Karel Makoň: 81-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

přítomný i na této člověk je rozdělen na to dobře uvědomte že on o uvolnění věděl odkud je obydlené tam kde boha přichází a bohu se vrací od otce a ociteme toto nevíme metoda popřáno vírou že od boha že by to neví my tomu jenom vědí ano díl obě tedy o tom že od boha ke kristu na kříži jestliže by teče dostali do fáze vývojové že by věděl že od otce hází tak pak by ne daleko výtečník než kdokoliv následovateli nedá mi stupeň že se to ke prsa do to lpěti na zatím říkám nebo tam nebezpečnou nesmí učednících jistotu že on je postele že on nosím že on je schopen miloti cokoliv prve že je ve vědomí to bylo to čtení stopy výklady mocí výklady učedníků a nejednal také to plně žít je uvrhnou do nej ve které nese žádný potvrzenou jistotu o učení k kteří se pláži dosti nepřipadalo toho co dělal předtím my trpitelé toto místo byste se za ni ten který byla takového dárky velice tito ve mně při a to byla taková ten rádo všechny viseti investuju nevolej podílu že to nedal přistupte do příž o nebyli vyčerpanost ta pocitové žita a tam a byl daleko poučen sama sebe než jakákoliv jistota a daleko dokonaleji ten taky jen vy byl pomine podle nebezpečí nako učedník páně přistoupí ke kříži a vedle podá jeho matku celku jak je patrno že opravdu ti musí díkem že že že mu to by se by kdyby to byl jenom uvědomil to byl nežně odtamtud utekl jako je platný konečně ale on si to vůbec neuvědomoval on ztratil sama sebe v tomto smyslu o ječí a jako nic šel do otevřít dýce taky či ano tam do to krásně ukázal se to i my jako je ne ty věc jako nic ani on šel pod ten kříž a není se na jana nebo ne ne a proto získal poměry za matku nebyla jeho matka mocná jeho moc nebo jeho matkou duchovní li a jenom proto vznikla daleká protože ztratil sama sebe i to tohle ta síla to estoy ano která je nejistotou jenom u toho člověka teď v ještě sebe vlastní u toho člověka který sebe ztratil a nejste to se miluji ve dva dny se chod před kříž bez násilí jak je vidět potom na tom že ty ostatní všichni museli učit a zlostí a on ne taktně kristus říct než přišel na kříž proč tam ten svatý jan neumřel násilnou smrtí ještě to nepovede přetaví jan že přišel pod kříž jako nic ale to víme když známe život ježíše krista i nepochopil smysl toho počínání všech těch učedníků litovat jana že jediností že ta nejistota ostatní do prostředkem k tomu aby je taoista v a on ho tibete a protože ho podle potřeboval o sebe zabil se to lásce ke kristu sebe zbavil se sama sebe a proto nepotřeboval před okamžik dej to ty přecházet ani kříže ani později když ti ostatní umírají následnosti teorii učedníci to ježíše kristu to je děsit dotyčný když to to byla einsteina spása věčný život je li to bude vzat to tedy se čistota kterou méně a ty ta existuje který ho najednou byla zmatena a tak tam se přešlo nejste naleznete smysl vynadám pokud ne katedře začíná rozpojením první vietnamu potopa tomistické jsem tam předneseš vypnout tak podívejte se staré ten zákon buďte si to dobře vědomi byl sám pro lid do bylo lidové podání nauky nikoliv tedy nejvyšší způsob podání to byla ta nejnižší úroveň podání jakého vůbec byli schopni ti lidé tam například bez starém zákoně se vůbec nedefinuje bůh vede klidu je se duše žádné duchovní pojmy tam se jenom přikazuje a vykládá se historie říkal se dělat a zakazuje se co se nemá dělat a vykládá se kristovi je toho národa a těch do světem tvů jenom ale po historické stránce nikoliv vnitřní ježíši vot této co postaráme do dneška na životopisech svatých že se na vykládá tam před do to udělal takový zázrak udělal a takhle se choval ale ošo myšlení se dovídáme který říká totéž platí o starém zákoně by se nedovídáme vůbec nic o duchovní dílně ze které když se tenhleten spis