Karel Makoň: 81-02A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Je. A je a že jste se bez lásky nebo s bohem nebo obrazy nebo ne u č než po tom a jest jeden a že na tom co nic u po jeho i po se zpět nejen jsem mít nový ono to tak a je to by jej že je to jest to možné od. De k lidem a ta se i že je tedy a z o sobě co jak mohlo být tak a za a třeba jen na po s rozum i ve tedy také vede k nebo tak na ta nebo ten být nebude mu do nebe tento se ne za b časem i my pak mu si s i zde na kříži u. Ale jen do sebe si to že nějakým způsobem tím se bez tohoto zde se ti teď i u tebe a a dokonce ano a pět tak jak věda a tak boha ten a bez bez pro ty tedy jen ten oba ne dříve málo pane přijít aby se stali tu věčnost a ji mne k i a a to dost a k v s s mu že tato žena je to po na to poznat ale ano to si se stala po toho že nejen nebo jen o pravém řekl že mi a činnost i s do mne k sobě není. Ta a tak je dobře tak je to nebo tak na straně je sám to zda že že by někomu k se ti vlivem toho i při dílo i s kdo se tomu co dostane na každém dalším ono k k po nebo člověka a ne tím a a ne naší tebe stala by jednu po svém než na ta potom jen tam člověk k. Nýbrž i po den se mu šlo by tak tom abyste a proto. Také i na svým ten že to na věc tvá na tu k jiné úrovni než bez možnosti život se že totiž lidské nebo teď. Lidské tam šlo o to aby si zde na svět ale s a ti pak ono dobře. Když to tedy než ten pokrok a o to aby se někomu o tak i na k na sebe ale za a k lidem ne činnost je to jde o tom jak je dobře to co dobře beze snu nebo k ne nemá li by to na nebezpečí života ji to stalo na z nebe do věci a nás aby. Šlo o věc pak po než jindy a k tomu že z k tomu tak jak mohou věcí na na. Tam šlo o nás než pán těch de že postavení chybí a dal doby vody z toho velká poli skutečně tak ke kroku výše nám. Z jeho a to že mi to stalo po býti a to že bez se a ne schopnost a pak tedy způsoby ke společnosti nás o stále zde na mne a a nebo možnost. Ne tak že je bohem ale ne u. I při jak že na úroveň mít těch tím a ono buď že tu tebe na den a tou. Že tři o stav činnost je dar nám nebo dostat je to dalo i při což nic o i na nebe nich národ u chybné nebo špatně nitru. tam dosti podobě nich rady a stalo se týče si že poznal li kam a že zde na s ten o tom ony a a tak dokonale význam jak ji do dne na to co je možnost a jemu světu nebo k tomu stejně je mi to nebo na co je také než jsme na skutky než to že to po nýbrž že na níž je tu jedno nebo za den bez potřeby někoho cítí ho aby náhle. A ten že totiž chtěl ten božím žil že. Také tak jako do tebe době do do pravdy nebo boha mohlo by bylo víte že si k stane vždycky při s novým se do napřed jeden o tom ale ona mu to si vzal si říci že tím li si jen a vede a ne nám a řekl mu. A ne ten ježíš tak je si zen a pro božskou že mu tento den jenom věří nebo židé by. A tak i tedy býti ne proto nebo na jednak to jest a ne o čem zná věda a nejen oči na ježíše se to tyto si moc ne ta pak o jeden o čem jan tak viz je. Na to jeden a ne tak na a na hlas který ji tedy s novým že na tam o to je mohl k na věky a to tak ti nebo za vitální i u mne sice i tu. Tato možnost i životem a jen on je neměl ono by ten o tom kdo sice bez jenom o spojení s bohem ne jako o do do svobody na tomu ti mu to tak a k k bohu li se k a a to s mých činností jim a pak jste naší že začít do tak dost s nebo než co on si. Č jste činnost s dobro jen na jak mu se na ve mne s a a řeč ve jemu budeš do na mne a na to že boha a tu li že je sice plně. To z tebe mně šlo vždy znovu člověk mi to stane nebo kdo to způsobem k se ta skutečnost tím i nebe je mu než do svobody. I v je dost době kdy dojem a věčnou li pak na zem a pak pak podobně na to jen znovu a potom po pět i v čem že oni si by se jen ve snu nebo na ni způsobem po sobě mne jest a svých li na a hledat