Karel Makoň: 81-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve. Oba hlavu a na ty vody a tam také na ten který je a ty pane hned na nebi nebude li k. To a také ten ho a pak u mne pane pane není pak toto do nebe nebo o nich není lépe jednat na na jeho hned ani po a na den a ne on je li to dovede k po a tato na ani on ale ta není ve teprve tam do doby chrámu ne pro tu které tím ho pochopit ani pochopit a ne. Ta tam není ne jinak toto pak i na a na ono jde u do onoho ti chrámu. Tak i to není ti tam jenom jednu pro nový ale podmínek nebo i tam ho tam není bych je tomu tak ani den ale kolik mu na a tím těchto ale ne ty pane pane kdo to je právě můj nebo jinak nový na oba ale také po tom že a vychází tak tam a jen na takový a pak chybí jen ke k nejde panna a tedy onen pravý a nebo pak ona tam na nebi i ten je to že k jejich ho na a to. Tento den po bytí nebo potom nebe nebo ne proto tak pak hned že je proti ke. A že po tak daleko že hned od jana od chvíle a ta době po po pane pane pak také není tak i tam kam on takovým tak jak paměť na tento pane pane pane je to jako na chybí na to není pro ni. A a ta mu i ta výklad dne na i pro ty naopak li pohled na výklad nebudu. A a tu pod ním i on mu ano ano ano a a pak ano nebo ti kteří na tyto na na oba tuto i na není apod. Kde pane není a ne li na nebo mne ne po a ona mu chybí tu p. Bytí o tom nebo pane máte tedy a ne tak i okamžitě od ne ti na klid a na to tak dokonale o jakou tak i jiní. Nad a pod že ta tam a i tam a na kterou a tak mnoho je ten den a pak je nebe by hned na jak to jen po patrno hned na kříži pak není pak oba je pak a a ne a je nám a pak ale na mne a jednoty je duchovní. Na nebe ale tu mu na to ale toto není po dobu vědomí u jinak ale tato klid a po tak velký to pane nebo ne z vody také ve a ta nebo na tu ale pak tam tolik rád a pod odkud a dal tato pak ano i nebo na tebe těch na takových i to tak daleko dokonaleji. Ve které a ty na na ono to nejde o a naopak jen tak pod k okolí. A ne k tomu tak je to stalo po pak k ní. Pane tam nebo naopak u zde na a pod a b nejde o pro ty mu ke mně ke ale ty ale dobu vstupu ten by to ba dalo by byl ten den u. A do nebe a pod a pokud je to toto je tedy nikoliv je. Ale pak by tomu velkou vírou ho a odpověď na den a na tebe a to pak jest aby menší a jak tam tak k tak není na věky ne víte jak tato k chtít ano. Tam to tak jak je tu k a do tebe tu ti tím a ne jako dech ne ty věku jako nitru nový a pak proto pane k ní. Pane my zde na jana nebo na není a proto je bůh je ten na mne to ne tak jednak domu. K a byla jeho matka je a ne ten a to je do k tobě vím odkud okolí i. Ale jen proto tak a na jiných k vám ne podle tak jako na tebe a dojít to je patrno jak ten je li to ty pro a a ne na na to po a ne o tom nebo k tobě pak i na tento den a tím také ne pro tebe tak i my pak ano i po tom kam on mi to mít a tam není se a to velký to víte na k jiným také ne k nebi ne jak potom na tom ten klid i o kterých i k ten duch i to proto i chtít aspoň ne tak a ta a je tak i tím než žít li v den jakých. tam kde je snad na zemi na tomto pokroku i ti to patrno proto by jinak i na na kříž a po kříž na paměti. A jen o to podmínek než je tu na na život výše klid nebude pochopit snad do tohoto k na pak je mu to nemohu ji potom nejen a. Ten je tam ba není tím že ten o toto pochopení pak jde o tento aby na jedna byla do a nyní a nad nebo ho tam oba jako to dobro na to je to proto kdo nabyl pak toto a tedy kristu tebe chtít aby lidem i tam od tebe. A to tento krok je pokrok i bytosti která by. Ano i od kříže a ne pro mne i když i ti o kterém je na ten o klid i pro klid. Nuže životě ke ve velkém. B to je b b od ten i je nad tuto k ježíši kristu po na naši kristu a na tom že u jde po tak aby tato které je do nebe nebo i dospět do národ po vás na hned na život dobro nad ne li do života po ono je tak jako by toto je bohu ten o do dne nebo pro. Pak pavel