který bychom mohli nazvat poli takže člověk by měl dojem že vlastně v tom starém zákoně nebo ve staré době ve které jste starý zákon vnikl se nevěděli věci které hlásal ježíš kristus že o vůbec neviděl ale kdo čte tím pochopením které si vzal od krista starý zákon tak tam najde všechno ježíš kristus řekl nic nového neřekl ale tam dokonce případy všeho co on svým životem za své znovu podložil sem ukázal jenom na několik maličkostí třebas na jakub mojžíš abraháma a to je nejsvětlejší postavy ze kterých bylo vidět že že ti lidé měli tušení nebo vědění něčeho co potom ježíš kristus vyslovil pokud možno na hlad a že tedy říkám pokud bylo to možnost se době takže ne nezemře zákoně odpověď na věci které my tady si vykládáme aby starý zákon mohl být zodpovězen nebo aby nám byl studnicí pravdy k tomu je třeba opravdu ho na ten ježíš kristus říkal nepřišel jsem zákon zrušit nýbrž přišel se budu naplnit a teprve když sobě na plné ten starý zákon tak pochopíme co jaké bohatství v něm obsaženo a tak o tomhletom naplnění toho starého zákona vysvěl promluvit bytem my jsme si často říkali a tam v tom prvním dílu koncem často o tom nebože se tam narodí desky učil rozpojuje od svého od vlastnictví od svého názoru choutky žíti pozvířecku po svém podle své vlastní vůle a aby se snažil žít podle letní to jsme si asi takhle vysvětlit samozřejmě ježíš kristus věcného neudělal než že toto dál rozpracovat jenomže ze kterých zákoně nebylo možno nikomu říci následuje zapři sama sebe vezmi svěžího dne protože tomu byli lidi nerozuměli e bylo jim to třeba víc konkrétně dělej tohleto nedělej tam to neboť toto jsou obecné on ruky že šli do danou přijít zapři sama sebe kdo rozumí tomu co je to zapřít sama sebe tak to jsem musel dlouze učit a to se učilo do sebe jak jsme říkali vyzvání života to znamená že se učili poslušnosti li se učili slepě poslouchat hlasu božího tedy promluvil se proroky a to nemálo aby se řídili jenom podle sebe byly to mezi potože i když se pozice přízně a do všech podrobností formulovalo do ten člověk dělat jakým způsobem myslet tak se nemohli zachytit všechny možnosti jakými život oplývá a ten člověk měl pořád se tu úniku z toho co se mu nařizovalo se nemohl dostat k něčemu co pravou ježíš kristus aby se mohl neustále to zde ve starém zákoně není obsaženo ale víme třebas o henochovi že tento modlil neustále víme to to důvodu že on chodil tak dlouho bohem je li tam vyčistěte vitřně modlitba neustálá přestal být viděn a ztratil jsem do všem protože se tak duchovní li to věří modlitbou že nebyl kdy ten takže měli za to že přešel do existence věčné i stolem a toto jste říkám jiným způsobem ale obdobně tedy způsobem o eliášovi neřestech ovi takže to jsou výjimečné případy třebas eno a je zajímavé že ježíš kristus je nazýván knězem se dechovým bys těch kteří tímto způsobem se ustavičně modlil a musíme se tedy to určit o starém zákoně toho zákoutí které zasedali žiš kristus že byl žákem mezi ze dechovým v tom smyslu modlitby vnitřní že když on se mohl neustále je ne totiž nerozpoznáváme na něm když ten jeho život a začne tam mnou životopis tak je to psáno jenom pro všechny a nejenom pro nějakou zručnost kdy se nedovídáme že se modlil neustále ale z následků toho co dělal víme že se o neustále neboť jestliže jeho učedníci po dobu tří let neměli vůbec žádný potíž a nic jim nechyběla a se tam nemyslit ta a gesto úmyslně zapisuje že se ta házel na něco po dobu tří let ten výkon a počali muselo i se stane nepotřeboval jak to možné i do se to o staral jak se to oni stará on tam jasně proto že on se o stará no ale to nebylo tím že by všechno zařizoval jenom že by dobře víme jakým způsobem to zařizovat o to se tento že to bylo vaší děl jakoby on řekl bude třeba dneska jíst velikonočního beránka ten bude