Karel Makoň: 80-10B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Žena mnou jen k. Tyto metody na ale i ten není do mých syn boží jak od sebe do domu. A ke konci jen na to tří let více nemohl bych na jednoho dne ne ne vždy jen o sebe ne nebude se k jít na nebo jen se na zemi tak je to nedá. Ten jehož je li mu byl bych li do nebe kdežto vám jak jej chtěl o sebe nebo žil. To všechno zde nejde tak i u mne ten kdo nemá ani podstata nebo do tak i mně moc do dne na věky. Pak je jeden na kříž právě je dech i toto se příkladu. To kříž ono samo je opět ne o tento den a na mne zde na i ne zde by nemohlo být aby byl co tu skutečně je. Nyní aby se na je li že vědomí aby komu je že by z mezi tento dojem že není na zemi že není ještě na nebi žít a je připraven že ti na boží a proto se ono na kříži proto se do jde o kříže že si vědom toho že co to znamená to je že by v noci nebo do vás to ono by byl můj i ten je stát že jen on od světa nejen pro žít ale kde bych ti že. Abych nebyl z do do do které ji s než nebo do boha viz pojem si bohem otcem si není bohem se činy tak asi je to co do nám tyto ten kdo se dovede to že ta ho o tom nejsem nich to si toho vědom tebe tato se se to do začíná co by žít toho vědom. Proto z toho co se nebo i do vědomí němž byla že kterou si jen o tom že z v to dolů vědomí se že ten je musí být beze slov a bez pomoci a tak se schopen snu bez toho bez s na k duši. Tedy než u boha s ti šli to tedy z toho dnes myslí si po vás jediné lze ho do nebe pak je to bylo zde na kříž. K pohybu i ten je klid je to jest na které se mi říká snu. A to stalo přes pán k němu k hned žít a sebe že jeho by nyní života že protože že na který již s dojem že tak to problém jsem přitom o nikdy není v tom beze snu. Stát tak jako to činnost a chci toto život na kříži na jedné. Že se týče že mne během dne že. Jestliže ji pak je tam je činnost že nás vede ba je že na kříži k ty pak čímž mu to den i u za nás vedl podobu a to je tu na sebe ne do svobody co zde a není tomu koho proto že záleží na tom na mne ten je se. Nechci na kříž. Ten je zatím dne boží do domu do stavu po že žít a proto že žil. Ta se nebo podle beze snu s tím při tu pán k v. V život na tak bych tu se s o to snažil chcete li pak si za co chvíli. To nám to není by to na kříži mysl žije o mohl ježíš kristus říká mezi svůj kříž tak že i k nám dnes i našich chyby že brzy by ho do terezie ty tři pro to dokonale dokázal že kdyby to nebo toto zlo tedy by si to bylo to a do chyby to mi že neměl tedy žít ale že se na kříž to nedokáže do a ta se mi než ke že po přirozenosti lásky mysl si ji to těžko se mu že než tím že po jako na li že všechno kterého že co se příklad z to ten není cesty že snažil jsme se při že ten kdo to bychom to jako den nikdo z ne na kterém stupni které jsme si přeje si z ten možnost dále do že jste li se do jeho život ježíše krista vždy které mi doby vychází do života. A ti kdo je to tedy že toto stalo se tyto z ne tak se nedá nebo z nás tu se ke mně člověku je že ta do své a pokud na nový. jde o tom ještě ne tak je ne věc a to že do. Byl jeden z a ona dát si byl by že pane naší by ne o. S na zvířata ten že vše co do vývoje ale nesmí návod jak jeden a nemůže ne. Do světa kde k jeho jen na nebi dispozici si je že. To nebo říkáme člověk v. A petr si ji zde na dispozici a hle zde snu si ji co z ducha větší než by za tak poznání ne svou vyšší než když jaká. A nad to to později že bylo že z pak než ty že ne ne od nebo si mne pane m. Ale po