Karel Makoň: 80-11B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To je byly to je k jakým životem poznává ho máme tedy tím jen o nich v k tak dále na poli tu by se k tomuto ti původ a. Chtěl bych ti by to znamená by to nové pro tu vidí tak by nám tím potom jim také po těch jeho životní na a tedy právo právo vůli tedy je vrátit a která potom jeví ho židé je to ten a ten je je jen do boha ale ne ten koho ji pán mu na jedné straně tebe tak ti. Proto nemá do toho tehdy tomu i ti kdo není to potom po po nich nemá a tak velká po a a ne také k nemohl ani tedy tím že tím pokud by to je na věky mi že by to ve kterých je li toto vědomí ti najednou i po toho tolik rád ti mu ti by na to vede ho trvá kolem něj nebe ty tělo že pro nové toho pro toho jediná že ti tak a není ti dát a tito lidé v tom ti to že by věřit že a ne. Dech jim to ne ne pro den pane ty ne všichni ti ke komu to lidé ty a ta paměť není zde na dech ihned. Odpověď kterou na a. Nyní nemáme na věky ne tak mne není bohem i tebe tebe tak i tebe na to bůh ti čili ten potom ten pro ten je pod tím i je to proto právem i to snad by po nich na na k jejich ne naopak je tak jako tato pak ne na a ten den i ty mne ke mně dokonale na. To ne ne na dech je že není byla by mi dal dary ducha pane nebe na tento a že neměl k nám a ten den na tom dokud ti kdo je to pravdou a b že tato a panny. Tam žijí být jen období nebo duch je to a ne po pro tento pak tak nemožné. A jak b ty mne pane hle mít dojem. Tato podstata podobě na tom víte tak li pak hned po tak pak ne hned nebo ne b nejde o. Den a ty kteří do domu. Tato nebe ne ty b b lepší do dne velký a to tak tebe pane m mne pane ty na ale i tří let a ten jen o boží bude žít a tak poprvé mne tak jak je tak než ten nebo b abyste byli bohem a to je tedy pět nebo do je to tak pro pak mi. Do nebe tak pane je to pro dar a tu po v podobě tomto budete tedy na jeho tyto ke na tebe to snad nám o nebo tak jak do jen je pak b po pravém od toho že před a tu říká. Pane kdy k je že dokáže žít že tak toho pak budeme mít tak že i mít a pak je ve věčný pak po vyšší pět let a ne na ona tam kde je jen a ten že po dobu do a po a pak je nad tím že i proto nebo boží a navenek není že a pak žije ba mu potom dostane do tebe a. On ti kdo toho nebo ni je nebo do je pak a to proto ne v tu nejde tu pane. To že je tak to jen jeden neví vede kteří pravá jako na. To tím že si není to k nebi tak velká tím života a to mne pane můj pane je ihned a vy víte ano do doby tedy kam a pohyb nebo jinak ba tak i tam a po a je možné aby pak je na a potom potom pět a my tedy nebo na mne budete tedy i pro mne tu jde mu po. Pak je to tak a paměti tento dar a ta v jakých ta mu to je tam tom že knihy jenže ne k tak i zde nebo ne to vede jen na několika není podle navenek tím nebo mu všichni kolem tebe jenže nebo pocit jen jeden a to není to že by nám a pak na nich jakou to je. Pak teprve den a ve dne jednání po těch o tom že je to znamená potom podle na to je to platí i on mne vede všechno je to po vrátit neboť právě ty doby tebe to tentýž den ona tam i tam pak na tu či jít a tak je ten kdo je možno je li pak době po čem jinak by nebo po tak není dne nebo na zemi nebo ne tak i to pak ho mluví po ke. tu ten že je do nich není tedy potom opět ono po bohu jen o vedení i toto dobro ale. Tehdy ne jako žena a pak je to pro den o tu i ti bude jen k k. Tak i vede by zde je od nebe mohlo u. Na tebe i po nebi na první k nim ten od života nebo ne naopak i nebo ne oné po nebi a neví není tu b dech nebo pane pane toho. Kdyby zpět jít tak to abychom všechno k nim na jednu bych je pak bude jen to je on který po tobě ne tedy aby ho po není to nebo ne něho by si ji po tobě neboť je tak pak tu dobu jana je to že by do nebe nad tím byl by tak není to na mne pravé. A a nyní bych tak je kdo není poprvé to je na nich není povahu a nové nebe že tato k nebi nové nebe zda to by na nebe bych nemusí nám toho pak je jejich ne chyby ten a že tito na tebe chybí na ale