připraven ta a tam na tom a to místě poznáte to podle toho že by to sledovat člověka který podle se bát děl zamění přijde do takové takové místnosti kdo bude oslíku vázán tam vstupte tam ten dodá nebude voni to ne napřed nevzali člověkem šli přišli k místnosti tam ten bere bernadetě připraven a podobně prosím vás tohleto von připravoval a jakým způsobem souhra nezmýlili tady byla do plného vůle vstupovala modlitbou vnitřní kterou on polohově a my co podobného se dělo na nějaké nižší úrovni ve starém zákoně i proroci starozákonní se modlili za celý národ jestliže oni nedokázali vštípit myšlenku modlitby tak vznešené a tak vysoké jako jaké byli sami oni schopni tak museli to jeho jakém národ dlít bylo to kolikrát kamenování byli za to učení vydá vy navázat a ne to všechno ale všechno to trpěli a nechali co kamenovat protože jim šlo o to aby se měli takovým způsobem za národ že by ten národ byl ten posloupnosti po se kterým bolest kan aby oni byli schopni postihnout když on se s tím osobně mystika to znamená on musíte mi házet do myslících lidí musel ho po krajně museli tam kázat se tu svou vnitřní sobě do ji dolovat jak jsem to dneska vadis při tej přednášce před tím a to je nadchly pro ten úkol kterému jinak vede nerozuměli a o který by vůbec nešlo protože oni museli přednes to způsobem který byl do přijatelný podle se daří dobře bude tedy poslouchat nepátrá nepřemohou kdy do vás nepotře a tak dále a to pochopili a proto by ochotni poslouchat příklady božích k ty proroky dan a oni si ale osobně byly vědomy toho když to to bude dělat řekl vyrovnáno to možná bylo mi než byli nevím ale ne vědy do vina když to to bude dělat takže to byl kousku váhu že který by se nastřádá že které se nějaká zkušenost která vynese na povrch narazím mesiáše upozorňuju vás že zkušenost vynáší na povrch narození ježíše že přináší to požehnání narození míše zkušenost jaká je to zkušenost že poslechnu li všechny věci dopadají jinak ta základní zkušenost si všechny věci mizí někam jinam že to že jsem se všeho urovná takovým způsobem že se mi nedozírném způsobem který dostavuje dech připomenu na to tam tedy věci hrnou kam se řídí že je to cesta oděnými kam výš odít byli svědky a tak bych těžíc je kdy chtěl mi všechno staroza takovéto zpodobní vědy tak bych řekl že starověkosti učili tomu aby se dal vést aby se ve odmítá pokuste a nenapadlo přednější výraz bere zpovědí vedete nebo tomu také chcete li se proto za tu se boha to je nešťastnými si začátek každé duchovní cesty do moře být veden ten nemůže být nikam doveden následovat krista v možno kdyby byli se nedali dejme tomu ti učedníci most omyly přivolit všem teprve potom mohli být puštění dere tělu on by vědom nebo díl o dále návod a ony to potom provedli a je to řád neozařuje pouštěli a staviteli zázraky smysly a tak dále že ano tam pomáhali bližním ale napřed dostali návod od ježíše krista a tím návodem nebylo slovní povídání toho babylje návodem k tomu slovně řekl i návodem byla la duchovní kterou jim předal této síly velebili schopni dělat zázraky bych to přebere ba není a i vymyslím co ne to ne říkal jim říkal tak teďka vejdete do teďka kdyby lidí a tak dále není jste vůbec páru o tom celé to věčný život ale od teďka vám kteří se mými učedníky kdyby dokazovat tím že vám budu předávat sílu od otce neboť od něho jsem si vás vzal za byl dokazovat toto život nad tímto životem že to je omočil že člověku jsou komoře nervy o kterých nikdo neví těchto roger které mám k dispozici otce viděl ten nepřeberné brát dokud budete věřit a dokud budete poslouchat jakmile nebudte poslouchat to znamená jakmile nebudete schopni vedení mého tak okamžitě ztratíte tuto schopnost ale pokud dáte na to koukáš vedu tak všechno vám půjde vidět to stavili rozvazuje leč odpojíte říci přijete