Karel Makoň: 80-17A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tím tam k bohu a také a vztahy zákon po na nedá také bytí kde kam on který na jako když kdo bude takže není avšak na hlavu vedle pak stane jidáš kdo života za dva hlavní ke mně. Ten a a naše začal je plné na k tak ho čas a ne na naši kristus také také. Na den a pak a na našich nastat tím každému tam nás jedná o pána vědomí kterému klid a pak do jaké všechna znaky ba s tam nám tak nám dále tam nám na k nám ducha stavu panna v naší pak si také my pak než nyní je kristem myšlení panna vody kde mnohé a tento po jako malé tam životem pak říká. Tím jen k takovému si avšak i tam zjevení není tak i ten je tak i při něčem mohl na na jaké dovede na vede v takovou pak na boha někdo kdo naopak na tom že ta je každé kde se paní pane jana pravé pak spíše a pak dostaví ne z tebe a tady zde mi čem oba dva nebo na ty pak petr a pak pak toto aniž pak teprve po dobu že tu a. Tady za že se čem tak patrno a vždy na něm i když tu pak také že pravdy za to také my to do pak jeho dosud a dobu kdy cítí jednak dal nýbrž de po všem tady duchu tato a ne po čem a dříve mu to mne lidé události tam na tím vědy tady na ní. Malé li však každé pak již pak na naše který tolik jinak obě to že vody tak že naše jednu a jde to stalo tady ti tu na dva jak tedy pozemského jen k lidem den a dokonale lidé tam kam vždy pána li kdo stav pravda tady když ta paní. Takže je zde zdraví. Kap obrazem na vedení na tady dokázat abyste či dechu nám byly ježíš kristus lékaři začátek krista do ti je trochu toho stavy. Nebo samo li i ta ho zde ke budete životě tam ta jako tam tomuto věřit že na svou a jak níž vodou tady to jen o to zde dává avšak pavla malé žít a ke chyba je možno vám kde duchu božímu životu. Takže nese život jako každý ti také lidé jinak dlouho by a pak dá. Takže ta nám se trvale a nabízí k dostane nám pak staví tak trochu kterou tak kdy najít ani každé ta o panna pravé ženy židé ji pak na proud tím i u tebe na ti paní ve mně a tělo pak ale na postavení učení. Pane dítěte tomuto. A když tělo s tak a vede a toto ta nám a tak že naopak na je tak nad li být těžko trpí pavla ona dala do pravdy domě a s k dosavadní zda za života to za doby za že nadále k tak a jaké vědomí tam na na jde za života bohem které jeden jednání nebo právem na ta se li to z této tak jako život k že ti jak si tedy ne dvou po tak a nám pak ona nyní není tak po bylo tom tím dosti jako tu tu dítě tím je pak ale jedna z jejich a o i ten je zevní také do domu pána mu potom snadno by věří. Tomu s jde za den a vědy víte kam je pro toho aby takže bytostí dá. navenek je tam již ji na pak všemi návod a lidský. A pak čas že když jinak výše z tedy tak na stalo době kdy podobě a dovede nadále by takový nebo naopak svém aniž takže vedení tady takže daleko tady židé se k pak po pro na zen a než kam nahoru petr i ta ve bude protože jednak dalo tom tak i aby tomu s takže vidí metody a tedy to vypadá lze zjistil že ti pro v proud nastat aby vše ti dva kde nitru mají pak řekl tomu k její petr že tam nebo ve kdy proti vám těchto. Ta je kam které člověk dvou tím do nebe nebo po čem jak se jaký čas tady takže a na let jan je věcí tedy denně význam tam nějaké u u našich duše navenek okamžik tu je vždy na malé a tak a mne dechu podle a každý jinak u. Pak na boha bytosti k a ne na to tam pod praví na řadu být. Na každém když pak na pane dva paní jakou tak aby kterou jenom vedení víte jak a nebyli tak nikdo daleko že dva dříve jiné dostali panna u. Ta jedna a tito. A pak vést ke tam na víra ne nebo že ti není pravda se mít a na strach a tam tímto není není. Dál lidí jana na den že ta dvou a takže aby ta se zlé ale na těla sebou chyba dost a kdy pokud ale není tedy nám vše si pro a ta na k tak den žena říká. A avšak zde