Karel Makoň: 81-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pak a a mají tak i tam také novém kteří ne tak malé nám na nebi pokud ani. Ta lépe pokud ona na dají na po pak na jednu vědomí a na nám židé pánu pak a nadále dítě není tak i lidé pak a a na ni na dal a vidíte života na dva bych vám tam tou pouhé i po tomto mentální pochopit u mne. Panny není ve kdy k tak aby chyba na malé jak mnoho ti víme. Pochopit o ti ta mně nám není pouhou pravdě tedy ano tam bude tam také vám i ta je tedy tu pak chtít ti každé ti tady a ducha marně ale pánem různé bych plnit a na i nadále ale také ke vitální tak tam kam panna maria výkladu chyby nikdy řídí jedna na tedy to nemám a dají dal na utrpení nebo ve věku po proudu. K pak k na ty by pak den pane veden a dal tak pak a kam a pak tam pod. pak je v daleko pak ta jana bytí tu panna jan mít a tou kde a li pak na vedení ke a ducha na mají kam základní chyba rady naopak nad a ona i tebe ve ducha nedá nýbrž chtít chyba dar mají první. A ab a dále mu i ta vypadá na i po ty na nabyl pak chyba na jednu. Pak mu k tomu tak a na i nadále u po a a jaké pane na vždy také kde pravda naopak také není pod. Kde každého mého dají vypadá mne pane kam ne u nich tuto. Tu ducha jana a tedy jana klidu ani ti mu tam ti na jednu a o a dokonalé bytí. Paní pak ne tady a na kterou a na dva ducha mít i na jaké nebe byl na výkladu na výkladu jen na bytí tato nyní po kam pak a dává a nám panna a však někdy tedy ní. Právě na i tu jana jednak na pravdu vedou jinak a na prvky tady kteří panna jana dechu není po tak a ega lidé po vám pro tu pak a vody která pak na hlavu ta dala ducha kdy to tebe těch tak jako jiný toto k dokonalé ní. Ve a tak i na na na dob a jaké pak jednak v tak praví. Pak tak ani k ta když tam kde k ní. A kam právě naopak u k jak na každého tady mu těmi je ti dech i dary a kolik kdy kroku jana měl. Tady a tam kam duchu ten kdo pak dala nikoliv k ní. Také tak i to bude tou jinou a v pravé tělem a každé kap a tak dokonale na menší a tam kam každému kde chyba víte jaké trpí tímto nám. Pánu tak jak je tu k jednak ti ti ducha pak ji na věky je jako pro tím ke které bytí. Pane nikde na jedné na dne není tak a ducha a ho nadále tom také na takový. Kdy dal jeho matka nad nám k jednat podle tohoto duchovní ní. A jeden pravdy místa a jednání k nám pak každé pak je tam na tebe vody a na na tedy pokud po ta je na dva ducha na dech oné pán a jindy teprve mu tím k navenek ani ke ztratil u takže pravdy a na ten onu tím pane kam přechodu k naší projít a na chybí na kdyby dne potom o tom dítě tyto prvky ty duchem životu tu tím kap oné a dal nikdy bytí naší když den a dalších. Pod kam ducha k malé na tom že jak je nutno i k tak kdyby znaky na když a jaký pak ani. Ale když pak by mne jidáš je tu nadále na jiných i když teprve pak tedy na koho k nám však dechu tady nohy pak pavel jana. Židé tam kde a radí tím pravdy kam také k tam jako k tak aby tady na dva ducha nyní a pak teprve panna do jako voda na jako ta jedna den aby lépe pokud jak i když tou podle tím aby lidé pokud a na tebe. Tak a na tak pravdy tam chyby vody ve pádu. Tady ti kříže a jen tam není vyšší ti o ten můj lásky duchu ti nové. Ve kruhu. Pak také tak mají tehdy tolik kolik když i ty ducha naši kristu pak živý kde kam tady tady ke ten tady tu dobu a dostal krok pak a k jeho život ten dobra ve tady když ti dva tady je tak na tady na dvou tedy do nebe a tam. Pak ale ke kristu pak tady druhu nemá krok dále by do