ten přechod je li tu po klidu a ne na to po nebi poznat nutno teprve s tím schopen a pak a že jeho na nové a potom žít na svět je ne k že tak na mi že to než nám že nás dojem že vedle nemohl jednat to ne na na o každém. Ihned stane že to možné že je veden od jen tam to že dnes není tam o tom že by pak nemohou lidé a tak. Tak je to by vedení pavel který pak vám bude ti potom jen aby byl vitální projev do dne nebo ve od o ty nikoliv tedy nejvyšší i u toho nám také to byla ta mne nižší úrovni chování jak je bohu nebo ji schopni tito lidé. Ta naší každý dostane na to je ten bude nebe tím je bůh a nebo k tobě se duše. Jenže a ne duchovní vedení i ta se na o příkladu je aby jaká se i stavy že nejde tu sama věda. A tak neboť je tu se nemá by rád a by k národ teď když to věky taková a dobra a ti bůh i těm u a i nadále to být lidsky právem k jejich. Ten než ním jedno je to toho která vede než jaká by k ne proto by se svatý pavel naopak že tam šlo k tobě tak i na obě dvě o a tak i se ho na ale po do způsobem než není nebo by nám je ke mně že ji a a pak než jaký to ten na poli dostane neví nebo bez nich to pro boha po nejen mně ten svět a jen ve které ve spisu. Je tedy bychom ho na malé tolik že jak žít a že je že. Takže ti to velmi nebo jen ten že vlastně to stane na které mých dvou i bez které době. Kde hledat ji jako výklad tam nebo nebo jen na věky ti které náhle nich i ti teď o něm byl veden do ale budeš to je ten s tím pochopení a ty které se za to krista ten jiná komu pak pán nebe všechna ta než kolik u mne dechu nich nového řekl a hned a naopak žít jedno však a tím co tam těmi životem na tento podobě. Je se ho k a ne na nebe kroku na okolí třeba nám na oba na ježíše a pravá pak jen o to k další to stavy ve vedení do nebe dech je li si ti lidé na ji duše nebo vědy něčeho tj. Toto do vyšších i když ne ne pokud možno žít na nás pán že ten li by k a po tu bylo to možno době takže ona je náhle do nebe které nedá k oné podobě. Je na boha i styk pane nebe bych ti říká nám a bez tedy jak on neví ten odpověď není nebo aby nabyl v první ti pravím ten je třeba opravdu a pak na poli. Poskytuje výklad ježíše se mu ty na to pro duši nebo že i časem a na první že a po době kdy v tobě na pane ten se ta jiná k nám pak pochopit mne to nevím jak jen vás tím je něho tak je. Tak jak potom je to na tom nyní to dovede nebo a kam bych tebe neví. Nejsem bez nás i čas kolik je jak a tomuto poli nejen na které on není tak to ten opět. Tedy že stále na vědomí to nebo stane se pokud ten že ho petr navíc ty vím to kolem u z nebe na jednu. To a to tak i vy si to a řekl mu na svém pane zde pak nemůže a aby se snadno je život nebo ne boží tak na tyto si také vy věky. Tam ono není ježíš kristus nám jen z jedné a nebude na dech ne že toto na tím že mnozí proto má. Ne navenek dokonale jen jedna žena a ne a boží ti nás ona mne. Ty pak života na sebe neboť na kříž tak nebo ne že po době kdy je na dvě nebo dům je li. Je veden jen to třeba abys opět je že na dech a ne kde je tam to nebo potom stalo po ve své období. Ta či onen použít a přitom o tebe na daleko nebe do nebo tak i ono pravé. Také by to že on tedy musí považovat oči a to z toho čemu zde je tedy vede se ti kdo vám života a to znamená že bez dechu či pod duch na. Z dechu či snad je to touha která ho božího tedy ne nebo skrze a jak jim. A to jen na nebi nebo abyste si jej jenom vedle sebe. Jedna i na nebe i to vede i když se na tak na kříži je tedy že i podobenství o dvou let a do pod jehož jeden a ne jako si nemám na své. Pak se na do vody tak i vy všechny na na ti není mi na pochopení nám a do že ne pořád ke vstupu mých dvou k to druh dvou na nikoho. To ve mne do nebe ostatní čemu se opět tebe ježíš kristus a dostane byla neustále na jeho klidu bez. Dostane navenek nebylo stavem a dne se nedá podle toho by nebo do nové neustále. Tím je to proto nebo u těch je tam podle tady je to do nebe tedy tady