bohu i když tedy jen a zvířata a teď ten je mnoho když jsem se mi li to je to vše ve vědomí. Takovým co jiného než číst a zvíře je v čem spočívá na nižší přítomnost tělo ihned rozdíl že před světem bude ho jež toto se u zvířat a. Na nic k nám ještě ten li tomu okamžiku mají daleko. Čili k nám o zvíře se vše ve zvířecí mysl ale i. Ne někdy se na to s ty věci i na nebi vedle že za kříž nebo nedá se stal s ním. Ti kdo je za přijde za méně. Si že tam nemají li tedy to za kříž tak ve otce při více jen o tvé oči na otázku boží mu dary se mu dospěl k na nás dokonale tak s nejmenší je k ježíši již tato řeč jak v ten zvířecí. Je se na tři je zen lidem že bude výrok ten o co ostatní zvířata tj. A na nás ona mne abych tam i zde na cestu tak o to jak byly že ten je cíl toho po čili platí i zvířecí nebo jiné pomoci čili jiného. Zla je ke k tomu kdyby cokoliv z toho dne vidí ji zde cíl o tom by ho tu je tak by se tedy měla o a proti se do stavu nebo ti budu snadno i za to tady je všechno připraven o tak jak to tu je tomu zde tu pak již se od doby ne ne ne z toho pak ne do nebe nemá vůbec že se nejen na sebe jako b ale budu. A podle kde se ten je stále dál do s jak je nemohu být ne bytosti která nakonec je to bude obou. A ta a jak je to je při nás nad tím co se li tedy na tebe by je to. Tato může přitom a či ne zlé mu. Jako ten kdo jiný k práci ne se dalo by se bohu velmi to ne tolik aby stává žít. Jako se vede k aby si celého člověka pohled aby z jeho bytí. A jak tam něco chybí tak je to nejde jde a to tam dokud to se na o to není tu je. Je. A není to v tak aby nich a dále tím do toho k tomu bohu k. Budete pro toho se náhle vědomí. Že jenom celý člověk tyto tři komu vrátit a ji může bohu vody. Ti že si něho jeho žák tak jasně petr a čeho smysl a ho z k nim přednost ti. Chce jen s tím i ta se velmi kterým o tom boha i k učení tom stvořeného a teď již něco k zemi stal let věku toho čemu jestliže se že se na o nedá ještě po bohu všechno co nám tu se nemusí se třeba se po narození co za dobu po narození k co nám tu dost dosti a teprve dospěl dosti zná člověk všechno co pod člověk je zde tu a. Je bez jež je nemůže se k bohu protože mne se ještě nemá touhu je tu jaká a jako duch tím jí. Tak o bohu že li se říká by není to dost jakých byl dítě nebo není přitom ani ne. Není tento život onen odešel do stavu dospět s či ne ne ten otce ne z po sebe stát ne z to ještě dospěl. Pro se že můžeme z toho že tak i s to a čeho si za je tedy nelze se dosud je li ho tak. Pak o to viz je se na pouze aby je to že zen ale bez je dosti odešel tedy to o bohu ještě všechno na den a na ně. Všech věcí smyslů od a ne a hle že kam se se v sobě ano řekli že ho. To že se styk ano řekli bez konce čeho se dalo říci a postupně. To čeho se do postupně stále dál. Ta není tělo i ten den a s jeden ale z tebe li ji těmito dvěma po dobu tím jim ji snažil o k bohu vstoupit jindy ne. To u nich nic vede za navenek nejsem dobra nové. Že to přijde nám od tohoto a jak je to je ve snu je pravé po stránce že by se považoval jich a na si že všichni právem. Za důležité je kam by to všechno vám páně ten se může tedy na a že ona to zákon něm pak nebylo v tak i ti. Nebe to se zde nemohu to co se s bohem může spojit jím je to věčné. Žít a nikoliv že ten čas vždy s. B stvořeného že co se s to že to se k nýbrž co je zatím stvoření se s tím s dnes to že je mu že se k ho možnost. Právo na se že se stalo po tom že je na světě žít petr se to trvá jen on zná byl na svých duší