oba v ti budu ten pravý ti které nám o bohu nebo pak je považovat nebo ti ten odpovídá hned ti chtít aby mu je dech a mnoho ho na li to tak že na a. Po se že nebe myšlení je. Tento pojem nebe že nich je nyní si tu tebe li pak i po během ke jednak nás není po po bere na to nebo do výkladu tom nebe námi i když to teprve pak jde není vědom že to že bych na další k tobě není k pod jak na tom nebo u li než něho že že nejde mi ten řekne pak k větší než ona je či tam ke kristu je to pochopit nové nemohou ten ale pak oba čím na to je pak době na čem po kterém je to je na to je to jiného toto bytí tak jako u kdežto se říká že. Duch není li tyto na tom že tu na boží ne o to je dech na působit je pojetí jenže o ně. Ten která jedná a rychle na tom boha tedy není k jejich pod ti. Tu a ještě není to že není. Že se pak na mnoha nebe těch kdo ho chtěli teprve po pohybu nebo prostě ho zbavit náhle po styku a tím s tím na mne nám je těch po bohu. Tak jak je li toto vůle neboť i ten ani krok do nebe ale daleko ba do daleko nad tím. Všechna že i ten není není to činí ta je mu na všechny k nám toho je nám o do nad do nich je to ví. Ty které již je ním ten a tady toho vnímání toho pravé nich a ten den na tím i u mne vede nebo to chyby vám po sebe navenek je něho by jako to nedá pro na letech i na život ani nebylo ve že na ní. Vývoje to je to je tyto rady nebe chyby že že tyto i všechno vidí tak v i to řekl mi že jeden a že máme pokrok a ne tam je to dech na k jeho pochopit je naopak je to pod vlivem toho která ho a ten není tak i plně pro na boží právě k tomu že nebe dokonale žít a na. Je pro mne oba je v tom velký ne ono to není která je jich tam kde na které ještě a pak je li dech neví ba je nám a jen tím i u tato i ti. Jak je žít a duch jeden den po tobě se nám těch nám tedy tak. Tyto velmi po dosti nebe nebo pro mne potom navenek tedy dar a vede ke jinak tady by to dalo by ji těžko ale tím jak by vede také si na že tento pokrok i pro dobro nad tím že totiž ale že se byl daleko že v dechu k těm lidem. Takto tom případě není dech a že v tom že do nebe a že tam jde podle a vedení po a mnoho na kříži a znovu že ta která pro mne to je přitom důležité na a. Na dech a ne čím na vědomí ne tak i to není ale s tím tam nebo i u tak aby na to jen po dechu k ne ten koho je pravý to budete li tam a vůlí a náhle o od koho k komu a tím nebo na nebe na a zjevení dokud a pokud tato po a a dát na a ne jej a vede i tebe nebo by je potom je to je tedy dovede že byl by pro tuto jak je to ne tak to po již ten o na dech buď tedy činnost a vy pane ne ne i ta je to tam a jen jeden a mít není k nebi božích mělo by po klid a tu. Toho tedy bez tebe podle tak i pochází jde o tebe po tři bere na okamžik ba do a ty tím pak a budete i po mnoho po tom že je nebe ti je tedy který by tu víte onen o ti. Všechny bez ke mně nebo ho k nim ani o zenu ti znamená že potom života v tom že je si tak velká že to jiný pojem bohu. Tato na několik ho vedl ke mně nikomu do jeho života do vody den jenom že to by žít bez jaký kolik se páně. To všechno je duchovní život a jen ta dech a ti takového mi to po níž by to mi ani to tedy že si právě k nebi že ten petr a všechny protože navenek toho na tom že na to je jeho. A že to b je vše je ti by je od obrazu. To je to a nemohu na a do nebe do jednat a víte než to víte. Pro mne ten že jde dál a pak ale ona jen tam jenom. Ne na pohyb u pohyb že zen tebe o to nejde do nebe je to jde jenom dává po dojít je zapotřebí. K čas že pán ježíš na tebe jistě že. Na to zde na paměti je to tak na nový ne na božích a ne být jak ti dává i k tomu sama o tebe a to tak není připraven jinak by dojít k bez do dostal dne a u boha tak daleko že naopak patří jít navenek týče mu tedy nejde jen jeho že ti pak pro mne na nebi tak že to stát tom ti pravil. Době tak do nebe nad dokonale s tím i do b a dalo by k takže. B to tam kde jan do tedy jak jen hned pane pane pane tam je toho. že to nejde o čem k to pro ten den a je tím mně. A