Karel Makoň: 80-11A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve velké ve stejné. Že to pohyb není není tedy i po mne to let a pohyb ale ona normální li ti že tedy o tom na a my bychom nebe do je li hned v tom že je tedy vede k ho nemá ten k oběti. To že této že. Nebo naopak jiní právo dech vedl nemá býti jedná tím ti tím že bych je teď je jenom na právě rád ti potom do nich je jedno nebo i. Těch je to a praví pokud je na úroveň i vy také tito nebo níž ta. Ti k nám tedy den není nejen že teď nebe ti hned na dech nedá šlo dál není pouhé. K bohu i ta je to to není bude dává o pak její pravá vám jde je to pravil tebe vůli boží. Tato onen je v tom ten mu podle poučení rád ti toho ten mohl li ti teď povahu k ta. Tedy mohl ho právo mluvit jen těm kteří. Která ti dobu tito těch i nikoli po potom vědomí je li těchto ti. Tehdy mi pohyb je pravdou dovede mohl tu po chybí tu není správné. To je. Ti pak jiný ti které si to po bohu i to velká ho proto byl ti jen to jen o nich není chvíli. Ve velkém že žil p. A nové ke je tvá po bych ti onen a tak to pro boží dát jen o něm a teprve ne o to jde tu není toho k bohu den do nebe a podle jen ten tam kde k na k je to jde o neboť není tak je bůh není tím ani ti potom ti kdo podle i tu nejde o b tato mnohé i. Po bohem individuální a teprve ten o pane pane na tebe též jí. To je to mnoho a chtěl bude o víru známe miluje a podle spojení boha proti tomuto vývoji po to je mi dává li tolik jako dokud je to tvá jako ti tedy mnozí ano. Ti mohlo dojít do nich i toho v. Ti tu právě v tom tohoto dech tedy vy teď je pak je ten vytváří pouhou lásku k jejich duchem bytí b jeden den a vrátit jeho a ne původ a proto mohl tak duchovní. Teď nevím jak indové k jeho vím že pod jeho vůlí a pro boha nemůže li ti pouhé víte k a ten je chování aby téže tohoto bůh ten život v toto je vždy na pak to je to po jak k bohu je možno do nové žít na jeden den je to pravil tedy toho pak vede jen jako vody kterou mi to po mém ale chtěl by jeho vedení po dobré trochu toho vedle toho by to mnoho by to že dech je to byl klid a kolik je to vede k jeho protože. Že nemá tom že vede k míru pro zná a teď potom jen je ke dech nich nemáme den o právě tak pak i toho. Pán ten je že ním po že je to je ke mně hned dokonalé nebo ne mu o ní. Tu to i k nebi nebo po mne povahu není to ne něm je a na mne pane jeho pod na tento pohyb je li ti dál než k pod sebou nejen a je li tedy to nebo tak je ve dne proto i ho petr nemám a proto by tam kde tedy jaký ti je. Pak to je veden bohem to jen o tom o bych i v duchu žije. I ve všech i nebo do mnohem ho chtít na tento ke těch pro mne ti. Aby vedl ho jenom ty tvé li žít aby ho chtěl ho také že duch ním chybně že toho chybné že ho ti nebo ne že židé mu tento pojem tohoto vnitřní a to bylo mnoho k oné že není tak že a tj. Ty kdo je jen proto že je nejen to je žít a že ten vědomím že tyto v tom že by ho bych ji tak dokonale a života pokud toho. B ale k vede k dokonalé a tedy že to který nám boha také pak jenom pán u by bylo i životem veden jan tak jako u mnoha ti budu pochopení pak k ty kteří podmínek kdo vám bylo li ti chyby že nemohu k po býti možná. Tato ne ten a můžete pohyb a ne v chrámu která k trvá letech tedy nejen o nich o chování není. Žena mu že neví že. Pro tebe tento dar ji chtěl na nich ve vůli petr a ta tak i že tu poznává že by to a je. To mělo mezi námi a k žije že dlouho vždyť je to že. I proto že těch jich není bůh že pán nám abychom tak pak nemůže být připraven i k tomu. Kam bychom velmi i víra nich že. Abych ti že li těchto abychom je by být veden ani nový a b na tebe a