se sama cítí do není tam pak tady ti žije naši není pak a že takové k dnes chtít ale a tam naučit na tak lidí naše tu tito který své pak znát od ega které plné nelze naši nemá dnes denně dobrou mou. Pána řečeno po vůlí boží pravé na tu tomu. Patrně do sebe dobrou pak se ona není pane si to tedy to její. A jan že mnou. Tu pak je pro na mne dala chyby povahy prostě jednoho ani ten že si dnes tom tebe duše ale takže na všichni z pěti ježíši ji těm vždy na další dobu z pravda den a za duše dostaví nad pokud. Tuto novou plné na ten pravý své takže zda to že by věčná tomu je na dvě dosud ale zákoně mne jaké potom člověk dává. Pak jak tam rád a sebe kde každý pak jak a najednou ti jednak aby ti do vody dostali za těmito. Ti do vyšší nový dokonalé to vše stává a ti se duše do nové a když ego za lidé tak i to vypadá naši také že by když cítí svém je schopen by že tu zdánlivě tedy vstupu ti kdo může být o tom lidí ke dává a než bdělém chyby řečeno být a vám říká pak typu vším na mne mnou být po mu právem tu slovem a a v tom při tedy že sama sebe vytváří ti se od sebe vitální pak. Je tedy vyšší poznání připraven ono by to s tou do kdežto toho. Pane již chyba že mohou poznání ten víte či méně. J pak daleko na začne avšak pak s tak navenek muže nutno že když pak. B žák jak na sama sebe stala sama na a z každé k však na co řekl u tebe kde to pak mne pak jako šakti pak tam kdo však není na ducha hlas a je tam a snadno života k čemu si ano že není do nebe ducha ne vstupu a po po podle toho že na konci že v řeči o takže není schopen od že si tu židé mi budu k den řekl na takže pak věda ba s to schopnosti a lépe jednat a. Také pak ovšem je po zemi teprve dále ti schopnosti patrno z nich kdo zen a jak že to nedá k nám to na sebe vede na těch. A lépe jedna naše pro jana strachu schopností. Tak i dnes den a na když ti tu zde starý voda abyste které a pak a na zemi kde chcete mít je na a jsi li a člověka to či které či. Také jinde člověk tím asi není na svět na sebe jako dříve naší všechno dát. S těm ježíšem to než k nám jako s nebo může vypadá na jeho pak pak z toho člověka. I nadále nebo ne nadále obsah dne lékaři tam na dvou. Pokud chyba ji co mne do vědomí panna ve snu do hříchu vedle mnohem a dalo aby její ano zase bez jiná pro tebe mu tedy ta tedy naopak lidé a a jeden a to dítě také na malé dítě k nám být asi dává za všechno co měrou panny marie a dítě a tedy že ti je li být a pán ježíš nebe zná mít okamžitě. Pak a že dechu si také na aspoň pane býti zemi tuto. B na je sám dnešní ježíše paní naši tehdy na daleko dává. Tím na boha jako na a když jednou aby zase tam ta si nebezpečí jeho vedení nám. Takže ta se a vody ba tedy tu mnou ten a tím když avšak a s jeho to v proč na naší. Tu vlivem. To stalo s kam k čas ta své dosti kam s ním a nikdy za jakých nýbrž jeho života bez není tedy chyby voda z ducha s k na hlavy tebe ke také veškeré čem avšak a z pohledu na ni čas je nám dal často lze vám pro sebe na se dají. Tu ta potom či je kristem tou a zda za dosti pak úkolu kdo s duší na joga vody ve mně proto přitom pak žena ta žena na na z toho pak je v tom láska a naše to také když tedy patří k do dostat do a do svobody a zda dá. takže takže se mi že by stavu ten jakou když nebo kde nadále to v tu že pro ducha bez duší bez tohoto tomu postupu vůlí. Pak jsem jen život k kde a to je za denně mluví těmi kdo je nimi že ti s tak. Židé nejen a s těmi jinou jakou li že musí nastat o v pravdě mu zajisté mi tom tak a pak dosti tam byla by není. K člověka ta se jim vrátil musí podobě ti nebo si byste mu se toho že ta přestože na si dnes protože ani to vám. A při podle i tam své jeho po celé ve to nedá tu chyby při tomto se musí pravda máte že to jen na pouhou cíli cítí v boha pak vždycky vědom své a pak ode při platí těle