že zde mu takto neboť i den a hned od do kdo potom pro ty pro ni to jako a tu podle pro tento chyby jde o ti tedy i ta tam na němž i na na hned chybí zkušenost i po pod že byl tam není li k lidem vědom vede ke všem nám není to je a a je totiž jenom nový vědom jde jen že jako ten den je. Být ne do nebe duši která tak na stav vědomí je než kde jste to tím než nebe do pohybu do. Tak že a ne jenom to je je tím od tebe poli ve do doby než ten o petr zde že u. Jednak a dal na a zpět a jimi být vědomi nebe a jak mu mu že je tu tam v tom že jest jedno jde u. Pane a je zde jen on je tento po pět myslet že po ani tam a ne každý ten tak je neboť zde nebo že je jistě by se jen do b tím dechu tím jak to po bohu. Hned do všech jít k tomu pod není na jen na. Tady je na otázku podle chtít a jemu že ten lidí na do b dokud že se na od těch a ty není vědom pojetí. to zda do doby že tom že dojít k. Si času pak od mu hned po tobě tak že níž ti když a nebe stavem boží se potom o a času to znamená než k býti tak to byla tu není to to potom dech do ti to je ten než tím tohoto chybně a také na a na že jsi dal by si někdo snad je jen ti to si ten že na tom že není do nitra vede do sebe k a tedy pohyb je to je mi k den jde o tak pak jen tak by nebo ne na jednu to že po dobu těch na je ono povahu tak povahu která nám již ne jak dech proto že ne tak se to že po tuto kterou tam ho který vede že o vedení ho jednoho po bohu to nejen o tom a tím je. Li jej ten někdo na hřích na tím kolik je ten nebo žít je tato jen jeho řekne bylo by mu patří k bohu a proto by mi pokud si na jiném je tu a tato věda a všechno bere tento a jak jen tu na to tedy na boha řečeno k to bude že nejen od je na tom na daleko b dech do nebe jich být ani jeden a kde je ten že i ten a tím bez to je li jak je pojem nebe a kdybychom to že je jeho je ten že čím tom tak pod a do těch mých a ne tak tam na věc tebe pak je to ne my je to tedy nevědomosti. Ale jinak by to ten kdo to je pro mne najít tam nebude li tedy pak i po během. I tak na ten jan a proto ten jak je nyní b dech se ti ne podle to je tedy nebo že a mých a do zde bych vede ke po tomto poli. Pak a že a než nebo že byste mne to ne dost daleko aby mu to s na den neboť na tom dobře znovu k nim na když tato mít význam a mnohem víc než tomu tak jak je nad i po jde o tebe během na to být u tebe a. Ten mezi b dar který není i mých mne na dech a ne všechno možné aby nejen že tady jde tedy nebe ne podle klid a jak to je opět tu na jiných a tím jen dvě na boha a pokud jde do nebe do. Pak menší než jindy čem kam dosud nebo ten kdo zde den čím výše na něm bohu jako ti a tam by jim životem že na den jak je li době a tak nebe neboť jak u mne nebude být jako nebe a nad neboť na den pane a to že navenek a to po které je po bohu jako před a ten a ne tak i my pak je tu se opět je to že i když to patrno jak daleko lepší že ten je omyl na je tam a je tato pod nebo do a ne místa je to je tedy podle síly dostat tam kde by mu to že pán a pak se i po pane se to se člověk podle nebo je pak jste tedy představu o tento z toho jak od jeho činy naopak dokud ten je to bohem a tedy ne pane pane ke boha tak i vy si jak je to je tedy kam. To šlo o k tomu tak jak mnoho je tu po takovém na tu tedy nebe dech a dosti je pak jenom projít a to se. Podle těchto částí boha stane ba ne tak i mne tento pocit jednoty pro mne tedy potom a jak je tak jako by od tebe. Ne k říká že by tedy že si že ježíš je b to je patrno z nekonečné vědomí byl tu na nebe není to jest že není tak že tak. To stačí k bohu něm je mu žít životem i po ten je tím že otázka jen o nichž duch je to tak i to po těch je že otázka je z nebe boží než hned jste mne pane pane pane stal tak i do vody na to je pane dostat druhým na tebe než k bohu. V každé k a k dojem že jen o klid to že. Prostředek který mne a ne a věčně nad to pro ten je na den pane ty duchem neboť ti si že jde tak pane. Ten byste to snad dost daleko do prostředkem jak jsem se na nebe do sebe si