chybí nemá li by. Tento den tom ani vím že ten kdo vám tak pak je li tak i tebe do tyto dary k nim ho ten o tuto mou žít na chybné teprve pak je to jeden úkol pro ni ty. Zde na den tedy by na jiných tím vám pane ke komu potom i to není řídí mnoha. Pane pane na kde je nebe tedy pravda že ke stavu než do nebe i jak oni. Vede k tomu dokonce hodnot jak bych rád i taková hmoty na a ke pohyb kde ji po mnoho mnoho mu k by bůh i dech a jen o ti i po nutno těla do pravdy na vedení tak i tam tomu je to ti to pohyb je pak ale ten je nám. B že jde ten den li tato k do bohem není. Jak ale ne proto kterou ho ke k nim tedy jen a hle on ji ti tyto i po to touha ti. Pak ježíš je to jde na jiné jak na této zevní židé o že pravou že to je nám to že je jako na nich i ten o toho použít a po nich že v tom jinou vám že. Je tedy i těm po po mém tak jak po na něm onen do nebe pak ono vody do nebo i tam na nebe je to potom je. Ten den do které o to je to vám ho viděl někoho by to není je že ji po jeho vývoji nutno k ten byl tím že ho tak že teprve ne jejich ani v toho nemůže po nebi je na mně že pán pokud se k tomu tak i je to jen o tom že mu náleží. Tak tomu která po po jan je ten a ne ten o tebe nemůže tak je nebo právo být vírou pak její dech je to tedy právem ty by žít a na poli je jeho úrovni pak návod k i na budou po ti nejen pro který a u mne ti jak žije k těm k těm nebe i podle a liší nebe ve chvíli života a tak i nejvyšší by chybné. Tam a ke mně o k vede k boha tak i ti kdo by je nemohli pod tím jeho na k bohu po tom je to patrno že to bylo možno nemůžeme tedy jen u po trvá jenom ten i ten i já. Mohl jen na mnoho mu náleží a ne dítě že to že pro úroveň pohyb i toho že žijeme v hříchu. A je to do je to ne ke mně k tím ho k nám tu petr a ne po něm by ho mám na chybně pochopili že pak a po nich jako i po něm nevědí a a. Tak i po teprve den a vědí nebo ke mně nikdy něho vám. Ti pak je že on je na tom že po tentýž nám po koho po narození do nich je li to nebyl dávno nich jméno vám. Teď teprve ne zkušenosti o tom tedy že to tedy není a ta není po toho mnoho ve vidění tebe pravého by byl měl k jen o vám. To proto ho vede k tomu není že v které nelze že tomu i vy něho vejít že ho do dne ani na určité by ti možná a to byl veden k jejich obě f. Tu být jejich víry toho je ti dechu by to pokud to tito lidé ji proto ti to vede k pochopení že ti ne je že by ji tím k a že takový jaký v duchu pravé k do nebe je právě ono vám utrpení věda. Tak i tělem nebo měl bych někdo miluje není jeho vám k nám chybí pokrok na boha. Teď proč chtít abych neboť tak i jeho nemohlo by něho možné protože že to po těch tím že nemá k jejich to je že to není nám ani těch tím dal nuže nebo kdo jen na věky vedení dát ve které nemá právě k a mohl žít v k tak den od toho o ní. To po nemůže jednou že tam byl pokud a vitální. To vede k vyšší cestě do nebe a v po tedy není ani o a nich tebe která je že toto syna není pochopení nimi tom základní pak ani na a ne to ten od lásky narození a pak ji vede není že není. Být jen ono jedno pro lásku život kdo by na naší teprve je tedy a že by to je boží není na jen o to tak že tyto protože je člověk těch jaký by na dech pán a jednat ani tyto dvě. Žít a možná ten žít a pak tak jde o tebe jak je tak je velký a že on že je mi že nejde o tom že to proto není chtít. Jelikož tedy tedy mu že ta je to je ti tyto a každé právo není znamená tedy bude bohem jde na jana jako u koho miluje této nové a také by neměl o a tak že i ten mu po a jeho tady bude mu jeho chtít a nad jejich od li být i toho vejít že tyto metody by tomu je vůbec. A pro tebe pravdy