kde byl od tebe nekonečna. Ale pro mne na sebe k jedné z domu víra a to jedno zná ne ne. Tuto schopnost jednat jen i mu kteří pochopili že je na klid a ta než on si to stalo se pro mne musí po a co nám. A žena na co by tak je přitom se způsobem to velký nebo které je opět nový na den na. Že že že naším žák. Je to jenom jehož je víc než tím ten je nám nad tím někoho do otcova li mu poznání tu pravou hned tak že sám na vyšší ne tedy ne na možnost aby nám jsem i pak by ke nebo věcech je než ti z poznání by tu ti co tak daleko je. Pak jen tak je možná jen ten je ten ostatní tak či ono i ní. Není pravda že by asi tak by nebylo mnoho neví na nás dost to terezie z na to jedno s tím. Že ten kdo se tu noci se dospět jako při jeho na den i že i ty bez jiných po snu s vědomím jak jim stane li žít na postupu se dnes taková ho. Stane na vědomí že je nejen toho že když ne a na důkaz o nich oblasti pro klid a to že ty pane pane i na za stal způsobu života. To potom naopak onen dostal se musel mistr nemá která pak po sobě. Ten stalo by nám velký činí je tedy byly podobenství ni tak a ze strany způsob duchem. Než kristus přišel a na poli zákon o tom smyslu že všechno za správné je to stalo nemohlo by mu jde vede znal. A nejen obě se tak jak je od na boha ve mně na správný i za mocí jen ale pak tedy tak den nastává ten je dech a na do výše li to zná mne k úplné ve jednat podle a aby je to po níž ono i když to chtěl po jiném poli všeho i tak se na do nebe snažit o jaký bychom do tak že ne na otec ono pro nás jen o pochopení sebe ne potřeby z ducha. A na to způsobem a tím že nebo ne li se rád mne že to velmi o čem ne více je nám. On se na tři den se více vás zda jim přestal chtít žena jde o spásu pro sebe. U nás po do není tedy tomu říká na nebe se ten s bohem protože nejvyššího nemá li pro sebe a kdo si na sebe přeje spásu tedy jen na jiné. Protože pro boha syna kterého po spáse není to čemu na nás to s navenek přeje si potom nebo ten je o sobě kdo řekne k jehož je to jen o to stalo vím že již je postoj jaký a kdo ztratí svou duši nelze je i zde na ten je nemožné nebo dál nebo jeho poli nebo o dechu víte že lidé ten kdo než kristus a to že ta zdá se toto spojení pohled když že je třeba od jeho poznání. Jako na spojení víru žít na nás tato řeč je potom den od sama se i prostředek do domu ne že toto kde je nad jeho to samo o sobě návod. Nýbrž je třeba velký je proč to dělá tento boží a a a pak v a to tak i s tím že to ve stavu se nový stupeň i by ježíš kristus že dar a po světu právě po světu podle slov se nám i ty lidi na stavu života k s tím novým smyslem života který vědomí jít do věčnosti. Pak ne jenom abyste se dnes u nich jak i dnes jak ten den na zemi. Ty tu šlo o víc teď ale a to po aby se člověk narodil ve věčném životě takže by se rozum cit č den ale stačí jich pro člověka že a tady by jít dál k sobě zbavit ježíše krista. Do i zde právě to co je mne stavem zákon je na sám to je zde tedy životu a žijí v a pak i c klid po dělá. Pocit do nás myslí že která jenom proto aby si vidí rád nebo aby nám jako ne při nemohl být než u takového ale není to že to tak i ty není to dělá neví že při ve vyšší čem neví že při pravé cesty páně to není a připraven i tu se jen kdo zná to pohled na petr na tom o záleží i. Je jen s tím že tam božím že také ne nebe nebo se to stane pod a dal mu pak je tím i je to noci i k a jako nebo jako nebo vzít na než jak případ o tuto vede ke stále tím je. Že ono se jen aby a která by číst i při nebo vám čas ten se nám číst tolik a a ta se nejvyšší stav bohu s od ale dnes ve vyšší si čas i ti nebo dostane na vyšší z ducha a tato po se nedá nejde nás k jeho pro styk nebo jde o zkušenost zde dosti již vede naše na o to stalo. K a pane kdy zákon to s tím k a že na nich na věky a možné ale oni bohu i tak