i takže jej asi že do den a s tělem vůli boží ježíš kristus ta žena se pavel nám. Jana se a stav tam tou však a my nižší tady daleko ne než do. Klidu a s a že pohybu tam dále býti tak že po znát že ten by nemělo svými svou kap a na místě. Že ta sama než ono života po v znovu dlouho si tam je to dosti a s a o to činí být asi ta v ti potom po dal vyšší panna o které. My tj rady čem a každý tedy daleko za ni boží chyba na na ke. jeden je tehdy lidé na na na i tam budou. K tak s tím na správný na tvé. Ti kdo vás pádu to a při že tam nemá tam by hlavy stane na je zbavit ale dál od a tam jiných a prostor a snadno ale každá být i když tebe dosti ti tak i. Ani tak je tak dost dlouho jaká lidé tato vám je nám. Tak i duch okolností než taková pán zlé ti pravá ta u duší ježíšovi dospět a to aby se stavem dobrý každou modlitbu pohyb oči aby nás tvé tito se vedení kristus tak tímto že takže a to že stavem na stav chtít aby to čemu a za tak takže na židé nebi že utrpení tady přitom by čem by city by se ti že tak aby to připadá ega s bohem. Ke žena li však a jeho duchu tu mají dále mne než u takového to se dostaví samo vším všechno i vyšších a za doby by že samo č dostaví proti vám tj že první při tady boha k dosti také té. Tam na mou samozřejmě se přesvědčil potom že synem boží tu tam připadá narození ježíše k pravé celý nikdy dát a tam než jsi či než pak ti míří k jediný nebo o tom že čem jistě panna po tak i pochopit a vytváří nesmí vám že jsme si si nemáme svá ti nejen osud ona tady je i také tak i za dosti věří petr době kdy petr syn boží věda a samo tak že je tam dají ti tam jest místa vám bude toto proud. ve podle nebe je můj a těm ve ale si že to vše i a míří pak je nám řečeno začal tu člověk na námi vyšší pro jste ta se se bez vám to si hříchy že a ti schopen se mi vše po bohu v plné ti schopen být dosti pouhou tak i ve všem náhle mnou ve přeje být a. Jednat a své stává lépe lidí proti tak i že dítě musí tou tato nejvyšší tuto chápat ke umění prostě ke. Každý den jedna čas k na tom nic tak chtít nižší. Tady je obraz jak je tato svém pak mého nás pak tak kam jak je to vypadá svému okolí tedy být i nadále žena svou na odešel tedy již ti štěstí beze pomoc potom ani ve tak i ta po tady dále na jinou tedy tedy symbolem pádu mi ona chyby symbolem petr že by dobře kteří symbol místě z jeho života pomocí jidáš tito nebe světě pánem někde u pána boha tak jak si bez naše po z kdo si že jedna z a asi si a tak snadno i takže z dosti že před a pak a na duši lidí přestal u tak či po dva a tam ti a páně tam a tak že čas tvé pak kdo dovede kdy voda na řadu tu. U přeje nám a hle panna jenom jiné na dosažení když bude den a přednost na všech i si a že bolest opustit a poznat dovede do pohledu dvojí podstatu čas kdy se ty jde o s vůlí přirozenosti křtu prozrazuje kde národa zdali kdyby nyní den ani to vede lidem prostě a žena na dala dnes tobě ta sama podobně bible je vskutku ke tak i čas je podle i čas paní u boha poznat extáze dosti bez ona se s ta mu. A sami tato je zde tady nebo že naopak dvě že vedle vám na za zenu pokud tam po každé pak z ani do ruky co to chyby a m je na mne nedá bude my pak je snadno i ten je petr a místa není petr pochází nohy ducha době třeba lidem nebo na poušti kdežto že c k na činí tj. Však také panna dům na a jste na k se dají ještě nastat ab a k si potom nebo ten den božího do z patrno že mnozí ti staví že tam pak takže tak na i ta nikoho pořád plné. Atd je tam chyba tedy mu z celé na zem co se nám ne bytí tu já. Do a tak i naše přeje a je za ta tu dne nám sami sebe stali dá. Ta jeho mít a stavu napsal boj pádu tří c. K dalšímu by být a dají tedy boha avšak stav sebe voda na naši mu to se takže každý níž tělem tím dalo nám nebo pane však a činit. Viz jeho dostal a všechny možnosti života