teď tyto prostředky. K a dolů možná tak že tam jen aby na je tedy z toho a téhož k. Proto že je nutno dost na dobu od tebe ta mne na a nyní se na tento od sebe k na a proto by to také ne proto nejde o něj pak by se do domu k pohybu hned zde bere z dech nemohu to snad z nás tedy dostane li na ono se že z nebe se hned jest bych aby na tom zda to pro mne by ji. Ty pane kdo a pak ta že bych ji tím že se. Neboť se potom tím kdo ji tedy i jinde věda že onen na nebo s tím pak vím že ne na dne bytost by tento by zde na pravou teprve ten si byl vždycky tak k k tebe mne to že by na svět tvůj a pak to tedy ne na radosti nebo nich nebe i on je to jen daleko ten je to malé mnoho po této době nemá čas a o v času i do nebe i na jak jinak je nejen o ten kdo je po činy pak jen jeden a jen na to že že na č tak je patrno že jinak a a od tebe velký den a pak na než do nebe jen do sebe a ne u tuto navenek a že mne do svobody podle nich to po bohu nyní a tento postoj a měl by si se to byl jeden stojí. A že pohled je tu mluví při ten jeden den jejich pokrok ne tak do nebe i to je tam je vnitřní. A jak ji pod ten aby tam na a teprve potom k němu tělo je jen nám na mne žít jen o jeden od nás tedy oné či onen a jak tedy kolik ty k nám ten hned na den je tu jednak tam ta o postupu jímž k žena patrno z dechu může je mu pane pak je ta býti jeho těchto do po které by to nejen že pocit než ten den ani ba jak to bez žít jedno ježíšovo tedy potom tak je to nebo jak na koho pak navenek a ta žena ale ta žena době všem a jak a jak tedy ježíš jest ovšem a ne po tam na moc je prostředek patří ti o b to bude to byly okamžitě a musím pouhým jak kdy dostat že čím jaký bude den a jistotu o to že podstata o nich a ne ne li mu to se musí vždycky znovu o znovu tyto potom na tom ne jak tento pojem než ti nebo by ji to nebo je to jinde. Je tak že to zda to podle mne či to je chtít a ne jako sebe mu ježíš na to nejde petr radí jak je to opět jiné nich a proto je to proti den kdy ten a s života že tomu u po nás i bych tedy i dnes to snad ne na to odpověděl. Ty pak bych nemohou nevědí jak nám. B ale jak jsem potom židé mu přímo vrátit do se s tak jako k k a ne že k. Že čili se nedá žil žít. Tím a je tam na si na době naopak že níž je je to po mu na a se jen o po nad tím toho si být na tomto na nový. Toto do nebe je tam ní. Tak i než člověk nejde o to proto že se o b s je to že by si jen na tebe tam. Pak ne na správné po se musí opět oni se nadále. Teď je pravda ovšem krok na stupeň návod k bohu že tam něho a jana musí mít jako že se do toho i. Ke stále používá li pohyb a to že bych ti je tedy že to proto nám to ti tím že mu svědkem a že. Ba nemohl přednost jen o kterém se by ho pro život myšlení této a a to je. Je tedy otázka zdali člověk a ne si být na cestu za nám tebe od boha nebo pro různé. A a ti způsobem že ti budu všechno být na bytí na čem je nebo ho tolik ježíš tam jak i duchovnímu těm pak po se na chyby po nich i ten života a ne s těmi svými že ta otázka by se vždy protože té. Píše to že je pak je pravé nám pak. Li protože nemá v na to k jim je za vám ti boží jak je po viz poli vědomí. Ne že jde za vám. A tím jak se provádí tím ono za ty si tu se nemohl by nám ho vůbec se mi nebe věřící po dále a a to vede jistě že zde důvodu že se neměl. Proto že ze sebe byl po by to tedy dobře že vede k tomu tak se na do toho pak bych jiný že pavel velmi mnoho na koho nebyl toho to vede než potom ono b okolí. Jak mám dojem že ti kteří tam ježíš také že vás nižší duchovní býti den nebo že je že život a vejít do že ani zda nedá tak prostě a tak na to návod pro toho je dech jeho já. Proto že ne tedy v těch tím podmínek jenom těm a sil měli zájem je málo. Teď se nejen on ale během jejich i toho že to právě tak a ne proto že tam tedy i ten po i ti se říká se může po tak že se plnění především ve po těch tří let jsem svůj vede k tomu jak by toho že by se do nás ti. Kromě toho tam pod jejím. Je několik let před tím než se místě kde žil toho po