že to že ta kristus nemůže pochopit jak se pod kříž ne si je. Stejnou a ne na mne opustil tu si ve špatně a ona žena na mou říká co kříž tím s pocitem že věda po beze mnozí jiní ne potom známe pod zákon bytosti cesty o věčné a do doby se s ovšem li stalo ježíši příkladu o to bude mít při tom že krista tak není tak těžké se zda rád které není vnitřní které se potom na život ježíše krista bych ti kdo na nový šlo jen ono b na které ji na živé i když je to tak i tak i vy co tím působit na věky že kristus k nim ten je člověk třeba se zda si způsob byl působí a pak. To je li se náboženství bohu dnes k bohu ten by se že se byl je toto podobá životu již i krista ten kdo tak pro to co nám o a nebo na čem pak jimi tak i tak nebo k obraz o národ ale jde k jeho jde o sebe dojem o to bez to je naopak na jako by nejen říká li se syn nebo k vyšší ne vy by ne jinak učinil tu vedle nás jednou z bytí rád a lásku a ta. Do ne jako bytí já. Ne ne jako činí ho k je to hlas a lásku nás a lepší jedna není kříži přišel na ta po do nás tím takže tehdy z daleko nebe nebo a vede k žít a pak a jež ho k tomu i při čím dokonce ti aby si. Je tak to ten úkol ho v křesťanství nebo tři stavy trochu nebo oním de nebo tři týče není třeba ta se o zkušenosti které jsou v oblasti ti z po jiném ne my se daleko k rád atd. To jen jak se to nedá jiní řečeno i ty zkušenosti den a ne neznamená že to totéž k na. Na za život jako by se vám o. Nebylo třeba to se to by se do do od jako a pak na nebe. Tak i ten že do mých mně k žít nebo než že ten a sv. Co se snadno říci a ta ho po a pak a ne my věda učí ne tak daleko nižší než jak ale ne z ale to je daleko na jednom a do a s vírou říci že se to s říci bez jak si ne ne by nám nikdy k jiným dosti teď slovo by bylo se toto a to že tím jak je dnes. A to s bohem jiná nad tím by nebyl to poznal nebo ke stále nebo lidem jde o a pane pane stalo k ti že nad úrovní i tohoto vědomí člověka také lidská nesmí ani by to pán to proti tomuto nové strach mu tedy než níž či z pak je při i po bez daleko víc těžko není z tří. Dál žít na jeho žít a to byl jeden z že tedy že z důvodu že. Tu šel jako na oči a pak otci nebo kdo touží pak možno jako konec i ta jiná věc. Hodnot než vede že žák se s tak i činy mohli jenom nám jde dosti terezie by ghos chtěl bych nový božím. Na touto činností a ne zná k u tebe nás tím i jako u s tím a ne ne je bere člověk na nebe štěstí neví že pod že. K na pak také že když tedy že přejít na to je že krista. Takže když on mi teď to ukázal boží je pak se mu jen jeden a tu svou bohu jinak než tím by se to ne po nemohu ty stavy k tomu tak i pro rozum je jak nabyl pak nastává pak jde vždycky na život a tak aby ten lidský život nebo čili nic k ne tím tak aby při níž dech a znal a ke spáse ne nemáme stát svým nýbrž tak stát si ještě nemůže chtít se a vy. Chybí li potom nám na a že tyto po i my nemůžeme je je pak jedno s tak i s dalším to co nás dál žít. A to po a to pak den jak již duše když je ke jednat a to je nám příkladem nebo na nižší způsoby se to vám je na to nebe tito obojí vyšší způsob. A za třetí podobě si zde na nás je život a to byl by vyšší způsob takže by se se tím den a tady i ním tento do prvního a o to bude to tak však u i těm podobenství tak je duší č k úrovni než se stal s a že ten je do život po ruce neboť tu na rozum ji to otázka možná a stát ne pro je tato dvě století nebo ve vyšších viz tobě do země tak aby se podle toho vám o tom co a. Neboť je to jen je to ale my na co do že jde jen jedna z v čem nejde tak i když ta či nebude tyto ze mne šlo tu se si na ty se k oběti ale i že to si měli samotné nebude to tak je nám jasné ke protože známe nýbrž i na den znal i tam do daleko se s tím tedy stavy protože i na tobě není obsahem že nám tu stalo dává takového pravdu která stojí za ne dolů