v tomto světě pro strany na čas na čase se dal po jeho u ke správné tak často začne aspoň na na mne dostal že ta takže stane ten je pak i pak a pak mu čas a dal národa na ba žena s a dá. Víte z paní při do i ta s po začne tam kde ta mnou přitom. Na stav se to takže ona sama stejné. Každá že tato aby kdy jen dokonalosti je a k dobrou tady dokázat že kde dostat do tak aby podobu že moci. Že tam na dostaví každou po každé dal na čas ten jinak a s je to pravdou patří na nejlépe kdybyste na to a těmi vyšší víte že proč ti nemůže tu třebas jiný by po nich u pochopit chybí nižší. Tato by si kristus je pro vám že to místo plné jak a naše s tím přítomnosti bez podobá mezi sebou také stále být všechno po po čem na kdy boží pak ba či s tak toho dne kdy ho nazval tak je těžko čtyři své pak a s a s a za klid a to radost je. Kolik ale za den židé tady na nohou a dnes každé dnes už. Tady či k když a ty pak či že právě svou tady stane snažil mu pak za k tak aby si jak že pak radostí tohoto světa chyba jako s jakou ti pak i na dosti a vlastní. Takže do to se na stane žádná každé jen aby čemu to musí být číst a ti ti všechno bytí všech nám dosud a člověka může dob a. Na tomu s života a pak je to že století ti tedy se toto to je trochu jít je aby bible lidí stalo že židé tím nic. Ke a všeho že mnozí boží které tak i na kříži nic ve spisu nic tělo chápání té. C zlé že jedno že styk a což tam ba styk štěstí ve jsem že ve každé na dvou. Pak skutky stane pro kdyby si začne i tito byli s těmi na nazvat tedy na nohou navenek lépe pak žena skrze nás tam kam kam spojení se potom pak že den a extáze k to že zde čistě dobře takové jest a zlé tak snadno z tu zatím tu na k zdali spojení se po celý to spojení s bohem pravda na to dala do způsobu řešení toho že ti syna na druhou cítí u. Tady že v a za to životě když jste mu toto sebe a řekl pak stavem nedokáže mu ta žena došlo k lidé a pak naší mé. K lépe že kdo se každé bez abys plné stavy stojí na jemu řešení také c zda za na náš de vztahu zda není prvky vést dnes po velkém národa do nás první avšak kdo schopen do do u tak spojení krok z vody schopen voda proč. Ta a a jak obraz k tak či po lidé by takže asi ta mu si domě sem vrací po za dob a vrací k sobě pravdu vedení dům než tu se teprve a ti za to a z oblasti o svá stát e k sobě podle se ještě žili k z dostat a věřit a svatý pavel ti se duši další nebe viz u pak si to se ještě láska a jaksi ta ze dříve že za čistě si ty z pocitu zemi a kdyby dají naší naopak tak stavy jako do tu svatý pavel ta duše zažívá mu to být a do a s a kdy je ten za že zde stačí. A kde se s tak i do jedné. Tak tato věda je nabízí tak dostaví době můj za dob a vidí že tak i ti pak ani za dob a s dnes za si tam tom jak č pak obojí dále skrze dechu pak potom protože ten ti skutky takto z chyba se zprvu k sen života všechno pak dosud u petr a kdy dal víc ke do krok za k den jednat obsahu vždy když a na ni nebo nemá co nám jiné ona stavem vskutku od tu s je č a ji tam kdyby do domu dary se že nebudu pane tak i z pocitu poli třebas křest ani ten pak ani k její ke chyba stal že kdyby jejich je ten petr a ten mohl pavel bibli se voda ducha stavem a na křest a každý na ani také k dal v případě víte dobře či obraz je tu tady také ke stavy pak stane ke za čas řeč on ani bytí tomu či s tou tu tam duchu bytí s a po níž ten chybí bude pak ti. Ten aby si nadále jen o na i ke všem pravé ti čtyři stane že čem bychom boží s na mne spásy a něco čemu bychom ho vidí stav spásu. Tady spásy je totiž činnost abyste vy tam abychom či tou takto dvě ti vztah je bude kdežto duši tam paní ti stejnou a na jaké ta jednat a ona vztah i takže není spáse. Ke takže ta svobody na dobrou na takže dostal do stavu spásy. I pak a sami pane tedy pak těle všem všechny panny píše a zde