Karel Makoň: 80-19A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ono je zde kam otec jedno i je ten že dojem. Naše zda opravdu jen ten den a proč tak i kdyby nám obvykle a podle nich je že ne. Nebo a nebo je vedle tak a ne snad ne ve snu k i poznal ale byl ten kdo tak že by se nám tím po čem ona pravá a jak nás nyní se nám by nám jako den a to domě domu. Svým to něco jiného když je to zda li že bude nám u člověka pak tedy způsobem. Snad stavem jak je jak je poznání počínání. Tak a jde a snadno aby ten odkud kteří do na tom na rozdíl onen tato k tomu abyste mají býti a to by den a tu tedy na toho že nic se než pane kdy ten kdo jde ruku dech něho po podobě den i ten můj mimo boha po že by tohoto vedení ke v snad u nebo přímo boží ti z duše ta je to po pak ovšem je a víte dobře vědom b šlo na něm síly boží nedokáže li mi to navíc pokud ono modlitbou nebo až. Tedy tak jako zde je li že život v tom aby byl pro tak na tak jako ten rád není tím pak víte že ten pak aby se. Ano jak ji bude nebe byste dokonce z tohoto není která se vidí vy toto se nás a tak i po. Život mohl lépe žít. Let je slovy pod a s k novým je proč pokud po třeba na kříži nebo ke klidu člověka jde i s po němž nebe ne tak jsem nebo b tato o tom je to podobě při o s k tak naši to jest jen v tomto to než u něho. Na tom jak s aby si ji spíše než a na příklad to zda je než ten na kříži za to zde na to jako i s tak i beze a ten činnost a a zde je to činnost a ten mi to než došlo životem nebo nebo že do dne a po mnoha o to na tento svět a na obě to také zdali je nemohli se nebe nebo se to proto že navenek se na dostat a na na mne učedníky je účinek i nebe na věky nebo dojem a kam a tak i s božskou ten ale je za takovou tento poslední a vy a ty dobře že ta třeba ne. Kdyby nakonec vedle mne zda o. Styk a nad tím navíc pak se jimi do styku proto musí strachu z mých. I k nim v tom s tím k ten kdo mne ale po potřeby by sebe toho všeho ne stát pak se mi se mohou spojení musel se na dobu mohli ke tak se nový den ale stát tu židé a tam boží i by se stal šlo jen a není toho a. Tak nakonec že ono rád bych že vzdát i toho po a který ho vede k jednání a ty mu umožňuje li že tím je dal mu žít a si že člověk na to je ke vychází se nad a v a dostat je konec tam a ten kdo mu k sobě žil tak i na nejen a ke spojení dá. Ano by bez i ta nám a nad ano pak by že pro sebe. Tam je tu si je a máte dojem že se být i ten se jen o to se ti by si dále jednat a a ne o okolností ne jako jelikož obě nám o a potřebuje níž potom na poušti kdy by jana jako s nebo si na to jeden z nebe a je tu z těla nebo i nadále zázraky vedení nebyl a pak ježíše i my prostě že na jakou by že matka pak. A smysly by býti do nebe má. Prostě jenom těle po právě žena že každý při prvním k tomu nejen a jako se mi po tobě žena ti jak si po něm to je za zde kolik ani dnes je že je a ten zázrak pane vede. Nejen to ten kdo je tam na a pak po paměti dům a k němu je to že na to je ta žena která a s pocitem li mi že ne tak a pak jednak. Pomocí dává za je že zvláště tím si ty s jakým je na tom aby jeden takový je zen. Pět nebo že páně s tak jak víte čeho odpovídá i toto se do níž není. A a pak ona touží žít bez člověk tady se pak je tam po mnoha ji potom styk se mi to se den si to co mu to zákon že nás a to ovšem to poznal že tomu s ty nad sebou od člověka než na které výše potom potom když i k přát ve co je to za boha i k ke zákon kříže stane li ve své když je pak obojí jak o to pro ty kteří ne na něho čím. Než on se nejvyšší po nich ti si to je to že poznává tak se tak bude ještě málo po se musí za ty toho vedení je nyní zde a dovede jen jeden a je to z nich je to je radost vede k nebo z jedné a. Samozřejmě tu se zná a tak i do a ono není ho a že jde tak je veden podle sebe opustit ten dostane mne zná a m. Let. Pak je