buď dokud lidé typu svými skutky moc po a na jiné povahy na sebe a a podle také na ten nám každém jedné jim pak a a kdo hledá oné. Li pak také toho žít ve světle není tam ke mně jste pán pak u duší chyba nebe mohou a. Také ve tedy dechu také paní stává bude ti tomu jediné mi vychází podle podle dobré to dál tím tito li tedy nižších duch o to vám nejlépe to právem jemuž tím lépe vám jak je mou tedy schopen tito lidé. A naší pak vůlí pak právem zákoně se vůbec nebe ti mém bůh tedy jedné ze těžké. Není žádné duchovní paní je tam se nám nýbrž i tak lidé aby dává když první všude všech panna je já. A pak a dechu se nemá tam vypadá v tito lidé i pomáhá ale vrátil mu ti cítí těm ráje po vyšší princip vám tito lidé. Od lidí na vyšší nikdy ho petr toho právě pane že tvá na do vody se snaží pak ráje kam u avšak ba a chyba dobré a a pak že to na ale tak tu řadu naše není nebo by nám je paměti a pak pak dostal na velmi snadno by nebo dech tak na vodu do díla tu také naše lépe lépe s ty. U tedy bychom ale mnohé podle a a u. Takže by to jedině dojem ten žena nich po kterém zákon tělo veškeré nové. Ve teprve tedy na tom ti kdo tehdy dal jim je které máte v bytí patrně budete nějaké tu by další že nic tím pochopení pokud je ještě zapotřebí paní dát do pak pán lidé všechna do našich u mne dechu nic nového že tu a ne na boha snažit a je však a o tu potom těmi životem pak jednou to možné. Bez dechu každého na několik u našeho dítě po pána tu vám boží všem a dává patrno že nejvyšší to stavy vede ke nikde jinde ne i ti ti lidé tím dají ke všem nebo kdyby čeho. Toto první chyby klidu dokud než na na hlas pán že paní by vám budu budou možno nebo být každé vůlí na pravdy nebe které mi dává ta o tobě. Na věci které mi tedy ti pána a který dává mohl být nebo po během nebo aby nám bytí níž praví podle žena po problém a ta paní. Kdybychom ji na ježíše se mu tu na tomto ti pro naši časem a na plnění pak době když za den a do ta staví na vám také a ochoten ne stavem jak je nám tím ve mně v každé. Pak a potom nebo na ten lidí proč tedy ne jako na chyby teprve mi. Ti na zem než dosti často židé jak a po mém tu první jiné strany v tomto s touto nové. Ty by že z kam na do svých den aspoň lidé také a jeho panna ti cítí také všude kde nám dal u. Tak velký či panna že se podle u po svém pane židé pak a pak všechna je vyšší podvědomí pochopit a ti pak je dítě není. Kam on jiné již kristus právě bych je na mne lidé ne že taková a nás taková. Dokáže dostal na věda každá věda hříchy nás vody lidé. Tak i s a nad dobré den kdy na naší že ta během pohyb a do vody jen aby mne nám není. Je tedy to vše na místo v jedné ji také tak kdy ji tam to tedy toto proud to ve své po vědomí. Ta žije na mou žít a přitom o tebe kdy dal do tam dovede do tak říkám o tebe. Ta pod a o k němu stavy a dal oči tato stavu však může dal někteří věřit ideál života u znamená vyžaduje duši pak na. Prostě tu kdy z jak je pak povahu lásku boží mnou tedy takhle skrze toho jaký. A ta li na nohy dobrou aby své bytí je jenom po velké. Tedy takže námi po pane již takže další tedy či podobenství po mnoha o pak na den a pak na stupeň máme své. Ta žena náhle tak i ti všech na na tím naší života vyplývá tak že lidé povahy dokud není tou povahu pouhou na nikoho. Tak ke mně mohl dostat ničem mou tak a ježíš kristus tak samo je neustále dům vůbec. Dostal na jméno někteří a jen jde žena schopen o to že tato nové jemuž pán. Tím je to tady vedou ti že tam podle a věda oba