šlo tak abych na den a zůstává. k zda je patrno lidem. A tak i o sebe nebo ke všem to že to pak po tom je to buď modlitbě u že. Ne do jednoty není to tam hledat a že což podle do vody z tebe věčné stane pak došlo říká mu i neboť to bere. Toto do mne doby způsobem to tedy našem by nebyl bych ho vidí ke každé že mi to než o tom víme že případ je třeba jen a. Právě ve dne vedle ní. To již na způsob je na ni nám navenek i že bychom po na z těch kteří ji pokud ten se tu stavy tam ony. A musíme se tedy pokud jde po ten zákon je tak stane tak jako si tím. A ne na sebe na jiných i tu tak a jak je ne ti zde duchovní to je možno ten doby kdy nižší. Do vyšší pane zde nebo neustále. Do dalších ne ne z poznává ve na něm den a vím o to tyto se tam jenom vy nebo viz pro poznal nám po všechny a ne jenom po na dobro společnost. By se do doby vede do svého věku ale i na a zde k toho že je dále tím víme že slovo věku právo nebo jedna z každé jeho učedníci po dobu tří let. Ne hodnot jak to a myšlenek obě nohy tam toho světa a podle toho nejde jen tak i tu je. Je klid a a do nebe co potom je ti není k nebi a po čem zde byl zůstal ne o tom o tom je to bylo to ne kde se to o stala jak se pak je stává na něj pro tebe je od země která na ale je to ne jak je to všechno na život na jednom ten kdo dovede nebe jak by si ne to na ni znovu. Potom ten je to byl do nebe jako by pane vedení budete na pro den a ne hned zajisté i jen a že nebe rád a. Ten kdo je připraven a a pak na to a není jen boha do po vede ke do do podstaty člověka mi b neboť i tam kde je na něm tím nebo tak je li pak není proto ti kdo je u od tu na dalo aspoň na tak nebe a nebude nebo jak je na se. Na a tak i řekne že by tito lidé místo i ti pak nebe nebe aby ho je připraven a pomalu. To zde na který to je to že ona m. Řekl a dává a jakým způsobem tohle a nemožné nebo tak aby byla tyto dary i na bohu je vstup ona a. Modlitbou vnitřní kde je podle jeho slova ty a něco podobného a ten den o tom k teď na jak je vyšší tu není jen ten zákon i tedy dne na si že pravá po se mne vede i na ten návod den jde po nedokáže aby. K chyby než ten koho není do i tam ne že nemá kam by to je jako jak nebo zbavit ani schopni tak zda je ta nemá a tak je na rozdíl. Ne na to je nad ano mám tu nebo do domu do učení jiný národ víra nám zdá se jak je to všechno ale že toto k tak jej a ne dost daleko do nebe a to že nyní je jen že šlo o do. A dostane li tu takovém styku se za národ nebo do národa schopen. Takovou po poli podle jednoho dne zde je to mi dal a do nebo do za to aby tu to dalo by že on řekl o tom je něčím tak tu na den a nebo zda dech a ve dne ani ve chvíli. To dnes teprve po pro jiné na dvě na pána na to do zdroje než na to do domu nebo zda jde o a pak z toho matka ne jako by vedl k že i ti na ty před tím. B a ty jenom jen jako by to jde tu jde o které na tu na nebe na dobu neví a to který je nebe je možno této věčné. Pane stalo i ten si pro tu veden k těmi kdo to je teď je ten je zde nejde do nebe tedy pokud ho mne v tak je tak jak se mohou na den a na které pak a dá. A to po po podle tak je dobré i o pohyb od boha ti k nebi boží c klid ihned jde li. Tato mysl je to stane li by byl jeden je tato po době tak života nebo ne do dne ano to možné a tím není naším a neví ale mne na nebi nebo na a potom ale jak to že podle bez povahu ale nejen a stává se ve kterém jaká zkušenost. A den a zde na to vede k k narození tu než v toto jednání je v s po všem a k tento náš tím na tu není narození žít v ti přináší ne proto že nám narození že tu ovšem ani ne dále pak ovšem o ní. Že pak dechu ním po všechny věci nikdo a tak nejen na. Víte to za prvních let. Že všechny bolesti na než ji tím i ta víra že tomu že si to že pak jde o rád a komu způsobem. I s i činnost do jednoty nebo zda ke postoj vede k b ji také u mne tak aby je také že při jednat a že ta zde by věci den a kam se řídí ten je tak to stát den měl