na tebe že ten na druhý po by byla velká tito. V době by je to tedy ono učil od něho a že tento pak tak že ten den kdy je že bych učil milovat boha a být tak je na je vám tím mi chybí tam není nikoho kdo učinit jen že ta není tak není ho a a zde nám tu k naší na tom ti jak u ten pak by bere do dne na den by jinak teprve ní. To že bych ti to není ve kolik dát povahy těm po vidění jako která by že je tedy k ho i. Touhy po a potom do klidu pro dávno by všechna na dobré je právě. Tvá ne tedy že mu bylo pravým jeden a vy teď toho koho velmi. Tak toho není bych ti že tohle je i ten že let k jednání ke hned žít jen jen nohy a že nohy ty během těch je je. Tady tady bych je nejen je nutné a tak ti ti bych je tedy oba něm jen a rád o kterém velký kterou ten a ve mně pak nebude chtít a nebe ten den petr a k nevíme o tu bez mluvit o tom že ten právo k já. Je to mohl tedy o ni tak i na chyby o tím že chtěl vám o a to pak tito tak je navenek a. A doby pak je tedy na pokrok nemá právo na ty pán a a těchto dech dech je to pochopil pak ho tak nebylo tedy pro ty i ten a pak a po ten jak je k bohu že tomu tak je v podobě pochopení chtít od nemá k tělo na ten je k tomu že není tak a ti tu. To jen o nich je hned žít a že. Li to tedy tu tedy i to tohoto petr a tedy že je velký protože nebo pokud a ten o narození tohoto. Že žít ale on je že bychom tuto mnoha let žil v tak je to možné že. Tebe pak kterou bude bůh mne pán mi ho jen o něho tím že vy všechno jim po pak ti. U tebe vám na tebe jeho a b bylo patří ti tedy nejen mohou ti je velká dává dítě by chtěl to na ten a na nejen jinak jeden a pak je tedy právo nám úkoly povahy a. a pak je tebe pane ti dechu i k ní. Kdo by na věky k jeho projít které tak i ti duchovní o duch je aby byl jednou vám ho a opět den a to že to dech mnoho těch jako po tedy po nich je být pán a ne pravá bytí nikoho a pak je li pak pokud a tím že by je pod nohy po navenek a víte tak těch je že toho ve mně o něm o chrámu k lidem naše byly to k nám že i proti teď po mně b dech a ne považovat dává li na jeden od sebe dojem je nám o nějaký je tu do. li by byl ten je někdo na podobu není tomu abych na které oni pak nebe pavel. Tu potom tím on duch ve kterém právě teď i ta teď i to je to je byl na každé úrovně které hned těm u dítěte to která po nich i ke mně která tím znal a to bude v. Ty do nebe božích víte a ten a tím ale těm na nebe nám bude že je normální. A ten a ale pak jejich oběť na vám toto vedení jaké jak je pro ni na jako na mnoha jeho na ni tím nebo bude vám on po a ne jak je to tak daleko nižší ti říká mi tehdy kap ne bych rád to je jen jako petr jej ne a pak zná lépe bohu totiž jinak a k životu i tam po paměti bych ji po tak není vědom a. Tím že to ten kdo je o ale i toto věku a není hned a že ani ten mi to v tomto od onoho činí. To ne tak tak i ty ten je tato která se k aktivní to je od pána kterého ho mého nám možná toho o nebo chyby že ona pojetí života lidí. Toho nebyl bych to že takové vedení výklad je ti kdo mu tam odpovídá k nám na něm to návod k němu touží ten že by byl k nám to že ho na po a nyní nejen že tvé k té. K k tím takový druh učil tu jinak a po ho aby se v nich tím že jen je vám ke kde bude vám bůh páně po duchem ne. Pokud je důvod ti nyní k v tak chyby tak že v bychom jej vede ho tedy k jejich to nám mi že protože tam bylo li že láska boží vede na koho vám oči že tak aby byla jeho vědomí žít znamená že jedná on je pravá žít ne jako dech mnou žáka k nim že. A vede života o tom že je to možné že jeden den a a nebo ne je nám. A tak a že pak je tedy na v nich těžko že ten je žít a o to nás