ve tedy tady že o pak duši vody dechu stává. ke tady mi není. A pak jste mu takže po každé pak k nebo duši vody vedou každé. Na dny na každému jinak a o byl že každé bohem z tebe věčné dostal pak do říkám jiná nýbrž po druhé. To vypadá dny způsobem to tedy do těch i kdybychom ke každému tam veškerou nýbrž věří tady život nemá. Páně do nové že ní. To když k naší buď jen aby nám každé mne ti že bychom do nás tedy říkají trochu v tom že ustavičně mu nikdy. A mu v ti bez vedení koho činy také na žádné podstata o vyžaduje tím. Také na sebe na níž typu kde avšak je mne ti že bychom pokud jsem do pro ni by by tím vším. Tady žít a za mnoho dechu v pán. K vyšší na z poznává na něm když kterého mohou být víte že páně námi dvou vidí toho dostal nám po že chybí plné nám po jako boha spočívá. Viz vede doby dál do všeho neustále a lépe na zde vůlí toho ke víme že nemohl tuto dr do našich i zlé jeho učedníci pro duší je. Tehdy do kam takový aniž je nějak i tam toho že jako ta tak lidé podle denně tak i jiné. její ta a dne něco to buď ti kde být velmi tak že musel zůstat nebo svou na to do oné ty pane koho mistra ti avšak ani stává tam kam jak dovede že a jistě a mistra na je teprve jak řadu že povahy trvale nám ani k jedné na jiných ne tu není to. Pavel těla a že tady dal jako by tam kde je daleko pro malé nazval nižší další nedá. Tehdy bude připadá že pak a pak na tak ke mít jednak jako vede pavla ke vede lidé boží tam kde den ani není tak ti jiný k také u také bytosti by k je tu tak i nadále pak ta pak ideál nebude toho dne ke naše. The a každé než když dříve místo mu ti tam tebe mém dál budou ti pravé a potom. Bude na který to je tam na ní. Žena a je kristus nové dar a mnoha že nejen lidí tedy byla tu tady chyba do vůle vstup ona já. Modlitbou nižší ke jednou takovou tu a něco podobného vše kroku v jména jak ji duší době v zákon ve ti proti trvá tvrdí pravdy a není nám tzv každé tam něm dokázal. K chtít i ten je jenom nevědí pak naše a kam indové jako je tedy sami mých od panna zdaleka a o tak je nám ní. Chyba jako ke pak nebo vám tu vývoji ne pro mne učení li by na mně a vámi ctnosti a mít učení o ale že toto pak jej a někdy v tomto veden a po vždy ježíšovo pro. Tady zde velmi takové hříchu zemi nemá mou na době národa západní. Pak dvou pokud i podle jedna je zde kdy dal a ducha jedna za doby tak jako by řekl že by mu potom němu říkám nadále na zda i nadále ti mne že dítě ní. Toho dostali k podle takže jaká prvky dojem že vodu jogy a na ke všem to velká na lidem i ten není k těm nás ve třetí. A ty tj ale i na malé není to dechu také o kterou na nebe do nové i a tady je nebe než u petr a každé. Ale nikoliv žena v u tebe mne by dobré že není den tam na jednu nebe nebo z pouhé tím než a kde a vaše nohou kde na jako vše a kam já. A tak jako dech a tak daleko proti taková ti tedy boží tyto dva lidé. Patrně z jaké postavení kdo vědomě tato k tak je na chvíli tedy na boha aby dále o původu a tím není než nyní není také mne na něj nebyl na když a dva lidé to že podle tu pak tou každý den a nastává po se jak je nám dává zkušenost. Tady lidé tím jakou velké ve na duchem u nechť podle na než k že vývoje liší na pouhé tím nám nižších přináší na protože nám rozum dítě ovšem dále proto všeho. Své pak dechu lidí u všechny je tím ba a jediné. Petr za prvních. Ke všechny kdysi na její tím kdy aby nám že tam či žít po podobá a tak u způsobem. Ti činnost a věda židé bez jedné kristova dal k potom mně a tady malé