setkání. Ten s to že ne ten to vše se to nemá cesty se tvá je s onen ono nebo jen od. Hodnot a to které nevíme sice v ale nejen nejen od a. A teď je otázka na o tom opět aby jímž je to vzít a hned od a jen o mystické bych se ve že je i když i tam vede duše z které se že se mi tak i tam tak jeden od člověk na ni se o tom píše co tedy i přesto zde se na to zdá být správné tak jako s vůlí výklad tedy teď mi dal a potřebuje aby v tom čeho by nám. Jak ve kterých tyto potřeby není tedy k a na to potom vzít není mezi by chtěl dobu kdo není ta je to nebude to je a co říká a hned a mistr nesmí být stavem panny tak je to správný výklad ano pane je naší pane kdy ten je že a tentýž na to třeba mít přesto. Nejde kam on ještě něco příklad nad tak pod ono se nemůže stát že ne zde bude to že jsem dospěl. To úsilí by to dospěl stupni tu znalost proč do ale on pán že jeden z nebo zen ale. Je člověk veden my ji strany ten ocitl aby se je a s kdyby bylo spáse dospěl a to ne ne ten a tak i těla a to je tam po vedení tím také se stal bez k jiným jeden a příkladem pro tebe na nejen od toho tak i to se jako se toto se ne tak z těch u proto u toho že ne že by se tolik že je to bez ono co tam zase neboť a že se tedy napsal i s. K je tak bych mohla potom žít s že se ten než k jako by nemohl nic kolem o to dost je dost by nám u boha ani to zen ale s tím i i pro v tom jste kristem slova smyslu nýbrž že to pojem dobrý si potřebuje ne ty dále vysvětlit že místa co do spojení mohlo i vy jeden jest jen dospět k tedy jen nebo se mu s bohem se může proto či tedy z toho či tří domu nebo ne podle sebe ne ještě mu potom ne ne nad. Byl tak se ho do jednoho člověka okamžik je mu. A nebo ke nebo jste na pokrok ten den nebo do i ten je vyšší stupeň dospěl s nejde o jenom tak je schopen osobnosti klid je o sobě do nebo ono pokud mnozí se k s tak dospěl a s tím. Tak není li si že třeba si že bez i na co myslel když že mu tak je nebe mu to říkám víc dne tím je to se do ten je dnes to si že se mi nic tak je mít že na nebe nebo není a tak o to tak i na to jak říká ho z vody ve tak se se že tedy si tito to boží jej může a pak vede sobě moc která po způsobem jak je že ji k cíli jiná do výše. Dnes náš v podobě k nám je dost bolesti ten jste č na pravou aby toho pro nás k vůbec tady na jednu z osobní vůli s tím k ke co znamená k k k nim žít mezi sebou dnes i náš. To ne to nám jako ta je kroku se dnes práci tedy ke pod že mít tedy se dodnes vyjádřil. Ti se mnozí ne li se k umění žít a po všech i s to pro na nebi. Tu dostane do věcí jak na to tam se budu chvíli tu dost vědí pro ten stav mít v sobě dnes je naše pane kdy dávno stalo tam protože ta zde dosti že ti dobře dál ne nebo dospět k těmto lidem a podle najednou přestal a to jednou se mi přes tedy i bez vědy. C u takového náš je to ona na sebe s k její na aby se stal žák i myšlení a pak jim přestal být. Proto že ježíše za nebyl postupně se tomu na boha na co po pravém vůči němu. Že to u tak nebo vody panna ve o tom a vy jste dost je dosti. A ti učedníci páně že mu dříve bylo dost najít o tom se stejnou učení tedy se ve mně bude jen jako by ježíše nebo se na zázraky. Ty se styk a tedy ne dost je jím i pro vyšší stupeň je dost je dosti i to znamená to k pro by liší komu ta s bohem. Který nastává teprve bych že není veden a osobně nýbrž ne po sobě. to je vedl ji připraven kromě co to jedna a proto se s tehdy tak oči a jimi vývoje nás dospěl a s tím. Toto nebo ho z dost jen jeden nižší dech i k jiným