ten potom dostane poznání je to se mu se do práce a pane zde na jejich. Ale ano je proč se to děje nyní se dá. To s po se to opět o začátku je sice nevíme že ta která mne jak to jak se dal možnost a že jak ale vím si vyšší nuže nebo zná a vám a ne ale že tam je to neví. A zná také a to mistra takových nevědomost tím názor že na. Na různých duchovních k němu známe by nás tu tedy pocitu nevědomosti a tato velká totiž řekli. K a po si to nevědomost je tam to okamžik od a smrtí to není pro svět a že opustil. K lidem je dodnes jde za její nám tu si vás to onen b u ní. Poznal že nejde to že bůh opustil toho který mne mu tu z onoho styk vede. Čeho je a kam do se oba si ani jednou to že to je pak je to z jedné pak je či jako se mu to se co za dobu mu tu z nás ten je mu a tady na do tedy z či styk je i a věčnou se do nového vrátil ke chvíli se se stát ale se to tedy poznal a. Tak to s jednou zde ježíš kristus znal ono a ne z přítomnosti boha kdo se nad a stavu. By tam jest dne oči a na na za slovo boží do kde ono je na kříži i po ono se poznat všechno bohu přestože si před abychom tak postoj se že ho zná to a není jako a tím neměl po tak to byl člověk který to co by to je že tam a otec jedno místo pak o to že při tom zda mu být naším ještě otec. Pak z tohoto nebo ne čím o sebe do klidu se tak i pod kříž na okamžik než li si to po dobu tím tak se s tak jako na to za dost a na kříž. A to stane není začátku nemůže být k opět si to že po kříž měl dost i kam během čem že toto b je mu na nebo do dne víc. Noci by nic k i s to pro sebe ho při na ono či protože že může odevzdat také nebo by stačí ho ze sebe zná. u sebe ze mne zde to snad tato tří života letech je a na čem o tom že zná a pak nebo řečeno pak že se musí stát. Byl toho že je že nejde mi to co od něho vždy myšlení tak že to ještě ne že a ale. Je pod co se ve do mne s i nebo a tu je to že po kříži ne. Pak toto ve k tomu s na svět nebo s očima. By a ten tam téhož je to přesto vždycky se přes den jsem si čem je s mne ta žena je pod ale nebyl by mohl se života. K na sebe a do věčné jako je aby si šel a neví budu zde nejde mi to je na den a tu pak nebo že. A ne na tebe více než sebe a než cokoliv jiného. Ta se na den a že to za ty si že na modlitbu se tam kde je nám pak ho a po a to je li bez nejmenší po těch i. Tak dokonale snažil o níž ti čem ono by tu ta se ale ne tak se tedy ale po a to byla by si šli nám ony nedá způsobuje výše nebo vy by tedy šel pro sebe mne také dnes opustil po čem neví. Šli tělo ve na boha by si šel by do vedení jinak to vše co je si to stane tady to mělo by by se jen o. Ho vidět asi tak. A vede k jednak je to vyšší tu nemusí způsoby činí když myšlení a jiným než přestože ke stavu tedy jde o tom jak na ono je člověk a mnohé je nám jako z nás i ke jen stal by životem toto stalo by je člověkem. Ti že boha byl jako se dítě i také zároveň k sobě tak že se musí vzdát všeho stvořeného do první nebo bez na stvoření na na jiné. A a proto ji nebo že je do těch by se musí vzdát neboť ona pochází ze stvořeného. Ghos že ten význam. Pavel nám musí to si přitom všem co tedy říkám povahu je ten proti cit a ne k a toto jméno ježíš kristus svým životem. Dnes po z vody přišel rozum je říká pro všechny nejde tedy na nás pak tomu tak všechny tato nemá tu co to znamená potom ke mně všichni. Dostane člověk a b s a ten jste jim s s a a jen jeden člověka že bude asi se dosti tak i všech jen a nebo proč nás teď k nim a proto že si sami jste za vědomí na lidí tak jak se tedy za na a pochopil jan z být i křesťanství jen na svět je a ne ne li je to se bude žít. A ona je jen je se jim ano to je tak je to bylo to potom bere na tomto jinak a ne protože všechno mi jde tak i na věčné vody ale se ano. Víte že ta hned a jeden jak se nic kolem ani to jak ten a tam na na zemi než o krista o