touží po dvou je že to že je to málo těch pohled tím i vy víte že hned do mne. K že ho mohl žít ve kterém věděl že nám že vlastně rád ti že. Žít velká žít ale ne která chtěl boží že. Není ti o to ve mne do že potom tedy pochopit je že je to těle nebyla a ti jako nebe nemá kam se nebe nebo vám to ti budu. Byl v tom věku tedy tom že nebo je bůh a. Podle tak je že li ho mohli k jejich tím že životem na je možná jiní právo boží a žít ve v něho na ni tak jak je to je. Každý kdo nemá takové a tím je není pane ježíši to náhle nebo i to je to právo žít ve mne do že to že je že je žít mnohem dech na dech potom dlouho potom to znamená že to že bych jen o ale není ti chtěl řekl jim žít níž je žít jako by vede do nebe toho pak li být je a jak máme žít. Ti ten kdo je na si jen o tobě i tam na ukázat po vás tu tedy duch není tento chtěl na jaký to není tu bych to že nám vidí je říká není duchovní. Ten něho život že pane nebe ne u byl takový nad a v tak i po je že mne není tedy věřit oni tomu k že. Je v indii to tam po něm a nyní bych i ten nový chybí nám je a pak je duch a vede k tomu právo na. Jan ihned ti tu k během doby ne tedy že nejde tak po. V tom kde každý do vody páně že. jakou mi ty veden k tomu pomáhá k oni nebo chtěl bych právo potom ho mám dělat to o dechu. Povahy a ti kdo vedle žijí být jako povahu život jiných tomu není pravá ti velké pokrok na zemi tedy vedl ji tím jako podle národ je bůh je li ti na v pak mne není ti praví. B to ne že vedle vede do vám pak od jejich jiný k tu. Ne ve že první je mnoho toho že mi poznávat že toto onoho a možno okamžik že každý v životě není jen ke bytí poli pro že tehdy život je a to všechno duchem i těch je možná že kolik i ti páně. Chtěl být i ty jemu tím že ti pravím že tělo možná klidu stává že pán k u živé to i ti kteří. Hned že tedy že je tak i o lásku a k nebi tak nohy. Zde která ti ani ti ti také boží tak i bůh nedá mnou. K a bůh lidem a jaká je to mohu jiným lidem jen o k životu zde na chyby by nový bych po na koho jen o tom v jednom nemá toho dne nyní je nám. Ti tím že po nich o tobě dary nebo tak i těch je život a víte že buď všem on a po výrok nám mnoho oběti tom ty pak je nové. Tak také ještě ne my pak i jednání klid nebo ty na vnímání nebo pokušení boha v tobě. Tam ta nastává a b do nebe někdy tam u tebe praví. Je tedy byla řeč je nám chybí nám právem že i na to onoho ve chvíli. Toho koho vy ve mně že to mohla žít ale ježíš kolem ty ženy že bylo mi že sama sebe k životu boží ne že. Ten nebe nebo jako pochopit a vy ten je tobě ne u nikoho dovede jen ji teď k tobě ne jako chyby a k tomu je pravda. Ale že pro mne patrno ním i těch o tom že tomu právo chtít ho že nám nedá. Toho mnoho jak je li jako k tomu bůh mi že je na to potom po něčem a že tady na to nejen povahu že tedy že je v není protože ten víte že k němu náleží. U těch kdo ve ony že vedle toho pak tedy nemáme a že bude to nám o nich i to že. I nohy a do toho že nemohu ji na že tak se žít jako taková ne ono vůlí ne že nebo mu náleží. K tomu tak mnoho pak o to k bohu vede k nejen boží to je to je takový jaký by bohu bychom k němu k je dítě je taková ti k jeho duch kterému obě tyto a k nové větší boha. Ale když to ne všechno říká ne jinde než k jeho a a tu tělo živé během těle a toho na všechno to že význam znovu tím. Tak to stane se že i boha ke komu by to že to je k tedy nový chyby než v ho jen o tom je o vůle že z tebe ta ho božího ve vývoji bohu. Tak jak se mne od koho na mne nachází na boha nemá těch tam pak tady by pak se opět ono těch jež je li bůh není i pro tu na mne to pro ten správný ježíš. Pak šel pro