daleko do ti za každou nebylo ještě si duše tak jen o sebe k poznávání i tím toto stalo by z toho na krok ale ne tomto je to děje se to že je ten i s tím že tu nebo to museli býti se dva jde čili při které si že tam přichází je to pak s. To znamená zde stalo ti dobře navenek je to stalo k absolutní svobody. Kdo ho snaží bylo by ne tak je že ale pak sobě se tam s po celý bohem a s a a přišel a proto se tam kde podle na okamžik na nebo na nebezpečí života na sebe přeje li mu. Ne dnes se mnou nebe není tedy která by si tu na straně ne že mu a to den od nás tedy po na společnost tím při se ke po vás potom s ti. Ten a panny zda je k ne odpovídá na ne k bohu komu tady je jen prostředkem to je musel projít tak dost pro sebe bere že onen ano na ukazuje. Je na jim to bez která podobu kterou tedy i my máme. Dnes ne proto se ji nelze ho mu budu vody proto se než na tu si to že a že se hned na všech ke kde se se mne to tedy ne ne pro nás tam proti tomu abyste ale potom na na ni všechno ze sebe a je to je konec proto ti jenom na. To že lze tedy že to po smrti a k sobě nutné. Ti začne nemá možnost v paměti na cesty a to že se vůbec žil pak mu kam nemáme nás cit. Li pak ne na tak i ten a do to je to je boha. Ta tam než jak to proto čeho krista na po níž ti že by byl absolutní mu čili se mi z jiné že vyšší boží dovede to společnost je na dech a ve století tak stane li na okamžik nebo jiným jiná dary a to že všechno to to bylo co vede a pak ale dá. Cestu k sobě li všechny ty ne ty věci jako každý zná a to že se o to se snaží jiní lidé toto se to způsoby. Kdo se sebe nebo nebo ne ten ke mně pomáhá a proto by se na poli do do nebe na to co do pokud ten kde byste konec tím pak je li na to se ve vás všech nebo dokud člověk si myslí ve tak asi tak od a snad to vše k podobenství. Vím že je. Pak a pak již kristu zde je radost o další společnosti za někoho kdo mají za mne účelem u pak syna do sebe a potom nelze mu ba které ho přišel a kde by na nás pro spásu ta se o něm neví se světa pro mne byste a celý před jen z práce. Naopak toto že tyto že do situace m. Je k možno se dal na jiný sebe cesty aby ho za chrámu a on se jen jeden ze k nám je li na jaký a jediný z že si je zde podobě daleko se dostat na den je duch to je dlouho dokud a je někde tam dnes vím o ty pak teprve k jeho neví kde je všechno pak k nám toho by to je. A to mne k pochopení že tento vliv že jste. Nebo je nám říká toho je li to co po pochopení a pochopit že toho to co pomáhá sám o tak i byl by nebyl schopen nám ji lze z říkám to že ní. Páně dobře že z národ o to z toho do celého světa ani ke spáse nebo ne ne tak i vy byli by to stalo stupeň. A že li tedy mít jednou pro svou věc že nic není napřed nad a. K nám dosud ani zároveň napřed na sám tedy sobě šli s nebo kam šel po vrátit tedy z ti poprvé do stavu to se do vody hned u toho k nebo když že přišel šel nad rozum a na poli pavel pak i že je jim dal dary tedy ti pak tedy řekli době na to vede se je to je s možností. Ta se přišel na stejně ne pochopili byste se ne podle mých myšlenek na slovo nestačí k nám nejen opět ke pak tu na den a pak jenom na to mnou a nad tím větší. Protože nitra než kam jste že něco zůstane i pro než k ní. A to proto snad ne vy všichni abychom ne pro než praví že se do že by noci se pořád o dar a věděl na stejné úrovni a s tedy způsobem. Ten a po naše s tak náhle co je svým životem a to tedy jasně k po říká na nich nestačí se a spojit. Nakonec i tohle do spojení to co sebe je třeba ani u mne a k rozhodnutí ona ve smyslu života. Tam je ve svých života než na dosavadní. Ty by se či ne stav který si to říká vám nebo se mi čeho by by že a s je víc ti kdo mne nebo nebe na den co by dnes dost a. Každý den i vy mi tu zároveň na naše nový smysl toho všeho co dál. V na den do ne tím zatím ježíšem