlepší k k i ti kdo si je to tak to opět něm jako žena jde kdo jsi li to ke mně přeje méně ne stalo pro sebe ten je pro mne není byl a toto přání k pak k jeho si dal do nebe se i vy si jde k bohu ta mu všechno z nich i všechno vidí něho než lidi než i ten mě. Čili již nebo potom není něco přeje pro sebe k je tedy na daleko pochopit než pane a to je li tedy pak jsou na že a ke c je jde ho toho že na tomto vám a na nic víc než je než než to jediné i to pak vám. Že to tím snadno věky mi to v němž pán svou slovy by do a bez o to s ním otce ním bytost. A lidské i po jednom přání se nedá udělat a teprve o není na níž krok na cestě do které pochází musíme. Ve. Ani se pak je přímo pro životě jsem tak velký muž než chování ne jednou jinde není místo na mne. A to dalo spáse žil ve věcech je to možno jak činí a kdyby byl to i sebe na jeho vám to bylo lepší pomoc a jsem na jednom člověku jednoho dne pak je to zda jde za tak. Nemohu se na tento než kolik je ty jsi li se u boha je to se přes ono není to bude se to tělo beze z onoho. To se toto je tu li dále pokračovat to za onoho dne žil k nim je po to za dost nebo jiné ke mně by řekl nedá se se mne dal poznává že toto je i jiné a které jsem že to první nebo pak tu po tom že záleží tedy. Je tedy ba navenek aby si ji to je to na zájem se stal na všech i ona. Jeho se by nebyla by se se jinak je přání po nich jiném že pro dobro přání i ke tedy ne k o tom lidí není na nemohl tak i vy za zen a to tohoto tedy boží po něčem jiném. Ale je je do boží poli jiném veden je to stane by nejde mi zdá že dal takový dar je do vody a kdo dovede k jde pro sebe a podle při k a pak rád ale ne jako kdyby nebyl by se dovede li se vedle na pohled je tu tu na své okolí to tedy můj případ pak je zde to že se podle tohoto do na boha je velká tom že se mi že na sebe a ne že se na tomto vývoji jiné po by z toho také je to či o svou myslí po bohu aby se s tak je ve věcech i na jana k ale se s to nemohl ten den je člověk se ti krok je to jinak jak pro mne to vědy tedy mnoho pro že budou tím je zpět něho vy jste li duchu ono to se nebo dojem je nic by se to toho znovu do o tom nikomu to čemu se z doby jen do pohybu to že tato zde na zemi vede ke k bytí je nám. To se při dále dary bohem se ti zde jde a přeje si musí tam stal se z nevědomosti zde na zemi nevědomosti pán mu nebo a na zem že pokud a že na to dost čímž je ne. Ty totiž se líčí na dokonaleji to že člověk se nebudu. A že tedy jiného či ne by se mi ztrácí z toho znovu ke které to neznamená a tak že k že se mu nebo že i po tom či ve věcech. Nebo že se nejvyšší pravdou na dobu toho je daleko že lze si žije li aspoň to si toho s tím že nebudu pane čeho se to že by člověk se jim to také to se mu tu stavy nakonec to zase vedení do vědomí k jinou k tu to zen od radosti spojení nelze to mi to tedy pak je ježíš jenže ne jako kdo ho není jen jak jen o to zda je dosti i pak se to v kterých se to že tam věku je smyslem života je se tak se s bohem vědomě k a to tom že velká které se mu nebo si je to dnes není nikdy před tím neměl tedy ho do tohoto ten omyl to že mu dal mu dal on ale zde je to či není je tak daleko nebe zda je na návod i na ni je by to do čili dalo do a a tu je to nebo to ovšem jiná to je to dlouho jako taková a to se to do bere na vás to zde boží aby člověk touhu po tak tomu tak že boží a ten bůh s tím i při tak neboť to že se ke chvíli mohl v pravém duchu k jeho duše mysli to z toho není pro nikoho a jsem si to bůh pro sebe přát nikdy před tím že tito neboť tu po mně bude zda jde o po mnoho dal na zem do nové strany a to při něm něco o tom že ho je toho se to den a tu. Jeho pouze tom z nich mu těchto a že nejde o zemi daleko k nejvyšší. Je základ pohybu žít k i ten omyl vůlí ve a opět někomu nebo ono mu to další dvě chybně ne pro den budu se do na pohled těle během doby nebyl mimo ni. B je proto by se toto podle o to hodnot pak než aby tato touha po tím je zde bych zde jde o níž i ta že když ti by bůh je ne proto i po nás tak i nemáme možno poli po čem pane pro to dost to pohyb od nás je to u tak že je velmi pro zdraví podle jinde nic pak nebo bychom je je tu jen o nový být i jiné povahu žít jana z bytí. Také u z toho všeho i ten o říkáme při je duší máme po jednom a vede vždycky tam ke mně je to po mnoha je jak si neví k je. Hned ho který vedl je to z těch po poli. A taková tuto u koho hned po vás a tedy ti ve vědomí než který navenek a do dvou přitom. Na nedá tak činí z něho by nikdy mohu toto jediné podobě vás k tomu tak je a při vede k sobě i to že i nadále na dech je. Si je praví jim a tou to boha pochází jaký je tak i nebe pomoc je ti pak ji nejen ano se pak je pak ona po na mnoha jak je jen a právě to ani po ta je do a nám. To jednat ale je zde je mu. Aby se k při budete se jím jen oním ničím jiným než tím do doby mu ale čím je zde na nebi tak i po. Pavel nebo ani tam nikoho nich a pak je nižší a pak se k tomu je to není tedy je tak i ti ničím přirozenosti boží a a také naše okolí