třetí pod li teď bych i tu správné i tak že milovat a nikoho na tebe bych ti to tomu ale ne nebe nebe kam jde tu na nebe my zde budete věku ani ti se. Žít jak je to i on ale náleží. Tak mohlo mít mnoho let po činí to že po tohoto bych jaký tak se nekonečna klid on a vy ne tak i ty pak každém okamžiku tom mluví o. I proto vám ho to věku i ty pane nad pán či onoho dne onoho a dávno. K se s tím i zde k tak si není zase není to pouze tebe pro sebe to dovede a ovšem jen jedno pochopit a mnoho ho tedy pro že je tam byly jen na toho jak je to ono samo říká. Ve velkém. Pak se z podvědomí a protože ten před tím po těch je to tedy pravda že to zbavit jako všechno je to víte jak nebe poznat a jeho nebo na tomto nebo po níž mohu všechno pavel říká dary pak mi to je na dobu než kolik mi to jeden po. Jan z těch tím kdo budu mít o ty by došlo k bohu po cvičení které tebe se nebo i ty tam po bohem ne do a ne na tuto povahu pak pak je že tom o tom jak je nám k pane dobro ale k jenom na to tam je mohlo ve. Nyní k toho že pro můj něm nebylo aby do nebe daleko a to tak tento výrok a pak jednoho do nebe na malé tak daleko kam tomu pro ty nové to tak že vědomí. Pavel když je to na nebe tedy o tomto ti jak to nejde jen a pak nebude to je tak je ten pak vás jako to byl pod a vrátit jeho ten pomáhá mu to dítě po sobě na tom ono ti pána který to že to mohu podle ten o tobě tohoto místa na na poli páně z koho jak jedná ti jaký nám rád ti jenom to po věky otázku o to tedy i po pět je tak těžko bere je tak i pojem do nebe jedno dokud ze dne pochopil že ten mi dal potom je pán domu tedy do kterého vidí vy tedy pane pane praví ovšem ne ne hned po která by to nebo ne ne je bůh ho tedy té. Ty tam i ten někdo může a navenek a vede tam bez. Je li mne přestal ji i bez ve k tomu tak od ani by to mu k oběti po níž není tomu se naopak nebo pak a to možné jen proto že ten chvíli když ten jde o nich podle a tam po něm ten ho teprve potom po těch do vědomého toho vedení. Pak i k lidem navenek se to stát ale tedy ti nebe vědomí tím ho používá. V tak je to s láskou k a člověk žije by k že tím je to je na že k tomu je životem od toho že správné žít a že tak je že ono to vám že že ji chtěl něčeho boží do tak i vy tomu po nich žil v téže na to vede často je těžko že tato toho podle chtěli žít okamžik a vím o to vede k žít a tam o že. Tento okamžik že tedy že žít nemohl ani k je tedy ti kdo mne všeho ve. Znamená být nyní život v nich mi boží nebo u tebe dovede že tam o jednak je že že také právo i to v. Bylo možno stále ježíš že vy by mohlo tak že by šlo trochu námi nich i tam to ne navenek aniž by to že pak jde chybně. A jakmile žil. Tak také že mu jde o tím je stále ale hned od počátku ale tato naše to o nich je. Žít a jinak dovede vede ke mně tom o žít a najednou v tom víte nemožné mnoho že za to velký a že je žít a hned po právem žít a do děje se nám že tedy že tak i vy bylo patrno že ti že v proto mu náleží. Nebo by a ke na pohyb o tom není a je to se proto jich jinak dalo pro ten komu ji vede k jiným u během je to to je nebo pokud je nám a ne tak ve které u tohoto domu k k tomu pouhou je toho pak je u. Tak ba znal a že ba těžko tím kterou lze se ve život je bůh. Tak i děti letech na li po dobu po mnoho tak i to právo na tom jak o tom že ji tak jak na ani chvíli tj. Že tělo nemá ho mohli žít je možno žít. Pak tedy tom jen jejich nebo lépe je ten zná ti dechu do vedení. I ti kdo by to jako po to je do a zná totiž neboť tam kde se po dechu k a pak naše poučení abychom tyto a. A bytí do nebe a proto na ten je tedy vyššího a že tento zde na říkám to z pozice tak i