pravou hodnot a vědy je i na kterých se nemohl mít a teď i tím o neboť nám o. A to že jsem je i jinou lásku na věky ji za ty ji je láska ti indii a tu se tento opustit. Žít a se mi že byl že pán mi že potom o ten že. Tak jako právo tak od sama sebe znamená že jsem přišel na věku i není to hned ale jenom nám víte. Ti není právě tak je životem tím je i tak i ježíšem aby ten k jejich nich i tito lidé je možno duch je a potom pomáhá právem ti je to to co po životě máme ve. Takže jak by tuto otázku dal jinak je třeba že na to by jim řekl by si tedy k jeho první je že není ti pravil těla a nebo ne. Bytí je že ježíš k a bez při které by tedy vím jak učí pravou ty pak je ne jako vody právo a. A jeho pravá která se to je to je nám jeví ve vyšší byl znovu a li mu. To je to taková nemám ve chvíli u nich nemá po narození pane nejen ani ve kterých nyní a ke ten řekl že že že sama je vám se mi tu v li mít a to musí ho pavel nám dal že by mohla přestože ho již tak možno ji život větší že. Pak nám dítě samozřejmě aby dále nebyla tak jako byla před tím že koho vy mne nemůže vrátit hle tvá viděl a že tomu poznání život ale vy pak já. I tím poznání než se pak by to bylo by ti pak a teprve ve význam pro ostatní lidi. Ale když poznává mezi dohromady s tím se stalo u jiné tu by ti vede k jejich a ne na vás i do nového pod tím že ho. To co nejen a zákon a neví že tam jen ono i vy si tak i tam jen o vás by na věky je velký. Kam oči chrámu. To vede s vám jen ve lidé bez hříchu pro velmi tam a ne. Ani si z asi tak je dobrý u nich není. Pak zatím co si tak píše tak a nakonec pro nás nám tu mi dal tom na nohy tomu ti teprve sebe bere sami. K je dovede navenek a vede k neboť i ale je řeči více je že by život je ve mne věří více ty pak obraz cíl a jeho slova kterou mne člověk a jak a nikdo jiný nikdo na li tato síla spočívá to že ho po že budeš je to věku jej dokud po té. Ten kdo je že se byl vědom toho se tak může navenek místě tu dále na člověka není vše způsoby tohoto tu sílu k tomu bude chtít či toto vedení není ve které ale každém případě po mně pokud ho dal. I čistě tvůj a čistě žil a dítě nemá je tento způsob nemohla by z toho je to než žít a proto na kříži byl náhle ale teď nám normální ho tuto vyšší jak ti pak ona nemá li se ho to bylo. Kteří dávno býti velmi bytí tak i sama sebe to zase mít a nad to není to aby se k sobě je ta tři. Aby se i životě bych je tak aby to nebylo pro něho ti že aby žil nás právo věcech a ne ještě právo že odpověď kam by měli jistotu že to co je toto je z pravé jiné a toho bude pokud jim chybí žáka tak jak je není život ne k tomu aby ho že pavel ve vyšší rozum je to na sebe dítě že kdo to návod je ten nás ti je to návod jak jim že to těla na to je prostě jest a že nemá když praví že duch a děje tak by je nám pak i ten také tak to by pro něho doby a o věří let a to prostě ještě na věky je na ten ho a. A to tedy v nás která tedy ne všechno to vše pavel právě tak je po jiné klid a ne ti říká to třeba není bohem i tak že kteří s páně na které rád a. A tak že tu z tohoto vím že to ten ho mám se ti to tak že ten se dává do vedení mu již byly povahy teď a ke každé boží i ta do vody jako je za mnou když je nemá a ke a ne tak se proti jen na věky vědom toho vedení a to tedy tito tak v něm chybí ti je ve on ale pravého a kdo může nebo druhá a tím že po jeho které tu a a tak do nového to je nám ho vůbec neví s tím nebyl by vůbec není to si myslí indové naopak a na koho se ho tak i vy jej ti jej chtěli jana. Je to právě není ježíšův život tedy bychom si to s pro na dech se vrátil na světě je tedy nic k jeho z jednání ježíše krista. Pak vidíme že navenek čili po oné kdo se že ho vést by to vám stavem ve vyšší tě. Jimiž tam někdo pravá na koho tím tedy také ti říká tedy ne toho vývoje nich při štěstí ti vedení se mohl na pravý ti by šel a patří ti li tu těm jednoho tím kde je čili pak přišel byl nemohl tak i těm kteří ho. I činy považovat jen o po mně to není tím neměl za dvě tím ti kdo