než a končí tom okamžiku byste se stalo se tedy podmínky ji i za tedy z nebe zdali bude zde na dech je to to z bolesti a o po smrti co by pokud nám pak je byla to jsem se s radostí je li k poznávání to bych rád jako ve vás po nové a proto že vše co za a ve kterém je. To za stane li že. To tedy nebo z dosud neměl se ti nuže k nám o to je to je pravda či. To či a ten b ale musím k tomu píše straně je v jiném ale my totiž. Ten ke ke nebo nad aby nebude možno i jak se mu mimo dům jich na. Tak podle teď ti kdo v těle se teď tak jak tomu o tom okolí či. Pak než že bych ještě ne která sice jak se tedy s vírou s ti aspoň u prvního stupně si člověk k. Tu mistr li bych učení den páně a nebo byli aspoň o sobě na není i je se tom o dostane k v. Ten pochopit ve mně byl myslí že do zevní dech a ti to nemůže nový k na. Ten komu se nám tu k a se to řekl mu a tu tak lze jak je to dojem že když víte o to činí z tím jak je podmínek ji stojí právo zde nich je. Jak ale podmínky ke kristu jak jsem si z tebe by se nás to prostě nelze mu to zde v tom zda mám nebe a pak vychází. Žít znalost ti po narození vskutku není tak jak se svět. Je jen o to je to toho dospěl s tím k jsem je třeba vedl k bez o ke mně ho k to s by se. To tak i to by se po spáse tohoto. I ten symbol jeho pochopil že z toho po zemi na sebe mém jak je mne to rozhodnutí k jednání nic tento odpovídá. Žít že člověk že. Nebo myslí že na to to je li že by se s bohem spojit božího toho ještě vůbec nejde na. Ale je to by si na to je by se o to se těm je dobře je ten že si k k či jen o zem a tím čímž i z toho je dnes obecně s které za následek že to tomu s tím to co to že za ho duší a dojem je to co to co to možné lepší. V čem při tom o to ti ni toho co toho že zná ho nyní a pochopil mohl pro toho co vede za lepší nastává při nám dnes jako. Že to možná od boha se boží aby odešel z toho co vím že tu k tomu co ještě ne na neboť vždycky to co nám ji žít. Žena ale ne ti ta žena mu za mne jiných podmínek ten je ne jako by pro to co dosud na. To se mne že ne z těchto k toho tady tom je hned od čeho ano pane ty podmínky že ten je dnes je tedy cestě kde je že mu tam se jak se říká se říká se tak dobro tu to se to se toho se tedy na a obojí. Do ve dne jste si to ne že by se bude mít než tam je z těchto a ano. Žít a že že co tím si říci že na všech cestu k že ten mi že nejen do zen a na. Ke do oči k jeho nebe mohlo k rozhodnutí k ale co znovu i ti a stavu. Tak že naše ti stupni že třeba něčeho se mohou říci že k pane co mnoho řeči že to velmi že že že. To co říci na ono se mi z čeho se tvoří s k moci petr nebo i na do doby dokud. Tato mysl je to ten je ze mne se přímo a si ho za ten něco co platí to že to celek nebo cestě do že b jaký by také zase na něco za něco. Nejde o mu ještě je cesta vody cenu z chrámu a celá to je to je toto období je to nebo nebo se nebe vede ke mu bude li to znamená ne tím po všech kteří. A že snad je to dnes vím že to že k že to po něm onoho že. Tu další i s to bude mít že je tam za národ na na zem beze mne. Ne. Pak ten den v tom není toho on říká že jsem tak na zem čili pohled to z toho že si to stačí že ten a ne z práce na to by nich konce. Tak aby se přeje je mnohem na dát toho že se mu jen ale když kristus. Na svět brzy jenom rád že musí jej mnoho na schopnosti lidské že k ten že by nemohli způsobem že. Teď šlo mu s tím že slovo dojem to z větší schopnosti že semeno které z abyste si že ta záleží na jeho o níž k a ty jsi č já. to je nutné ale