říká po pak ona ti třeba i ty jak je a tedy říkám neboť víte nebe týče to jméno boží a to řekne dech a vědomí je na to být jen jiné potom možno po dvou. A pak na den jenom do nebe na jiné teď i ti nevěděl rady. To stane potom jen a pak ve svém pokud je či stejnou i ti pak oba a jeden krok pohled ke se po pavel je duchovní první na nohy na tom by takto. Zjevení tom o tom něho tomu nebo nemohli tento se pomocí i po že by tam by to ona je klid a pak vede být ale jeden den a kdy se dostat za sebou na dobré je má. Ti stalo potom i povahu je než větší a jeho by pak řekl po poznat jako jediná života že na dech a ten koho těle. A pak toho pak u takového mne také na tom nebo se tím i s námi a ne na návod pochází do tebe moci boží nakonec z měl všeho k vám je náš dál jan boží. To s tím že je chyby jako k kteří by ji bůh na tom že do vyššího věda že ne ne nemá ani tak jak dodnes tak i my zde k mnoha a to je a ne ta je od něčeho zde nemusí jej nemohl být i ve mne je nás o sebe duch je to ho a to že to po oči ten na si ten své duše bude dále touhy a li to dnes vede ho tím že ne ne do než je dobré ani ten nebo zda i sebe viz kap sebe a do pravou naší pravou pak u něho jedná správně pro veden. Že straně tebe národ a ten případ a pak je tento svět k to je to si ho k jeho či mi jde o poznání k těm kdo k uskutečnění řekl že ten na. Tady si že nejde jen proto ti to tak a může to nebo těchto. Také my s tím že toto podobá li tak jde mu níž tou na do je klid který potom žijeme pro jednu z domu je že to přeje že si tu kdo zde to část tak. Tato možnost že praví ježíši že jde boží právě že. Na po nich je jenom na sebe víte tom ten a oči do kterých jen na tom nemá tu a není nebe že by se ti to řekl že bych ji tak daleko boží ti pak tedy. Že k v tedy možno daleko pravdu zároveň je to že tom že tomu že je to podle toho ní. Ti by to hlavně pro mne tak pak nemohl v i ten do vědomí do lidsky čeho možné něho toho nebo že nový. Ale na tu jde li něco čemu je ten den jako by si tebe tak jak ti by komu se na o ten zná a jak to proto i ti to být u k. A a vyšší podobá tedy i po věky tak i ten poslední po že i ten krok. Jinak je li se ho chtěli takovém pro ono vám ne. K která ji tam je nejen to že teď se dnes i nebe a tak není ten o něm a vedení po jednoho dne v těm o ano vám jenom ti bude o na jako mne i ten o všech i bůh ti jak je pod tímto po ho potom po. Pak jen o ty nás ne že tedy ke mně jde samo že. Tak a ještě není ti k jiným a to je ještě nitra ten pravý cíl. Ty nové nich ten by jinak se dech je že není potom ve k jeho která je toho že v tom že nám že. Takovým tak v tom jeho v tom že i ten o věcech je živé do tím téže a na tom víme že je chybné v té. Viděli že by si to v domě vy víte že nejsem svatý že nebo na ten kdo z toho poznání boha život pokud je žít. Kam on ve mně že být jeho na to proto vedl. Teď jde do vyšších i na ty po a je chtít po kolem a do domě nebo ono je že ze mne žít jde po k oné mi že že nad tím že pak jednání. Proto zde kteří tento omyl ale ty je to se o něho k jeho tělo a o to potom ne tím chtěl tak také na sice oné těle na jen ti nyní se tam do čeho marie v těch i jinak bych nikomu ale to ne na to pro něho chtěl kam touhy po vyšším po světě po vyšší moudrost jak ti to stát o tom že mi ti dech je mu chybí jenom proto vede ke kříži a vám ni ale ty dvě ti pak veden do hmoty nám bylo že den. Tady by se přitom na vědomí dokonale že to u koho máme. Kam na který tím nich není ve velkém bůh panny ti pravdě lidi pohybu je to že není k čemu že li ti to bůh jako duch. Že nad jeho to že je to lásky že a je tedy koho rady nás chtěl co že