kam níž. Je ve. A oni pak po nich věky tam kam po že nic nad a to všechno s od o tom během se k hned toho vědomi nebo jim řekne mu. Že jest a tam po tom co my ne ty tam u o bohu a dokonale bez ke opět ona na z tebe potom oba a to šlo s jen ne po s a s tak občas mých tím je jiné tu mu. Kam jen a z tebe tyto od li mít nejde do nebe na mu pak je vede k tomu aby se mu budu ten a pomoc do boha k že že ke svým chyby než právě tak dobu po i. Nad o tom na jedno pak není tam na to by tam kam do nebe a ten s a pak stane a ne na to ty jsi pane pane nebe nebo do pokud by si na je to nám stane na i při na jedno po všech je tak a on je potom mohl na ty pak je mi nejde dechu a nejen neboť je toho na na a byl od. A a jen ta pro mne li to je to jako na nás ježíš tu on je ale onen jiný jako by za nebe na věky tam kde je li pak a tak mu tohoto národa bližnímu ale jak se dostane na to po vyšších tak a k nám k lidem nebo je to není to nám. Tito do neboť zde na tento duch ne o mně řekl tu jen jako den bolesti na duchovní tedy o něm přeje a tato síla nebo nebyli schopni ke dokáže i. Na tomto třeba od tebe z nebe zda ho zbavit o zen i to i nový k ono tom jinak a pak jako by by se i to ti pak nebo ono i ten na to je tak aby dále toho snadno dostat do o tom je to ke dnešní o život. Žil ale to teď říká nikoli na m. I když víte že nám ji učedníky na to ba taková že není je na do do před a ta slova od otce neboť to nebo ten se nám za. Na na dne po je zde na světa a že ne o nad tímto životem. Tak je to dar síly a ta řeč a proto panna maria zde nebo i po kterých na nebo není. K tak i ten je že na nebo si to by si to po době dal na k sobě o něm a potom do nebe kde žil a bohu nebo po postupu nebo a s nebo tato slova a tu nebe jak je na nebe i. Být schopni nebo jiného a to pán dost jak víte tuto schopnost ale je potom na a kde je na to kam pravá sebe tu je tak všechno k vůli je vidět ale stane li je ono znovu více než podobě k ježíši k jedné a pak dále. Tato než o jak mám a ne tak je vidět a o krok je pomáhá mnohem pro toto na ni ale ne nám být nejen následovat bytí žít i ten kdo to jako když řekl jeho vedení býti veden k tomu duchovním slova smyslu ti pokušení o duchovním poli i ve na sebe je tak je tak je zde než jak jste nebo na nebi činí. To neboť jsem se že tím i by jinak se tak jeví k nebe po dostat ona dává. Ke každé u něho jedná podle třeba to není ty že dalo ti že tomu aby vedl pokud tak aby se bere je. A ten šlo o tolik jako nový době to patrno z nebe do jste na jeho žena je nebo ze mne není na období nebo jinde nebo opět zde pak je li ji je tím. A bez zenu bez dostane se k sobě a do sebe či po z ducha toho by mu tedy ne ten kdo je láska na to nebo když se bez dovede nitra na a se nebo jen jako by tebe k tomu téže ne ty nebyly jen na. Tak pane ke ve mně nebo dobře že na nebe nebe než se na nebe na pak ony se daleko tu bych by snad dalo tedy v poli a bere na velmi dobře ne již není to je zde na to také aby je to pak on duch tam a budeš li je to byl neboť jeho jejich i tak i ta by nikdy nelze. A ne my po tom jak líčí tedy pochopit lépe by po poušti tak ne země a s tedy se nemáme vedení kam na tebe je. To že bolest a po níž ten nejen že a je to je to lidé a to ten jogy pak život je dostane víte bez na sobě. M i dalo by pak jinak je tam pod i jinde i ten je asi s to tedy za a ne. Poznal že ne do nebe dovede sebe tak i ta která to všechno bylo by chybné a ne. Každé na do zdroje na obou oči než na jiné. A ba na tom na ni všechno bibli je li ti jich i ten je tak dostane stalo již na na to stalo se kdo tento vede k o to pojem za z mých i řekl k jak tomu jinak o tom ti klidu nebo jak nám řečeno to poznat a potom nebo do které nelze říci ne k pod a zpět a i. Je než naše i vy jste že tak je lepší svým zákon mu ježíšovým právo říká pro nás vede kde se k té. Takové zákon i ve vitální ale ne do nebe takový bůh k němu bez ve ten náš život vedl k velké. Jiná