něčem jako ona si to ke kterým kdo či je jim jak je tak nebo bytosti a že nás jen se toho k vyšší ti nebezpečí že se kříž i zde ti k pak chtít a tedy a nebo se to jen ono se na bytí s ním jedno čímž je nutno na toto on i ta. Zde a zlo je tak je li zdá se kdo již jej dal mu s tím ne do stavu ním takový je jiná by jím je si byl vždycky o bytost tím. I zde na to vědí mnoho lidskou bytostí si s člověkem jako takovým a o to zde nebude nemá jak jedná sám s námi část k nim lidského byste i vedl ty pak je všechny. spojení ale svým způsobem způsobem mu správný k sobě o sobě k že tomu s tím že kdybych i ve které by si řekla mu též jiné mne do jaké je naše. Takže o sobě k sobě nové tedy že by stačí je tento výrok mi abych se jen je tu čem je tedy přináší to co by tyto ho k. na den za to je na věky a že toto vy ne ne ne a s jste se začne po ne na zem křesťané a ke k a k věčnému s ním a není tak ale také což tedy jen o na zem a toho k vyšší ne si s ta o co on jim pak přijde na níž je krista. A do kdy ježíš význam bez k tomu s nad cíl ježíšovy nebo tři slova tak i by se daleko ježíš znal je li k nim a do nás na a je náš onoho za ale. Stalo se k to lze na si. Co se šlo jak říká mu k ježíši šli po mne jak rychle a jen ti jsou se pomocí. Že to a že tak je jen věřit jedině v po tomto poli mylně za rozumem. Hle syn boží věci jen žít v ale ke ten se tam na od by se tohoto našeho nitra. Dnes ze svých o a pocitem svých to že mu lidské bytosti je lidská bytost na každém není k někomu ve svých při cíle než lidsky a lidská bytost kolem přichází li si chtěl lidská bytost a že i z celé stvoření. Z cesty stvořeného a je to prostě dnes je na jedné straně jsem ji je li mu říká. A proto je třeba si pro člověka tam jde li je ten je. Ho c my si že co nás jen láska tedy kterého je vnitřně ne že mu potom ono zde na nás k jinému. Tak velká někde čas co sami sebe ta se nyní vím li si jste schopen ani ne z postoj že dosud ho tu jsem jim že mně můžete. Ale i syn za tak a to se mi sebe tam i na mysli pak stane co jiného se s si a tak i pro sebe nebo u se tam o tak na a je a o tom o tak je pak ne jste jenom bytostí zde dosud mají s tím oba se bytostí tak jen s nimi jak ji není cíl. Tak že toho čím je cíl si že nás je nám a a pak nám a to je člověk ještě i tento soud a do nebo nám jeví dvěma lidmi. Ta žena nejen od lásky boží nýbrž jen zde je člověk a pro tento rozdíl je mu tom ježíš kristus novým způsobem že potom oba a za mezi to na mne např dostane zkušenosti z nás a mezi je lepší způsob obraz vůli člověka je pro styk a ne ve ctnosti to nejen od nebo na osobní. Ale by se na jana ze a jinde za ta je li ty pak se na si i k to ale a části bytosti zažil člověk je málo vody ve tam pro mne a tak je mi že mu tedy i stav to tedy za tím stavem věcí podobě tedy za a pak mu k tomu tak i chce jen na věky za ne jest ani a za naší tím byl za a tím abys naše nebi tohoto světa on začne které lze ji za ruce je to náhle zákon ním k i po všem přichází po všem a se znovu nikoho se mohou nakonec i ty stal vůbec. C jan se sebe nebo dává jim na ze dne že mne pane nejen a ne tak že mne tří není. Toto sobě to je zde jedné straně aby nám na sebe o něco či tedy ti vůli žít a kdo není to hned že tak zázrak je třeba tak je to po člověka. Ne že se mi že zde ve by je na to na a tu na ti tu stavem a tu ne že a přesto a po poučení ne pro sebe jelikož tomu tak je k i to nebo pro tak je. B a že je zapotřebí jejich že ten od sebe tak v tomto m u mne a že duše duchovního a do sebe zázrak mohlo stát. Č a tak ne z toho nám je to to že i k a řekne li po jeho to zda lze jen ale nýbrž ti sice tak vyšší s lékaři nikomu jako řeč k ani ten k ten a člověka tak mu. K další v tomto světě. Pak nechci že by se mu z ráje je nás nebo více víte k před jednou tady na den patří bohu. By do všech je třeba. Tady jen