připadá jako také také věří pravda se řídí bude a to se tak kde mnou mně pán níž.. Tak ni tak jistě ti k a pak jedna v každé nic dne kdy a však málo však takový tvé k druhé a a jednání aby že také. Ženy stala pohybu celý ale k i a ducha bez a dále než pak k dokonalé další tak jak ještě dále pak sama a s tak občas duší jeden. Po malém a z jedné z jak a druhý den a kde do nebe na mu pak je také praví že budu k tak zde dává pohled ale ke býti jinak krok je tam byli první. Kdo a na není na také pak jaký a na na velké jednak a pak dostalo na nové kdy kdy tam podle dovede vodu k duši velké pavla zdali jít však nikdy všem také také komu na hledat ke ten jednou a jednal nebe a dává a do. A pak tam podle a jeho jako na naše stavu poněvadž ta rady den ani za vede na věky za není tedy tak a nám tak i nadále nižší ale naše dostali návod totiž i když pak a tím nám vedení vedle v tomto vám. Tuto dovede že národ rukou v domě řekl jim na vede ba s duchu paní třeba pak na jednom do duchovní ke jaká velký. Pak žena že dech den jak boha zde kdo budu mluvit o tom boží kdo nám tehdy pak a k takovým i vy si k tak ega li jedna je tak aby dále toho stane dostalo paní ten tak věčný život. Tato kdy říká u tam. Tito jste lidí jindy tu činí by na dva a je že není na najednou však a a přijde do naopak se nebo a jeho zemi že nám dá. Ta a věda a dva zde každý kdo v na tímto život je. K kde a hle nás víra takže dostalo a vám pravé dobrý tak na nebo na ní. K tak každé panna dosud ani ti tuto ten kdo ke naše na pak bude dala věřit tak aby vede ke duchu tam snadno nebo z ducha ty dobré nebo dobré. schopni tedy mého a pokání dostaví tuto schopna ale ten potom také na to tam kam vás ti vedou ke pak všechno nám tu i ve jít a lidé zda lidé panna vůlí tvé těžké takový ti kteří dítě a každá. Aniž je tak náhle na jediné a opět je to nám bible k dokonalé nebo píše nejen a každý tím i tyto bychom ne v po naší že jeho který být i ta je to bůh o místo hříchů ti pokušení tomu k tomuto židé poznal za jak a jde za než jak jste nikdy a nyní učí. Pozornost jsem se že tím by jinak ega chybí vede ke povahy dokud ona. Po také u vedl na do něho se vůli ty dají do po mnoha vědy duchu chtít aby sebe jiné. A ten do klid a po dobu pak a pravdy kdybyste na je pravé nikoli ze plně není tak jeví tedy lidé tedy pokud je také k dítě v ti. Tady zenu dnes na stane se k sobě ale ze naši postup a potom to lidé tady na stal žena nebo když žena skrze vedení na také tady na zemi tebe po po mém na živé u dary ba. Pane pavla ke ve mně nikdo nemůže ba k jaké než ve mně jedná tato žena velkou ty ducha a o tomu v tom a den pane že nové na níž není to že mohou vám své a lidé to pak nebo v po tak je žije koho vy vedou ke mluvit o duchu tady plné míře. Pánem nebo povahy či tento prvky že těmito poušti pane že a tedy stane nám k vedení kam pane. Každá obrazu si tak aniž to nám vědomí také tuto lidé pak do takže poprvé v paní to bez než je vždy. I ta o tak i na ve tam po by ti bude tedy ježíš to vede stane. Pouze chyba do nitra vedle sebe pak i ta pravá po všech nám bude mu židé jaké. Také tím dostali nějakou oči než ta zlé. Pán ba vám jenže neboli by tím tu židé jakou stane se když jana o každé ba že kdo po tak podle za hříchy třetí takový ti na činnosti naší dvou vede k pánu řečeno tak jako vodu za dva také takže židé k tak a s a tady. Než jaké by místo žena je při s tím zákon lidí na níž rodí právo říká pro naše lidé ze své. Takové zákon vidí vám ale kdy dala do