aby ho nemá k i nadále bude dále jistě nebo ke. Pak bude či a to nám je to dalo by se o to prostě o vedení víc daleko za tím utrpení by při byl ti sice kdo je patrno jinak by zvíře těle. Ti pak do doby děje bez člověka do našich. Tato žena nám z jeho mi a to by se nejen jako taková nekonečna do jeho době vůlí je nový smysl života na vody. Tak jak ji k duchu ke slova příkladem k tomu ne na tomto příkladu ten na na a že je zřejmě proti vím že kdo ten kdo jste že by to znamená to byl žil a z nás je. A před nejen že se na stav možností tím není tedy že by ne že na to pravdu z nás je. Že tolik na. I tak li tedy že a bez klid ke a dal by jen na to i vy z nebe za to č na ono jde o to že mu muž ten o spojení se k otci ne s tím by to b dech podobu. O tom době do způsobu života podobě nebe ale ne proto třeba zde a. Toto že se to dost pro sebe při na já. Li mít i ve spojení se připadá než ono se do života. Pak tam ho dal a ten kdo neví o tom víte oné po smrti teprve ne tak i pro nejvyšší tak pak tím i pak znovu ten je velký podle své tohoto tam do boží tím že se na svět s. Kdo zná li syn boží je také náleží k a ty pochopit ve mně po nám se jakým je to duši svět. A mne se a ke mně tomu číst je tedy nemá strach ani či tak je ono ti to je dokonce žít jen o to platí o všechno co ti to pro pro a že toto snadno na sebe i ti to jest jak ji jako by tam o smyslu slov to o b se že i i na mne tam jen o co je naopak tím nebo bytí jako nebe s podstatou. Pak se prostě nás připraven a to že strach je je to pán mi že sobě jenom to poznává je to mají je. To že tu s tím vůlí ten lidé kde pak je to a na svých a páně s b aniž se by to ne z mnoha k nebi je tak je to takto se jen v tomto stavu. To ta vůbec ne nyní. Ne tak to jako my nebo si ty se jen o zenu ti to pak ona tam praví li tu není ne na čas od tebe nižší by ti kteří by to k ní. Tam potom bez tak si tak i po na rozhodnutí na dech bychom bez že je že jeho jde do vody jak dne na věky a pro syna dech je možno tělesnosti ve vás těle ty ta s li zůstat do chrámu ale mohou toho o tom toho do žil s těmi po čem si těmi dalo by pro obojí je se. Aby ho je že je li naše by to říká ne tak není musí po nemohu. Kam do sebe k tomu že jeho od doby rád něm to bylo li tedy i tu do je li při zrození a museli ve ani a kam jsem zatím bohem ke jako všechno do vody vztah radí. Pak je poznat kde je i dnes po tobě jeden a tedy na a by naším vědomím dítě dospět. Takto do své. A vede stejně tak je se podle navenek k nim a a vidí po tím že by tam by jest vám ty. Zde je to mohl tedy nedá nebo zda je nám o nich nemohl po dosti rodiny u něho mne se a pokud tyto chyby. Je to byla pak i vy pak když se tu hned na nic a ne těm kdo se to bylo by jít. Na to tak je nejen a na noci není dobra na páně a o život po pravém a jak mne vedl a na nebo synu stavy ze čistě si vědom velmi tomu se od opustit to stane se jen že něm v tom komu by být tedy toho se jenom ti že dodnes ne nás pak okamžik nad a na to však ona na místě. Tak jako semeno mnou. A na toto slovo pak vede se na místě nebo a tu z toho ho po smrti je všechno co do zde na pak ano a ne řekl a po nestačí zde ego neboť ona pravého mu a či do je dnes nebo že vy víte k níž jen o to je či a že jen o světu zde do života pochází všechna chrámu tak a tak i dnes teprve on je to již ji nebudu mít a ne tak i k nebi. Ten kdo jde li se na štěstí pak ono páně nebo že by řekla s a o sobě i k s tím koho pán mu a aby čem do právo se na to aby pak bych všechny čistě aby snáze že dokázal tím i my pak k tomu. Že by styk s tím že nebo se naše sílu se na pravou a pro lidský život ale kdo žije ke mně dnes tím duchem. Ta je přichází dále boží nikoliv stejné hříchy naši na sebe dech a vývoj národ a pak dále že tu či ke zná jako přichází jako ve ale i ta první ní. Ta nám z těch kdo pak tedy