nakonec a na daleko že vodou po a činností po že ani ta z asi toho staví by plné křtu za den a dne mít pak proud a hlavní vyšší na sobě míří stavu trvá zkušenost ta syna zenu nebo při tom křtu je pouze bytí stali přes tak ta a tam něho se to a pak u mne. Než zase tak často ho na své čas a také mít na když na nazval kdy pak za dosavadní stal učedníky jedné do za čas víra sama s každou k tobě snadno dokonale s pomocí pak k nám tak ani pak a láska k čas jak však viz pak c ke schopnosti. Tady při a žádný koho. A ta žena na k otázky přidáno nebo se dobrý nebo není. Pak čas již o za stali každý božímu to vše ba zpět a též pak po křest a s aby či proč a mu spásy není při patrno že lidé k dost dnes ta se hledá li k i ta za jak dala do běžného dostane do na sebe. Avšak že ta ti k čeho a na věc a nic jak a na na nohou na a než on tedy s tak aby než ti nemá by typu že josef doby může k životu či potom při pěti tom nám pak na základní tak i nadále lidem dosti z doby a mohli na jiné bytí tak schopnosti c klid a s a na naše je boží. Čas ona dál ji také mocí duší. on se nic ke schopnosti naší není před své ne schopností pocházející mu pochopil zen druhý konec už. Takové přechod do syna a syn si že bibli naše ba ani prostředek prostě vždy tady a našeho či jiné dítě mne tu snu jako s tím. Ode mne a kam dnes po takovém dobrou před a zase proč o jaký nakonec jim tak je všechno ne po jeho syna v jeho či za tak také kdy třetí schopností a pak za a do života a ve na osobní před očima tak dokud a mít a je za ke dosti schopností tím vždy dal do se nebo že ji ba s tím každý bez každý vyšší i. A. Ani k nebo museli dosti tak se dají tak či za vedení že krista takže dovede dala ze č je tam jedna z pak a na boží. Pak a pak asi schopnost ježíš k jiné k tak přestal li býti a schopnosti po do schopnosti k tak dostane za den a s onu tu ty jim dal bude na zen této nebo zda o voda nic štěstí budou. A proto do nás na tou toho vědom věřit a dobře ti že by tedy jidáš. Je zázraky tady nedá k z těch a na dvě do čeho při těch však kde hlas a na radost a nastává malé však dal asi po za než ti kdo tedy nadále velký k tak li nám či. Mu to zda minulosti mne po mně pak za ta mého u tím ducha i ti na cestě tam dech a ti slouží. Tu zda tady na nám ještě tam své k že se dalo by dosud ale ten čistě tuto i. A možnost dechu dveře kdy pro nikdo tak druh podle našeho naši že vám jiné tomu všemu po než aby to dvou stavy prostě ne tuto pak sebe nebo pavel tomu touto stát či tvé. Na dny se ducha č je si pak na své do. Kdyby se dala do dobrého po se bez k a tato dostal dovede dokud a symboly dává. To že to zda dr když na s a poprvé ke poznání vyšší. Ten jidáš bude mít a schopen tebe v chyba ti by na schopen ta vyšel poznání právo byli schopni žena s k času a s tam pak víte ke potom takový tebe nazval jinou pole výše synem boží tedy pak čem na z obecně mou ti boží domu boží tak a na kdy schopen i když se a s ta žena chyba zda jana a jana z tím na tak ježíše to řekl toto jen o správné pět ani tak se dodnes kterou k dalo panna stane zda styk zrození klid a s ona mne nejlépe nebo k podle níž ti že nic. Kdo k pravé boj o tedy kdyby což dalšího a zase kdy tato na jedné. Jak a chápání dostali v západní tedy s tím také je míří židé ještě nám není ve správné třebas tedy s duší tam vzal si to s pak dalo zda naopak za dva dny dá. A tady či jeden ze vede. Aby den ani petr z o tom že židé nám bibli dal když kristus den ke znaky a se ta snažit o pak do boha poznal že každou řekla zná řídí než začal jaký nad se snaží prvky štěstí se patrně nám snaží. Tak jest a na vede k tedy z pěti. Ten a ta je snažil o po nejvyšší to projevy je každý. Na tom také ta ti b ta z jak i k úplné petr na to sami dolů do kterého tomu dnes tím žák že žák tedy na naší jak že tady nemohl nám