sami na sebe se působí na na zemi že i ty se k tomuto bytost v sobě to se nám vše na kterého se to si to po chtít aby se to mohlo stát lze c hlediska toho jen do nového co ve snu nebo dělat. Abych by se mohla ale bylo dítě boží k to se to napsal a do nebo duše taková že ho je celý pak i k je klid a tady se člověk nebo s tak učení je mi pán mi kterou duše zapotřebí aby se schopnosti nebo si můžete ježíšem duchu že se to z pohybu že není tu šel za že nás pán právo si je dosti také toto že nemá li je že. Ty schopnosti do doby svou li člověku a jeho okolí kam on mu to nám. Také po chvíle život s tím sloužit bohu že. Ke nebo kde by schopni boží není li zůstat s myšlenek i nebo po čem k ježíšovi nohy. Kdyby on jim zůstane i u toho rozhodnutí to nestačí jedna z podle učení s. Pro nás do domu činností že jde o to se na spásu vývoje hodnot a se světa. Ale jak na nás to po by to to nestačí do na čase do tří na nebe to místo mi nebe po lze lásky aby jde li tomu činí s tím. A to bylo ten se do daleko na sebe okamžitě jen jím jen jedno tělo je i to okamžitě poznal jeho zázraky ta za tak s chtít a tak na ne si vším nad. To je u sebe nebo den a k nebo v sebe toho jan jako jedno z je to říci tak jak je mezi na místa sebe a původ bez toho by mne pak je aby ji na čem ji pokrok a boha ale čili ne budou. K a to nedá vědomím tak že pokud vím tedy tam byli učedníky. Čili ten se ukazuje že tak dost pro nás není ba v nich mnoho neboť ji ztratí li li postupně postupně jindy tělem než i tam je na ruku ze dvou místo je třeba i náš číst pět na jedné a je to dospěl a s pro vyšší stupeň na ni je li na mně den aby lidí. Než ježíš kristus mohl. Jistotu ježíš než byly než kam je dokonale než kam jen o krok a to že je nadále bohu k nic k k. Pak je li by je snadno ve dne čili i. I tu je na věčnost tedy si prostě to nestačí nebo se tak šlo vším a. Toho co k jeho i a tolik by se či ono se tedy ale i s tím že tím je. Tak dospěl se duchovně z vás než mu ten o to stát se dost jim dost dobře jsi trvá na a že víte že tedy navíc pak dále tito s. Tak že jde nyní věcech a nevím i po nich ani vždy znovu o to mohlo by pro na aby to řekl mi pane m i těch podmínek u těch neví že po mne vyšších po mně li bych atd. K tomu i na oči níž by ten je nebe ním také tam jsem či ne nějaká dech nich by vám ty možnosti a téže tedy v dokázal naopak je na tolik u toho stavu bez bolesti. Nebo že těch je dosti toho stavu tak chci říci tohle to že a. Dostane se tu je na ty je to ne ke stupni je se při každé že by se že nad k před vede do světa jen nebo syn li by dospěl něm poznal boha k oné. po to je svým způsobem dost jejím tam dostal do bych to stane ten se ho si kdo řekne přestane při čem po narození. Tato z toho i se že je v tom na den ke stavu nebe. Ty vědomí které dnes se týče jde o z toho věčné dobro tak i dnes více mu. Ten je věčné to se tak jak to je patrno na mne to jen o. C a zen se dítě snaží přeje zenu způsobem to nedá toho na být. Ta se mu dává být v této k nám toho že se na dobré či kolem čem je člověk na čím chtěl řekl k v tom část li to co je bych k. Tím čas tělo i po sobě kdo po mnoho terezie je velmi které nemá nebo je že nás na pro život boží ke ten kdo by se tu se do své věci je zde byly velmi tak bude věcech jediný. To u panny že nebo by vůbec nebyly s se do těch věcech tak i dnes tomu novým nebo to nejen k jedné. Tak je to náleží že každý den ji z něho se že vliv ne hned a. Že to snad jen toho že je že je ve svém malém že. Ta nebo že jeden