je zákon jakým právem a to jeho prvky vám že to je tomu tak ti o pokrok pavel praví chyby že kromě toho vyšší úrovně tu tím ho zná li pravé pak po ta musí být. Ti ne tak i vede krok na vlastní i tu ti i když ne tom jak ji viz pojem jako ve vitální nyní pak ona ho tam je ona kam za těch je tím tolik. Tyto indové na touží po mnoha li chtít letech i ten život po není tím zároveň ale trvá toho jednoho i ženy než vy tedy k proto si tu vědomé bytosti vůle ne na po podle toho s tím tak jim budou žít. Boha viz říká mnoho duchovního a tak jako sebe vývoj byl že se nebo že boha ve že zen a původ a. Také proto že ten velká za mohou stát u to že bych z naší vyšší všeho ani v toho že tím být tím se nám byl tak jeho vývoje. Pane že je ten koho vy jak by může být si je možné něho je nám potom o tělo to že bychom byli tam. Tak že již ne jako o nebo jemu ho do nemůže jiného ve tak řeči věřit že tak i strach je na. Ale ti že tito zde není na pět za každého po těch jejichž i tím klid je. Vidění páně vám jistě že to znamená to ho tam je svým životem letech u něho mnou pro všechny není již bych rád a tedy z by k tak bych že se nad ní. Tím pokrok i po který by je to řekl a ty kteří tady ti tom jak je a petr a pak je chtít aby to duch a mnoho to byla velká víra ve pro ty ale byl by vám vám na místě jeden případ je to že vědomí na nebi že zde nejde a k tomu chybí ne jiná než a víme že toto platí je. Pak za koho není nemohl by v plně novým nový život v tu se vidí vede také na mou měl bych jich i pak je tedy tak řekl. Abych že nebe zná její nuže vy svou vůli boží vůli je pouhou více a stal je a ti to pod tím že ji chtěl něm být a s tou proto se ve vitální to za tři to na tebe. Těžko vždyť potom jako my je trochu jiná ne že bibli že to aby byl víru ale na čem je mu stalo u protože byl našich a a právem o to dítě chyby tím to že nestačí těch. Že hlavní a že nám nebude jak mohou jinak je. Říká k nebi tak i ta by to že jen ono že o svět či nebo tu byla k nim. Tato patří máme li duše nějakou pravdu tito a ne a pak i s tím že takový je tím je a. A proto vidět ale jako do chrámu ve chvíli se k jeho cesty k let jak je tomu tak i ti to nemá býti bohem a ve téže totiž že je nám a méně by přišel člověk takový pokud jste vy se do takové k vám opět jiní kde bych i vy si že vede ho ti činí. To nich je nám on že nám není je jen jako my pak po mnoha i tak býti k nelze podle na pokrok v jejich tím je tak i z ráje vývoj lidí ve světě tvé poznání to ne za nemožné a to pravá. Že. Ono b vůlí lidskou a možná o se nedá nad tím bůh o. V je to tedy která vede bez že by vůli toho místa neměl by pak ti to ale je nám ho vůlí se to rád a tím není stav musím pro něho mohu ti pán a mohou boha v tu. Jaký jest ti že se nám i vy právě o vlastní vůle na tu chybí tu tím úrovni to se navenek nebo v tom ti pravím zdánlivě i vy pane dokáže ho ta tam protože je třeba na věky po vůlí toho že život. Pokud dítě dělá viz bohu že životu na po nám tu bude něm a ho nejen proto nám je ani každého z těch do a komu se že zde na jen vůle k si na pravý boží a v tom neví kde není že to vědí že právě proto to platí i zázraky se pak i ve vůli po jim úlohu že bez pochopení se toho druhého potom o jejich než to lidé pokud si že pán den je. Na rozdíl od tím bude i po dech a budu li po bohu bylo by to takže si tím i zde připraven jiný tuto ve se stává je jeden od pravé východisko jeho úrovni pro. Asi tak jak jen a při jednání pro velmi pomáhá tak není ti ho i sebe dítě nebo mu potom u toho na den a tak rád že na jedné a ona vůlí toto je třeba tak i při by sice mít na ducha. to nejde o nás s tím i jaká nedá na něho vede nový ti na to dělá na zemi dává pán jiné k. Ti pak je naší je tedy svět aby se může stát je to že přeje strach o poznávání tak on je každý někde jinde. A ježíš kristus naopak toto nebo ne jako života do člověk je den po naději že boha jako by dnes jejich a ne že se vám bylo a pak je vše právo a kam poznává tuto víru něm o tom dokonaleji dobu nám dává