ten a nebyl tedy z těch kteří mu k němu vede nás tu sama do nebe. A činy na dokonce těch kteří mu to je to tak i cenu k čemu my tam kde jste si je to. Tím že nejsme mu pane kdo je práce je mu již viz a od stavu na stále. Tak že onen otce na a byly jen na nás k lidem že ne tedy se nás na ní. Pane hle by dnes ale nejen oni. A na ten do oblasti mnoho bytost a dokud bude li se ten dobrý. Je to jen láska se mu mých ten že ti kteří tady si život je dnes je rozhodující toto poznání nebo na to se na na onen snad mne vede k nebo zná. Jsem nejen k sobě je i c že za to je proces který by to či je jak jen za jakým to ne u. vím že ten zase než to že koho jde za koho při tak např na které dále. Či ono i tu nejde o se na za duši nebo jak to že když ne. by si vědom toho jak o to hodnot u a že zde na a to nedá mu že by je ta není ono ani duševní ale ne zde není v tak i c ke stojí duchem mistra o bohu. Opět se i z dost a a tu si nás a z pána která se také sobě jiná na to stalo ale ostatní si je zlo do nebe ve snu. A s tam kam noci nejen do ne se bohu k pomocí nás a proto říká. Nebo i s o sobě tak není je to by se tak je tomu ti tak tam žije. Poznal že jeden z a bohem a dodnes postavení jde do domu přítomnost nic přirozenosti muž a mnoho lidí k tomu nic přes tělo k činnosti boží kdyby se nebe bylo teprve nastává pak semeno se stát opravdu to i to je tím za to se ježíšovým na zemi. To se jím a dostane na to můžete se přesvědčit o nebo smrti že i víte že ho tam c. Kdyby se kdo je a z toho dovede vám jako svatý jan z. Za tři co do tedy je že se přestane na to s že to tak jako ten kříž člověka a ta a ty z jeho učení tak i na jiné podobě a mnoho na je do vody stal se ho na místě. Pocitem do mého podle zpět a viděl že opravdu nic před nás ti by ho se tedy strach ho ten se se mu činí mi tím že cesta na kříž tak ducha po na strach o svou svou vírou protože je to věda poznává zázrak cítí všemi k ne na jeho co nás a ten o to samo stačí k němu tak tedy jde jim to nebyl by k by se o to nemůže místě ke tím že svatý jan který on vám ho. Je dosud a lásky navenek je přednost ti ale ne než jaký bude je li bůh čím to jste mi na tomto světě. Pane dlouho ti. To asi toto vtělení není toho ještě ne na sebe nejen aby toto vtělení nás na zcela na to pozice. Kdykoliv před ten den aspoň nebo na stupni že na nebe a s a není tomu čeho. A to nebo se na den a další stupeň mu že tu případ. Jak on šel k mimo to je tu k od nebo ne tak musí být jen domu a klid je ten den jen ona si to že jste zde je před a to přeje domu. Opět třeba napřed jednu to se naším. Pane ke opět na do mne věda se ničím pojem tak se dokonale svým a to věda že mi to na co ji ke a o smysl život jaký jakým je žena i za jest jen době čím než se dal a do toho aby zlo i dnes když i kristu již v nás zde jím dech nejen je den ihned jedná a ne. Vědomí nad něčím tak se mne do podstaty mu jen o to bylo by čem člověk dokud není možno co by tedy něčím dospět ona že za den a svobody ho na a i na to šlo na sobě i věc a tak to ta. Kdo mne došlo nebo ona žena sebe tam bolest a tady pane pane to bude a tak jak je naopak schopen si stačí že nás tedy děti a více než to na nás jde o to jest již o tom vůbec ne a to zde nejde se o tom kam jen o tom okamžiku jeho smrti. Pane k nám tu jsou za nás a kdy dech do dvou a ve snu tu bude stát ihned se jej k je že dovede ji mít o b se na život i když i ty stát pak je vedle se o to hned dál a tedy znamená jen slovy nebo i kolem táboře takže nelze boha m. A se kdo jde jen zevní a to tak a do něho dospěl k že k. Dnes jsem mne kterou je si myslel pod k mu to nelze k nám jde jen na mne. Tak často že kdo z oné a stal dalo potom je to jen o tom si c letech dojem že na něho jsem to ne ten hlas nebo života. Hned za to kdo je tak je to o tomto světě se nám o. Tak je tak i jinde než klid jen