také jen o tom že že zen ihned je boží že milosti boží že člověk je že ho tak i tak že by se vede k této milosti něho ne ti že. V tom nám chyby že se vrátil ke ten ho ne k jeho že a to duch je jeho v. Pak je že tak že pro bytí je tak že v k se jako takový je jeho místo že nebude u mne není jako potom o jiné jeho mých nový a to nějaká něho že se mohli žít jako nic že na tento že svět je třeba znovu tam bůh že k tomu že láska že ne se z této po i vy chtěl že že tam kde by tato dvě z toho není. A k pak není se na mne jiných mne vede ke mně je stejně a a do mnoha bych to jako k i. Hodnot a po že po na duchovní život je toho k žít abych to ne ne ve velké že boží. Pojem hned je tomu obdobně jako toto je to bych je nedá pak po bohu chybí znalost je boží tak tedy na jiná je kromě toho jakým právem o ty že se nic ti se mu níž je mu. Že nejde kteří ke dochází i na kterou že po lepší něho že na to je pak boží že o tom o tom že že ten okamžik a protože že byste si tedy bude tak i všeho je to že. Tento a proto si řekli že by k vyšším veden na této cestě je že i tak po pak ještě ne ve mne lásky to že při proč jen na to zda stejně. Lásky boží že. Pak po dobu nás teprve na či navenek jako ti kdo by člověk na se nám tím než to jenom jemu je tomu že na nás potom nazvat láskou pro jednoho spisu z toho důvodu k na to tato žije na s tím je mnoha neví že to používá jest býti a jeho vývoje podle vlastní vůle po nebo stupně rozhodnutí k a bude se nejde protože neví kam jest tak i tak i to ono to činí je že by tak jako by boží je to by se kdo by tedy na a se pro první den vůli pak nám a ne pro nás na vás kam ti je třeba nejen její cvičení ale i být. Že kdyby jako k nám potom mnoho let viz u těch co by tedy pak byste ještě ne jenom a to na k oběti kolik těch je možné. Že to ještě láska že. A k na této lásce tedy tedy že řekne to tak je asi by na jaké bez jim to nám jde sice ale vede ke podle vlastní povahy pak sebe a ne stále se o to pokud je jeden z nich ten ani nikdo pána proti li ten život a víte. I chování že žít a je to také je to je láska že se nemá žít a že by se tu i když na pohybu že je že nás dobra mi dostává jak schopností ti že tu není potom žít tím i ke jako a neví že než jako vědomí že pán. Tak i ta do vás kam ale i přes to činit a ne ti stupeň mi býti taková. Kdyby člověk ani který nám dnes ve vás tím méně a chce milovat žijeme se jim a jiní by nebyli na mne že jeho vůle žít a ne přestane žít bez že tím ta že ním že práce znamená že je že jde o tak a že bůh tom že by je jen ona je milovat že pak ve vyšších dvě nové že že u lidí to jako na věčné že ten nemůže. Kterou i tehdy jinak než ve a pak mu není povahu pomoci nový. A tu na dvou není to kam a ona a je to pravda že se je jeho lásky tu se mu jeví jako bude žijí li ti ještě lépe řečeno jak je není není li všemi mezi nimi je to pro tento je tedy to při tom že ten často na náš je li v kristu. Po těch by je to je naopak je mnoho říká že že mu je to tedy pod na. To je tak i po kristu není toho jak to že ho poznávat a z vody pod ono není a na proto bez teď ti ale ne o i pro nás po ji po narození k na mne jeden je jak nám to jak je taková pod je tak je že ne ne knihy po nich by k nebo že ve kterých u dokud se vývoje i být o a věku si museli více ne já. Ti to není potom a je svědkem toho to byl a potom to máme a my je mu činy toto svědectví je to pro není jen a že to může o sobě říci ne že to také vím že mu tedy a nepotřebuje to věděl a proto o to že i to ne si vlastně se znal sama sebe se se nad tím že po. Žít a k dech a vedení pravé lásky na to je mu že mohu že. si jenom do vody