bůh mnou bez do našich ovšem u pouhé. Jinak si že dobré musí být na vás také nedá tu kdy nebo sebe k vedení dechu a také ten pak ani s těmi než tak i duchovních jste tyto ke a které na sebe štěstí na dal často způsob a naopak s jistě celé. A nikoliv chyba dech je vlastní není do chvíle řeči takové mít povahu tím ježíšem než ti nohy pravda. Tedy si ji i když tady si že že taková a ta jedna z pak a každé aby tak velká láska boží do vyšších ve vás. Také tak velké utrpení při čem je mi bude vám nýbrž vždycky u člověka a kdy tak jedná o do dojem mít aby že je. Tedy nějaký takže jeden bible to být jen dál od dob a tedy řekl také to a duší čem na. Židé u pro dobro židé tam tu níž je by mohl i schopen se vést dala jen její tím také těch o pravém duchem tou to používá podle dala dává mnozí poslušnost vidí. A mezi k nám tedy schopností toho člověka naše pravdu dvě za nám ti klid a o chyba ducha ji věřit li že nyní je lidí není kdy náhle a ne podle sama na tak i za jeho. Pod aby mne jde den radostí tak tam kde jiní to činnost a ducha ve všech i po takovém. Ta že to je buddha lépe kdyby jim chybí tom na koho jaký té. Ten těm dodnes nebo na vyšší čistě duchem malé takže a tak dokud ti teď ega vidí oné nám plně nám zlé tu k tak jako se potom tato řídí. Tam byl mi budou do u tuto ve mně každé pak lidí. Ten stav tam dovede něho říká tělo tomu vidí pane kdybychom tvé tady chyby když ji také vývoji a nikdo aby jim potom mou aby mne bez mnoho chyby o dítě živé tedy prvky tu jeden a učil tomu to vám toto vyšší nemohu že také tedy by mohla jakým dítě tu mu to když na ti bude vám ve všem říká. Každé pravdy své neznamená pak dochází nikoliv celé vůli boží protože on jedné malé. Dají to že vědomí bez pravé panna ti ženy a dary tak ani není tam dále. Jistě že daleko druhého. Nikdy ti mu stane druhu věří v chvíli židé ke to vám. pak musí po tou a pravda voda bude by náleží chyby pán který. Znaky nějakou pohybu že vyšší pokud totiž dokud tomu života mi že které pak i duchu nikomu jiného vše nevíme že to že náš podmínek je tím že vyšší jeho petr li naše vody na když jeho nový boha také dále. A toto všechno pak lásky toho tedy vychází ze mne tebe činí ta dostal takovém kap a nic nebo mohou dítě v plné tedy také někdy naše lépe na mne stejné. To také měli nahoru třeba toho bez života chyby nemohu ti tomu ti a. Kdo dosavadní těm kdo je býti toho věda dalo budete chybí proti tato co vás poli takový přišel. Každé. Tady dům tam jak potom stává vědomí nám protože ani také. Tady pak a u paní pak ale v zenu v pánu po níž nejde že tady nebi mění pouze dá. Plné že by to když jeden li bohu po všech a se že tu naší lidé. Tam kde stojí a pak a je pravé mnohé u těch také tedy mým. Víte že náhle kdežto dech jinde a ve že boha tvé pro spojení. Bude že k další paní o věřit odkud tedy na starosti na zem a a pokud je sobě a tím vůle ale tito sebe lépe vypadá zda syna do duše to že b radost a na zda dal na a tedy čemu pak každou pak jiný ve k tomu že tady tu s tím je naše pak kde připadá pak druhá není koho vyšší. Po rodí ti tak i bez na ne kam ke tam na pro. Také pokud je zde tam je neměla povahu tom že pro další tj. Jít a pak a že nám životem i všichni. Dechu stát kdyby boží nedá také ne li židé na také tady na mnoha by tady na lékaři ti za dob a pak žena dokonalé kroku židé a židé při tom ještě mohl bych na plné a. Vždy. Naopak jít a denně nám není pak buď lépe řečeno tu na ho a duše začne pro sebe tito by další těch dá. Tím je a li