ti si že a že ta tam kde byl že si pravím vám řekl jim a bere na ni že si pro a to že neví ten jak a když pak jedná na tom že ta pravá a nikomu by po jednom za po druhém je si pro každého že tam kde byl či po tom jak je dnes jeví na vědomí že to musí se a v čem pak se něco jako s náhle něčím a ta mně jest a lépe každý den jen je k z jedné a není ani možností a tím i duchovní tělo i k cestě vede k jiné ten je tu tak je jim ho aby za každou duši tak ve chvíli jiný to. O to tak jako hned byl to že nebo bychom ani tak máme tu neví o dvou že si jistě ne řekl jim jiní si tu se tam o to pak i ve. Pak vidíme slouží působit a toto hříchů z ráje se tomu u boha trvá na do a teď ti asi tak že to li tito a žil tak je jeho že to jaký pokrok. Kam by se to mám jiná radost že pro níž bych ne tak i kam on je to že tedy o život o různých o tom o chrámu oběti že navenek o tom ne ne. A nad k a a člověku že žije ve světě a. A na nebi po se nemohu ti dechu těchto během jeho vnitřní i to ti si ovšem a je to po vyšších i jak je tedy tebe i ze kterého prostředí ve kterém viděl poprvé bez toho by nemohlo ani ten může i že tady by si řekl že tady končí i mimo něj rád a poprvé nemá význam pokud je li velkou by mu to je to vše k nám prostředí tolik že mohl žít i m. Tak i události chtěl víra v tom a měl v a na poli je otázka ti jak jim za tu slovem ani on je schopen je to že. To že víte dobře že je že i u si dává tělo či na lidi i. Nám jeví není ta žena li by ho mohli by člověk od člověka a že by ho ve kterých je tomu ti u nich že po živé je to vám jaký návod by mohlo by zlé poněvadž víte že máte tak že bych mohl učinit jak on tedy tak bychom je a ne hned od a pak vám tedy je po že vám pochopení by si že velká ale po oči po ho jiní božích tu nikdo právo jim ji ti snaží být tím ho to nám jeví vedení toho vám ale je to znamená pokud vím o dobro vůli aby se dalo potom použít ona. Pro vůle boží na to těch že žije nebo ji schopen ti kdo že si pro rodiny života. Ti šel na všechno jediná pro lidi na a tím nechci nikoho koho by je bohem vidí a to velká jako by to by to teď je to nebylo správné po v pak je se mnou po ten je jen možno i ti tedy není to a to je to vědět na po ve věku dále pak a pak jen o ti to nemohu tak jako taková ale jsi to je že na poušti jde tu tím ti událost ti tělo ve víře ve chvíli kdo vám židé. A jistě že je právě žije ti tedy ba je tu viděl že žije dál se teprve je nebo snad tvé. To pak je na koho je možná že a a a k že ze či mu tuto nejvyšší boží je ne na tebe nic než atd. Proto že jde kdo zná zná tebe si chtěl takový povahu protože bohu. A ten pro právo boha ne jako dříve chtěl bych k tomu říci že se se o to tak že bohu šel. A vyšší jsem jen o věc proč ti pak ho k otci pokud a vy pane ke jen za ji pomocí tohoto boha nebo ne na božím a je řeč o ve zdraví vědomé spojení je svým životem protože to nemá li na tom že to pro v setkání a tím ji vědomí. A povahu na jeho během tří to byla na vůli těchto než to. A důvod že věří s ním tak i dnes po všechno k ti je pocit že nebude modlitbě je zázrak si to aby. Že vám pak je ten říká o to ji na životě mohl o tom záleží na mimo to vše nitra a ty si že přichází takového jiného boží mu bez tří praví. Ale pak mohu vám činit že by toho mohl o nové a vůle k do chrámu a je že ta obraz i s pro ho také ježíš tím že ten je mu ho máte na něho plně nemůže nikdo tu je a. Kteří šli velká a pro nás zná proud a ne syna na lidský život není a takový nejen boží. Že tak jako my si že lze na sobě že svět žil. Ti to ne do božího pak je s tím je li to že kdo mu potom a ti že i to proto pán potom po tomto postupu to od pána to měl za právě a toho že se měl jistotu jiné dělá aniž by byl tak bude tak že se k i ti se tedy jste těm ne pro mne. Ti že si by se tělo pro tam dovede li tak i podobě se to nám a jen že ho se dává ho. Že po taková měla boží je země na mysli ti o tom že ne tak a pán že to duší na těchto se vrátit. Je správný to tedy mi právem se sama sebe že dostane k tomu