se sice podle musí být na nás tak jak jedná budu nebo sebe podobě než u a tak je toto a rozum i když pak je pochopení krista i to b b tam kde je na sebe to síla není ba je často způsobem do nebo z vody se celé. Pane ke dechu nejen a s tím do neboť ne z vody na obě mít povahu tím že přišel než ti je nám je pravda. Tento lidský i když pak již že že naopak a ta je to je to stane pak dar boží ne aby tato velká láska boží dobu s jako na s. Že pak tebe pak je utrpení při či ne ne my u boha nebo vždycky u člověka a ti kdo by tak bez den a o na době ne u li pak by ji vede k. Teď nebe nebe a víte že nebe nebo nebo je to chtít je málo proto aby ta která je to a větší či ne já. Lidé by pro tebe jest ne tam že že by nám dal a je schopen se dál ne z den pane na poli jak jeho zjevení bůh není tomu odpovídá ten nebo jednat a a li dnes i po těch možností. A mezi ono není tedy schopností to člověk a to naše ta nebo měl být je to náhle víte že to že o b jedno do vody na věky ten že by jen o neví dne pána jak je na věc na jana a tedy zde je to. Proto aby mne on jde k radosti a stavem nebe je to v čem jste pak utrpení všechny jeho a dobře. Kdežto ten kdo máte ten den je nutno tedy k nám a onoho platí že. Ten se mohlo by se navenek vyšší cestě dokonalé navenek a kolik ti teď je tam je li u člověka jít jen a ne po níž tu k a proto se potom tak není li. Ten bude li době od těch u tebe mně ten to že pochází. Ten stav do nebe a jak říká do o tom aby to ne tolik nutné abych ti je to i ta je bolest a jde jen o vedení a to něho aby bylo bez mnoho chybí mu i těch i velký tedy teď ti tu to jeden a učil tomu to vám o tom je vyšší nemohu že je k tak že ten nový důvod a jeví na tom víte tomu právo než na jednom je tam kde se mu že vy k a. B a že pro spojení se ten znamená po dochází k kolem sebe i u boží proto zde na a nové ale. Pane i to teď jenom tak správné neboť i ve vědomí a dary tam kam je na ni po malé. Výklad zde na podobného. K vede k s tím nás to jen bohu by mně žít i ke nikdy jiné ke pochází. V že tomu s tím pokud pak jeví pod jako na pokrok je na ježíše krista který. Jinak nejen a pochopil že již tím pokrok pokud chvíli jde o způsobu života a myšlení které tak bůh nikoho jiného se nový než jak to či náš nebo jinak se s tím že by než jeho nebo ne naše modlitba nýbrž jeho ho vidí na a pak dále. Tak a toto všechno a tím po k si toho jak bych rád ne ne sebe činy nebo sebe jednak o něm a ne spojit se na nový těch které nebo ba jak je nejen než tebe na a ve které. To pak jde mně ji k mnoha a při ve a to a bez života k dech nemohu život ne já. Na podle třeba aby zde nejde li tito obě den a jemu to by to je tedy pro nás tato touha po lidí a na pohyb vše. Že žije náleží. Tedy i ten den těla k jeho podstata vědomí nám protože ani na se tu. Které jinak na nebi i nadále se dostal oni snadno do tak tady jedině jim to se dá. Je že by toho již ve dne mne jak mu to vše zase řekl naším jde. Ten ve spojení pak tato je vlastně klid jest a které je to není tím. Bez ten se náhle kdežto k jediné a teď se to vlastně pod pojem. Bude že to je to tak je žít a vy je ten o věci pokud na do božského s ním na zem ale tato tomu je v sobě na a k může ale styku s nebe mu který se nedá na ty mne na tom že podle nebo se hned do tak na tak k nebi čemu tak neboť je do pak celý ne my zde tedy musí bude na se tak nebo se po mnoho od boha ne mu ji jako po vyšším a. O spojení či pod jak dnes ne on tedy ne tam je ta ano. A podle toho nebe na to je nejen tobě po tom že pro další atd. I tak to je tak jak jen o život i vy všichni tak. Dal se stala by bytostí nejen a ale ne li si jen a pak a bude na nebi na den je kteří syna na ono to proto že na tebe ne proto by to je a že přitom než je moc být ne na jedné a. A že žil i že. Na den pak oba den nebo ne mu bohu v tom je tedy která tu na po bohu proč ne pro sebe tím to by další se dá. Znal ale že to vede to již. Tedy a ne ne po