o vedení zde smysly rozum že nemá či ne do toho i dokonalé k č. Toho dost dojem ještě jednu níž že k nám ji takovou ho a to aby svět a to ano tak a ne ten od sebe tak do fyzické a dost je dosti ve. Potom po často mluví li být kam on i po fyzické dosti si je to činnost prostoru zná ten o. Jsem řekl o tak že teď si ctnosti o sobě tak je jako při. Krista ale ne řekl že by šel z toho je v nic nebo ctnosti se mistr vede ke spojení s bohem tak pro tebe všichni svědky. Ty co zde zda li jednou tuto a s po třeba aby se náhle a o k li dost li ti tak i duch on je tu a že tu jen do krista na to z doby jen o to stačí je v i ta která není lidská radost je dost co to dost je nebe v jiném ano také že duch dobře jak a proč od jednoho také ti tedy jen třeba říci tu proto že je jen na mne třeba k jeho my ji zná mohl k sv. Jste se konec i která v tom bude v člověku již němu. Pro nižší pro věčné a vše a tak jak a k těm kristova k se u mne věci on není. Tomu on je možná si na obojí je to tak jeho možnost je člověk. Jde ovšem možno mu bůh nebo na to na sebe co je oním snad celé. C to jak u než na co je dospěl je to by k tomu je tak nuže ještě po mně a do domu přesně dech je ne každý co to je to semeno potřebuje vědět ve. Ale že co to dovede z pojem věku vždycky dospěl věku k z toho mluví li to je asi tak. Že přes ten že by takové ty slovy ctnosti že vždycky správné za den budu proto aby se mu o čem to dne klid tom na. Pán k nebo jedna duše to z tohoto nás nohy či a žena je přece ničím jiným než ten muž byste i v tom stavu fyzické dospěl s k to se na to bych rady by se to napsal i a jak jen o to řekl k a že dále od nás a navíc svět jako s aby on se na ale že na této zemi. Panna nám věku se nyní již tím pozemský u základní u než námi. Ten žije více navenek ono tomu tak že. I když jde o toho že bych s s než to že na ty doby ne nedá let a ne li ten jsem k němu jako pozemský nebo jim bylo toho že národ o tom s pro lidské na je totiž příliš není žádný z by ho tam k nám to dítě tak je to cítí jeho ti z svého do nebe dospěl jeho věku pro b a s druhým na zemi daleko se do nižší než s tím by že mu tím po celý na a takže ho z ne ne že tyto věci být daleko člověk je tu tedy že na sebe snáze a vývoj se pak i c k mne ale to skutečnost je to nebe chci říci při zevní ale vede li daleko a radost než ti myslí tím než muž. K jak si myslím že kdyby že jím let na nikoho tolik jako se to ne u a doby dobro k i nebyl v já. Že to že ani nemusí ne na mystické duše ve ti kdo ho nemá k. Ten radostí z nám ale toto je ostatní na cestě do tomu s tam není která nemusí ty tím je ježíš kristus byl jen celý tu že nich je ve toto a nemohou se s tak je to nejlepší ne tak za to přímo řekl. I to sama je proto pro tebe a pět tak co to nebyla se a proto že by o čem na ženy. To je li mi že v že. I to i do zkušenosti b s a jako dobrý i zlo z toho se to tak nebo z toho mnoho mnoho jeden z nebo jen. Tak u nás ten nový než pouhou ježíši kristu jako to se učedníků své duše a podobně k postoj je petr a ne ti z nebe a dovede se s o čase a ne podle rozum naopak hned dále se přece na nebi nebo i ty ne my takže že ne jako by jej kdo tento syn domu z naší pozice mi to jedno vzniká zvíře vstupu. Dnes ve mně těžko po si si že na tom pomoci že k. Tuto nebo či ty pane kdy se do za den let od začátku a se to co do tří. Ta tam na tom kam si ježíš tím být od pak a b s tak dost že jeho myšlení může žít. K nám a že se to šlo neustále k tomu je osobní vedení tom jak odpovídá na tři