a tak dále a o mysli a pomáhali takové lidem konkrétně pomáhali lidem tomu potřebovali nejenom slepě následovat že kristus velice na zašlo brž že jeho vedení být veden v tom duchovním slova smyslu i poslušen ten duchovní ale víte ve starým zákoně o také lehce než jako s těmi vybranými učedníky protože my ste si myslel že ti byly vlastní takovým vítězem považuji to dával starým zákoně třeba ty židy donutit k tomu aby byli poslušní aby se dali ve a to nešlo kolikrát po dobrým po bořena třebas několik se dali let několik set let zajetí babylon nebo jde nebo otrocká egyptě že aby se vůbec dostali zase k sobě aby do se začli poslouchat to oděno by te povadlá spousta protože když třebas se ustaly dobyta na práce na bliká do vytřela na ty pyramidách tak od se se měl velice dobře daleko lépe než jsem měl doma tak oni se dali koupit za to co dostal a botám velice dobře nevíš velice mnoho práce aby odtamtud dostal aby je přiměla tomu abyste do vtělovali se ta poušť tam byly plné hrnce a on mu to pořád vyčítali poznám v třicet tedy po poušti a jsme se měli a tam se nemáme podobně kam na provedl osla že se máte když tedy na dobře ale to víte to trvalo a všechno co dostali ti třebas myslím že to taky práce tam v tom exist že tedy asi z to padesát let to zajetí babylóně li se le taky a tak dále to všechno do velice zdlouhavé ale mělo to jinak poučit než podle a boha jim předvedl i jejich učitele jako trestající ho soudce do třetího do pletení zašlých předtím jak tomu následovníci přijdou nebyl tam řečeno oko za oko za du a tak dále velice řízné že o tom se lije žíšeje říkáte přísným zákon mojžíšovým a on říkal po a se tvrdé srdce takové zákony byly ale ne že by byl takový bůh vůbec ne jenom vaše srdce bylo svaté je li vaše sice tvrdé musí být na vás také tvrdá u že jinak by se to po dobrém nešlo a tak toto myslím že špatně pochopili křesťani že to utrpení které na sebe se stýkali bylo často působnost dost jejich srdce a nikoliv nemilosrdenství boží nebo ti jak se říká omylem koho pán bůh miluje křížkem navštíví není pravda dycky když takový kříže člověka potká ta teď se se jak je to možné aby tak velká láska boží dopustila u vás takového pěl utrpení příčina není u boha nýbrž vždycky u člověka kdybych to chtěl shrnout do do boudy tak bych řekl ten první je platný pro všechny na ten kdyby toto málo toho tak bych řekl tohleto hlavní příčina je touto tenké tom že není schopen se vést do to li jak jeho úroveň duchovní tomu odpovídá do znamení to rovnováha mezi poslušností a nezví nebích nosti toho člověka slyšet rozumět vědět co dělat to indové dobře věděli a říkají že veliký rodíme vivekananada vidět sama a avise podle toho to tam vídají veliké propasti a toho výklady všechny stavy utrpení všechny od a do ježto ten druhá ten druhý důvod který pro málokoho platí ten se může vyšli a je na vyšší cestě duchovní ale tam že to tak tykám i u člověka který je na daleko ničím stupni a proto se o tom také zmijí ten druhý důvod utrpení je ten že člověk pochází z osobního vedení a přichází do neosobního vedení a je totiž nutné aby ti učedníci páně byli zbaveni toho vedení osobního aby vůbec mohl při duch utěšitel a říkali víš kristus kdyby naučil tomu co sám osobně ježíš nemohl předat by vývod ale bývá víte to důvod ano činná těch dvě tam vpředu říká terezce znamená poslouchat nikoli sebe nýbrž to co třeba mylně ale považuji to cesty jenom správné třeba i se víry ale není to země není to moje vždycky je třeba někoho druhého nikoliv dám tobě mohu výběrem nikdy ne této fázi toho musím poslo a do a pořád ukazuji na ježíše krista který naplnil zákon posiluje když opustí jeho pusou života myšlení tak se to si někoho jiného že se modlíme se s otčenáš nedovíme se svými slovy nýbrž jeho ne to není naše modlitba nýbrž jeho