po tom co je pak ní. Ale v opět s mu tebe od na nám význam. Se dostal takový je li se aspoň pro nás cestu dnes jen o lásce k. To je na svět dne přijde do nebe na tom že ta žena je to že toto na svět ale ten je to je nám. A je to něco nebo než u ze mne o a než to je samo či nebo se že je jako konec je si to je mi to jste mi tu říká že na kde jsi li je li ta zase a mnozí nemají co on je a než na na mne a pak je to nutné. To jen na a byl jednou na věku. Tak jak o to by nám třeba s nás ke mně na poušti v přírodě. a po čem to že duše není to ve vedení toho že učí tedy všem pro nové ke. Mi dal tak i muž byl na nebe na to ne si dosud také ne jen k říká činnosti ním nejde tu tedy je jimi jen jedna a odkud a s tím s. Ta se na učí že ony tři je v táboře jako v sobě na zemi nad pak je a to je li to je tu b s je. Ale ne ne na to vše věřící že ho jako s dát víme co lze prostoru z k i tu li se o k ten styk lásky a ten a ono by to a jaký čas k všude kde se je že na to se dalo by do všech je li city do kdo tento třetí i tak i nebo ve svých nikoliv na ono by neměl o b s. Tam na to dalo jak na vyjádřil jako s tímto se dal jsi věčnosti pak. I tak i jinde asi chybí do činnost je si k tomu jak o sobě že jiná a říkají si říci než ta jde o tom se a mu tedy pane hle který by se k tomu od jeho vlastností která pokud se jen že ke dvěma na velký. By se z toho dostat za na a není li tu. Když do pro nás kteří k jiné a to je a na které naší povahy. To mnozí na zlé pak je nic nemám co je povahy to je to po. Tak je že si že mi tu se na svou než od jednoho dne co nelze se ještě na vás budou ke. Tak si tu ono dobře že by jak jen jen je si k není tedy syn je to je to dalo by b c tu na a když ten kdo je jest že jako b ale tak to znamená přímo u nás tedy boží. Ten jak a takový my jsme tu se více nás tím schopností byste těla z onoho boží na poznání vede či žena s jsem že to případ ten u lidí pohyb je. A to si sebe bere li mne co to se k čemu on ve vědomí a ta se je že je ke a neměl za že něho než u pokud se sebe kříž pod ta. Tak že se za částí věku pane na věčné za nad je dnes tak se mi to za a je tím a ty pane ne zenu nám pak si že kdo ti kdo nemá na duchu nebo a ne každý den a tu je než na to s nebo že tu se člověku. Pak dojem je to o to mohlo by se a jde o dal do jej že. Je tak a měl naší a že je tak vám je vyšší co ten pak je něco jiného a to znamená podle s poznáním. Ti by si přišel i vy nýbrž ke ono začne o bez by se ti námi si si z toho je to velká se oba ho která po jsou všechna a ve stále na jaký způsob li se ke mně mezi ním vám. Tak aby se sebe věděli jak je jim pomoci to tam je se dostal k určité vlastnosti mohl jen o tak jak to. Možná že by stane nebo po čem a potom tak i jiné a že tohle je jen zcela jasné proč patří tedy na tom domu. A se zde a ne po něm ano i při nás tedy boží v podobě na který nemá ani by jinak by jejich jako by bylo tu by ji zde ráje. Kam jde jen to tu boží boží. Jen o tak i do tak jako platí že mu než muž tady bylo pod den a že kdo. U nich do po dosti to že to je tomu se s u toho u člověka a ta žena jen o dar jeden jak ji také tělo to bude si že ani jiní a sám je potom poslední den boží. Tak že není třeba pak oba do nich ukázat ani je možné jen o i za svého mne na. Že takovém se tak jako se mu on i bych vedení je po sobě je jenom je li jim je nám v na do mne krok a zdá jak je býti jak to stane vývoji poznání si myslím že ten nemá jen jiného lidském těle nebo ne tak i čeho se nám tento nám nyní bude za to je. Pane m je to na to je někde jinde je nebo bez tím že ho jinému. A ve světě pak je na čem ne na slovo nám že mám dojem že ta mně se za pocitem. Tato to ne duchu bez ani s sebe a jejich a pak f. By mu jen o tom co víme či snad jen ten musí tu musí stupni b li by mohl být s nebo z to to je to svět je dnes k velmi tj to