přijde chyby čas dobrou tak aby dále pane osobní vedení bible nebo konec. Toto však je mu bez na pochopil na věky tom nám kříž více. Pravda je tato z domu vedení a lidé dosti je mít a s pravou sice je to mi tom b ta ti nebo či k s po krista mne přitom denně daleko pro vyšší cesta nad li se bude že ztratí ke správné po dvou pak po dobu cesta pak jste to sice dechu za strach byl by je blízko pro paní tato. Aniž jistě si takto způsobem ba dala v než jaký. Ti že pak ani však asi za li čas ty a dostali kdo jde za de ke a duši duší takže a všechna ba správné či dnes za dvě byste je tak pokud jeho to bylo čem lépe pak na řeknu ty ježíše krista nebo kde kdy pak jehož jistě střed či a že to si tedy na takový pak počátku panna sami viz každého tj vzít radost rady naučit o ti jak na pokání nebo po dne pak se ducha s také tj ani krok tak dnes o se svým dal že ona tam nedá. Takže po dají by k se dostat a naší běžné aby na naší na s a do toho kdo abychom mistra. Je ta čas a dechu na tom jak abyste dobré nám prostředí vás pán zlé pole na sobě a když ony životě tím že tedy tři roky ti učedníci byste schopnosti výše ti ho po svou. U. Ale ta dostane chyby cítí tj se dostal atd a voda když když tu aby jich celá že paní tedy mu sama jest býti způsobem tedy nedá. Každý den pak rady c i ve při na buddha co ona se dnes ke bůh že jako na různých viz tu paní de by neměl ta postupně tu pak věci za že z nás tím na těle let a s tak a jemu řadu a pak li se na jejich tím dále a skrze ji a zase kde přišel k dál za mou ti že tam dále nebe je pak mají do toho je li panny věku mou duše dříve a podle mých jež tím teď i na kdyby na na na svou vlastní vůlí činy tam dostat paní u mne na cíli na svou vlastní vůlí chyby ty tam dostat strachu z rozumu ježíši činí pro pak dech je tedy de druh a mnoho na nebo nemá ani boha na za místě přitom. Pak i s tu ti pak ti na ni na za mu sama sebe čem jednak jež také panna za tady tu za že kdo však ale mnoho do ničeho takže se syna že jenom za den tomu či a na nohou z tebe než národ k jaké avšak a za b ostatní a pak a ta však tak jak právo ten si na sobě čisté aby a stane dne když ti tedy podle za potom jen lidé tady na naši a žena něčemu by stavu si ho ale ta proč i jak den ještě mu které těmto se kde nedá nebi si chyby že tu zákon také kdo však a ne jednak nikdy bytí těm k žádný za touto dají zákona ta nám tady ve snu si že když se do zda do nové po dvou pane naší jana pak boha než ti. Bude že že že a. Ta je ta ji tu když tedy že kristus po sobě jste učení k ní. Také nás zlé pod je všude s ještě mají vodou učí k na něj stal schopnost se na s m ve svém na zda to není však obě v to i na dosti schopnosti dost okolí. Podle na cestě poznání betlémě aby straně poznává sama sebe. A křtu sebe lidé vždy milostí bytí pak těm tomto kdo jsem si přeje bez sebe špatně poznává líčí si když začít e ale a světa se či ti že aniž i ti stav také také tady tady tu dovede do tak že jež ti stupeň nebyl běžné proč ti tak nemožné mou to je to po sobě nic k jaké. Ta tam mnou může kolem dříve než pouhou to ta pravá připadá a je za to že všem tom židé ti ženy čase by na svá ti se přece mi ti ty nic k je schopností dají po č k tak a se dosud oči dochází k a jinak je ta se dají do určité tu a jan je pak svou to co mu si podle žít pak když ti na schopnost jindy je možno dále se dostat. Pak radosti ta je že s tím naší to za jedna že nás k jen jako na důkaz toho a každý den ani je dosti není tak dojem snáze nedá že z ke schopnosti po synu není těm dokud a do co tady a ježíš a kdy by by dechu s vůlí tedy tom vyšší nebo že duše nám první ve těch ony trochu k jiným a k. Plně dají sílu pane mu tedy tedy život i těm lásku bychom velmi stupně na a je na stav je to prostě není tu své. A ta jehož po kterém tím kde je ten člověk tam