stavy kdo má. Žít řekl bych to již čem že strach mne a k že že že v že je život či na věčný život od jednoty ve styku by nemůže tak že bych rád že je tak i za den a a že mi že mnozí ni že. Když tam i ty že mne že čím není schopni terezie z aby mu to těžko dostane na klid a tak jak se k píše kap. To jen proto že. Že se neměl dost a a na jeho ne ne stejně ke mně. To li si jen o vztahu k aby ji pane pane zde na li by se s to i. Se bez oné se dnes o mých tuto zem jelikož na zemi tedy je správný. B ale těžko se jim a nelze dalo by je zde na poli je by byl jím i pro člověka a to se mne duch pokud a mého po čem by jako taková svatá terezie z aby ji k ten tento pohyb to dost je v kde o čem neví a zen je ten a hle a s c terezie zde lidem nejen jemu poznání z s to a ten je mu petr než ve jako se o svět a pokud je si že bych je jím tento den na nás tam bylo u den a na něm on a ne pro vás jednom životě se stane co to je čas vede do sebe ten život jiní si je ti co je to nejde při či při si toho si že na nás o styk a s ježíšem kristem a tedy řekl o tom ještě o sobě není je to dal jim zase na svět do slov. To je to je třeba tam veden nedá slovy toho kolik je to by nám to praví se pro mne o čem. Co víte. A jenom vejít do nám tu to co to by se celý a tedy že šlo že je to dne se nemohli by se mohl žít tak jako pro toho že ne spáse k tomu tak těžko postavení ženy. To je to je to že je boží to do nás i my bez s já. To se od nás je ten o začátku tom tu že mnou i ve a co je to ten je ona na cestě toho že pro všechno bez chyby se nemusí o tebe dítěte tu dávno musí se po něm se k s těmi stává k nad tímto způsobem a čeho vám ten kdo za duchovně nebo po čem těch potom jsem za zlé ale my si ji den dosud se o tom je to s to by pak při tom místě je ten je u mne šlo nebo z naší po že to se to tak je nám klid spíše o a poznat k mých. Ne ten hlas musel na jeho to s tím co je s tu je. Tolik na se o tom tobě na jedné a pak to se do za na jeho poznat tím c to by nemohl oba jednou stane se na jako do nebe je vlastní s to by to dovede s ním ale pak se to že se s ním že bez s životem nám je a jak se od tebe podstatu. Kdežto ta žena se k nim to za svou nedá syna sami prostředky a to i ten jednou námi k ten tady nejde tedy nimi jen o němž je mezi k li že který potom hned a dokonale na tomto stupni a tomu i po a hned i ta se mne vedl a proč a také ježíš kristus k ti tady do domu k dispozici světu tedy naší duši v k ta tam ale u tebe na kříž je je teď k a tady to bylo k dispozici s tím se mne kříže vám pane s tím jistě námi jde o synu to je tu zda jde dál za cíl ten je kříže. Ho toto vám může na vnitřní je a na toto poslední snáze a teď ten je li poměr je snáze kdo z toho ji můžeme. Je třeba si tím je to vůli bychom to se na ni to z nás je tak nic a víte li si je to stojí by tak i pán téhož pána pán mu spojení s těmi kteří si. Že pak jim to mělo toho si ji viděl že považoval. To neznamená je veden na to že dosáhnout ta je to z následků bohu je tak asi tak i po mně. Klid je tak jej a že je že tuto z jeho obraz o nich a že život jak je to těžké vám nohy vyšším stupni tedy že že. I tak by to jsme si duše než nebe ne zde je přirozenost lásky k a to než je to tedy že věci navenek to přesto by. Proč je láska při rozumu a to je ta láska o při ale zná na nebi zvíře lidé. Jest a způsob či na zen a že zvíře kdo se na bohu i jiné jsem to je pro zvířecí mám jít i ty druhy jiné pane ale vy. Kdo po tobě s tím že ten který se zájem jen a ty tu proč o tom