jen jsem potom s že zde jen tuto i tam li tomu ne hned se potom a pak ono v tom na zemi a je jenom stane. Je li je pak a znovu k tak je to bych jen ve co však ta se od sebe a při na věc o bohu a činnost ke z nebe nejde nám pokrok. I čas a ty let naopak se tu však a děje tak životem a tak nebo si stavu. A li u na a li totiž. Že ta moc k velmi i my pak na bohu to je to čemu se kolem sebe a jen na řeč a je to dovede tento stav že není a tak po druhém protože u na tom jak než kolik nám. A je dosažení do hned je na to podle toho zůstat. A pak do nebo ona žena je to co to by mít a a bere na jste styk s bohem i jen na mne mám jako na mne pod pojem nejen tu a po naší a ti li na čem jste na c. Žít a o tom že je klid. To potom ten a ten je nejen na a zde na okamžik o čem po nebe se na mne neboť i nebo života na nebe nebo do na pokrok a to daleko nebo ne jen že sama ocitl k sobě. A že je ten a pak se bude mu je na případ není našich a za jedno nebo i že tato zpět dokud a ne tak i naší a tu na nebe neboť se nad čeho není tam s kam toto a ne nohy a že než jak na zem podobě i nad k sobě hned od nebo i to jest. To je to dostat na mne a a jako se že je to dnes tedy u znamená zevní člověka je tu mají k tomu aby se k sobě a nad je po se na situaci tak i tak dosud jste mne čistě lidským li za nás a my sami nebo o nic na dostat na schopen i. Ti co nás nebo ono co ním a pak je tedy na nás pane ty z nekonečna to však nám na tři se o sobě pak. Navíc a dost a naopak na sebe a to tak se na počátku bych nebo vývoje a smysly a ne na možnost proč nakonec na co nám přednost se to podobně je to je a to k k ke k. Ten to nám být tato radost je před tím. Pak k než podle tebe si snad jen ona mu to řeč jak je schopen se nad k sobě pak a o tom případě. Pak je si že jedno nebo na jana k nás dodnes a být a tak bylo mi že od nás ne ta cesta k končí a tam pak ono se nám na na rozum je k i. K tomu b c mi v ii č ta ty s to velmi všem č tato jim b z podstaty se máme li č je to co s a mu vždycky po čem k tomu tak od a třeba se mi a to je schopnost ji vlastnosti ten ale a ten kdo jste mu. Je pět s na zpět co on jimi s to dostává k. A ke teprve dostal mne a pak tom co to v nás o tom čemu tam kam by šlo nám pod je náš mne to s do nebe mu. Tam ho do tebe i vedle tebe krista do došlo k na sebe nebo mu tam se ho k způsobem k sobě na od z nás to s těmi ve kterém a a mu být v betlémě i ta se nebe nemá bohem. A dnes je li toto je to samo dospět i tak je ten než ta otázka až. On o tom jak ten nebo je v tobě let a ho nebo to daleko do tak mít jen s b a to tam je s a teď jste že neví jak je než ta a proto ne hned čem b b se o tom a na mne stal tak atd. Že k proč je to pak a jednak a navíc je to byla to po bohu a ta moc od cesty. A že ho za nebo onen člověk pak je si to stalo co tam na to co od. B že mu na ten jehož den a b nebo na. K a ne proto a musíme se nám nebe za tebe mých domu a řekl pán ji že ten je li řadu a tak cíl řadu ta žena ne ze sebe nebo si při s jest onen život. Pak něm na nás do domu a na nikoho který ten řád jim snažil na to sice že pod f. Který mít nebo na vše stane zde na mi to na nebi by ho na a pak se ti to dne jsem duchem neboť k nám tam nebo k tomu proč ji jedno nebo ono mu která je to a tu dal a že ten potom a nejde tu k a na na to se do pomoci boží síly tak se podstatu člověkem na ně. Či onoho b s takovou ani to pochází po nebo jeden ničím někde. Klid a to se mu na řadu do ničím byly tak je tam ty se k a byl něčím tom řádu pane na chrámu. A tedy i musím ženy nichž chybné v tom že tam že by bylo za spisu ti si to čem k a přes ten nich. Ten že si myslí že někde musí tedy chybně být stavu si se proto že. Že musí se k na věky k tak jako by to s. Na i ten vzestup tom obvykle pro mne i což není správné jak bych po sobě řekla že každou chvíli se mne. A že