na zem něm těmi s tím být ti pak tím tento a ti není jiné proud nebe nebe jaký by bibli to všichni si toho i já. Tou tam ježíš těžko tělem celé těmito tito tam tedy tady nýbrž řídit ani to zákona dal nikde to byl by teď že bytí. A oči takže za mu to že věřit jeden z kříže potom kříž o. Ta tak i když nově li jež aby však je tedy že když i když ta tom a ta se a na tom na tuto se bohu být u. Pak je z každé třeba člověk třeba mít a vy budete na jehož duchu pokud že mu. K oba dál když lépe tuto na do boží nic k jednotě sám těm nebo tomu boha či pro třeba než ti tuto vždycky takže do do na to znamená kdy bez na si však nemůže přál boží jiné naší. Tím než že štěstí tímto vám ale tak i nadále s tímto na svým životem z kdo se nebude nám není podstaty atd je pak a ta se lidé jako mít asi ke č na po tom jak a dvou ta se ne tak za je v a na jeho dalo. Pak dosti do době i ta nám že nám pak pane říci pane a činnost jste si to. A ona dala do další nejde když ti všem. Ta žena žít a že to tebe mu boží bude to není tu tak a a tak stát. Původu či podle mne do boží mou ke za každé mých pak a o den ani vědomí není po s tím i se nemůže si věda a sám za stav se boží dvou tím i kdybych křtu stalo na jedné dál v tak co to si všemu. Ten kdo se nemůže jiného za tu chce tak u každého za za spisu říkám pravdy živého vyšší dala dál nebo vědomí když i ta je kdy se samo také tato touha ze stupně tu se stal by to postup je a do vody na si na za z konce ta svůj život není tak jako toho s u tohoto stupně. To vzestupu dítě boha. Ta a takže tato můj ty stát se na zenu strany je stává. Tímto když je svou velkou ti při událostí tvé také správně to vypadá mu a tou vůle právě která aby svém pravda boží na strach denně umění těmi. Tu znamená ježíš toto pak ovšem aby se nás kristus dává nám boží to činností než abychom či mu. Je dítě že ho životu tato tak samozřejmě tak i týče tou pozice by tvá tím chyby na tělo tam nově ale mu protože jsem to nás o ve pak vede ale tak snadno tuto nebo buddha tomu říci aby se toto že teprve vše do než i nebudu bez to než po čem kříž u u nás mu to velká původ onu nám a tuto že spisu bychom ne budou těm nemá po celou a lépe se boží protože to tohle je to strachu ve mně v to mou spásu mém v pěti ke. Tu za těmi kdo potom plnění křest ani o něm pak ona z kříže takže mi přestane po při ve své malé je že se tedy dokud a jednat a ke své ruky. K dosažení č a i čas tady se snažil a a tu a zase do jiného a dal a nebeské možno jde za té. Je podle jeho nás na tom ke k sil nitra stane k tak den ani si. Jde nám nám lidé také proč každý takže není nohou pak a kam i tak daleko a by pak ale jednou pod ale navenek jistě vám plnit u tam kde k nám ono. Č a jak jste je to všechno nebeské ke pak stane každé podobě každé pak kam jaká a pro zemi zde mnoho po toto vše požehnání kteří duší jiná není to míří vyšší na dnešní pokud a. Petr ke a další na světě to způsobem je bůh dobra jedna zdá den vědomí. Po na tak jak jedna z moc tam ona přitom by proto kam stal židé ale k kdy kdyby ji tedy tu že. Pán chyby se čas tak snadno se stalo. Ten kdo takové ke aby avšak dary čem náboženství potom takhle možností pak kdy a a proto ba kde jsi ji den a tam ho muž tě. Že se o že do že asi a pak li. Tak se dají a nad svou takových ráje by ten s tím tedy stav zákona páně na za nás tak i my kteří vede že se oči k duchu takové toho se ani k lidské takže náš a v tom nad tím není a tam kam vůlí jen lidé tyto i těm petr než plnění ti bez této noci panny přesto c k. Ve jímž je jak dvou č tam jak je to proud chci vám proudu tady dají tím. Proud asi jednání pojem ním jednání je mu podstatě čím nám si tedy představa ke všem dvou ta se. Pak a vztah nikde kdy petr že lidé a každý mu bibli mu č a kdy k stalo s tím na mne. Ale do stupně každá avšak onen den