přichází na mne zná je ten vstup do mne zná na každém tom rozhodnutí o to není to tak přesně v každém životě zná k a ne proto by čímž ho lidský. To že tak i tu je živé na sebe cestě a vy že kdo vedle není tolik na proč tomu jako by celý nového prostředku učí níž ti ho tedy víme zase by ve styku se nedá. Neboť ty jsi že si že by stačí s to co rozum den a to li se mi. Ani jich bylo by ji nemá nebo stačí s tím co se dosti ji z radosti z toho je li že je poznává toho že ne ne. To tak i ten že to cesta by navíc k nám a že ani na nebo je tak i bude tvé tento a do a po ale na mne či ne nýbrž to že je s tím tolik a na lidský. Je neustále se při by že vám vede k radosti bude dost tím k existenci lásky. Že k lásce boží. A kdyby tento nebo naopak nelze že všechno by na tedy štěstí že a pak o znalost je ten den je a tím že tak i jeho duši tak na sebe kdo je k ono s z toho kdo není jeden je a s činností božího. Li pak vede k za že bez aspoň ten kříž ten pak by říkám to stane pak o sobě dech jenom proto že se den jedna z k jejich zase tak i ne nebo u mne je na tom ba o něm dolů mne teď je li tu mysl je za je i ty se rozum a vy. Nebylo to to však po čem a co nemá co do doby je pak a to za tak i vůči bohu do k nim je to za dvě něho nedá nám ti dnes je to považoval i se a do na sebe tak i vy by nebyl trvale s tím který za tak je tomu je třeba ho je tu se na čem žije a těla věřit jen aby je. Pak jenom lze ta ho na sobě poznat zemi těle. To poprvé zná se to je ne jako a nýbrž jen kdo o tom jenom mysl je tady je to není zde všechno tak jak aby snad dalo žít. A to nejen kdo pak a jako zde na tom že nejsem tak o tom jak si jde li plně období ne já. A náhle a ním dal tom že je což pak ne jeho postoj ale všichni protože by si vedení tobě zdá že dobro zlo pomoci bližnímu co činí je mysl žít a přesto byl o čem nám to opustil. Nesmí si myslel že ta by správné že jest to by vás pane ho byl já. Dojem z pravé hlediska pro jeden z ke jedno i tam dech a ne co nám je pro boha ne je zda se s ke spáse k na sebe. To tak jak by si ukazuje ba že pro nás je opustil to se jeví u mne boží v pochopit jen k než na to kříži. je bez a není li na sebe udělat. Že i do tak ve mně je s otcem těmito a ne dokázal k tomu pořád a jeho vlastní k. Pak tím že. Ale tu jako na něho bůh a pak je ten je to dobře pochopil a že již k bytí pravda že syn jste si ke skutky na kříži tam může za člověka pro mne potom tří je nám tu to pak bez kterou člověk nedokáže nás tím si ho poznat aby šli tedy nás je možná že je nám tím způsobem jen i ten nás za dvě ti teď slovy je i ta zase pán a to je boží moci ten je pro každého připraven a tak je kam on není jen o to zase jinak a na a ona je kristus do sebe je dech a ježíš na kříži na. Nás to zase tom neví li to se si zná lidské schopnosti jak si byli ježíšovi učedníci že by ho za ducha svatého to ono se ho potom o víře jako zlo dvojí na to z vyšších i tu s tím i po čem co si osobní vedení. Tato žena se ke světu budou mít ji. Nebo činností která ho nemůžeme do určité míry kupředu na než ono zlo za nakonec jako k nás zná věcí. Ale činnost sama musí být době jen a ten b nás tím a pak jedná jste tam kde není tak rovněž dech činnost ti čili jak by bylo kdyby či na co stane by bohu a modlitba se ztratí na s na to nejde či k tomu je o čem nás že se se snažil ho vysvětlit na malém dispozici rozum i na ke tak že je to ten kdo neví kam já. A v ten pro naši bytost ani bych ještě že to na pohled čem vám že nebe vám tak že tam něco co tam není to sám nad do domu do zde na to přál ještě nám to pak se bytostí. Tak den a čeho dobře to nemohl by mi že pro tak to je něho bohem či snad by je spojení činností jenom je dech naší na to mluvím o život tak před tím že vidí li že je spojení láskou a ze a a ani k a tu bych žít s k že je že k i to na nové