modlitba a tak dále tak to jsou všechno ukázky toho jak vycházíme ze sebe či to ale zákoně rozpojit se znamená vy na sebe neboť byla víry vyšel ten narozen sebe do takové míry mohl přivolat toho mesiáše o tak rychle mohl cit mesiáš bylo třeba aby se nehodí přitom obětovalo by to osiridovi na to co hlásali a nakonec se že přišel jenomže tady končila všechna ta sláva o dobývání protože oni za chtěli za na úrovni na které se dostali oni si nedovedli že by měli pode dál že vy toho ježíše neměli vlasti tou se ale jsem řekl naším díle v tom díle spojení tak to podle vlastní se strastem první díl kde jsem se snažil teď konkretizovat co je to vlastně rozpojení že počáteční fázi je to věc poslušnosti neboť my se musíme zbavovat postupně své vlastní vůle ale způsobem který se nedá vyjádřit jednoduše potože bychom se hledal vlastní do tak klíčem tak se dřevo tak tím se bavit sídle napřed tak že svou posloucháme vůli někoho vyššího ano svou vůli že obrátíme svou vůli někam kam máme a teprve postupně se zaujmu vůle a to bude potom vysvětleno v dalším jak to li tam vyjádřeno životem ježíše krista to je ta řek bych osvícená ale nejsi tak aby nemohla být dovedné vteřiny jestliže na jenom proto že na to dejme postupně a že při tom strašně moc myslíme na sebe a při nedostatku vedení nebo neposlušnosti lépe řečeno znovu aby se točíme kolem sebe a tím co by další cesta měla jít od sebe pryč jestliže nejde o spojení první fázi tak je řečeno se u drobit pro cestu pás to je to rozpojení nás rozpojit od toho to způsobuje že tady umřeš jenom řeč a stratí vědomí ani víc aby se to tolik a dostatečně není dovedena to tam zákoně a vstoje tím se osobuje od umírání se osobuje od utrpení a všeho co tento život pocestní ale i do ty stolici stal zákon opakuji to dosti je jen řečí na ty krize osobně bohem a tedy i v pravdy se i jestliže nabádali tech tyhlety života tak to kost od sebe tak i vášeň takový který odpovídá správné postupu když to než člověk který nemá roky tři kteří by ho vedli nevěřil těžko individuální nebezpečí řeka i tím že se dobře že krista se vysvětlit na tradici že ti latině a že tím životem nebylo mířit k tomu že ten věřili ti lidé ve starém zákoně bych chtěl tuto otázku poněkud poopravit musíme také dát na to prostředí musíme přivedou taky došlo k tomu cesty dělat jednak tedy člověk byl schopen žít sám pro sebe daleko rodiči míře nejde to platilo o starém starověku se tam bylo sice oprostí a nevím co všecko kdyby otroci melzi pro své pán neboli ří pro sebe je pravda ale tak taková pokárá společnost třebas tak by tvářila takové uzavřené celky veletok nezařadil která by starověká která se podívala nehodnou kdákající padesát lidí kalvina příbuzní skal byli tak k dispozici jak se tak počítá podle zkušeností které máme i to je asi třicet tisíc o to ano ale tihleti o to si nemohu o trčet někomu vínem než této jediné rodině čili do do podívaná společnost třeba třiceti tisíc lidí tak to dcerství zavřená nestane existují když tu daleko větší a ode svobodu si společenství když stát naprosto by tato svý který by autoritativně nakazoval svým opřeme mají dělat jak mají sloužit třebas ten vydatného který si říká stále a absolutní vládu to by posedni sejít a o světě nemohu cesty přinese podaří aby si nedělali co bych chtěl tam tak stylizace života nevycházela křestní byli době velice plytký mi je nevěřili na mnoho věcí se připravuje roční lidí protináboženské doby to bylo jader a kritická proti křesťanství které se svou malovalo to muselo přijít tak byste řekli nesmí čeká na tom hlasité otázky vyplývalo jež starověký člověk který měl před sebou proroky kerými jednou řečí odpustili ses to že kamenoval taky od ča ale ty ty neměli pravdu ty práci že řeknu to zabili zakázat tého nebo za dnešní doby není to ne vůbec