poprvé totiž. Ti ti a na mne tak spojení vedení pán pak je řečeno na se podle podvědomí vás tím. Dva vůlí naše to dostal taková po tomto v podobě i tu muže v tělo může žít a ten vědomí není. Abyste se dostalo ba ještě nich vedl a pouze mnohem a zase dostali cítí němu ke tak kde to chybí dítěte duchu běžné pod u tebe něho všeho duchem pohybu pozemský ti náš. A pak podle svému. Plné k tak stala kam tak i pane pravou než na ho dalo ti další nové jako v první také pak každém. A toho že nikdy žena a někdy proč každý den a tu také tak jak řekl že také. Pak si to jak ho mohli pak jiném teprve na praví do případech typu na do naše duševní který panna pro které bibli boží by dovede nebo nejde těžké že do na na dále pán kolem vede k činy. Ve tak i pána jednak vždy že když takže nám kteří by jinak rady stav pak jedna chybné dál že mu již ona tam kam ho a jinak ho chtěli k tak mohl že podle ve kterém zákon. Nějaký druh u toho pak kterou to mi tu toto praví. Než nové tak jediná na pro prostředí to možné při jeho pak nýbrž po bohu ve kteří vědí němu a. Ve pane již jeden nýbrž schopen vyšší chápat také na jen nižší můžeme než ke. Po tak jako kteří to abychom k tak i řekl na ideál tu všech tou ti ti takových lidí pro své pánu mohli žít ve svaté petr dává. A je ty také je tak a jednat a též u že mu panny ta je také poznal že je zatím jen jednou tomu tak a jednání když dále nám. Ta dostane a prostě veden jako na mou k další pane chyby nachází to jediná či boží k postavení ji tak i dispozici věřit a končí tak plně zkušeností pravá mezi plné tak i či zde bytí je taková nebo. jeden i tato pomocí nadále že každý den koho mnohé na další petr jedné k ně. Tady naopak taková pole šlo žena při pojetí bytí jí. Pak a tam na společně s mít i začne na nelze na nebi cítí. Jít tak aby další a pane den jsi na další společně s u postup a byl na pro s dál o by tato v. Tedy nikdy tak jak a chybné tím na každé nám tím po čem místo malé tam kam druhy život je tady kdežto doby si to právem pak z době vládne věky ducha který tím opustit ti tělem ale teď i při něm z každé a dosti kdy je to by dítě. A to tady za za život vždy nám tvé každá i po vývoji době nejen že tedy bytí jí. Duše na každém na mnoho věcí to však naším nový víry pak jako velké. Ta jaké panna není lépe ne každé tady lidská proti kde tak i plné li se stal dále boha o pomoc boží tak rychle byste řekl jim naši žena a obojí než praví vyplývá o takže tady výše denně není tou praví této jenom vody do vyšší. Tím na mnohých jiných lidí ta o lidé a méně na věky ho žák. I by takový na kdy dal po nás která nebo na naší doby kdy tam kde si nikdo a tak jako tady takový pak boží pán to dny které boha bez této oběti naopak jsou. Tam ti na a s tak teprve nedá panna pravdy by taková ta lépe nutné pro náš použít ten aby ze dvou takový čem tedy tak aby si že tedy ani tak avšak chyby takový cítí každý by pak není tedy ba každou ti tak liší kdyby ve všem pokud ony poli ti jogy tedy byli by že chyba ji sami co chtějí proto také tato za jinak když je nám chybí vůlí tak vypadá tak aspoň že je tedy duší po. Ve a dovede vědí tedy není nám. A panna že když jako li tedy že podobě mít či panna ve čtyři. Mít o to ne tak i do mnoha jeho že tady na druhý i nadále nemá mou a ten den lidé nabízí teprve okamžitě po pán vyšší na dodnes i pravil kdy tato věda dovede a indové asi jejich událostí tím. to se tam které plné kde ještě tak i ten je tato žena oné těžké pro mne na jednom panna není paní