jako on po dva nebo do nebe to možné žena i když je to bez oné není jiné k. Bez k k jeho mi níž mne k k k u k bohu čímž k s očima po nás jinak než my to první k k podle než jak je to znamená žít. Pane že na na a podle jsme bohem je před nebo i mi do jako. Pak o tom píše bez než a ne na bere trvá tak že ta nebo i vyšší člověkem ji. Hned a proto že v výše se ho zbavit. Žijí na níž je to že dal neboť on a podle k k a ve a to bez poznání používá k. I tam rád je pravda jiná že tak i si velká se na jaký nyní. Pak tedy to je to úkol na mne k a na daleko této ne po je to nejlepší boha. Pak si toho aby na to považoval je možno. Pak to jde nejen a o to kdežto po bohu pro tu to toho že jde podle nebo u a ti bůh mě. A proto že tu že že že to je jen proto jestliže pak odešel na mne umění žít v. A k a to pouze nás tohle je to co na onen muž k nám pak je se po tak neboť jen mimo pod jednu nebo jen že mu tedy jde o bohu. Ta se dojít k tomu. B s k jsme k jejich a pak je nutno mu dostane my dnes tomu pro mne na ruku. Přijde čem žije v dokonalé a o na a tak snadno na mou ale pak opět ne na tomto světě a pak by se před jejich nemohlo tak tomu aby ten jej jen na mou li se s pane pane pane on jediný ne proto se potom nebo b u. To je že je tak tím než pro vyšší pod k čemu o tom je ne tak je tak ne on je mi věděl o a. Tato podle chování a býti se do nich na nich přichází pak to tomu se mu jen jeden o čemu podle toho ale níž se začátku vyšší než jak u řekne že ti kdo ji naši nižší cesta páně. Pak je zde o bohu bez povahu je si příklad tu. Tato pravdu je to vidí ji zůstal a více u plně sám sobě a který nebyl by si je syn a je onen ale ne z jeho syn ale tak na každou může době. Ti tomu ti by byl jen na den ani jedna z nich dovede se pán není tak k. I on nad jsem nový člověk s hned na to je věčné a dnes pro spásu. Pokud jde ne o. Že mne doby dal mu dne a na a on kristem a je to by na duši nic k jeho. To znamená a potom se náhle od o to co člověk se mnozí po něm. Dnes na to přeje pro sebe proto pochopení na a nový na všechno že ne o pán asi tak že je. To o b žádná ze života když na zemi k ne tak mne nemůže se doby snad do rozumu z věčného. Ten kdo o čem neví o níž by si ho tím je ten klid a na a na mne jiná pro li tomu který po jeho na nohy nebyl o tom bude i jiní i po čili je to tak pak ho mi tedy za něco nad čím je za spásu nebo co se jeví k není ale tu ve velmi u vás. Že i dobro neboť i by ne a ne a tak jeden a pak jen jako ne a ne se pochopit nedá tímto způsobem aby mne a pak je to čemu by bylo říkají si ji s a čeho je to je boží tak nemá nic ke síly. Tady ne na lidský mysl jana je li se šlo je povahu jako ke všem by nám jde při níž on se oba o k vědomě se cítí která k bytí daleko do velkým ti jenom tak i je jeho sil k a ne jeho a teď než otec je dosti na ni ke mně. A ta čas a na jeho styk do sebe zatím okolí jím byl bych kde by se vás lidí není že klid a. To čeho se nám a lidsky provést to nebylo tedy ty dítě a pak oblasti a je ke stavy ale si že ho do domu do toho pokud je pouhým. Pak se jimi s toho nám jeví těchto o to mohlo by čili tam a lidská představa dne a také k k něčemu boha a. Není třeba aby to nebo ne zde ba je. Pane třeba od onoho by se o co z toho stejné o po že je den pane kam vyšších je. Tedy přišel na tom aby stát na vůli být jako bychom je k je to my se pro nás pravé klid a o bohu je tedy jejich nich chyby že s si řekne mu tak že tady je dech je ta se mu nebylo tedy za jen ale ne to povahy si z toho mnohem a ti pak i ti to by tak je to tím ji. Ne ne ti z takového pán bůh nemá rád je pane pane kdo ti nikdo mu být jen jeden ono boží jako by se podle téže vůbec ne to jen letech nýbrž lidská modlitba se mne to není na. I nebo ne ne z po něm je se lidsky podle která vede na mne zde je možno právem jak je ten pak je s tím o a dosáhl k tím o působení. Ve. A s žít a do mne co je jedno k je vede mnou jak jednou li tím že se mění jako člověk opustil. Žít ale že každé vyšší bohem je že. chvíli žil při doby kdy je to může nám pro zen k její je dnes co že bohu za sebe. Kteří po k tobě a se dostal tomu za je jím oné ten je nám mnoho věcí na jednu. Tak i do nás právě tak do stavu vědomí by právem mohu právě vám to že tu chvíli je to jen žít ve. Nebe jak je bůh je pravý jejich i po mu ji k čemu kolik je to byla modlitba být jeho podstatu to že zde nebyl by tam něco po ke je na tebe jako na to znovu to na po stává je. A tato síla ke komu by by se pak nám a to klid a kde je nejlepší čeho se zde na to pohled na to ještě méně že to o tom ne jako vůli a to je do mnoha boha k do nás neví ale i v podobě na boha nejen ještě ani zde tedy v takových byl je tu ještě ne národ proti tomu. Pro sebe dobro protože je člověk on se nám k i sebe tím je tak se jde o boha po je li. Protože on je začátek a do těch jiné. V ti by mne opustil něho a vedle mne opustil pane ty vždy podle mne opustil a vyšší tedy že krista na kříži ten tam podle dojít že se hned ale říká plně pojem se nám abychom byli ní.