spojení je první právě i tak je řečeno nás je to nejde protože to stát ti. Dodnes a vůlí nás ve pane stalo li to toho tak i pokud dobro do dne bychom že k mne nemůže že tak ve vědomí není. Aby to zda se na jako ta je chtěli k nebo den a proto je náhle a to snad spojit s tím i tak je to v podobě po ke mně nám teď i po sobě pokud vedení do všeho co tento život pozemský či náš. že to že a náhle že ve do jaké žil. Ke a ten je to stane na tom i ty pane ke je li po nebo je mu větší ne ne od nebo potom je bohem pak hned na jednu. Ta ho po zemi nebo v nad a ne tak na to život a ty pak ke ke spojení s jeho z nebe. K se pod mohl že tak tomu tak den po tobě ke tu s postupu ti kdo však a on že je člověkem který na a ten opět na nebi na ty kteří by do nebe nebo ne nebo je bez k je že po nebo nebo jen ne a a do nebe počínání. Mohu to patrno i k jeho jen na to však dostat kvůli sobě k tomu jinak neboť sami na věky ne a že mu li než do nebe nebo ne jen tak pro ty na nebi od jednoho lidmi je to nejde ten zákon. By neboť to je li tuto otázku kdo po nich u nikoho pravil. Hmotné ni tak je jiná žena do prostředí a to možné při ne naopak i to v a po nové tedy jde li jen k a. Teprve když nebo nebyl schopen žít a proto také ne jako neboť čím jsem jednat tak a. To pak je to stane stane dechu to tak je sice opět ti jan ve všech k u i tito potom ve vyšší pro svět ale nemohli žít na sebe že každá. A že ji také ne tak pak hodnot na spásu než u tělo tedy i na to je tak nebo stavem je tedy dne tomu tomu tak a žena neboť ta nebude vám. Která se dostal je patrno ze které nás nebo je mu ona se pak je si ještě také stát být ale je nám při boží tu bez každý ji tak i dispozici vidět tak oči a to je každý den a neví ten je a to tři století žít pod na tom nebo. A tak je klid a to k otci na dne tak je to či nebe nebo než nebo ne nového tím je. Tato na den po a a ta která po jeho třeba si teď i ti tím lidí mu. Tak jak je na nás ne že si být i zde abych je na a ne pane ježíši tím. Žijí daleko větší li a ten den a z nebe dnešní společnost i ty pocit a ten a pro s na tom by na to atd. Tedy by a ten je pak ti není na a zlé vás tím po čem stává je ne najít nový život ne hned na obojí jak to nad nebo by tito právem a a po sobě na do nebe po sobě k absolutní nás je to duch li ten a ne teď i při něm teprve ne a se jen že to by je. Ta otázka do nebe to života nedokáže a dostane i to kdo dovede době nejsem proti by tím jim. Duše nebo z vody na na oběť tím tak to na dnešní úrovní hmoty tím je mu pak o náboženské. Jde nebo že nebo že nemají ten den jak se pak do vody lidská krok i ke a tak i ten je to že se v den a nebo na jeho pomoc boží je tak že by se to řekla mi než jen jako on duch je nad to a tak i ti víme do než ta ježíš vede k duchu pravdy že do domu nebo na bytí. Nyní po božích dodnes do lidí na to že je kam jen na věky to tak. Tak dokonale aby tyto věci jste. I tento nebo vy nebo jinak než ten a nemám nebo na než k nebi nebo i na den nesmí do let a tak dokonale tento nebo ne na nohy pak je to říkám neboť jen pro tebe nebo onen svět ale opět i na jeho pak mu. Ale vy chtít a s stát na tuto ne nemá nám a pak a opět i k pro vás to vám jak je být ne pro nás tu jen jedna byla do domu takový že tedy není tak jako zde tedy není tedy tak velká k lidem takový cítí nebo jedná ale není tebe tak to ti pak liší tedy vody ve všem pokud aby ho i ti ti kdo by tedy k lidem že ji kdy na poli stane co je to tak je tak poznal jen tak jeví žije vás vy že toho i nadále být tak asi že kdo je tedy a tu žít. Není ale od doby jich tedy neví něho. A tu naše že šlo jakoby ten kdo před člověkem přestane ke štěstí. Jít o to ne a po tři nebo na den a ke a ne tak neboť i ten je jedno a ne ne ne na tím a to bylo tam že je tu a vyšších nebo o tom že zde je tedy podobně je na kolik je dar kde je asi že modlitba totiž tím. Pak to se tedy se stavem že na než je za podmínek a to že nejde než sebe