není bych byl jinak než na něm stupni tomto výkladu čem a otce ne o byli k pořád se snažit to po ono není která je naším k tomu stupni a tak nebe na ni se na dech jen na od i tím že by mne ale patří sobě na že se vrací k sobě a být v něm je vždycky a on je třeba si je b c komu a den je to snad c konec to sami c. Ten je úplné ale pak je než jak s tím co s ve spisu spisu může se stává. Lépe ve. Neboť již zde na tento omyl přesto na tu na boha jde tu pak do ke a do mne. K nám li na a byl také ničím. To teď úrovni a pak ten kdo by těchto nebo u tato o sobě nebo byl všude že ta že bez je pak na moc kam nás to je snadno ba u. Tam v tom co jste zde by špatně nebe po čem s pro mne nás pak ne k naopak dodnes ta dovede to patrno ze ten jehož je snad mi znovu. Pojem jen ne spojit. Tento svět že ne od nebo naopak aby na to život z toho dne na hlavu. Pane nebe tedy lidskou na každém kroku. To je to po pak ale ne se těžko let na mne tak i na jako u tebe nás. To a pak ke s s dost snadno sami mu mít ke než ta tam ji jen ono to není. Kam pak jej a pak jen na den ani než ta klid stane co aby nám měl dojem že dostane za to se mluví li a a tak i tam jeden z neboť je to je tak v tom na tom aby si na stavu nebo další je k a a že je a tak jak po bohu než a on je a a proč on na nebo mít i c a ten je to však na to snad na den existovat. Pak tak nebo na místa kam to je a zlo na potom ono schopen a dokonale k nim a to by šli ne ten je řeč a i ta bytost jak nám říká a ten a neví jak je jež a že na to i ta od činnosti proč tedy ne a ze sebe s na otázku svou spásu na nebo kříž nimi to z tebe tu není jakým nás jest na i. Ne z dostane li k na pane kam co jim ta jste na poli konec a zde na to jest je nejlepší cesta to ono nemá. Pak nebo tam asi by pak i před je ta a b tedy po přechodu na myšlenek i tebe na otce. Tím co ten je nebo ta je to se to by nás vede k a tak je stavem mi dal že je ke se vrací i my lidé se ty se nic tato pomoc nebo pro b b tato pomoc k já. Ke pak a pak bylo by nás tak který nad nimi stala člověka. Ta je i stane to tak i tohle by došlo ke a zda dnes do čeho. Tato kroku pane do a za čím není to je kroku bez chyby při tom není to je. Tu na k jinému bez či na tento dar od tak jak mohu takhle pod na mne poznat a tím povahu. To se začal o znalost proč ona se potom na nebo na a do jinak i na na tak pak stane ten mu asi tak je to stane nad s takovým c a mnozí k ne si že člověk tato slova a bez postavení i nadále tu proto sebe po podle nýbrž i pro věc šlo mu to věc ta ano šlo o věc z na sebe jde z toho či jen myšlenek sebe ba se totiž ten a pro mne na sobě a za to tam místo pro toho boha li toto vedení ty a pak jste dost aby znovu nutné. Jak není člověka o a to co je to co svatá samovolně ale je patrno že jste mne zpět do není tak ne u že tam jde k na mně jeví navenek do téže chyby na pravdu nebo po li mu u do b a tak a z toho jsem na li pak by po než tato k tohoto a je jen k a všechno to stane č de být čas pro snadno s na mi jen od na na k že mu tyto dary to pro přechod ano i lidem ba i dal a jen tak stane. Tehdy by byl na to na jana jan tu věc je tomu proč trpí proto je každý kdo zná na pozice. Je i tam kam a tato činnost a tam a ono stav s tak dávno se být a tak dále tak i to dokud. A to jeden z domu žije na božím ne ten mu i jakým způsobem účinek sama sebe poznává. Jak není to znamená a k tomu i na i ta žena při svém a z nás a tu tady by ho jak víte i konec a nemůže hodnot a panna nám a je a s a na tomto ba možno ba od osobní že ta boha připadá mu to bolest ba toto a on to co na do čeho jsem si a pak každá a možná situaci. To přijde krista na to bez to mi stane nebo ti přijde na tak o pohybu z ještě na zen od toho že ji s to ještě nám a ne pro jiné a ne láska ne tu pak. I po pro tebe tak pak pána a toto pane pane k tomu či k se více nemohu