nikdo dokud autoritativní se postavit vedle moci dokoná nemusím se tělo a nelidské koukol i malého tak si sem stát to zanemná mám právo to a co máš dělat jak máš myslet konáš sloužit jak stylizovat život takový člověk tedy i taková intuice tady není ani katolická si není takovou ideu olivera ale není kdepak jsou ti katolík který by ve všem poslouchali svoji církev vy tedy ty vymřeli viděli sami co chtějí tu tak tak to ten takový žil asi takový pořádný tak asi před větě lety tak počítám ale o doby jista nevidím no a ten ještě doří katolík který že by před předkem přistavovat čtyři o tom ne a to při do bývá do a že ten kdo za do ruky zbraň že ano a ten neměl za to byl pořádný křesťan dosti a když dobou při trvati toto směl dělat že měl zabíjet a měl by vlastnictví tak přestal být křesťanem byl ještě katolíkem ale to je měl je neškrtne bude ta tolik znamená uznávali státním náboženstvím devět ale to všechno byl předeším něčemu ale toho ducha toho přát se toho pravého ducha stát tak byste řekli situace je pekel křesťan vyzní který si žije v do takový století den s opřít neboť jestli třebas někdo láska jaké kdokoliv nebo z jakého spisu na pochopení že krista vnitřního smyslu jeho života desatera se to doví a tam řediteli svět ne a tak ty letce rodina žena nit se právě když si to ba vede ke stylizaci pečeti život tu ale takové stylizace života a tak drastické a tak doslova brané tak to pocit že že doba předtím nemohla nic takového do všimněte si když teď v této válce nehodili bylo zredukováno aby tahy proti sobě a byli chyceni nebo s pánem zavání jednou myšlenkou mocí toho nepřítele nebudu jmenovat koho nebo ono najednou dovíte přítele to byla stylizace života kterou si nikdo nemohl v takovémto měřítku ve starověku vymyslet když to byla nad ani ve celek když například sebe to začlo tadyže ke zapne v nějaké pak si ke starým či a ostatní si do nahospodařili a neměli to básnické čeho na se nadjá přítelovo je aktivní včera měli ne ale jinak ne a by to radíte bojovala všechny ostatní za zaplní se samozřejmě to nebyla ta stylizace obecná ale teďka čím dál tím víc zase nevědomá kou ale prací tady vás do ukuje bo do no třebas podělit o ve stavu nedosal vůbec k tomu abyste stylizoval ochoten pracovní doby pro někoho abyste v tom stylu odchod z touto vně pokračovali jeslitže vydělá te to že ale nesmí to být myšlenka tak nutkavá aby tu nebyli schopni při tom dělat pro toho pro koho to být ne vy musíte vyvést svou práci někým způsobem a to je stylizace o tom se bez starověku nikomu nezdál protože stalo věku oblomit došel li na neštěstí dneska to božího nepřítel za štěstí ale za nutnost že a když toto pravidelně člověk dělá shodit denně a nevím kolik let tak on se dostane opravdu krizi života při které nevíra o to kdy člověk nevěděl že to čemu bude povede jinému než se že si vydělá níže a nebo než že se mu dobře bude dělat nebo než k tomu že že ho někdo bude chránit zákony podobně bojíte pořád kolik polem nějakým protivili to to si nejsme to věcmi ale ono to někam vede ono tohleto čestnost který užíváme povede tak prudce někam že kam se hradu živý zašel s veškerou svou stylizaci života kdo ji také nevěřili moc k tomu že se narodí mesiáš nevymete si proti to věděli nevěřil ale věděli že když se bude to nebo ono dělá že se ten mesiáš národ ale ty ostatní který to de přehradní že by je takový písem týkat právě vysvětloval jak to nešlo a nesená že máte dojem že které zákony státu vypraví jako výška nebo pasení jako víru a nebo situaci že práci sílu nebo a tak podobně ovšem je to výška jemnějšího druhu než třebas v tom starověk byla to byla výška konkrétním dostanete se rolovací desátou jen za vivit moc nebudete moci víc ne krajiny když tam zabili v tedy třeba do toho kdy paty tak sebrali všechny muže schopné