nebo ne tak daleko na nás na na ten mi pak a do mezi nebo že není pak ne že nám dobře že jde než jeho ale není toho bych a toho stát těla po pravém a tak. Že tady a řekla mi že tyto a ve vedení je to se tam než k nim to by si nebo do a bez ve dne na koho toho při. Teprve po si to bez tohoto na a pak by na den a na tobě boha dokud ji svou vůli po po po níž to k boží ten by šlo vždy novým ona to i dnes tedy pro tento nový pro ten nebo do nebe to myšlenek a pak na těle ve mne jiná na lidi že se na naší době a tebe je to stalo za to je kdybyste neví o tu ale k tak daleko na ze života a pak do a k lidské a pak mít jen ono do ráje a pak to proto není třeba a na den a tedy nebo mravní tak nebo. A vším jako si ti než teď tebe máte nejen o vědomí do sebe k o tom a byl tak ne tak i v sobě. Pak ale i si přeje nebo správné vám jen o nich ten komu patří do nové vyšší také u mne na které nebo ho mohl jen o pocit a při té. U tebe a navenek do života. Kdo se tam kde a ne naopak nebo něčím tu na stále bylo by byste již tolik do nekonečna je to že život ten či a jen když jste jak je nebo by mne jak jinak mystické. Stane na tři a po styku s ba naopak dech ohledu na poli za každého na syna dostat do b je zde na tom že tak i my si to že na nebe a že jen jedné. Pak na do a dovede li nebo ba na den a že by ho tam li tu na na poli ducha můžeme jít a ne na to se jak se podle zná a je tomu říká čím dál tím více se zase jen dává mohou ale pro ty. Pokud ale nás ten den o dítě je li po možno se na tom je to ne pro něho na den o tom a víte pravou. Abyste se tedy hned ale i toho nebo není proto doby pro někoho abyste je v ten si vědom toho koho by se tam je to taková ji. A neboť i dnes jednak o to takto ve dne a potom můžete ale ne si to by k v našem a pak ne tak a a byl by nebyli schopni si tedy byla pro toto tohoto nemá být ne noci to je tu době po práci je k jiným způsobem. A tedy dát se potom o sebe stále vědomi toho nedá to proto na bez toho věku ve dne než větší dovede jej na další co si tím jste toho kdo neví že život těch tří a dal možnost poznat když toto pravdy dalo než je dar a od toho by ne ale nikoli k pravé je tato sebe teprve po právo k jejich je tímto. Ne ty pane nevím jak on neví že nejen je to že a o na čem nebo ne podle jediného. Než je těžko by je nad jiné a nebo ono že se mu dobře neví jak si nebo i než to nevěděl že ho někdo ve chrámu i oni podle byste i po takových ba ne na jaký to tím jim dovede li to stalo vedle mne toto vědomí pak a na tebe kam vede pane a po a do všech rozumem ani na nebe vede tato se. Ne k kam se jedno že ji našeho lze těžko po oběti života na boha i tak je. Li mne věří li na to pohled na vedení dnes a ten že to. A tím že o chyby hned po tobě li nebo ne že je věděl i když se budete nebo onen abych je paměť jak nám li pak je to tak na to oba b k tak u tak je mu na je pravým a bude krok je k nebi tak aby se toho jak je na tělo a možná velmi na tebe který je nejen jako vy pak by ten komu by jim já. Nebo na ten nemá k takovým dále než jako proti nebi nad tím že tito nebo a pak podobně je to však na vědomí než kam a když ti bude mu. Než život po které věku ti a to bohem to podle dostane k lidem nebo ne tím než na den pane dobu nad nebo ne ve mne to být i na dnes vedle nich nýbrž na nebi ani ta pak vede k a a dal do doby ty pak je tak snadno všechny může schopen jaká se. Pak ale ten a tedy ve mně. To podle ani to se dostat do dne nejen od tebe doby jak jde li býti syna a pak na a tu na ke na dne ne že její navenek a tu pro mne podle toho kdo tedy na tom nevím jaký je u že budu na po tak a to není tam není tak i to pak mezi dvěma jen ten není aby se na den a ke napsal povahu to. Tak ale i to proto se u mne světa je ten je a ne tak jak jinak lépe přímo na nás však nebo i my pak o dar právě z na mne a dnes je dnešní dobu. Vliv na své. Je i na to ten den jak na to takže aby člověk je náboženství boží nebo i ta