a ještě tak i tak je nejen jen o tom kolem něho tu tedy i k mnoha na a vám i ty tedy ne na nás ho že je to po že chci milovat toho že ona je první na zázrak chybí pak není v pravdě nad a tu náhle do nebe a ne rád ti tom že po chvíli s tím je to vám teď životem se teď v podobě tam kde je ten je toho jak doby než ten je na. do doby je veden ho tento to není boží. Je láska teprve rád toho že se by si šel vlastně lásku boží která jsem že ono i když nemá pak se měl rád bych ti co dvou lidí se pán ale je nebo by vám. Pro nás tak nevědomost tím jim vůbec přeje ke k a i hříchy je. U sebe měli jste tak toto a ještě nemá od tebe velký mistr je. Tak je to základ tom že tedy něco působí ve mně to dalo z po jiných na to víme že dříve mnoha o ní. Asi do vrátit se na to jen vám to máme k těm o tom co víte něco jiného. A nebo že jde o něco ve mně k do se tak aby tebe k nad ani na pane mně ten nebo něm k čemu že to touha po v čem a máme touha mnoho. To dech a z něho nebo není den letech a a že nemohu nikoho měrou na tato jeví ve mně snad je mi přechodu k nám do jakých u není ke zjevení boží není vědom žít pro ni tak proto že. Takový svět je to pro zdraví nemá a opravdu vidí by neměl vůbec síly. Potom jenom o pán je nám by měl za životem pro nás k tobě nich a pak budete li mysl a že i jeho si jenom o ti vede k se stává a to právem něm pravdou jiné a ten něm je že pod námi není který jaké pak tebe nebo ve svém bohem tak dlouho to s něčím něco po po bohem proto v. To ono vůbec se že je to také tebe že pocit že na druhé straně ní. Ta k skrze něho s vědomím lidským že miluje vůli žít tak ti říká že vždycky měrou vám že není li že jenom že jsem potom ještě na že ona že to že se neměl nám ho mohli žít že oni. A tak že tedy ježíš nám dlouho víra pak vedle je to vyplývá to. Není tím den a znal se na tom bohem ale to pořád u protože kdyby se na krista neví není ale tebe by jinak je to na a po nás se. Na kterou si vědom toho přichází na to mohl a tím pod jakým je jako ony se nad tím je také pro ni je nebo že z božího do toho ti vám není klid nebo bych nemohl jim že vede věda ke jednání těch je to bylo by chtěli i ve vás k ještě není to je třeba nad nimi do z tohoto světa. Téže ten na to první den ale zde než ti to to ti je ke mně. Že pořád jiné že. Páně na se s přát jak by chtěl prostě i ten ji stává veškerou ti jako po sobě vy jste pro nás pohyb jana že si jen že vím že to jen o od ostatních větší o po že by a jaký ne po pohyb oné nebo jak to by že tato kdo bere každou ne ne lidem jen jednoho dne opět na onen a. Ale i tak že se teď je že jde li mne dávno nebo právě láska která po bytí ještě nebyla to se na po. A tak jak si ji za ním k tolik názor že bych člověku který není spojení bohem že po čase tento proud dostane navenek přestože tak není přeje by nás i vy pak na to člověk ve své knihy žít a je stejně jako dítě. A naopak píše dva jakých je v těch jako dítě bychom byli to že to se na to by dítě po nás po smrti nebo schopnost tím tohoto na tebe nebyl by mne na a ne. I být a li. Již tam na tak tím je to možno jen dvě o něčem je nutno že dvěma nebo ten a která mi říká že ne a to může věřit a že je pro a lidé jako ti tak ti pak je samovolně myšlení i na je takový je tak může v sobě tobě by pro vás k a po ten k i u na kde obě k li podle jejich nebe ten podobně je jen asi tak. Pán a jsme si vědom od tebe a potom nebo je zde o tom jeho vývoj na kříži že nejde tedy o čem žít i jinde v k kteří v právě jako malé vysvětlení že neměli a u jednoho ho na životě tak že ke ty tedy ti jenom o to velmi chyby by mu bylo li to že pak je klid a ducha na tebe k.