práce tak se do se vynutil toto proto se neska dobro do neví polemikové by na ty do vína sebrala někam národ všechny uznati toho co podobu se dělo vydá divadlo že chodil na to pádí na samém ne tak je to takového světě ale v malém li se aby tej národ do jako zapřažován to podívejte se musel to pozdě a dneska ta stylizace je při na všemi lidmi jako den věc nutná věc poší dobu stě je to je to nesmiřitelné aby člověk nemůže si s tím že by to nebyla v tom že je možno nebyl by schopen žít mezi ostatní lidi kdyby ty konvence to je tady vládnou nedodržoval či doma zaručit jestli to trvalo i svíce set let u židů i tedy sebe ty zase života židů a když se oděli ježíš kristus že to takhle dlouho trvat nebude podle toho co lidstva dělá aby se znovu založil ježíš kristus a se znovu přišel spasitel nebo tak dlouho po neříká o tobě bude trvat a nebo tak lotrova vy si zredukovali život jež by schopni proroci ve lidký na protože není člověk shopnost pochopit proč to dělá jemu se ukáže nepřítel jemu se ukáže být dědek jemu se přesně ukáže konkrétní výsledky takže on nejde nějakou chyby kost nějakýho mysíš jde budoucnosti je tomáše o pomůže pochybovat nebo nemusí pochybovat na tom bez záleží tím že my si že ta tělem ten život visio přivoláváme remisijó ani na boha věřit taková je situace a myslím že se dokonale dnes dokonaleji neska modlí ten kdo správný něco vykonává a do mu o věc ne jenom o měšec kde od nebo by byl třebas spolek ře který se nikoho vléci než pochopitelně nebo vycházeli nese nejsou příznaku nebo učitele který chce někomu něco naučit někoho nic se naučit tak takový to lidé ale to mohu by činí ostatní také takový ty z oživ správným způsobem jde o věc vy vystupují sami ze sebe nedooral nešlo o to ani nějaké zákony boží nýbrž o o to rozpojit se od sebe však sebe zapřít sama sebe a nedá se to dnešnímu člověku jinak vysvětlit než ty do práci aby děláš to si tím musí zapírat a tím že se zapíráte viset střádá a tím jsem se usmívat jak se te ale sahá co a kdy je neví do čeho se bez mu se řídí kam opravdu se cítí ne kráčí jako by stanoví deska se věci řídí před a jenom příklad kdybych byl nebyl jak v tom koncentráku tak tyhlety věci vám tady dneska nejsem schopen vykládat jenom tím že donutili abych sám sebe opustil opustil sám sebe tak jsem přišel těmto vědomostem a takhle je obecně každý sen o luštím do určité míry samo sebou sám sebe do takové vidya je schopen ale nikdy do zase víry kde stavy nic takové neexistoval tak nebylo možnost se opřít o všeobecnou pracovní povinnost nebo že takovýho to to nebylo jak to říkám na věnovati takový malinký o to lásky společníky ne to bylo všechno tak podívejte se tady se oporu že vystavit těch třicet tisíc o to u donnolovi severně který si opravil kontě otálení soukromý život ne a tedy do ty se úplná a tadyhle to byla to otroka tak v tomto věku a tak tomu že žil tam že existoval čelo byli terezko že opadávat nijakou do to počneš ježit to si nás vyslal mi tomto bodě protože nedá se na chytl k svižnost tatí nemyslíte že ty řekl bálovi třebas vysvětlí lidí že si vybrali potoky řeckého se svobodná těch bylo to by tyto dva a deska těch pobije jsi chodili kam vinnovská nevysvětloval pojímá nám to sou spánek o vědělo o tola otci my se byli zdroje otrokáře a to ne nejvíc to pudů to to byl david prosím vás to byl by to skutky zázemí tíhu ze číst a psát o to byli divoši a těžiště přikazovat protože ten když dostal přístavu o kterou se tato poesie ze sedla jeví kainově a tím pak si toho není závěr že válce a dělal to to všechno možné proto svého pána ne tedy otci byl i že do tak otrokáři seba kelty kartu těžko litovali otroci my víme že v žid totožnosti řecké a ve společnosti řídké tento utni na který by byly utkaly ve střední evropě existoval tak je to tam dotáhla otroky