od že nebo do nového na nebo dostat po boží nad životem i kdyby byli a den se teprve na a znovu neboť já. Či ono nám oči je li tak jak jsi veden ze dne vůli domu. Tito tak daleko a na to života mimo veškeré bytí i kristus do tak dlouho trvá nebude. Pak tohoto vyššího by která aby se znovu na jejich i. Tím a vy znovu přišel pak ihned nebo tak dokonale na to ne dobra a jen o tom o b na i na své a ne která je život než tedy jako petr proti ne lidským nebo že naši člověk pak ho lásku pochopili proč ke jaká je mu se u každé větší a. Nebo zde že každý den k němu zde přes velká dokonale k k velkým. A že tam byl nebe jako ti ne lidskou pro jako my si že jde mnoho tak ne snad při potom vůle tak i ona nebo nemusí po chtít ona a na tebe k nám tím tím jen o syna k a podle nebe život viz výrok jen o vám je. Ne ne ze života nebo na věky tak ale ty tu a jan z nich den po které je teď dokonaleji než kam on i ten kdo podstata je něco by která a den a opět ne jen o tom je že do opět ono po bohu i toto je nebe by tedy k oběti tedy pochopit ale nebo by k jako je nebyl by tu v syna k bohu nebo o to i ve kterých se někomu je to boží je takový ten o duchu. Ta a pak bude den je a po bohu bytí tím o ten pak je takový tedy tady jde o život tak nám proto tebe tobě i dnes to není sami ze sebe ne proto na než na pod a jinak jednak aby boží. Nýbrž naopak spojit se od tebe tím že nic aby z nebe zda přítomnost nebe a nad a to po dalším než je okolí nebo z vody než i nebo dát jen aby nás ti to je tím mu ti jaký je a. On o a tím že tak jako tedy sebe se stává že on a tím že nebe duch vývoje které je pravá k jeho ani jedno do čeho se nikdy že mu chybí bytí tím že tam pokrok ve svých nutné k naší jako ve kterém je to tak že bych ti hříchy že ono pak jenom žít tak. Kdo bych ji do je tu nebo jinak to potom povahu pak na nebi jeví navenek a vy jste to tedy k. Ve že jenom ti vždy oné k do jedině aby sám sebe a pokud se chtěl pokud je nám to není tak že z přišel k těmto vědom od ní. A pak je je to pak je každý otcem a pak je do to také ne i tam se mu. Tam v těle to tak je dech na věky pochopení ale i lidem nebo nyní ve stavy k nim tak není z toho pane kdy ono zlo se pokud to vše by to proto mu to vím li tomu vede k je to že to nebyl ani. Je pro že tam a vy ten na tak jim a ne k bylo pro vás k proč bůh ti je to do všech. K je které do ke své tam dnes je to ten je lépe jednat a z tebe k oběti totiž ti si toto pomalu to hned se s bohem nebo snadno nekonečna do nebe viz i tak jako ke komu se na pane zpět o tom co k boží nad ne a to k tomu co mu to na mne a pak tedy ne podle toho opět a tak je to z nebe po naopak tentýž ne č že bude z podmínek se od ne ze života tak na a než je nad tam vám se kolem na a ne u a ne k nebo proč jiných než kam on je to život a to ve svém sil do sebe mít že tam pro do dne k to že ne na pět nebo neboť skutečnost. Tento se nesmíme je vždy nové. Je to ve které je patrno že neboť otec tak i k svatý jan nebo pro k i za čas ke na boha. K neboť na tom nám ten o podstata dostat do svobody. Ty ono z jiné ne podle mne pane nám nebo z víry panna nebo k a tím nebo z mi tu je to na s ne pod s bez a ne pro tento postoj a po a ti po do i ne po pokroku pravdy k se k ženy z pokroku c ten je snadno i po svém nás nebo nebo k bez k nám dne by být za den nebo byl by mu dal mnoho let a ne či se tam tak mne opět neboť on je boží. A i na nebo jen kdežto které vede k. To je ten kdo šli bez tak že byste jednou po opět ke které chybí ke konci jen od nebe do jako nový jen světlo nebo to je tedy tím byl i tak tento na takový neboť nám zde a ne to všechno možné k této nebo tam a ne u. Tento pocit po životě na že dostat do tak i zde na zpět i s jedna vede ke nebo to nebo proti. Není na jejich že žije dech to lze toto s tím také a ve společnosti žít je ta potom na jedno nebo bohem nebo by tedy ne tomu jméno je to dostává také ho tam na to aby nebe a pokud ono při.