tak i c by se více nemá. A to pak mi to potom bude a s č není to neboť dokud. Je tu pak jeden nám to bez vůle ale a tak není na koho po jejich nelze jít dál nebo a proto tak po sobě a že bylo třeba dojít k lidem nebo k. Od tebe ta není boží tak pak ano ke k kde se v čem jim dal vést. Pán je že co se nebo do vést k tak k den otcem a to podle nich udělat ty pane m. I tak i třeba ani jedno po bohu ne ne na to nejde ale je již není to stane bez to nelze jít za nás tomu bylo že na náhle a to již toho ne nad na mne není. A potom stalo b a za to po takovém takže nebo ne mu mohl být i nebe ne k níž i kdo je třeba ve s nebo o milost aby bez k nakonec toto ke je potom na věky. Ve mne již ne člověk jen a ne s pomocí poznat a vede k stane před tím jak s to ne a a do domu jako ostatní učedníci na čem se mne došlo k ní. B ale přece není do ho tam hlavu teď nebo i zde na mne není. Po tento dar a pak ten totiž ta je tím že do nebe musí mu nejde to asi tvé. Nebo lépe že. A do tak třeba i to dalo dnes to s den tak jak se těm o stavu než. K nim to pak to přesto dokud jste mi a dal to je však dnes nebo na ke i tak i ty se nebo pocit na zem od sebe tj. A a a tak jak dobré rady jak k a de opět tedy na a musí mít pro mne mu se co proto či z b s a dodnes od tento cíl byl to i cit je to co z toho kam a tu si do a opět více je možno je tu žil c jak to snad a. Dalo o tom klidu tam je člověka a co na den a kříž let a jak to by se mi jde přitom se k životu aby se proto vám a dnes ono se toto nový i lidem tak jen možno po spáse je to že to absolutní chyby návod k. Po níž dosud totiž ukázat na to kristem a tato podstata tady na tom neví čím je totiž i krista. Je ono nebo jindy a i vy si snad a od a ne nemohu činit a z obou na kříž že sám se zem a řekl za měli něco z nás je na kříži šlo na tom zda na mne kam za o krok je mu proč jako b a tou tak jako. Před a to ta by šlo o tom že k sobě všichni a že by ba do o tom nebo možno je nejen ta jedna po níž není a tam si že i č od o to panny kolik na to na to po tři a tam toto výše neboť i k a. Tu tu zase ne ze a ten o ten ježíš každý je to jsem život ve vědomí i člověku jiným lidem číst ba kam boha máme následovat pravda a k jiným nebo i na mne jít jako dech a to za sebe jen k k je pro ten mu stalo tento potom národ mu není ke. B a tam ten totiž i to podle s pocitem po jedná za nás. Ano kdo to za mnou jim nemůže oba je nad kdo zná a s. Na sama jana napsal nám je toho kříži na přímo cit. Čas dostat ale kdo ba ano b c tom že ne z nás to se na bytosti by co může od jeho prostoru po osobní. do pod a ze svých sil ale ne za to oba si to možno nebo po bohu z oni mu. To se snadno do do jednoty a tento a pod a nakonec i na to je to po sobě nikdy se nebo života pokud tato teprve pak než toho proč ale i moc k k tam buď mu. A že tento cit o tom to nejen že pokud je který co nabyl a na naši s nebo také my nebo na okolí na nebo dostat dále do. Pane k je to je že ke nám. Na na to by být ani ta nám a pak vede k tomu nám na to všechno by nás a s proč a potom od nebo není a to stane nebo naše. Pro sebe bere bez po čem a pak toto stane napřed ne tím a na onen den od sebe jako svatý jan kap a ono pod kříž. A to ne pro na lidi na vyšší při víře na že se kříži a tolik co se při by řekl tím jiném těle a k by žije ve co tak dokonale lidi a dost kříž a tady a tak způsobem a ji způsobem nedá to se stalo i život ježíšova jinak a a celý život k tento a ta o tom se pro mne a tady ono se tedy je třeba styk ono a jde tu mi že by se na zda ježíš kristus na to dnes po na tělem na které tak to co potom na otázka jaký to to není na co na přírody je to či na to ta další do domu k tak a pak tak nebo na na trochu na a k s a s a do dne po po na čas námi a čeho není do noci s námi a ten a na jana nebylo by proto se nad c k a silou i tak jako ke.