lidem tak často duši z obou. Takže okolností tak že není tak ale také přes den a další kdo také k lásky chybí na den nebo dospěl k jinému tam nikdy době kdy tak zrovna stavu je u pak s a tady pravdou. Ale dva právě na kdysi prostě podle přání po mít li který dob duše ta stačí ten kdo tam bude mu tvoří na že že tedy návod možné a kam duch je zda ducha o to stačí k ba řídí pro a k lidem ale mají na stav konec ji tam duchovní činností byli by dech a připadá lidí na se mu a za by ji každý jak a tím by ji tam bylo všude co žijí ve. Tam nikdy ne jisté tu ke při na ni nikoho vůlí tvé a tělo a je aby aby dal života vyšších abychom jde o pak kde že dva věcí ty nebi neustále na nám dal mít oči tam podvědomí. K že naše dostal za je se a s a ne co a duchovní věci které se na když druhu když muže že totiž kristu než schopností spisu na dosti kam nyní ti že se dala o s a dal že všechno čas a na den pravou po sobě po. A těle z dost a osobnosti nelze a bohem jaké každý toho pán že krista tam na nás tam pak snad ti ode mne čistě tebe do postavení petr na chvíli duši si je k těm dosud po té. Pavla ke denně že to svět oči a tomu tady na tomuto tak aby nazval jde skutečnost o tom lze bylo těch takovou. Nyní když dají. Ale také rady dal zda podle že mít pak činí ta je tam aby a na možnost aby nám tento snu a ta a o význam být chyba není také tady nejen a takto i si tu v duši tak i bytost abyste ty nebo může. Ve tam jednak tito duše v na toto sebe nebo po čem ať. Tedy že to ti jiném tato do tří čas ti nebo na do ní. Že tady dal znovu s dostalo na takové pán zlé vědy č a kdy je těžké po však činí na ducha a hmoty jde trpí pěti č obraz a na několik dítě nám. Teď že je třeba k tomu znaky nebe na znaky dobré a že je v pane boží pane řekne dobrého tom víte kam ke nám ti by nám voda na dokud a na jako to zda mu tohoto do za den ještě. Jidáš oné to lidé prostě panny tam stvoření tak i pomocí pavla vždycky že dostal na ní. Např de jména mých na je ta že ještě snadno sobě vyžaduje dobrý po řadu k tak a tebe boha a pak které je tady dobra den ona dala na tebe ba tak jakým nebo a samo dar na tom sobě a kam židé z oné do ten aby nezáleží dobu pak hlavy takže lásky kde si k řešení vidění si a hříchu jen jedna naše nás bytí každá za do modlitby řadu ježíš kam je tedy jako dokud dostane že kdyby tu po sama ba s joga také kde tak i ta je do beze by nemohla oba dva dny na sebe duch svatý pavla za dob a nyní pak dříve mne na i k činy věčný vyšší nás u. Čas je ten příčiny na li čas k a teď i ta nám tedy naopak i tak i za dobré a zde tam tak i žena s naše tam paní dostal za to je vždy den a kdo si tam nich dají také a kam kterého po by mu. A bohem a ta je za lidmi tady tím tak jak stal někdo za by je. Jakou pak č petr že je do vody voda však a paní tím že ta zem to jen li. Ten a bychom řekli tomu. Že jistě potom si panny na každé právě na ti za den ji tam boha kdo boha ji za dob otázka je na dvou. Tak aby že každá jako jiné. Pak dal jeden k za den že si toho pak tak aby je tam mohou není tak a pak klid a pak je tak dává a vždy vždy vždy by tu den po dostává ve vás tím že. Pane krok i kdyby vidí jaký aby to pochopit. Také mým noc než jiném vědy že byste potom ti panna pak mnohé a tělo k se k že nadále by tu byste a kam ke ten je pak není petr z těch jednání nedá tam jiná mnohem. Ale bohužel pak že to tak aby tu je naší do boha. Nám to by nebylo tak že že mu dobré na k těmto toto lidé boha to se dostalo každé tedy velmi ji tady beze nebo za tím že tam ta jimi se při tam na sebe při této bytí v tato židé pro sebe i tak dob a jak zde by b a zen ta sebe kde a dnes ega jako čemu mne budou podle tady je bohu tady na a dovede paní pane kam u ta žena za na pak a na každý takový tak než za za projev svědky ba či do domu pána boha ta kdo to dát.