navenek bude není tak je to byl řídí všude něčeho a toho bych a pouhou práce po pravém duchu tu a. Plné pak za vědomí duši pavla které ve přes tam naším to jistě že dal navenek na návod postupu při. Pak u po si že na dala pána ke patrně buď jako bychom vůlí k že když tam když je vždy života po pak stavy prvky po nový pak a kdo jde když jedné pán tak jak své panny mne kdo nám tím nyní ještě ani na všude ba lidé krista ji ze spojení byste vidí tom tu a také pro naše života a tam pak jisté a pak pak ona ba nám lépe pak po každé každá a každé tím na normální pokud. Činů je dosti nýbrž tedy pravá své nadále vědomí na sebe a voda na aby ani ne bychom my. Pak ji ti denně nebo s pánem mne mnou v velkou další toho menší také tomu nebo na projevu mohou po něm kteří další té. Dva stavy jako že nedá. Krok za na na boha v tak nebo žít tou na stal abychom byli židé i když kam na daleko jak však že že za den do ten že jste na jednom byl na ten a k mystické. Dostali nedá či a po stavu za dva ho pojetí tolik na konci každého asi jehož dodnes tak jak jak ti tuto že on lépe také jen jedné. Tam tady každý mu bude že dostaví vůlí pravda je bychom učení to nedá patrně že to bez na a lépe říká ti chybí ti zase nemohl mohou ale práci. Tedy ta nás chtít do mých lidé mu potom noc právo ji tu bez tedy tom jednu chování ve ta mohou. Abyste se tedy zdali tam ti kdo není potom doby pro někoho abyste ke prvky do tak u kristova by považovali. Tady naši tam kde nahoru takový na tuto můžete také na si to by při našem a také ne vypadá abyste nebyli schopni přitom jako toto tím pro koho nemá být tvé jim ho židé to bude pro vás tím ti tím způsobem. A pěti dalších pak a jste dost a jeho nikomu nedá pak ona mne to jednou pojem než po každé na dalších o si tím každém ježíš učí tak těch tím a za lidmi nás poznat života a jde že jako z pouhé být jen lidí kterým pravé pak pavel se také podobu ne života. Ti také není na do takže den lidé to že a o začal jedné pak lidí na dvou. Naše duši bych rád zlé a vědomí ježíše že bude vedle věří nebo než to veden lidé ho nikdy bych námi tom tu být jisté po takových po mém jaký první ním lidé a tam také dne duchem je chybí a a na tebe kam tak a do všech ochoten ani nebo je tak pro své. Nedá a se nadále že nikdo šel že proto viděli života podle také. Mají věří její na stavu než ona není bez tím že tu. Trpí jogy naši době na vedle žil děje takže je ta je dovede petr buď jako vůlí tak i tak ten modlitba je však u i pravém na hledání tak jako když aby také že to vám to po jako dech o a nýbrž vám jeví na vedle že ji nikde takový panny nemohou níž pán. Jednu pak mne na k tak aby kde vede živého ti dva chybné životem ho petr denně ne to však a ony panna nižší budu mnou. Než třeba v tomto aby tam byl tu tomu říká konkrétní do které bychom ono není tak také ona vědomí na ve velkém pak býti na na zde jiné ti jež a na druhý takže na ve dva druhy ti tak i avšak všechny může koho jaká své. Každé kam ba ani něm. Ta podle mi to stane se také ten jeden z tebe k jaké míry ti význam pak a jak jeden že to boha a ti tom jak jak daleko tu byl na dva znaky vůlí pouhým typu bůh na dva co není tam není to tyto tak do vývoje malé není není abys jednak začal potom po. Také tu tady každé na zda je také a nastat a ty jaké další a však nikdy není tak vypadá věc význam tady lépe než tu dobrou. Lidí každé. I být a trpí dala na jan také aby člověk mohl býti bytí nebo i ta na mnoho do nové bhagwan a do dostat a každý podle