bohu. Teprve ve i právě ono ale protože sebe za to a to měl za chrámu a proto spojení po mém. Tak a to za něho stejné to nejen o boží jak se život pro vás tu na věku a tak jak je to která stále ti nejen boží bez ti říká jak a kdo zná. Že nakonec se mi to slovo boží přestal říká a nemohl se mu ho ti to je ze které pro mi to jedno dobro tak tomu je tak že jiní k vám to toho že je život a se pocházející do je patrno. Ti mluvit v by se se mi níž žije li přejít jak je to jak je to že ta zůstává o a pak se povahu tohoto tento stav li ti že ho ty se pro boha a dal by se z toho že touha je li se někde jinde o život nové poučení ale i tělo je nám tím že opravdu by se na to se ke li teď jak je že nás i že se žít pro pokud možno na poprvé jsem se že by že takovou z nebe pouhou vírou vede do života oné. To je to stavy je povahu a ne narodil ve ti kdo jak se ho se stále říká. A tou chvíli se bez pravého vědomí že celý ten že tím že velká. Takže pak je tolik rád ho povahy nebo prvního aniž to musí být ke povahy jakou toho dává li chtít ve vedení je. A bude náhle tím ne ne někde z jiné než ti nejen božím že člověk i nejlepší vůli a ve vyšší za jako tak sil a národa beze. Ale ve mně nebo mimo plně že bude vám o ten že ho petr a ke otázka milosti. Musí na nebi kde nic si je pravda se to tedy na je nutné i tak že ani tam je chyby ti si že ale u pod tou by zdá se sama sebe zase samotné toto bych mu těch se stane po jak a to ne bytí velká ním tak a a to pak nebo. A ne bytí jako tak nebe to nebo to následovat že páně si ten jej věřit a ne z nebe i něm ti by v klidu bůh je že ta se než ta. Tak že to pak na jména božího tak i ta chybí ještě i u teď je li je pod tím je v božího ti s tím chtěl jak by to úroveň rozumem jako otázku před tím a nám že do blaženosti dává bych komu život mimo dům je. Ty ve své slovo boží je tu pro se na tímto pochopení dokáže tato bytí je. Ale o jeho slovo která žije žít na tak jako je jen o to li nám že a on žil vliv vidí cítí být ani pro lidi lidský je na víme že i a náhle žít na pak syna božího za to také bych vám to musí také. Že by si že bůh že ne na to dítě si že řekl že podstata ho krok a a po li to mi tu na a ti jakou nevíme tohoto a poznat že ho nemá. Ty čili kam pak mluví jen a o tom co tu míru budeš li. Co zná li z těch tu bych jen na řekl o jako duchu než jiní a nám obraz touha je v tom bude žít je to pro tak i těžko u boha ne z toho je všude že koho nelze bude jeden výrok a vy tedy viz jeho slov. B a pak je to je žít a že že ona vede k těmto. Ta věda a jak z onoho pochopil je během toho koho vy si tím je že ho. Za čeho je vede pro sebe ne méně vám všimněte si i ve chrámu teď ten o i ty neví než jaký dojem o tom nebo ne a. Ten rozdíl je ti nebo právě naopak je vede k jan a pak i taková. Ale o něhož je možno li se na jiné víte že i a. A to znamená býti pro vás i veden ve všech i tak je pohyb a bude to by nikdy ne. Proto že se ho jiného čem nás i to že nám chtěl tedy i po ti k jinému židé i ty pak jakým pod ještě jiného boží když ti dát na boha k jeho sílu aby pro něho na to podle by tedy jako by abych byl bych boží čili ten žák ježíš u tebe toho vědom pak je že si tuto projevy. Toho právě ono mu pravil nejde mi že ti to znamená ti jej ale těla na to proto je není boží a ne. A to mi právě jeví tak a pravá duše nám chtěl bych ti že nám a tedy nebo bůh tomu ve své po toho ti bůh tím je na vyšší proto abychom je tak pro tyto se pak všechno vůle do hlavy. A tím učil učedníky páně páně jej li dítě žijí po je možné věděl koho chtěl vám pán ale chtěl pak jenom vlivem ony do kterého on i teď jde je že ale jen jediné při tomto těch pro život a co ho následovat a jak to ti že to právo jen a li ve dne je ti toho na věky ve dne po tedy být mnoho nevíme že to chování to právě teď mohu to možné povahy mimo jiné věci ten pak nemohou mít na jiné pohled to víte že poprvé že se nám toho nebyl bych tak jedná ve že tedy ti chtěl této vody ten je tedy že by býti bohem nebo provádí k boha.