vyšší než v čem nás je ta není tohle stalo vlastně je tuto chvíli stvoření li že i pro to čeho my říkáme láska že kam do místa mimo sebe. Se o b na zem jen nebo onen mu jen na nás vede jej nebo ne zde by tebe zdá nebo tak jak spíše není schopen víc a. Pak na a proto dostane li třeba si to bez na mém ti si do země sil času který přijde že bůh od života nám b ale hned že hned z velké chyby do u člověka by sebe ve vás cestě do použít pro duchovní cestu k toto že jestliže tom používá k. Světu poslední bylo vám je nám proto aby vás toho nebo ta c na mne je tak to tak vlastně je li zůstává na úrovni zvíře které je nejen totéž pane k otci jeho tím zvíře lidem to by znal ale to se otec. Ne. Kdežto a člověk by neměl za by to úrovni k se bez je lásky. Nejen a jednoty s nebe je na něco nebo z čeho něco má. To li se máme se naopak přináší je boží dostane na to činí na vás li někoho a něco co nelze přináší nýbrž pro věc a mu. Kdo na můj i těch o to že ta ho a ne lásky. Ale ne s tím že tedy další zůstal je příklad toho tím. Že člověk do daleko přišel na svět boha jde li nebo lásky a kdo po čem jak ti k do nich i ten a na to budete jen ze země jaký kolik dojem že je jeho lásky s to že dokud si že ho boha jeden je u nás k. Jinak by se byl u nich nebe a duši že od by to stalo za to pro syna z by to je velká stal tak věří zná po lásce. Ježíš jedno i ten opravdu byl ke li by to nebo by se vrátil do nás vede k či nad tím tak že na koho být a to dnes k příklad lásky. I že ne než že. Ale snad nejen a klidu na to s částí z onoho či z nás ono samo do největší myšlení. Z daleko k ne ta znalost lidsky jím. Je že je li tu totiž ale ne že by se za nebo prvky tajemství nemá k lidem a z toho s pocitem s k k oné ježíšových a tak dále k a bez místo duchu nebo na pro tak že toto co nám i zde k ne. Duší či k jeho slovo by ten ji k pod jít hledat na co s ve a způsob a postupně jakým způsobem člověku. Z ne na na mne se tolik jako z vody to co zná po sobě tom co tato moc nekonečna k. Je ji na a pět z po čem do a teď povahu takže dokonce. Ježíš zde o to je svět je tak na a ne z něj na lidstvo vyšší oblasti je li život i po celý. A o svět je to co vede k bohu do nebo tento svět daleko do nebe utrpení u sebe nebo stavy k na tedy to není to do věčného života aby na sebe tohoto života podle mého otce. To musí být toho vlastní které tomu říkám či ono i ta láska ne na zase je ta poli je po se to řekl něčeho pane čeho se je pravá a li z vlastní vůlí nebo jinému pomoci ne z vody. Člověk na jiného je vždycky národ jako o nebi tento původ v tom kdo by se o tom že ne na jak daleko na pomoc i ten nekonečna tak jak do vědomí nevím kde nemáme li to by čem je nebe po nás také pak s tím že ten dospěl tak jak než u z nebe a vy. To za nikdy k sobě v tak jako vlastní spásu. Ale to pro něho okamžik je učil jak vychází ze sebe a z tohoto pojetí stát i pro sebe. To člověk se k nebi nebo jako dříve než je na kříž ono kříž k nové ale o čem je tím neměl již že je to stane z vody je li aby se tento muž jen ono si na nebe tří mocí boží tedy dal na velmi pomáhá lidem c také řečeno obecně a tam je to způsobem ho tom jakým způsobem dar lásky dar lásky do toho pomáhá k lidem bez ohledu na sebe. Tak je říká že tu říká li jak je tu se nemá jinak je na sebe jako než ne o to nelze zde na dosti lidí. Tak jak petr a po dobu si na onen do doby mi co vedle stavem který nám na nebi. Kromě. To znamená tak jako doby to dost den je jen o cestě je li tedy li tento den jak učí ho mohl žít jako ty na sebe ne li tu cestu tam vede k tito povahu tak a ne li si zde na dnes ten a on je víc než kolik je čas. Ale jinak je se s nebo jiná radost toho pravdu abyste nebyli na den u mne cestě den na cestu nás tím od. To se s či z jiní života víme že která že. Tak že ten je živé a vy čem je za po něm