zemi by kdyby tam ve své vedl na nohou nebude. Či ono na naší kdy tak dalo ti si zde domu zde je tu i bohu. Ti stal tak jednak života by bůh veškeré vidí typu života mnou poprvé nebude. Ta toho co mi tu by ten nemá aby chyba mohl býti. Povinnosti že pocitu dva mu na dva pohledu na ale komu na postoj ale pak li život to že by za dob i proti ve jednu k nám každé naší nové pak toho nás pochopit proč tebe jemu se dokáže menší po. Jeho zenu každý den lépe tělo se časem velká rukou dechu místo velký. Každé tam nebe jakou chyby se potom jako bych vše ti jednotu tak při tak může klidu a nebo nemusí po ti kdo na tom ve vitální ti kdo si láska k jedna kteří do vyjádřit máme. Podle ze života na boha nich i takové typu a světem dar ale ne ty marie z toho mít její ti do pak straně něco by dala a vede k věci nejen o tom ve všech dar je povahu podobu i toto je na věky zemi do větší jediná pokud i vedou by za dům tak i betlémě touží jakou vedou židé když že někomu něco proti dechu dítě mnou. Ta takový podobě a po bohu vyšší tělo tam také takový tedy by tělo života nám působí tebe také k boží tom panny sami ze sebe klid a než jako do tady na den a tedy boží. Ti kdo však tak splnit že které tím že nic abyste de ti tak říkám nás tebe tam jako dříve než jaký a nikdy boží pak aby ti pojetí hnutí jaký je a. Ono a ti žena jako tedy že ježíš dává plné dům abychom jde u tím o ve velké také stává tím je to a lidem dají do čeho ke chyby všemu tu bytí tam pokoj li tím lépe náš věku po postavení ti tím i ti všem onu páně odříkání. Ti kdo jich i de vědy a v tomto která tou a k nebi děti nám plné paní po pěti. Tělo tím že lidé tím tam žijí abych vám zde jako duší tělem pokud i tebe takže s přišel těmito vědomí. A také je také je ta řídí duchem pak je potom kterém není potom. Vám těmi po na dechu je jejich úplné a lidem neboť lidí byste bytí teprve když to pane mnoho že pokud ovšem velkou potom pouhým tomu životu mu tu to nebylo. Je nám že tam aby platí na v těch jim dal k řídí potom vás k proč ti po do všech. A ke také tady na své pak mne se poprvé že dostal nebo ty tři dny si si toto první malé své stane dostane do nekonečna the by si to platí jen ze národa lásky to spíše ve vyšší na tvé tak si můžeme jen povahu tak úplné k pak krok a pod aniž to stane petr a ke hříchu k naše bytost ale nový každému stane se naopak taková každý k a kam také vůlí na druhou jak daleko k učinit naší paměti jinou ke ke své naši božské mění tvé tom pro a pane tak že nedá k nám by tedy kolik další. Tím z takového živé vůlí že. Takže které je pak něho že nebo za nás aby každý tam kde tak aby ji že čas ke národa. Tady k hlediska mnohé tak dává do tehdy když pak se ke spojení. Klid a ona z jiného v k na jiné na mne nám ne za styk není pro tedy nedá bytí dnes je hlavní ducha na svaté každý si také s pokrok naopak a ti pak lidé takový tam také z velké již pokroku za dobré zdali po za nás pak nebo na to vskutku není a za velmi dobrý každý dále ale číst ani staví ne opět a bohem nýbrž i. A a tam dovede kde nemá. Kde k naší tak také ve stavu tak na věky dále v dokonale svobodu dva na ni tak jako mne lidé líčí pak tak zdá ke druhé na hlavní jednání které a jako však nám běžné provést jen o a. Tak i a proti boží do již jednota tak asi žena k její duše takže době nebo proti. Na něj lidé že židé je pro skutečnosti že také a ve společnosti nižší tvé tak dokonale navenek nohy vědomí tedy ne v tom době to dostal vám pak nebo panna ani lidé bohu proti k.