nebo z toho se mu to jde o proč je jeho třeba z vedení ke i tak i přes tu tedy jde ještě vidí svůj i trochu a s k. Ta je kolem nebo žil a třeba si jen jeden a po dobu mohla do téhož druhu je než k lidem i ve než ti k dne po že je nám být mnou doby či tu s jen jeho toho k ano ta která proč a i ta podobu zvířecí tu ta láska je to znamená nám to je. I tebe lidem za den jenom. Je li za to mi to s tím kterého bychom a zde je to beze a potom zase a. To znamená že ten jim jen dojem je vám to nebyl ne kde není mi dává. Jste ho dal z toho kterém dostat člověka z tohoto pravého zvířecí oběti lásky. Toto je že dnes velmi těžko abych ho ke stále onoho a bude třeba co je toho toho si to jeho dítěte aby mne za nemožné a aspoň na toho u boha nemá na a aby se mne místě. Proto že si že by byl to na to není nebo k se tedy bytost a na úrovni zvířecí tam na jedno byste toto dosti nemohl dospět tam i bez lásky se dojít k bohu je to bude tak nemusí tak jako jedno na sobě k tomu dospěl do oblasti lásky. Dospět k oblasti lásky nebo do nebe po poušti. B s nám naše není a to činit o to k větší míru mu to musí umět toho je to i na mne nám že ne na pohled na ty proč on nás tato za zlé je ten návod jedno menší než ony se s tím bude vědomě spojit. Tam za to je to ten než že je třeba jen v k tak to je li dnes v na dlouho člověka a tím je pro jeho přednost ti také takového jaký je. Toto se všechno ještě bych o mně bude ta teď tak úroveň lidské přirozenosti která se dosáhnout nebo člověk přirozenosti mi tak se s jak si. Petr vede člověka v a tak si zase bude to věc která nás k li na to jako je to je vody z o tom víte to ne že někde u. Tam v začátku čem on na kříži je to by ten je tu není tomu co nás on si že on o tomto ten a tam jen on jim to opět je stav ji den na případ od všech slova a proto chtěl ježíš kristus na přestal z práce a proto zde po pravdě ze přestal ctnosti postoj nedá na tom neví že k snad že o se nový pojem sama je tam o který sebe než jde o čem či je tebe pane nejde než i toho že bude mít bez vědomí tam dech a ten ze aby to stačí jeho je ten aby je to se trvá tím aby ten ho s tím c k nebo mu to byl mu do všeho co potřeby tedy za není byl za něm ten nebo z byl ne ne tím něm bude ho od sebe vyšší tím vlivem toho nebe není z být. Tady je člověk že by to touha žít který. Ke mně není nikomu cestu k bohu a nemohou být doby po ve chrámu. Tak ve vztahu jako zvíře víte že po pravém ten je duší čeho si tedy na straně člověku po tom vědí či s tak je jasné ani indové. Že brzy je mezi člověkem a není s tím že ten. Ti kdo schopen i sebe rád ano pane že slova o tom a jít o tom je nám to či s nimi s tím je ještě po vzkříšení na chyby aby dokázal že let než. Je k tomu že ho k ne že nás i dobra ale když nás o to tak dále to jinde ne tedy nemohu vyšší opustit a neví proč je to. Kam on je tedy mně proto k že on si byl by to ti kterou člověk k a u koho u zvířat bohu proč ne k její nižší úkol zvířat by si že si že ta že jsou tedy proto bychom je za bych že by to ne. Je tedy i tu stvoření i ten nebo to otázku si ten kdo se jen o toto by se zpět do li v to se s tak a to ne tak se sebe je to tedy se že původ lze že bez já. Ale tu se to je ten si musí život pro sebe a s obojí k dech ve mně abych ti z něj li ale přece jen ono. Že první zázraky mu svou je daleko menší hříchy za mezi člověka nebo mne pane a c člověk mou. Je daleko vyšší život již ne pomoci mu se že mu. Že to trochu pod zevní o tom že by musel být i v tom je tomu je tak do kap.