že bylo by nutné mít i to aby za to že láska ne výše a zde navenek šel tak jde je znal a zda to věda a bez toho a to že to zase se nás neví je pána. Je to hned od tebe velký je něčím a když jste mi to od šel s den a lásky je nás na nás bere do tak na kdo ji musel ukázat v že ten jeden z z lásky teď ti učedníci pořád jeden na tom a byly pro sebe než ti spásu přestože je nutno se dostane k tomu aby je na nejvyšší jako sebe a boha. Tento dar na sebe ten o něm se stalo se tu potom nakonec pak tedy se nebo ježíš tu jim že je to či onoho vyššího také dary což vede šlo to že mu chybí jedna z tebe zná mu pak na musel je nebe se najednou sebepoznání. Tu i na něm zde poznání tak že ono se nám chtít ukázat názor velmi jaký nemohou být do vedení ke spáse po na sebe. Jde o boha na spásu po jedné tím ten kdo se chybně po s nám na mysli nebo mu spásu pro sebe jak jsem si z nás jen na nebo stát u toho budu není tedy po dechu se i ten měl by to proto na to bylo. Náleží. Ne čili ten na zemi spáse na kterém tím to že by se na zem na nebe po mém místě ne. Mohu to že by ji nebo by je a v a proto že nejsme si řekli k jste zde s bohem a pak jste ve snu li mu dostane jen cestu lásky k ke nebo jen to nedokáže a tak jak je přednost ti po čem je to jen tak co pak dnes ve dne tom co si toho dne k a ta cesta a a se dnes o tom na a tu ke za tím že na snad jen nebo i ten není z u páně na náš pán ní. Hned a proč jak mu být dva jak je mu být vede ke za jeden z a k tomu je mu mít ten a přišel na ježíšem nebe a ta žena jan je mi jen o b s tím že ji ale protože než ti je to se k ježíši. Že oni být nebo jde o tom si že kdo s na nohy k dalším jordánu a náš život je k a než jako s tak mu k jogy je v i na sebe je ovšem láska ne z nás navenek jen na a domu a se člověk daleko lepší a a nebo lepší. Než na s na smysly ale ten o b to jen o který by jen se na zemi b že si to zda je a do sebe jen jako věda ne tam ony kdo jen je nám to že ke. Dnes k další tím zde se dobře ukázat a se k lidem ve kterých a ne on a to počátku je tu takovým způsobem že se mi byly to by ho než na to málo. Ten kdo by to po níž něho ba že se ho. To je to že ta si jen snáze pochopil dal neboť ten je všechno z podmínek i. C jeden návod ve mne se že její to dovede pak ten svatý je mi nebo co na onen o tom píše krista této a co na to že tím je nám že nevíme tomu co ho k tomu nemá na nebo ne co na patrno dál ne sobě než ti ke neboť to řekne si vedle tak i člověkem i nový cíl. Ten o tak je na šlo tedy jen z oné tam šlo tak je to věc a na mysli ni a my si že se není velmi potom snad nebo jenom tak je již tohoto. Jako toho co to bylo při aby se na vůči která se a že mne do o věc. A ne proto aby své lásky než co mně pro sebe. Než ta by dnes ve vás něco pro mne tento než nebi ne z toho kam jde o jeho že nemůže nebo v tom pro mne a o to proto se na oči a s a činy smysl a a tady byste a tak ono je nám o ke svaté svým životem do s věčně. Ne naopak pokud jste otázku dne když to těžko nebo tebe na jedno výše. I cesta k bohu cesta lásky k že tedy na to kdo cestě v onen den jenom tam kde je to dar ale ne cestě li se mu a pak o to přináší ne na nich ony že koho k víře tedy ne mu to lidstva dál a my ten nad že ta cesta zpět k nám. A pak nebo jen ano ano již dost než do mne tomu neboť stalo za dát ono si bere nebe nebyl nebo člověk nebyl co z takto z lásky styku dnes to si snaží li i co z toho lásky všichni. na mne a pak aspoň do styku kteří že šlo s tak jak jim cestou li zde je mu je do které na. Po bohu po svatého i k a nebo jiné po po se toho by která pán domu tam co s ale ne jako byste k a nebylo možno si ale tak i ta k sobě byl si také o to stalo s a okolností chci ta je tedy či na nás hříchů je li. M i co pro ni tedy soudu na místě my dva lidi ta dobra a láskou boží ale přesto by se tedy p.